Online

Pašreiz BMWPower skatās 262 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Pivot
22. Jan 2020, 08:54 #4221

Kopš: 22. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 140

Braucu ar: vī eits


21 Jan 2020, 10:01:14 @SCHNITZEL rakstīja:
Kādas atsauksmes par VW 2.0 tfsi 220zs benzīnu (2019)? Vajag saprast reālo patēriņu un to vai nav slavens ar neuzticamību.
Bundža būs Tiguan. Alternatīva ir 2.0 dīzelis vai 1.5 benzīns.


Ja runa par 2.0 motoriem un 4motion, tad dīzeļa pilnu bāku var nobraukt ~900km, ar benzīna pilnu bāku: ~400...450km. Benzīns iet labāk, nav tā pišanās ar dpf reģenerācijām, adblue.
Par 1.5 nezināšu, bet 1.4 150zs FWD tēŗē tā kā 2.0tdi 4motion un brauc ļoti labi- pilsētai dinamisks, no starta lec kā raķete , uz šosejas jaudas, protams, pietrūkst.
Offline
AV
22. Jan 2020, 09:16 #4222

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500


22 Jan 2020, 08:54:31 @Pivot rakstīja:
Benzīns iet labāk, nav tā pišanās ar dpf reģenerācijām, adblue.

Kāds tieši ir čakars ar adblue? Retak, neka reizi 10kkm (?) papildinat bacoku, kas gandriz neko nemaksa?
Man kaareiz ir darba Tiguans 2.0d DSG - ar pilnigi jaunu auto nobraucot 18kkm pagaidam ne reizi neesmu pamanijis/izjutis, ka notiktu regeneracija.
Offline
Pivot
22. Jan 2020, 12:43 #4223

Kopš: 22. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 140

Braucu ar: vī eits


22 Jan 2020, 09:16:12 @AV rakstīja:

22 Jan 2020, 08:54:31 @Pivot rakstīja:
Benzīns iet labāk, nav tā pišanās ar dpf reģenerācijām, adblue.

Kāds tieši ir čakars ar adblue? Retak, neka reizi 10kkm (?) papildinat bacoku, kas gandriz neko nemaksa?
Man kaareiz ir darba Tiguans 2.0d DSG - ar pilnigi jaunu auto nobraucot 18kkm pagaidam ne reizi neesmu pamanijis/izjutis, ka notiktu regeneracija.


Jocīgi. Man režīms 80% pilsēta. Aptuveni reizi 2 nedēļās, kāpjot ārā no auto, paliek rūcošs ventilators un “degošas gumijas” smaka. Izbraucot 5 km, noparkojot atakl tas pats. Respektīvi paliek pārtraukta reģenerācija. Nobraukums tāds pats kā tev.

[ Šo ziņu laboja Pivot, 22 Jan 2020, 12:44:24 ]

Offline
protams
22. Jan 2020, 12:53 #4224

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5651

Braucu ar: null ziiben


22 Jan 2020, 12:43:29 @Pivot rakstīja:

22 Jan 2020, 09:16:12 @AV rakstīja:

22 Jan 2020, 08:54:31 @Pivot rakstīja:
Benzīns iet labāk, nav tā pišanās ar dpf reģenerācijām, adblue.

Kāds tieši ir čakars ar adblue? Retak, neka reizi 10kkm (?) papildinat bacoku, kas gandriz neko nemaksa?
Man kaareiz ir darba Tiguans 2.0d DSG - ar pilnigi jaunu auto nobraucot 18kkm pagaidam ne reizi neesmu pamanijis/izjutis, ka notiktu regeneracija.


Jocīgi. Man režīms 80% pilsēta. Aptuveni reizi 2 nedēļās, kāpjot ārā no auto, paliek rūcošs ventilators un “degošas gumijas” smaka. Izbraucot 5 km, noparkojot atakl tas pats. Respektīvi paliek pārtraukta reģenerācija. Nobraukums tāds pats kā tev.

rAudi C7 ar 2.0 tdi rpm cēlās uz 1 reģerējoties

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
AV
22. Jan 2020, 13:07 #4225

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500


22 Jan 2020, 12:43:29 @Pivot rakstīja:

22 Jan 2020, 09:16:12 @AV rakstīja:

22 Jan 2020, 08:54:31 @Pivot rakstīja:
Benzīns iet labāk, nav tā pišanās ar dpf reģenerācijām, adblue.

Kāds tieši ir čakars ar adblue? Retak, neka reizi 10kkm (?) papildinat bacoku, kas gandriz neko nemaksa?
Man kaareiz ir darba Tiguans 2.0d DSG - ar pilnigi jaunu auto nobraucot 18kkm pagaidam ne reizi neesmu pamanijis/izjutis, ka notiktu regeneracija.


Jocīgi. Man režīms 80% pilsēta. Aptuveni reizi 2 nedēļās, kāpjot ārā no auto, paliek rūcošs ventilators un “degošas gumijas” smaka. Izbraucot 5 km, noparkojot atakl tas pats. Respektīvi paliek pārtraukta reģenerācija. Nobraukums tāds pats kā tev.

Ok, pāris reizes ir bijis, ka ārā kāpjot ventilators paliek darbojoties. Nezināju, ka tas liecina par nepabeigtu regeneraciju. Smakas gan neesmu pamanijis. Un tas ventilators man jau absoluti neka netrauce
Offline
depo
22. Jan 2020, 13:12 #4226

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu

Kad izkāp, neskrien prom uzreiz. Aizej pie izpūtēja pastāvi 5 sek, sajutīsi ļoti spēcīgu tādu kā degošas gumijas smaku. Ventilators iet pilnā tvaikā pat pie izslēgta dzinēja. Netraucē, ja tu atbrauc normālā laikā mājās, bet, ja 1 pa nakti, tad dažiem var nepatikt tā skaņa pie pašiem logiem.

[ Šo ziņu laboja depo, 22 Jan 2020, 13:13:33 ]

Offline
Pivot
22. Jan 2020, 16:09 #4227

Kopš: 22. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 140

Braucu ar: vī eits

Nu ok. Šis viss jau vairs neattiecas uz Tiguan, bet dīzeli kā tādu. Kopumā Tiguan >2017.g. ir labs krosovers. Vienīgie mīnusi: ir paciets ar R19, skaņas izolācija arkās nav īpaši ok, 4motion salikumā ar DSG kārbu "tupī", kad iemin grīdā (šķiet FWD nav tik izteikti). Pārējais tur ir OK. Turbobenzīns iet labi, bet rij. Turbodīzels iet drusku sliktāk, bet nerij. That's it
Offline
xxxx
22. Jan 2020, 16:49 #4228

Kopš: 27. Mar 2011

Ziņojumi: 330

Braucu ar: 300SEL

Cik liels ir Tiguan realais benzina paterins? Man kolege nopirka, viss patik, tikai esot liels benzina paterins, cik liels nesaka
Offline
Garajs
22. Jan 2020, 17:01 #4229

Kopš: 11. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 235

Braucu ar: Subaru Legacy

Seat Ateca, 1,4 TSI DSG7 FWD
šobrīd 2,5 gadi 37k km
neizbraucot no pilsētas 8-9l. Ziemas aukstumā bija tuvu 10.

Salīdzinājumam, līdzīgos maršrutos VW 2l dīzelis tērē apmēram to pašu.
Offline
AV
22. Jan 2020, 17:07 #4230

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500


22 Jan 2020, 17:01:56 @Garajs rakstīja:
Seat Ateca, 1,4 TSI DSG7 FWD
šobrīd 2,5 gadi 37k km
neizbraucot no pilsētas 8-9l. Ziemas aukstumā bija tuvu 10.

Salīdzinājumam, līdzīgos maršrutos VW 2l dīzelis tērē apmēram to pašu.

Es gan teiktu, ka man dizelim sanāk 1-2 litri mazak, betnu 100% korekti grūti salīdzināt, jo loti atkarīgs no braukšanas stila un faktiskā maršruta.
Offline
michals1
22. Jan 2020, 17:10 #4231

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2037

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!

Sievas Foresters XT 2litri,benzīns-vidēji rij 11 litrus.
Mans 530 xDrive,ne vairak par 9.
Secinājums-tikai un vienīgi Dīzeli!
Offline
jaaks
22. Jan 2020, 17:11 #4232

Kopš: 09. Jan 2017

Ziņojumi: 14

Braucu ar:


22 Jan 2020, 09:16:12 @AV rakstīja:

22 Jan 2020, 08:54:31 @Pivot rakstīja:
Benzīns iet labāk, nav tā pišanās ar dpf reģenerācijām, adblue.

Kāds tieši ir čakars ar adblue? Retak, neka reizi 10kkm (?) papildinat bacoku, kas gandriz neko nemaksa?
Man kaareiz ir darba Tiguans 2.0d DSG - ar pilnigi jaunu auto nobraucot 18kkm pagaidam ne reizi neesmu pamanijis/izjutis, ka notiktu regeneracija.
Kā jūs pildat to AdBlue? Līdz pilnam bačokam no kannām/sūkņa? Drīz tāda vajadzība radīsies, tāpēc par Tiguan jautāju, jo, citēju - Tiguan – pie AdBlue uzpildes vajag to tvertni uzpildīt līdz augšai, lai nebūtu problēmas ar līmeņa devēju, kurš var nenostrādāt pie daļējas tvertnes uzpildes. Tā ir?
Offline
RR04
22. Jan 2020, 17:11 #4233

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3778

Braucu ar: 41


22 Jan 2020, 17:10:42 @michals1 rakstīja:
Sievas Foresters XT 2litri,benzīns-vidēji rij 11 litrus.
Mans 530 xDrive,ne vairak par 9.
Secinājums-esmu jampampiņš un nesaprotu, ka cilvēkiem dažādas vajadzības un nobraukumi utt!

Palaboju
Offline
AV
22. Jan 2020, 17:13 #4234

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500


22 Jan 2020, 17:11:18 @jaaks rakstīja:
Kā jūs pildat to AdBlue? Līdz pilnam bačokam no kannām/sūkņa? Drīz tāda vajadzība radīsies, tāpēc par Tiguan jautāju, jo, citēju - Tiguan – pie AdBlue uzpildes vajag to tvertni uzpildīt līdz augšai, lai nebūtu problēmas ar līmeņa devēju, kurš var nenostrādāt pie daļējas tvertnes uzpildes. Tā ir?

Pildīju Nestē pie slāvu apļa - tur ir adblue pistole, attiecīgi pielēju līdz atdurei tieši tā pat kā degvielu.
Offline
Garajs
22. Jan 2020, 17:28 #4235

Kopš: 11. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 235

Braucu ar: Subaru Legacy


22 Jan 2020, 17:07:07 @AV rakstīja:

22 Jan 2020, 17:01:56 @Garajs rakstīja:
Seat Ateca, 1,4 TSI DSG7 FWD
šobrīd 2,5 gadi 37k km
neizbraucot no pilsētas 8-9l. Ziemas aukstumā bija tuvu 10.

Salīdzinājumam, līdzīgos maršrutos VW 2l dīzelis tērē apmēram to pašu.

Es gan teiktu, ka man dizelim sanāk 1-2 litri mazak, betnu 100% korekti grūti salīdzināt, jo loti atkarīgs no braukšanas stila un faktiskā maršruta.


Es tieši par vienu un to pašu maršrutu/braucēju. Man tas ir reāli īss un maksimāli sūdīgs režīms dīzelim. Tikko dabū braukt kaut vai cauri pilsētai Zolitūde/Jugla vai līdzīgi, uzreiz ir 6,5-7
Offline
micromix
22. Jan 2020, 17:55 #4236

Kopš: 25. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 215

Braucu ar: DD

Nobraucu 0-160k km ar '16 Tiguan II, 2,0TDI 150zs 4 motion automāts. Man patēriņš vidēji 6,2 - 7,2 l ziemā ar autonomku. 80% šoseja virs LV vidējā ātruma... Igauniju uz 90-100km/h izbraucu uz 5,9l.
Ad blue lēju no pistoles, iesaku liet ar pistoli lēnāk, lai vairāk var ieliet vienā reizē, jo saputojoties ātrāk nostrādā klikšķis. Lēju parasti 6-7 litrus. Līmeņa devējs nostrādā pie otras piedarbināšanas vienmēr.

Runājot par filtra dedzināšanu, viesiem tiem VAG motoriem procesa laikā apgriezieni uzkāpj uz 1000 rpm un smird ārā. Dedzināšanas process parasti sākas pie mazākiem ātrumiem, nevis uz šosejas t.i. parasti pēc šosejas brauciena, iebraucot pilsētā. Nekas nenotiks arī, ja noslāpēsi un ar pirmo reizi neizdedzināsi.
Offline
smudo
22. Jan 2020, 18:27 #4237

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3633

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


22 Jan 2020, 17:51:51 @Nixx rakstīja:


MAN TGE. Jauns. 177 hp, automāts. Lej tikai prodīzel / sorī /
Adblū pirmo reizi pielēja pie 15k km. Man nav pa rokai čeka. Tvertne ir 18 L, ielēja ~ 15. Arī nestē
Pirmo apkopi paprasīja uz ~ 18.000 km. Avara servisnieki teica, ka tas esot ļotiļoti daudz nobraukts ar oridžinal adblū uzpildi.

Buss tiek 50/50 pilsētas / haiveja ciklā trenkāts. Baigi intensīvi nebrauc

Tīrāk sadeg - mazāk kvēpu - mazāk adblū - Kaspičs laimīgāks


AdBlue neitralize NOx gazes. Sajaucot tas kopa SCR katakizatora ar urinvielu (AdBlue), no divam kaitigam vielam rodas udens un nekaitiga gaze. Kvepus tas nekadi neietekme.

Man pirmo uzpildi (laikam 12l tvetne) Audi prasija pie nepilni 10k km. Neesmu lidz galam sapratis, ka ta Neste AdBlue pistole strada. Man visu laiku atdure iesledzas un process lidz ar to panem relativi daudz laika? Pienemu, ka pildu nepareizi?
Offline
Modrs
22. Jan 2020, 19:24 #4238

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Ja budžets uzņēmumam priekš JAUNA vieglā auto iegādes ir 17k eur, tad kādi ir ieteikumi?

[ Šo ziņu laboja Modrs, 22 Jan 2020, 20:00:11 ]

Offline
GirtzB
22. Jan 2020, 19:25 #4239

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Skoda/Seat/Toyota atrodi pareizo akciju...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
wanksta
22. Jan 2020, 19:48 #4240

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7365

Braucu ar: muti


22 Jan 2020, 18:27:56 @smudo rakstīja:

Man pirmo uzpildi (laikam 12l tvetne) Audi prasija pie nepilni 10k km. Neesmu lidz galam sapratis, ka ta Neste AdBlue pistole strada. Man visu laiku atdure iesledzas un process lidz ar to panem relativi daudz laika? Pienemu, ka pildu nepareizi?


Varbūt pastāv iespēja, ka tā pistole ir smagajiem?
Online

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo