Online
Pašreiz BMWPower skatās 220 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 22
Autors | Ziņojums |
HUBLOC | 28. Jun 2019, 13:18 |
#4281
|
| Kopš: 02. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4689
Braucu ar: Q7
|
02 Jun 2019, 23:19:31 @dreimanis_lv rakstīja:
Kurš var aplīmēt F15 jumta reliņus?
Vajag melnus glancētus un smuki.Atbilde-var mēģināt un hvz kā sanāks neder.Vajag lai ir chotka
Atradi, kurš to dara? Ja nē, man arī būtu aktuāli | Offline | | |
dreimanis_lv | 28. Jun 2019, 13:20 |
#4282
|
| Kopš: 28. Mar 2008
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: two turbo on board
|
28 Jun 2019, 13:18:37 @HUBLOC rakstīja:
02 Jun 2019, 23:19:31 @dreimanis_lv rakstīja:
Kurš var aplīmēt F15 jumta reliņus?
Vajag melnus glancētus un smuki.Atbilde-var mēģināt un hvz kā sanāks neder.Vajag lai ir chotka
Atradi, kurš to dara? Ja nē, man arī būtu aktuāli
Rigacustoms | Offline | | |
bmwaddict | 28. Jun 2019, 14:13 |
#4283
|
| Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
27 Jun 2019, 22:08:35 @Provento rakstīja:
27 Jun 2019, 19:18:49 @cietaisrieksts rakstīja:
27 Jun 2019, 12:32:26 @bmwaddict rakstīja:
27 Jun 2019, 12:10:22 @RR04 rakstīja:
27 Jun 2019, 12:02:47 @kexxx rakstīja:
27 Jun 2019, 09:01:41 @cietaisrieksts rakstīja:
Kur meklēt problēmu ja auto vibrē?
Esmu nomainījis divus disku pārus, bet vibrācija nepazūd.
Vibrē visa mašīna, bet vibrācija nav konstanta visu laiku, interesantākais, ka vibrē ap 110-120km/h, bet arī ne vienmēr, citreiz uz šo pašu ātrumu vibrācijas vispār nav. Pēc 120+km/h vibrācijas vispār nav.
Auto e39 530d
Hmm, moš kardāns... Karājošaos gultnis, krustiņi... :Hvz:
motora vai kārbas paduškas arī
whaat? kkaadi murghi..
pirmkaart ir jaatiek skaidriibaa ar kaadu frekvenci ir vibraacijas, vai taas ir pieliidzinaamas ritenju griezshanaas aatrumam, vai ir atkariigas no gaazes pedaalja piespieshanas atlaishanas etc, vai var dzirdeet kautkaadu troksni un no kurienes tas naak..
kautkaadas vibraacijas ap 110-120 neko neizsaka, shaadas lietas bez siikaaka izklaasta nav diagnosticeejamas caur internetu
Nekādas izmaiņas pie nospiesta vai atlaista gāzes pedāļa nav, izteikti vibrē uz 110-120 ātrumu. Vibrācija pielīdzināma jebkurai masāžas ierīcei, kuru ieslēdzot tā vibrē. Izteiktāk šo vibrāciju var just tieši uz stūri, sēžot blakus neliekas tik traki, bet braucot just šo vibrāciju var izteiktāk tieši uz stūri. Papildus trokšņi vai skaņas nav. Stūre nepurinās, bet gan vibrē, tāpat kā visa mašīna.
Negribu ticēt, ka pie vainas varētu būt diski, jo uzliekot citus diskus ir pilnīgi identiska vibrācija, diski oriģinālie e39.
Līks/ieplīsis bremžu disks un iepuvušas vadīklas ar var būt pie vainas.
Balansēji diskus vienā vietā? mošh servisā balansieri jākalibrē.
Moš riepas tās pašas ? pumpainas vai sūdīgi nodilušas?
viss kas saistaas ar bremzeem pastiprinaas piespiezhot bremzes, ja shaadas reakcijas nav tad taas nebuus bremzes.
man pagaidaam liekas ka @kexxx buus taisniiba par kardaanu, taa var buut mufte vai karaajoshais vai kardaana krustinjsh..
man gan pasham bija reiz taads gadiijums ar E46 kur arii vibreeja neganti un ar frekvenci kas izteikti augstaaka nekaa ritenja vibraacija, arii mainiiju citus ritenjus, bremzhu diskus, mainiiju visu peec kaartas apakshaa gan gumijas mufti gan karaajosho gan kardaana centreejosho buksi un beigaas nomainiiju kardaanu un taapat veel vibreeja! tad kaadaa briidii tam motoram aizgaaja galvas bliive kam iemesls izraadiijaas norautas viitnes blokaa, nu tas motors ir bijis karseets un n-reizes jaukts pirms manis karoche izceelu motoru noraavu galvu saliku visaas viitnees timesertus pie tad arii pie viena uzliku citu tomaatkasti un tikai peec tam vibraacija pazuda.. hvz negribas ticeet ka taa bija tomaatkaarba kas vibreeja bet nu hvz ej un saproti
[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 28 Jun 2019, 14:19:20 ] | Offline | | |
RR04 | 28. Jun 2019, 14:17 |
#4284
|
| Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3780
Braucu ar: 41
|
28 Jun 2019, 14:13:39 @bmwaddict rakstīja:
27 Jun 2019, 22:08:35 @Provento rakstīja:
27 Jun 2019, 19:18:49 @cietaisrieksts rakstīja:
27 Jun 2019, 12:32:26 @bmwaddict rakstīja:
27 Jun 2019, 12:10:22 @RR04 rakstīja:
27 Jun 2019, 12:02:47 @kexxx rakstīja:
27 Jun 2019, 09:01:41 @cietaisrieksts rakstīja:
Kur meklēt problēmu ja auto vibrē?
Esmu nomainījis divus disku pārus, bet vibrācija nepazūd.
Vibrē visa mašīna, bet vibrācija nav konstanta visu laiku, interesantākais, ka vibrē ap 110-120km/h, bet arī ne vienmēr, citreiz uz šo pašu ātrumu vibrācijas vispār nav. Pēc 120+km/h vibrācijas vispār nav.
Auto e39 530d
Hmm, moš kardāns... Karājošaos gultnis, krustiņi... :Hvz:
motora vai kārbas paduškas arī
whaat? kkaadi murghi..
pirmkaart ir jaatiek skaidriibaa ar kaadu frekvenci ir vibraacijas, vai taas ir pieliidzinaamas ritenju griezshanaas aatrumam, vai ir atkariigas no gaazes pedaalja piespieshanas atlaishanas etc, vai var dzirdeet kautkaadu troksni un no kurienes tas naak..
kautkaadas vibraacijas ap 110-120 neko neizsaka, shaadas lietas bez siikaaka izklaasta nav diagnosticeejamas caur internetu
Nekādas izmaiņas pie nospiesta vai atlaista gāzes pedāļa nav, izteikti vibrē uz 110-120 ātrumu. Vibrācija pielīdzināma jebkurai masāžas ierīcei, kuru ieslēdzot tā vibrē. Izteiktāk šo vibrāciju var just tieši uz stūri, sēžot blakus neliekas tik traki, bet braucot just šo vibrāciju var izteiktāk tieši uz stūri. Papildus trokšņi vai skaņas nav. Stūre nepurinās, bet gan vibrē, tāpat kā visa mašīna.
Negribu ticēt, ka pie vainas varētu būt diski, jo uzliekot citus diskus ir pilnīgi identiska vibrācija, diski oriģinālie e39.
Līks/ieplīsis bremžu disks un iepuvušas vadīklas ar var būt pie vainas.
Balansēji diskus vienā vietā? mošh servisā balansieri jākalibrē.
Moš riepas tās pašas ? pumpainas vai sūdīgi nodilušas?
viss kas saistaas ar bremzeem pastiprinaas piespiezhot bremzes, ja shaadas reakcijas nav tad taas nebuus bremzes.
man pagaidaam liekas ka @kexxx buus taisniiba par kardaanu, taa var buut mufte vai karaajoshais vai kardaana krustinjsh..
man gan pasham bija reiz taads gadiijums ar E46 kur arii vibreeja neganti un ar frekvenci kas izteikti augstaaka nekaa ritenja vibraacija, arii mainiiju citus ritenjus, bremzhu diskus, mainiiju visu peec kaartas apakshaa gan gumijas mufti gan karaajosho gan kardaana centreejosho buksi un beigaas nomainiiju kardaanu un taapat veel vibreeja! tad kaadaa briidii tam motoram aizgaaja galvas bliive kam iemesls izraadiijaas norautas viitnes blokaa, nu tas motors ir bijis karseets un n-reizes jaukts pirms manis karoche izceelu motoru noraavu galvu saliku visaas viitnees timesertus pie tad arii pie viena uzliku citu kaarbu un tikai peec tam vibraacija pazuda.. hvz negribas ticeet ka taa bija kaarba kas vibreeja bet nu hvz ej un saproti
@cietaisrieksts maini motoru un kārbu, un visu piekari, tad pazudīs viburācija
Tak variantu tur ir daudz, dzen uz servisu kur džeki kko rubī | Offline | | |
karro | 28. Jun 2019, 16:37 |
#4285
|
| Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4620
Braucu ar: studentu variantu
| ja diski ir mainīti bez panākumiem, un auto vienādi kratās paātrinājumā un ripinoties, tad, visticamāk, problēma kardāna rajonā | Offline | | |
Arvelswh | 30. Jun 2019, 10:43 |
#4286
|
| Kopš: 22. Mar 2015
Ziņojumi: 53
Braucu ar:
| Jautājums spečukiem. Ir darba zirgs, audi 80 b4 2.0i karburātors. Lieta sekojoša, motors vārās un spiež ārā tosolu pa izplešanās trauku, noslāpējot, jauns termostats, ūdens sūknis, radiātors un izplešanās trauka korķis. Ja korķi aizskrūvē stingri līdz galam, motoram padziestot, trubas saraujas kā no vakumma, balti dūmi nav, iet kā tādam auto jaiet,ventilātors strādā, termostats strādā. Braucot viss ok, kā noslāpē tā pa trauku tosols ārā. Interesanti, ka motoram uzsilstot līdz 90* izplešanās traukā ieliekot pirkstu tosols ir vēss, bet kad noslāpē tad vispirms iznāk vēsais tosols, un tikai tad karstais. Varbūt kādam ir kāds varians ko vel skatīties. Blīve, galvā plaisa? | Offline | | |
SMOT | 30. Jun 2019, 12:04 |
#4287
|
| Kopš: 14. Aug 2010
Ziņojumi: 944
Braucu ar: 3er
| Jāpamēģina interneta diagnostika. Auto e90 n47d20 automāts. Kruīzējot pa šoseju auto nedaudz raustās, citreiz uz vietas stāvot var novērot, ka pa visam nedaudz peld apgriezieni. Kad dod virsū tad problēmu nekādu nav. Kurā virzienā meklēt problēmu? | Offline | | |
Markijs | 30. Jun 2019, 15:22 |
#4288
|
| Kopš: 24. Dec 2008
Ziņojumi: 1367
Braucu ar: Vecu vācu kupeju.
| Kur Rīgā var nomērīt auto jaudu ? Bet nu tādā vietā kur ir normāla pieeja tai lietai.
| Offline | | |
|
dreimanis_lv | 30. Jun 2019, 20:09 |
#4289
|
| Kopš: 28. Mar 2008
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: two turbo on board
|
30 Jun 2019, 15:22:49 @Markijs rakstīja:
Kur Rīgā var nomērīt auto jaudu ? Bet nu tādā vietā kur ir normāla pieeja tai lietai.
ZDX performance | Offline | | |
F50 | 30. Jun 2019, 20:13 |
#4290
|
| Kopš: 02. Jul 2016
Ziņojumi: 3018
Braucu ar: Nacionālo Populismu
|
30 Jun 2019, 12:04:59 @SMOT rakstīja:
Jāpamēģina interneta diagnostika. Auto e90 n47d20 automāts. Kruīzējot pa šoseju auto nedaudz raustās, citreiz uz vietas stāvot var novērot, ka pa visam nedaudz peld apgriezieni. Kad dod virsū tad problēmu nekādu nav. Kurā virzienā meklēt problēmu?
Klasiski hidromuftas simptomi | Offline | | |
alnisg | 01. Jul 2019, 08:52 |
#4291
|
| Kopš: 29. Jul 2015
Ziņojumi: 1853
Braucu ar:
|
30 Jun 2019, 10:43:22 @Arvelswh rakstīja:
Jautājums spečukiem. Ir darba zirgs, audi 80 b4 2.0i karburātors. Lieta sekojoša, motors vārās un spiež ārā tosolu pa izplešanās trauku, noslāpējot, jauns termostats, ūdens sūknis, radiātors un izplešanās trauka korķis. Ja korķi aizskrūvē stingri līdz galam, motoram padziestot, trubas saraujas kā no vakumma, balti dūmi nav, iet kā tādam auto jaiet,ventilātors strādā, termostats strādā. Braucot viss ok, kā noslāpē tā pa trauku tosols ārā. Interesanti, ka motoram uzsilstot līdz 90* izplešanās traukā ieliekot pirkstu tosols ir vēss, bet kad noslāpē tad vispirms iznāk vēsais tosols, un tikai tad karstais. Varbūt kādam ir kāds varians ko vel skatīties. Blīve, galvā plaisa?
Varbūt, tomēr, tas jaunais korķītis... Vēl uz eļlas stāvokli palūri. Bet var jau būt arī tā, ka dzinējs tosolu pa kādu plaisu iekšā nesūc, bet spiedienus dzesēšanas sistēmā ietekmē gan. Kompresijas vienmērību cilindros vaig pārbaudīt, bet par plaisām pilnīgi droša tā infa nebūs joprojām..., ka tikai to motoru pārlasīt neprasās. ...man četri pieccilindrīgie raudi motori ir bijuši un galvas blīvi līdzīgu problēmu dēļ esmu mainījis...arī plaisu galvā starp vārstiem redzējis esmu. | Offline | | |
uldens1 | 01. Jul 2019, 09:09 |
#4292
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16210
Braucu ar:
|
30 Jun 2019, 10:43:22 @Arvelswh rakstīja:
Jautājums spečukiem. Ir darba zirgs, audi 80 b4 2.0i karburātors. Lieta sekojoša, motors vārās un spiež ārā tosolu pa izplešanās trauku, noslāpējot, jauns termostats, ūdens sūknis, radiātors un izplešanās trauka korķis. Ja korķi aizskrūvē stingri līdz galam, motoram padziestot, trubas saraujas kā no vakumma, balti dūmi nav, iet kā tādam auto jaiet,ventilātors strādā, termostats strādā. Braucot viss ok, kā noslāpē tā pa trauku tosols ārā. Interesanti, ka motoram uzsilstot līdz 90* izplešanās traukā ieliekot pirkstu tosols ir vēss, bet kad noslāpē tad vispirms iznāk vēsais tosols, un tikai tad karstais. Varbūt kādam ir kāds varians ko vel skatīties. Blīve, galvā plaisa?
vispirms paskaties vai mazā tievā truba kas pie bačoka nav ciet,tur rūcot jātek tosolam | Online | | |
Usins | 01. Jul 2019, 13:58 |
#4293
|
| Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3531
Braucu ar: w163; w639; w203
| 1999 b5 audi ar pilošu reiku laukos.
Tur jālej CHF11 eļļa, tagad kāds iegādājis Mannol LHM+ lasu internetus un nevaru saprast lai lej, vai vai tomēr gādāt CHF11.
Pil ap 1L /mēn, t.i. apmaiņas ātrums nav liels
| Offline | | |
hrusts | 01. Jul 2019, 14:43 |
#4294
|
| Kopš: 17. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1303
Braucu ar: F11 530D, F31 320D, e36 cabrio 328i ///M,
| Speci, kā ir, e39 m57d30 var likt lēto maģistrālo sūkni, vai jāņem behr???? | Offline | | |
RSAWorkshop | 01. Jul 2019, 15:28 |
#4295
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7072
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Lētais un dārgais ir 2 dažādas konstrukcijas sūkņi
Lētais mēdz gaudot un nespēt ražot spiedienu
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
bmwaddict | 01. Jul 2019, 15:28 |
#4296
|
| Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
01 Jul 2019, 09:09:11 @uldens1 rakstīja:
30 Jun 2019, 10:43:22 @Arvelswh rakstīja:
Jautājums spečukiem. Ir darba zirgs, audi 80 b4 2.0i karburātors. Lieta sekojoša, motors vārās un spiež ārā tosolu pa izplešanās trauku, noslāpējot, jauns termostats, ūdens sūknis, radiātors un izplešanās trauka korķis. Ja korķi aizskrūvē stingri līdz galam, motoram padziestot, trubas saraujas kā no vakumma, balti dūmi nav, iet kā tādam auto jaiet,ventilātors strādā, termostats strādā. Braucot viss ok, kā noslāpē tā pa trauku tosols ārā. Interesanti, ka motoram uzsilstot līdz 90* izplešanās traukā ieliekot pirkstu tosols ir vēss, bet kad noslāpē tad vispirms iznāk vēsais tosols, un tikai tad karstais. Varbūt kādam ir kāds varians ko vel skatīties. Blīve, galvā plaisa?
vispirms paskaties vai mazā tievā truba kas pie bačoka nav ciet,tur rūcot jātek tosolam
ja peec dzineeja aptureeshanas dzeseeshanas sisteema saak vaariities tas noziimee ka elementaari nav spiediena dzeseeshanas sisteemaa, kautkur ir nopluude tobish neveidojaas pietiekams spiediens lai paceltu vaariishanaas temperatuuru augstaak par 100C. Jauns korkjis tas ir labi bet skaties vai pasham bachokam korkja viitnee nav plaisa, ja spiezh aaraa gar korkji taatad tas nav hermeetisks. | Offline | | |
|
FFL | 01. Jul 2019, 15:30 |
#4297
|
| Kopš: 08. Mar 2016
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
|
30 Jun 2019, 10:43:22 @Arvelswh rakstīja:
Jautājums spečukiem. Ir darba zirgs, audi 80 b4 2.0i karburātors. Lieta sekojoša, motors vārās un spiež ārā tosolu pa izplešanās trauku, noslāpējot, jauns termostats, ūdens sūknis, radiātors un izplešanās trauka korķis. Ja korķi aizskrūvē stingri līdz galam, motoram padziestot, trubas saraujas kā no vakumma, balti dūmi nav, iet kā tādam auto jaiet,ventilātors strādā, termostats strādā. Braucot viss ok, kā noslāpē tā pa trauku tosols ārā. Interesanti, ka motoram uzsilstot līdz 90* izplešanās traukā ieliekot pirkstu tosols ir vēss, bet kad noslāpē tad vispirms iznāk vēsais tosols, un tikai tad karstais. Varbūt kādam ir kāds varians ko vel skatīties. Blīve, galvā plaisa?
Dzeses sistēma no iekšas nav kā čaiņiks ar kaļķi apaudzis? | Offline | | |
hrusts | 01. Jul 2019, 15:50 |
#4298
|
| Kopš: 17. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1303
Braucu ar: F11 530D, F31 320D, e36 cabrio 328i ///M,
|
01 Jul 2019, 15:28:33 @RSAWorkshop rakstīja:
Lētais un dārgais ir 2 dažādas konstrukcijas sūkņi
Lētais mēdz gaudot un nespēt ražot spiedienu
Paldies | Offline | | |
stukis | 01. Jul 2019, 17:11 |
#4299
|
| Kopš: 05. Mar 2017
Ziņojumi: 74
Braucu ar:
| E39 ir kāda iespēja sataisit lietus sensoru nemainot uzreiz logu ? | Offline | | |
SMOT | 01. Jul 2019, 20:12 |
#4300
|
| Kopš: 14. Aug 2010
Ziņojumi: 944
Braucu ar: 3er
|
30 Jun 2019, 20:13:14 @F50 rakstīja:
30 Jun 2019, 12:04:59 @SMOT rakstīja:
Jāpamēģina interneta diagnostika. Auto e90 n47d20 automāts. Kruīzējot pa šoseju auto nedaudz raustās, citreiz uz vietas stāvot var novērot, ka pa visam nedaudz peld apgriezieni. Kad dod virsū tad problēmu nekādu nav. Kurā virzienā meklēt problēmu?
Klasiski hidromuftas simptomi
Arī pielaižot auto kamēr stāv parkingā? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|