Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 240 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: BMW & gāze

AutorsZiņojums
Driver
04. Oct 2010, 14:16 #421

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

bet par tiem 200 (kaa saki) vinjs ari piepirks klat papildus problemas, ne tikai ieguvumu.
Nav mans bizness, man po ko kursh un pie kaa liek vai neliek, tik izteicu savu viedokli.

04 Oct 2010, 14:12:00 egonspleeve rakstīja:

04 Oct 2010, 13:43:47 DFS rakstīja:
zinu,ka
bet cik maksātu uzlikt gāzi 3.3l voyageram 99.gada


shim var mierigi likt parasto iekartu bez sprauslaam. es gan tomer liktu ar sprauslaam, izmaksaa apmeeram 500latus vina. parastaa taapat kautkadus 300 latus maksaas. tie 200 lati ietaupijums nav taa veerts, tici man, labak nezhmogoties. vojaderis ir rijigs auto un iekarta atmaksaasies aatri vien.


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
foxix
17. Oct 2010, 12:06 #422

Kopš: 21. Jan 2009

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Sveiki biedri! Tātad arī es esmu nonācis pie domas likt gāzes (iešprices) iekārtu uz sava e34 525i m50. Apzvanot Rīgu vis labāko cenu piedāvā kantoris ganību dambī 23.b tur pat kur ''škūteru centrs''· Varbūt kādam ir pieredze ar šo iestādi, kvalitāti, apkopi?
Offline
meidei
21. Oct 2010, 23:24 #423

Kopš: 12. Oct 2006

Ziņojumi: 17612

Braucu ar: 3er

Cik ilgā/ātrā laikā gāze sapiš bmw motoru, teiksim kādu V8 3.0, kas nāca 7er/5er vecajos modeļos? UN par cik palielinās izdevumi, to visu remontējot un mainot, nevis skatoties kā nobirst viss?

Driver?
Offline
edzulis
21. Oct 2010, 23:27 #424

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Kas teica, ka viņa sapiš motoru? Atsevišķiem motoriem liek galvas eļļošanu.
Offline
meidei
21. Oct 2010, 23:30 #425

Kopš: 12. Oct 2006

Ziņojumi: 17612

Braucu ar: 3er

Tā es savā caurajā paurī esmu iedomājies. Tad kur ir problēma, kāpēc viņu neuzstāda visi, ja jau tas ir tik izdevīgi? Tas nav kruta?

Un cik maksā uzstādīt tādu labu, jeb arī nav atšķirības? iekārtu ?

Pirmo reizi, sāku apsvērt domu par ko tādu

[ Šo ziņu laboja meidei, 21 Oct 2010, 23:31:00 ]

Offline
LA
21. Oct 2010, 23:34 #426

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

Imho , tas sa3,14šanas faktors vairāk dēļ tā , ka ietaupot uz degvielas rēķina tiek ietaupīts uz remontu & apkopju rēķina.
Offline
jurxx
21. Oct 2010, 23:37 #427

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


21 Oct 2010, 23:30:35 meidei rakstīja:
Tā es savā caurajā paurī esmu iedomājies. Tad kur ir problēma, kāpēc viņu neuzstāda visi, ja jau tas ir tik izdevīgi? Tas nav kruta?

Un cik maksā uzstādīt tādu labu, jeb arī nav atšķirības? iekārtu ?

Pirmo reizi, sāku apsvērt domu par ko tādu


gazei,ka jebkurai degvielai ir savi mīnusi - piemēram jāupuree vieta
jāseko līdz divām sistēmām - benzina un gāzes
uzstādīšana ir dārga - atmaksājas ja pārvietojas lielus gabalus.
reizi pusgadā jāveic apkopes iekārtai (iesākāmais intervāls)
nedaudz upurējas jauda.
lai ko teiktu ir nedaudz smacinieks neierasts
+katrs trešais satiktais bakstīs, nopirki auto ar lielu motoru un tagad piss kaipeiku - laigan racionalitāte nav kapeikas pišana
būtībā sīkas kaitinošas nianses..
Offline
lietus
21. Oct 2010, 23:38 #428

Kopš: 21. Nov 2004

Ziņojumi: 2054

Braucu ar:


21 Oct 2010, 23:30:35 meidei rakstīja:
Tā es savā caurajā paurī esmu iedomājies. Tad kur ir problēma, kāpēc viņu neuzstāda visi, ja jau tas ir tik izdevīgi? Tas nav kruta?

Un cik maksā uzstādīt tādu labu, jeb arī nav atšķirības? iekārtu ?

Pirmo reizi, sāku apsvērt domu par ko tādu


izmaksas rupji reekjinot 100 lvl uz ciindru. sarekjini cik jaanobrauc km kameer atmaksaajas uzstaadiitaa iekaarta
Offline
meidei
21. Oct 2010, 23:38 #429

Kopš: 12. Oct 2006

Ziņojumi: 17612

Braucu ar: 3er

ā nu tas nav plānots. Tātad, ja uzliek labu iekārtu( tas ir cik naudas - 500 Ls ? ) ( cik sūds, 300 Ls ) ( un kāda vispār atšķirība starp 1/2 ? kvalitāte? man nevajag lai vina kalpo 10 gadus. 4 maksimums ) tad nevajadzētu būt problēmām, ja seko visam līdzi, ka brauktu ar benzīnu?

runa iet par V8 3-4 litrīgu BMW motoru, tos kodus es no galvan nezinu, un tas arī nav būtiski, visi tāpat saprot par ko run iet

[ Šo ziņu laboja meidei, 21 Oct 2010, 23:41:30 ]

Offline
lietus
21. Oct 2010, 23:41 #430

Kopš: 21. Nov 2004

Ziņojumi: 2054

Braucu ar:


21 Oct 2010, 23:38:57 meidei rakstīja:
ā nu tas nav plānots. Tātad, ja uzliek labu iekārtu( tas ir cik naudas - 500 Ls ? ) ( cik sūds, 300 Ls ) ( un kāda vispār atšķirība starp 1/2 ? kvalitāte? man nevajag lai vina kalpo 10 gadus. 4 maksimums ) tad nevajadzētu būt problēmām, ja seko visam līdzi, ka brauktu ar benzīnu?



atshkjiriiba starp leeto un daargo iekaartu ir apmeeram kaa karburatoram pret "shprici"
Offline
meidei
21. Oct 2010, 23:43 #431

Kopš: 12. Oct 2006

Ziņojumi: 17612

Braucu ar: 3er

Kā ir ar tajām apkopēm, tā arī ir kā Jurixxxxx saka? Tādas arī ir jāveic. Nekas prātīgs neizklausās. Laikam jāņem kalkulators rokās un jāparēķina, varbūt ar manu zeme/jūra režīmu izdevīgāk un lētāk un labāk sanāks tos mēnešus gadā braukt ar 5 litrīgu motoru , nekā pisties ar kaut kādām gāzēm, kā lunim

Ja ir vēl komentāri, lūdzu, tas palīdz domāt
Offline
DM101
21. Oct 2010, 23:44 #432

Kopš: 11. Sep 2010

Ziņojumi: 684

Braucu ar:

taa aiziet powera godiiba..
kriizei turpinoties, strauji pieaugs reno 1.1 motoru perehodu komplekti E60, E65, u.c. kuzoviem, 540; 545; 745 uzliimiites un kreisaas gaazes ieguves iespeeju koordinaates..

Offline
jurxx
21. Oct 2010, 23:46 #433

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


21 Oct 2010, 23:43:57 meidei rakstīja:
Kā ir ar tajām apkopēm, tā arī ir kā Jurixxxxx saka? Tādas arī ir jāveic. Nekas prātīgs neizklausās. Laikam jāņem kalkulators rokās un jāparēķina, varbūt ar manu zeme/jūra režīmu izdevīgāk un lētāk un labāk sanāks tos mēnešus gadā braukt ar 5 litrīgu motoru , nekā pisties ar kaut kādām gāzēm, kā lunim

Ja ir vēl komentāri, lūdzu, tas palīdz domāt

vismaz vecās iekārtas ir jātīra viena skrūve un reizi un max 2vos gados jāmaina membrāna(membrana maksā ap 20ls) bet nu jaunajām godīgi teikšu, kad nezinu kā ir ar apkopēm...
Offline
edzulis
21. Oct 2010, 23:47 #434

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Meidei, uz 4cil ~ 400ls, uz 6cil kādi 550ls, v8 kādi 700-800ls. Tas ir ar iešprici.

Meidei, paņem pabrowsē netu. Apokes ir jātaisa, bet nekas traks tur nav.

Pašam uz 4.4 gāze būtu atpelnījusies ~8-10 mēnešos un nav tā, ka nobraucu daudz.
Offline
meidei
21. Oct 2010, 23:48 #435

Kopš: 12. Oct 2006

Ziņojumi: 17612

Braucu ar: 3er

iiiJes, paldies
arī tev Kašpur, paldies!
Offline
edzulis
21. Oct 2010, 23:49 #436

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Bet nejau tikai tas atpelnīšas faktors ir svarīgs. Ir svarīgi arī tas, ka teiksim pa 20ls tur ne sūda nevari mūsdienās bendžu ieliet, bet pa 20ls var ieliet dahuja gāzes Kā nekā gāze ir nedaudz vairāk kā 2x lētāka par bendžu. Kamēr tev bendža beigtos, ar gāze pa to pašu naudu varētu nobraukt vēl vismaz tik pat.

+ Gāze ir zaļāka attiecībā uz izmešiem un vidi vismaz 2x!
Offline
jurxx
21. Oct 2010, 23:51 #437

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


21 Oct 2010, 23:47:05 BMW530 rakstīja:
Izrekini - cik ls menesi iztere degvielaa.
Parekini, cik par tiem 600-800 Ls ilgi vari braukt.
Un tad izreekini, pec cik ilgiem menesiem saksies teoretiskaa ekonomija ar dargaa laika cakaresanu uz gazes iekartas apkopeem.
HVZ


godīgi teikšu - lai arī kāda ir tā iekārta - tomēr ir patīkami braukt pa lēto un nezaudējot konfortu un iebraucot tankā pēc karteja cenu lēciena sirds nestājas iepilinot bākā kā šobrīd 5ls - 6litri - mantas ir rupji rēķinot 60km - 80km .. pagajušo gadu braukāju ar voyageru ar veco iekārtu protams jebļa bija bet za to pa 15 -2ols nedelja izbraukājos no sirds patikas..
šobrid apsveru savam uzgruust k.ko bet nespēju nobriest..
Offline
meidei
21. Oct 2010, 23:51 #438

Kopš: 12. Oct 2006

Ziņojumi: 17612

Braucu ar: 3er

Njā, tad ir jāmeklē labs E32, lai ar vinu varētu braukt tos 4 gadus, un ko tādu uzstādīt, remontēt domāt. Bet labi modeļi ir tikai anglijā

jo braukt ar naglu kasti ir apnicis, e30/e36

[ Šo ziņu laboja meidei, 21 Oct 2010, 23:51:47 ]

Offline
edzulis
21. Oct 2010, 23:51 #439

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


21 Oct 2010, 23:44:58 DM101 rakstīja:
taa aiziet powera godiiba..
kriizei turpinoties, strauji pieaugs reno 1.1 motoru perehodu komplekti E60, E65, u.c. kuzoviem, 540; 545; 745 uzliimiites un kreisaas gaazes ieguves iespeeju koordinaates..


Negribas atkal sākt šito sūdu Tu pats labi zini, ka gāze ir ok Ja jāizvēlas starp 518i/523i vai V8 ar gāzi tad tur nav variantu... Kaut vai jau iepriekš minētie izmeši.
Offline
fuuzels
21. Oct 2010, 23:52 #440

Kopš: 11. Apr 2007

Ziņojumi: 550

Braucu ar:

Ar tām apkopēm nevajag pārspīlēt, nevajag taisīt reizi mēnesī pa 50 Ls. Tāpat kā gaisa filtru maini, nomaini pie viena arī filtru gāzei, nekāds mega čakars un izmanksas tās nav.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo