Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 236 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: DPF kvēpu filtrs

AutorsZiņojums
alxz
22. Feb 2019, 23:52 #441

Kopš: 15. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: riteni

Blee tāds biezais, runā tā it kā varētu nolikt 70k par jauno g sēriju, bet patiesībā brauc ar padsmit gadus vecu auto un dzīvo saļika bloķenē. Moš ikdienā spēlē kaut kādus real life stimulatorus un jauc dzīvi ar spēli vai ko tādu. Hvz kā citādāk izskaidrot

-----------------
Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM.
Offline
edzhaans
23. Feb 2019, 00:11 #442

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Man vajag mēnesī kaut kādus 200 litrus gāzes vai 160 litrus benzīna.
Domāju par vecu dīzeli, protams priekškameru, kurā varētu liet caur zeķi un trekteri. Resurss dīzelim ir lielāks, bet tomēr nopirku lētu auto bez skates ar ejošu gāzi. Bišk pieliku roku, atstāju servisā. Izgāju skati. Ekonomija ir tāda, ka pa 30 eiro es varu nobraukt 600km, bet nu tas cipars mainās, ziemā vajag vairāk benzīna sildīšanai. Kaspichs brauc maz un lieto benzīnu, pareizi dara. Mazajiem gabaliem benzīnu, garajiem jau jāpiedomā ko iesākt.
Nu beidziet tos smirdīgos dīzeļus lielīt, ir pārāk daudz no malas redzēts... "Nevari ievilkt", "Bāc, kveļsveces nolūza puse, mož ziemu izvilkšu uz trijām..."
Personīgai lietošanai mož jauns dīzelis no salona. Man dīzelis patīk kā darba auto, jo pašam tas nav jātaisa, tad jā
Īsiem gabaliem iespējams noriskētu elektroauto, kad tas kļūs pieejamāks.
Offline
KaspichsS
23. Feb 2019, 08:44 #443

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


23 Feb 2019, 00:11:17 @edzhaans rakstīja:
Man vajag mēnesī kaut kādus 200 litrus gāzes vai 160 litrus benzīna.
Domāju par vecu dīzeli, protams priekškameru, kurā varētu liet caur zeķi un trekteri. Resurss dīzelim ir lielāks, bet tomēr nopirku lētu auto bez skates ar ejošu gāzi. Bišk pieliku roku, atstāju servisā. Izgāju skati. Ekonomija ir tāda, ka pa 30 eiro es varu nobraukt 600km, bet nu tas cipars mainās, ziemā vajag vairāk benzīna sildīšanai. Kaspichs brauc maz un lieto benzīnu, pareizi dara. Mazajiem gabaliem benzīnu, garajiem jau jāpiedomā ko iesākt.
Nu beidziet tos smirdīgos dīzeļus lielīt, ir pārāk daudz no malas redzēts... "Nevari ievilkt", "Bāc, kveļsveces nolūza puse, mož ziemu izvilkšu uz trijām..."
Personīgai lietošanai mož jauns dīzelis no salona. Man dīzelis patīk kā darba auto, jo pašam tas nav jātaisa, tad jā
Īsiem gabaliem iespējams noriskētu elektroauto, kad tas kļūs pieejamāks.


braucot ar gāzi, tu it kā 'ietaupi' 60 naudas mēnesī.
bet, padomāsim.
1. pati iekārta.
TA papildus nedaudz, bet katru gadu.
Iekārtas apkope.
Cik lasu, ar filtriem, sprauslām jūs jājieties ik pa 50kkm vai pat biežāk [tādu M54 var jāt 800.000 un vispār nezināt, kur sprauslas atrodas].
Regulāri EML panelī, zūd jauda avārijas režīmā.
Rausīšanās pārslēdzoties, sūdīgāks cēliens pat labākajā gadījumā.
Dzinējs tukšgaitā vibrē - neizlīdzina tukšgaitu.
Tiek pastiprināti jāti CO kati un zondes.
Ar ļoti lielu iespēju - problēmas skatē ar atgāzēm [te uz gāzes, te benzīna, te abiem].
Katra problēma jārisina pie gāzinieka, tad - pie benzīnnieka.

Man sanāk, ka tur ir finansiāli mīnusi gan īstermiņā, gan ilgtermiņā!
Offline
KaspichsS
23. Feb 2019, 09:15 #444

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


23 Feb 2019, 08:54:40 @cufiks rakstīja:
Tava problēma ir tāda, ka balsties tikai un vienīgi uz saviem glupajiem uzskatiem un internetā lasīto - trūkst praktiskā pamatojuma gan par dīzeļiem, gan propānistiem! Tu neredzi tālāk par savu degungalu

Mana pieredze ar smirdīgo ir tāda, ka sprauslas mierīgi nokapā 70kkm, pēc tam nomaini un sip tālāk
Protams, ja uzstādīta iekārta ir ar kreiso roku vai abām kreisajām, tad diršanās un smirdēšana ir neizbēgama! Ar vecajiem auto ripināties uz gāzes ir kosmiski izdevīgi, degvielas izmaksu ekonomija ir 30-40% un pie nobraukuma 30kkm + gadā ir tikai loģiski tādu izmantot, ja nobrauc zem 10kkm gadā tad nav lielas jēgas.

Tev vienkārši trūkst praktiskās daļas vai vismaz reāla pieredze un saskarsme ar jebko citu (nerunāju par Nsēriju)


kāpēc tu par visu varu gribi, lai es izbaudu vibrējošu dzinēju, kurš iet sūdīgi, raustās gan pārslēdzoties uz gāzi, gan vnk tāpat.
lai es sajātu sava auto izplūdi, pistos ar bezgalīgām 'regulēšanām'. Lai ostītu to gāzes smirdēšanu [un smird 99% to lamatu].
pie 30kkm ''ekonomija'' 1K gadā jeb 80 naudas mēnesī.
Reālā, paskaitot nost papildizdevumus par gāzes iekārtu, apkopēm, kādu remontiņu [pašu mazāku, pisoties pašam] - ap 40.

Dēļ 40 naudām visa tā piša?

jā, ja tas ir komerctransports ar 200.000kkm/gadā nobraukumu - saprotu. bet BMW dēļ 40 naudām..

muhahaa...
Offline
ATB
23. Feb 2019, 10:38 #445

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


22 Feb 2019, 21:19:29 @smudo rakstīja:

22 Feb 2019, 20:30:45 @ATB rakstīja:
Visā tā huiņa ar dpf ir tiem, kuri piš kapeiku. Ja nenorulē vismaz 30k gadā, tad naher nevajag tev dīzeli.

Piemērs: Jauns darba auto. 11 mēnešos norullēti 42k km - pilsēta/ārpus aptuveni 50/50. Kravas vadā no 0-3 tonnām. Ir adblue + dpf. Nevienu brīdi nav dzirdēts, ka notiktu reģenerācija vai kaut kas tamlīdzīgs - visu laiku dzinējam/filtram pietiek ar to režīmu kādā viņš tiek lietots t.i. nav bijis jāgaida kamēr reģenerācija pabeigs savu darbu.

edit: Dzinējs tiek lietots pietiekami smagos darba apstākļos, lai filtrs aizturētu kvēpus un pēc tam arī pats attīrītos. Un tas nu gan dpfam ir baigais pluss - no rīta iedarbinot auto, nejust smirdīgo dīzeli.


Jaunajiem auto ar SCR (AdBlue) regeneracija notiek savadak. Ja ta tiek partaukta, tad otra diena piedarbinot, ta pec 1 minutes dzineja darbinasanas trupinasies ari faktiski vel aukstam dzinejam. Sie filtri tiek piespiedu karta regenereti loti regulari, bet ar atskiribu no vecakam sistemam, ka tas notiks ari stavot auto uz vietas vai lenu ripinot sastreguma, kaut vai ar neuzsilusu dzineju. Piemeram 17. Gada A6, par to liecinas tikai pa 100rpm paaugstinati tuksgaitas apgriezieni. Ja taja laika brauksi, tas pat nebus pamanam, kamer neapstasies pie krustoijuma. Peneli uzrakstu nebus, jo razotajs uzskata, ka vaditajam par to nav jazina, pat ta del ta viena regeneracija tiek partaukta ntas reizes. Pec izslegtas aizdedzes par to liecinas ventilatori, kas pasriprinati dzeses sakarsuso kvepu filtru. Tie laiki, kad filtrs tirijas braucot slodze, jaunajiem auto sen ir garam. Un sim procesam nav nekada sakara ar nobrauktiem km gada laika, jo var auto ari reti izmantot garakiem braucieniem un efekts bus tads pats, ka garos braucienus veicot katru dienu


Paldies par izsmeļoši sniegto info
Offline
hasans
23. Feb 2019, 10:45 #446

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:

Pirms gada metu aci uz bmw benzīniem (N series), bet problēma tāda, ka manā miestā nezinu nevienu, kurš varētu vajadzības gadījumā operatīvi nodiagnosticēt un salabot N sēriju. Katru reizi kratīties 150km uz Rīgu, lai piespraustu pie kompja? Nē, paldies.
M47T2 sievas auto un brauc ar 6.5 vidējo bēdu nezinot. Ne pēc labas gribas gribēju dīzeli (visu mūžu bijuši tikai benzīni), jo par N benzīniem pārsvarā visi rausta plecus.
Offline
HiJaCKeR
23. Feb 2019, 11:07 #447

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i


23 Feb 2019, 10:45:46 @hasans rakstīja:
Pirms gada metu aci uz bmw benzīniem (N series), bet problēma tāda, ka manā miestā nezinu nevienu, kurš varētu vajadzības gadījumā operatīvi nodiagnosticēt un salabot N sēriju. Katru reizi kratīties 150km uz Rīgu, lai piespraustu pie kompja? Nē, paldies.
M47T2 sievas auto un brauc ar 6.5 vidējo bēdu nezinot. Ne pēc labas gribas gribēju dīzeli (visu mūžu bijuši tikai benzīni), jo par N benzīniem pārsvarā visi rausta plecus.


manam auto ir N52, piecus gadus jau braucu, ar dzinēju nav bijušas pa šo laiku nekādu problēmu, 260 kkm noskrējiens, lielākā investīcija bija nomainīt visus bremžu diskus. doma ir tagad kaut kad nomainīt kartera ventilāciju un valvetronic motoriņu, tīri tā profilaksei.
Offline
KaspichsS
23. Feb 2019, 11:34 #448

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

es cilvēkiem esmu skaidrojis, kāpēc BMW dzinēji ar gāzi nav korekti saslēdzami (sākot no M50), bet tehniskiem deģenerātiem - nekas nepielec.
M52 ir padsmit detaļas kopumā - tur vnk nav kam būt 'slikti', ja apzināti nelauž.

Par tēmu 'viss ir slikti' - problēma ir remontņikos un retu reizi - pašos useros.
Izņemot keisu, kad viens hvz ko bija ielējis bākā un nācās mainīt LPFP, visas sprauslas [tās vnk saķīlēja], nav gadījušies varianti 'slikti'. Ja kas ir saplīsis, nomaina - brauc tālāk.
Cufik - nu, ja tu NEKO nerubī no dzinējiem - moska vnk nelien tajos, m?
Offline
KaspichsS
23. Feb 2019, 11:51 #449

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


23 Feb 2019, 11:36:26 @cufiks rakstīja:
Atbildi uz augstākminētajiem jautājumiem un tad jautā man kko par dzinējiem




cufik, es saprotu, ka pēc logu iegādes tava nekustekļa vērtība ir vismaz dubultojusies; tavu kustekļu skaits pieaug ar katru reizi, kad tumsā pakunksti 2min un tu jūties kā īsts powera oligarhs, bet - mani tas ņe vstavļajet.
līdz komandēšanai patālu.
Offline
Amish_1984
23. Feb 2019, 12:29 #450

Kopš: 02. Dec 2018

Ziņojumi: 609

Braucu ar:


23 Feb 2019, 08:44:24 @KateG rakstīja:

23 Feb 2019, 00:11:17 @edzhaans rakstīja:
Man vajag mēnesī kaut kādus 200 litrus gāzes vai 160 litrus benzīna.
Domāju par vecu dīzeli, protams priekškameru, kurā varētu liet caur zeķi un trekteri. Resurss dīzelim ir lielāks, bet tomēr nopirku lētu auto bez skates ar ejošu gāzi. Bišk pieliku roku, atstāju servisā. Izgāju skati. Ekonomija ir tāda, ka pa 30 eiro es varu nobraukt 600km, bet nu tas cipars mainās, ziemā vajag vairāk benzīna sildīšanai. Kaspichs brauc maz un lieto benzīnu, pareizi dara. Mazajiem gabaliem benzīnu, garajiem jau jāpiedomā ko iesākt.
Nu beidziet tos smirdīgos dīzeļus lielīt, ir pārāk daudz no malas redzēts... "Nevari ievilkt", "Bāc, kveļsveces nolūza puse, mož ziemu izvilkšu uz trijām..."
Personīgai lietošanai mož jauns dīzelis no salona. Man dīzelis patīk kā darba auto, jo pašam tas nav jātaisa, tad jā
Īsiem gabaliem iespējams noriskētu elektroauto, kad tas kļūs pieejamāks.


braucot ar gāzi, tu it kā 'ietaupi' 60 naudas mēnesī.
bet, padomāsim.
1. pati iekārta.
TA papildus nedaudz, bet katru gadu.
Iekārtas apkope.
Cik lasu, ar filtriem, sprauslām jūs jājieties ik pa 50kkm vai pat biežāk [tādu M54 var jāt 800.000 un vispār nezināt, kur sprauslas atrodas].
Regulāri EML panelī, zūd jauda avārijas režīmā.
Rausīšanās pārslēdzoties, sūdīgāks cēliens pat labākajā gadījumā.
Dzinējs tukšgaitā vibrē - neizlīdzina tukšgaitu.
Tiek pastiprināti jāti CO kati un zondes.
Ar ļoti lielu iespēju - problēmas skatē ar atgāzēm [te uz gāzes, te benzīna, te abiem].
Katra problēma jārisina pie gāzinieka, tad - pie benzīnnieka.

Man sanāk, ka tur ir finansiāli mīnusi gan īstermiņā, gan ilgtermiņā!


tu tik tiešām esi tups kā zābaks. Katrā tēmā tikai tukša,hvz kāda statistika. Cufiks pareizi teica - neesi braucis ar normālu gāzmobīli, takš to nedirs!

Man te viens piemērs:
2008 gada vw Caddy 1.4 bendzīns. Nopirkām viņu 2012.gadā un bija uz tāfeles ap 60 000. Uzreiz uzlikām gāzi pie powera usera "Vecais". Jau ir nobraukti pie 300 000km, principā, nekādu problēmu nav bijis. Tik cik apkopes un savu reizi dažas problēmas - pārspiedieni/hujspiedieni utt.

Visu sarēķinot - ekonomiskais ieguvums ir x2, mošk vēl izvilks x3, jo pašlaik Caddy iet kā tanks un nekādu problēmu nav.
Offline
vadjiksBMW
23. Feb 2019, 12:40 #451

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2678

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Hvz, bija un vēl garāzā mētājas M52 ar smirdīgo, imho ideāls lūznis, tieši uz smirdīgā nogāzti 120k km, pa to laiku bija mainīti tikai filtri pa pāris eur, tagad pirms ziemas nomira un jāmaina vai jāremontē reduktors gāzei, tas ir kkādi 120e.
Vibrācijas hvz, vienīgās ko var just tikai, ja motors slēdzas atpakaļ uz benzīnu, kad gāze vnk beidzas jau, citādi strādā ļoti klusu un smakas nav, jaudas zudumus nejūtu, moš jo automāts.
Vienīgais check engine, kas iedegās viena zonde nomira tā 50e maksā jauna un viss, panelis tīrs, tagad kad reduktors izbeidzās kaut kādas jaunas kļūdas sameta, vēl neesmu meklējis vainas, jo nebraucu ar to drotu ziemā.
Smird tikai tad, ja kaut kas ir beigts, kad nobeidzās reduktors parādījās smaka, gluži tāpat kā jebkuram citam auto arī benzīnnieks smirdēs, ja gar kādu trubu tecēs deglis vai kaut kas būs nojucis.
Braukšanas izmaksas 6-7e uz gāzes pret stabiliem 14e (12l) uz beņas, starpība degvielas čekos mēnesī 250-400e, pat, ja man tam dzelzim nāktos nomainīt motoru un kādas komponentes iekārtai tas knapi būs vienā mēnesī uz degli iepistais Tā kā cufik tev sūdīgs M52 vnk

Offline
Mixzzz
23. Feb 2019, 13:01 #452

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


23 Feb 2019, 12:40:09 @vadjiksBMW rakstīja:
Hvz, bija un vēl garāzā mētājas M52 ar smirdīgo, imho ideāls lūznis, tieši uz smirdīgā nogāzti 120k km, pa to laiku bija mainīti tikai filtri pa pāris eur, tagad pirms ziemas nomira un jāmaina vai jāremontē reduktors gāzei, tas ir kkādi 120e.
Vibrācijas hvz, vienīgās ko var just tikai, ja motors slēdzas atpakaļ uz benzīnu, kad gāze vnk beidzas jau, citādi strādā ļoti klusu un smakas nav, jaudas zudumus nejūtu, moš jo automāts.
Vienīgais check engine, kas iedegās viena zonde nomira tā 50e maksā jauna un viss, panelis tīrs, tagad kad reduktors izbeidzās kaut kādas jaunas kļūdas sameta, vēl neesmu meklējis vainas, jo nebraucu ar to drotu ziemā.
Smird tikai tad, ja kaut kas ir beigts, kad nobeidzās reduktors parādījās smaka, gluži tāpat kā jebkuram citam auto arī benzīnnieks smirdēs, ja gar kādu trubu tecēs deglis vai kaut kas būs nojucis.
Braukšanas izmaksas 6-7e uz gāzes pret stabiliem 14e (12l) uz beņas, starpība degvielas čekos mēnesī 250-400e, pat, ja man tam dzelzim nāktos nomainīt motoru un kādas komponentes iekārtai tas knapi būs vienā mēnesī uz degli iepistais Tā kā cufik tev sūdīgs M52 vnk


Gada beigās pie tā ietaupījuma jau pat sāk sanākt tīri ok e39 Bet nu man līdzīgi - savedot visu kārtība ne tur kas smird, ne tur kas raustās. Protams par N motoriem cits stāsts, bet nu godīgi sakot šobrīd pilnīgi nerausta.
Offline
Amish_1984
23. Feb 2019, 13:03 #453

Kopš: 02. Dec 2018

Ziņojumi: 609

Braucu ar:

Karoč, īss rezumē:
Gribi, lai tev tavs aparāts uz gāzi iet, neraustās, utt.,tad nepažēlo pāris 100$, uzliec normālu gāzes aparātu pie normāla meistara un bēdu aizmirsti.

Cik es te palasu, te visi visādas gāzes iekārtu komponentes tirgo.
Beigās powera users savāc no šiem visu stafu, paši Bolderājas garāžā visu sastellē un pēc tam powerā gaudo, ka gāze sūds, raustās, nepārslēdzas

Karoč, tas nav lego klucīšus sastellēt, kā te daudzi iedomājušies
Offline
edzhaans
23. Feb 2019, 14:17 #454

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


23 Feb 2019, 08:44:24 @KateG rakstīja:

braucot ar gāzi, tu it kā 'ietaupi' 60 naudas mēnesī.
bet, padomāsim.
1. pati iekārta.
TA papildus nedaudz, bet katru gadu.
Iekārtas apkope.
Cik lasu, ar filtriem, sprauslām jūs jājieties ik pa 50kkm vai pat biežāk [tādu M54 var jāt 800.000 un vispār nezināt, kur sprauslas atrodas].
Regulāri EML panelī, zūd jauda avārijas režīmā.
Rausīšanās pārslēdzoties, sūdīgāks cēliens pat labākajā gadījumā.
Dzinējs tukšgaitā vibrē - neizlīdzina tukšgaitu.
Tiek pastiprināti jāti CO kati un zondes.
Ar ļoti lielu iespēju - problēmas skatē ar atgāzēm [te uz gāzes, te benzīna, te abiem].
Katra problēma jārisina pie gāzinieka, tad - pie benzīnnieka.

Man sanāk, ka tur ir finansiāli mīnusi gan īstermiņā, gan ilgtermiņā!

Hmm, labi.
Auto maksāja 600 bez skates. Kaut kur 200 ieliku, kaut ko darīju pats, pārējo atdevu servisā. 800 eiro.
Tas ir opelis ar 4cyl gāzi, tas nav M52. Šim dzinējam nav vanosu, nav nekā. Ir mehāniskā drosele. Gāzes filtrus mainu pats. Gāzes vads ir pašam. Tagad parēķini. Man nav nekāda iekārtas cena, jo auto jau bija ar iekārtu. Jā, auto ir sūds, bet braukāšanai uz darbu ir zajebis, braucu pāri sliedēm neatmetot pedāli. Katram auto ir savs pielietojums. Ar gāzi doma ir vienkārša, max lēts kaplis+iekārta, vai max lēts kaplis+uzliec iekārtu pats pa 600. Es pa pusgadu esmu nobraucis 20k, jo es nebraucu tikai uz darbu. Loģiski, ka uz 6cyl es gāzi diez vai liktu, fiansiāli tas ir pastulbs gājiens, iekārta ir dārgāka, negribu domāt par to, kas man viņu noregulēs+tas ir BMW ar visām izrietošajām sekām. Man vajag max lēti, nevis "gribu behu, bet negribu maksāt, naudas nav un var jau lētāk". Nākamais solis jau ir šaru "restaurācija" ar āmuru un muciņu.
Offline
shiirs_legit
23. Feb 2019, 19:10 #455

Kopš: 16. Jul 2018

Ziņojumi: 2405

Braucu ar: Tavu muteri uz Biķernieku mežu


22 Feb 2019, 22:07:44 @KateG rakstīja:

22 Feb 2019, 22:00:47 @shiirs_legit rakstīja:
Kaspic tāpec jau tu esi bomzis, ka visu naudu notērē degvielā. Pie nobraukuma 80tk gadā loģiski ka jāpērk ir ekonomisks dīzeļ fofagens. Jauns.
Plus būtu pačots no maziņajām un kaimiiņiem.
Plus es nesaprotu kur var nobraukt tādus gabalus. Tu par taksistu strādā un dzivo mašīnā?


iz nopienās sadaļas [par auto izveeli]:
man nepatīk BMW aktuālie modeļi virknes iemeslu dēļ [+200kg, liela/masiiva/ljumiiga govs ar plastmasas nekvalitaati - 5.seerija/konkrēti];
man nepatīk/negribu turbo [benzīna] dzinēji;
garantijas auto es nevaru veidot custom skanjas projektus;
visbeidzot - mana manta ir mana. nolikt 70+k keshaa galdaa - neredzu jeegu taa meetaaties. par veertiibas zudumu - nerunaajot. liizingi u.c. - nav man.


Tev jau bomzi nav to 70k.
Tev jau pat 30 nav. Tapec beidz murgot.
Ja butu, sen jau brauktu ar balto cilveku mašīnu, nevis šrotu ar 350tk+ tafelē.
Offline
KaspichsS
23. Feb 2019, 19:21 #456

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


23 Feb 2019, 19:10:07 @shiirs_legit rakstīja:

22 Feb 2019, 22:07:44 @KateG rakstīja:

22 Feb 2019, 22:00:47 @shiirs_legit rakstīja:
Kaspic tāpec jau tu esi bomzis, ka visu naudu notērē degvielā. Pie nobraukuma 80tk gadā loģiski ka jāpērk ir ekonomisks dīzeļ fofagens. Jauns.
Plus būtu pačots no maziņajām un kaimiiņiem.
Plus es nesaprotu kur var nobraukt tādus gabalus. Tu par taksistu strādā un dzivo mašīnā?


iz nopienās sadaļas [par auto izveeli]:
man nepatīk BMW aktuālie modeļi virknes iemeslu dēļ [+200kg, liela/masiiva/ljumiiga govs ar plastmasas nekvalitaati - 5.seerija/konkrēti];
man nepatīk/negribu turbo [benzīna] dzinēji;
garantijas auto es nevaru veidot custom skanjas projektus;
visbeidzot - mana manta ir mana. nolikt 70+k keshaa galdaa - neredzu jeegu taa meetaaties. par veertiibas zudumu - nerunaajot. liizingi u.c. - nav man.


Tev jau bomzi nav to 70k.
Tev jau pat 30 nav. Tapec beidz murgot.
Ja butu, sen jau brauktu ar balto cilveku mašīnu, nevis šrotu ar 350tk+ tafelē.


davai, šmurguli, daram tā: es 24h laikā uz galda tev nolieku 70k, pierādu, ka tie ir mani brīvi pieejami līdzekļi, bet tu par mutes palaišanu, manis teiktā apšaubīšanu un manu pakaļas saspringšanu noliec nieka 10% no cipara.
ja nē - piskataisni, klaun.
Offline
KM
23. Feb 2019, 19:24 #457

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7343

Braucu ar: ///M

pundurs tachu nebrauca toreiz ar tevim uz strelku,tad kadi vel 10% no 70K

es tikai nesaprotu kur jums tadi fantastiski paterinji pilseta visiem, zem 10l
Offline
shiirs_legit
23. Feb 2019, 19:34 #458

Kopš: 16. Jul 2018

Ziņojumi: 2405

Braucu ar: Tavu muteri uz Biķernieku mežu

Aha
Tu aizej pie dīlera un noliec tos 70k. Un tad tā arī vairs nebūs tukša diršana.

Bet pagaidām, izbaudi savu veco lūzni, nabag.
Offline
KaspichsS
23. Feb 2019, 19:39 #459

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


23 Feb 2019, 19:37:51 @cufiks rakstīja:
Skatos Kaspich spēlē pokeru

Čalis tikko pieteica all-in un šīrs nomīza, bet tas varēja būt blefs, vai arī Kaspich ir slēptais miljonārs?

Bļe būtu man 7k naļikā


cik tev ir? sarunāsim!
Offline
shiirs_legit
23. Feb 2019, 19:42 #460

Kopš: 16. Jul 2018

Ziņojumi: 2405

Braucu ar: Tavu muteri uz Biķernieku mežu

Vins varetu but slēptais pedofīls. Bet nu miljonārs nekad.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo