Online

Pašreiz BMWPower skatās 248 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Sandis_UR
06. Feb 2020, 21:14 #4281

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO


06 Feb 2020, 20:56:48 @shirminieks rakstīja:
Kādam te ir bijusi pieredze ar jauno Q5 - pašlaik Moller ļoti labs cipars uz viņu, ar iespēju pasūtīt no rūpnīcas ar savu komplektāciju (papildus akcijas pakai).

Tik cik interneta lasīts, tad atsauksmes pozitīvas (no zurnalistu apskatiem), bet labprāt dzirdētu arī kādu vietējā viedokli par dažam lietām:
- Vai standarta piekare ir ok vai arī vajag adaptivos amortizatorus / pneimo (Moller uz vietas bija tikai ar pneimo)?
- Kāds ir tas 190hp dīzelis (Moller tikai 2.0tfsi demo ir)? Silst ātri? Patēriņš reālais?
- Varbūt kāds var pakomentēt par uzticamību; itkā garantija, bet tāpat negribētos dzīvot ar mainās auto.

Otrs jautājums par Moller ka tādu - kāda viņiem attieksme garantijas laika?

Var PM


Ja audi tad tikai ar biturbo dīzeli, bus prieks braukt un nebus jāfisas ar dsg kārbu jo biturbo variantiem nāk paraatais tomātc.

Apkopes molleri ir krietni dargakas ka MB domeniksā. Iespejams tas ir saistits ar mana modela specifiku, bet nu vidēji izcenojumi par darbu un apkopi sanāca vairāk.

[ Šo ziņu laboja Sandis_UR, 06 Feb 2020, 21:16:30 ]

Offline
smudo
06. Feb 2020, 21:19 #4282

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3633

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

DSG karba mana skatijuma ir labaka par klasisko tomatu- pabraucot ar 2018+ gada DSG un ZF automatu, automats skiet lens. Vienigais, kadel neieteiktu, ja to Q5 plano dzit bezcela. Vel apkopes DSG ik pec 60k km. Ja grib tomatu un 3,0tdi, tad janem Q7, bet tam karbam no 2018 gada model del eko prasibam ir iebuveta maksliga aizture, kas ir kaitinosa.

[ Šo ziņu laboja smudo, 06 Feb 2020, 21:22:05 ]

Offline
shirminieks
06. Feb 2020, 21:23 #4283

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1709

Braucu ar: 81


06 Feb 2020, 21:14:19 @Sandis_UR rakstīja:

06 Feb 2020, 20:56:48 @shirminieks rakstīja:
Kādam te ir bijusi pieredze ar jauno Q5 - pašlaik Moller ļoti labs cipars uz viņu, ar iespēju pasūtīt no rūpnīcas ar savu komplektāciju (papildus akcijas pakai).

Tik cik interneta lasīts, tad atsauksmes pozitīvas (no zurnalistu apskatiem), bet labprāt dzirdētu arī kādu vietējā viedokli par dažam lietām:
- Vai standarta piekare ir ok vai arī vajag adaptivos amortizatorus / pneimo (Moller uz vietas bija tikai ar pneimo)?
- Kāds ir tas 190hp dīzelis (Moller tikai 2.0tfsi demo ir)? Silst ātri? Patēriņš reālais?
- Varbūt kāds var pakomentēt par uzticamību; itkā garantija, bet tāpat negribētos dzīvot ar mainās auto.

Otrs jautājums par Moller ka tādu - kāda viņiem attieksme garantijas laika?

Var PM


Ja audi tad tikai ar biturbo dīzeli, bus prieks braukt un nebus jāfisas ar dsg kārbu jo biturbo variantiem nāk paraatais tomātc.

Apkopes molleri ir krietni dargakas ka MB domeniksā. Iespejams tas ir saistits ar mana modela specifiku, bet nu vidēji izcenojumi par darbu un apkopi sanāca vairāk.


Prasīju arī apkopju grafiku, bet nekas astronomisks cenas zina nelikās (prieks dīlera).

Biturbo galīgi neinteresē, tur cenas starpība ir neadekvāta (pat par parasto 3.0TDI piemaksa ir 7’500€ ), kas padara to Q5 cenu neinteresantu..

Vari plašāk par DSG problēmām? Bezcelos noteikti nav vēlme dzīt, tik cik pa Rīgu.

[ Šo ziņu laboja shirminieks, 06 Feb 2020, 21:25:19 ]

Offline
micromix
07. Feb 2020, 11:15 #4284

Kopš: 25. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 215

Braucu ar: DD

Esmu šobrīd nobraucis ar Q5 35k km. 190 zs dīzelis. Par jaudu nerunāšu, jo viss ir relatīvs, gribas vairāk vienmēr. Reālais patēriņš man 6,5 l, 80% šoseja. Itkā viss apmierina, iekšā ir jūtama klase augstāk par VW kā tam jābūt.
Pneimo piekare ir super lieta - ja ir iespēja ir vērts ņemt.
DSG strādā ideāli - lābāk noregulēts kā Tiguan.
Pirmā apkope 440 + PVN

Ja ņem, tad ar to executive paketi, dēļ led gaismām un Tour pakas.
Akcijas cena šobrīd ļoti laba, nēmot vērā, ka pagājušogad nopirku par 10k dārgāk ar visu akciju jau tad.
Bet šobrīd ir tāpēc, ka drīz (šogad vai nākošgad) būs facelift...

[ Šo ziņu laboja micromix, 07 Feb 2020, 11:17:21 ]

Offline
Pufaix
07. Feb 2020, 12:21 #4285

Kopš: 07. Apr 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1724

Braucu ar: NC700XD, gludekli



Vari plašāk par DSG problēmām? Bezcelos noteikti nav vēlme dzīt, tik cik pa Rīgu.


Manuprāt tas ir mīts, kas dzīvo no pirmo DSG laikiem, ka DSG = plīstošākais mezgls kāds jebkad ražots.

Kopš laika, kad eļļu sāka mainīt pa 60k (nevis liftime ) nav baigi dzirdēts ka būtu daudz problēmu ar DSG

Cits jautājums vai tev patīk ar viņu braukt - uz maziem ātrumiem parastais automāts šķiet nav tik "raustīgs"
Offline
protams
07. Feb 2020, 13:30 #4286

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5651

Braucu ar: null ziiben


07 Feb 2020, 12:21:41 @Pufaix rakstīja:


Vari plašāk par DSG problēmām? Bezcelos noteikti nav vēlme dzīt, tik cik pa Rīgu.


Manuprāt tas ir mīts, kas dzīvo no pirmo DSG laikiem, ka DSG = plīstošākais mezgls kāds jebkad ražots.

Kopš laika, kad eļļu sāka mainīt pa 60k (nevis liftime ) nav baigi dzirdēts ka būtu daudz problēmu ar DSG

Cits jautājums vai tev patīk ar viņu braukt - uz maziem ātrumiem parastais automāts šķiet nav tik "raustīgs"

+1 un nekuj čipot 350nm turošas dsg...

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
smudo
07. Feb 2020, 13:35 #4287

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3633

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

VAG 7 atrumu DSG/S-tronic ar slapjo sajugu tiek likti modelos lidz 450nm. Ka jau rakstija, pedejiem modeliem defekti nav izplatiti.
Offline
shibernieks
07. Feb 2020, 18:12 #4288

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Dsg plīst ka prieks. Tiesa tas notiek pie 200k+ noskrējieniem. Nupat vienam pazīstamam alroudam nosprāga. Mūļers ierubija kosmosu.

Bija te jautājums par Mūļeru. Mana personīgā pieredze ir tāda, ka labprāt izmantotu citu servisu, jo naudu viņi prasa kā par kvalitatīvu pasākumu, bet perfomance ir kā noname kaktu serviseļos. Man ir bijuši virkne gadījumu, kad esmu ar tiem dalbajobiem lamājies. Līdz šim visus savus auto braucu labot tur, lai būtu redzama servisa vēsture, bet nu viņi tur ir tādi ambāļi, ka pat savā starpā nekomunicē un darbojas pēc pieņēmumu principiem. Pēc pēdējā gadījuma nah. Ak jā un melo ar tur viņi smuki. Domāju turpmāk, ja vajadzēs dīlera līmeņa servisu braukt uz Lietuvu. Nah tos uzpūtīgos ģīmjus. Ak jā un detaļas ar viņiem nekad nav uz vietas. Katru reizi brauc pie viņiem 2x, lai kaut kādu sūdu novērstu vispirms 50€ papist par sūdīgu diagnostiku uz vēl cik degvielā un savu laiku, kas ir papildus dārgam un nekompetentam remontam. Pilnīgi ir sajūta, ka tos norvēģu uzpūtīgos gājienus moleriešiem trenē.
Offline
shibernieks
07. Feb 2020, 18:14 #4289

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Es par audi mūļeru
Offline
jurrus
07. Feb 2020, 19:36 #4290

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000

Jā, cik dzirdēts, tad Audi moller ir galvas tiesu sliktāks par VW moller. Patiesībā, ja būtu jāizvēlas starp lielā trijnieka jaunām mašīnām, Audi neizvēlētos tieši mollerauto dēļ.
Offline
e34
07. Feb 2020, 19:50 #4291

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4014

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


07 Feb 2020, 12:21:41 @Pufaix rakstīja:


Vari plašāk par DSG problēmām? Bezcelos noteikti nav vēlme dzīt, tik cik pa Rīgu.


Manuprāt tas ir mīts, kas dzīvo no pirmo DSG laikiem, ka DSG = plīstošākais mezgls kāds jebkad ražots.

Kopš laika, kad eļļu sāka mainīt pa 60k (nevis liftime ) nav baigi dzirdēts ka būtu daudz problēmu ar DSG

Cits jautājums vai tev patīk ar viņu braukt - uz maziem ātrumiem parastais automāts šķiet nav tik "raustīgs"


DSG ir maigi, bet tūļīgi.Salīdzinoši pagājušā gada arteon ar dsg un pagājušā gada insignia ar parasto automātu ir atsaucīgāka tā kaste.Nav gan tik mīksti kā ar DSG.
Offline
shibernieks
07. Feb 2020, 21:08 #4292

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Viņi, tur tai mūļerā ir izlaidušies un slinki pakustināt savas pakaļas. Normāli cilvēki no turienes notinas. Paskatieties tos uzpūtīgos mūļus, kas ir vadībā.

Patiesi žēl, ka bez tiem nolādētiem norvēģiem Lv nav alternatīvas.

Audi patīk, bet serviss ir pilnīgā dirsā
Offline
kvatra
08. Feb 2020, 08:34 #4293

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1162

Braucu ar: Audi Quattro


07 Feb 2020, 18:12:10 @shibernieks rakstīja:
Dsg plīst ka prieks.


Man atkal tikai laba pieredze. Touranu nobraucu līdz 500k ar DSG bez problēmām, pēc tam 6 golfs jau ar sauso DSG, vēl iet, panelī kaut kas pie 300k, slēdzas gan tā patizli jau. Tie auto gan tika izmantoti pārsvarā ārpus pilsētas. Touranam eļļu mainīju regulāri ik pa 60k.

[ Šo ziņu laboja kvatra, 08 Feb 2020, 08:38:07 ]

Offline
Sandis_UR
08. Feb 2020, 22:49 #4294

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO

Ieteiktu paskatīties vacijā kādu 16-17 gada q5. Var atrast labus eksemplārus pie dileriem ar pilnu austattungu bi-tdi ar nobraukumu lidz 50000km un gada garantiju. Cipars ari patreiz diezgan salds jo salīdzinoši nesen iznācis jaunais modelis un iepriekšējās paaudzes q5 jau visas slimības gadu gaitā ir novērstas, savukārt par jaunajiem vēl nav skaidrs kas izlīdis.
Dsg ir ļoti laba lieta ja jābrauc daudz pa bāni vai ārpus pilsetas. Ja pa pilsētu tad nekas labs nebūs it seviški ja kārba ar sauso sajūgu.
Offline
desadesa
21. Feb 2020, 23:41 #4295

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k


15 Dec 2019, 10:41:27 @ABruweris rakstīja:
B8 1.4tsi no 40k uz 85k divu gadu laikā nekādu problēmu. Protams nebūtu slikti vēl kādi 100zs. Bet saglabājot tādas pašas izmaksas, tas nav iespējams. Ja par to jāpiemet 10k pie cenas, un attiecīgi 30% pie lietošanas vai 100k pie nobraukuma, palieku pie 1.4.
Zinu ka pie mums pieņemts gan piemest 10k, gan 200k pie nobraukuma un ņemt Porsche vai x5, bet katram savas vajadzības un vērtības.



125zs vai 150zs versija? Cik maksā apkopes? Mollers saka, ka ražotājs paredz 30k km, bet es viņam saku, tur jau 15km ir, man tagad gadu pa pilsētu braukt ar atrabotku?
Offline
7977
22. Feb 2020, 00:01 #4296

Kopš: 25. May 2011

Ziņojumi: 390

Braucu ar:

B8 120k apkope bija ap 700 eur, iesk dsg eļļas maiņu. Tā savādāk no 0-125k patreiz ripo bez problēmām, pat ritošā nav aiztikta! 2x bremžu diskus mainīja, bet tas no braukšanas atkarīgs.


21 Feb 2020, 23:41:44 @desadesa rakstīja:

15 Dec 2019, 10:41:27 @ABruweris rakstīja:
B8 1.4tsi no 40k uz 85k divu gadu laikā nekādu problēmu. Protams nebūtu slikti vēl kādi 100zs. Bet saglabājot tādas pašas izmaksas, tas nav iespējams. Ja par to jāpiemet 10k pie cenas, un attiecīgi 30% pie lietošanas vai 100k pie nobraukuma, palieku pie 1.4.
Zinu ka pie mums pieņemts gan piemest 10k, gan 200k pie nobraukuma un ņemt Porsche vai x5, bet katram savas vajadzības un vērtības.



125zs vai 150zs versija? Cik maksā apkopes? Mollers saka, ka ražotājs paredz 30k km, bet es viņam saku, tur jau 15km ir, man tagad gadu pa pilsētu braukt ar atrabotku?
Offline
ABruweris
22. Feb 2020, 10:32 #4297

Kopš: 03. Nov 2004

Ziņojumi: 282

Braucu ar:

125zs. 700e toch nebija ne reizi. Eļļu, filtrus mainu ik pa 10k un katru reizi saka ka indikators vēl neliekot mainīt, ko ignorēju. DSG eļļa nemainās 1.4 diemžēl. Vismaz rūpnīcas paredzēts variants nav.
Offline
jurrus
22. Feb 2020, 14:02 #4298

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000


21 Feb 2020, 23:41:44 @desadesa rakstīja:

15 Dec 2019, 10:41:27 @ABruweris rakstīja:
B8 1.4tsi no 40k uz 85k divu gadu laikā nekādu problēmu. Protams nebūtu slikti vēl kādi 100zs. Bet saglabājot tādas pašas izmaksas, tas nav iespējams. Ja par to jāpiemet 10k pie cenas, un attiecīgi 30% pie lietošanas vai 100k pie nobraukuma, palieku pie 1.4.
Zinu ka pie mums pieņemts gan piemest 10k, gan 200k pie nobraukuma un ņemt Porsche vai x5, bet katram savas vajadzības un vērtības.



125zs vai 150zs versija? Cik maksā apkopes? Mollers saka, ka ražotājs paredz 30k km, bet es viņam saku, tur jau 15km ir, man tagad gadu pa pilsētu braukt ar atrabotku?

Eļļas maiņa starp apkopēm 114€, 30K apkope bija kaut kas nedaudz virs 200€. mollerautokrasta
Offline
spridis
22. Feb 2020, 16:11 #4299

Kopš: 01. Aug 2007

Ziņojumi: 594

Braucu ar:

Kādi būtu ieteikumi lietotiem auto 20k budžeta robežās?
Man ir šīza uz universāļiem. Skatos uz 5. sēriju, V60CC, Outback. Patīk benzīna kapsētas. Džipu īsti neesmu apsvēris, bet varbūt vajag? Visbeidzot, kā pilnîgam profānam, svarīgs ir arī adekvātu servisu pieejamība.
Offline
desadesa
22. Feb 2020, 17:32 #4300

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k

B8 sedans mollerā ir vairāki ar 15.000km 45.000km 60.000km utt
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo