Online
Pašreiz BMWPower skatās 248 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto
Autors | Ziņojums |
Sandis_UR | 06. Feb 2020, 21:14 |
#4281
|
| Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3958
Braucu ar: BITURBO
|
06 Feb 2020, 20:56:48 @shirminieks rakstīja:
Kādam te ir bijusi pieredze ar jauno Q5 - pašlaik Moller ļoti labs cipars uz viņu, ar iespēju pasūtīt no rūpnīcas ar savu komplektāciju (papildus akcijas pakai).
Tik cik interneta lasīts, tad atsauksmes pozitīvas (no zurnalistu apskatiem), bet labprāt dzirdētu arī kādu vietējā viedokli par dažam lietām:
- Vai standarta piekare ir ok vai arī vajag adaptivos amortizatorus / pneimo (Moller uz vietas bija tikai ar pneimo)?
- Kāds ir tas 190hp dīzelis (Moller tikai 2.0tfsi demo ir)? Silst ātri? Patēriņš reālais?
- Varbūt kāds var pakomentēt par uzticamību; itkā garantija, bet tāpat negribētos dzīvot ar mainās auto.
Otrs jautājums par Moller ka tādu - kāda viņiem attieksme garantijas laika?
Var PM
Ja audi tad tikai ar biturbo dīzeli, bus prieks braukt un nebus jāfisas ar dsg kārbu jo biturbo variantiem nāk paraatais tomātc.
Apkopes molleri ir krietni dargakas ka MB domeniksā. Iespejams tas ir saistits ar mana modela specifiku, bet nu vidēji izcenojumi par darbu un apkopi sanāca vairāk.[ Šo ziņu laboja Sandis_UR, 06 Feb 2020, 21:16:30 ] | Offline | | |
smudo | 06. Feb 2020, 21:19 |
#4282
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3633
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| DSG karba mana skatijuma ir labaka par klasisko tomatu- pabraucot ar 2018+ gada DSG un ZF automatu, automats skiet lens. Vienigais, kadel neieteiktu, ja to Q5 plano dzit bezcela. Vel apkopes DSG ik pec 60k km. Ja grib tomatu un 3,0tdi, tad janem Q7, bet tam karbam no 2018 gada model del eko prasibam ir iebuveta maksliga aizture, kas ir kaitinosa. [ Šo ziņu laboja smudo, 06 Feb 2020, 21:22:05 ] | Offline | | |
shirminieks | 06. Feb 2020, 21:23 |
#4283
|
| Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
|
06 Feb 2020, 21:14:19 @Sandis_UR rakstīja:
06 Feb 2020, 20:56:48 @shirminieks rakstīja:
Kādam te ir bijusi pieredze ar jauno Q5 - pašlaik Moller ļoti labs cipars uz viņu, ar iespēju pasūtīt no rūpnīcas ar savu komplektāciju (papildus akcijas pakai).
Tik cik interneta lasīts, tad atsauksmes pozitīvas (no zurnalistu apskatiem), bet labprāt dzirdētu arī kādu vietējā viedokli par dažam lietām:
- Vai standarta piekare ir ok vai arī vajag adaptivos amortizatorus / pneimo (Moller uz vietas bija tikai ar pneimo)?
- Kāds ir tas 190hp dīzelis (Moller tikai 2.0tfsi demo ir)? Silst ātri? Patēriņš reālais?
- Varbūt kāds var pakomentēt par uzticamību; itkā garantija, bet tāpat negribētos dzīvot ar mainās auto.
Otrs jautājums par Moller ka tādu - kāda viņiem attieksme garantijas laika?
Var PM
Ja audi tad tikai ar biturbo dīzeli, bus prieks braukt un nebus jāfisas ar dsg kārbu jo biturbo variantiem nāk paraatais tomātc.
Apkopes molleri ir krietni dargakas ka MB domeniksā. Iespejams tas ir saistits ar mana modela specifiku, bet nu vidēji izcenojumi par darbu un apkopi sanāca vairāk.
Prasīju arī apkopju grafiku, bet nekas astronomisks cenas zina nelikās (prieks dīlera).
Biturbo galīgi neinteresē, tur cenas starpība ir neadekvāta (pat par parasto 3.0TDI piemaksa ir 7’500€ ), kas padara to Q5 cenu neinteresantu..
Vari plašāk par DSG problēmām? Bezcelos noteikti nav vēlme dzīt, tik cik pa Rīgu.[ Šo ziņu laboja shirminieks, 06 Feb 2020, 21:25:19 ] | Offline | | |
micromix | 07. Feb 2020, 11:15 |
#4284
|
| Kopš: 25. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 215
Braucu ar: DD
| Esmu šobrīd nobraucis ar Q5 35k km. 190 zs dīzelis. Par jaudu nerunāšu, jo viss ir relatīvs, gribas vairāk vienmēr. Reālais patēriņš man 6,5 l, 80% šoseja. Itkā viss apmierina, iekšā ir jūtama klase augstāk par VW kā tam jābūt.
Pneimo piekare ir super lieta - ja ir iespēja ir vērts ņemt.
DSG strādā ideāli - lābāk noregulēts kā Tiguan.
Pirmā apkope 440 + PVN
Ja ņem, tad ar to executive paketi, dēļ led gaismām un Tour pakas.
Akcijas cena šobrīd ļoti laba, nēmot vērā, ka pagājušogad nopirku par 10k dārgāk ar visu akciju jau tad.
Bet šobrīd ir tāpēc, ka drīz (šogad vai nākošgad) būs facelift...[ Šo ziņu laboja micromix, 07 Feb 2020, 11:17:21 ] | Offline | | |
Pufaix | 07. Feb 2020, 12:21 |
#4285
|
| Kopš: 07. Apr 2006
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1724
Braucu ar: NC700XD, gludekli
|
Vari plašāk par DSG problēmām? Bezcelos noteikti nav vēlme dzīt, tik cik pa Rīgu.
Manuprāt tas ir mīts, kas dzīvo no pirmo DSG laikiem, ka DSG = plīstošākais mezgls kāds jebkad ražots.
Kopš laika, kad eļļu sāka mainīt pa 60k (nevis liftime ) nav baigi dzirdēts ka būtu daudz problēmu ar DSG
Cits jautājums vai tev patīk ar viņu braukt - uz maziem ātrumiem parastais automāts šķiet nav tik "raustīgs" | Offline | | |
protams | 07. Feb 2020, 13:30 |
#4286
|
| Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5651
Braucu ar: null ziiben
|
07 Feb 2020, 12:21:41 @Pufaix rakstīja:
Vari plašāk par DSG problēmām? Bezcelos noteikti nav vēlme dzīt, tik cik pa Rīgu.
Manuprāt tas ir mīts, kas dzīvo no pirmo DSG laikiem, ka DSG = plīstošākais mezgls kāds jebkad ražots.
Kopš laika, kad eļļu sāka mainīt pa 60k (nevis liftime ) nav baigi dzirdēts ka būtu daudz problēmu ar DSG
Cits jautājums vai tev patīk ar viņu braukt - uz maziem ātrumiem parastais automāts šķiet nav tik "raustīgs"
+1 un nekuj čipot 350nm turošas dsg...
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
smudo | 07. Feb 2020, 13:35 |
#4287
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3633
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| VAG 7 atrumu DSG/S-tronic ar slapjo sajugu tiek likti modelos lidz 450nm. Ka jau rakstija, pedejiem modeliem defekti nav izplatiti. | Offline | | |
shibernieks | 07. Feb 2020, 18:12 |
#4288
|
| Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| Dsg plīst ka prieks. Tiesa tas notiek pie 200k+ noskrējieniem. Nupat vienam pazīstamam alroudam nosprāga. Mūļers ierubija kosmosu.
Bija te jautājums par Mūļeru. Mana personīgā pieredze ir tāda, ka labprāt izmantotu citu servisu, jo naudu viņi prasa kā par kvalitatīvu pasākumu, bet perfomance ir kā noname kaktu serviseļos. Man ir bijuši virkne gadījumu, kad esmu ar tiem dalbajobiem lamājies. Līdz šim visus savus auto braucu labot tur, lai būtu redzama servisa vēsture, bet nu viņi tur ir tādi ambāļi, ka pat savā starpā nekomunicē un darbojas pēc pieņēmumu principiem. Pēc pēdējā gadījuma nah. Ak jā un melo ar tur viņi smuki. Domāju turpmāk, ja vajadzēs dīlera līmeņa servisu braukt uz Lietuvu. Nah tos uzpūtīgos ģīmjus. Ak jā un detaļas ar viņiem nekad nav uz vietas. Katru reizi brauc pie viņiem 2x, lai kaut kādu sūdu novērstu vispirms 50€ papist par sūdīgu diagnostiku uz vēl cik degvielā un savu laiku, kas ir papildus dārgam un nekompetentam remontam. Pilnīgi ir sajūta, ka tos norvēģu uzpūtīgos gājienus moleriešiem trenē. | Offline | | |
|
shibernieks | 07. Feb 2020, 18:14 |
#4289
|
| Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| Es par audi mūļeru | Offline | | |
jurrus | 07. Feb 2020, 19:36 |
#4290
|
| Kopš: 22. May 2002
Ziņojumi: 1502
Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000
| Jā, cik dzirdēts, tad Audi moller ir galvas tiesu sliktāks par VW moller. Patiesībā, ja būtu jāizvēlas starp lielā trijnieka jaunām mašīnām, Audi neizvēlētos tieši mollerauto dēļ. | Offline | | |
e34 | 07. Feb 2020, 19:50 |
#4291
|
| Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4014
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
|
07 Feb 2020, 12:21:41 @Pufaix rakstīja:
Vari plašāk par DSG problēmām? Bezcelos noteikti nav vēlme dzīt, tik cik pa Rīgu.
Manuprāt tas ir mīts, kas dzīvo no pirmo DSG laikiem, ka DSG = plīstošākais mezgls kāds jebkad ražots.
Kopš laika, kad eļļu sāka mainīt pa 60k (nevis liftime ) nav baigi dzirdēts ka būtu daudz problēmu ar DSG
Cits jautājums vai tev patīk ar viņu braukt - uz maziem ātrumiem parastais automāts šķiet nav tik "raustīgs"
DSG ir maigi, bet tūļīgi.Salīdzinoši pagājušā gada arteon ar dsg un pagājušā gada insignia ar parasto automātu ir atsaucīgāka tā kaste.Nav gan tik mīksti kā ar DSG. | Offline | | |
shibernieks | 07. Feb 2020, 21:08 |
#4292
|
| Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| Viņi, tur tai mūļerā ir izlaidušies un slinki pakustināt savas pakaļas. Normāli cilvēki no turienes notinas. Paskatieties tos uzpūtīgos mūļus, kas ir vadībā.
Patiesi žēl, ka bez tiem nolādētiem norvēģiem Lv nav alternatīvas.
Audi patīk, bet serviss ir pilnīgā dirsā | Offline | | |
kvatra | 08. Feb 2020, 08:34 |
#4293
|
| Kopš: 16. Jan 2003
No: Cēsis
Ziņojumi: 1162
Braucu ar: Audi Quattro
|
07 Feb 2020, 18:12:10 @shibernieks rakstīja:
Dsg plīst ka prieks.
Man atkal tikai laba pieredze. Touranu nobraucu līdz 500k ar DSG bez problēmām, pēc tam 6 golfs jau ar sauso DSG, vēl iet, panelī kaut kas pie 300k, slēdzas gan tā patizli jau. Tie auto gan tika izmantoti pārsvarā ārpus pilsētas. Touranam eļļu mainīju regulāri ik pa 60k.[ Šo ziņu laboja kvatra, 08 Feb 2020, 08:38:07 ] | Offline | | |
Sandis_UR | 08. Feb 2020, 22:49 |
#4294
|
| Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3958
Braucu ar: BITURBO
| Ieteiktu paskatīties vacijā kādu 16-17 gada q5. Var atrast labus eksemplārus pie dileriem ar pilnu austattungu bi-tdi ar nobraukumu lidz 50000km un gada garantiju. Cipars ari patreiz diezgan salds jo salīdzinoši nesen iznācis jaunais modelis un iepriekšējās paaudzes q5 jau visas slimības gadu gaitā ir novērstas, savukārt par jaunajiem vēl nav skaidrs kas izlīdis.
Dsg ir ļoti laba lieta ja jābrauc daudz pa bāni vai ārpus pilsetas. Ja pa pilsētu tad nekas labs nebūs it seviški ja kārba ar sauso sajūgu. | Offline | | |
desadesa | 21. Feb 2020, 23:41 |
#4295
|
| Kopš: 01. Jul 2019
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: noskrējienu <100k
|
15 Dec 2019, 10:41:27 @ABruweris rakstīja:
B8 1.4tsi no 40k uz 85k divu gadu laikā nekādu problēmu. Protams nebūtu slikti vēl kādi 100zs. Bet saglabājot tādas pašas izmaksas, tas nav iespējams. Ja par to jāpiemet 10k pie cenas, un attiecīgi 30% pie lietošanas vai 100k pie nobraukuma, palieku pie 1.4.
Zinu ka pie mums pieņemts gan piemest 10k, gan 200k pie nobraukuma un ņemt Porsche vai x5, bet katram savas vajadzības un vērtības.
125zs vai 150zs versija? Cik maksā apkopes? Mollers saka, ka ražotājs paredz 30k km, bet es viņam saku, tur jau 15km ir, man tagad gadu pa pilsētu braukt ar atrabotku? | Offline | | |
7977 | 22. Feb 2020, 00:01 |
#4296
|
| Kopš: 25. May 2011
Ziņojumi: 390
Braucu ar:
| B8 120k apkope bija ap 700 eur, iesk dsg eļļas maiņu. Tā savādāk no 0-125k patreiz ripo bez problēmām, pat ritošā nav aiztikta! 2x bremžu diskus mainīja, bet tas no braukšanas atkarīgs.
21 Feb 2020, 23:41:44 @desadesa rakstīja:
15 Dec 2019, 10:41:27 @ABruweris rakstīja:
B8 1.4tsi no 40k uz 85k divu gadu laikā nekādu problēmu. Protams nebūtu slikti vēl kādi 100zs. Bet saglabājot tādas pašas izmaksas, tas nav iespējams. Ja par to jāpiemet 10k pie cenas, un attiecīgi 30% pie lietošanas vai 100k pie nobraukuma, palieku pie 1.4.
Zinu ka pie mums pieņemts gan piemest 10k, gan 200k pie nobraukuma un ņemt Porsche vai x5, bet katram savas vajadzības un vērtības.
125zs vai 150zs versija? Cik maksā apkopes? Mollers saka, ka ražotājs paredz 30k km, bet es viņam saku, tur jau 15km ir, man tagad gadu pa pilsētu braukt ar atrabotku?
| Offline | | |
|
ABruweris | 22. Feb 2020, 10:32 |
#4297
|
| Kopš: 03. Nov 2004
Ziņojumi: 282
Braucu ar:
| 125zs. 700e toch nebija ne reizi. Eļļu, filtrus mainu ik pa 10k un katru reizi saka ka indikators vēl neliekot mainīt, ko ignorēju. DSG eļļa nemainās 1.4 diemžēl. Vismaz rūpnīcas paredzēts variants nav. | Offline | | |
jurrus | 22. Feb 2020, 14:02 |
#4298
|
| Kopš: 22. May 2002
Ziņojumi: 1502
Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000
|
21 Feb 2020, 23:41:44 @desadesa rakstīja:
15 Dec 2019, 10:41:27 @ABruweris rakstīja:
B8 1.4tsi no 40k uz 85k divu gadu laikā nekādu problēmu. Protams nebūtu slikti vēl kādi 100zs. Bet saglabājot tādas pašas izmaksas, tas nav iespējams. Ja par to jāpiemet 10k pie cenas, un attiecīgi 30% pie lietošanas vai 100k pie nobraukuma, palieku pie 1.4.
Zinu ka pie mums pieņemts gan piemest 10k, gan 200k pie nobraukuma un ņemt Porsche vai x5, bet katram savas vajadzības un vērtības.
125zs vai 150zs versija? Cik maksā apkopes? Mollers saka, ka ražotājs paredz 30k km, bet es viņam saku, tur jau 15km ir, man tagad gadu pa pilsētu braukt ar atrabotku?
Eļļas maiņa starp apkopēm 114€, 30K apkope bija kaut kas nedaudz virs 200€. mollerautokrasta | Offline | | |
spridis | 22. Feb 2020, 16:11 |
#4299
|
| Kopš: 01. Aug 2007
Ziņojumi: 594
Braucu ar:
| Kādi būtu ieteikumi lietotiem auto 20k budžeta robežās?
Man ir šīza uz universāļiem. Skatos uz 5. sēriju, V60CC, Outback. Patīk benzīna kapsētas. Džipu īsti neesmu apsvēris, bet varbūt vajag? Visbeidzot, kā pilnîgam profānam, svarīgs ir arī adekvātu servisu pieejamība. | Offline | | |
desadesa | 22. Feb 2020, 17:32 |
#4300
|
| Kopš: 01. Jul 2019
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: noskrējienu <100k
| B8 sedans mollerā ir vairāki ar 15.000km 45.000km 60.000km utt | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|