Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 210 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 13.0

AutorsZiņojums
matrixxxx
01. Dec 2008, 20:50 #4261

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


01 Dec 2008, 20:24:49 Driver rakstīja:
bet likt dzleteno kopa ar sarkano un abus uz patstaviga plusa ir dumi, jo gan magjis izsledzot aizdedzi nesledzas ara un pasham jasledz ara ar roku, gan ari daziem modeljiem ir samera liels paterinjs un ar sudigaku akji pa dazam dienam ta pieslegts magjis nosedina akiti.

un nav ko teikt, ka magjis "bez atslegas" ir kuta, taa uzskata siki tinji, kas dzivo mashina nevis cilveki, kas ar auto parvietojas un radio klausas braucot.

taa pieslegts magjis ir tapat kaa dzivojama istaba ierikots apgaismojums, bez gaismas sledzja un lai vinju ieslegtu/izslegtu katreiz jakapj uz taburetes paskruvet lampinju

dzosua check PM

Driver, nau tik traki piesleedzot magji pa taisno pie akja.
Personiigi man drausmiigi besii, kad ierubot aizdedzi magjis ar sprakshkji iesleedzas, un izsleedzot aizdedzi subs nosprakshkj pa visu pagalmu.

Pioneer magjim iddle straava ir maza, Mystery ampam gan taa pavairaak.
Kaspich arii savai sisteemai lodeeja platiiti kura kontrolee iesleegshanos un izsleegshanos sprakshkjus (kautko mudjiija ar kondensaatoriem un baroshanu lai buutu "soft start un soft off".

Un vispaar shitie termini "sarkanais ar dzelteno" utt., drausmiigi besii.
Ir remoote vads kursh iesleedz stuuzi vai aktiivo antenu.
Ir Battery vads kursh nodroshina magja atminju.
Ir power vads, kursh parasti iet caur aidzedzes atsleegu un padod magjim straavu.
Un ir visi paareejie audio vadi.

(Driver, tas nau uzbrauciens Tev, jo zinu, ka Tu to visu zini labaak par mani).
Offline
Driver
01. Dec 2008, 20:57 #4262

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

nu kaa jau teicu, var taa darit, bet ir dazi modelji, tai skaitaa pionieri, kas rij pat lidz 0.7A ja panelitis virsuu un abi vadi ir pie patstaviga plusa.

un par tiem sprakskiem iesledzot ne vienmer vinji ir.
cik zinu vinji ir, ja pastuzim un magjim linearo izeju spriegumi nesakrit (ir divu tipu) kaa ari, ja ar remote ir kautkada problema.

personigi mans viedoklis ir izteikts piemra ar lustru - kapec jaskruve visas 12 spuldzes ara, ja var vienkarshi nospiest vienu sledzi (pagriezt atslegu)

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Modrs
01. Dec 2008, 21:08 #4263

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

man muteres škodai aftermarket ma'gi pats vienoju, lai arī skanētu pie izslēgtas aizdedzes. finālā pēc 2 nēdēļu stāvēšanas bija "bue vue..."
bet nu aizdzinu un pa garantiju samainīja aķi, un pēc tam nebija problēmas. arī otraijai škodai pats vienoju, tai gan neapmaainiija pa garantiju - savienoja to dzelteno , paprasīja vēl 19 lvl + pasūtīja tirst un nesamainīja aķi.
maģis standby režīmā rija 0.7A
Offline
Driver
01. Dec 2008, 21:11 #4264

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


01 Dec 2008, 21:08:19 Modricimus rakstīja:
man muteres škodai aftermarket ma'gi pats vienoju, lai arī skanētu pie izslēgtas aizdedzes. finālā pēc 2 nēdēļu stāvēšanas bija "bue vue..."
bet nu aizdzinu un pa garantiju samainīja aķi, un pēc tam nebija problēmas. arī otraijai škodai pats vienoju, tai gan neapmaainiija pa garantiju - savienoja to dzelteno , paprasīja vēl 19 lvl + pasūtīja tirst un nesamainīja aķi.
maģis standby režīmā rija 0.7A

ja tu atdzitu pie manis auto, tad pec akja nomainjas pirms darbinasnas palugtu tev pasham paturet rokas svecvadu, kamer jaunais akjis startejot "piestraadajas"

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
gapp
01. Dec 2008, 21:12 #4265

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD

nez, manuprāt, maģis ar noņemtu panelīti nerij neko... un atstāt paneli virsū šajos laikos nav prāta darbs Bet nu katrs dara, kā pašam labāk tīk
Offline
Driver
01. Dec 2008, 21:18 #4266

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


01 Dec 2008, 21:12:50 gapp rakstīja:
nez, manuprāt, maģis ar noņemtu panelīti nerij neko... un atstāt paneli virsū šajos laikos nav prāta darbs Bet nu katrs dara, kā pašam labāk tīk

kaa kurais, citam taja bridi barojas ne tikai panelitis, bet ari visas citas mikrenes iekshaa, tikai procesors nevienu no vinjam nedarbina.

man patik stock magji un vinjiem nav nonjemamu panelishu

P.S. lauvas tiesu no taa paterinja panjem pats procesors, kas atrodas ieksh panelisha

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
jurci-s
01. Dec 2008, 21:21 #4267

Kopš: 13. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3386

Braucu ar: 3-er...M-tech e30, e46

Pa cik varētu notirgot m50b25 non vanos pilnā zborā izņem no e30 un ieliec citā..?
Offline
Modrs
01. Dec 2008, 21:28 #4268

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

saki cēēnu, mani interesē, ar pēcapmaksu
Offline
jurci-s
01. Dec 2008, 21:47 #4269

Kopš: 13. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3386

Braucu ar: 3-er...M-tech e30, e46

es jau tikai prasu kas būtu saprātīga cena..? interesējos..
Offline
rotax
01. Dec 2008, 22:08 #4270

Kopš: 11. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 47

Braucu ar:

330 d e46 2000.g.
Problēma ar salona ventilatoruiešķiļot mašīnu viss ok,paiet pāris minūtes un ventilators lēnām apstājas.klima tipa domā kko un šancē.stulbākais tas,ka tā ir katru reizi,tad jau pats ventilators ir ok.moš "ezis" vainīgs
Offline
Kashelz
01. Dec 2008, 22:09 #4271

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


01 Dec 2008, 21:21:56 jurci-s rakstīja:
Pa cik varētu notirgot m50b25 non vanos pilnā zborā izņem no e30 un ieliec citā..?

A pirmajaa zjigulii aka kapeikaa nevar diez iemakareet kaut kaa iekshaa M50 dzineeju??
Offline
matrixxxx
01. Dec 2008, 22:37 #4272

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


01 Dec 2008, 21:18:09 Driver rakstīja:
P.S. lauvas tiesu no taa paterinja panjem pats procesors, kas atrodas ieksh panelisha

Ir dazjaadi magji, pioneer parasti idle versijaaeed maz.
Un beidz pieasaukt manu uzvaardu (Lauva )
PS., ja kas, Gapp, PM arii man un es Tev paliidzeeshu (in da Riga).
Offline
gapp
01. Dec 2008, 22:39 #4273

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD


01 Dec 2008, 22:37:40 matrixxxx rakstīja:

01 Dec 2008, 21:18:09 Driver rakstīja:
P.S. lauvas tiesu no taa paterinja panjem pats procesors, kas atrodas ieksh panelisha

Ir dazjaadi magji, pioneer parasti idle versijaaeed maz.
Un beidz pieasaukt manu uzvaardu (Lauva )
PS., ja kas, Gapp, PM arii man un es Tev paliidzeeshu (in da Riga).


Man nav problēmu Man viss strādā
Offline
Staris
01. Dec 2008, 23:20 #4274

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

e36 durvju slēdzene.
Tā var būt, ka, ja slēdzenei paliek grūtāk slēgties (iekšā putekļi, smiltis ), tad centrālā sāk gļukot un tas izpaužas tā, ka tu aizslēdz durvis un viņas uzreiz atslēdzas vaļā. Ar otru reizi var aizslēgt.
Attiecīgi slēdzot vaļā slēdzas ciet un ar otro reizi var atslēgt.
No sākuma bija kruta viss. Tad vēlāk parādījās tikai vienā virzienā gļuks ( vai nu neslēdzās ciet vai vaļā). Tad pēc skaņas sadzirdēju, ka kaut kā ar slodzi slēdzas vaļā vadītāja durvis un attiecīgi tagad neslēdzas normāli ne ciet ne vaļā.

Kādam ir bijusi pieredze ar ko tādu?

[ Šo ziņu laboja Staris, 01 Dec 2008, 23:21:08 ]

Offline
Driver
01. Dec 2008, 23:22 #4275

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


01 Dec 2008, 23:20:47 Staris rakstīja:
e36 durvju slēdzene.
Tā var būt, ka, ja slēdzenei paliek grūtāk slēgties (iekšā putekļi, smiltis ), tad centrālā sāk gļukot un tas izpaužas tā, ka tu aizslēdz durvis un viņas uzreiz atslēdzas vaļā. Ar otru reizi var aizslēgt.
Attiecīgi slēdzot vaļā slēdzas ciet un ar otro reizi var atslēgt.
No sākuma bija kruta viss. Tad vēlāk parādījās tikai vienā virzienā gļuks ( vai nu neslēdzās ciet vai vaļā). Tad pēc skaņas sadzirdēju, ka kaut kā ar slodzi slēdzas vaļā vadītāja durvis un attiecīgi tagad neslēdzas normāli ne ciet ne vaļā.

Kādam ir bijusi pieredze ar ko tādu?

jaukt ara tirit visu mehanismu un ellot pa jaunu, ja nepalidz, tad motorinju mainja.
sakt ar motorinju mainju nav jega, jo nomocisi labus, ja dabusi ejoshus

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Staris
01. Dec 2008, 23:36 #4276

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

tātad dēļ neparedzētas slodzes tas mehānisms var izdomāt, ka kaut kas neļauj "durvju pogai" pacelties vai nolaisties un viņa tiek atgriezta sākuma stāvoklī?
Nu tjip tas ir iespējams, ka tāda štelle ir iestrādāta tajā mehānismā? Safe mode tjip
Offline
us
01. Dec 2008, 23:43 #4277

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: Pilnpievada automobīli


01 Dec 2008, 22:09:10 Kashelz rakstīja:
A pirmajaa zjigulii aka kapeikaa nevar diez iemakareet kaut kaa iekshaa M50 dzineeju??


Par žiguli hvz, bet moskvičā var ielikt kaut kādu tur bmw dzinēju.
Offline
Driver
01. Dec 2008, 23:43 #4278

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


01 Dec 2008, 23:36:34 Staris rakstīja:
tātad dēļ neparedzētas slodzes tas mehānisms var izdomāt, ka kaut kas neļauj "durvju pogai" pacelties vai nolaisties un viņa tiek atgriezta sākuma stāvoklī?
Nu tjip tas ir iespējams, ka tāda štelle ir iestrādāta tajā mehānismā? Safe mode tjip

nee biki savadak tas notiek.
BMW markas auto centrala atslega kontrole sevi, tobish kad visas sledzenes ir valjaa tad motorinja ir savienots viens kontakts, bet kad ciet, tad cits.
kad centrala atslega tiek iedarbinata, sistema ceko vai visos motorinjos kontakti pariet no vienas pozicijas uz otru, kaa ari cik ilgi tas notiek. ja tas notiek ar aizturi vai kaut viens motors gala stavokli nesasniedz, tad tiek padots impulss uz otru pusi - tobish atcelt komandu un visas durvis atlec atkal valjaa (atkal ciet).

ja mehaniska atslegas dalja staiga stingri, tad taa ari notiek. kaa ari motorinji delj vecuma sadilst/izlurkajas un ja ari viss mehaniski strada viegli vinji tapat var sakt gljuchit

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
jurci-s
01. Dec 2008, 23:46 #4279

Kopš: 13. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3386

Braucu ar: 3-er...M-tech e30, e46


01 Dec 2008, 22:09:10 Kashelz rakstīja:

01 Dec 2008, 21:21:56 jurci-s rakstīja:
Pa cik varētu notirgot m50b25 non vanos pilnā zborā izņem no e30 un ieliec citā..?

A pirmajaa zjigulii aka kapeikaa nevar diez iemakareet kaut kaa iekshaa M50 dzineeju??

Domāju ka paļubē var.. ko tik mūsdienās nevar vajag tik gribēšanu..
Offline
sxpower
01. Dec 2008, 23:50 #4280

Kopš: 25. Jun 2008

Ziņojumi: 215

Braucu ar:

Kaadam nav paraugs kaa rakstiit iesniegumu, paarsuudzot polichu uzlikto sodu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo