Online

Pašreiz BMWPower skatās 251 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60 II

AutorsZiņojums
N53series
04. May 2017, 12:10 #441

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


04 May 2017, 11:37:22 @HiJaCKeR rakstīja:

04 May 2017, 10:30:06 @N53series rakstīja:

04 May 2017, 10:27:48 @DisCumple rakstīja:
Vispār jau nepieslēdzot būtu jārāda 12.7V, kurus man viņš arī neurāda bet 11.7V. Galvenais uzdirst virsū, sākumā jau rakstīju kur teica ka aķi lai nomainot, to arī izdarīju, ja citiem auto rādītu arī 11.x V tad man būtu vienalga, tas jau ir pārāk zemu



redzi, taa ir tava probleema, ka nejeedz, kuram klausiit. tu paklausiiji pilnigu nejeegu.
es tev staastiiju, kaadiem jaabuut spriegumiem? staastiiju. staastiiju, kas pie vainas? staastiiju.
tu pkalusiiji? NEE.
jaa - ne tikai uzdirst, bet rekt visu dienu. jo shaadaas situaacijaas teiciens LLP ir par vaaju, lai aprakstiitu situaaciju
peerc citu akumululatoru, OEM

vari pateikt lūdzu, ja liek jaunu akumulatoru, tas obligāti ir jāpiekodē?


Jaa.
Bet,nepiekodeeshana nebuus probleemas (shiis) ceelonis.
Offline
HiJaCKeR
04. May 2017, 13:03 #442

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i


04 May 2017, 12:10:26 @N53series rakstīja:

04 May 2017, 11:37:22 @HiJaCKeR rakstīja:

04 May 2017, 10:30:06 @N53series rakstīja:

04 May 2017, 10:27:48 @DisCumple rakstīja:
Vispār jau nepieslēdzot būtu jārāda 12.7V, kurus man viņš arī neurāda bet 11.7V. Galvenais uzdirst virsū, sākumā jau rakstīju kur teica ka aķi lai nomainot, to arī izdarīju, ja citiem auto rādītu arī 11.x V tad man būtu vienalga, tas jau ir pārāk zemu



redzi, taa ir tava probleema, ka nejeedz, kuram klausiit. tu paklausiiji pilnigu nejeegu.
es tev staastiiju, kaadiem jaabuut spriegumiem? staastiiju. staastiiju, kas pie vainas? staastiiju.
tu pkalusiiji? NEE.
jaa - ne tikai uzdirst, bet rekt visu dienu. jo shaadaas situaacijaas teiciens LLP ir par vaaju, lai aprakstiitu situaaciju
peerc citu akumululatoru, OEM

vari pateikt lūdzu, ja liek jaunu akumulatoru, tas obligāti ir jāpiekodē?


Jaa.
Bet,nepiekodeeshana nebuus probleemas (shiis) ceelonis.

forši, gadus četrus atpakaļ pats mainīju un vēl pajautāju servisā, vai tur kaut kas ar piekodēšanu jādara, teica, ka neko nevajag, nu bet nekādu problēmu nav bijis ...
Offline
DisCumple
04. May 2017, 16:00 #443

Kopš: 22. May 2016

Ziņojumi: 429

Braucu ar:

Diezgan nepareizi šķiet ka auto lec uz 11.2V ar jaunu akumulatoru
Offline
josi
04. May 2017, 17:13 #444

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf

Tie 11.2V ir kur - mērot ar mēraparātu uz akumulatora spailēm pie ieslēgtas aidzedzes? Varbūt muļķīgs jautājuns, bet tu to jauno akumulatoru pēc nopirkšanas uzlādēji?
Offline
HiJaCKeR
04. May 2017, 17:31 #445

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i


04 May 2017, 17:13:34 @josi rakstīja:
Tie 11.2V ir kur - mērot ar mēraparātu uz akumulatora spailēm pie ieslēgtas aidzedzes? Varbūt muļķīgs jautājuns, bet tu to jauno akumulatoru pēc nopirkšanas uzlādēji?



tiešām ir jālādē jauns akumulators?
Offline
josi
04. May 2017, 17:55 #446

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf

Jā, jo kā tu vari zināt, cik un kur tas akumulators ir nostāvējis?

Offline
Pancis123
04. May 2017, 18:16 #447

Kopš: 22. Feb 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 165

Braucu ar: E61


03 May 2017, 23:00:08 @Pancis123 rakstīja:
Kas pa prikolu varētu būt, bremzējot vibrē, bet tikai ātrumā apmēram no 80 līdz 60 kmh?

Nevienam nav tāda problēma bijusi?
Offline
zzz100
04. May 2017, 18:19 #448

Kopš: 16. Mar 2017

Ziņojumi: 14

Braucu ar: e60


04 May 2017, 18:16:12 @Pancis123 rakstīja:

03 May 2017, 23:00:08 @Pancis123 rakstīja:
Kas pa prikolu varētu būt, bremzējot vibrē, bet tikai ātrumā apmēram no 80 līdz 60 kmh?

Nevienam nav tāda problēma bijusi?


Sametušies bremžu diski.
Offline
HiJaCKeR
04. May 2017, 18:37 #449

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i


04 May 2017, 18:19:06 @zzz100 rakstīja:

04 May 2017, 18:16:12 @Pancis123 rakstīja:

03 May 2017, 23:00:08 @Pancis123 rakstīja:
Kas pa prikolu varētu būt, bremzējot vibrē, bet tikai ātrumā apmēram no 80 līdz 60 kmh?

Nevienam nav tāda problēma bijusi?


Sametušies bremžu diski.

tad arī virs 80 vibrētu
Offline
Pancis123
04. May 2017, 19:52 #450

Kopš: 22. Feb 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 165

Braucu ar: E61


04 May 2017, 18:37:16 @HiJaCKeR rakstīja:

04 May 2017, 18:19:06 @zzz100 rakstīja:

04 May 2017, 18:16:12 @Pancis123 rakstīja:

03 May 2017, 23:00:08 @Pancis123 rakstīja:
Kas pa prikolu varētu būt, bremzējot vibrē, bet tikai ātrumā apmēram no 80 līdz 60 kmh?

Nevienam nav tāda problēma bijusi?


Sametušies bremžu diski.

tad arī virs 80 vibrētu

Nu tāda ar bija pirmā doma, bet virs 80 un zem 60 nevibrē..
Offline
Marrakesh
04. May 2017, 20:24 #451

Kopš: 26. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1408

Braucu ar: E70 & E60 ///M


04 May 2017, 10:27:48 @DisCumple rakstīja:
Vispār jau nepieslēdzot būtu jārāda 12.7V, kurus man viņš arī neurāda bet 11.7V. Galvenais uzdirst virsū, sākumā jau rakstīju kur teica ka aķi lai nomainot, to arī izdarīju, ja citiem auto rādītu arī 11.x V tad man būtu vienalga, tas jau ir pārāk zemu



Spriegumam no ģenerātora jābūt 13.9 - 14.4. Ar 11.x ir smagi pa īsu. Ģenerātors vienkārši nespēj lādēt to akumulatoru un tas izlādējās daudz atrāk kā vispār spēj lādēties. Nav par, ko brīnīties. Plus jauno akumulātoru obligāti jāreģistrē!

[ Šo ziņu laboja Marrakesh, 04 May 2017, 20:25:17 ]

Offline
N53series
04. May 2017, 21:14 #452

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


04 May 2017, 17:13:34 @josi rakstīja:
Tie 11.2V ir kur - mērot ar mēraparātu uz akumulatora spailēm pie ieslēgtas aidzedzes? Varbūt muļķīgs jautājuns, bet tu to jauno akumulatoru pēc nopirkšanas uzlādēji?


Pag,padomaa. Ja akjis buutu tik tuksh,ka gaazhot tam paardesmit A iekshaa, U ir ap 11V,vinjsh to drapaku nepieskjiltu. Un pat tad gjengjera managementam jaacelj spanis augshaa momentaa,ja svina akjis piekodeets. Ja gelinieks,un statuss alja dziljaa izlaade,arii tad.. nu,5..10min un spanim jaabuut augshaa. Te pilsonim uz visiem akjiem vienmeer 11v. Te kaut kaads beztolkshows turpinaas. Es veel saprastu,ja kaads teiktu - atveram inpa,uztaisam gjengjera testu. Tur tak podzinjas var paspaidiit,u pamainiit. Bet..nee,turpinaas kaut kaadas auzas..
Offline
N53series
04. May 2017, 21:15 #453

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


04 May 2017, 20:24:56 @Marrakesh rakstīja:

04 May 2017, 10:27:48 @DisCumple rakstīja:
Vispār jau nepieslēdzot būtu jārāda 12.7V, kurus man viņš arī neurāda bet 11.7V. Galvenais uzdirst virsū, sākumā jau rakstīju kur teica ka aķi lai nomainot, to arī izdarīju, ja citiem auto rādītu arī 11.x V tad man būtu vienalga, tas jau ir pārāk zemu



Spriegumam no ģenerātora jābūt 13.9 - 14.4. Ar 11.x ir smagi pa īsu. Ģenerātors vienkārši nespēj lādēt to akumulatoru un tas izlādējās daudz atrāk kā vispār spēj lādēties. Nav par, ko brīnīties. Plus jauno akumulātoru obligāti jāreģistrē!


Ne gluzhi. E60 tas u/i managements ir advanceetaaks. Un - nevis nespeej laadeet,bet nelaadee.
Offline
N53series
04. May 2017, 21:16 #454

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


04 May 2017, 19:52:46 @Pancis123 rakstīja:

04 May 2017, 18:37:16 @HiJaCKeR rakstīja:

04 May 2017, 18:19:06 @zzz100 rakstīja:

04 May 2017, 18:16:12 @Pancis123 rakstīja:

03 May 2017, 23:00:08 @Pancis123 rakstīja:
Kas pa prikolu varētu būt, bremzējot vibrē, bet tikai ātrumā apmēram no 80 līdz 60 kmh?

Nevienam nav tāda problēma bijusi?


Sametušies bremžu diski.

tad arī virs 80 vibrētu

Nu tāda ar bija pirmā doma, bet virs 80 un zem 60 nevibrē..

Briivkustiiba ritoshajaa,buksees,gultnjos.
Offline
N53series
04. May 2017, 21:18 #455

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


04 May 2017, 13:03:19 @HiJaCKeR rakstīja:

04 May 2017, 12:10:26 @N53series rakstīja:

04 May 2017, 11:37:22 @HiJaCKeR rakstīja:

04 May 2017, 10:30:06 @N53series rakstīja:

04 May 2017, 10:27:48 @DisCumple rakstīja:
Vispār jau nepieslēdzot būtu jārāda 12.7V, kurus man viņš arī neurāda bet 11.7V. Galvenais uzdirst virsū, sākumā jau rakstīju kur teica ka aķi lai nomainot, to arī izdarīju, ja citiem auto rādītu arī 11.x V tad man būtu vienalga, tas jau ir pārāk zemu



redzi, taa ir tava probleema, ka nejeedz, kuram klausiit. tu paklausiiji pilnigu nejeegu.
es tev staastiiju, kaadiem jaabuut spriegumiem? staastiiju. staastiiju, kas pie vainas? staastiiju.
tu pkalusiiji? NEE.
jaa - ne tikai uzdirst, bet rekt visu dienu. jo shaadaas situaacijaas teiciens LLP ir par vaaju, lai aprakstiitu situaaciju
peerc citu akumululatoru, OEM

vari pateikt lūdzu, ja liek jaunu akumulatoru, tas obligāti ir jāpiekodē?


Jaa.
Bet,nepiekodeeshana nebuus probleemas (shiis) ceelonis.

forši, gadus četrus atpakaļ pats mainīju un vēl pajautāju servisā, vai tur kaut kas ar piekodēšanu jādara, teica, ka neko nevajag, nu bet nekādu problēmu nav bijis ...

Servisa nosaukumu studijaa!
Offline
josi
04. May 2017, 21:28 #456

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


04 May 2017, 21:14:23 @N53series rakstīja:

04 May 2017, 17:13:34 @josi rakstīja:
Tie 11.2V ir kur - mērot ar mēraparātu uz akumulatora spailēm pie ieslēgtas aidzedzes? Varbūt muļķīgs jautājuns, bet tu to jauno akumulatoru pēc nopirkšanas uzlādēji?

Pag,padomaa. Ja akjis buutu tik tuksh,ka gaazhot tam paardesmit A iekshaa, U ir ap 11V,vinjsh to drapaku nepieskjiltu.

Es tā sapratu, ka līdz ģeneratora pārbaude viņš vēl nav ticis. Tas būtu nākamais jautājums - cik V ir pie darbojoša dzinēja.
Offline
N53series
04. May 2017, 21:31 #457

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


04 May 2017, 21:28:48 @josi rakstīja:

04 May 2017, 21:14:23 @N53series rakstīja:

04 May 2017, 17:13:34 @josi rakstīja:
Tie 11.2V ir kur - mērot ar mēraparātu uz akumulatora spailēm pie ieslēgtas aidzedzes? Varbūt muļķīgs jautājuns, bet tu to jauno akumulatoru pēc nopirkšanas uzlādēji?

Pag,padomaa. Ja akjis buutu tik tuksh,ka gaazhot tam paardesmit A iekshaa, U ir ap 11V,vinjsh to drapaku nepieskjiltu.

Es tā sapratu, ka līdz ģeneratora pārbaude viņš vēl nav ticis. Tas būtu nākamais jautājums - cik V ir pie darbojoša dzinēja.



Nee,vinjsh tika.veel ar veco akji. Un nozinjoja. Ar iesleegtaam lampaa bija zem 11. Par to tak staasts!!!!!
Offline
FisherS
04. May 2017, 21:46 #458

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1481

Braucu ar: tīriem diskiem

Vajag iekodēt AUX funkciju CCC blokam, vads pievienots.
PM
Offline
ralfiks
05. May 2017, 08:08 #459

Kopš: 01. Sep 2013

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3097

Braucu ar: MB;f15;LC

Labrīt visiem.Kā izdabūt laukā disku no CD?Šorīt uzspiedu eject,nedaudz parādījās,tad ievilka atpakaļ un viss.
Tagad ne izvilkt to disku ne arī atskaņo to.Vārdu sakot uzkārās.Ko iesākt?

P.S.viss kārtībā.trauksme nevietā.

[ Šo ziņu laboja ralfiks, 05 May 2017, 08:39:26 ]

Offline
ArchizLV
05. May 2017, 15:44 #460

Kopš: 05. Apr 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 11

Braucu ar: e60 govi

Man te neliela problēma ar pievienotu MPM bloku auto pēc vienas dienas stāvēšanas nevar vairs pielaist, bet ja es atvienoju MPM bloku tad auto var nostāvēt 2-3ned. nedarbināts un pēctam tāpat pieleks bez nekādām problēmām. Varētu jau iztikt bez tās kastītes, bet bez viņas nestrādā rādio, parkingi un CCC, kas ir diezgan kaitinoši. Kā lai nosaka, kas tieši ir vainīgs pie ātrā aķa izlādēšanās? e60 n52 dzinējs.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo