Online

Pašreiz BMWPower skatās 193 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Uzmetējs puikaa20 jeb Valdis Pavlovskis

AutorsZiņojums
Archy96
29. Jun 2014, 00:26 #421

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1106

Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120


29 Jun 2014, 00:13:21 VWfans rakstīja:

29 Jun 2014, 00:08:39 koni4jo rakstīja:

29 Jun 2014, 00:05:12 Archy96 rakstīja:

29 Jun 2014, 00:01:47 moro rakstīja:

28 Jun 2014, 23:55:41 Archy96 rakstīja:
Tad varbūt nevajag pirkt tādu problemātisko dzelzi, bet kādu kompaktklases, bet gados jaunāku eksemplāru, kurš mazāk iesitīs pa kabatu, tāda opcija nepastāv
Labāk naudu guldīt vāģī, kurš vēl ir cik necik civilizēts, nevis vecā miskastē, kurai vērtība krītas pa stundām

Nauda nav jāgrūž jaunā auto kamēr ir garantija. I to ir izņēmumi
Un 4 gadus vecs Golfs var pa kabatai uzsist daudz stiprāk neka 20 gadu vecs sarūsejis drots.

Arī tas, it sevišķi zinot to, ka gandrīz visa jaunā tehnika pieklibo kvalitātes ziņā, bet pēc šādas loģikas vadoties, visu mūžu jābrauc ar 20 gadu drotu pa rokai turot metināmo aparātu un šrotu sarakstu, kaut kā nav interesanti


Pēc 20 gadiem nebūs to drotu un šodienas jaunie auto līdz 20 gadiem nekādīgi nespēs izvilkt, tā kā tad vnk paliks tikai velo un K2


Mana Meriva līdz 20 gadiem aizvilks. 8 gadi un 202414 km jau ir.


Tu pats tik ilgi ceri davilkt
Offline
Archy96
29. Jun 2014, 00:46 #422

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1106

Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120


29 Jun 2014, 00:45:31 VWfans rakstīja:

29 Jun 2014, 00:26:32 Archy96 rakstīja:



Pēc 20 gadiem nebūs to drotu un šodienas jaunie auto līdz 20 gadiem nekādīgi nespēs izvilkt, tā kā tad vnk paliks tikai velo un K2


Mana Meriva līdz 20 gadiem aizvilks. 8 gadi un 202414 km jau ir.




Tu pats tik ilgi ceri davilkt


Kad Merivai būs 20, man būs 54...


Varbūt
Offline
lm
29. Jun 2014, 00:47 #423

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 1491

Braucu ar:


29 Jun 2014, 00:45:31 VWfans rakstīja:

29 Jun 2014, 00:26:32 Archy96 rakstīja:



Pēc 20 gadiem nebūs to drotu un šodienas jaunie auto līdz 20 gadiem nekādīgi nespēs izvilkt, tā kā tad vnk paliks tikai velo un K2


Mana Meriva līdz 20 gadiem aizvilks. 8 gadi un 202414 km jau ir.




Tu pats tik ilgi ceri davilkt


Kad Merivai būs 20, man būs 54...

Ja būs tie 20 gadi Merivai

-----------------
Nelido ātrāk par savu sargeņģeli!
Offline
edzhaans
29. Jun 2014, 00:49 #424

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Tad kad tev būs 54 dīzeļi vairs atgāzes nevarēs iziet. Kā tev viss beidzās ar to DPF filtru beigās, izravēji vai nomainīji ? :blacksmokereising:
Offline
lm
29. Jun 2014, 00:52 #425

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 1491

Braucu ar:

VWfan, izvelc līdz tiem 20 gadiem ar Merivu, tad uzraksti

-----------------
Nelido ātrāk par savu sargeņģeli!
Offline
evaness2
29. Jun 2014, 01:27 #426

Kopš: 18. Jun 2010

No: Ikšķile

Ziņojumi: 59

Braucu ar: E36


29 Jun 2014, 00:07:01 wu-ryder rakstīja:
Runa ir par pareizu sametinasanu un to ka ja ej uz veikalu tac zini kadu maizi gribi pirkt. Vai aizej un beigas iznac ar burkanu rokas un saki ka tas pats kas maize.

Pemetinat kaut kur kaut ko nav maksla. Bet piemetinat arku ta lai tur nav vis vilnos vai jakrauj spaktele hvz kads kalns ir jamak.

Ka ari metinot gridu kads ir aizdomajies ka izrusejusais caurums nebeidzas lidz ar cauruma redzamajam malam? Ka varbut zem mastikam un paklajiem jau ir tads brunais ka jagriez un jamaina daudz lielaks fragments? Tas vis ir janem vera.

Nomainit e36 pakalu pa punktiem ar ir samera vienkarsi bet salapit to pakalu nav.

Skruve vai neskruve cenas tas ir pec pieprasijuma. Nebus spieprasijuna cena bus leja.

Pasam pirkt un macities. Ideali: pec laika dzenot pie meistara zinasi kas ko ka.

P.s. man tai klavai burti spiezas kopa mlac.


Ķipa saki, ka aplauzīšos un būs šā vai tā jādzen pie meistara? To vien var lasīt starp rindiņām, kā '' tu esi lohs, vienīgais ģēnijs ir meistars''
Zinu tos meistarus, te pat par vienu ir tēma.
Offline
Latvietis96
29. Jun 2014, 01:31 #427

Kopš: 10. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1260

Braucu ar: 538d Msport/540i

pafloskim uzsūtīt šo konsultantu un miers

[ Šo ziņu laboja Latvietis96, 29 Jun 2014, 01:32:14 ]

Offline
evaness2
29. Jun 2014, 01:35 #428

Kopš: 18. Jun 2010

No: Ikšķile

Ziņojumi: 59

Braucu ar: E36

Vai arī šo.
Offline
viesturs
29. Jun 2014, 02:03 #429

Kopš: 25. Sep 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 62

Braucu ar: divriteni

Tas dzinsu jakā ir pavlovskis?
Offline
Siipols
29. Jun 2014, 02:03 #430

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


28 Jun 2014, 22:28:35 edzhaans rakstīja:

Ja tu trollo tad skaidrs, bet nu sametināt autiņu ar punktiem nav nekas zajebis. Man uz slienkšņa ir piemetināts bleķis, atdevu čalim 25 latos vēl toreiz, šis nopinzelēja ar grunti, skate lloga es priecīgs. Kā wu teica, remonts pa fikso, tas s'dus ilgi neturēsies, tapēc arī līdz šim neesmu krāsojis, tāpat izleks. Te protams ir cita lieta iepists kosmoss un vēl viss sabojāts

Es vispār hujeju par jums mega speciālistiem
ak tad sametinat ar punktiem ir slikti ja? kapec tad rūpnīcā tā dara?

Un vai jūs mega auto pederasti un laizītāji vispar saprotat,ka ja sametina to pašu slieksni pa pilno šuvi,tad visdrīzāk tas vecais lūznis saverpsies un paliks banānā mazuliet

Ar pilno šuvi metina traktorus,un sporta mašinas,kur vajadzīga izturiba nevis skaistums....


Ak jā... Metināšana sadedzina oglekli metālā... attiecigi,tur kur metināts,rūsēs vairak nekā tur kur nav metināts. vai mazak metināts...


Esmu runajis Pn.

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
sn
29. Jun 2014, 02:15 #431

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879723

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


29 Jun 2014, 00:50:57 VWfans rakstīja:
Tagad, kad ir arī Fabija, ar Merivu braucu mazāk - ap 10-15 tūkst.km gadā.

oligarhs, es knapi 8000km ar vienīgo auto gadā nobraucu ;(

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
krabiss_k
29. Jun 2014, 03:17 #432

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1766

Braucu ar:

jā, bļin gribēju uzrakstīt, bet bija slinkums, SĪPOLS pilnīgi pareizi pateica par punktu metinājumu, vnk domāju, kā var būt tādi dirsēji bļed, ka uz punktiem metināts ir sūds varu saderēt, ka neviens no tiem bļāvējiem nav metinājis

mans čoms paņēma simts gadus atpakaļ vectru uz sliekšņu maiņu, bijām visi sīki un tieši tāpat domājoši kā vairums šeit, ja maina, tad tak kārtīgi jānometina bļe, tai vectrai vairs nekad mūžā nevērās ciet nevienas durvis tiešām nekad, zato uz tolmetu aizgāja ar abiem jauniem sliekšņiem un aizmugures arkām pilnās šuves viņiem
Offline
inferno-ex
29. Jun 2014, 03:21 #433

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:

Nevajag jau uzreiz galējībās krist. Mainot slieksni nav jāvelk nepātrauktā šuve, bet arī saķert viņu 4-5 vietās un pārējo ar špakteli aizraut ciet, kā to dara vidusmēra metinātāji, arī nekam neder.
Offline
krabiss_k
29. Jun 2014, 03:38 #434

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1766

Braucu ar:


29 Jun 2014, 03:21:06 inferno-ex rakstīja:
Nevajag jau uzreiz galējībās krist. Mainot slieksni nav jāvelk nepātrauktā šuve, bet arī saķert viņu 4-5 vietās un pārējo ar špakteli aizraut ciet, kā to dara vidusmēra metinātāji, arī nekam neder.


nu par to nemaz nav runa!
Offline
krabiss_k
29. Jun 2014, 03:47 #435

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1766

Braucu ar:


29 Jun 2014, 03:21:06 inferno-ex rakstīja:
Nevajag jau uzreiz galējībās krist. Mainot slieksni nav jāvelk nepātrauktā šuve, bet arī saķert viņu 4-5 vietās un pārējo ar špakteli aizraut ciet, kā to dara vidusmēra metinātāji, arī nekam neder.


var jau protams dažādi nošancēt, bet manuprāt, špaktele pie metināšanas darbiem nu galīgi nav vajadzīga, tai ir pavisam cits pielietojums!
nošancē tā, ka šuves vietu noiet ar skābo, tad šuvju smēru un pāri pēc izvēles, mastika un dekoratīvi pāri grubulis, tas no apakšas. nu redzamās vietas jācenšas piedzīt 1:1, tad špaktelis ir tikai virsmas izlīdzināšanai, nejau šaizes vai caurumu noslēpšanai. nu hz, protams nejau vienmēr sanāk "kā aptiekā".
Bet nu izbrīna meistari, kas sapuvušajai arkai vai slieksnim metina pa virsu jaunu detaļu, tad ar špakteli piedzen virsbūvi kaut cik līmenī, tas ir pats trakākais laikam ko var izdarīt. Pēc gada tur apakšā un tālāk vairs nav ko vākt, nākamais solis MAKROFLEX ar špakteli, tad jau plaisas un ar baloniņu piekrāsots, čotka
Offline
inferno-ex
29. Jun 2014, 05:01 #436

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:

Man vecajam E34 iepriekšējais saimnieks bija ļoti "kvalitatīvi" sametinātijis sliekšņus.

Viss sākās ar to, ka izlēmu pārmetināt sliekšņus, jo viņi bija nedabiski traki nopuvuši. Jau no sākuma bija redzams, ka tur ir nagļakā uzrauts pa virsu ielāps ar nepātraukto šuvi, abās pusēs, aizmugurē. Norāvām nost tos aizmugurējos ielāpus, apakšā redzam īsto slieksni - viss nopuvis. Noraujam arī nost tos. Kā izrādās, tie arī ir kkad metināti - saķerti pāris vietās un spraugas ar špakteli aizrautas ciet. No ārpuses tas viss turējās un izskatījās ok, no iekšpuses gan viss bija sabiris nost jau, līdz ar ko ruslans jau bija aizgājis uz augšu caur pakaļejo arku, kā arī pa grīdu.

Nosecināju, ka tur vairs nekas nav glābjams, noskrūvēju nost visu vērtīgo un nodevu to nabagu tolmetā. Lūk kādā neveiksmē izvērtās elementāra sliekšņu maiņa. Un viss tikai tāpēc, ka iepriekš bijis veikts "fiksais" remonts un viss metināts klāt pie rūsas. Kā arī saķerts tikai uz pāris punktiem un pārējais ar mastikām/špaktelēm savienots kopā. No vienas puses pats vainīgs, ka nevedu metināt uzreiz. No citas, a kurš to varēja zināt?
Offline
Nello
29. Jun 2014, 08:52 #437

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


29 Jun 2014, 05:01:31 inferno-ex rakstīja:
Man vecajam E34 iepriekšējais saimnieks bija ļoti "kvalitatīvi" sametinātijis sliekšņus.

Viss sākās ar to, ka izlēmu pārmetināt sliekšņus, jo viņi bija nedabiski traki nopuvuši. Jau no sākuma bija redzams, ka tur ir nagļakā uzrauts pa virsu ielāps ar nepātraukto šuvi, abās pusēs, aizmugurē. Norāvām nost tos aizmugurējos ielāpus, apakšā redzam īsto slieksni - viss nopuvis. Noraujam arī nost tos. Kā izrādās, tie arī ir kkad metināti - saķerti pāris vietās un spraugas ar špakteli aizrautas ciet. No ārpuses tas viss turējās un izskatījās ok, no iekšpuses gan viss bija sabiris nost jau, līdz ar ko ruslans jau bija aizgājis uz augšu caur pakaļejo arku, kā arī pa grīdu.

Nosecināju, ka tur vairs nekas nav glābjams, noskrūvēju nost visu vērtīgo un nodevu to nabagu tolmetā. Lūk kādā neveiksmē izvērtās elementāra sliekšņu maiņa. Un viss tikai tāpēc, ka iepriekš bijis veikts "fiksais" remonts un viss metināts klāt pie rūsas. Kā arī saķerts tikai uz pāris punktiem un pārējais ar mastikām/špaktelēm savienots kopā. No vienas puses pats vainīgs, ka nevedu metināt uzreiz. No citas, a kurš to varēja zināt?

Savam e34 sliekšņus pa punktiem nourbu,pie stoikām atzāģēju,caur tiempašiem urbumiem piemetināju jaunos...
Offline
wu-ryder
29. Jun 2014, 10:34 #438

Kopš: 13. Mar 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 793

Braucu ar: e3*/e3* M///


29 Jun 2014, 01:27:01 evaness2 rakstīja:

29 Jun 2014, 00:07:01 wu-ryder rakstīja:
Runa ir par pareizu sametinasanu un to ka ja ej uz veikalu tac zini kadu maizi gribi pirkt. Vai aizej un beigas iznac ar burkanu rokas un saki ka tas pats kas maize.

Pemetinat kaut kur kaut ko nav maksla. Bet piemetinat arku ta lai tur nav vis vilnos vai jakrauj spaktele hvz kads kalns ir jamak.

Ka ari metinot gridu kads ir aizdomajies ka izrusejusais caurums nebeidzas lidz ar cauruma redzamajam malam? Ka varbut zem mastikam un paklajiem jau ir tads brunais ka jagriez un jamaina daudz lielaks fragments? Tas vis ir janem vera.

Nomainit e36 pakalu pa punktiem ar ir samera vienkarsi bet salapit to pakalu nav.

Skruve vai neskruve cenas tas ir pec pieprasijuma. Nebus spieprasijuna cena bus leja.

Pasam pirkt un macities. Ideali: pec laika dzenot pie meistara zinasi kas ko ka.

P.s. man tai klavai burti spiezas kopa mlac.


Ķipa saki, ka aplauzīšos un būs šā vai tā jādzen pie meistara? To vien var lasīt starp rindiņām, kā '' tu esi lohs, vienīgais ģēnijs ir meistars''
Zinu tos meistarus, te pat par vienu ir tēma.

Nelasi tik fraki starp rindam lasi tekstu.

Mana galvena doma ir ja ja ved lie meisfara restauret nevis aizplutit caurumu tad ari pasam jazin ko ka kapec. Kadu metinatajs gazi izvelas ta jau vina problema.

Bet par to dari pats. Kapec lohs nu varbuf sanak. Bet bus ko pacinities un pamacities. Zinasanas nekad nenak pa sliktu.
Offline
ramex
29. Jun 2014, 11:00 #439

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6


29 Jun 2014, 02:15:15 sn rakstīja:

29 Jun 2014, 00:50:57 VWfans rakstīja:
Tagad, kad ir arī Fabija, ar Merivu braucu mazāk - ap 10-15 tūkst.km gadā.

oligarhs, es knapi 8000km ar vienīgo auto gadā nobraucu ;(


švaki man pēdējās 2 nedēļā 2k km
Offline
m4z
29. Jun 2014, 11:17 #440

Kopš: 14. Aug 2010

Ziņojumi: 375

Braucu ar: 61


29 Jun 2014, 11:04:55 AB1304 rakstīja:
Man pa 2 dienām 2.2k km

tikai tapēc ka aizpisies prom
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo