Online
Pašreiz BMWPower skatās 100 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Briesmu lietas XXXII
Autors | Ziņojums |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6800
Braucu ar: E34
|
10 Dec 2024, 09:15:35 @Mikels rakstīja:
Par to, ka nav kontroles ir visiem skaidrs, bet par to, ka ceļu satiksmes jomā nav bargi sodi tu laikam ņirgājies
Neesmu tēmu lasījis, bet adekvāti sodi ir par sīkumiem, aizmāršībām - mazliet brauc pa ātru, novieto zem zīmes t.i., kur neiespringstot, var slaukt.
Par apzinātu runāšanu pa telefonu pie stūres, pagriezienu nerādīšanu utml. kas apdraud satiksmi, ir sīknauda.
Āvāriju atreferējumā parasti nepareizi izvēlēts ātrums (pat likuma robežās) un neviens nezin to, ka varbūt lūrējis ekrānā | Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4978
Braucu ar: cieņu
|
10 Dec 2024, 09:30:23 @bum_bumz rakstīja:
10 Dec 2024, 09:15:35 @Mikels rakstīja:
Par to, ka nav kontroles ir visiem skaidrs, bet par to, ka ceļu satiksmes jomā nav bargi sodi tu laikam ņirgājies
Neesmu tēmu lasījis, bet adekvāti sodi ir par sīkumiem, aizmāršībām - mazliet brauc pa ātru, novieto zem zīmes t.i., kur neiespringstot, var slaukt.
Par apzinātu runāšanu pa telefonu pie stūres, pagriezienu nerādīšanu utml. kas apdraud satiksmi, ir sīknauda.
Āvāriju atreferējumā parasti nepareizi izvēlēts ātrums (pat likuma robežās) un neviens nezin to, ka varbūt lūrējis ekrānā
Nezinu cik ir par pagrieziena nerādīšanu, bet man tas patiešām liekas sīks pārkāpums, bet par telefona lietošanu ir līdz 125 euro, diezin vai to var nosaukt sīku sodu.
Kas attiecas uz avāriju atreferējumu un kur kāds ir vai nav lūrējis, tas jau ir pierādīšanas jautājums katrā konkrētā gadījumā, nevis sodu un kā tu pierādīsi telefona lietošanu, ja neviens aculiecinieks nav redzējis, nekas nav nofilmēts un vadītājs arī neatzīstas | Offline | | |
versatile | | Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1208
Braucu ar:
|
10 Dec 2024, 09:48:11 @Mikels rakstīja:
un kā tu pierādīsi telefona lietošanu, ja neviens aculiecinieks nav redzējis, nekas nav nofilmēts un vadītājs arī neatzīstas
Jūkejos prasa mobilo sakaru operatoram darbības un trafiku. Ja atrod zvanus/sms īsi pirms, tad tas iet kā pastiprinošs apstāklis. Vai bija ar bt saslēgts jau nav grūti pārbaudīt. | Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4978
Braucu ar: cieņu
|
10 Dec 2024, 11:30:12 @versatile rakstīja:
10 Dec 2024, 09:48:11 @Mikels rakstīja:
un kā tu pierādīsi telefona lietošanu, ja neviens aculiecinieks nav redzējis, nekas nav nofilmēts un vadītājs arī neatzīstas
Jūkejos prasa mobilo sakaru operatoram darbības un trafiku. Ja atrod zvanus/sms īsi pirms, tad tas iet kā pastiprinošs apstāklis. Vai bija ar bt saslēgts jau nav grūti pārbaudīt.
Jā,kaut kad tāds ir dzirdēts, bet šaubos vai pie mums kāds izmeklējot negadījumus iespringst tik tālu. | Offline | | |
alnisg | | Kopš: 29. Jul 2015
Ziņojumi: 1897
Braucu ar:
|
10 Dec 2024, 11:30:12 @versatile rakstīja:
10 Dec 2024, 09:48:11 @Mikels rakstīja:
un kā tu pierādīsi telefona lietošanu, ja neviens aculiecinieks nav redzējis, nekas nav nofilmēts un vadītājs arī neatzīstas
Jūkejos prasa mobilo sakaru operatoram darbības un trafiku. Ja atrod zvanus/sms īsi pirms, tad tas iet kā pastiprinošs apstāklis. Vai bija ar bt saslēgts jau nav grūti pārbaudīt.
Garām, jo operatoram nebūs datu par koordinātēm, no kurām zvans veikts, arī nebūs datu, vai lietota brīvroku sistēma. Zvanītāja koordinātes, neatkarīgi no telefona settingiem, automātiski tiek nosūtītas tikai, ja zvanīts 112 izsaukuma operatoram. | Offline | | |
uteo | | Kopš: 26. Jun 2010
No: Sigulda
Ziņojumi: 969
Braucu ar:
|
10 Dec 2024, 11:30:12 @versatile rakstīja:
10 Dec 2024, 09:48:11 @Mikels rakstīja:
un kā tu pierādīsi telefona lietošanu, ja neviens aculiecinieks nav redzējis, nekas nav nofilmēts un vadītājs arī neatzīstas
Jūkejos prasa mobilo sakaru operatoram darbības un trafiku. Ja atrod zvanus/sms īsi pirms, tad tas iet kā pastiprinošs apstāklis. Vai bija ar bt saslēgts jau nav grūti pārbaudīt.
Šis jau strādā tikai gadījumos, ja nav citu personu auto. | Offline | | |
versatile | | Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1208
Braucu ar:
|
10 Dec 2024, 16:50:49 @alnisg rakstīja:
10 Dec 2024, 11:30:12 @versatile rakstīja:
10 Dec 2024, 09:48:11 @Mikels rakstīja:
un kā tu pierādīsi telefona lietošanu, ja neviens aculiecinieks nav redzējis, nekas nav nofilmēts un vadītājs arī neatzīstas
Jūkejos prasa mobilo sakaru operatoram darbības un trafiku. Ja atrod zvanus/sms īsi pirms, tad tas iet kā pastiprinošs apstāklis. Vai bija ar bt saslēgts jau nav grūti pārbaudīt.
Garām, jo operatoram nebūs datu par koordinātēm, no kurām zvans veikts, arī nebūs datu, vai lietota brīvroku sistēma. Zvanītāja koordinātes, neatkarīgi no telefona settingiem, automātiski tiek nosūtītas tikai, ja zvanīts 112 izsaukuma operatoram.
Garām, jo operatoram nevajag koordinātas - vajag laiku. Koordinātas piefiksē policija avārijas vietā.
Operatoram nevajag arī BT; faktu - vai bija/nebija iekārtas sapārotas, pie noteiktas vajadzības, noskaidros pēc pašām iekārtām. Minu, ka vairums nemaz nesapāro telefonu ar bt, jo, ja sapāro, tad, lai runātu mašīnā ne caur bt, ir vēl jāveic papildus darbības.
Un trešais garām - 112 koordinātas dabū tikai tad, ja zvana no speciālas aplikācijas.
To, vai bija/nebija tiktok trafiks mirkli pirms avārijas - to operators var pateikt.[ Šo ziņu laboja versatile, 10 Dec 2024, 16:56:06 ] | Offline | | |
JankyLV | | Kopš: 23. Jul 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 3045
Braucu ar: imperialblau
| [ievieto vpn reklāmu] | Offline | | |
|
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12442
Braucu ar:
| (21) Transportlīdzekļa vadītājam ir aizliegts:
1) lietot tālruni, ja transportlīdzeklis atrodas kustībā, izņemot gadījumus, kad tālruņa aparāts tiek izmantots brīvroku režīmā;
ja automašīnā ir telefona turētājs uz paneļa- tad telefons skaitās brīvroku režīmā vai nē? | Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4665
Braucu ar:
| brīvroku - brīvas rokas.... utt.... bet nu es nesaprotu, kas ir ar tiem cilvekiem kuri savās svaigajās klabatās nespēj sapārot auto ar telefonu un izmanto brīvroku režīmu.... | Online | | |
dsks | | Kopš: 12. Nov 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 1166
Braucu ar:
|
11 Dec 2024, 09:11:32 @Samsasi rakstīja:
brīvroku - brīvas rokas.... utt.... bet nu es nesaprotu, kas ir ar tiem cilvekiem kuri savās svaigajās klabatās nespēj sapārot auto ar telefonu un izmanto brīvroku režīmu....
Lai nesanāk šmuce, kad sievas klātbūtnē kāda veca brūte uzgriež un pa visu salonu - čau zaķīt ... | Offline | | |
markelis | | Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12957
Braucu ar: eFku
|
11 Dec 2024, 09:08:02 @kexxx rakstīja:
(21) Transportlīdzekļa vadītājam ir aizliegts:
1) lietot tālruni, ja transportlīdzeklis atrodas kustībā, izņemot gadījumus, kad tālruņa aparāts tiek izmantots brīvroku režīmā;
ja automašīnā ir telefona turētājs uz paneļa- tad telefons skaitās brīvroku režīmā vai nē?
viss ir atkariigs kaa inspektoram svilpiitim argumenteesi. re rokas briivas - pie auss neturu, taatad briivroku rezhiims. imho nomr. aktos briivroku rezhiima definiicijas nav. | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8301
Braucu ar: e39 523
| Tas likums ir stulbs savā būtībā. Ne jau aizņemta roka ir problēma, bet gan tas, ka novērš uzmanību.
Braukšanas laikā vispār būtu jāaizliedz interakcija ar telefonu. Tāpat kā ar multimedijiem. Varbūt, lai nav pārāk drastiski, drīkst lietot 30 sec. Tad atkal jāgaida 10 min. Ja tiešām svarīga telefona saruna, piestāj malā, izrunā un brauc tālāk. | Offline | | |
Elviss | | Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22231
Braucu ar: VAZ 2101 80'
|
11 Dec 2024, 09:29:25 @abyss rakstīja:
Tas likums ir stulbs savā būtībā. Ne jau aizņemta roka ir problēma, bet gan tas, ka novērš uzmanību.
Braukšanas laikā vispār būtu jāaizliedz interakcija ar telefonu. Tāpat kā ar multimedijiem. Varbūt, lai nav pārāk drastiski, drīkst lietot 30 sec. Tad atkal jāgaida 10 min. Ja tiešām svarīga telefona saruna, piestāj malā, izrunā un brauc tālāk.
Precīzi.
Tagad jaunajiem auto, kur jābaksta planšete, ir lielāka problēma par telefonu.
-----------------
RT Translations | Offline | | |
karro | | Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: studentu variantu
| Es izklausīšos stipri dīvaini, bet teikšu, ka nav baigas starpības, vai telefonsaruna, ja runājam par mopedu ar automātu, notiek, turot tlf pie auss, vai turot to kabatā/somā/whatever un lietojot brīvroku režīmu. Pilsētas ātrumos (da ij ārpusē) - cik tad vispār ir vadītāju, kas tur abas rokas uz stūres? Stilīgākie pilsoņi noliek atzveltni 135* leņķī (vai 45*, no kuras puses paskatās), rociņu uz pusdiviem, un paši sev liekas relaksēti un dinamiski
Jā, tas brīdis, kamēr zvejo tlf ārā no jebkurienes un noliek atpakaļ - tas ir riskantāks.
Manuprāt, telefonsarunas pie stūres - diezgan pofig*, bet, lūk, wacapi/sms/delfi/kko rakstīt - tā ir katastrofa. Tur 90% no vizuālās uzmanības aiziet totāli ne satiksmei, un tur ir avārijas.
* liekam tagad fixi nost lāpas un dakšas, es, atzīšos, mūziku klausos caur BT, un tlf ir automaģiski sapārots ar auto.
+ 17 CSNg par "visu caur touchscreen un 12 līmeņu menu" - kuram tā likās brīnišķīga ideja, prātu nepielieku. Nav brīnums, ka auto ir jāpieslāna ar joslu ievērotāju, auto bremzētāju, auto uzsācēju, utt, jo automobilis ir uzbūvēts tā, ka ar to braukt un pieregulēt temperatūru salonā vienlaicīgi ir stipri sarežģīti.[ Šo ziņu laboja karro, 11 Dec 2024, 09:41:13 ] | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12442
Braucu ar:
|
11 Dec 2024, 09:27:46 @markelis rakstīja:
11 Dec 2024, 09:08:02 @kexxx rakstīja:
(21) Transportlīdzekļa vadītājam ir aizliegts:
1) lietot tālruni, ja transportlīdzeklis atrodas kustībā, izņemot gadījumus, kad tālruņa aparāts tiek izmantots brīvroku režīmā;
ja automašīnā ir telefona turētājs uz paneļa- tad telefons skaitās brīvroku režīmā vai nē?
viss ir atkariigs kaa inspektoram svilpiitim argumenteesi. re rokas briivas - pie auss neturu, taatad briivroku rezhiims. imho nomr. aktos briivroku rezhiima definiicijas nav.
nu tad sanāk tā- ja runājot turi telefonu pie auss, bet skaties uz ceļu- var sodīt
ja telefons ir turētājā, lūri tajā tiktoku un neskaties uz ceļu- nevar sodīt
| Offline | | |
|
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
10 Dec 2024, 16:54:19 @versatile rakstīja:
10 Dec 2024, 16:50:49 @alnisg rakstīja:
10 Dec 2024, 11:30:12 @versatile rakstīja:
10 Dec 2024, 09:48:11 @Mikels rakstīja:
un kā tu pierādīsi telefona lietošanu, ja neviens aculiecinieks nav redzējis, nekas nav nofilmēts un vadītājs arī neatzīstas
Jūkejos prasa mobilo sakaru operatoram darbības un trafiku. Ja atrod zvanus/sms īsi pirms, tad tas iet kā pastiprinošs apstāklis. Vai bija ar bt saslēgts jau nav grūti pārbaudīt.
Garām, jo operatoram nebūs datu par koordinātēm, no kurām zvans veikts, arī nebūs datu, vai lietota brīvroku sistēma. Zvanītāja koordinātes, neatkarīgi no telefona settingiem, automātiski tiek nosūtītas tikai, ja zvanīts 112 izsaukuma operatoram.
Garām, jo operatoram nevajag koordinātas - vajag laiku. Koordinātas piefiksē policija avārijas vietā.
Operatoram nevajag arī BT; faktu - vai bija/nebija iekārtas sapārotas, pie noteiktas vajadzības, noskaidros pēc pašām iekārtām. Minu, ka vairums nemaz nesapāro telefonu ar bt, jo, ja sapāro, tad, lai runātu mašīnā ne caur bt, ir vēl jāveic papildus darbības.
Un trešais garām - 112 koordinātas dabū tikai tad, ja zvana no speciālas aplikācijas.
To, vai bija/nebija tiktok trafiks mirkli pirms avārijas - to operators var pateikt.
Īsti nav skaidrs, kādēļ būtu jātērē papildus VP resursi informācijas iegūšanai, kas neko daudz neietekmēs, jo tagad neviens tāpat īpaši neizmeklē ikdienas negarījumus (parasti tas beidzas ar saskaņoto paziņojumu, ja nav cietušo) un trūkst resursu nopietnāku noziegumu izmeklēšanai. Ja cilvēks izraisa avāriju, tad viņš par to faktu tiek sodīts jebkurā gadījumā, neatkarīgi, vai iemesls bija līkas rokas, pieredzes trūkums vai kāds CSN pārkāpums.
Kādu laiku jauniem auto telefons caur BT automātiksi sapārojos ar auto, līdz ko tajā iekāpj vadītājs. Braucot uz laukiem bieži mazie puikas prasa uzlikt kādu mūziku, un bieži to stīmoju arī caur YouTube (t.i. auto skan dziesmas no YT, bet ekrānā paralēli Appple carplay rāda Waze vai citu aplikāciju, ko esmu izvēlējies). Nekas netiek pārkāpts.[ Šo ziņu laboja smudo, 11 Dec 2024, 09:50:30 ] | Offline | | |
karro | | Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: studentu variantu
|
11 Dec 2024, 09:39:24 @kexxx rakstīja:
11 Dec 2024, 09:27:46 @markelis rakstīja:
11 Dec 2024, 09:08:02 @kexxx rakstīja:
(21) Transportlīdzekļa vadītājam ir aizliegts:
1) lietot tālruni, ja transportlīdzeklis atrodas kustībā, izņemot gadījumus, kad tālruņa aparāts tiek izmantots brīvroku režīmā;
ja automašīnā ir telefona turētājs uz paneļa- tad telefons skaitās brīvroku režīmā vai nē?
viss ir atkariigs kaa inspektoram svilpiitim argumenteesi. re rokas briivas - pie auss neturu, taatad briivroku rezhiims. imho nomr. aktos briivroku rezhiima definiicijas nav.
nu tad sanāk tā- ja runājot turi telefonu pie auss, bet skaties uz ceļu- var sodīt
ja telefons ir turētājā, lūri tajā tiktoku un neskaties uz ceļu- nevar sodīt
Principā, jā. Alternatīvi, var mēģināt teslā atrast, kur ieslēdz aizmugures loga apsildi
[Šī laikam ir pazīme, ka esmu vecs, bet god damn.. . To pokemonu, kas dizainēja teslas kontroles, vajadzētu nomizot. Var jau būt, ka var pierast, un tad viss labi, hz][ Šo ziņu laboja karro, 11 Dec 2024, 09:46:30 ] | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12442
Braucu ar:
| nu lūk, te nonākam pie problēmas- ja pirms 15 gadiem uzmanību novērsa telefons, to varēja vnk aizliegt turēt rokās
tagad uzmanību var novērst telefons turētājā, navigators, touchscreen console un vēl hvz kas
kā to izkontrolēt un pierādīt- hvz | Offline | | |
treshaa_josla | | Kopš: 07. Mar 2023
Ziņojumi: 472
Braucu ar:
|
11 Dec 2024, 09:46:03 @karro rakstīja:
11 Dec 2024, 09:39:24 @kexxx rakstīja:
11 Dec 2024, 09:27:46 @markelis rakstīja:
11 Dec 2024, 09:08:02 @kexxx rakstīja:
(21) Transportlīdzekļa vadītājam ir aizliegts:
1) lietot tālruni, ja transportlīdzeklis atrodas kustībā, izņemot gadījumus, kad tālruņa aparāts tiek izmantots brīvroku režīmā;
ja automašīnā ir telefona turētājs uz paneļa- tad telefons skaitās brīvroku režīmā vai nē?
viss ir atkariigs kaa inspektoram svilpiitim argumenteesi. re rokas briivas - pie auss neturu, taatad briivroku rezhiims. imho nomr. aktos briivroku rezhiima definiicijas nav.
nu tad sanāk tā- ja runājot turi telefonu pie auss, bet skaties uz ceļu- var sodīt
ja telefons ir turētājā, lūri tajā tiktoku un neskaties uz ceļu- nevar sodīt
Principā, jā. Alternatīvi, var mēģināt teslā atrast, kur ieslēdz aizmugures loga apsildi
[Šī laikam ir pazīme, ka esmu vecs, bet god damn.. . To pokemonu, kas dizainēja teslas kontroles, vajadzētu nomizot. Var jau būt, ka var pierast, un tad viss labi, hz]
Teslai tā konsole vēl ir +/- ok. Nu vismaz man tā ir loģiska un parocīga
+ ļoti labi strādā balss komandas. Kādreiz varēja vnk pateikt - my butt is cold, un mašīna ieslēdza sēdekļa apsildi
Tagad iztaisnoja un piefrizēja. Jāska - switch on seat heater | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|