Online

Pašreiz BMWPower skatās 195 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: Audi topiks

AutorsZiņojums
vadjiksBMW
22. Mar 2021, 20:21 #441

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2682

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Jo detaļas pērk, nekāda brīnuma tur nav.
Leiši galīgi ne vienmēr norāda kodus arī.
Offline
6500
22. Mar 2021, 21:11 #442

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:


18 Mar 2021, 09:53:44 @6500 rakstīja:
Kadas atsauksmes par Audi A8 4.2tdi diesel dzineju 2012-2015?


???

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
midnightt
29. Mar 2021, 20:28 #443

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 33

Braucu ar: Zilu mersi

Hello!
Cik prātīga ideja ir ņemt q5 pirmās paaudzes ar 3.0d,neesmu vispār neko dzirdējis par tiem auto,elektronika/kārba/motors līmenī?Kaut vai salīdzinoši ar to pašu e70
Offline
daticho
29. Mar 2021, 20:32 #444

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15


22 Mar 2021, 21:11:09 @6500 rakstīja:

18 Mar 2021, 09:53:44 @6500 rakstīja:
Kadas atsauksmes par Audi A8 4.2tdi diesel dzineju 2012-2015?


???


Dzinejs ok bet parejais tur ir LOTI dārgi
Offline
daticho
29. Mar 2021, 20:57 #445

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15

Pats Mollers gan ta nedoma
Offline
crime
29. Mar 2021, 22:09 #446

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi


29 Mar 2021, 21:21:50 @shibernieks rakstīja:

29 Mar 2021, 20:28:38 @midnightt rakstīja:
Hello!
Cik prātīga ideja ir ņemt q5 pirmās paaudzes ar 3.0d,neesmu vispār neko dzirdējis par tiem auto,elektronika/kārba/motors līmenī?Kaut vai salīdzinoši ar to pašu e70

Galvenie mezgli ir analogi ar attiecīgo gadu a6. Attiecīgi nekas ārkārtējs. 3.0tdi tradicionālā kaite ieplūdnieki un ķēdes.
Tiptronic pēc 2008 bez īpašām kaitēm. Elektrība kā paveicas. Led lampas nelabojas, bet maināmas un maksā kā jau jauni lukturi.

q5 ar a6 nekāda sakara, tas liftots a4. un kārbas v6 dīzeljiem ir s-tronic nevis tiptronic
Offline
shibernieks
29. Mar 2021, 22:21 #447

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Mja dīvaini. Benzīniem tiptronic, bet dīzļiem divsajūgu. Nezināju.
Offline
jankijss
30. Mar 2021, 14:00 #448

Kopš: 31. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 882

Braucu ar: e46,Octavia RS

saplīsis audi a4 b9 displeja stiklińš ,ekrānam viss kartibā stradā. Varbūt kāds ir mainījis, vai zina ,kas maina ,vai arī jāmaina viss displejs kopā? https://files.fm/u/dzc9bwcbq

[ Šo ziņu laboja jankijss, 30 Mar 2021, 14:04:09 ]

Offline
Locis
31. Mar 2021, 12:57 #449

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11228

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


29 Mar 2021, 20:53:27 @Vantage rakstīja:

29 Mar 2021, 20:32:24 @daticho rakstīja:

22 Mar 2021, 21:11:09 @6500 rakstīja:

18 Mar 2021, 09:53:44 @6500 rakstīja:
Kadas atsauksmes par Audi A8 4.2tdi diesel dzineju 2012-2015?


???


Dzinejs ok bet parejais tur ir LOTI dārgi


Kas tieši A8 tāds īpaši briesmīgs?

Tie paši sensori (cits detaļas numurs gan) kas var izbeigties tāpat kā A6/A7. Pneima kura arī tur pat tik ilgi kā A6 - patiesībā bezproblēmu (nenozīmē, ka par to nebūs jārūpējas, bet nav arī kā paaudzi vecajos). Ja ir 3.0d tad tāds pats kā citur. Ar parasto automātu 8pak, puse problēmas atkrīt, ja salīdzina ar s-tronic. Ar awd nedkādu problēmu, ja salīdzina ar bmw. Neatrodu neko briesmīgu un īpaši dārgāku tajā A8 vs. A6/7.

Maza iespēja, bet viens no variantiem nākamajam auto A6 allroad vai A6 ap kādu 2016-17 gadu, tikai 3.0 tdi un quattro
vai arī kads benzīns ar 300zs 272 zs tdi būs 8 pakāpju kārba?
Offline
BigDog24
31. Mar 2021, 13:14 #450

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli

Ir bijuši divi vāģi ar 4.2tdi (A8 D3 un gotiņa) 326zs un 340zs versija- galvu nelauž, patīk viņam šoseja. Ar A8 326zs D3 versiju izdevās dabūt speedo rādīt 276km/h.

A8 alumīnija virsbūve fantastika- nekādas rūsas, 10+ gadi LV (0-330k km). Bet ja būs jāremontē, tad jāreķinas ka rezerves daļas ir dārgas un kvalitatīvas. Ja izplūde tad ņerža, sviras- alumīnijs utt. Tehniski sarežģīts auto, lietotu detaļu nav tik daudz kā citiem.

Es ieteiktu tikt pie ETKAS (vag detaļu katalogs) ar pēdējiem apdeitiem un padzīvoties pa A8. Tur redzēsi arī Baltijas reģiona cenas. Varbūt nonāksi pie secinājumiem kura gada a8 gribētu un ar kādu komplektāciju
Offline
Gestus
31. Mar 2021, 13:26 #451

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1180

Braucu ar: Paseratti

Kāds šim varētu būt mīnus ? Kārba ? motors ?

https://lv.brcauto.eu/automobilis/c828073-audi-...2.0l-automatiska

Izskatās arī pēc s-line piekares..tads pazems...tas nozīmē ka arī ciets ?
Offline
smudo
31. Mar 2021, 13:30 #452

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3636

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


31 Mar 2021, 12:57:33 @Locis rakstīja:

29 Mar 2021, 20:53:27 @Vantage rakstīja:

29 Mar 2021, 20:32:24 @daticho rakstīja:

22 Mar 2021, 21:11:09 @6500 rakstīja:

18 Mar 2021, 09:53:44 @6500 rakstīja:
Kadas atsauksmes par Audi A8 4.2tdi diesel dzineju 2012-2015?


???


Dzinejs ok bet parejais tur ir LOTI dārgi


Kas tieši A8 tāds īpaši briesmīgs?

Tie paši sensori (cits detaļas numurs gan) kas var izbeigties tāpat kā A6/A7. Pneima kura arī tur pat tik ilgi kā A6 - patiesībā bezproblēmu (nenozīmē, ka par to nebūs jārūpējas, bet nav arī kā paaudzi vecajos). Ja ir 3.0d tad tāds pats kā citur. Ar parasto automātu 8pak, puse problēmas atkrīt, ja salīdzina ar s-tronic. Ar awd nedkādu problēmu, ja salīdzina ar bmw. Neatrodu neko briesmīgu un īpaši dārgāku tajā A8 vs. A6/7.

Maza iespēja, bet viens no variantiem nākamajam auto A6 allroad vai A6 ap kādu 2016-17 gadu, tikai 3.0 tdi un quattro
vai arī kads benzīns ar 300zs 272 zs tdi būs 8 pakāpju kārba?


Jā, ir 3,0l V6 TFSI dzinējs. Ja nekļūdos, tad tas dzinējs ir ar kompresoru, nevis turbīnu.
Offline
crime
31. Mar 2021, 13:32 #453

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi


31 Mar 2021, 13:26:51 @Gestus rakstīja:
Kāds šim varētu būt mīnus ? Kārba ? motors ?

https://lv.brcauto.eu/automobilis/c828073-audi-...2.0l-automatiska

Izskatās arī pēc s-line piekares..tads pazems...tas nozīmē ka arī ciets ?


priekšpiedzinjas universālis bez motora par 28 pakām, nuuu, ka lai tev to maigāk pasaka..
Offline
daticho
31. Mar 2021, 13:35 #454

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15

crime visu pateica (.)
Offline
smudo
31. Mar 2021, 13:39 #455

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3636

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


31 Mar 2021, 13:26:51 @Gestus rakstīja:
Kāds šim varētu būt mīnus ? Kārba ? motors ?

https://lv.brcauto.eu/automobilis/c828073-audi-...2.0l-automatiska

Izskatās arī pēc s-line piekares..tads pazems...tas nozīmē ka arī ciets ?


Par šiem motoriem neko sliktu neesmu dzirdējis. Šie motori nāk ar zobsiksnu, nevis ķēdi. Šie dzinēji ir ar AbBlue sistēmu. Kārba ir divsajūgu - ik pēc 60k jāmaina eļļa. Par piekari grūti pēc bildēm pateikt. Varētu būt drīzāk Sportline, nevis S-line. Sportline ir parastā piekare un amortizatori, bet ar 20mm zemākām atsperēm + nedaudz stingrākām. Ciets pa sliktiem ceļiem būs S-line, kur ir citas atsaites, atsperes (-30mm) un amortizatori. Vasarā to dzinēju mierīgi braucot vispār nedzird un faktiski arī nejūt vibrācijas. Iet pietiekami OK, tērē maz. Bet zemākās t tas dīzelis būs jūtams, kā jau jebkurš 4 cil. dīzelis.
Offline
smudo
31. Mar 2021, 13:46 #456

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3636

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


31 Mar 2021, 13:32:08 @crime rakstīja:

31 Mar 2021, 13:26:51 @Gestus rakstīja:
Kāds šim varētu būt mīnus ? Kārba ? motors ?

https://lv.brcauto.eu/automobilis/c828073-audi-...2.0l-automatiska

Izskatās arī pēc s-line piekares..tads pazems...tas nozīmē ka arī ciets ?


priekšpiedzinjas universālis bez motora par 28 pakām, nuuu, ka lai tev to maigāk pasaka..


Normāla cena par trīs gadus vecu auto ar 68k nobraukumu, kas jauns pēc atlaides maksāja 50k+. Tas auto līdz 190 ieskrienas ļoti OK - pēc tam pārmet 6. robā un paliek gauss, bet 230 pēc GPS var izspiest. Latvijas apstākļiem ir OK. Jāņem vērā, ka tā auto pašmasa ir ap 1,8t, līdz ar to saķere ir ļoti OK ar tiem 400nm, arī ziemā. Protams, ka v6 un quattro ir foršāk, bet atbilstoša gada un nobraukuma būs dārgāks.

[ Šo ziņu laboja smudo, 31 Mar 2021, 13:47:26 ]

Offline
Gestus
31. Mar 2021, 14:16 #457

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1180

Braucu ar: Paseratti


31 Mar 2021, 13:32:08 @crime rakstīja:

31 Mar 2021, 13:26:51 @Gestus rakstīja:
Kāds šim varētu būt mīnus ? Kārba ? motors ?

https://lv.brcauto.eu/automobilis/c828073-audi-...2.0l-automatiska

Izskatās arī pēc s-line piekares..tads pazems...tas nozīmē ka arī ciets ?


priekšpiedzinjas universālis bez motora par 28 pakām, nuuu, ka lai tev to maigāk pasaka..


Nez man liekas atbilstoša cena nobraukumam, aprīkojuma līmenim...jā motors nav klasiskais 3.0 TDI un vēl kvatro....bet nu iepriekš 7 gadus braucu ar priekspiedzinjas audi...tad 4 gadus bija kvatro...tagad atkal priekspiedzinja...zini prieks manām vajadzībam toch kvatro trūkumu neizjutu...tik cik ziema uz slidena ceļa grutāk uzsākt

P.S cik šim tad būtu reāla cena/ atbilstošā cena ?
Offline
crime
31. Mar 2021, 14:48 #458

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi

pa 28k jāskatās tad C8, nevis C7, būs varbūt plikāks, taču vismaz nākamā paaudze jau.
Offline
Locis
31. Mar 2021, 14:51 #459

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11228

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Tikai tur nobraukums būs x2, ne?
Offline
Gestus
31. Mar 2021, 14:56 #460

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1180

Braucu ar: Paseratti


31 Mar 2021, 14:48:27 @crime rakstīja:
pa 28k jāskatās tad C8, nevis C7, būs varbūt plikāks, taču vismaz nākamā paaudze jau.


C8 tak laikam skaitās pēdējais modelis....vismaz SS.lv zem 40k EUR nekas nav. Man tāds vidējā powerista budžets nav atliek mobile.de, bet ja godīgi..man C7 patik labāk vizuāli nekā C8
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo