Online

Pašreiz BMWPower skatās 230 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW Motorsport GmbH

Tēma: M3 E46

AutorsZiņojums
janeks7
28. Sep 2016, 21:32 #441

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3442

Braucu ar:


28 Sep 2016, 21:31:06 @riddler rakstīja:

28 Sep 2016, 21:22:00 @AF rakstīja:
Obligāti vanosu remonts.
Šāles.
Gredzenus hz tik smalki nezinu
Par pārējo te B_R var pakomentēt sīkāk, bet cik redzu praksē tad daudzi netaisīti s54 uz tiem 200k brauc kā pusjēli.


nja to laikam jaaieplaano, savam samainiju shaales kjeedes un visaadus niekus un vanosa bliivi starp pashu vanosu un vadiibas bloku, peec pilna remonta visi staasta ka baigi ahujenna kaa ir iisteniibaa hvz, liekas iet normaali


Tāpēc laikam vislabāk ir aizdzīt uz jaudas stendu
Offline
janeks7
28. Sep 2016, 21:36 #442

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3442

Braucu ar:


28 Sep 2016, 21:32:15 @Elviss rakstīja:

28 Sep 2016, 21:01:51 @ozo rakstīja:
Ir plānā pa ziemu sagādāt E46 M3, sliecos uz manuāli, nekabrio. No neLatvijas. Vai tie eksemplāri, kuriem ir 200t km noskrējiens nav jau sevi izsmēluši?

Papētiju, laiku atpakaļ, viņi ir M3 e92 cenā.



Tie ar 50tkm varbūt

Iekš Lt tirgojas, bik jāpielabo, un beigās nebūs traki dārgs

Links
Offline
32cm
28. Sep 2016, 21:37 #443

Kopš: 14. Apr 2008

Ziņojumi: 2242

Braucu ar: EK

raksta, ka oktobrī būs pieejams, domāju tur ir rinda
Offline
janchikz
28. Sep 2016, 23:02 #444

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:

Amerikanis un nav tak manualis..! Pashi leishi iekjers
Offline
GirtzB
28. Sep 2016, 23:28 #445

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

1. Virsbūve
Priekša pie releju kases un ABS bloka abās pusēs starp ugunssienu un spārniem mēdz būt plaisas


Aizmugrurējas subrāmis abās pusēs
Modernāk nevis metināt bet ar putām un līmi.

Reduktori 90% lietotu auto kurkst pie maza rādiusa lēniem manevriem, ja tracina tad jāpārlasa reduktors, ja netracina tad brauc un bēdu nezināsi. Reduktoram priekšējais blīvslēgs mēdz sulot.

S54 droseles pozīcijas devēji ar laiku nomirst.

Tad visas e46 kupeju standarta sāpes, FSU(ezis) druvju gumijas(ap 250eur jaunas oem), durvju slēdzenes, grabošs hermanis-kardāns(bassu skaļrunis pie plaukta), kulises bukses etc...

Motors kā motors vienreiz iedosi pastniekam pārlasīt, viss būs labi.

Reāli uz 160k ir jābūt jaunam ūdenssūknim un virs 200k vajag profilaksei šāles samainīt(atkarībā no gada lieto vecās vai jāpērk jaunas klaņu skrūves) un ja nepieciešams tad vārstus noregulēt(pāršeibot).
Vienīgā novērotā problēma ar Vanos ir blīvslēgs kurš sulo, un kura nomaiņa ir samērā vienkārša procedūra.

Rekur pilns
Vanos Rebuild

Neizmirsti ka bremžu diski vēl jo projām ir ~200eur gab. un ūdenssūknis jau ir krities cenā ~150 - 250 eur.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
janeks7
29. Sep 2016, 07:27 #446

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3442

Braucu ar:


28 Sep 2016, 23:02:52 @janchikz rakstīja:
Amerikanis un nav tak manualis..! Pashi leishi iekjers


A kas vainas amerikànim?
Offline
AF
29. Sep 2016, 07:45 #447

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Piebildīšu, ka šim motoram tā pat kā m54 spoles samērā daudz nedzīvo
Tākā tam pievērs uzmanību
Offline
janchikz
29. Sep 2016, 08:40 #448

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


29 Sep 2016, 07:27:01 @janeks7 rakstīja:

28 Sep 2016, 23:02:52 @janchikz rakstīja:
Amerikanis un nav tak manualis..! Pashi leishi iekjers


A kas vainas amerikànim?
pa lielam nekas, es nenemtu tikai del ta, ka nav eiropietis, + amerikaniem, tak ir mezgli, kuri der tikai no amerikaniem? Tadai specifiskai masinai negribetu saskarties ar detalu pieejamibu nezinu ka e46 m, bet kkadiem M motora jauda ari atskiras kuri no amerikas vai kludos? Talakpardosana ari problematiskaka, pienemsim Vacija vispar nereali bus pardot M seriju un parejos ja autinsh bus no amerikas
Offline
Black_russian
29. Sep 2016, 08:43 #449

Kopš: 11. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 4469

Braucu ar: BMW

Nekludies

atceros laikus kad amerikani pirka ka traki Cat eiropesu ar izplūdi, jo viniem ir savadak viss, lidz ar to jauda cita
Offline
ozo
29. Sep 2016, 08:53 #450

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar

Paldies par tiešām labajām atbildēm šeit un PM. Loti pamācoši
Diemžēl pārliecinājos par to ko nojautu- nav lētu M3 un tie kas ir, tie izskatās tā pat kā vairums daily E46. Sāku saprast kāpēc cenu amplitūda ir 10-20+ tk eur. Īsāk sakot, jebkurš ātrs Diesel būs pareizā izvēle man.
Offline
6500
29. Sep 2016, 10:14 #451

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

///M3 e46 blokejosais elements...150€


Varu ari samainit...pm

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
k_be
29. Sep 2016, 10:49 #452

Kopš: 05. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 780

Braucu ar:

Par to naudu sanāk gandrīz 2 gb. e46 m3, bet varbūt M135?

Būtu nauda, paņemtu
Offline
AF
29. Sep 2016, 11:29 #453

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


29 Sep 2016, 10:14:24 @6500 rakstīja:
///M3 e46 blokejosais elements...150€


Varu ari samainit...pm
m3 tak nāca divu variantu, pirmajiem lsd tipa ar molibdena šaibām, un fl pēc 2002 gada kkādi torsenveidīgie ja neklūdos, kuri visiem pisās
Offline
6500
29. Sep 2016, 11:53 #454

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:


29 Sep 2016, 11:29:32 @AF rakstīja:

29 Sep 2016, 10:14:24 @6500 rakstīja:
///M3 e46 blokejosais elements...150€


Varu ari samainit...pm
m3 tak nāca divu variantu, pirmajiem lsd tipa ar molibdena šaibām, un fl pēc 2002 gada kkādi torsenveidīgie ja neklūdos, kuri visiem pisās


Neesu vel tadu e46 m3 redzejis ar molibdena platem

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
6500
29. Sep 2016, 12:31 #455

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

Sis ir labs price performance tiem ,kam jau neblokejas vairs esosais reduktors...varu piedavat elementa nomainu ari...

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
ozo
02. Nov 2016, 19:50 #456

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar

@Deivid
Offline
GirtzB
02. Nov 2016, 19:51 #457

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Nē. Deivid pašalaik vēl ir SMG ar rudo salonu.
Bildēts Saulkrastos, iepretim Zvejniekciema veikalam.

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 02 Nov 2016, 19:52:19 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Mikels
02. Nov 2016, 20:48 #458

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu

Cena limonāde ,interesanti kāds stāvoklis...

[ Šo ziņu laboja Mikels, 02 Nov 2016, 20:48:37 ]

Online
Deivid
02. Nov 2016, 21:41 #459

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Šis redzēts. Vizuāli dikti līdzīgs.

Savējo esmu gatavs pa 15k atdot. Saņemties ielikt reklāmā nevaru jau mēnesi

Solīju sev šodien... Rīt būs.
Offline
z-street
02. Nov 2016, 22:32 #460

Kopš: 14. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2735

Braucu ar: RR

Stāvoklis labs. Nesen viss nepieciešamais hadenē nomainīts, dod līdzi jaunus priekšējos bremžu diskus, aizmugures tilta stiprinājumu vietas pastiprinātas Vāģi racing. Bišku noberzts stūris šofera benķim un ekrānam neliels pleķis. Vizuāli lieliskā stāvoklī.

[ Šo ziņu laboja z-street, 02 Nov 2016, 22:36:47 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo