Online

Pašreiz BMWPower skatās 220 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Ziemas auto izvēle par Ls 500

AutorsZiņojums
Locis
01. Dec 2013, 17:37 #441

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11223

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Bet nu tā kā par kartupelu lauku tālāk nebraucu,tad stabils 4x4 man ir way to go.
Offline
Locis
01. Dec 2013, 17:50 #442

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11223

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

varbut sev liktu prieksa,bet tad,noteikti butu japiedoma vairak par drosibu uz koplietosanas celiem.
man patik,ka viss ir kaa vajag un tik min.

bija tas gadus atpakal,ar coma auto bracu,neatceros,kas bija prieksa,bet aizmugure bija sudi(fwd),atceros,ka nebija omuligi pa Rigas-Jelgavas soseju braukt. Protams,es ari baigi labi nejustos,ja prieksa butu lisas riepas.

[ Šo ziņu laboja Locis, 01 Dec 2013, 17:52:29 ]

Offline
DrumB
01. Dec 2013, 17:53 #443

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Tā vietā, lai uzliktu 4 labas riepas, jūs te spriedelējat kur lisonus likt
Offline
Locis
01. Dec 2013, 17:54 #444

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11223

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

domaju neviens,kas te spriedele tagad taa nedara.
Interesanti parunāt par saistosam temam.
Offline
jaks
01. Dec 2013, 18:03 #445

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

Labāk pastāstiet vai e36 320 ar tiem 150hp uz grants ar 3robu un m+s riepām vēl ceļ ārā vai nē? Skatos uz šrotiem ziemas krūmenēm un arī minetam

[ Šo ziņu laboja jaks, 01 Dec 2013, 18:05:07 ]

Offline
Locis
01. Dec 2013, 18:06 #446

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11223

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

domaju,ka tikai lielakos apgriezienos var kaut ko izcelt.
Pirmais,ko izdaritu,uzstaditu isaku reduktoru,nav nekas dargs,piedevam atmosferas benzinam dzineja arī neko lētu nevar izdarīt,lai labaka erka.
Offline
AigarsV
01. Dec 2013, 19:09 #447

Kopš: 26. May 2003

Ziņojumi: 477

Braucu ar:

Google var atrast Zasadas gramatu (59. lpp) un tur ir apskatita brauksana ar radzem izmantojot tikai vienu radzotu riepu pari (tur rakstits ka radzotas riepas par 50% labakas ka parastas, vismaz tajos laikos). Vina viedoklis ir prieksa radzes nedrikst likt, aizmugure var; ja aizmugure, tad labak tad ir ar rwd neka fwd.
P.S. wrc dazos posmos liek slikus un ziemas riepas (neradzotas) pa diognali

Offline
Locis
01. Dec 2013, 19:11 #448

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11223

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Luk,to gramatu ari biju lasijis,tas ir viens eksperts no kaa to esmu dzirdejis. Es nez no kurienes,bet man tada bija taustama veida.
Offline
Driver
01. Dec 2013, 19:21 #449

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Eu, kungi.
Uzlieshu ellju ugunij.
A ja auto ir ar blokji un vel ar metinato, tad ari labakas jaliek aizmugure, lai divu labu aizm riepu speks stumj liikuma to vienu (ieksejo) plikako riepu, kura parasti nespes notureties...

Tiem, kam fizika bija 2 var nekomentet
Tie, kas domu saprata, var paspriedelet

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Locis
01. Dec 2013, 19:32 #450

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11223

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

pat nevajag loti sliktas riepas,ar metinato lielaka iespeja sipt taisni ari ar ok riepam.
Man sciet,ka tiesi neturesies priekseja areja riepa,jo uz vinu iedarbosies lielaks centrbedzes speks,ka ari auto sasveras uz armalu,lidz ar to ieksejais ritens ir atslogotaks un tik daudz uz sevi to sakeri neuznem.
Respektivi,tas atbildigais darbs notureties paliek uz arejo riteni. Saja gadijuma laca pakalpojumu izdaris aizmugurejais ieksejais ritens,kas tieksies griezties atrak,ka vajag.

Zinu,ka driftejot garakas likumus,tad areja riepa aizmugure ari visvairak nodilusi.

[ Šo ziņu laboja Locis, 01 Dec 2013, 19:38:15 ]

Offline
Lauva
01. Dec 2013, 21:44 #451

Kopš: 19. Apr 2005

Ziņojumi: 686

Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.

Jūtu, ka šī diskusija reducējusies līdz disputam FWD vs. RWD.
Offline
Lauva
01. Dec 2013, 21:46 #452

Kopš: 19. Apr 2005

Ziņojumi: 686

Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.

Man ir pavisam konkrēts jautājums: kāds ir klātesošo viedoklis par 3. paaudzes VW Polo?
Šodien no ārpuses aplūkoju šādu automašīnu. 1998. gads, 1,7 litru SDI dzinējs (atmosfēriskais dīzelis). Automašīna neesot tikusi ekspluatēta (stāvējusi) vairākus gadus. Iekšpusi un motortelpu neesmu apskatījis, jo īpašnieks nespēja atrast atslēgas.
Ārpuse izskatījās visai pieņemami - rūsas plankumus nemainīju, vienīgi sabuktētas sānu durvis, taču bukte izskatās "mīksta", tādēļ domāju, ka būs iespējams iztaisnot. Priekšējais bamperis, šķiet, pabijis kādā sīkā sadursmē, bet vismaz nost nekrīt. Bremžu diski gan izskatījās pamatīgi aprūsējuši; divas riepas - pilnīgi tukšas. Odometrs neesot grozīts; nobraukums - 183 000 km. Automašīna esot ekspluatēta saudzīgi; regulāri veiktas eļļas maiņas, apkopes. Saprotams, ka pēdējos gados darīts nav nekas, tādēļ arī tehniskā apskate nav veikta.
Pēc iegādes jānomaina eļļa, šķidrumi, zobsiksna, riepas, jāiziet tehniskā apskate, protams, arī nodoklis. Jūsuprāt, cik tas varētu uzmaksāt šādai automašīnai?
Offline
Laoshi
01. Dec 2013, 21:49 #453

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


01 Dec 2013, 21:46:55 Lauva rakstīja:
Man ir pavisam konkrēts jautājums: kāds ir klātesošo viedoklis par 3. paaudzes VW Polo?
Šodien no ārpuses aplūkoju šādu automašīnu. 1998. gads, 1,7 litru SDI dzinējs (atmosfēriskais dīzelis). Automašīna neesot tikusi ekspluatēta (stāvējusi) vairākus gadus. Iekšpusi un motortelpu neesmu apskatījis, jo īpašnieks nespēja atrast atslēgas.
Ārpuse izskatījās visai pieņemami - rūsas plankumus nemainīju, vienīgi sabuktētas sānu durvis, taču bukte izskatās "mīksta", tādēļ domāju, ka būs iespējams iztaisnot. Priekšējais bamperis, šķiet, pabijis kādā sīkā sadursmē, bet vismaz nost nekrīt. Bremžu diski gan izskatījās pamatīgi aprūsējuši; divas riepas - pilnīgi tukšas. Odometrs neesot grozīts; nobraukums - 183 000 km. Automašīna esot ekspluatēta saudzīgi; regulāri veiktas eļļas maiņas, apkopes. Saprotams, ka pēdējos gados darīts nav nekas, tādēļ arī tehniskā apskate nav veikta.
Pēc iegādes jānomaina eļļa, šķidrumi, zobsiksna, riepas, jāiziet tehniskā apskate, protams, arī nodoklis. Jūsuprāt, cik tas varētu uzmaksāt šādai automašīnai?


sdi aizmirsti, tikai tdi, citādi labs drots
Offline
Papakarlo
01. Dec 2013, 21:56 #454

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie

Lauva es tev atradu braucamo, jauku 4 durvju sedanu bez lūkas ar svaigu TA atbilst visām tavām prasībām

[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 01 Dec 2013, 21:56:42 ]

Offline
edzhaans
01. Dec 2013, 21:59 #455

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


01 Dec 2013, 21:56:21 Papakarlo rakstīja:
Lauva es tev atradu braucamo, jauku 4 durvju sedanu bez lūkas ar svaigu TA atbilst visām tavām prasībām

Galvenais, lai motors nav nojāts, rij maz, ar gāzi būs ideāli
Offline
kexxx
01. Dec 2013, 22:11 #456

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


01 Dec 2013, 21:59:25 edzhaans rakstīja:

01 Dec 2013, 21:56:21 Papakarlo rakstīja:
Lauva es tev atradu braucamo, jauku 4 durvju sedanu bez lūkas ar svaigu TA atbilst visām tavām prasībām

Galvenais, lai motors nav nojāts, rij maz, ar gāzi būs ideāli


labāk nevajag, čiksas lips kā mušas uz sū...ēē...medu, un lauva nemitīgi uzdos te jautājumus par to, kuru darbināt/nedarbināt, vest uz ieskrietuvi vai nevest...
Offline
Lauva
01. Dec 2013, 22:14 #457

Kopš: 19. Apr 2005

Ziņojumi: 686

Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.


01 Dec 2013, 21:56:21 Papakarlo rakstīja:
Lauva es tev atradu braucamo, jauku 4 durvju sedanu bez lūkas ar svaigu TA atbilst visām tavām prasībām


Paldies, bet diez vai es izvēlētos 2,5 litru benzīna dzinēju, jo meklēju ko ekonomiskāku. Pati automašīna jau maksā tūkstoš latus, bet mans budžets ir vien 1 500 eiro (aptuveni 1 050 latu). Par šādu cenu gāzes iekārtu diez vai varēs uzstādīt, turklāt ziemas apstākļiem nevēlētos sev aizmugures piedziņas automašīnu bez ESP (cik saprotu, e36 nav elektroniskās stabilitātes).
Varbūt kādreiz, ja ar finansēm veiksies labāk, iegādāšos kādu BMW markas automašīnu.
Offline
Locis
01. Dec 2013, 22:16 #458

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11223

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

sim nekas dargs nav uzturesana.
Offline
edzhaans
01. Dec 2013, 22:18 #459

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


01 Dec 2013, 22:14:38 Lauva rakstīja:

01 Dec 2013, 21:56:21 Papakarlo rakstīja:
Lauva es tev atradu braucamo, jauku 4 durvju sedanu bez lūkas ar svaigu TA atbilst visām tavām prasībām


Paldies, bet diez vai es izvēlētos 2,5 litru benzīna dzinēju, jo meklēju ko ekonomiskāku. Pati automašīna jau maksā tūkstoš latus, bet mans budžets ir vien 1 500 eiro (aptuveni 1 050 latu). Par šādu cenu gāzes iekārtu diez vai varēs uzstādīt, turklāt ziemas apstākļiem nevēlētos sev aizmugures piedziņas automašīnu bez ESP (cik saprotu, e36 nav elektroniskās stabilitātes).
Varbūt kādreiz, ja ar finansēm veiksies labāk, iegādāšos kādu BMW markas automašīnu.

Reāli izbrauc, rekur Locim ir 323, man ir tāds dzinējs 5niekā, tev pat gāzi nevajadēs, neko nerij
Offline
Driver
01. Dec 2013, 22:19 #460

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


01 Dec 2013, 22:14:38 Lauva rakstīja:

01 Dec 2013, 21:56:21 Papakarlo rakstīja:
Lauva es tev atradu braucamo, jauku 4 durvju sedanu bez lūkas ar svaigu TA atbilst visām tavām prasībām


Paldies, bet diez vai es izvēlētos 2,5 litru benzīna dzinēju, jo meklēju ko ekonomiskāku. Pati automašīna jau maksā tūkstoš latus, bet mans budžets ir vien 1 500 eiro (aptuveni 1 050 latu). Par šādu cenu gāzes iekārtu diez vai varēs uzstādīt, turklāt ziemas apstākļiem nevēlētos sev aizmugures piedziņas automašīnu bez ESP (cik saprotu, e36 nav elektroniskās stabilitātes).
Varbūt kādreiz, ja ar finansēm veiksies labāk, iegādāšos kādu BMW markas automašīnu.

Nu tad noperc velosipedu un etalonu!

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo