Online

Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
HiJaCKeR
06. Sep 2020, 17:55 #4321

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i

ar megaommetru var noteikt tinuma izolācijas pretestību pret korpusu un starp tinumiem. tas ka ir nošuntēts tinums, to nenoteiksi ar to.
Online
maasters
06. Sep 2020, 17:56 #4322

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

slodzē dauni bij domāts tāpat vien pieslēgt to motoru neba jau viņam sametināt rotoru pie sattora un tad kautko mērīt.

mērīt slodzē vai zem slodzes aka zem sprieguma, versus mērīt atslēgtu no strāvas un stāvot uz vietas.


aizej labāk pamēri ar saviem 1000 voltiem sev ethernet ligzdu vai rūterim barošanas ligzdu mosh tad būs miers te no tevis :d


nu hijacker jau pareizi saka. to vai tinums ir bojāts pats "iekš sevis" kur vairaki vijumi īsslēgti kā viens var noteikt tikai skatoties strāvu caur to.

Kādā slodzē loh. Ieliekot slodzē ir divi varianti. Nostrādās drošība vai nodegs tev tas motors.

ps. @Labais , sencis kad tevi taisīja tad gan drošība nenostrādāja tā izskatās


Īso uz korpusu katrs lohs māk noteikt, par to nav runa.

Nu viens no tiem lohiem esi tu , es teiktu pats lielākais

[ Šo ziņu laboja maasters, 06 Sep 2020, 18:03:33 ]

Offline
Labais1234567891
06. Sep 2020, 18:04 #4323

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Teslu

Woow! Man līdz šim.nebija zināms kā noteikt īso star U V un W

Paldies ka apgaismoji,MĀSTER (meistar)
Offline
maasters
06. Sep 2020, 18:07 #4324

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

ņem par labu mīļais, man prieks cilvēkam palīdzēt, bet jo sevišķi bērnam.


ps. un pat ja mērītu to motoru zem savas paredzētās slodzes tad nekas tur nekur nenodegtu. parasti vijums nenoīsinās tā, ka pilnīgi visi vijumi saite kopā. līdz ar to motors darbojas.

ja tas vijums būtu tā noīsinājies, ka tur viss būtu nodedzis tad sen jau arī viss būtu melns un nebūtu ko vairs mērīt.
vai nu arī ja aizsardzība neļautu tam palaisties.


tatad es saprotu tu ikdienā tirgo mašīnas un mēri elektromotorus vai kā ?

[ Šo ziņu laboja maasters, 06 Sep 2020, 18:12:14 ]

Offline
Labais1234567891
06. Sep 2020, 18:20 #4325

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Teslu

Es mēru lohus internetos.

Kaspičs ir level 80. Tas ir full retard.

Tu esi level 50. Ja šādi turpināsi, tiksi līdz viņa līmenim. Tāpēc tuvākajā laikā tev teslu vai kaut ko ekvivalentu savā autoparkā neredzēt.
Offline
matrixxxx
07. Sep 2020, 13:14 #4326

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


06 Sep 2020, 14:29:11 @DM-101 rakstīja:
tiem, kas tankaa - stulbais shiirants runaa par nopluudes pretestiibas/straavas meerishanu starp tinumu un iekaartas korpusu. attieciigi, tiek izmantoti 500VDC un 1000VDC spriegumu meeriijumi.
vinjsh pat neaptver, ka runa ir par pavisam ko citu - tinumu ieksheejo/aktiivo pretestiibu!
ja ir tik MEGA nejeegshana, par ko mees te vispaar runaajam..

Mar šitāds ir.
Bet es vismaz stāvu klusu
Offline
HiJaCKeR
07. Sep 2020, 18:49 #4327

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i


07 Sep 2020, 13:14:00 @matrixxxx rakstīja:

06 Sep 2020, 14:29:11 @DM-101 rakstīja:
tiem, kas tankaa - stulbais shiirants runaa par nopluudes pretestiibas/straavas meerishanu starp tinumu un iekaartas korpusu. attieciigi, tiek izmantoti 500VDC un 1000VDC spriegumu meeriijumi.
vinjsh pat neaptver, ka runa ir par pavisam ko citu - tinumu ieksheejo/aktiivo pretestiibu!
ja ir tik MEGA nejeegshana, par ko mees te vispaar runaajam..

Mar šitāds ir.
Bet es vismaz stāvu klusu


šītādi vecie zinu ir 2,5 kV
Online
Jonjis
07. Sep 2020, 20:39 #4328

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1472

Braucu ar:


07 Sep 2020, 20:12:23 @DM-101 rakstīja:
ieteiktu nest pie meistara.

Jā, tikai pārsvarā kadri grib, lai tas remonts izmaksātu 20euro.
Bet vispār, nav īsti kam nest/sūtīt - vairumā gadījumi ir DDM.

Argus jau gāja uz bankrotu gadus 5. Lemonā pat rādās stocks.
Salvats - ja tā pozīcija ir/skaitās pieejama iekš TME, tad liela cerība, ka viņš ir sūtījis no turienes, savadāk tiešām - tirgo sūdu un vēl runā pretī, ja pieklājīgi aizrāda par to.

[ Šo ziņu laboja Jonjis, 07 Sep 2020, 20:42:15 ]



-----------------
BMW CCC,CIC,NBT,Evo remonts
Custom FSC (arī MGU), CarPlay.
ID4>ID5/6 hw+sw
Offline
maasters
07. Sep 2020, 20:45 #4329

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

kaspich, argus nobankroteja ? es sapratu vienkarsi parvacas uz citam telpam , majaslapa tad veljoprojam ir un veikals ari cik saprotu.


sutit jau vel var no RS, esmu tur neemis, viss laikaa un cotka.
Links
Offline
Jonjis
07. Sep 2020, 21:05 #4330

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1472

Braucu ar:


07 Sep 2020, 20:52:30 @DM-101 rakstīja:

ar TME situaacija baigi ir mainiijusies. Aktiivajiem komponentiem [tranjiem n shit] cenas ir augshaa [saliidzinot ar to, kas bija], izskataas, ka vairs neiepeerk leeto kjiinas suudu [viltojumus], bet zinaamu razhotaaju stock atlikumus. no TME vairs nav izdeviigi iepirkt..


Par cik tālu vēsturi ir runa? Jo pēdējos gadus (9) nav bijušas problēmas ar TME un viltojumiem.
80% gadījumu TME vairumcena spēj izkonkurēt Farnelli, Schukat. Par Mouser, Digikey baigi nerunājot, bet tur atkal daudz specifiskākas pozīcijas pieejamas, kas nav citur.


-----------------
BMW CCC,CIC,NBT,Evo remonts
Custom FSC (arī MGU), CarPlay.
ID4>ID5/6 hw+sw
Offline
Labais1234567891
07. Sep 2020, 21:40 #4331

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Teslu


07 Sep 2020, 21:21:53 @DM-101 rakstīja:

07 Sep 2020, 21:18:24 @Danis_e36 rakstīja:
Cik liela ir kvalitātes atšķirība ķēdes komplektiem dažādās cenās?

Ir INA par 350eur un ir Ashika par 160eur. Šis ir tas gadījums, kad labāk dārgāku un labāku, vai ķēde kā ķēde?


cik daudz gan par cilveeku speej pateikt viens posts...


A cik daudz par cilvēku pasaka nemazgāta melna veca beha ar lupatu salonu, ādas jaciņa, melnas buktētas bikšeles un zaglīgs čigāna skatiens?
Offline
cipargalva
07. Sep 2020, 21:44 #4332

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro


07 Sep 2020, 20:38:43 @DM-101 rakstīja:

07 Sep 2020, 20:29:18 @cipargalva rakstīja:
Ormix, Salvats, Lemona, Argus...


ormix nebuus
Argus bankroteejis [mazais buuceniitis krastenee - neskaitaas] + poddlekas
Salvat - buus poddelkas
Lemona - ticamaamakis, ka uz vietas nebuus.

Buus:
Farnell
Mouser
Digikey
tme

Cilvēks jau gribēja Rīgā
Offline
RS7
07. Sep 2020, 21:46 #4333

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu


07 Sep 2020, 21:40:37 @Labais1234567891 rakstīja:

07 Sep 2020, 21:21:53 @DM-101 rakstīja:

07 Sep 2020, 21:18:24 @Danis_e36 rakstīja:
Cik liela ir kvalitātes atšķirība ķēdes komplektiem dažādās cenās?

Ir INA par 350eur un ir Ashika par 160eur. Šis ir tas gadījums, kad labāk dārgāku un labāku, vai ķēde kā ķēde?


cik daudz gan par cilveeku speej pateikt viens posts...


A cik daudz par cilvēku pasaka nemazgāta melna veca beha ar lupatu salonu, ādas jaciņa, melnas buktētas bikšeles un zaglīgs čigāna skatiens?

kas ir čigāna skatiens?
Offline
cipargalva
07. Sep 2020, 21:54 #4334

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Offline
HiJaCKeR
08. Sep 2020, 20:16 #4335

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i


08 Sep 2020, 16:05:20 @DM-101 rakstīja:

08 Sep 2020, 15:32:34 @Staris rakstīja:
Man ar interesē vai viņš spēj pildīt cat funkciju kā tas ir paredzēts FL dzinēju gadijumos


es ticu, ka diizelistiem nepatiks, ko rkastu..

taapat kaa 90% no jums brauc ar patiesiibaa nestraadajoshu DPF, taapat 90% brauc ar nekorekti straadajoshaam sprauslaam.

pat, pienjemot, ka softs nav sajaats, ka flapi, EGR, DPF vietaa.

piem., MSD80 es redzu:
cilindru neh efektivitaati;
sprauslu meerijumus uz pileeshanu
kjiimisko efektivitaati mazaam/lielaam slodzeem homogeenaa;
atomizaacijas kvalitaati;
korekcijas aukstam rezhiimam.

viss tas kopaa ljauj man guut prieksstatu par sprauslu vesliibu siltam dzineejam.
aukstam - skatu veel paaris menu starta briidii un redzu, kura tek/lej.

diizelim?

neredz NEKO no zhii.\meh efektivitaates menu - praktiski nelietojams.
''korekcijas'', ko visi piesauc - atskjiriiba no adaptaaicju kartes. raada iisterminja neatbilstiibu kartei. kaada ir ref vertiiba/cik taalu no ideaala? hvz.
kaadi ir pileeshanas testu rezultaati? hvz.
pilotnieces? hvz.
post injekciju kartes? hvz.
pat aukstam dzineejam kaadas sprauslas teceeshanu redzeet meha suudiigi deelj nelietojamas meh efektivitates menu.
+ Bosch nesteidz rakstiit kljuudas par to, ja/kad kaada sprausla kaadaa kartes punktaa izlido aarpus koridoriem.

par ko shii teema? tas aftermarket DPF var buut ideaals, bet ar esoshajaam sprauslaam - ticamaakais, ka aatri tiks nokauts.

bet cilvēkus tas nesatrauc, dīzelis var vibrēt, smirdēt, ar dpf un egr off uzskata ka tas ir pluss, ka tik uz priekšu iet, tas viss liekas normāli un ka tā tam jābūt
Online
abyss
08. Sep 2020, 20:24 #4336

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8249

Braucu ar: e39 523


08 Sep 2020, 20:16:12 @HiJaCKeR rakstīja:

08 Sep 2020, 16:05:20 @DM-101 rakstīja:

08 Sep 2020, 15:32:34 @Staris rakstīja:
Man ar interesē vai viņš spēj pildīt cat funkciju kā tas ir paredzēts FL dzinēju gadijumos


es ticu, ka diizelistiem nepatiks, ko rkastu..

taapat kaa 90% no jums brauc ar patiesiibaa nestraadajoshu DPF, taapat 90% brauc ar nekorekti straadajoshaam sprauslaam.

pat, pienjemot, ka softs nav sajaats, ka flapi, EGR, DPF vietaa.

piem., MSD80 es redzu:
cilindru neh efektivitaati;
sprauslu meerijumus uz pileeshanu
kjiimisko efektivitaati mazaam/lielaam slodzeem homogeenaa;
atomizaacijas kvalitaati;
korekcijas aukstam rezhiimam.

viss tas kopaa ljauj man guut prieksstatu par sprauslu vesliibu siltam dzineejam.
aukstam - skatu veel paaris menu starta briidii un redzu, kura tek/lej.

diizelim?

neredz NEKO no zhii.\meh efektivitaates menu - praktiski nelietojams.
''korekcijas'', ko visi piesauc - atskjiriiba no adaptaaicju kartes. raada iisterminja neatbilstiibu kartei. kaada ir ref vertiiba/cik taalu no ideaala? hvz.
kaadi ir pileeshanas testu rezultaati? hvz.
pilotnieces? hvz.
post injekciju kartes? hvz.
pat aukstam dzineejam kaadas sprauslas teceeshanu redzeet meha suudiigi deelj nelietojamas meh efektivitates menu.
+ Bosch nesteidz rakstiit kljuudas par to, ja/kad kaada sprausla kaadaa kartes punktaa izlido aarpus koridoriem.

par ko shii teema? tas aftermarket DPF var buut ideaals, bet ar esoshajaam sprauslaam - ticamaakais, ka aatri tiks nokauts.

bet cilvēkus tas nesatrauc, dīzelis var vibrēt, smirdēt, ar dpf un egr off uzskata ka tas ir pluss, ka tik uz priekšu iet, tas viss liekas normāli un ka tā tam jābūt


Kas tur var satraukt, ja neko diagnostikā neredzi? Tipa katru dienu braukt uz 10 servisiem un "man šķiet, ka tukšgaitā kaut kas vibrē"?
Online
Modrs
08. Sep 2020, 21:03 #4337

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

VCDSā arī ir tā kā ir redzēt sprauslu parametrus. Tikko savam 1,2 pd-tdi kartingam samainīju vienu sprauslu, un noteicu kura tikai pēc tā cilindra izplūdes kanāla, kurš pūta miglu ārā a tā korekcijas 13. grupā tālu līdz "koridora" robežām

varbūt pie reizes kāds var pateikt vcdsā 23 parametru grupas nozīmi? Google galīgi neko prātīgu nesaka...

[ Šo ziņu laboja Modrs, 08 Sep 2020, 21:04:48 ]

Offline
Labais1234567891
08. Sep 2020, 21:09 #4338

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Teslu


08 Sep 2020, 21:03:26 @Modrs rakstīja:
VCDSā arī ir tā kā ir redzēt sprauslu parametrus. Tikko savam 1,2 pd-tdi kartingam samainīju vienu sprauslu, un noteicu kura tikai pēc tā cilindra izplūdes kanāla, kurš pūta miglu ārā a tā korekcijas 13. grupā tālu līdz "koridora" robežām

varbūt pie reizes kāds var pateikt vcdsā 23 parametru grupas nozīmi? Google galīgi neko prātīgu nesaka...


Modža. Tu runā ar sprauslu Dievu Kaspiču. tu vispār saprati ko tu tikko pateici? tu zaimo. UWV=VVWHS=LCD=OLDED
Offline
Kaross
08. Sep 2020, 21:49 #4339

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

23.grupā ir sprauslu atvēršanās laiku nobīdes no iestādītajiem lielumiem vadības blokā. Jo tuvāk nullei, jo mazāk sprauslas tiek koriģētas. 128 ir max vērtība - metamas sprauslas.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Modrs
08. Sep 2020, 22:13 #4340

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

kaross, toč 128? kā nu kurai pumpedūzei, bet šad tad izlec zem peles kursora "špikeris", piemēram 0.18..0.25ms
edit: izskatās googlē, ka dažiem tas špikeris izmet pilnīgi savādākas vērtības, tai skaitā 100.

[ Šo ziņu laboja Modrs, 08 Sep 2020, 22:22:36 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4