Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 217 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: DPF kvēpu filtrs

AutorsZiņojums
vadjiksBMW
22. Feb 2019, 21:41 #421

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2678

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Būtībā dīzelis tērē 2x mazāk kā līdzvērtīga beņa līdzvērtīgos apstākļos, ar līdzīgu jaudu un vismaz vienāda kuzova auto, tas, ja runa par veciem lūžņiem, kam tādi DPF pat murgos nerādās.
Tā kā ekonomija tur ir uzreiz un liela, jo īpaši, ja vēl darbs kaut kādā veidā saistīts ar kādu transportu, kur kaut ko maksā darbs un kaut ko vēl muķī un nolej sev
Ļoti bieži benis arī maksā dārgāk kā dīzelis tātad vēl papildus ekonomija.



Offline
HiJaCKeR
22. Feb 2019, 21:50 #422

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i


22 Feb 2019, 21:41:23 @vadjiksBMW rakstīja:
Būtībā dīzelis tērē 2x mazāk kā līdzvērtīga beņa līdzvērtīgos apstākļos, ar līdzīgu jaudu un vismaz vienāda kuzova auto, tas, ja runa par veciem lūžņiem, kam tādi DPF pat murgos nerādās.
Tā kā ekonomija tur ir uzreiz un liela, jo īpaši, ja vēl darbs kaut kādā veidā saistīts ar kādu transportu, kur kaut ko maksā darbs un kaut ko vēl muķī un nolej sev
Ļoti bieži benis arī maksā dārgāk kā dīzelis tātad vēl papildus ekonomija.


90 gados būvētie dzinēji varbūt tā arī tērē, N tur jau pavisam savādāk
Offline
KaspichsS
22. Feb 2019, 21:53 #423

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


22 Feb 2019, 21:41:23 @vadjiksBMW rakstīja:
Būtībā dīzelis tērē 2x mazāk kā līdzvērtīga beņa līdzvērtīgos apstākļos, ar līdzīgu jaudu un vismaz vienāda kuzova auto, tas, ja runa par veciem lūžņiem, kam tādi DPF pat murgos nerādās.
Tā kā ekonomija tur ir uzreiz un liela, jo īpaši, ja vēl darbs kaut kādā veidā saistīts ar kādu transportu, kur kaut ko maksā darbs un kaut ko vēl muķī un nolej sev
Ļoti bieži benis arī maksā dārgāk kā dīzelis tātad vēl papildus ekonomija.






ok, ja mans benzīns [kā piemērs] patērē 8 litrus, dīzelim jāpatērē 4 litrus.

Pat, ja mēs pieņemam, ka dīzelis patērē 4 litrus, mēneša ekonomija saņak 40 [ČETRDESMIT] naudas.

40

dēļ 40 naudām šī 'ekonomēšana'?

tb, izrādās, ka jīs polubomži esiet?

man ir šāda/tāda nedaēsta paika, varu piegādāt. kam vajag?
Offline
badmoon
22. Feb 2019, 21:55 #424

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8441

Braucu ar: Braucu ar

cik ilgi līdz nākamajam banam
ak jā, motoru tēmās bija atļauts plosīties

[ Šo ziņu laboja badmoon, 22 Feb 2019, 21:55:54 ]

Offline
KaspichsS
22. Feb 2019, 21:58 #425

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


22 Feb 2019, 21:55:21 @badmoon rakstīja:
cik ilgi līdz nākamajam banam
ak jā, motoru tēmās bija atļauts plosīties


man sirds sažņaudzās
es sāku aptvert, cik daudzus aizskaru. cik daudzu dzīves laužu ..
Offline
badmoon
22. Feb 2019, 21:59 #426

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8441

Braucu ar: Braucu ar

aizskart tu vari pats sevi
es tikai konstatēju nenovēršamo
Offline
shiirs_legit
22. Feb 2019, 22:00 #427

Kopš: 16. Jul 2018

Ziņojumi: 2405

Braucu ar: Tavu muteri uz Biķernieku mežu

Kaspic tāpec jau tu esi bomzis, ka visu naudu notērē degvielā. Pie nobraukuma 80tk gadā loģiski ka jāpērk ir ekonomisks dīzeļ fofagens. Jauns.
Plus būtu pačots no maziņajām un kaimiiņiem.
Plus es nesaprotu kur var nobraukt tādus gabalus. Tu par taksistu strādā un dzivo mašīnā?
Offline
KaspichsS
22. Feb 2019, 22:02 #428

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


22 Feb 2019, 21:59:16 @badmoon rakstīja:
aizskart tu vari pats sevi
es tikai konstatēju nenovēršamo


es apsolos laboties.
katrs, kurš ir gatavs mani aizstāvēt, piedalās konkursā. tas dīzelists, kurš visizjustāk ielīdīs man dibenā, dabūs mēneša prēmiju 40 naudu apmērā! Dīzeļa ekonomija būs sasniegta!
Offline
badmoon
22. Feb 2019, 22:05 #429

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8441

Braucu ar: Braucu ar


22 Feb 2019, 22:02:41 @KateG rakstīja:

22 Feb 2019, 21:59:16 @badmoon rakstīja:
aizskart tu vari pats sevi
es tikai konstatēju nenovēršamo


es apsolos laboties.
katrs, kurš ir gatavs mani aizstāvēt, piedalās konkursā. tas dīzelists, kurš visizjustāk ielīdīs man dibenā, dabūs mēneša prēmiju 40 naudu apmērā! Dīzeļa ekonomija būs sasniegta!


tu taču ar savu iq saproti, ka smieklīgi šie joki liekas tikai tev
Offline
KaspichsS
22. Feb 2019, 22:07 #430

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


22 Feb 2019, 22:00:47 @shiirs_legit rakstīja:
Kaspic tāpec jau tu esi bomzis, ka visu naudu notērē degvielā. Pie nobraukuma 80tk gadā loģiski ka jāpērk ir ekonomisks dīzeļ fofagens. Jauns.
Plus būtu pačots no maziņajām un kaimiiņiem.
Plus es nesaprotu kur var nobraukt tādus gabalus. Tu par taksistu strādā un dzivo mašīnā?


iz nopienās sadaļas [par auto izveeli]:
man nepatīk BMW aktuālie modeļi virknes iemeslu dēļ [+200kg, liela/masiiva/ljumiiga govs ar plastmasas nekvalitaati - 5.seerija/konkrēti];
man nepatīk/negribu turbo [benzīna] dzinēji;
garantijas auto es nevaru veidot custom skanjas projektus;
visbeidzot - mana manta ir mana. nolikt 70+k keshaa galdaa - neredzu jeegu taa meetaaties. par veertiibas zudumu - nerunaajot. liizingi u.c. - nav man.
Offline
vadjiksBMW
22. Feb 2019, 22:19 #431

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2678

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


22 Feb 2019, 21:53:25 @KateG rakstīja:

22 Feb 2019, 21:41:23 @vadjiksBMW rakstīja:
Būtībā dīzelis tērē 2x mazāk kā līdzvērtīga beņa līdzvērtīgos apstākļos, ar līdzīgu jaudu un vismaz vienāda kuzova auto, tas, ja runa par veciem lūžņiem, kam tādi DPF pat murgos nerādās.
Tā kā ekonomija tur ir uzreiz un liela, jo īpaši, ja vēl darbs kaut kādā veidā saistīts ar kādu transportu, kur kaut ko maksā darbs un kaut ko vēl muķī un nolej sev
Ļoti bieži benis arī maksā dārgāk kā dīzelis tātad vēl papildus ekonomija.






ok, ja mans benzīns [kā piemērs] patērē 8 litrus, dīzelim jāpatērē 4 litrus.

Pat, ja mēs pieņemam, ka dīzelis patērē 4 litrus, mēneša ekonomija saņak 40 [ČETRDESMIT] naudas.

40

dēļ 40 naudām šī 'ekonomēšana'?

tb, izrādās, ka jīs polubomži esiet?

man ir šāda/tāda nedaēsta paika, varu piegādāt. kam vajag?


hvz kā tu tos skaitļus dabū, kur brauc un kā.
Bet pat pēc tavas matemātikas sanāk 40e starpība uz būtībā bāku, jo liela daļa dīzeļu izvelk 1000km ar bāku, mēnesī man sanāk 4-7 bākas, tātad 150-300e starpība, kas principā man arī starp saviem auto sanāk, jo M52/4 benis mēnesī iziet par 300e dārgāk kā VAG/Volvo/M47 dīzelis. Lūzt visi un kopējie izdevumi remontos pa lielam neatšķiras, pat ar visām itkā dīzeļa problēmām benis nesanāk lētāks.

Galu galā, kas ir ar aftermarket DPF ražojumiem? Tāds uz 535D E60 (un pa lielam arī jebkuru E60/90 paaudzes auto) maksā zem 400e jauns, principā pat ja miris vienā mierā var nomainīt.
Offline
Mixzzz
22. Feb 2019, 22:35 #432

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


22 Feb 2019, 21:41:23 @vadjiksBMW rakstīja:
Būtībā dīzelis tērē 2x mazāk kā līdzvērtīga beņa līdzvērtīgos apstākļos, ar līdzīgu jaudu un vismaz vienāda kuzova auto, tas, ja runa par veciem lūžņiem, kam tādi DPF pat murgos nerādās.
Tā kā ekonomija tur ir uzreiz un liela, jo īpaši, ja vēl darbs kaut kādā veidā saistīts ar kādu transportu, kur kaut ko maksā darbs un kaut ko vēl muķī un nolej sev
Ļoti bieži benis arī maksā dārgāk kā dīzelis tātad vēl papildus ekonomija.




2x mazāk, kā tad Cik redzēts, tad M57 patērē pilsētā ap 9-10l, vismaz e39 gadījumā... M52 patērē ap 13-14l(piedevām vēl tomāts). Un ārpus pilsētas 5-6l vs 6-8l. Cik manīts, tad benzīns un dirselis tagad līdzīgās cenās, nu max 1-2c atsķirība. Un ierēķini vēl tos jobnutos dirseļa remontus. 100% ka te puse brauc ar dirseli tikai tāpēc, ka var dabūt marķēto vai nezināmas izcelsmes dīzeli.
Offline
smudo
22. Feb 2019, 22:46 #433

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


22 Feb 2019, 22:07:44 @KateG rakstīja:
iz nopienās sadaļas [par auto izveeli]:
man nepatīk BMW aktuālie modeļi virknes iemeslu dēļ [+200kg, liela/masiiva/ljumiiga govs ar plastmasas nekvalitaati - 5.seerija/konkrēti];
man nepatīk/negribu turbo [benzīna] dzinēji;
garantijas auto es nevaru veidot custom skanjas projektus;
visbeidzot - mana manta ir mana. nolikt 70+k keshaa galdaa - neredzu jeegu taa meetaaties. par veertiibas zudumu - nerunaajot. liizingi u.c. - nav man.


Off-topic, bet G30 ir krietni vieglāks par F10 - vairāk alumīnijs izmantos virsbūvē. Kamēr nav facelift un nav uzlikts kāds mild hybrid (kā jaunajam A6), G30 ir ļoti OK izvēle. Par garantiju dēļ mūzikas es pārāk neuztrauktos, jo dīleris Tev nevar atteikt garantiju kādam kādam mehāniskam mezglam tikai tāpēc, ka esi uzlicis mūziku - varbūt ģeneratoram (principā jāpierāda cēloņsakarība), bet nu tas nav tas par ko būtu jāuztraucas liekot mūziku. Ja neizvēršas ļoti ar papildaprīkojumu un atsakās no R6, tad ar atlaidi 55 - 60k var ierakstīties.
Offline
smudo
22. Feb 2019, 22:56 #434

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Man ir bijuši pēc kārtas divi ļoti līdzīgi viena ražotāja auto (jauni) - tiešās iesmidzes turbo benzīns un dīzelis - abi ar līdzīgu jaudu (benzīns pat nedaudz jaudīgāks). Dīzelis bija par kādiem 20% ekonomiskāks - šoseja 5 vs 6 litri. Jauktais cikls 6,5 - 7L vs 8-8,5L. Nav vairs tā atšķirība patēriņā 2 reizes pie vienādas jaudas. Principā katrs izvēlas ko grib/var + katram sava pārliecība - diskusija ir samērā neauglīga
Offline
KaspichsS
22. Feb 2019, 22:59 #435

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


22 Feb 2019, 22:46:29 @smudo rakstīja:

22 Feb 2019, 22:07:44 @KateG rakstīja:
iz nopienās sadaļas [par auto izveeli]:
man nepatīk BMW aktuālie modeļi virknes iemeslu dēļ [+200kg, liela/masiiva/ljumiiga govs ar plastmasas nekvalitaati - 5.seerija/konkrēti];
man nepatīk/negribu turbo [benzīna] dzinēji;
garantijas auto es nevaru veidot custom skanjas projektus;
visbeidzot - mana manta ir mana. nolikt 70+k keshaa galdaa - neredzu jeegu taa meetaaties. par veertiibas zudumu - nerunaajot. liizingi u.c. - nav man.


Off-topic, bet G30 ir krietni vieglāks par F10 - vairāk alumīnijs izmantos virsbūvē. Kamēr nav facelift un nav uzlikts kāds mild hybrid (kā jaunajam A6), G30 ir ļoti OK izvēle. Par garantiju dēļ mūzikas es pārāk neuztrauktos, jo dīleris Tev nevar atteikt garantiju kādam kādam mehāniskam mezglam tikai tāpēc, ka esi uzlicis mūziku - varbūt ģeneratoram (principā jāpierāda cēloņsakarība), bet nu tas nav tas par ko būtu jāuztraucas liekot mūziku. Ja neizvēršas ļoti ar papildaprīkojumu un atsakās no R6, tad ar atlaidi 55 - 60k var ierakstīties.


pag, Tu piedāvā atteikties no R6 atmosfēras ar pilnu griezi 1200..6500; ar jaudu, ko neminēšu, jo te cilvēkiem spazmas sākās - pret 4 cilindru šujmašīnu ar tomātu??? vai pat dīzeli?

Skaņai - tur viss drots tiek jaukts reizinātājos, pakots, rubīta nost visa esošā skaņa, durvis, stoikas, bagāžnieks - viss pārbūvēts.
nahrena to visu? pat, ja tas G maksātu 1:1. NAHRENA? pat 1:1 cenā man to nevajag!
pat, ja man kāds bez maksas dotu, nevajag. es gribu BAUDĪT braukšanu.
Offline
vadjiksBMW
22. Feb 2019, 23:01 #436

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2678

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


22 Feb 2019, 22:35:15 @Mixzzz rakstīja:

22 Feb 2019, 21:41:23 @vadjiksBMW rakstīja:
Būtībā dīzelis tērē 2x mazāk kā līdzvērtīga beņa līdzvērtīgos apstākļos, ar līdzīgu jaudu un vismaz vienāda kuzova auto, tas, ja runa par veciem lūžņiem, kam tādi DPF pat murgos nerādās.
Tā kā ekonomija tur ir uzreiz un liela, jo īpaši, ja vēl darbs kaut kādā veidā saistīts ar kādu transportu, kur kaut ko maksā darbs un kaut ko vēl muķī un nolej sev
Ļoti bieži benis arī maksā dārgāk kā dīzelis tātad vēl papildus ekonomija.




2x mazāk, kā tad Cik redzēts, tad M57 patērē pilsētā ap 9-10l, vismaz e39 gadījumā... M52 patērē ap 13-14l(piedevām vēl tomāts). Un ārpus pilsētas 5-6l vs 6-8l. Cik manīts, tad benzīns un dirselis tagad līdzīgās cenās, nu max 1-2c atsķirība. Un ierēķini vēl tos jobnutos dirseļa remontus. 100% ka te puse brauc ar dirseli tikai tāpēc, ka var dabūt marķēto vai nezināmas izcelsmes dīzeli.


M57 varētu sanākt kaut kas līdzīgs, lai arī pilsētā zem tiem 9 arī nav grūti tikt, vidēji ap 7 uz bāku mierīgi salien nepiedomājot pie tā kā brauc.
M52 tomātiem, kas bijuši uz šosejas zem 7.5-8 īsti neiet pēc BC, reāli vidējais uz bāku ir bijis sākot no 10 pie ļoooti mierīgas braukšanas, bet reāli 12+

Tāpēc arī saku man personīgi nesanāk tie vienādie patēriņi un pat ja tie ir 3-4l uz 100, tāpat tie ir jau minētie 40e, cenas šobrīd ir vienādas, jā, bet vēl netik sen bija 10-12c starpība, tas visu laiku mainās.

Reāli ir tā, ka 2.5tdi (Audi R5 un V6) vidējais patēriņš sanāk tikpat cik 1.4i benzas POLO/Fiesta, tas ir 6-7l, ja ar dīzeļgovi kaut ko var arī aizvest vai aizvilkt un patēriņš mainās minimāli tad ar mazauto aizvest var daudz mazāk un aizvilkt tikai ārkārtas gadījumā kaut ko ne ļoti smagu rēķinoties ar 2x lielāku patēriņu.
Offline
Lafter
22. Feb 2019, 23:05 #437

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


iedzeram?

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
KaspichsS
22. Feb 2019, 23:06 #438

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


22 Feb 2019, 23:01:43 @vadjiksBMW rakstīja:

22 Feb 2019, 22:35:15 @Mixzzz rakstīja:

22 Feb 2019, 21:41:23 @vadjiksBMW rakstīja:
Būtībā dīzelis tērē 2x mazāk kā līdzvērtīga beņa līdzvērtīgos apstākļos, ar līdzīgu jaudu un vismaz vienāda kuzova auto, tas, ja runa par veciem lūžņiem, kam tādi DPF pat murgos nerādās.
Tā kā ekonomija tur ir uzreiz un liela, jo īpaši, ja vēl darbs kaut kādā veidā saistīts ar kādu transportu, kur kaut ko maksā darbs un kaut ko vēl muķī un nolej sev
Ļoti bieži benis arī maksā dārgāk kā dīzelis tātad vēl papildus ekonomija.




2x mazāk, kā tad Cik redzēts, tad M57 patērē pilsētā ap 9-10l, vismaz e39 gadījumā... M52 patērē ap 13-14l(piedevām vēl tomāts). Un ārpus pilsētas 5-6l vs 6-8l. Cik manīts, tad benzīns un dirselis tagad līdzīgās cenās, nu max 1-2c atsķirība. Un ierēķini vēl tos jobnutos dirseļa remontus. 100% ka te puse brauc ar dirseli tikai tāpēc, ka var dabūt marķēto vai nezināmas izcelsmes dīzeli.


M57 varētu sanākt kaut kas līdzīgs, lai arī pilsētā zem tiem 9 arī nav grūti tikt, vidēji ap 7 uz bāku mierīgi salien nepiedomājot pie tā kā brauc.
M52 tomātiem, kas bijuši uz šosejas zem 7.5-8 īsti neiet pēc BC, reāli vidējais uz bāku ir bijis sākot no 10 pie ļoooti mierīgas braukšanas, bet reāli 12+

Tāpēc arī saku man personīgi nesanāk tie vienādie patēriņi un pat ja tie ir 3-4l uz 100, tāpat tie ir jau minētie 40e, cenas šobrīd ir vienādas, jā, bet vēl netik sen bija 10-12c starpība, tas visu laiku mainās.

Reāli ir tā, ka 2.5tdi (Audi R5 un V6) vidējais patēriņš sanāk tikpat cik 1.4i benzas POLO/Fiesta, tas ir 6-7l, ja ar dīzeļgovi kaut ko var arī aizvest vai aizvilkt un patēriņš mainās minimāli tad ar mazauto aizvest var daudz mazāk un aizvilkt tikai ārkārtas gadījumā kaut ko ne ļoti smagu rēķinoties ar 2x lielāku patēriņu.


es tikai nesaprotu, kāpēc turīgie lietotāji pēkšņi piemin M52? Kāpēc 25 gadus vecu dzinēju?
Jūs taču visi te ar F sēriju brauciet!
Offline
vadjiksBMW
22. Feb 2019, 23:12 #439

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2678

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


22 Feb 2019, 23:06:29 @KateG rakstīja:

22 Feb 2019, 23:01:43 @vadjiksBMW rakstīja:

22 Feb 2019, 22:35:15 @Mixzzz rakstīja:

22 Feb 2019, 21:41:23 @vadjiksBMW rakstīja:
Būtībā dīzelis tērē 2x mazāk kā līdzvērtīga beņa līdzvērtīgos apstākļos, ar līdzīgu jaudu un vismaz vienāda kuzova auto, tas, ja runa par veciem lūžņiem, kam tādi DPF pat murgos nerādās.
Tā kā ekonomija tur ir uzreiz un liela, jo īpaši, ja vēl darbs kaut kādā veidā saistīts ar kādu transportu, kur kaut ko maksā darbs un kaut ko vēl muķī un nolej sev
Ļoti bieži benis arī maksā dārgāk kā dīzelis tātad vēl papildus ekonomija.




2x mazāk, kā tad Cik redzēts, tad M57 patērē pilsētā ap 9-10l, vismaz e39 gadījumā... M52 patērē ap 13-14l(piedevām vēl tomāts). Un ārpus pilsētas 5-6l vs 6-8l. Cik manīts, tad benzīns un dirselis tagad līdzīgās cenās, nu max 1-2c atsķirība. Un ierēķini vēl tos jobnutos dirseļa remontus. 100% ka te puse brauc ar dirseli tikai tāpēc, ka var dabūt marķēto vai nezināmas izcelsmes dīzeli.


M57 varētu sanākt kaut kas līdzīgs, lai arī pilsētā zem tiem 9 arī nav grūti tikt, vidēji ap 7 uz bāku mierīgi salien nepiedomājot pie tā kā brauc.
M52 tomātiem, kas bijuši uz šosejas zem 7.5-8 īsti neiet pēc BC, reāli vidējais uz bāku ir bijis sākot no 10 pie ļoooti mierīgas braukšanas, bet reāli 12+

Tāpēc arī saku man personīgi nesanāk tie vienādie patēriņi un pat ja tie ir 3-4l uz 100, tāpat tie ir jau minētie 40e, cenas šobrīd ir vienādas, jā, bet vēl netik sen bija 10-12c starpība, tas visu laiku mainās.

Reāli ir tā, ka 2.5tdi (Audi R5 un V6) vidējais patēriņš sanāk tikpat cik 1.4i benzas POLO/Fiesta, tas ir 6-7l, ja ar dīzeļgovi kaut ko var arī aizvest vai aizvilkt un patēriņš mainās minimāli tad ar mazauto aizvest var daudz mazāk un aizvilkt tikai ārkārtas gadījumā kaut ko ne ļoti smagu rēķinoties ar 2x lielāku patēriņu.


es tikai nesaprotu, kāpēc turīgie lietotāji pēkšņi piemin M52? Kāpēc 25 gadus vecu dzinēju?
Jūs taču visi te ar F sēriju brauciet!


Pats tak saki, ka visi te nabagi, tad arī piemin nabagu auto, viss legit

Labāk pasaki savu sakāmo, kas ir par vainu aftermarket DPF, jo tas problēmu ar dīzeļa emisijām teorētiski risina daudzkārt lētāk, bet vai sliktāk .
Offline
KaspichsS
22. Feb 2019, 23:15 #440

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

to aftermarket filtru performanci jau neviens nezina. Varbūt aiztur 99% mikrodaļu, bet varbūt aiztur 1%.
Neesmu manījis neatkarīgu (da kaut pašu ražotāju) testu rezultātus.
Par lifetime nerunājot...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo