Online

Pašreiz BMWPower skatās 147 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto krāsošana mājas apstākļos

AutorsZiņojums
PASSATizhi
28. Apr 2014, 17:50 #441

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


28 Apr 2014, 17:43:12 MG-88 rakstīja:
Uzreiz jau pie visa auto krāsošanas neķeršos, no sākuma patrenēšos uz bamperiem, utml. Kādus parametrus vispār skatīties?
Tāds derētu?
http://www.ss.lv/msg/lv/construction/tools-and-...sors/bbfghn.html
mazs ražīgums, bet paliels resīveris. vienai detaļai varētu pietikt. ir arī zemspiediena krasošanas pistoles, kurām nevajag daudz gaisa. īsāk sakot tur ir krietni jāiedziļinās tematā, pirms sākt pūst
Offline
MG-88
28. Apr 2014, 17:53 #442

Kopš: 06. Dec 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 68

Braucu ar: Ford Cosworth

Cik lielu vajadzētu lai pietiktu visam auto?
Offline
vadims
28. Apr 2014, 18:23 #443

Kopš: 27. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 1951

Braucu ar: piedziņu


28 Apr 2014, 17:50:04 PASSATizhi rakstīja:

28 Apr 2014, 17:43:12 MG-88 rakstīja:
Uzreiz jau pie visa auto krāsošanas neķeršos, no sākuma patrenēšos uz bamperiem, utml. Kādus parametrus vispār skatīties?
Tāds derētu?
http://www.ss.lv/msg/lv/construction/tools-and-...sors/bbfghn.html
mazs ražīgums, bet paliels resīveris. vienai detaļai varētu pietikt. ir arī zemspiediena krasošanas pistoles, kurām nevajag daudz gaisa. īsāk sakot tur ir krietni jāiedziļinās tematā, pirms sākt pūst
Kompresors būs labs, zemspiediena pistolei naudas būs žēl, un vairāk par vienu detaļu reizē diez vai krāsosi.
Offline
vadims
28. Apr 2014, 18:24 #444

Kopš: 27. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 1951

Braucu ar: piedziņu


28 Apr 2014, 17:53:41 MG-88 rakstīja:
Cik lielu vajadzētu lai pietiktu visam auto?
Arī priekš auto tev viņš pietiks, kad sāksi pro līmenī, tad meklēsi citu
Offline
Reinis_m
28. Apr 2014, 19:59 #445

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Mani arī šie jautājumi interesē šīsvasaras kontekstā.

Pirmais jautājums - kā ir ar to resīveri - cik saprotu - tā jēga ir puslīdz uzturēt spiedienu stabilu, plus panākt, lai tas gaiss būtu bišķi vēsāks. Jautājums, vai tadā gadījumā nav variants varbūt tik baigi netērēties uz kompresoru ar milzu resīveri, bet to uzbūvēt, piemēram, no gāzes balona un ieskrūvēt starp mazo resīveri un pistoli?

Otrs jautājums - kā ir ar šiem neprofesionālajiem mājturības kompresoriem (ap 250L/min) - ar to ražību / spiedienu pietiek, lai tur varētu skrūvējamo pistoli galā pieslēgt?



Šajā sakarā atcerējos, ka vectēvs savulaik krāsoja žiguli ar kompresoru, kas bija noņemts no kaut kādas saldēšanas iekārtas.


Offline
PASSATizhi
28. Apr 2014, 20:17 #446

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

skrūvpistolei vajag ahūni daudz gaisa. 250-niekam vajadzēs lielu resīveri. man ir 450l/min, 50litri, es teiktu ka knapi knapi līdz ar nagiem var pistoli darbināt
Offline
Reinis_m
28. Apr 2014, 20:20 #447

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Paldies! Tad nav vērts čakarēties un iespringt uz to skrūvēšanu.

Ko domā par to ideju pieslēgt "sekundāro" resīveru?

Es to domāju tā, ka varbūt ir vērts par analogām naudiņām nopirkt bišķi normālās firmas un varbūt bišķi ražīgāku kompresoru un mājas apstākļos sabūvēt otro resīveru, nekā nopirkt kaut kādu štruntīgāku kompresoru tikai tāpēc, ka lielāka muca.
Offline
8203
28. Apr 2014, 20:28 #448

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW

Ar to kompresoru nokrāsot mašīnu pilnībā pietiks...
Ražību nevajag pārāk lielu, lai uzturētu ~ 2,5 bar spiedienu. Pa vidu iespraud kondensāta/elļas noņēmēju un redukcijas vārstu, lai spiediens vienmerīgs. Tālāk ir tehnikas regulēšana un aiziet
Galvenais ir nemīzt.

[ Šo ziņu laboja 8203, 28 Apr 2014, 20:28:51 ]

Offline
PASSATizhi
28. Apr 2014, 20:38 #449

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


28 Apr 2014, 20:20:42 Reinis_m rakstīja:
Paldies! Tad nav vērts čakarēties un iespringt uz to skrūvēšanu.

Ko domā par to ideju pieslēgt "sekundāro" resīveru?

Es to domāju tā, ka varbūt ir vērts par analogām naudiņām nopirkt bišķi normālās firmas un varbūt bišķi ražīgāku kompresoru un mājas apstākļos sabūvēt otro resīveru, nekā nopirkt kaut kādu štruntīgāku kompresoru tikai tāpēc, ka lielāka muca.
man jau karājas pie griestiem propāna balons. pie izdevības piekāršu vel vienu. gaisa nekad nav par daudz
Offline
igaunis69
06. May 2014, 09:13 #450

Kopš: 28. Jun 2012

Ziņojumi: 131

Braucu ar:

Gribu garāžas apstākļos nokrāsot spārnu.
Vai lakas atšķirās. Iepriekšējo reizi kad krāsoju, krāsa uzklājās gludi, bet lakojot sanāca brīnumi.

Uzklājot laku, sākumā bija apelsīns, pēctam izlīdzinājās (pēc stundas apmēram), bet no rīta atkal savilkās apelsīns. Kas tur varētu būt pa vainu, garāžā bija ap 12-15 grādiem. Varbūt temperatūra pa zemu?
Offline
Laoshi
06. May 2014, 09:59 #451

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


06 May 2014, 09:13:40 igaunis69 rakstīja:
Gribu garāžas apstākļos nokrāsot spārnu.
Vai lakas atšķirās. Iepriekšējo reizi kad krāsoju, krāsa uzklājās gludi, bet lakojot sanāca brīnumi.

Uzklājot laku, sākumā bija apelsīns, pēctam izlīdzinājās (pēc stundas apmēram), bet no rīta atkal savilkās apelsīns. Kas tur varētu būt pa vainu, garāžā bija ap 12-15 grādiem. Varbūt temperatūra pa zemu?



Žuva krāsa zem lakas Bet nu ūdenspapīru rokā un pucē
Offline
igaunis69
06. May 2014, 10:38 #452

Kopš: 28. Jun 2012

Ziņojumi: 131

Braucu ar:


06 May 2014, 09:59:05 Laoshi rakstīja:

06 May 2014, 09:13:40 igaunis69 rakstīja:
Gribu garāžas apstākļos nokrāsot spārnu.
Vai lakas atšķirās. Iepriekšējo reizi kad krāsoju, krāsa uzklājās gludi, bet lakojot sanāca brīnumi.

Uzklājot laku, sākumā bija apelsīns, pēctam izlīdzinājās (pēc stundas apmēram), bet no rīta atkal savilkās apelsīns. Kas tur varētu būt pa vainu, garāžā bija ap 12-15 grādiem. Varbūt temperatūra pa zemu?



Žuva krāsa zem lakas Bet nu ūdenspapīru rokā un pucē


Tā arī darīju. Beigās jau bija ok.
Tad sanāk ka pa ātru uzklāju laku, pirms krāsa vel nebija nožuvusi?
Cik ilgi reāli krāsa parasti jāžūst. Veikalā teica, lai krāsoju visus slāņus ik pēc 15 min. Es ik pa 20 min centos krāsot.
Offline
Rolis89
30. May 2014, 09:43 #453

Kopš: 16. Mar 2010

Ziņojumi: 190

Braucu ar: Lolvo

Jautājums par gruntēšanu,cik ilgi var turēt auto bez krāsas,tikai to nogruntējot?Ļoti lēni ņemos ar savu projektu un laiks pienācis virsbūvei,skaidri zinu ka auto nevarēšu nokrasot tuvākajā laikā,bet gribas apjomīgāko darbu izdarīt tagad,izbaulēt,špaktele,grunts un krāsot varēšu tik uz jūlija beigām,nebūs tā ka grunts jau būs pizdohen līdz tam laikam?
Offline
by_magnus
30. May 2014, 09:54 #454

Kopš: 17. Aug 2008

Ziņojumi: 1878

Braucu ar: melno


30 May 2014, 09:43:08 Rolis89 rakstīja:
Jautājums par gruntēšanu,cik ilgi var turēt auto bez krāsas,tikai to nogruntējot?Ļoti lēni ņemos ar savu projektu un laiks pienācis virsbūvei,skaidri zinu ka auto nevarēšu nokrasot tuvākajā laikā,bet gribas apjomīgāko darbu izdarīt tagad,izbaulēt,špaktele,grunts un krāsot varēšu tik uz jūlija beigām,nebūs tā ka grunts jau būs pizdohen līdz tam laikam?



Nebūs nekādu bēdu! Turi cik uziet!
Offline
artys
31. May 2014, 11:26 #455

Kopš: 10. May 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 11258

Braucu ar: E30 cabrio, E53

Pirms krāsošanas uzpūstā grunts ir jānomatē? Ja jā tad ar kādu papīru?

-----------------
Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi, konsultācijas
Offline
Juanito
01. Jun 2014, 12:03 #456

Kopš: 08. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1278

Braucu ar: benzīnu

Vai ir kādi knifi ar suprotu, bremžu trumuļu krāsošanu? Krāsas izvēle, sagatavošana, cīņa ar rūsu (lai pēc ziemas atkal nav jāpārkrāso, etc.)
Vai ir vēl kādas opcijas par saprātīgu naudu (nemainot trumuļus) dabūt baudāmāku skatu uz aizmugurējiem riteņiem.
Ir doma nokrāsot tā lai trumuļi izskatās kā bremžu diski:
Offline
stucers
01. Jun 2014, 12:06 #457

Kopš: 11. Jan 2012

Ziņojumi: 1573

Braucu ar:

Aizved nostrūklot vākus, tad nogruntē(pretkorozijas grunti) un ar karstumizturīgo krāsu nopūt(ar baloniņu) vairākās kārtās, katrai kārtai ļaujot nožūt..

[ Šo ziņu laboja stucers, 01 Jun 2014, 12:19:48 ]

Offline
igaunis69
01. Jun 2014, 13:20 #458

Kopš: 28. Jun 2012

Ziņojumi: 131

Braucu ar:

Padomā cik maksā jauni barabāni un cik maksās viņus strūklot. Vnk ar smilšpapīru kārtīgi notīti, attauko un nopūt vairākās kārtās, pa virsu vari vel laku uzpūst, lai netīrumi tā nelīp klāt.
Offline
Juanito
03. Jun 2014, 11:33 #459

Kopš: 08. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1278

Braucu ar: benzīnu


01 Jun 2014, 13:20:03 igaunis69 rakstīja:
Padomā cik maksā jauni barabāni un cik maksās viņus strūklot. Vnk ar smilšpapīru kārtīgi notīti, attauko un nopūt vairākās kārtās, pa virsu vari vel laku uzpūst, lai netīrumi tā nelīp klāt.

Nu šitā tiešām beigās lētāk būs mainīt barabānus uz bremžu diskiem.
Bet kā ar supportu krāsošanu? Vai tur arī nebūs lētāk nomainīt uz rūpnieciski krāsotiem BREMBO vai tmldz?
Offline
Soilwork
16. Jul 2014, 22:36 #460

Kopš: 20. Jul 2010

Ziņojumi: 1537

Braucu ar: N46 un grabošu vanosu

Vajag vecam darba drotam piekrāsot vietas, no kurām izslīpēta rūsa. Par finišu īpaši jautājumu nav, baloniņš, un aidā

Jautājums, ko labāk likt apakšā, virsū uz bleķa, lai vismaz gadu apmēram nelien ārā rūsa.

Kaut ko no Brunox? Kādu grunteni pēc tam pa virsu laist? - brunox nesāks reaģēt, ja nopirkšu kkādu parastu par 4 Eur? Cik palasīju, špaktelis pa taisno uz brunoxa nav optimāls variants.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo