Online

Pašreiz BMWPower skatās 164 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Mercedes-Benz

Tēma: Mercedes-Benz

AutorsZiņojums
Arturiks
29. Jul 2020, 15:41 #421

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9026

Braucu ar: 26 & 26 & 11

Iespējams uz 50 brauc pāri guļošajiem neatmetoties.
Offline
edzulis
29. Jul 2020, 19:42 #422

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


29 Jul 2020, 13:20:38 @Agrello rakstīja:
"Negribeju FL, jo it ka karbas krietni shvakakas nekaa veca laba 5gang."
Wrong - W212/s212 FL nāk 7gtronic PLUS kārba, kurai ir novērsta iepriekšējās 7 gtronic kārbas kļūdas - hidroplate, un raustīšanās starp 1/2 pārnesumu. (esmu šo slimībi izdzīvojis ar W164) Vari droši apgalvot, ka kārba ir cita, ari pēc braukšanas sajūtām. Maini tik eļļu un brauc.


Ok, tad nebusu lidz galam izpetijis, bet kaut kas bija ar tam karbam ar dzesesanu kompim vai kas taads.

Kas ar 213? Kura motora/karbas/piekares kombinacija visdrosakaa? Pre FL. Un vai taisniba, ka 205 un 213ajiem esot sarezgiti un dargi tit nost KM, tadelj biezi vien to nedara?
Offline
MrBadman
29. Jul 2020, 19:53 #423

Kopš: 12. Apr 2019

No: Ikšķile

Ziņojumi: 417

Braucu ar: Vecu MB, vecu BMW motociklu

Kaut kur lasīju, ka MB tīt nost km esot nedrošs pasākums, var sasipt elektroniku, vai tā ir . Neliels razklads par Domenikss servi: sazvanīt neizdevās, uz mailiem neatbild, aizbraucu, pierakstījos uz kārbas eļļas maiņu. Mainot pēc paredzētā scenārija (lasīju, jūtūbā skatījos ), it kā viss Ok. Jāmainot ik pa 125k km vai 5 gadi. Servisa pieņēmējs gan teica, ka var vēl pagaidīt, bet labāk lai nomaina. Cena nedaudz augstāka kā TUF, bet, ja visu izdara korekti, Ok.
Offline
ozo
29. Jul 2020, 19:59 #424

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar


29 Jul 2020, 19:42:07 @edzulis rakstīja:

29 Jul 2020, 13:20:38 @Agrello rakstīja:
"Negribeju FL, jo it ka karbas krietni shvakakas nekaa veca laba 5gang."
Wrong - W212/s212 FL nāk 7gtronic PLUS kārba, kurai ir novērsta iepriekšējās 7 gtronic kārbas kļūdas - hidroplate, un raustīšanās starp 1/2 pārnesumu. (esmu šo slimībi izdzīvojis ar W164) Vari droši apgalvot, ka kārba ir cita, ari pēc braukšanas sajūtām. Maini tik eļļu un brauc.


Ok, tad nebusu lidz galam izpetijis, bet kaut kas bija ar tam karbam ar dzesesanu kompim vai kas taads.

Kas ar 213? Kura motora/karbas/piekares kombinacija visdrosakaa? Pre FL. Un vai taisniba, ka 205 un 213ajiem esot sarezgiti un dargi tit nost KM, tadelj biezi vien to nedara?


Vispār jau W212 prefl nāca gan 7G gan vēl 5G kārbas. Tāpēc jūsvarbūt runājat divas dažādas lietas.
Offline
edzulis
29. Jul 2020, 20:35 #425

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


29 Jul 2020, 19:53:50 @MrBadman rakstīja:
Kaut kur lasīju, ka MB tīt nost km esot nedrošs pasākums, var sasipt elektroniku, vai tā ir . Neliels razklads par Domenikss servi: sazvanīt neizdevās, uz mailiem neatbild, aizbraucu, pierakstījos uz kārbas eļļas maiņu. Mainot pēc paredzētā scenārija (lasīju, jūtūbā skatījos ), it kā viss Ok. Jāmainot ik pa 125k km vai 5 gadi. Servisa pieņēmējs gan teica, ka var vēl pagaidīt, bet labāk lai nomaina. Cena nedaudz augstāka kā TUF, bet, ja visu izdara korekti, Ok.


cik maksaa? Starpibu jut ar svaigu ellju?

[ Šo ziņu laboja edzulis, 29 Jul 2020, 20:35:41 ]

Offline
MrBadman
29. Jul 2020, 20:47 #426

Kopš: 12. Apr 2019

No: Ikšķile

Ziņojumi: 417

Braucu ar: Vecu MB, vecu BMW motociklu


29 Jul 2020, 20:35:30 @edzulis rakstīja:

29 Jul 2020, 19:53:50 @MrBadman rakstīja:
Kaut kur lasīju, ka MB tīt nost km esot nedrošs pasākums, var sasipt elektroniku, vai tā ir . Neliels razklads par Domenikss servi: sazvanīt neizdevās, uz mailiem neatbild, aizbraucu, pierakstījos uz kārbas eļļas maiņu. Mainot pēc paredzētā scenārija (lasīju, jūtūbā skatījos ), it kā viss Ok. Jāmainot ik pa 125k km vai 5 gadi. Servisa pieņēmējs gan teica, ka var vēl pagaidīt, bet labāk lai nomaina. Cena nedaudz augstāka kā TUF, bet, ja visu izdara korekti, Ok.


cik maksaa? Starpibu jut ar svaigu ellju?

Maksā 277 € , pa lielam starpību nejūt, brauc tāpat. Vēl jau šādi-tādi darbi jāsadara, tad var mizot.
Offline
RR04
29. Jul 2020, 21:45 #427

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3778

Braucu ar: 41

Nezinu cik taisnība, bet leitis stāstīja, ka šim brālis strādā MB dīlercentrā leišos, tirgojot lietotos meršus. Prikols tāds, ka šis varot izmainīt visu servisa vēsturi/nobraukumu sistēmā. Izklausās, jau pēc raiņa, bet nu vairs jau nekas nepārsteigtu
Offline
Gruzaviks
29. Jul 2020, 23:11 #428

Kopš: 28. Apr 2017

No: Liepāja

Ziņojumi: 133

Braucu ar: Arteon


29 Jul 2020, 19:59:49 @ozo rakstīja:

29 Jul 2020, 19:42:07 @edzulis rakstīja:

29 Jul 2020, 13:20:38 @Agrello rakstīja:
"Negribeju FL, jo it ka karbas krietni shvakakas nekaa veca laba 5gang."
Wrong - W212/s212 FL nāk 7gtronic PLUS kārba, kurai ir novērsta iepriekšējās 7 gtronic kārbas kļūdas - hidroplate, un raustīšanās starp 1/2 pārnesumu. (esmu šo slimībi izdzīvojis ar W164) Vari droši apgalvot, ka kārba ir cita, ari pēc braukšanas sajūtām. Maini tik eļļu un brauc.


Ok, tad nebusu lidz galam izpetijis, bet kaut kas bija ar tam karbam ar dzesesanu kompim vai kas taads.

Kas ar 213? Kura motora/karbas/piekares kombinacija visdrosakaa? Pre FL. Un vai taisniba, ka 205 un 213ajiem esot sarezgiti un dargi tit nost KM, tadelj biezi vien to nedara?


Vispār jau W212 prefl nāca gan 7G gan vēl 5G kārbas. Tāpēc jūsvarbūt runājat divas dažādas lietas.


Neesmu informēts par slimībām un no kā bija jāizvairās, bet w212 prefl ar 7g nedēļu pēc iegādes restaurēja kārbā eļļas sūkni un mainīju eļļu, jo pie maza ātruma lēni dodot virsū vienu reizi no piecām taisīja sitienus nepatīkamus. Pēc tam viss šis pazuda un nevaru sūdzēties par kārbas darbību, JA vien nebūtu problēma ar ātru uzsākšanu, stāvot pie sarkanā un momentāli laižot vaļā bremzi un spiežot gāzi viņš šausmīgi ilgi domā un mēdz noraustīties, kāpēc tā? - pagaidām vēl nav skatīts.
Offline
edzulis
29. Jul 2020, 23:34 #429

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

5ciniece ar diezgan Lena uzsakot, kad iemet D, bet savadak nevaru sudzeties

[ Šo ziņu laboja edzulis, 29 Jul 2020, 23:36:10 ]

Offline
Celtnieks7
30. Jul 2020, 00:12 #430

Kopš: 08. Jul 2016

Ziņojumi: 190

Braucu ar:


29 Jul 2020, 13:36:05 @Mizx rakstīja:

29 Jul 2020, 13:33:59 @RR04 rakstīja:
Skatos uz V6 dīzeli, bet vai tas ir vajadzīgs?
Kas ar ķēdēm? Nav tā, ka trūkst bez jebkādām pazīmēm?

P.S. Itālijā pilns ar w213, ja ne visi, tad lielākā daļa ir transferu auto
Ar ķēdēm MB dīzeļiem viss ir labi. Eļļošana jāpieskata, ar to varot gadīties problēmas, bet tā jau tagad esot jāpieskata visiem jauniem auto. Nevar vairs braukt kamēr želeja eļļas vietā.


Kā tad to eļļošanu pieskata?
Offline
Color
30. Jul 2020, 00:44 #431

Kopš: 05. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 760

Braucu ar: sešiem podiem, W212


29 Jul 2020, 23:11:22 @Gruzaviks rakstīja:

29 Jul 2020, 19:59:49 @ozo rakstīja:

29 Jul 2020, 19:42:07 @edzulis rakstīja:

29 Jul 2020, 13:20:38 @Agrello rakstīja:
"Negribeju FL, jo it ka karbas krietni shvakakas nekaa veca laba 5gang."
Wrong - W212/s212 FL nāk 7gtronic PLUS kārba, kurai ir novērsta iepriekšējās 7 gtronic kārbas kļūdas - hidroplate, un raustīšanās starp 1/2 pārnesumu. (esmu šo slimībi izdzīvojis ar W164) Vari droši apgalvot, ka kārba ir cita, ari pēc braukšanas sajūtām. Maini tik eļļu un brauc.


Ok, tad nebusu lidz galam izpetijis, bet kaut kas bija ar tam karbam ar dzesesanu kompim vai kas taads.

Kas ar 213? Kura motora/karbas/piekares kombinacija visdrosakaa? Pre FL. Un vai taisniba, ka 205 un 213ajiem esot sarezgiti un dargi tit nost KM, tadelj biezi vien to nedara?


Vispār jau W212 prefl nāca gan 7G gan vēl 5G kārbas. Tāpēc jūsvarbūt runājat divas dažādas lietas.


Neesmu informēts par slimībām un no kā bija jāizvairās, bet w212 prefl ar 7g nedēļu pēc iegādes restaurēja kārbā eļļas sūkni un mainīju eļļu, jo pie maza ātruma lēni dodot virsū vienu reizi no piecām taisīja sitienus nepatīkamus. Pēc tam viss šis pazuda un nevaru sūdzēties par kārbas darbību, JA vien nebūtu problēma ar ātru uzsākšanu, stāvot pie sarkanā un momentāli laižot vaļā bremzi un spiežot gāzi viņš šausmīgi ilgi domā un mēdz noraustīties, kāpēc tā? - pagaidām vēl nav skatīts.


man ir 7g w212 2012 gads pfl.., esmu automaatu heiteris un shis nav izneemums .... jaa no pirmaa uz otro sit dazreiz , pirmastam man bija e60 kuram sita katru reizi takaa esmu pieradis man nietraucee un tas notiek salidzinosi reti, un par to sarkano..., vajag mest jau pie dzeltenaa no hold nost lai varetu uzsaakt pie zalaaa braukt, bet gaitaa viss saliidzinoshi forsi sleedzaas, sport reziims ar citiem paarnesumiem arii ir tiiri labs... nobraukums man liels bet kasrba orginaalaa, vinas ilgmuuzibai tikai viens noteikums, ejas mainja pie 60-80k km ... no 2009-2011 bija daaaaaaudz vairaak probleemu , teiksim ar taam smadzene kas dabiigaa celjaa izcepjas u.c ...
Offline
emigrants
30. Jul 2020, 11:44 #432

Kopš: 01. Mar 2003

Ziņojumi: 4060

Braucu ar: to kas bildē

Stars MB 200 EUR 7g ātrumkārbas eļļas maiņa, 4 h W166 2016, viss ok , atšķirība nekāda

[ Šo ziņu laboja emigrants, 30 Jul 2020, 11:44:36 ]

Offline
Mizx
30. Jul 2020, 12:09 #433

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6199

Braucu ar:


30 Jul 2020, 00:12:11 @Celtnieks7 rakstīja:

29 Jul 2020, 13:36:05 @Mizx rakstīja:

29 Jul 2020, 13:33:59 @RR04 rakstīja:
Skatos uz V6 dīzeli, bet vai tas ir vajadzīgs?
Kas ar ķēdēm? Nav tā, ka trūkst bez jebkādām pazīmēm?

P.S. Itālijā pilns ar w213, ja ne visi, tad lielākā daļa ir transferu auto
Ar ķēdēm MB dīzeļiem viss ir labi. Eļļošana jāpieskata, ar to varot gadīties problēmas, bet tā jau tagad esot jāpieskata visiem jauniem auto. Nevar vairs braukt kamēr želeja eļļas vietā.


Kā tad to eļļošanu pieskata?
Laicīgi mainot eļļu, filtrus un citas detaļas, ko ražotājs paredzējis. Piemēram, jaunajiem 4-cilindru ir relatīvi īss kartera ventilācijas mūžs un tā (vāks) jāmaina ik pa laikam. Tā ka atbilstoši instrukcijām un viss ir labi, ja vien iepriekš kāds visu jau nav sabojājis nekopjot. Kanāli aizaug un tad sākas problēmas.
Offline
Gruzaviks
30. Jul 2020, 13:02 #434

Kopš: 28. Apr 2017

No: Liepāja

Ziņojumi: 133

Braucu ar: Arteon


30 Jul 2020, 00:44:31 @Color rakstīja:
man ir 7g w212 2012 gads pfl.., esmu automaatu heiteris un shis nav izneemums .... jaa no pirmaa uz otro sit dazreiz , pirmastam man bija e60 kuram sita katru reizi takaa esmu pieradis man nietraucee un tas notiek salidzinosi reti, un par to sarkano..., vajag mest jau pie dzeltenaa no hold nost lai varetu uzsaakt pie zalaaa braukt, bet gaitaa viss saliidzinoshi forsi sleedzaas, sport reziims ar citiem paarnesumiem arii ir tiiri labs... nobraukums man liels bet kasrba orginaalaa, vinas ilgmuuzibai tikai viens noteikums, ejas mainja pie 60-80k km ... no 2009-2011 bija daaaaaaudz vairaak probleemu , teiksim ar taam smadzene kas dabiigaa celjaa izcepjas u.c ...

Par to HOLD, izklausīšos stulbs, bet kā HOLD ieslēgt? Pāris nedēļas atpakaļ pirmo un vienīgo reizi redzēju panelī to uzrakstu HOLD,un pie reizes domāju, kas tas un joprojām nezinu kā viņu ieslēdzu?
Offline
Color
30. Jul 2020, 13:21 #435

Kopš: 05. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 760

Braucu ar: sešiem podiem, W212

pirmkaart jau hold iesleedzas ja viss ir kaartiibaa... iesleedzas kad riteni negriezas velreiz uzspiezot uz bremzi stipraak... shitaa ir labaakaa fiicha mashiinaa
Offline
MrBadman
30. Jul 2020, 20:42 #436

Kopš: 12. Apr 2019

No: Ikšķile

Ziņojumi: 417

Braucu ar: Vecu MB, vecu BMW motociklu


30 Jul 2020, 12:09:34 @Mizx rakstīja:

Kā tad to eļļošanu pieskata?
Laicīgi mainot eļļu, filtrus un citas detaļas, ko ražotājs paredzējis. Piemēram, jaunajiem 4-cilindru ir relatīvi īss kartera ventilācijas mūžs un tā (vāks) jāmaina ik pa laikam. Tā ka atbilstoši instrukcijām un viss ir labi, ja vien iepriekš kāds visu jau nav sabojājis nekopjot. Kanāli aizaug un tad sākas problēmas.

Laba infa Nākamreiz, kad mainīšu eļļu, būs jāieķer jauns vārstu vāks ar ventilāciju. Domeniksā par servisa vēsturi bija infa, ka viss sadarīts laicīgi, arī nekādus citus kasjakus neatrada. Cerams viss būs labi. :smoke:
Offline
Hirschenhof
30. Jul 2020, 22:56 #437

Kopš: 07. May 2013

Ziņojumi: 658

Braucu ar: SL 500


29 Jul 2020, 14:38:48 @Agrello rakstīja:
Domāju par salikumu 4 matic kopā ar Airmatic. Kolēģim bija csl šāds salikums. Priekšējie amīši bija pa vāju. Ātri beidzās nost. Mainīja jaunus regulāri, katru gadu. Jo cik atceros, tad amartizatoram bija īsāks gājiens nekā bez 4 matic versijai
Uzskatu ka Airmatics e klasei nav obligāti vajadzīgs, protams, ja ir jauns auto tad nav diskusijas.


Kas tas CSL tāds par modeli ?

Latvijai- tikai 4Matic un tikai AirMatic. Nenovērtējama kombinācija mūsu ceļu segumam, tīrībai un infrastruktūrai. Nekas tur tik ātri nebeidzas, ja liec kārtīgas detaļas, nevis Ķīnas brīnumus par EUR 150/gab

Pie tam, šie amīši (ja vien nelec pāri sliedēm vai metrīgām bedrēm) nebeidzas abi vai visi 4. Parasti beidzas viens un to arī maina vienu, nevis pāri.

[ Šo ziņu laboja Hirschenhof, 31 Jul 2020, 12:37:04 ]

Offline
Hirschenhof
30. Jul 2020, 23:07 #438

Kopš: 07. May 2013

Ziņojumi: 658

Braucu ar: SL 500


29 Jul 2020, 21:45:57 @RR04 rakstīja:
Nezinu cik taisnība, bet leitis stāstīja, ka šim brālis strādā MB dīlercentrā leišos, tirgojot lietotos meršus. Prikols tāds, ka šis varot izmainīt visu servisa vēsturi/nobraukumu sistēmā. Izklausās, jau pēc raiņa, bet nu vairs jau nekas nepārsteigtu


Nu nē. Lietuvieši, protams, ir veikli un ar izdomu, bet Daimler sistēmai viņiem pieeja ir tikai sapnītī.
Offline
RR04
31. Jul 2020, 10:33 #439

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3778

Braucu ar: 41


30 Jul 2020, 23:07:30 @Hirschenhof rakstīja:

29 Jul 2020, 21:45:57 @RR04 rakstīja:
Nezinu cik taisnība, bet leitis stāstīja, ka šim brālis strādā MB dīlercentrā leišos, tirgojot lietotos meršus. Prikols tāds, ka šis varot izmainīt visu servisa vēsturi/nobraukumu sistēmā. Izklausās, jau pēc raiņa, bet nu vairs jau nekas nepārsteigtu


Nu nē. Lietuvieši, protams, ir veikli un ar izdomu, bet Daimler sistēmai viņiem pieeja ir tikai sapnītī.

Tik saku to ko man leitis stāstīja. Ticēt negribas tiem pekstiņiem, bet nu leiši ir leiši
Offline
Agrello
31. Jul 2020, 13:03 #440

Kopš: 12. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 304

Braucu ar: BMW S54B32 // G32

Tas bija CLS350 4matics 2012/13 gada ražojums, neatceros vairs.
Bet 4 gadu laikā nomainīja 3 priekšas komplektus. Domāju, ka lika jaunus, "ķīnas" domāju kā nē, bet klāt nestāvēju pie mainīšanas.
Pie tam auto nebija ar lielajiem diskiem, bija R17/18?

Zinu un ticu ka Airmatics ir foršs, pašam interasanta pieredze ar W164, bet tas bija sen Man bija tik "veiksmīgs" auto, ka to Airmaticu varēja taisīt katru ceturksni ! Kur auto bija nullīte no Domeniksa, kur visa jautrība sākās precīzi pēc garantijas beigām.



30 Jul 2020, 22:56:38 @Hirschenhof rakstīja:

29 Jul 2020, 14:38:48 @Agrello rakstīja:
Domāju par salikumu 4 matic kopā ar Airmatic. Kolēģim bija csl šāds salikums. Priekšējie amīši bija pa vāju. Ātri beidzās nost. Mainīja jaunus regulāri, katru gadu. Jo cik atceros, tad amartizatoram bija īsāks gājiens nekā bez 4 matic versijai
Uzskatu ka Airmatics e klasei nav obligāti vajadzīgs, protams, ja ir jauns auto tad nav diskusijas.


Kas tas CSL tāds par modeli ?

Latvijai- tikai 4Matic un tikai AirMatic. Nenovērtējama kombinācija mūsu ceļu segumam, tīrībai un infrastruktūrai. Nekas tur tik ātri nebeidzas, ja liec kārtīgas detaļas, nevis Ķīnas brīnumus par EUR 150/gab

Pie tam, šie amīši (ja vien nelec pāri sliedēm vai metrīgām bedrēm) nebeidzas abi vai visi 4. Parasti beidzas viens un to arī maina vienu, nevis pāri.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, VLD, linda, noisex