Online

Pašreiz BMWPower skatās 231 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
arizah
22. Apr 2010, 09:54 #441

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

koments:
Designed in 1957. Discontinued by the Soviets in 1964.

Still being used in the Philippines? Allowed by CAAP? Why?


edit: izskatās tie gadi īpaši precīzi, bet ideja saglabājas
Offline
Whazaaa
22. Apr 2010, 10:00 #442

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

Kā tur īsti ir, viņi tagad katru lidmašīnu speciāli pārbauda vairāk pēc lidojuma ? nu vai arī po, pārim nebija putekļi un atiet ?

[ Šo ziņu laboja Whazaaa, 22 Apr 2010, 10:00:20 ]



-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
Schutzstaffel
22. Apr 2010, 10:21 #443

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


22 Apr 2010, 10:00:02 Whazaaa rakstīja:
Kā tur īsti ir, viņi tagad katru lidmašīnu speciāli pārbauda vairāk pēc lidojuma ? nu vai arī po, pārim nebija putekļi un atiet ?


es domāju, ka viņi aprobežojas ar vizuālo apskati (fēna un pirmā kompresora), jo, lai tiktu klāt 1 pakāpes augstspiediena turbīnai, ir daļēji jāizjauc dzinējs.

[ Šo ziņu laboja JIHAD, 22 Apr 2010, 10:22:12 ]

Offline
Whazaaa
22. Apr 2010, 10:24 #444

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

Nu, ja jau neviena nav nogāzusies vēl, tad gan jau būs labi

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
Schutzstaffel
22. Apr 2010, 10:25 #445

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Jā, bet tieši tur, kur viņi netiek klāt, iespējamas vislielākās problēmas (ieprikš sīkāk izklāstīju)
Offline
SZ
22. Apr 2010, 10:30 #446

Kopš: 06. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2675

Braucu ar: Mercedes-Benz

B767 United Airlines aizdegas dzinējs

cik tur patiesības, raksta ka pelnu dēļ.

Vismaz viss laimīgi beidzās.
Offline
Whazaaa
22. Apr 2010, 10:33 #447

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

nu hz, man tā visa būšana nepatīk, jo viņiem par to putekļu koncentrāciju gaisā īsti nekas nav skaidrs

vecākiem bij jau pirmdien jābūt atpakaļ no japānas, bet nu vēl kādu nedēļu nebūšot normāli sastrēdzis viss dēļ tā pasākuma, teicu, lai brauc ar kuģi

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
hronists
22. Apr 2010, 10:37 #448

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


22 Apr 2010, 10:30:55 SZ rakstīja:
B767 United Airlines aizdegas dzinējs

cik tur patiesības, raksta ka pelnu dēļ.

Vismaz viss laimīgi beidzās.


Vienīgās ziņas par UA ir sekojošas:

Incident: United Airlines B763 over Atlantic on Apr 21st 2010, smell of smoke on board

A United Airlines Boeing 767-300, registration N657UA performing flight UA-964 (dep Apr 20th) from Washington Dulles,DC (USA) to Moscow Domodedovo (Russia) with 170 passengers, was enroute over the Atlantic, when the crew reported a strong smell of smoke on board and diverted to Lajes on the Azores Islands (Portugal) for a safe landing.
Offline
Schutzstaffel
22. Apr 2010, 10:48 #449

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Domāju, nav saistīts ar pelniem. South Atlantic Track(i) 110% bija ash cloud free. Jāpaskatās tracki tajā laikā un pelnu izplatība laterāli un pa FL, bet esmu pārliecināts, ka tas neattiecas uz pelniem šoreiz.

[ Šo ziņu laboja JIHAD, 22 Apr 2010, 10:52:13 ]

Offline
hronists
22. Apr 2010, 10:50 #450

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


22 Apr 2010, 10:48:35 JIHAD rakstīja:
Domāju, nav saistīts ar pelniem. South Atlantic Track(i) 110% bija ash cloud free. Jāpaskatās SATs tajā laikā un pelnu izplatība laterāli un pa FL, bet esmu pārliecināts, ka tas neattiecas uz pelniem šoreiz.


Nujā, un pelni taču ir zem FL200, ar šitas noteikti lidoja vismaz 10km augstumā.
Offline
Schutzstaffel
22. Apr 2010, 10:55 #451

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

ā, nu drusku kļūdījos, viņi lidoja pa NAT, bet tas nemaina lietas būtību.
Offline
ROLEXX
22. Apr 2010, 11:13 #452

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s

Aizvakar izlidoju cauri vulkāniskajiem putekļiem kā otrais atļautais reiss - nedaudz neomulīgi, bet nekādas atšķirības lidojumā nemanīju
Ēģipte - Viļņa

[ Šo ziņu laboja ROLEXX, 22 Apr 2010, 11:14:18 ]



-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
Rufus
22. Apr 2010, 22:03 #453

Kopš: 18. Feb 2010

Ziņojumi: 537

Braucu ar: MERIDA-Matts TFS XC 500-D 09 :yo:

norway sak klapēt lidostas ciet gardemūna vēl vaļā, bet stavangera jau ciet, pirmdien cerams ies lopene no rīgas uz oslo, galīgi negribās braukt uz stockholm pretī kuģim, četrciparu skaitlis kilometros jibio, jaizbrauc ap 2 -3 nagtī un atpakaļ tik ap 6-7 vakarā, trkakais moments ir ap 5-6.30 no rīta kad jābrauc pa tukšu soseju gludu.... acis pašas krīt ciet negribās
Offline
hronists
22. Apr 2010, 22:54 #454

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul

Necel paniku, pirms minutes turpat blakus stavangerai haugesundā nolaidās B737 no oslo.
Offline
Schutzstaffel
22. Apr 2010, 23:26 #455

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

uzies gaisaa vel tas KATLA vulkans, tad gan bus dirsaa bus jevelk ara visi cilindrnieki lai lidotu
Offline
Lux_z
22. Apr 2010, 23:31 #456

Kopš: 09. Oct 2009

Ziņojumi: 133

Braucu ar: 258iem baltiem zirgiem; 340it sudrabotiem zirgiem


22 Apr 2010, 10:30:55 SZ rakstīja:
B767 United Airlines aizdegas dzinējs

cik tur patiesības, raksta ka pelnu dēļ.

Vismaz viss laimīgi beidzās.

Electrical problem
Offline
edzulis
23. Apr 2010, 10:55 #457

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Novākts čalis, kas pēc avārijas filmēja

Tas liek aizdomāties, ka kaut kas tomēr tajā visā nav tīrs...
Offline
Whazaaa
23. Apr 2010, 11:03 #458

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

Video autoru nodūrušas pagaidām nenoskaidrotas personas. Cietušo pēc tam, kad viņa uzbruka nenoskaidrotas personas, kritiskā stāvoklī nogādāja slimnīcā, taču 16. aprīlī slimnīcā viņam no jauna uzbrukuši divi maskās tērpušies vīrieši un atkārtoti sadūruši, šoreiz – nāvējoši.

krievi

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
gacha
23. Apr 2010, 11:11 #459

Kopš: 01. Aug 2002

Ziņojumi: 1836

Braucu ar: F11 JG40

100% kautkas tur nav tīrs.. ja jau pat dēļ šāda video čalis ir novākts + jautājums ko viņš tur vēl redzēja un nenofilmēja

-----------------
Offline
hronists
23. Apr 2010, 11:42 #460

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


23 Apr 2010, 10:55:34 edzulis rakstīja:
Novākts čalis, kas pēc avārijas filmēja

Tas liek aizdomāties, ka kaut kas tomēr tajā visā nav tīrs...


imo buļļa kaka.

Kā sauca video autoru? m?

Par safilmēto vispār nav ko teikt: tiek pievērsta uzmanība kaut kādiem kompresēta video gļukiem, bet mužiks, kas redzams visā savā godībā 2:22 vispār tiek ignorēts.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo