Online
Pašreiz BMWPower skatās 262 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto
Autors | Ziņojums |
Pivot | 22. Jan 2020, 08:54 |
#4221
|
| Kopš: 22. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 140
Braucu ar: vī eits
|
21 Jan 2020, 10:01:14 @SCHNITZEL rakstīja:
Kādas atsauksmes par VW 2.0 tfsi 220zs benzīnu (2019)? Vajag saprast reālo patēriņu un to vai nav slavens ar neuzticamību.
Bundža būs Tiguan. Alternatīva ir 2.0 dīzelis vai 1.5 benzīns.
Ja runa par 2.0 motoriem un 4motion, tad dīzeļa pilnu bāku var nobraukt ~900km, ar benzīna pilnu bāku: ~400...450km. Benzīns iet labāk, nav tā pišanās ar dpf reģenerācijām, adblue.
Par 1.5 nezināšu, bet 1.4 150zs FWD tēŗē tā kā 2.0tdi 4motion un brauc ļoti labi- pilsētai dinamisks, no starta lec kā raķete , uz šosejas jaudas, protams, pietrūkst. | Offline | | |
AV | 22. Jan 2020, 09:16 |
#4222
|
| Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17407
Braucu ar: 500
|
22 Jan 2020, 08:54:31 @Pivot rakstīja:
Benzīns iet labāk, nav tā pišanās ar dpf reģenerācijām, adblue.
Kāds tieši ir čakars ar adblue? Retak, neka reizi 10kkm (?) papildinat bacoku, kas gandriz neko nemaksa?
Man kaareiz ir darba Tiguans 2.0d DSG - ar pilnigi jaunu auto nobraucot 18kkm pagaidam ne reizi neesmu pamanijis/izjutis, ka notiktu regeneracija. | Offline | | |
Pivot | 22. Jan 2020, 12:43 |
#4223
|
| Kopš: 22. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 140
Braucu ar: vī eits
|
22 Jan 2020, 09:16:12 @AV rakstīja:
22 Jan 2020, 08:54:31 @Pivot rakstīja:
Benzīns iet labāk, nav tā pišanās ar dpf reģenerācijām, adblue.
Kāds tieši ir čakars ar adblue? Retak, neka reizi 10kkm (?) papildinat bacoku, kas gandriz neko nemaksa?
Man kaareiz ir darba Tiguans 2.0d DSG - ar pilnigi jaunu auto nobraucot 18kkm pagaidam ne reizi neesmu pamanijis/izjutis, ka notiktu regeneracija.
Jocīgi. Man režīms 80% pilsēta. Aptuveni reizi 2 nedēļās, kāpjot ārā no auto, paliek rūcošs ventilators un “degošas gumijas” smaka. Izbraucot 5 km, noparkojot atakl tas pats. Respektīvi paliek pārtraukta reģenerācija. Nobraukums tāds pats kā tev.[ Šo ziņu laboja Pivot, 22 Jan 2020, 12:44:24 ] | Offline | | |
protams | 22. Jan 2020, 12:53 |
#4224
|
| Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5651
Braucu ar: null ziiben
|
22 Jan 2020, 12:43:29 @Pivot rakstīja:
22 Jan 2020, 09:16:12 @AV rakstīja:
22 Jan 2020, 08:54:31 @Pivot rakstīja:
Benzīns iet labāk, nav tā pišanās ar dpf reģenerācijām, adblue.
Kāds tieši ir čakars ar adblue? Retak, neka reizi 10kkm (?) papildinat bacoku, kas gandriz neko nemaksa?
Man kaareiz ir darba Tiguans 2.0d DSG - ar pilnigi jaunu auto nobraucot 18kkm pagaidam ne reizi neesmu pamanijis/izjutis, ka notiktu regeneracija.
Jocīgi. Man režīms 80% pilsēta. Aptuveni reizi 2 nedēļās, kāpjot ārā no auto, paliek rūcošs ventilators un “degošas gumijas” smaka. Izbraucot 5 km, noparkojot atakl tas pats. Respektīvi paliek pārtraukta reģenerācija. Nobraukums tāds pats kā tev.
rAudi C7 ar 2.0 tdi rpm cēlās uz 1 reģerējoties
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
AV | 22. Jan 2020, 13:07 |
#4225
|
| Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17407
Braucu ar: 500
|
22 Jan 2020, 12:43:29 @Pivot rakstīja:
22 Jan 2020, 09:16:12 @AV rakstīja:
22 Jan 2020, 08:54:31 @Pivot rakstīja:
Benzīns iet labāk, nav tā pišanās ar dpf reģenerācijām, adblue.
Kāds tieši ir čakars ar adblue? Retak, neka reizi 10kkm (?) papildinat bacoku, kas gandriz neko nemaksa?
Man kaareiz ir darba Tiguans 2.0d DSG - ar pilnigi jaunu auto nobraucot 18kkm pagaidam ne reizi neesmu pamanijis/izjutis, ka notiktu regeneracija.
Jocīgi. Man režīms 80% pilsēta. Aptuveni reizi 2 nedēļās, kāpjot ārā no auto, paliek rūcošs ventilators un “degošas gumijas” smaka. Izbraucot 5 km, noparkojot atakl tas pats. Respektīvi paliek pārtraukta reģenerācija. Nobraukums tāds pats kā tev.
Ok, pāris reizes ir bijis, ka ārā kāpjot ventilators paliek darbojoties. Nezināju, ka tas liecina par nepabeigtu regeneraciju. Smakas gan neesmu pamanijis. Un tas ventilators man jau absoluti neka netrauce | Offline | | |
depo | 22. Jan 2020, 13:12 |
#4226
|
| Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20951
Braucu ar: Zirgu
| Kad izkāp, neskrien prom uzreiz. Aizej pie izpūtēja pastāvi 5 sek, sajutīsi ļoti spēcīgu tādu kā degošas gumijas smaku. Ventilators iet pilnā tvaikā pat pie izslēgta dzinēja. Netraucē, ja tu atbrauc normālā laikā mājās, bet, ja 1 pa nakti, tad dažiem var nepatikt tā skaņa pie pašiem logiem. [ Šo ziņu laboja depo, 22 Jan 2020, 13:13:33 ] | Offline | | |
Pivot | 22. Jan 2020, 16:09 |
#4227
|
| Kopš: 22. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 140
Braucu ar: vī eits
| Nu ok. Šis viss jau vairs neattiecas uz Tiguan, bet dīzeli kā tādu. Kopumā Tiguan >2017.g. ir labs krosovers. Vienīgie mīnusi: ir paciets ar R19, skaņas izolācija arkās nav īpaši ok, 4motion salikumā ar DSG kārbu "tupī", kad iemin grīdā (šķiet FWD nav tik izteikti). Pārējais tur ir OK. Turbobenzīns iet labi, bet rij. Turbodīzels iet drusku sliktāk, bet nerij. That's it | Offline | | |
xxxx | 22. Jan 2020, 16:49 |
#4228
|
| Kopš: 27. Mar 2011
Ziņojumi: 330
Braucu ar: 300SEL
| Cik liels ir Tiguan realais benzina paterins? Man kolege nopirka, viss patik, tikai esot liels benzina paterins, cik liels nesaka | Offline | | |
|
Garajs | 22. Jan 2020, 17:01 |
#4229
|
| Kopš: 11. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 235
Braucu ar: Subaru Legacy
| Seat Ateca, 1,4 TSI DSG7 FWD
šobrīd 2,5 gadi 37k km
neizbraucot no pilsētas 8-9l. Ziemas aukstumā bija tuvu 10.
Salīdzinājumam, līdzīgos maršrutos VW 2l dīzelis tērē apmēram to pašu. | Offline | | |
AV | 22. Jan 2020, 17:07 |
#4230
|
| Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17407
Braucu ar: 500
|
22 Jan 2020, 17:01:56 @Garajs rakstīja:
Seat Ateca, 1,4 TSI DSG7 FWD
šobrīd 2,5 gadi 37k km
neizbraucot no pilsētas 8-9l. Ziemas aukstumā bija tuvu 10.
Salīdzinājumam, līdzīgos maršrutos VW 2l dīzelis tērē apmēram to pašu.
Es gan teiktu, ka man dizelim sanāk 1-2 litri mazak, betnu 100% korekti grūti salīdzināt, jo loti atkarīgs no braukšanas stila un faktiskā maršruta. | Offline | | |
michals1 | 22. Jan 2020, 17:10 |
#4231
|
| Kopš: 17. Apr 2019
No: Salaspils
Ziņojumi: 2037
Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!
| Sievas Foresters XT 2litri,benzīns-vidēji rij 11 litrus.
Mans 530 xDrive,ne vairak par 9.
Secinājums-tikai un vienīgi Dīzeli! | Offline | | |
jaaks | 22. Jan 2020, 17:11 |
#4232
|
| Kopš: 09. Jan 2017
Ziņojumi: 14
Braucu ar:
|
22 Jan 2020, 09:16:12 @AV rakstīja:
22 Jan 2020, 08:54:31 @Pivot rakstīja:
Benzīns iet labāk, nav tā pišanās ar dpf reģenerācijām, adblue.
Kāds tieši ir čakars ar adblue? Retak, neka reizi 10kkm (?) papildinat bacoku, kas gandriz neko nemaksa?
Man kaareiz ir darba Tiguans 2.0d DSG - ar pilnigi jaunu auto nobraucot 18kkm pagaidam ne reizi neesmu pamanijis/izjutis, ka notiktu regeneracija.
Kā jūs pildat to AdBlue? Līdz pilnam bačokam no kannām/sūkņa? Drīz tāda vajadzība radīsies, tāpēc par Tiguan jautāju, jo, citēju - Tiguan – pie AdBlue uzpildes vajag to tvertni uzpildīt līdz augšai, lai nebūtu problēmas ar līmeņa devēju, kurš var nenostrādāt pie daļējas tvertnes uzpildes. Tā ir? | Offline | | |
RR04 | 22. Jan 2020, 17:11 |
#4233
|
| Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3778
Braucu ar: 41
|
22 Jan 2020, 17:10:42 @michals1 rakstīja:
Sievas Foresters XT 2litri,benzīns-vidēji rij 11 litrus.
Mans 530 xDrive,ne vairak par 9.
Secinājums-esmu jampampiņš un nesaprotu, ka cilvēkiem dažādas vajadzības un nobraukumi utt!
Palaboju | Offline | | |
AV | 22. Jan 2020, 17:13 |
#4234
|
| Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17407
Braucu ar: 500
|
22 Jan 2020, 17:11:18 @jaaks rakstīja:
Kā jūs pildat to AdBlue? Līdz pilnam bačokam no kannām/sūkņa? Drīz tāda vajadzība radīsies, tāpēc par Tiguan jautāju, jo, citēju - Tiguan – pie AdBlue uzpildes vajag to tvertni uzpildīt līdz augšai, lai nebūtu problēmas ar līmeņa devēju, kurš var nenostrādāt pie daļējas tvertnes uzpildes. Tā ir?
Pildīju Nestē pie slāvu apļa - tur ir adblue pistole, attiecīgi pielēju līdz atdurei tieši tā pat kā degvielu. | Offline | | |
Garajs | 22. Jan 2020, 17:28 |
#4235
|
| Kopš: 11. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 235
Braucu ar: Subaru Legacy
|
22 Jan 2020, 17:07:07 @AV rakstīja:
22 Jan 2020, 17:01:56 @Garajs rakstīja:
Seat Ateca, 1,4 TSI DSG7 FWD
šobrīd 2,5 gadi 37k km
neizbraucot no pilsētas 8-9l. Ziemas aukstumā bija tuvu 10.
Salīdzinājumam, līdzīgos maršrutos VW 2l dīzelis tērē apmēram to pašu.
Es gan teiktu, ka man dizelim sanāk 1-2 litri mazak, betnu 100% korekti grūti salīdzināt, jo loti atkarīgs no braukšanas stila un faktiskā maršruta.
Es tieši par vienu un to pašu maršrutu/braucēju. Man tas ir reāli īss un maksimāli sūdīgs režīms dīzelim. Tikko dabū braukt kaut vai cauri pilsētai Zolitūde/Jugla vai līdzīgi, uzreiz ir 6,5-7 | Offline | | |
micromix | 22. Jan 2020, 17:55 |
#4236
|
| Kopš: 25. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 215
Braucu ar: DD
| Nobraucu 0-160k km ar '16 Tiguan II, 2,0TDI 150zs 4 motion automāts. Man patēriņš vidēji 6,2 - 7,2 l ziemā ar autonomku. 80% šoseja virs LV vidējā ātruma... Igauniju uz 90-100km/h izbraucu uz 5,9l.
Ad blue lēju no pistoles, iesaku liet ar pistoli lēnāk, lai vairāk var ieliet vienā reizē, jo saputojoties ātrāk nostrādā klikšķis. Lēju parasti 6-7 litrus. Līmeņa devējs nostrādā pie otras piedarbināšanas vienmēr.
Runājot par filtra dedzināšanu, viesiem tiem VAG motoriem procesa laikā apgriezieni uzkāpj uz 1000 rpm un smird ārā. Dedzināšanas process parasti sākas pie mazākiem ātrumiem, nevis uz šosejas t.i. parasti pēc šosejas brauciena, iebraucot pilsētā. Nekas nenotiks arī, ja noslāpēsi un ar pirmo reizi neizdedzināsi. | Offline | | |
|
smudo | 22. Jan 2020, 18:27 |
#4237
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3633
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
22 Jan 2020, 17:51:51 @Nixx rakstīja:
MAN TGE. Jauns. 177 hp, automāts. Lej tikai prodīzel / sorī /
Adblū pirmo reizi pielēja pie 15k km. Man nav pa rokai čeka. Tvertne ir 18 L, ielēja ~ 15. Arī nestē
Pirmo apkopi paprasīja uz ~ 18.000 km. Avara servisnieki teica, ka tas esot ļotiļoti daudz nobraukts ar oridžinal adblū uzpildi.
Buss tiek 50/50 pilsētas / haiveja ciklā trenkāts. Baigi intensīvi nebrauc
Tīrāk sadeg - mazāk kvēpu - mazāk adblū - Kaspičs laimīgāks
AdBlue neitralize NOx gazes. Sajaucot tas kopa SCR katakizatora ar urinvielu (AdBlue), no divam kaitigam vielam rodas udens un nekaitiga gaze. Kvepus tas nekadi neietekme.
Man pirmo uzpildi (laikam 12l tvetne) Audi prasija pie nepilni 10k km. Neesmu lidz galam sapratis, ka ta Neste AdBlue pistole strada. Man visu laiku atdure iesledzas un process lidz ar to panem relativi daudz laika? Pienemu, ka pildu nepareizi? | Offline | | |
Modrs | 22. Jan 2020, 19:24 |
#4238
|
| Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| Ja budžets uzņēmumam priekš JAUNA vieglā auto iegādes ir 17k eur, tad kādi ir ieteikumi? [ Šo ziņu laboja Modrs, 22 Jan 2020, 20:00:11 ] | Offline | | |
GirtzB | 22. Jan 2020, 19:25 |
#4239
|
| Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Skoda/Seat/Toyota atrodi pareizo akciju...
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Online | | |
wanksta | 22. Jan 2020, 19:48 |
#4240
|
| Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7365
Braucu ar: muti
|
22 Jan 2020, 18:27:56 @smudo rakstīja:
Man pirmo uzpildi (laikam 12l tvetne) Audi prasija pie nepilni 10k km. Neesmu lidz galam sapratis, ka ta Neste AdBlue pistole strada. Man visu laiku atdure iesledzas un process lidz ar to panem relativi daudz laika? Pienemu, ka pildu nepareizi?
Varbūt pastāv iespēja, ka tā pistole ir smagajiem? | Online | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|