Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 124 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Chiping up

AutorsZiņojums
Locis
26. Jan 2013, 23:26 #421

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11202

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Nu jā,bet nu ja jauda nepārsniedz tos rūpnīcas atstātos 25-30 % tad jau visam jābūt ok..
Offline
marihuans
26. Jan 2013, 23:28 #422

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

ja kārtīgi sačipo,tad automātkārbas netur un manuāļiem sajūgi,pārējais viss ir

-----------------
T: 203-65-203
Offline
crime
26. Jan 2013, 23:28 #423

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8501

Braucu ar: m635csi

Es nechiposhu, ja gribu izgaazt, tam man ir v8 pie tam, diez vai tam diizelim ar 350.000 km taafelee taa chiposhana naaks par labu, turbiina it kaa jauna ir, bet kaarba shvaka
Offline
Laoshi
26. Jan 2013, 23:30 #424

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

crime, ja 350k ir 100% ticams, tad Tev tas dīzels ir praktiski nullīte un čipo, nebaidies. Jaudas, tāpat, kā naudas, nekad nav par daudz
Offline
crime
26. Jan 2013, 23:33 #425

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8501

Braucu ar: m635csi

un kad man vinjsh sadaliisies reizinaataajos, tad ko? danunahuj, tikko saaka sulot pirmaa ruupniicas sprausla, nomainiiju, kursh atbildees, ja izspraags paareejaas 5, deelj sachipotaa spiediena railaa?
Offline
soulfreak
26. Jan 2013, 23:44 #426

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6603

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

atmosfērisks benzīnnieks arī padodas kaut kādam izvirtībām ekonomijas virzienā?
Offline
Laoshi
26. Jan 2013, 23:47 #427

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


26 Jan 2013, 23:33:48 crime rakstīja:
un kad man vinjsh sadaliisies reizinaataajos, tad ko?


Nē, nu ja tas auto ir tāds šrots, tad labāk liec viņam svētu mieru, tas gan. Citādi būs kā ar gāzi: aizvedu sagāzēt savu divi ļimaki noskrējušo drotu, sadega vārsti, sakusa virzuļi, gāze nokāva manu auto, gāzinieks neko negrib zināt!!!1111oneone
Offline
crime
26. Jan 2013, 23:56 #428

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8501

Braucu ar: m635csi

Shrots nav, tachu meerkjtieciigi to izniicinaat arii netaisos. Gribi gaazt, njem benziinnieku, virs chetriem litriem
Offline
crime
26. Jan 2013, 23:56 #429

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8501

Braucu ar: m635csi


26 Jan 2013, 23:44:11 soulfreak rakstīja:
atmosfērisks benzīnnieks arī padodas kaut kādam izvirtībām ekonomijas virzienā?


Padodas, jaaliek virsuu bomaaru noss
Offline
soulfreak
26. Jan 2013, 23:58 #430

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6603

Braucu ar: tīru sirdsapziņu


26 Jan 2013, 23:56:47 crime rakstīja:

26 Jan 2013, 23:44:11 soulfreak rakstīja:
atmosfērisks benzīnnieks arī padodas kaut kādam izvirtībām ekonomijas virzienā?


Padodas, jaaliek virsuu bomaaru noss


paldies mister kriminaalaa aprinda
Offline
crime
26. Jan 2013, 23:59 #431

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8501

Braucu ar: m635csi


26 Jan 2013, 23:58:13 soulfreak rakstīja:

26 Jan 2013, 23:56:47 crime rakstīja:

26 Jan 2013, 23:44:11 soulfreak rakstīja:
atmosfērisks benzīnnieks arī padodas kaut kādam izvirtībām ekonomijas virzienā?


Padodas, jaaliek virsuu bomaaru noss


paldies mister kriminaalaa aprinda


Uz veseliibu, mister friik
Offline
Instigater
27. Jan 2013, 00:03 #432

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


26 Jan 2013, 23:28:02 marihuans rakstīja:
ja kārtīgi sačipo,tad automātkārbas netur un manuāļiem sajūgi,pārējais viss ir
Starp citu, Tu savējam E36 pārbūvi oficiāli reģistrēji un vari TA iet normāli?
Offline
Laoshi
27. Jan 2013, 01:07 #433

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


26 Jan 2013, 23:56:00 crime rakstīja:
Shrots nav, tachu meerkjtieciigi to izniicinaat arii netaisos. Gribi gaazt, njem benziinnieku, virs chetriem litriem


Ko nozīmē gāzt... Kad brauc ar savu benzīnu, tad rati nepārtraukti kūp? Nu auto jāliek zem plēves uz bluķiem, tad nekas neiznīcinās. Nav tik traki ar tiem čipiem, Tu taču celtnieku vagoniņus ar visu brigādi uz objektu nevilksi
Offline
marihuans
27. Jan 2013, 11:03 #434

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666


27 Jan 2013, 00:03:21 Instigater rakstīja:
Starp citu, Tu savējam E36 pārbūvi oficiāli reģistrēji un vari TA iet normāli?


Jā,jau 3 gadus ir oficiāli dīzelis

-----------------
T: 203-65-203
Offline
Kaross
27. Jan 2013, 12:37 #435

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4357

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


26 Jan 2013, 23:15:30 crime rakstīja:
Chipotaaji lielie, tagad izstaastiet, tikai bez dirshanas, kuri diizelja mezgli (dzineeja, degvielas sisteemas, gaisa padeves sisteemas) tiek upureeti uz juusu chiposhanas reekjina? Ja jau viss ir tik zajebis, tad kaapeec ruupniicaa autinji nenoripo no konveijera ar shaadu pashu juusu lielisko konfiguraaciju?


Pēc taviem tekstiem forumā jau var noprast, ka nekad to neesi darījis, bet viedoklis ir. Pareizi? 99% gadījumu šādi negatīvie viedokļi ir tikai no cilvēkiem, kam ir viedoklis, bet pats darījis to nav.

Standarta chiptuning gadījumā turbīnas spiediens tiek pacelts ap 5% robežās, kas ir max. 0,2bar un pilnīgi drošs limits ilgtermiņa lietošanai.
Sajūgs - pārāk asas griezes līknes gadījumā agrais starts palielinās slodzi uz sajūgu un protams, tas nobeigsies ātrak, tāpēc standarta chiptuininga tas tiek īpaši izvērtēts un griezes moments tiek novadīts uz riteņiem maigākā formā, lai saglabātu arī sajūga mūžu.
Degvielas sistēma - no nedaudz lielākas degvielas padeves degvielas sistēmai nekas nevar notikt, jo pārsvarā degmaisījumu sabalansē nevis vienkārši uzgriež lielāku. Tavs pieminētais reila/reikas spiediens vispār netiek aiztikts un NAV jāaiztiek standarta chiptuninga gadījumā. Lielas jaudas projektiem, jā, tas tiek darīts, bet ne par to stāsts. neesmu arī dzirdējis, ka kādam sāktu sprāgt sprauslas ārā no lielāka spiediena. Tukšas baumas.

Mūsdienīgiem auto jauda netiek panākta vienkārši saskrūvējot visu uz augšu. Tā varēja darīt karburatoriem...

Tātad kapēc tā nav no rūpnīcas:

1. Bizness un mārketings - Ne reti viena auto modeļa robežās viens identisks dzinējs ir ar dažādām jaudas gammām. Pārsvarā tikai vadības bloka programma un kādi nebutiski sīkumi ap dzinēju. Jaudīgākas versijas protams maksā krietni vairāk un mazjaudīgās lētākas.

2. Ekoloģiskās normas - Kvepu filtri, EGR sistēmas, katalizatori. Ar katru jauno automašīnu atgāzu normas tiek krasāk ierobežotas un auto ražotājiem ir jāizmanto dažādi līdzekļi, lai iekļautos šajās normās. Pārsvarā uz šo normu rēkina tiek upurēta gan jauda, gan ekonomija. Izplūde ir piebāzta pilna ar liekām, nevajadzīgām lietām. Tajā pat laikā pēc tam tehniskajā apskatē, nekas no ši lietam netiek pārbaudīts. Brīvi izmetot (pareizi izprogrammējot) DPF filtru, EGR sistēmu ārā var bez jebkādām problēmām var iziet ikgadējo tehnisko apskati. Pareizi pārbuvejot izplūdi iegūtais rezultāts ir vienkārši pārsteidzošs.
Atslēdzot DPF filtru auto uzreiz paliek ekonomiskāks, jo vairs nav nepieciešams veikt reģenerācijas un dedzināt papildus degvielu. TA mērītajiem CO un CO2 ar EGR un DPF sistēmām nav nekāda sakara. EGR ir domāts NOx izmešu samazināšanai, DPF citām cietajām daļiņām un HC. Tikai dabas draugiem.

3. Rūpnīcas tūnings. Ne reti rūpnīca piedāvā savus jau uzlabotos auto. Kā labs piemērs ir Audi kopdarbība ar ABT tuninga firmu. Pat pēc automašīnas chiptuninga nezūd ražotāja garantija, kas jebkurā citā gadījumā tiktu anulēta.

4. Ne mazāk svarīga lieta ir degvielas kvalitāte, kas tiek ņemta vērā auto regulējumā, jo ne visur degvielas kvalitātes normas ir tik augstas kā Eiropā.

Ar katru jaunāku auto manas iespējas uzlabot viņu un kā pats saki: "izveidot lielisko konfigurāciju", tikai palielinās.

Ja vēl kādi jautājumi, droši.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 27 Jan 2013, 12:40:13 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Buds
27. Jan 2013, 13:08 #436

Kopš: 22. Jan 2011

Ziņojumi: 806

Braucu ar: Volvo

kādas cenas?
Offline
AF
27. Jan 2013, 14:05 #437

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

priekš crime

man ir e46 2,0d vecais, sačipots pie -INC-
Nu, tieksim tā, man motoram gavenie mezgli visi ir norestaurēti, un tfu tfu tfu jau gadu nekas neplīst, jo būtībā nav kam. Egr sistēma sen miskastē!
TA izeju normāli. Jā sajūgs cieš, bet nu to var peiciest, kad ar 3-4 cilvēkiem autņā mierīgi kūpinu riepas

Turpinājumā domāju uzlabot gaisa padeves sistēmu, konkrētāk uzlikt nedaudz lielāku IC

un manam moitoram ir 307 k
takā taviem 350 k tas nekas nebūs, kā nekā 6 podi un automātam tie gadi ir bijuši saudzīgi
Offline
Instigater
27. Jan 2013, 15:35 #438

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


27 Jan 2013, 12:37:33 Kaross rakstīja:

26 Jan 2013, 23:15:30 crime rakstīja:
Chipotaaji lielie, tagad izstaastiet, tikai bez dirshanas, kuri diizelja mezgli (dzineeja, degvielas sisteemas, gaisa padeves sisteemas) tiek upureeti uz juusu chiposhanas reekjina? Ja jau viss ir tik zajebis, tad kaapeec ruupniicaa autinji nenoripo no konveijera ar shaadu pashu juusu lielisko konfiguraaciju?


Pēc taviem tekstiem forumā jau var noprast, ka nekad to neesi darījis, bet viedoklis ir. Pareizi? 99% gadījumu šādi negatīvie viedokļi ir tikai no cilvēkiem, kam ir viedoklis, bet pats darījis to nav.
...
Šeit es gribētu piebilst, ka ne visi auto tiek ekspluatēti tik zemu pie jūras, kā pie mums, Alpos, lai sasniegtu to pašu ieplūdes kolektora spiedienu turbīnai jāgriežas teju divreiz ātrāk. Tā kā IC atrodas retinātākā gaisā, tad tā dzesēšanas efektivitātes krītas proporcionāli atmosfēras spiedienam. Arī šie apstākļi tiek ņemti vērā, kad auto tiek projektēts rūpnīcā un lai ikdienā pārvietojoties tajos Alpos turbīnām lāpstiņas nelūztu un citas šaizes nenotiktos.

Ja neskaita sāli slapjajās ziemas dienās, tad Latvijas klimats ir viens no pateicīgākajiem auto ekpluatācijā.
Offline
Kaross
28. Jan 2013, 21:41 #439

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4357

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


26 Jan 2013, 23:04:28 Ri rakstīja:

26 Jan 2013, 13:04:18 Kaross rakstīja:
Arī ātrumkārba tiek čipota. Pēc čipošanas uzreiz jutīsi ka kārba sāk patīkamāk slēgties. Ja interesē kas sīkāk, PM.

Varbūt, lai tevi nebombītu ar pm, varētu ierakstīt kādas galvenās vadlīnijas. Kā izpaužas tas ''patīkamāk slēgties'' un kādas vēl ir izmaiņas Vecākiem auto, piemēram 96.g e39 540i automātam, kārba arī ir čipojama?


Ātrumkārba ir cieši saistīta ar dzinēja darbību. Būtībā kārba adaptējas/pielāgojas dzinēja darbībai. Atkarībā no gāzes pedāļa stāvokļa, gaisa masas, motora apgriezieniem, aprēķinātās slodzes un vēl daudziem faktoriem, kurus dzinēja vadības blokā var ietekmēt un reāli izmainīt kārbas darbību.
Pēc čipošanas kārba slēgsies pie nedaudz zemākiem apgriezieniem, nevilks tik ilgi līdzi motoru. Pie dažādiem apgriezieniem kārbas darbība nedaudz pamainīsies. Vienmēr klienti pamana atšķirību.

Atsevišķām ātrumkārbām ir pieejams arī individuālais tūnings, iespēja saregulēt daudzus procesus pašā kārbā:
1. mainīt apgriezienus pie kādiem pārslēdzās katrs ātrums.
2. mainīt kick-down apgriezienus
3. mainīt pārslēgšanās laikus
4. mainīt lockup darbību, PWM frekvenci, izslīdēšanu
5. pacelt galveno spiedienu kārbā lielas jaudas projektiem, lai ātrumkārba kalpotu ilgāk un vēl daži sīkumi.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
fitzo
06. Feb 2013, 18:44 #440

Kopš: 16. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 7

Braucu ar:

Sveiki. Varbūt kāds var palīdzēt. Sekojoša problēma.
Ir E36 318tds (1997.gada). Nevaru iziet TA, jo saka, ka apgriezieni par lielu - drīkst būt 5250 (+/-50), bet man ir 5770, esot čipots. Esot jāmeklē čipotāji, kas var noregulēt/pāršūt/uzlikt "oriģinālo rūpnīcas softu". Vai šeit ir kāds, kas var palīdzēt? Paldies jau iepriekš
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo