Online
Pašreiz BMWPower skatās 147 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto krāsošana mājas apstākļos
Autors | Ziņojums |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
28 Apr 2014, 17:43:12 MG-88 rakstīja:
Uzreiz jau pie visa auto krāsošanas neķeršos, no sākuma patrenēšos uz bamperiem, utml. Kādus parametrus vispār skatīties?
Tāds derētu?
http://www.ss.lv/msg/lv/construction/tools-and-...sors/bbfghn.html
mazs ražīgums, bet paliels resīveris. vienai detaļai varētu pietikt. ir arī zemspiediena krasošanas pistoles, kurām nevajag daudz gaisa. īsāk sakot tur ir krietni jāiedziļinās tematā, pirms sākt pūst | Offline | | |
MG-88 | | Kopš: 06. Dec 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 68
Braucu ar: Ford Cosworth
| Cik lielu vajadzētu lai pietiktu visam auto? | Offline | | |
vadims | | Kopš: 27. Feb 2005
No: Baldone
Ziņojumi: 1951
Braucu ar: piedziņu
|
28 Apr 2014, 17:50:04 PASSATizhi rakstīja:
28 Apr 2014, 17:43:12 MG-88 rakstīja:
Uzreiz jau pie visa auto krāsošanas neķeršos, no sākuma patrenēšos uz bamperiem, utml. Kādus parametrus vispār skatīties?
Tāds derētu?
http://www.ss.lv/msg/lv/construction/tools-and-...sors/bbfghn.html
mazs ražīgums, bet paliels resīveris. vienai detaļai varētu pietikt. ir arī zemspiediena krasošanas pistoles, kurām nevajag daudz gaisa. īsāk sakot tur ir krietni jāiedziļinās tematā, pirms sākt pūst
Kompresors būs labs, zemspiediena pistolei naudas būs žēl, un vairāk par vienu detaļu reizē diez vai krāsosi. | Offline | | |
vadims | | Kopš: 27. Feb 2005
No: Baldone
Ziņojumi: 1951
Braucu ar: piedziņu
|
28 Apr 2014, 17:53:41 MG-88 rakstīja:
Cik lielu vajadzētu lai pietiktu visam auto?
Arī priekš auto tev viņš pietiks, kad sāksi pro līmenī, tad meklēsi citu | Offline | | |
Reinis_m | | Kopš: 30. Mar 2010
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee
| Mani arī šie jautājumi interesē šīsvasaras kontekstā.
Pirmais jautājums - kā ir ar to resīveri - cik saprotu - tā jēga ir puslīdz uzturēt spiedienu stabilu, plus panākt, lai tas gaiss būtu bišķi vēsāks. Jautājums, vai tadā gadījumā nav variants varbūt tik baigi netērēties uz kompresoru ar milzu resīveri, bet to uzbūvēt, piemēram, no gāzes balona un ieskrūvēt starp mazo resīveri un pistoli?
Otrs jautājums - kā ir ar šiem neprofesionālajiem mājturības kompresoriem (ap 250L/min) - ar to ražību / spiedienu pietiek, lai tur varētu skrūvējamo pistoli galā pieslēgt?
Šajā sakarā atcerējos, ka vectēvs savulaik krāsoja žiguli ar kompresoru, kas bija noņemts no kaut kādas saldēšanas iekārtas.
| Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| skrūvpistolei vajag ahūni daudz gaisa. 250-niekam vajadzēs lielu resīveri. man ir 450l/min, 50litri, es teiktu ka knapi knapi līdz ar nagiem var pistoli darbināt | Offline | | |
Reinis_m | | Kopš: 30. Mar 2010
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee
| Paldies! Tad nav vērts čakarēties un iespringt uz to skrūvēšanu.
Ko domā par to ideju pieslēgt "sekundāro" resīveru?
Es to domāju tā, ka varbūt ir vērts par analogām naudiņām nopirkt bišķi normālās firmas un varbūt bišķi ražīgāku kompresoru un mājas apstākļos sabūvēt otro resīveru, nekā nopirkt kaut kādu štruntīgāku kompresoru tikai tāpēc, ka lielāka muca. | Offline | | |
8203 | | Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 991
Braucu ar: BMW
| Ar to kompresoru nokrāsot mašīnu pilnībā pietiks...
Ražību nevajag pārāk lielu, lai uzturētu ~ 2,5 bar spiedienu. Pa vidu iespraud kondensāta/elļas noņēmēju un redukcijas vārstu, lai spiediens vienmerīgs. Tālāk ir tehnikas regulēšana un aiziet
Galvenais ir nemīzt.[ Šo ziņu laboja 8203, 28 Apr 2014, 20:28:51 ] | Offline | | |
|
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
28 Apr 2014, 20:20:42 Reinis_m rakstīja:
Paldies! Tad nav vērts čakarēties un iespringt uz to skrūvēšanu.
Ko domā par to ideju pieslēgt "sekundāro" resīveru?
Es to domāju tā, ka varbūt ir vērts par analogām naudiņām nopirkt bišķi normālās firmas un varbūt bišķi ražīgāku kompresoru un mājas apstākļos sabūvēt otro resīveru, nekā nopirkt kaut kādu štruntīgāku kompresoru tikai tāpēc, ka lielāka muca.
man jau karājas pie griestiem propāna balons. pie izdevības piekāršu vel vienu. gaisa nekad nav par daudz | Offline | | |
igaunis69 | | Kopš: 28. Jun 2012
Ziņojumi: 131
Braucu ar:
| Gribu garāžas apstākļos nokrāsot spārnu.
Vai lakas atšķirās. Iepriekšējo reizi kad krāsoju, krāsa uzklājās gludi, bet lakojot sanāca brīnumi.
Uzklājot laku, sākumā bija apelsīns, pēctam izlīdzinājās (pēc stundas apmēram), bet no rīta atkal savilkās apelsīns. Kas tur varētu būt pa vainu, garāžā bija ap 12-15 grādiem. Varbūt temperatūra pa zemu?
| Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
06 May 2014, 09:13:40 igaunis69 rakstīja:
Gribu garāžas apstākļos nokrāsot spārnu.
Vai lakas atšķirās. Iepriekšējo reizi kad krāsoju, krāsa uzklājās gludi, bet lakojot sanāca brīnumi.
Uzklājot laku, sākumā bija apelsīns, pēctam izlīdzinājās (pēc stundas apmēram), bet no rīta atkal savilkās apelsīns. Kas tur varētu būt pa vainu, garāžā bija ap 12-15 grādiem. Varbūt temperatūra pa zemu?
Žuva krāsa zem lakas Bet nu ūdenspapīru rokā un pucē | Offline | | |
igaunis69 | | Kopš: 28. Jun 2012
Ziņojumi: 131
Braucu ar:
|
06 May 2014, 09:59:05 Laoshi rakstīja:
06 May 2014, 09:13:40 igaunis69 rakstīja:
Gribu garāžas apstākļos nokrāsot spārnu.
Vai lakas atšķirās. Iepriekšējo reizi kad krāsoju, krāsa uzklājās gludi, bet lakojot sanāca brīnumi.
Uzklājot laku, sākumā bija apelsīns, pēctam izlīdzinājās (pēc stundas apmēram), bet no rīta atkal savilkās apelsīns. Kas tur varētu būt pa vainu, garāžā bija ap 12-15 grādiem. Varbūt temperatūra pa zemu?
Žuva krāsa zem lakas Bet nu ūdenspapīru rokā un pucē
Tā arī darīju. Beigās jau bija ok.
Tad sanāk ka pa ātru uzklāju laku, pirms krāsa vel nebija nožuvusi?
Cik ilgi reāli krāsa parasti jāžūst. Veikalā teica, lai krāsoju visus slāņus ik pēc 15 min. Es ik pa 20 min centos krāsot. | Offline | | |
Rolis89 | | Kopš: 16. Mar 2010
Ziņojumi: 190
Braucu ar: Lolvo
| Jautājums par gruntēšanu,cik ilgi var turēt auto bez krāsas,tikai to nogruntējot?Ļoti lēni ņemos ar savu projektu un laiks pienācis virsbūvei,skaidri zinu ka auto nevarēšu nokrasot tuvākajā laikā,bet gribas apjomīgāko darbu izdarīt tagad,izbaulēt,špaktele,grunts un krāsot varēšu tik uz jūlija beigām,nebūs tā ka grunts jau būs pizdohen līdz tam laikam? | Offline | | |
by_magnus | | Kopš: 17. Aug 2008
Ziņojumi: 1878
Braucu ar: melno
|
30 May 2014, 09:43:08 Rolis89 rakstīja:
Jautājums par gruntēšanu,cik ilgi var turēt auto bez krāsas,tikai to nogruntējot?Ļoti lēni ņemos ar savu projektu un laiks pienācis virsbūvei,skaidri zinu ka auto nevarēšu nokrasot tuvākajā laikā,bet gribas apjomīgāko darbu izdarīt tagad,izbaulēt,špaktele,grunts un krāsot varēšu tik uz jūlija beigām,nebūs tā ka grunts jau būs pizdohen līdz tam laikam?
Nebūs nekādu bēdu! Turi cik uziet! | Offline | | |
artys | | Kopš: 10. May 2008
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 11258
Braucu ar: E30 cabrio, E53
| Pirms krāsošanas uzpūstā grunts ir jānomatē? Ja jā tad ar kādu papīru?
----------------- Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi, konsultācijas | Offline | | |
Juanito | | Kopš: 08. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1278
Braucu ar: benzīnu
| Vai ir kādi knifi ar suprotu, bremžu trumuļu krāsošanu? Krāsas izvēle, sagatavošana, cīņa ar rūsu (lai pēc ziemas atkal nav jāpārkrāso, etc.)
Vai ir vēl kādas opcijas par saprātīgu naudu (nemainot trumuļus) dabūt baudāmāku skatu uz aizmugurējiem riteņiem.
Ir doma nokrāsot tā lai trumuļi izskatās kā bremžu diski:
| Offline | | |
|
stucers | | Kopš: 11. Jan 2012
Ziņojumi: 1573
Braucu ar:
| Aizved nostrūklot vākus, tad nogruntē(pretkorozijas grunti) un ar karstumizturīgo krāsu nopūt(ar baloniņu) vairākās kārtās, katrai kārtai ļaujot nožūt.. [ Šo ziņu laboja stucers, 01 Jun 2014, 12:19:48 ] | Offline | | |
igaunis69 | | Kopš: 28. Jun 2012
Ziņojumi: 131
Braucu ar:
| Padomā cik maksā jauni barabāni un cik maksās viņus strūklot. Vnk ar smilšpapīru kārtīgi notīti, attauko un nopūt vairākās kārtās, pa virsu vari vel laku uzpūst, lai netīrumi tā nelīp klāt. | Offline | | |
Juanito | | Kopš: 08. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1278
Braucu ar: benzīnu
|
01 Jun 2014, 13:20:03 igaunis69 rakstīja:
Padomā cik maksā jauni barabāni un cik maksās viņus strūklot. Vnk ar smilšpapīru kārtīgi notīti, attauko un nopūt vairākās kārtās, pa virsu vari vel laku uzpūst, lai netīrumi tā nelīp klāt.
Nu šitā tiešām beigās lētāk būs mainīt barabānus uz bremžu diskiem.
Bet kā ar supportu krāsošanu? Vai tur arī nebūs lētāk nomainīt uz rūpnieciski krāsotiem BREMBO vai tmldz? | Offline | | |
Soilwork | | Kopš: 20. Jul 2010
Ziņojumi: 1537
Braucu ar: N46 un grabošu vanosu
| Vajag vecam darba drotam piekrāsot vietas, no kurām izslīpēta rūsa. Par finišu īpaši jautājumu nav, baloniņš, un aidā
Jautājums, ko labāk likt apakšā, virsū uz bleķa, lai vismaz gadu apmēram nelien ārā rūsa.
Kaut ko no Brunox? Kādu grunteni pēc tam pa virsu laist? - brunox nesāks reaģēt, ja nopirkšu kkādu parastu par 4 Eur? Cik palasīju, špaktelis pa taisno uz brunoxa nav optimāls variants. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|