Online

Pašreiz BMWPower skatās 100 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Briesmu lietas XXXII

AutorsZiņojums
bum_bumz
10. Dec 2024, 09:30 #441

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6800

Braucu ar: E34


10 Dec 2024, 09:15:35 @Mikels rakstīja:
Par to, ka nav kontroles ir visiem skaidrs, bet par to, ka ceļu satiksmes jomā nav bargi sodi tu laikam ņirgājies

Neesmu tēmu lasījis, bet adekvāti sodi ir par sīkumiem, aizmāršībām - mazliet brauc pa ātru, novieto zem zīmes t.i., kur neiespringstot, var slaukt.
Par apzinātu runāšanu pa telefonu pie stūres, pagriezienu nerādīšanu utml. kas apdraud satiksmi, ir sīknauda.
Āvāriju atreferējumā parasti nepareizi izvēlēts ātrums (pat likuma robežās) un neviens nezin to, ka varbūt lūrējis ekrānā
Offline
Mikels
10. Dec 2024, 09:48 #442

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4978

Braucu ar: cieņu


10 Dec 2024, 09:30:23 @bum_bumz rakstīja:

10 Dec 2024, 09:15:35 @Mikels rakstīja:
Par to, ka nav kontroles ir visiem skaidrs, bet par to, ka ceļu satiksmes jomā nav bargi sodi tu laikam ņirgājies

Neesmu tēmu lasījis, bet adekvāti sodi ir par sīkumiem, aizmāršībām - mazliet brauc pa ātru, novieto zem zīmes t.i., kur neiespringstot, var slaukt.
Par apzinātu runāšanu pa telefonu pie stūres, pagriezienu nerādīšanu utml. kas apdraud satiksmi, ir sīknauda.
Āvāriju atreferējumā parasti nepareizi izvēlēts ātrums (pat likuma robežās) un neviens nezin to, ka varbūt lūrējis ekrānā

Nezinu cik ir par pagrieziena nerādīšanu, bet man tas patiešām liekas sīks pārkāpums, bet par telefona lietošanu ir līdz 125 euro, diezin vai to var nosaukt sīku sodu.

Kas attiecas uz avāriju atreferējumu un kur kāds ir vai nav lūrējis, tas jau ir pierādīšanas jautājums katrā konkrētā gadījumā, nevis sodu un kā tu pierādīsi telefona lietošanu, ja neviens aculiecinieks nav redzējis, nekas nav nofilmēts un vadītājs arī neatzīstas
Offline
versatile
10. Dec 2024, 11:30 #443

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1208

Braucu ar:


10 Dec 2024, 09:48:11 @Mikels rakstīja:
un kā tu pierādīsi telefona lietošanu, ja neviens aculiecinieks nav redzējis, nekas nav nofilmēts un vadītājs arī neatzīstas


Jūkejos prasa mobilo sakaru operatoram darbības un trafiku. Ja atrod zvanus/sms īsi pirms, tad tas iet kā pastiprinošs apstāklis. Vai bija ar bt saslēgts jau nav grūti pārbaudīt.
Offline
Mikels
10. Dec 2024, 12:00 #444

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4978

Braucu ar: cieņu


10 Dec 2024, 11:30:12 @versatile rakstīja:

10 Dec 2024, 09:48:11 @Mikels rakstīja:
un kā tu pierādīsi telefona lietošanu, ja neviens aculiecinieks nav redzējis, nekas nav nofilmēts un vadītājs arī neatzīstas


Jūkejos prasa mobilo sakaru operatoram darbības un trafiku. Ja atrod zvanus/sms īsi pirms, tad tas iet kā pastiprinošs apstāklis. Vai bija ar bt saslēgts jau nav grūti pārbaudīt.
Jā,kaut kad tāds ir dzirdēts, bet šaubos vai pie mums kāds izmeklējot negadījumus iespringst tik tālu.
Offline
alnisg
10. Dec 2024, 16:50 #445

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1897

Braucu ar:


10 Dec 2024, 11:30:12 @versatile rakstīja:

10 Dec 2024, 09:48:11 @Mikels rakstīja:
un kā tu pierādīsi telefona lietošanu, ja neviens aculiecinieks nav redzējis, nekas nav nofilmēts un vadītājs arī neatzīstas


Jūkejos prasa mobilo sakaru operatoram darbības un trafiku. Ja atrod zvanus/sms īsi pirms, tad tas iet kā pastiprinošs apstāklis. Vai bija ar bt saslēgts jau nav grūti pārbaudīt.

Garām, jo operatoram nebūs datu par koordinātēm, no kurām zvans veikts, arī nebūs datu, vai lietota brīvroku sistēma. Zvanītāja koordinātes, neatkarīgi no telefona settingiem, automātiski tiek nosūtītas tikai, ja zvanīts 112 izsaukuma operatoram.
Offline
uteo
10. Dec 2024, 16:53 #446

Kopš: 26. Jun 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 969

Braucu ar:


10 Dec 2024, 11:30:12 @versatile rakstīja:

10 Dec 2024, 09:48:11 @Mikels rakstīja:
un kā tu pierādīsi telefona lietošanu, ja neviens aculiecinieks nav redzējis, nekas nav nofilmēts un vadītājs arī neatzīstas


Jūkejos prasa mobilo sakaru operatoram darbības un trafiku. Ja atrod zvanus/sms īsi pirms, tad tas iet kā pastiprinošs apstāklis. Vai bija ar bt saslēgts jau nav grūti pārbaudīt.

Šis jau strādā tikai gadījumos, ja nav citu personu auto.
Offline
versatile
10. Dec 2024, 16:54 #447

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1208

Braucu ar:


10 Dec 2024, 16:50:49 @alnisg rakstīja:

10 Dec 2024, 11:30:12 @versatile rakstīja:

10 Dec 2024, 09:48:11 @Mikels rakstīja:
un kā tu pierādīsi telefona lietošanu, ja neviens aculiecinieks nav redzējis, nekas nav nofilmēts un vadītājs arī neatzīstas


Jūkejos prasa mobilo sakaru operatoram darbības un trafiku. Ja atrod zvanus/sms īsi pirms, tad tas iet kā pastiprinošs apstāklis. Vai bija ar bt saslēgts jau nav grūti pārbaudīt.

Garām, jo operatoram nebūs datu par koordinātēm, no kurām zvans veikts, arī nebūs datu, vai lietota brīvroku sistēma. Zvanītāja koordinātes, neatkarīgi no telefona settingiem, automātiski tiek nosūtītas tikai, ja zvanīts 112 izsaukuma operatoram.


Garām, jo operatoram nevajag koordinātas - vajag laiku. Koordinātas piefiksē policija avārijas vietā.
Operatoram nevajag arī BT; faktu - vai bija/nebija iekārtas sapārotas, pie noteiktas vajadzības, noskaidros pēc pašām iekārtām. Minu, ka vairums nemaz nesapāro telefonu ar bt, jo, ja sapāro, tad, lai runātu mašīnā ne caur bt, ir vēl jāveic papildus darbības.
Un trešais garām - 112 koordinātas dabū tikai tad, ja zvana no speciālas aplikācijas.

To, vai bija/nebija tiktok trafiks mirkli pirms avārijas - to operators var pateikt.

[ Šo ziņu laboja versatile, 10 Dec 2024, 16:56:06 ]

Offline
JankyLV
10. Dec 2024, 17:24 #448

Kopš: 23. Jul 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3045

Braucu ar: imperialblau

[ievieto vpn reklāmu]
Offline
kexxx
11. Dec 2024, 09:08 #449

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12442

Braucu ar:

(21) Transportlīdzekļa vadītājam ir aizliegts:

1) lietot tālruni, ja transportlīdzeklis atrodas kustībā, izņemot gadījumus, kad tālruņa aparāts tiek izmantots brīvroku režīmā;


ja automašīnā ir telefona turētājs uz paneļa- tad telefons skaitās brīvroku režīmā vai nē?
Offline
Samsasi
11. Dec 2024, 09:11 #450

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4665

Braucu ar:

brīvroku - brīvas rokas.... utt.... bet nu es nesaprotu, kas ir ar tiem cilvekiem kuri savās svaigajās klabatās nespēj sapārot auto ar telefonu un izmanto brīvroku režīmu....
Online
dsks
11. Dec 2024, 09:18 #451

Kopš: 12. Nov 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1166

Braucu ar:


11 Dec 2024, 09:11:32 @Samsasi rakstīja:
brīvroku - brīvas rokas.... utt.... bet nu es nesaprotu, kas ir ar tiem cilvekiem kuri savās svaigajās klabatās nespēj sapārot auto ar telefonu un izmanto brīvroku režīmu....


Lai nesanāk šmuce, kad sievas klātbūtnē kāda veca brūte uzgriež un pa visu salonu - čau zaķīt ...
Offline
markelis
11. Dec 2024, 09:27 #452

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12957

Braucu ar: eFku


11 Dec 2024, 09:08:02 @kexxx rakstīja:
(21) Transportlīdzekļa vadītājam ir aizliegts:

1) lietot tālruni, ja transportlīdzeklis atrodas kustībā, izņemot gadījumus, kad tālruņa aparāts tiek izmantots brīvroku režīmā;


ja automašīnā ir telefona turētājs uz paneļa- tad telefons skaitās brīvroku režīmā vai nē?


viss ir atkariigs kaa inspektoram svilpiitim argumenteesi. re rokas briivas - pie auss neturu, taatad briivroku rezhiims. imho nomr. aktos briivroku rezhiima definiicijas nav.
Offline
abyss
11. Dec 2024, 09:29 #453

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8301

Braucu ar: e39 523

Tas likums ir stulbs savā būtībā. Ne jau aizņemta roka ir problēma, bet gan tas, ka novērš uzmanību.

Braukšanas laikā vispār būtu jāaizliedz interakcija ar telefonu. Tāpat kā ar multimedijiem. Varbūt, lai nav pārāk drastiski, drīkst lietot 30 sec. Tad atkal jāgaida 10 min. Ja tiešām svarīga telefona saruna, piestāj malā, izrunā un brauc tālāk.
Offline
Elviss
11. Dec 2024, 09:35 #454

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22231

Braucu ar: VAZ 2101 80'


11 Dec 2024, 09:29:25 @abyss rakstīja:
Tas likums ir stulbs savā būtībā. Ne jau aizņemta roka ir problēma, bet gan tas, ka novērš uzmanību.

Braukšanas laikā vispār būtu jāaizliedz interakcija ar telefonu. Tāpat kā ar multimedijiem. Varbūt, lai nav pārāk drastiski, drīkst lietot 30 sec. Tad atkal jāgaida 10 min. Ja tiešām svarīga telefona saruna, piestāj malā, izrunā un brauc tālāk.


Precīzi.

Tagad jaunajiem auto, kur jābaksta planšete, ir lielāka problēma par telefonu.

-----------------

RT Translations
Offline
karro
11. Dec 2024, 09:36 #455

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: studentu variantu

Es izklausīšos stipri dīvaini, bet teikšu, ka nav baigas starpības, vai telefonsaruna, ja runājam par mopedu ar automātu, notiek, turot tlf pie auss, vai turot to kabatā/somā/whatever un lietojot brīvroku režīmu. Pilsētas ātrumos (da ij ārpusē) - cik tad vispār ir vadītāju, kas tur abas rokas uz stūres? Stilīgākie pilsoņi noliek atzveltni 135* leņķī (vai 45*, no kuras puses paskatās), rociņu uz pusdiviem, un paši sev liekas relaksēti un dinamiski

Jā, tas brīdis, kamēr zvejo tlf ārā no jebkurienes un noliek atpakaļ - tas ir riskantāks.

Manuprāt, telefonsarunas pie stūres - diezgan pofig*, bet, lūk, wacapi/sms/delfi/kko rakstīt - tā ir katastrofa. Tur 90% no vizuālās uzmanības aiziet totāli ne satiksmei, un tur ir avārijas.

* liekam tagad fixi nost lāpas un dakšas, es, atzīšos, mūziku klausos caur BT, un tlf ir automaģiski sapārots ar auto.


+ 17 CSNg par "visu caur touchscreen un 12 līmeņu menu" - kuram tā likās brīnišķīga ideja, prātu nepielieku. Nav brīnums, ka auto ir jāpieslāna ar joslu ievērotāju, auto bremzētāju, auto uzsācēju, utt, jo automobilis ir uzbūvēts tā, ka ar to braukt un pieregulēt temperatūru salonā vienlaicīgi ir stipri sarežģīti.

[ Šo ziņu laboja karro, 11 Dec 2024, 09:41:13 ]

Offline
kexxx
11. Dec 2024, 09:39 #456

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12442

Braucu ar:


11 Dec 2024, 09:27:46 @markelis rakstīja:

11 Dec 2024, 09:08:02 @kexxx rakstīja:
(21) Transportlīdzekļa vadītājam ir aizliegts:

1) lietot tālruni, ja transportlīdzeklis atrodas kustībā, izņemot gadījumus, kad tālruņa aparāts tiek izmantots brīvroku režīmā;


ja automašīnā ir telefona turētājs uz paneļa- tad telefons skaitās brīvroku režīmā vai nē?


viss ir atkariigs kaa inspektoram svilpiitim argumenteesi. re rokas briivas - pie auss neturu, taatad briivroku rezhiims. imho nomr. aktos briivroku rezhiima definiicijas nav.


nu tad sanāk tā- ja runājot turi telefonu pie auss, bet skaties uz ceļu- var sodīt
ja telefons ir turētājā, lūri tajā tiktoku un neskaties uz ceļu- nevar sodīt
Offline
smudo
11. Dec 2024, 09:42 #457

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


10 Dec 2024, 16:54:19 @versatile rakstīja:

10 Dec 2024, 16:50:49 @alnisg rakstīja:

10 Dec 2024, 11:30:12 @versatile rakstīja:

10 Dec 2024, 09:48:11 @Mikels rakstīja:
un kā tu pierādīsi telefona lietošanu, ja neviens aculiecinieks nav redzējis, nekas nav nofilmēts un vadītājs arī neatzīstas


Jūkejos prasa mobilo sakaru operatoram darbības un trafiku. Ja atrod zvanus/sms īsi pirms, tad tas iet kā pastiprinošs apstāklis. Vai bija ar bt saslēgts jau nav grūti pārbaudīt.

Garām, jo operatoram nebūs datu par koordinātēm, no kurām zvans veikts, arī nebūs datu, vai lietota brīvroku sistēma. Zvanītāja koordinātes, neatkarīgi no telefona settingiem, automātiski tiek nosūtītas tikai, ja zvanīts 112 izsaukuma operatoram.


Garām, jo operatoram nevajag koordinātas - vajag laiku. Koordinātas piefiksē policija avārijas vietā.
Operatoram nevajag arī BT; faktu - vai bija/nebija iekārtas sapārotas, pie noteiktas vajadzības, noskaidros pēc pašām iekārtām. Minu, ka vairums nemaz nesapāro telefonu ar bt, jo, ja sapāro, tad, lai runātu mašīnā ne caur bt, ir vēl jāveic papildus darbības.
Un trešais garām - 112 koordinātas dabū tikai tad, ja zvana no speciālas aplikācijas.

To, vai bija/nebija tiktok trafiks mirkli pirms avārijas - to operators var pateikt.


Īsti nav skaidrs, kādēļ būtu jātērē papildus VP resursi informācijas iegūšanai, kas neko daudz neietekmēs, jo tagad neviens tāpat īpaši neizmeklē ikdienas negarījumus (parasti tas beidzas ar saskaņoto paziņojumu, ja nav cietušo) un trūkst resursu nopietnāku noziegumu izmeklēšanai. Ja cilvēks izraisa avāriju, tad viņš par to faktu tiek sodīts jebkurā gadījumā, neatkarīgi, vai iemesls bija līkas rokas, pieredzes trūkums vai kāds CSN pārkāpums.

Kādu laiku jauniem auto telefons caur BT automātiksi sapārojos ar auto, līdz ko tajā iekāpj vadītājs. Braucot uz laukiem bieži mazie puikas prasa uzlikt kādu mūziku, un bieži to stīmoju arī caur YouTube (t.i. auto skan dziesmas no YT, bet ekrānā paralēli Appple carplay rāda Waze vai citu aplikāciju, ko esmu izvēlējies). Nekas netiek pārkāpts.

[ Šo ziņu laboja smudo, 11 Dec 2024, 09:50:30 ]

Offline
karro
11. Dec 2024, 09:46 #458

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: studentu variantu


11 Dec 2024, 09:39:24 @kexxx rakstīja:

11 Dec 2024, 09:27:46 @markelis rakstīja:

11 Dec 2024, 09:08:02 @kexxx rakstīja:
(21) Transportlīdzekļa vadītājam ir aizliegts:

1) lietot tālruni, ja transportlīdzeklis atrodas kustībā, izņemot gadījumus, kad tālruņa aparāts tiek izmantots brīvroku režīmā;


ja automašīnā ir telefona turētājs uz paneļa- tad telefons skaitās brīvroku režīmā vai nē?


viss ir atkariigs kaa inspektoram svilpiitim argumenteesi. re rokas briivas - pie auss neturu, taatad briivroku rezhiims. imho nomr. aktos briivroku rezhiima definiicijas nav.


nu tad sanāk tā- ja runājot turi telefonu pie auss, bet skaties uz ceļu- var sodīt
ja telefons ir turētājā, lūri tajā tiktoku un neskaties uz ceļu- nevar sodīt



Principā, jā. Alternatīvi, var mēģināt teslā atrast, kur ieslēdz aizmugures loga apsildi

[Šī laikam ir pazīme, ka esmu vecs, bet god damn.. . To pokemonu, kas dizainēja teslas kontroles, vajadzētu nomizot. Var jau būt, ka var pierast, un tad viss labi, hz]

[ Šo ziņu laboja karro, 11 Dec 2024, 09:46:30 ]

Offline
kexxx
11. Dec 2024, 09:53 #459

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12442

Braucu ar:

nu lūk, te nonākam pie problēmas- ja pirms 15 gadiem uzmanību novērsa telefons, to varēja vnk aizliegt turēt rokās
tagad uzmanību var novērst telefons turētājā, navigators, touchscreen console un vēl hvz kas
kā to izkontrolēt un pierādīt- hvz
Offline
treshaa_josla
11. Dec 2024, 10:39 #460

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 472

Braucu ar:


11 Dec 2024, 09:46:03 @karro rakstīja:

11 Dec 2024, 09:39:24 @kexxx rakstīja:

11 Dec 2024, 09:27:46 @markelis rakstīja:

11 Dec 2024, 09:08:02 @kexxx rakstīja:
(21) Transportlīdzekļa vadītājam ir aizliegts:

1) lietot tālruni, ja transportlīdzeklis atrodas kustībā, izņemot gadījumus, kad tālruņa aparāts tiek izmantots brīvroku režīmā;


ja automašīnā ir telefona turētājs uz paneļa- tad telefons skaitās brīvroku režīmā vai nē?


viss ir atkariigs kaa inspektoram svilpiitim argumenteesi. re rokas briivas - pie auss neturu, taatad briivroku rezhiims. imho nomr. aktos briivroku rezhiima definiicijas nav.


nu tad sanāk tā- ja runājot turi telefonu pie auss, bet skaties uz ceļu- var sodīt
ja telefons ir turētājā, lūri tajā tiktoku un neskaties uz ceļu- nevar sodīt



Principā, jā. Alternatīvi, var mēģināt teslā atrast, kur ieslēdz aizmugures loga apsildi

[Šī laikam ir pazīme, ka esmu vecs, bet god damn.. . To pokemonu, kas dizainēja teslas kontroles, vajadzētu nomizot. Var jau būt, ka var pierast, un tad viss labi, hz]


Teslai tā konsole vēl ir +/- ok. Nu vismaz man tā ir loģiska un parocīga
+ ļoti labi strādā balss komandas. Kādreiz varēja vnk pateikt - my butt is cold, un mašīna ieslēdza sēdekļa apsildi
Tagad iztaisnoja un piefrizēja. Jāska - switch on seat heater
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4