Online
Pašreiz BMWPower skatās 68 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Notikumi UkraināZiedot Ukrainas armijas atbalstam var uz Ukrainas Nacionālās bankas speciāli izveidoto kontu
Autors | Ziņojums |
Lafter | | Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 27994
Braucu ar: wv
|
Vairāk nekā nav bet par šodienu/nakti ir runa.
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks | Offline | | |
karro | | Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4546
Braucu ar: studentu variantu
| kas sajūsmina vatē, ir totāla nespēja saskaitīt 2+2 un nonākt pie secinājuma - "ble, nebūtu toreiz sūdu sākuši taisīt, parņi nemirtu; mož beidzam sūdu taisīt un pisam prom, parņi beigs mirt", bet nē, komanģiri un moskva
Zinu un saprotu, ka nav, ko brīnīties, bet tik un tā brīnos | Offline | | |
hirsch72 | | Kopš: 09. Jul 2014
Ziņojumi: 111
Braucu ar:
|
16 Aug 2024, 12:22:34 @karro rakstīja:
kas sajūsmina vatē, ir totāla nespēja saskaitīt 2+2 un nonākt pie secinājuma - "ble, nebūtu toreiz sūdu sākuši taisīt, parņi nemirtu; mož beidzam sūdu taisīt un pisam prom, parņi beigs mirt", bet nē, komanģiri un moskva
Zinu un saprotu, ka nav, ko brīnīties, bet tik un tā brīnos
Tāda ir reliģijas (kulta) daba - musļiki arī zin ka cūka ir tāds pats lops kā kaza, bet tomēr neēd. Kamēr moskva prasa, tikmēr upuris jānes. Viņi, starp citu, uzskata ka tieši šis viņus dara par labākiem cilvēkiem. | Offline | | |
mtx | | Kopš: 25. Apr 2008
Ziņojumi: 551
Braucu ar: tavu mammu
| Padoties nevar, jo tā tak ir cīņa par tradicionālajām vērtībām ... | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 5980
Braucu ar:
|
15 Aug 2024, 14:26:19 @kkas rakstīja:
kāda tieši patiesība vajadzīga, lai 100+ vai cik tur civilās lidmašīnas 3 gadus no turētos gaisā? tur eļļas un apkopju materiālus jau cik vajag, nemaz pat detaļām nerunājot. tur tikai kanibalizējot detaļas no citām ļotenēm, pusei jau būtu jābūt nelidojošām.
vai industrija, kur sankcijas aiz sankcijām. kkā CNC galdi, utml. mašinērija rukā uz nebēdu.
Nesen lasīju, ka 4/5 Airbusu Krievijā vairs nevarot pacelties. Tik ilgi izvilka, jo līdz ar sankcijām radās aizliegumi lidot ļoti daudzos maršrutos, attiecīgi to lidmašīnas automātiski palika "rezervē". Savukārt ar kreisām detaļām remontēt grūti situācijās, kad attiecīgais elements "jāpiekodē" konkrētai lidmašīnai. Gan jau inženieriem galvas kūp kā apiet visus blokus un ierobežojumus, bet tas nav tik vienkārši un nekas nesanāks arī "draudzīgajās valstīs", ja lidmašīna skaitās bloķēta. | Offline | | |
Lafter | | Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 27994
Braucu ar: wv
|
16 Aug 2024, 15:01:49 @Mizx rakstīja:
15 Aug 2024, 14:26:19 @kkas rakstīja:
kāda tieši patiesība vajadzīga, lai 100+ vai cik tur civilās lidmašīnas 3 gadus no turētos gaisā? tur eļļas un apkopju materiālus jau cik vajag, nemaz pat detaļām nerunājot. tur tikai kanibalizējot detaļas no citām ļotenēm, pusei jau būtu jābūt nelidojošām.
vai industrija, kur sankcijas aiz sankcijām. kkā CNC galdi, utml. mašinērija rukā uz nebēdu.
Nesen lasīju, ka 4/5 Airbusu Krievijā vairs nevarot pacelties. Tik ilgi izvilka, jo līdz ar sankcijām radās aizliegumi lidot ļoti daudzos maršrutos, attiecīgi to lidmašīnas automātiski palika "rezervē". Savukārt ar kreisām detaļām remontēt grūti situācijās, kad attiecīgais elements "jāpiekodē" konkrētai lidmašīnai. Gan jau inženieriem galvas kūp kā apiet visus blokus un ierobežojumus, bet tas nav tik vienkārši un nekas nesanāks arī "draudzīgajās valstīs", ja lidmašīna skaitās bloķēta.
Muļķības tur rakstītais. Pagaidām vates aviācija ir paleatīvajā aprūpē. Pēc prognozēm problēmas sāksies 2026. 2030 jau būs žopa, ja nebūs izmaiņu.
Tikai tur rakstošie lai neaizmirst vienu lietu. Uz pasaules ir pietiekami aviācijas inženieru, tehniķu un iespēju, kuri gatavi vienā, vai otrā valstī apkalpot aviāciju vates. Problēma ir ar dzinējiem. Dirsa tur būs, ja nekas nemainīsies. Bet pagaidām mironis elpo. Tagad jau ,,draudzīgajās,, valstīs nolaižas un paceļas nozagtās ļopenes. Arī apkopes veic.
Pat tagad ieej aieroflot mājaslapā un droši pēc biļeti. Lido ar airbusu, boeing. 0 problēmu.
Ja nekas nemainīsies. Tuvākajos piecos gados lidošana paliks par bagato izklaidi. Jo būs ļoti dàrgas biļetes. Par cik paliks mazāk ,,drošu,, lidmašīnu. Liela daļa aizies uz kanibālismu. Un pat turīgiem lidot būs bīstami.
Taču dotajā brīdī, problēmas sākas- taču nav vēl!!!! Kritiskas.
[ Šo ziņu laboja Lafter, 16 Aug 2024, 15:19:48 ]
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks | Offline | | |
Lafter | | Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 27994
Braucu ar: wv
| Skabajevai proņiknaveņie par dziļu esot
Evakuācija neizdevās
Ja taisnība- drīz būs daudz gūstekņu.
Retorika nomainījusies pa Tv
[ Šo ziņu laboja Lafter, 16 Aug 2024, 17:58:14 ]
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks | Offline | | |
Lafter | | Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 27994
Braucu ar: wv
| Hersonas ,,arbūzi,,
Ražo ar 3D printeriem.
Un ar droniem met uz galvām vatei. Gultņu bumbiņas esot jau deficīts.[ Šo ziņu laboja Lafter, 16 Aug 2024, 17:29:08 ]
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks | Offline | | |
|
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16015
Braucu ar:
| bumbiņu vietā tak uzgriežņus var likt | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6632
Braucu ar: E34
| Kautkur runā, ka UBS kāreiz spiedīs uz Hersonu. Tad varbūt vaņkas ir pārmetuši spēkus un uzbrukt Sumiem nebija izveidotas jaunas divīzijas | Offline | | |
Valcha | | Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 21270
Braucu ar: ar ar ar ..
| Kreatīvi | Offline | | |
Lafter | | Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 27994
Braucu ar: wv
| Lukašenko esot apžēlojos 30 politieslodzîtos. Jāskatās uzvārdi- mok rietumiem pielīdīs. Pagaidām baumas tādas
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 5980
Braucu ar:
|
16 Aug 2024, 15:10:34 @Lafter rakstīja:
16 Aug 2024, 15:01:49 @Mizx rakstīja:
15 Aug 2024, 14:26:19 @kkas rakstīja:
kāda tieši patiesība vajadzīga, lai 100+ vai cik tur civilās lidmašīnas 3 gadus no turētos gaisā? tur eļļas un apkopju materiālus jau cik vajag, nemaz pat detaļām nerunājot. tur tikai kanibalizējot detaļas no citām ļotenēm, pusei jau būtu jābūt nelidojošām.
vai industrija, kur sankcijas aiz sankcijām. kkā CNC galdi, utml. mašinērija rukā uz nebēdu.
Nesen lasīju, ka 4/5 Airbusu Krievijā vairs nevarot pacelties. Tik ilgi izvilka, jo līdz ar sankcijām radās aizliegumi lidot ļoti daudzos maršrutos, attiecīgi to lidmašīnas automātiski palika "rezervē". Savukārt ar kreisām detaļām remontēt grūti situācijās, kad attiecīgais elements "jāpiekodē" konkrētai lidmašīnai. Gan jau inženieriem galvas kūp kā apiet visus blokus un ierobežojumus, bet tas nav tik vienkārši un nekas nesanāks arī "draudzīgajās valstīs", ja lidmašīna skaitās bloķēta.
Muļķības tur rakstītais. Pagaidām vates aviācija ir paleatīvajā aprūpē. Pēc prognozēm problēmas sāksies 2026. 2030 jau būs žopa, ja nebūs izmaiņu.
Tikai tur rakstošie lai neaizmirst vienu lietu. Uz pasaules ir pietiekami aviācijas inženieru, tehniķu un iespēju, kuri gatavi vienā, vai otrā valstī apkalpot aviāciju vates. Problēma ir ar dzinējiem. Dirsa tur būs, ja nekas nemainīsies. Bet pagaidām mironis elpo. Tagad jau ,,draudzīgajās,, valstīs nolaižas un paceļas nozagtās ļopenes. Arī apkopes veic.
Pat tagad ieej aieroflot mājaslapā un droši pēc biļeti. Lido ar airbusu, boeing. 0 problēmu.
Ja nekas nemainīsies. Tuvākajos piecos gados lidošana paliks par bagato izklaidi. Jo būs ļoti dàrgas biļetes. Par cik paliks mazāk ,,drošu,, lidmašīnu. Liela daļa aizies uz kanibālismu. Un pat turīgiem lidot būs bīstami.
Taču dotajā brīdī, problēmas sākas- taču nav vēl!!!! Kritiskas.
Esi mazliet atpalicis ar datiem. Ir jau pirmās lidmašīnu sērijas, no kurām teju neviens eksemplārs vairs nav paceļamas gaisā un ko šie mēģina kaut kā pa lēto nogrūst prom uz citām valstīm. Koncentrējas uz tām kuru apkopes vēl var sashēmot. Piemēram, S7 bija 100+ Airbus A320neo un A321neo, bet tagad kustināmas esot vairs tikai uz pirkstiem skaitāmas un S7 nekautrējas atzīt — jātiek no visām vaļā, jo nav vairs variantu kā tās dabūt gaisā. Padomā pats, ko tas nozīmē aviosabiedrībai turēt 100 nelietojamas lidmašīnas. | Offline | | |
Indo | | Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5088
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
16 Aug 2024, 12:22:34 @karro rakstīja:
kas sajūsmina vatē, ir totāla nespēja saskaitīt 2+2 un nonākt pie secinājuma - "ble, nebūtu toreiz sūdu sākuši taisīt, parņi nemirtu; mož beidzam sūdu taisīt un pisam prom, parņi beigs mirt", bet nē, komanģiri un moskva
Zinu un saprotu, ka nav, ko brīnīties, bet tik un tā brīnos
Ne velti ir tāds teiciens: Рашку уиом не понять
| Offline | | |
Lafter | | Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 27994
Braucu ar: wv
| @Mixx
Publikācija pirms 6 dienām. Nu kamēr sagatavoja.. es lieku uz mēnesi/diviem. Ļoti veca nav
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 5980
Braucu ar:
|
16 Aug 2024, 20:07:39 @Lafter rakstīja:
@Mixx
Publikācija pirms 6 dienām. Nu kamēr sagatavoja.. es lieku uz mēnesi/diviem. Ļoti veca nav
Par manis minētiem Airbusiem un faktu, ka S7 meklē kur tos 100+ gabalus uzsist gaisā, jo motori beigušies, ir mēnesi veca informācija dažādos avotos.
PW1100G viena dzinēja remonts šobrīd aizņemot ap 100 dienām, bet Krievijai draudzigās valstis kā Irāna pagaidām protot taisīt tikai vecu paaudžu motorus un šis ar iebūvēto kārbu viņiem ir kosmoss. Tā ka nevarēs pa brīvdienām pāris džeki piehaltūrēt lidostā, darbiņš ir nopietnāks. | Offline | | |
|
ezis_ | | Kopš: 13. May 2017
Ziņojumi: 1234
Braucu ar: T@C- R6 un citiem
|
16 Aug 2024, 23:28:59 @Mizx rakstīja:
16 Aug 2024, 20:07:39 @Lafter rakstīja:
@Mixx
Publikācija pirms 6 dienām. Nu kamēr sagatavoja.. es lieku uz mēnesi/diviem. Ļoti veca nav
Par manis minētiem Airbusiem un faktu, ka S7 meklē kur tos 100+ gabalus uzsist gaisā, jo motori beigušies, ir mēnesi veca informācija dažādos avotos.
PW1100G viena dzinēja remonts šobrīd aizņemot ap 100 dienām, bet Krievijai draudzigās valstis kā Irāna pagaidām protot taisīt tikai vecu paaudžu motorus un šis ar iebūvēto kārbu viņiem ir kosmoss. Tā ka nevarēs pa brīvdienām pāris džeki piehaltūrēt lidostā, darbiņš ir nopietnāks.
Da nemīz Sukhoi Bos Huilai dievojās ka lidz 30 gadam uzbūves 1000 superdžetus Pagaidām gan buvē tikai 1,5 lideni gadā un tām pašam nevar dzinejus atrast ko likt iekšā [ Šo ziņu laboja ezis_, 17 Aug 2024, 00:32:54 ] | Offline | | |
bulbazaurs | | Kopš: 10. Aug 2012
Ziņojumi: 42
Braucu ar: Peugeot Partner
| Irānai aviācijas un aviācijas detaļu sankcijas ir jau kādus 30 gadus. Kā lidoja tā lido.
Diez vai avio industrija var augt un attīstīties tādos apstākļos, bet kaut ko kaut kādā mērā uzturēt var. Pērc detaļas caur trešajām valstīm un izvēlies pavecus modeļus kurus vieglāk uzturēt | Offline | | |
Lafter | | Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 27994
Braucu ar: wv
| 80 gadi no dzîves sabojāti.
- k-52
Bet man aizdoma, kad video pāris dienas vecs. Nav šodienas [ Šo ziņu laboja Lafter, 17 Aug 2024, 11:49:23 ]
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks | Offline | | |
Lafter | | Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 27994
Braucu ar: wv
| Kadirova dāvana frontei.
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|