Online
Pašreiz BMWPower skatās 251 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er E60 II
Autors | Ziņojums |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
04 May 2017, 11:37:22 @HiJaCKeR rakstīja:
04 May 2017, 10:30:06 @N53series rakstīja:
04 May 2017, 10:27:48 @DisCumple rakstīja:
Vispār jau nepieslēdzot būtu jārāda 12.7V, kurus man viņš arī neurāda bet 11.7V. Galvenais uzdirst virsū, sākumā jau rakstīju kur teica ka aķi lai nomainot, to arī izdarīju, ja citiem auto rādītu arī 11.x V tad man būtu vienalga, tas jau ir pārāk zemu
redzi, taa ir tava probleema, ka nejeedz, kuram klausiit. tu paklausiiji pilnigu nejeegu.
es tev staastiiju, kaadiem jaabuut spriegumiem? staastiiju. staastiiju, kas pie vainas? staastiiju.
tu pkalusiiji? NEE.
jaa - ne tikai uzdirst, bet rekt visu dienu. jo shaadaas situaacijaas teiciens LLP ir par vaaju, lai aprakstiitu situaaciju
peerc citu akumululatoru, OEM
vari pateikt lūdzu, ja liek jaunu akumulatoru, tas obligāti ir jāpiekodē?
Jaa.
Bet,nepiekodeeshana nebuus probleemas (shiis) ceelonis. | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
|
04 May 2017, 12:10:26 @N53series rakstīja:
04 May 2017, 11:37:22 @HiJaCKeR rakstīja:
04 May 2017, 10:30:06 @N53series rakstīja:
04 May 2017, 10:27:48 @DisCumple rakstīja:
Vispār jau nepieslēdzot būtu jārāda 12.7V, kurus man viņš arī neurāda bet 11.7V. Galvenais uzdirst virsū, sākumā jau rakstīju kur teica ka aķi lai nomainot, to arī izdarīju, ja citiem auto rādītu arī 11.x V tad man būtu vienalga, tas jau ir pārāk zemu
redzi, taa ir tava probleema, ka nejeedz, kuram klausiit. tu paklausiiji pilnigu nejeegu.
es tev staastiiju, kaadiem jaabuut spriegumiem? staastiiju. staastiiju, kas pie vainas? staastiiju.
tu pkalusiiji? NEE.
jaa - ne tikai uzdirst, bet rekt visu dienu. jo shaadaas situaacijaas teiciens LLP ir par vaaju, lai aprakstiitu situaaciju
peerc citu akumululatoru, OEM
vari pateikt lūdzu, ja liek jaunu akumulatoru, tas obligāti ir jāpiekodē?
Jaa.
Bet,nepiekodeeshana nebuus probleemas (shiis) ceelonis.
forši, gadus četrus atpakaļ pats mainīju un vēl pajautāju servisā, vai tur kaut kas ar piekodēšanu jādara, teica, ka neko nevajag, nu bet nekādu problēmu nav bijis ... | Offline | | |
DisCumple | | Kopš: 22. May 2016
Ziņojumi: 429
Braucu ar:
| Diezgan nepareizi šķiet ka auto lec uz 11.2V ar jaunu akumulatoru | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
| Tie 11.2V ir kur - mērot ar mēraparātu uz akumulatora spailēm pie ieslēgtas aidzedzes? Varbūt muļķīgs jautājuns, bet tu to jauno akumulatoru pēc nopirkšanas uzlādēji?
| Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
|
04 May 2017, 17:13:34 @josi rakstīja:
Tie 11.2V ir kur - mērot ar mēraparātu uz akumulatora spailēm pie ieslēgtas aidzedzes? Varbūt muļķīgs jautājuns, bet tu to jauno akumulatoru pēc nopirkšanas uzlādēji?
tiešām ir jālādē jauns akumulators? | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
| Jā, jo kā tu vari zināt, cik un kur tas akumulators ir nostāvējis?
| Offline | | |
Pancis123 | | Kopš: 22. Feb 2014
No: Liepāja
Ziņojumi: 165
Braucu ar: E61
|
03 May 2017, 23:00:08 @Pancis123 rakstīja:
Kas pa prikolu varētu būt, bremzējot vibrē, bet tikai ātrumā apmēram no 80 līdz 60 kmh?
Nevienam nav tāda problēma bijusi? | Offline | | |
zzz100 | | Kopš: 16. Mar 2017
Ziņojumi: 14
Braucu ar: e60
|
04 May 2017, 18:16:12 @Pancis123 rakstīja:
03 May 2017, 23:00:08 @Pancis123 rakstīja:
Kas pa prikolu varētu būt, bremzējot vibrē, bet tikai ātrumā apmēram no 80 līdz 60 kmh?
Nevienam nav tāda problēma bijusi?
Sametušies bremžu diski. | Offline | | |
|
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
|
04 May 2017, 18:19:06 @zzz100 rakstīja:
04 May 2017, 18:16:12 @Pancis123 rakstīja:
03 May 2017, 23:00:08 @Pancis123 rakstīja:
Kas pa prikolu varētu būt, bremzējot vibrē, bet tikai ātrumā apmēram no 80 līdz 60 kmh?
Nevienam nav tāda problēma bijusi?
Sametušies bremžu diski.
tad arī virs 80 vibrētu | Offline | | |
Pancis123 | | Kopš: 22. Feb 2014
No: Liepāja
Ziņojumi: 165
Braucu ar: E61
|
04 May 2017, 18:37:16 @HiJaCKeR rakstīja:
04 May 2017, 18:19:06 @zzz100 rakstīja:
04 May 2017, 18:16:12 @Pancis123 rakstīja:
03 May 2017, 23:00:08 @Pancis123 rakstīja:
Kas pa prikolu varētu būt, bremzējot vibrē, bet tikai ātrumā apmēram no 80 līdz 60 kmh?
Nevienam nav tāda problēma bijusi?
Sametušies bremžu diski.
tad arī virs 80 vibrētu
Nu tāda ar bija pirmā doma, bet virs 80 un zem 60 nevibrē.. | Offline | | |
Marrakesh | | Kopš: 26. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1408
Braucu ar: E70 & E60 ///M
|
04 May 2017, 10:27:48 @DisCumple rakstīja:
Vispār jau nepieslēdzot būtu jārāda 12.7V, kurus man viņš arī neurāda bet 11.7V. Galvenais uzdirst virsū, sākumā jau rakstīju kur teica ka aķi lai nomainot, to arī izdarīju, ja citiem auto rādītu arī 11.x V tad man būtu vienalga, tas jau ir pārāk zemu
Spriegumam no ģenerātora jābūt 13.9 - 14.4. Ar 11.x ir smagi pa īsu. Ģenerātors vienkārši nespēj lādēt to akumulatoru un tas izlādējās daudz atrāk kā vispār spēj lādēties. Nav par, ko brīnīties. Plus jauno akumulātoru obligāti jāreģistrē! [ Šo ziņu laboja Marrakesh, 04 May 2017, 20:25:17 ] | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
04 May 2017, 17:13:34 @josi rakstīja:
Tie 11.2V ir kur - mērot ar mēraparātu uz akumulatora spailēm pie ieslēgtas aidzedzes? Varbūt muļķīgs jautājuns, bet tu to jauno akumulatoru pēc nopirkšanas uzlādēji?
Pag,padomaa. Ja akjis buutu tik tuksh,ka gaazhot tam paardesmit A iekshaa, U ir ap 11V,vinjsh to drapaku nepieskjiltu. Un pat tad gjengjera managementam jaacelj spanis augshaa momentaa,ja svina akjis piekodeets. Ja gelinieks,un statuss alja dziljaa izlaade,arii tad.. nu,5..10min un spanim jaabuut augshaa. Te pilsonim uz visiem akjiem vienmeer 11v. Te kaut kaads beztolkshows turpinaas. Es veel saprastu,ja kaads teiktu - atveram inpa,uztaisam gjengjera testu. Tur tak podzinjas var paspaidiit,u pamainiit. Bet..nee,turpinaas kaut kaadas auzas.. | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
04 May 2017, 20:24:56 @Marrakesh rakstīja:
04 May 2017, 10:27:48 @DisCumple rakstīja:
Vispār jau nepieslēdzot būtu jārāda 12.7V, kurus man viņš arī neurāda bet 11.7V. Galvenais uzdirst virsū, sākumā jau rakstīju kur teica ka aķi lai nomainot, to arī izdarīju, ja citiem auto rādītu arī 11.x V tad man būtu vienalga, tas jau ir pārāk zemu
Spriegumam no ģenerātora jābūt 13.9 - 14.4. Ar 11.x ir smagi pa īsu. Ģenerātors vienkārši nespēj lādēt to akumulatoru un tas izlādējās daudz atrāk kā vispār spēj lādēties. Nav par, ko brīnīties. Plus jauno akumulātoru obligāti jāreģistrē!
Ne gluzhi. E60 tas u/i managements ir advanceetaaks. Un - nevis nespeej laadeet,bet nelaadee. | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
04 May 2017, 19:52:46 @Pancis123 rakstīja:
04 May 2017, 18:37:16 @HiJaCKeR rakstīja:
04 May 2017, 18:19:06 @zzz100 rakstīja:
04 May 2017, 18:16:12 @Pancis123 rakstīja:
03 May 2017, 23:00:08 @Pancis123 rakstīja:
Kas pa prikolu varētu būt, bremzējot vibrē, bet tikai ātrumā apmēram no 80 līdz 60 kmh?
Nevienam nav tāda problēma bijusi?
Sametušies bremžu diski.
tad arī virs 80 vibrētu
Nu tāda ar bija pirmā doma, bet virs 80 un zem 60 nevibrē..
Briivkustiiba ritoshajaa,buksees,gultnjos. | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
04 May 2017, 13:03:19 @HiJaCKeR rakstīja:
04 May 2017, 12:10:26 @N53series rakstīja:
04 May 2017, 11:37:22 @HiJaCKeR rakstīja:
04 May 2017, 10:30:06 @N53series rakstīja:
04 May 2017, 10:27:48 @DisCumple rakstīja:
Vispār jau nepieslēdzot būtu jārāda 12.7V, kurus man viņš arī neurāda bet 11.7V. Galvenais uzdirst virsū, sākumā jau rakstīju kur teica ka aķi lai nomainot, to arī izdarīju, ja citiem auto rādītu arī 11.x V tad man būtu vienalga, tas jau ir pārāk zemu
redzi, taa ir tava probleema, ka nejeedz, kuram klausiit. tu paklausiiji pilnigu nejeegu.
es tev staastiiju, kaadiem jaabuut spriegumiem? staastiiju. staastiiju, kas pie vainas? staastiiju.
tu pkalusiiji? NEE.
jaa - ne tikai uzdirst, bet rekt visu dienu. jo shaadaas situaacijaas teiciens LLP ir par vaaju, lai aprakstiitu situaaciju
peerc citu akumululatoru, OEM
vari pateikt lūdzu, ja liek jaunu akumulatoru, tas obligāti ir jāpiekodē?
Jaa.
Bet,nepiekodeeshana nebuus probleemas (shiis) ceelonis.
forši, gadus četrus atpakaļ pats mainīju un vēl pajautāju servisā, vai tur kaut kas ar piekodēšanu jādara, teica, ka neko nevajag, nu bet nekādu problēmu nav bijis ...
Servisa nosaukumu studijaa! | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
04 May 2017, 21:14:23 @N53series rakstīja:
04 May 2017, 17:13:34 @josi rakstīja:
Tie 11.2V ir kur - mērot ar mēraparātu uz akumulatora spailēm pie ieslēgtas aidzedzes? Varbūt muļķīgs jautājuns, bet tu to jauno akumulatoru pēc nopirkšanas uzlādēji?
Pag,padomaa. Ja akjis buutu tik tuksh,ka gaazhot tam paardesmit A iekshaa, U ir ap 11V,vinjsh to drapaku nepieskjiltu.
Es tā sapratu, ka līdz ģeneratora pārbaude viņš vēl nav ticis. Tas būtu nākamais jautājums - cik V ir pie darbojoša dzinēja.
| Offline | | |
|
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
04 May 2017, 21:28:48 @josi rakstīja:
04 May 2017, 21:14:23 @N53series rakstīja:
04 May 2017, 17:13:34 @josi rakstīja:
Tie 11.2V ir kur - mērot ar mēraparātu uz akumulatora spailēm pie ieslēgtas aidzedzes? Varbūt muļķīgs jautājuns, bet tu to jauno akumulatoru pēc nopirkšanas uzlādēji?
Pag,padomaa. Ja akjis buutu tik tuksh,ka gaazhot tam paardesmit A iekshaa, U ir ap 11V,vinjsh to drapaku nepieskjiltu.
Es tā sapratu, ka līdz ģeneratora pārbaude viņš vēl nav ticis. Tas būtu nākamais jautājums - cik V ir pie darbojoša dzinēja.
Nee,vinjsh tika.veel ar veco akji. Un nozinjoja. Ar iesleegtaam lampaa bija zem 11. Par to tak staasts!!!!! | Offline | | |
FisherS | | Kopš: 20. Jun 2013
Ziņojumi: 1481
Braucu ar: tīriem diskiem
| Vajag iekodēt AUX funkciju CCC blokam, vads pievienots.
PM | Offline | | |
ralfiks | | Kopš: 01. Sep 2013
No: Daugavpils
Ziņojumi: 3097
Braucu ar: MB;f15;LC
| Labrīt visiem.Kā izdabūt laukā disku no CD?Šorīt uzspiedu eject,nedaudz parādījās,tad ievilka atpakaļ un viss.
Tagad ne izvilkt to disku ne arī atskaņo to.Vārdu sakot uzkārās.Ko iesākt?
P.S.viss kārtībā.trauksme nevietā. [ Šo ziņu laboja ralfiks, 05 May 2017, 08:39:26 ] | Offline | | |
ArchizLV | | Kopš: 05. Apr 2005
No: Liepāja
Ziņojumi: 11
Braucu ar: e60 govi
| Man te neliela problēma ar pievienotu MPM bloku auto pēc vienas dienas stāvēšanas nevar vairs pielaist, bet ja es atvienoju MPM bloku tad auto var nostāvēt 2-3ned. nedarbināts un pēctam tāpat pieleks bez nekādām problēmām. Varētu jau iztikt bez tās kastītes, bet bez viņas nestrādā rādio, parkingi un CCC, kas ir diezgan kaitinoši. Kā lai nosaka, kas tieši ir vainīgs pie ātrā aķa izlādēšanās? e60 n52 dzinējs. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|