Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 223 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
Bimmer
06. Sep 2020, 00:25 #4301

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24385

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


05 Sep 2020, 23:17:56 @DM-101 rakstīja:
bet es tev saku:
IMG.../IMG

Es saprotu, ka nobildēji savu pipuku, bet Google algoritmi deduktīvi secināja, ka tur bērns nobildēts, tādēļ pedofilijas policy dēļ attēlu nobloķēja.

Kaspar, saņemies un apmierinies!
Offline
maasters
06. Sep 2020, 13:39 #4302

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

eu bet ja ta pavisam nopietni @Nixx tu reāli esi pamuļķis, piedod par tiešumu bet nu es lasu ko te esi sadrukājis, vai nu tu troļļo diezgan labā līmenī vai tev vienkārši fizikas tēmās ir reāli zems līmenis. es teiktu otrais.
saproti mācēt biznesu un fiziku nav viens un tas pats.

Davaj lai nav tā ka es tukša nodiršu atļaušos paskaidrot.


1) Kāds sakars motoru apgriezieniem ar fizikas likumiem un pamatlietām? Elektromotori ir vieni no senākajiem elektro-agregātiem pasaulē, vismaz 150 gadus jau pastāv, tu saproti ka tie fizikas likumi, kas nosaka to darbību nav mainījušies ne? es ceru ka to vismaz tu saproti. tāpēc te kautko muldēt par grāmatas vecumu pilnīgi lieki šajā gadījumā, ir jā citi izņēmuma gadījumi, kur tiešām fizikā notikuši labojumi, bet ne šeit.


2) Tu vispār saproti, kas ir Lorencs? es domāju ka nē. elektromotora jauda/grieze atkarīga no tā izmēra un magnētiskā lauka starp rotoru un statoru spēka, lai tev vieglāk saprast salīdzinam ar magnētiņiem, kas pie ledusskapja.
tev var būt divi magnēti , viens pirksta izmērā , otrs dūres, abiem būs lauka spēks pie virmsas teiksim 1T. Kurš būs stiprāks? jā lielais magnēts.


par motoriem runājot, jā var jau gan pēc plikas tinuma pretestības noteikt motora jaudu.
padomā, ja tev ir teiksim pretestība 30 omi, tu šiem 30 omiem pielsēdz 200V teiksim, tur plūst konkrēta strāva caur tinumu. a ja tu pieslēdz 200 voltus teiksim 5 omiem? kas tad notiek? jā strāva pieaug X reizes.
tas pats attiecas uz induktoru, jo motora tinums kad caur to plūst maiņstrāva ir nekas cits kā induktors. formula gan paliek sarežģītāka, bet tas nekas. būtība nemainās. pie konkrēta sprieguma caur konkrētas induktivitātes (izteiktas omos starp citu...) slodzes var izdzīt konkrētu strāvu.
vienīgais veids kā strāvu caur tinumu palielināt ir paceļot spriegumu, vai arī samazinot tinuma induktivitāti, kas mērot ar testeri motoram stāvot uz vietas parādītos kā zemāka pretestība.

tagad saproti? ir tieša saikne starp tinuma rezistīvo pretestību un tinuma induktivitāti, kad tajā plūst maiņstrāva.

savukārt ir arī tieša saikne starp tinumā plūstošo strāvu un magnētiskā lauka stiprumu motorā, kas tad arī izsaka motora jaudu mērītu kW.



un tas ko tu tur samuldēji par smalkajām drātīm un apgriezieniem par to vispār nav ko komentēt. pilnīgs sūds.


ja būtu jāmin es teiktu tev visticamāk ir ap 50 gadiem vecums, nu klau es saprotu jā šeit tāda maza izklaide visiem , bet es ceru ka tu dzīvē neesi tik traks un nemāci savus darbiniekus ja tev tādi ir pats , jo pretējā gadījumā tur ar steigu jāveic darba drošības pārbaude un instruktāža.

pareiza attieksme būtu ja kautko nesaprot pavaicāt, nevis postulēt aplamības un tad aizstāvēt savu aplamo pozīciju.

[ Šo ziņu laboja maasters, 06 Sep 2020, 13:46:34 ]

Offline
Labais1234567891
06. Sep 2020, 14:19 #4303

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Teslu

Aha

Masķer. Var redzēt ka esi darbojies ar "testeri"

Atbildi uz jautājumu. Tev ir 15kW motors. Mērot pretestību tinumā ar 1000V un ar 500V. Kā atšķirsies pretestība?

Mērot pretestību tinumos diviem vienādiem motoriem. Pieņemsim.
Vienam no motoram visos tinumos pie 1000V uzrāda 2 megaomus
Otram motoram vienā tinumā pie 1000V uzrāda 1.4 megaomu, bet divos 2 megaomus.
Tešajam motoram divi tinumi pie 1000V uzrāda 0.4 megaomus un 1 tinums 2 megaomus.

Jautājums ir virnkāršs.

Kā atškiras šo motoru jauda.

Ja esi tāds speciālists un esi veicis mērījumus dabā nevis caur google, tad atbildes ir elementāras.

[ Šo ziņu laboja Labais1234567891, 06 Sep 2020, 14:26:06 ]

Offline
Labais1234567891
06. Sep 2020, 14:27 #4304

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Teslu

Kāsīt es zinu ja tev tik dārgs aparāts nav pieejams. Ar ķīnas multimetru nebūs.
Offline
Labais1234567891
06. Sep 2020, 14:31 #4305

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Teslu

Kāda jēga mērīt pretestību pašam tinumam Kāsīt. Praksē svarīga ir izolācijas pretestība.
Offline
Labais1234567891
06. Sep 2020, 14:40 #4306

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Teslu

Pasaki vēl ka tā nav.

Un palasi ko masters rakstija. Ne pa diagonāli. Iedziļinoties tēmā.

Atbildes uz maniem jautājumiem arī ir elementāras.

Bet tu vari nesteesot. To ka esi plana galdiņa urbējs tāpat visi zina.
Offline
Labais1234567891
06. Sep 2020, 14:49 #4307

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Teslu


06 Sep 2020, 14:42:52 @DM-101 rakstīja:

06 Sep 2020, 14:40:14 @Labais1234567891 rakstīja:
Pasaki vēl ka tā nav.

Un palasi ko masters rakstija. Ne pa diagonāli. Iedziļinoties tēmā.

Atbildes uz maniem jautājumiem arī ir elementāras.

Bet tu vari nesteesot. To ka esi plana galdiņa urbējs tāpat visi zina.


izdzeesies, ambaali!
pat, ja tu jeegtu 100X vairak, tu neesi pseeejiigs diskusijaa piedaliities.
tu esi vnk klauns konchennijs. es tevi te zheeloju deelj tavaam mentaalajaam probleemam, bet zrja - iespeejams, ka arii pirms taa keisa tu biji tikai pidrila un mutes virinaatajs.

pazuudi no shiis teemas - tu vnk neceert NEKO.




Tava seja ir līdzīga mērkaķa tūplim. No cilvēka mutes šādi sūdi nevar nākt ārā.

Padračī. Noņem spriedzīti resnais.
Offline
Labais1234567891
06. Sep 2020, 15:14 #4308

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Teslu

Man vienīgajam šķiet ka kāsītis raksta no palātas?
Offline
Surr
06. Sep 2020, 15:37 #4309

Kopš: 23. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1834

Braucu ar: Kaskaiš


04 Sep 2020, 00:26:25 @968-jk rakstīja:
Jūs varētu paņemt kompānijā @maasters, atvērt savu elektromotoru veikalu un konsultēt klientus. :hvzkamticēt:


Ar nepacietību gaidu veikala atvēršanu. Ceru, ka personāls būs pilnā sastāvā atvēršanas dienā.
Offline
maasters
06. Sep 2020, 16:51 #4310

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

@Labais nu reāli tāds neizdevies trols. cenšas bet pa īsu domu gajiens, līdz jokam neiznāk.



@Nixx viss ko es pateicu sava iepriekšēja posta ir elementāra patiesība, tu nepateici pretī faktiski neko. kko nolēji par to, ka 200 gadus atpakaļ nelietoja reluctance motorus, skaidrs ka nelietoja, nebija pieejama lēta un uzticama un ātrdarbīga strāvas kontroles metode, lasīt IGBT, MOSFET utt.
bet fakts paliek fakts, ko es jau teicu, viss kas ir elektromotoros ir zināms jau vismaz 100 gadus un nekā jauna tur īsti nav.

Teiksi, ka iebāzt asinhronajā indukcijas motora rotorā perm-magnētus ir kkas jauns? nē nekā jauna, tas vienkārši kļūst par sinhrono motoru un viss.



Tavs arguments par to, ka tupa mērot nevar noteikt, jo redz mosh pašā motorā slēgums kautkās dīvains utt, jā ok piekrītu, bet kā tas apgāž manis teikto? jebkuru shēmu mērot ir jāzina arī paša shēma neviens jau nekur neko nemēra tupa spraužot mērspailes uz dullo.


noprecizēju, mērot tinuma pretestību var noteikt motora elektrisko jaudu, jeb to, kas tiek patērēta no tīkla, protams lai noteikti faktisko griezi pie ass ir jāņem vērā zudumi mehāniskie + zudumi elektriskie. par to jau te neviens nestrīdās.


bet nu īsumā, tu paņem nomēri tinuma pretestību, tad uzraksti to uz papīra, blakus pieraksti cik volti tam tinumam būs pieslēgti, teiksim 230v un pretestība būs 1 oms. aiziet oma likums
meklējam I jeb strāvu, I=U/R, tātad strāva ir spriegums dalīts uz pretestību. izdalam 230/1= 230A.
maiņstrāvas gadījumā tā būtu momentānā strāva brīdī, kad sīnusa ir augšējā punktā.
tad mums ir P=UxI, P ir jauda wattos.
šis ir drastisks piemērs , bet būtība nemainās.
maiņstrāvas gadījumā jāvelk vidējais, tad jāņem vērā cos, utt.
tas ko es gribu pateikt, ka ar sarežģītām formulām un pišanos var tomēr noteikt to motora jaudu mērot pretestību tinumos un zinot ar kādu spriegumu tiks motors darbināts.


un vispār. lai vai kā tu nosaki to jaudu motoram, tā jau būs tikai maksimālā, reālo jaudu noteikt nevar tā ir jāmēra konkrētajā brīdī. atšķirība no motora tipa tā būs stipri atšķirīga, nu piem ja tev ir asinhronais indukcijas, tad pie mazas noslodzes tur jaudas faktors būs vispār 0.5 un viss slikti.


ps. kuras ir tās (neesošās) audio tēmas kurās mani kāds nodiršs, pastāsti lūdzu, es vienkārši neesmu viņas manījis...

labāk atbildi uz jaut, ko jau vienreiz jautāju, vai tev ir balta tesla ar valsts nr. zīmi "LV1000" ?







[ Šo ziņu laboja maasters, 06 Sep 2020, 16:54:21 ]

Offline
Labais1234567891
06. Sep 2020, 16:56 #4311

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Teslu

Māster. Tātad atbildes nav?

Secinājums. Neesi praksē pielietojis to, par ko pats runā.

Atbilde ir tiešām elementāra.

[ Šo ziņu laboja Labais1234567891, 06 Sep 2020, 16:57:33 ]

Offline
maasters
06. Sep 2020, 17:01 #4312

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

@Nixx ps. kādus sūdus tad tajā grāmatā (kurai tu virsrakstu neesi izlasījis) lieto tagad tiaki āfrikā?


tur aprakstīti sinhronie motori, asinhronie, indukcijas un ne-indukcijas ,
sinhronie kolektormotori, jeb kā tos arī dēvē par universālajiem motoriem (iemesls šai definīcijai cerams tev ir saprotams) vēljoprojām noklāj faktiski visu jaudas instrumentu spektru, sakot no urbmašīnām un perforatoriem beidzot ar līdzstrāvas elektrovilcieniem. dēļ to lielās jaudas/izmēra attiecības.
kas tad īsti būtu tas jaunums, kas nebija nevienam zināms pirms 50 gadiem?
switched reluctance motori? zināmi bija tikai netika izmantoti plaši.

BLDC? tas ir tas pats trīsfāzu motors tikai līdzstrāvas komutāciju veic pusvadītaji, so what.


nosauc lūdzu to motora tipu, kurš teorijā nebija zināms /aprēķināms 50 gadus back?


arguments , ka neizmantoja ikdienā? tas nav arguments.
mobīklos telefonus arī 40 gadus atpakaļ neviens neizmantoja, tas nenozīmē, ka radiosakaru teorija būtu mainījusies kopš tiem laikiem.


ps. augstfrekvences motoram jauda krīt pieaugot frekvencei neba tikdaudz dēļ vēja uz rotora ietekmes (ja vien tu negriez propelleru) bet gan dēļ tā , ka jebkura induktoram paaugstinoties frekvencei, bet nemainoties spriegumam caur to plūstošā strāva samazinās. tas ir viens, otrs, "skin effect" jo pieaugot frekvencei samazinās strāvas izmantotais vada šķērsgriezums.


@Labais , aizej praksē paskaties animal planet, tur būs pa tev tuvām lietām

[ Šo ziņu laboja maasters, 06 Sep 2020, 17:07:48 ]

Offline
Labais1234567891
06. Sep 2020, 17:14 #4313

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Teslu

Pričom tur animal planet. Jebkurš praktikants zina atbildes uz maniem jautājumiem.

Uzreiz skaidrs ka esi kaspiča bračka. Abi urbjat plāno galdiņu internetā

Abi spējat noteikt motora jaudu pamērot tinumu pretestību. Abi esat malači
Offline
maasters
06. Sep 2020, 17:20 #4314

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

ok, pieņemsim uz brīdi, ka tu nedzen savu pamatskolas humoru un domā to nopietni.

es reāli atbildu cilvēkam, kurš man prasa kā "var samērīt tinuma pretestību ar 1000 voltiem...."
pectam apgalvo ka esmu "kaspicha bracka"




bet ja vajag es varu tev izmērīt kardiogrammu ar 1000 voltiem.

[ Šo ziņu laboja maasters, 06 Sep 2020, 17:23:16 ]

Offline
Labais1234567891
06. Sep 2020, 17:24 #4315

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Teslu

A kā tu nosaki piemēram defektu tinumos?

Tu taču pats rakstīji par sprieguma un pretestības mijiedarbību.
Offline
maasters
06. Sep 2020, 17:26 #4316

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

nu pag mēs vislaik runajām par motora jaudas noteikšanu nevis motora defektēšanu, netā?


par defektēšanu, easy. esmu defektejis dazus trīsfāzu asinhronos. vispirms vai nav caursite uz korpusu, pēctam ieliek slodzē un mēra strāvu uz katru tinumu , ja nesakrīt, tad skaidrs.
ar šīm divām metodēm var nodefektēt 90% gadījumus.

tinums palielam var vai nu sist uz korpusu, tad rodas noplūdes strāva, vain arī noīsināties pats ar sevīm, kad samazinās tā pretestība un ta patērē vairāk strāvu, silst vairāk utt

[ Šo ziņu laboja maasters, 06 Sep 2020, 17:28:26 ]

Offline
Labais1234567891
06. Sep 2020, 17:27 #4317

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Teslu

Kas ir domāts ar "ieliek slodzē"?

Un mēra strāvu? priekš kam?

[ Šo ziņu laboja Labais1234567891, 06 Sep 2020, 17:27:55 ]

Offline
maasters
06. Sep 2020, 17:29 #4318

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

lab dvj , karoc man garsigas vakarinjas , tu vari te parunāt pats ar sevīm, es domu tavu saprotu, bet ka jau teicu, kko smiekīgaku izdomā un tad.
Offline
Labais1234567891
06. Sep 2020, 17:32 #4319

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Teslu


06 Sep 2020, 17:29:30 @maasters rakstīja:
lab dvj , karoc man garsigas vakarinjas , tu vari te parunāt pats ar sevīm, es domu tavu saprotu, bet ka jau teicu, kko smiekīgaku izdomā un tad.




Idiņ. Priekš kam ir izolācijas testeris?

Kādā slodzē loh. Ieliekot slodzē ir divi varianti. Nostrādās drošība vai nodegs tev tas motors.

Pameklē vēl googlee info tirliņ.

Īso uz korpusu katrs lohs māk noteikt, par to nav runa.
Offline
Labais1234567891
06. Sep 2020, 17:41 #4320

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Teslu


06 Sep 2020, 17:36:38 @DM-101 rakstīja:

06 Sep 2020, 17:24:10 @Labais1234567891 rakstīja:
A kā tu nosaki piemēram defektu tinumos?

Tu taču pats rakstīji par sprieguma un pretestības mijiedarbību.



ar savu megaommetru tu vari noteikt tikai izolaacijas bojaajumus. piem., issavinotus vijumus tu noteikt nevari. da i nejeedz.




Man tagad ir skaidrs kāpēc esi mūžīgais bezdarbnieks
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4