Online
Pašreiz BMWPower skatās 193 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Uzmetējs puikaa20 jeb Valdis Pavlovskis
Autors | Ziņojums |
Archy96 | | Kopš: 04. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1106
Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120
|
29 Jun 2014, 00:13:21 VWfans rakstīja:
29 Jun 2014, 00:08:39 koni4jo rakstīja:
29 Jun 2014, 00:05:12 Archy96 rakstīja:
29 Jun 2014, 00:01:47 moro rakstīja:
28 Jun 2014, 23:55:41 Archy96 rakstīja:
Tad varbūt nevajag pirkt tādu problemātisko dzelzi, bet kādu kompaktklases, bet gados jaunāku eksemplāru, kurš mazāk iesitīs pa kabatu, tāda opcija nepastāv
Labāk naudu guldīt vāģī, kurš vēl ir cik necik civilizēts, nevis vecā miskastē, kurai vērtība krītas pa stundām
Nauda nav jāgrūž jaunā auto kamēr ir garantija. I to ir izņēmumi
Un 4 gadus vecs Golfs var pa kabatai uzsist daudz stiprāk neka 20 gadu vecs sarūsejis drots.
Arī tas, it sevišķi zinot to, ka gandrīz visa jaunā tehnika pieklibo kvalitātes ziņā, bet pēc šādas loģikas vadoties, visu mūžu jābrauc ar 20 gadu drotu pa rokai turot metināmo aparātu un šrotu sarakstu, kaut kā nav interesanti
Pēc 20 gadiem nebūs to drotu un šodienas jaunie auto līdz 20 gadiem nekādīgi nespēs izvilkt, tā kā tad vnk paliks tikai velo un K2
Mana Meriva līdz 20 gadiem aizvilks. 8 gadi un 202414 km jau ir.
Tu pats tik ilgi ceri davilkt | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 04. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1106
Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120
|
29 Jun 2014, 00:45:31 VWfans rakstīja:
29 Jun 2014, 00:26:32 Archy96 rakstīja:
Pēc 20 gadiem nebūs to drotu un šodienas jaunie auto līdz 20 gadiem nekādīgi nespēs izvilkt, tā kā tad vnk paliks tikai velo un K2
Mana Meriva līdz 20 gadiem aizvilks. 8 gadi un 202414 km jau ir.
Tu pats tik ilgi ceri davilkt
Kad Merivai būs 20, man būs 54...
Varbūt | Offline | | |
lm | | Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 1491
Braucu ar:
|
29 Jun 2014, 00:45:31 VWfans rakstīja:
29 Jun 2014, 00:26:32 Archy96 rakstīja:
Pēc 20 gadiem nebūs to drotu un šodienas jaunie auto līdz 20 gadiem nekādīgi nespēs izvilkt, tā kā tad vnk paliks tikai velo un K2
Mana Meriva līdz 20 gadiem aizvilks. 8 gadi un 202414 km jau ir.
Tu pats tik ilgi ceri davilkt
Kad Merivai būs 20, man būs 54...
Ja būs tie 20 gadi Merivai
----------------- Nelido ātrāk par savu sargeņģeli!
| Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Tad kad tev būs 54 dīzeļi vairs atgāzes nevarēs iziet. Kā tev viss beidzās ar to DPF filtru beigās, izravēji vai nomainīji ? :blacksmokereising:
| Offline | | |
lm | | Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 1491
Braucu ar:
| VWfan, izvelc līdz tiem 20 gadiem ar Merivu, tad uzraksti
----------------- Nelido ātrāk par savu sargeņģeli!
| Offline | | |
evaness2 | | Kopš: 18. Jun 2010
No: Ikšķile
Ziņojumi: 59
Braucu ar: E36
|
29 Jun 2014, 00:07:01 wu-ryder rakstīja:
Runa ir par pareizu sametinasanu un to ka ja ej uz veikalu tac zini kadu maizi gribi pirkt. Vai aizej un beigas iznac ar burkanu rokas un saki ka tas pats kas maize.
Pemetinat kaut kur kaut ko nav maksla. Bet piemetinat arku ta lai tur nav vis vilnos vai jakrauj spaktele hvz kads kalns ir jamak.
Ka ari metinot gridu kads ir aizdomajies ka izrusejusais caurums nebeidzas lidz ar cauruma redzamajam malam? Ka varbut zem mastikam un paklajiem jau ir tads brunais ka jagriez un jamaina daudz lielaks fragments? Tas vis ir janem vera.
Nomainit e36 pakalu pa punktiem ar ir samera vienkarsi bet salapit to pakalu nav.
Skruve vai neskruve cenas tas ir pec pieprasijuma. Nebus spieprasijuna cena bus leja.
Pasam pirkt un macities. Ideali: pec laika dzenot pie meistara zinasi kas ko ka.
P.s. man tai klavai burti spiezas kopa mlac.
Ķipa saki, ka aplauzīšos un būs šā vai tā jādzen pie meistara? To vien var lasīt starp rindiņām, kā '' tu esi lohs, vienīgais ģēnijs ir meistars''
Zinu tos meistarus, te pat par vienu ir tēma. | Offline | | |
Latvietis96 | | Kopš: 10. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1260
Braucu ar: 538d Msport/540i
| pafloskim uzsūtīt šo konsultantu un miers
[ Šo ziņu laboja Latvietis96, 29 Jun 2014, 01:32:14 ] | Offline | | |
evaness2 | | Kopš: 18. Jun 2010
No: Ikšķile
Ziņojumi: 59
Braucu ar: E36
| Vai arī šo.
| Offline | | |
|
viesturs | | Kopš: 25. Sep 2010
No: Jūrmala
Ziņojumi: 62
Braucu ar: divriteni
| Tas dzinsu jakā ir pavlovskis? | Offline | | |
Siipols | | Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
|
28 Jun 2014, 22:28:35 edzhaans rakstīja:
Ja tu trollo tad skaidrs, bet nu sametināt autiņu ar punktiem nav nekas zajebis. Man uz slienkšņa ir piemetināts bleķis, atdevu čalim 25 latos vēl toreiz, šis nopinzelēja ar grunti, skate lloga es priecīgs. Kā wu teica, remonts pa fikso, tas s'dus ilgi neturēsies, tapēc arī līdz šim neesmu krāsojis, tāpat izleks. Te protams ir cita lieta iepists kosmoss un vēl viss sabojāts
Es vispār hujeju par jums mega speciālistiem
ak tad sametinat ar punktiem ir slikti ja? kapec tad rūpnīcā tā dara?
Un vai jūs mega auto pederasti un laizītāji vispar saprotat,ka ja sametina to pašu slieksni pa pilno šuvi,tad visdrīzāk tas vecais lūznis saverpsies un paliks banānā mazuliet
Ar pilno šuvi metina traktorus,un sporta mašinas,kur vajadzīga izturiba nevis skaistums....
Ak jā... Metināšana sadedzina oglekli metālā... attiecigi,tur kur metināts,rūsēs vairak nekā tur kur nav metināts. vai mazak metināts...
Esmu runajis Pn.
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga | Offline | | |
sn | | Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879723
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
|
29 Jun 2014, 00:50:57 VWfans rakstīja:
Tagad, kad ir arī Fabija, ar Merivu braucu mazāk - ap 10-15 tūkst.km gadā.
oligarhs, es knapi 8000km ar vienīgo auto gadā nobraucu ;(
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
krabiss_k | | Kopš: 09. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1766
Braucu ar:
| jā, bļin gribēju uzrakstīt, bet bija slinkums, SĪPOLS pilnīgi pareizi pateica par punktu metinājumu, vnk domāju, kā var būt tādi dirsēji bļed, ka uz punktiem metināts ir sūds varu saderēt, ka neviens no tiem bļāvējiem nav metinājis
mans čoms paņēma simts gadus atpakaļ vectru uz sliekšņu maiņu, bijām visi sīki un tieši tāpat domājoši kā vairums šeit, ja maina, tad tak kārtīgi jānometina bļe, tai vectrai vairs nekad mūžā nevērās ciet nevienas durvis tiešām nekad, zato uz tolmetu aizgāja ar abiem jauniem sliekšņiem un aizmugures arkām pilnās šuves viņiem | Offline | | |
inferno-ex | | Kopš: 04. May 2011
Ziņojumi: 1556
Braucu ar:
| Nevajag jau uzreiz galējībās krist. Mainot slieksni nav jāvelk nepātrauktā šuve, bet arī saķert viņu 4-5 vietās un pārējo ar špakteli aizraut ciet, kā to dara vidusmēra metinātāji, arī nekam neder. | Offline | | |
krabiss_k | | Kopš: 09. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1766
Braucu ar:
|
29 Jun 2014, 03:21:06 inferno-ex rakstīja:
Nevajag jau uzreiz galējībās krist. Mainot slieksni nav jāvelk nepātrauktā šuve, bet arī saķert viņu 4-5 vietās un pārējo ar špakteli aizraut ciet, kā to dara vidusmēra metinātāji, arī nekam neder.
nu par to nemaz nav runa! | Offline | | |
krabiss_k | | Kopš: 09. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1766
Braucu ar:
|
29 Jun 2014, 03:21:06 inferno-ex rakstīja:
Nevajag jau uzreiz galējībās krist. Mainot slieksni nav jāvelk nepātrauktā šuve, bet arī saķert viņu 4-5 vietās un pārējo ar špakteli aizraut ciet, kā to dara vidusmēra metinātāji, arī nekam neder.
var jau protams dažādi nošancēt, bet manuprāt, špaktele pie metināšanas darbiem nu galīgi nav vajadzīga, tai ir pavisam cits pielietojums!
nošancē tā, ka šuves vietu noiet ar skābo, tad šuvju smēru un pāri pēc izvēles, mastika un dekoratīvi pāri grubulis, tas no apakšas. nu redzamās vietas jācenšas piedzīt 1:1, tad špaktelis ir tikai virsmas izlīdzināšanai, nejau šaizes vai caurumu noslēpšanai. nu hz, protams nejau vienmēr sanāk "kā aptiekā".
Bet nu izbrīna meistari, kas sapuvušajai arkai vai slieksnim metina pa virsu jaunu detaļu, tad ar špakteli piedzen virsbūvi kaut cik līmenī, tas ir pats trakākais laikam ko var izdarīt. Pēc gada tur apakšā un tālāk vairs nav ko vākt, nākamais solis MAKROFLEX ar špakteli, tad jau plaisas un ar baloniņu piekrāsots, čotka | Offline | | |
inferno-ex | | Kopš: 04. May 2011
Ziņojumi: 1556
Braucu ar:
| Man vecajam E34 iepriekšējais saimnieks bija ļoti "kvalitatīvi" sametinātijis sliekšņus.
Viss sākās ar to, ka izlēmu pārmetināt sliekšņus, jo viņi bija nedabiski traki nopuvuši. Jau no sākuma bija redzams, ka tur ir nagļakā uzrauts pa virsu ielāps ar nepātraukto šuvi, abās pusēs, aizmugurē. Norāvām nost tos aizmugurējos ielāpus, apakšā redzam īsto slieksni - viss nopuvis. Noraujam arī nost tos. Kā izrādās, tie arī ir kkad metināti - saķerti pāris vietās un spraugas ar špakteli aizrautas ciet. No ārpuses tas viss turējās un izskatījās ok, no iekšpuses gan viss bija sabiris nost jau, līdz ar ko ruslans jau bija aizgājis uz augšu caur pakaļejo arku, kā arī pa grīdu.
Nosecināju, ka tur vairs nekas nav glābjams, noskrūvēju nost visu vērtīgo un nodevu to nabagu tolmetā. Lūk kādā neveiksmē izvērtās elementāra sliekšņu maiņa. Un viss tikai tāpēc, ka iepriekš bijis veikts "fiksais" remonts un viss metināts klāt pie rūsas. Kā arī saķerts tikai uz pāris punktiem un pārējais ar mastikām/špaktelēm savienots kopā. No vienas puses pats vainīgs, ka nevedu metināt uzreiz. No citas, a kurš to varēja zināt? | Offline | | |
|
Nello | | Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2521
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
29 Jun 2014, 05:01:31 inferno-ex rakstīja:
Man vecajam E34 iepriekšējais saimnieks bija ļoti "kvalitatīvi" sametinātijis sliekšņus.
Viss sākās ar to, ka izlēmu pārmetināt sliekšņus, jo viņi bija nedabiski traki nopuvuši. Jau no sākuma bija redzams, ka tur ir nagļakā uzrauts pa virsu ielāps ar nepātraukto šuvi, abās pusēs, aizmugurē. Norāvām nost tos aizmugurējos ielāpus, apakšā redzam īsto slieksni - viss nopuvis. Noraujam arī nost tos. Kā izrādās, tie arī ir kkad metināti - saķerti pāris vietās un spraugas ar špakteli aizrautas ciet. No ārpuses tas viss turējās un izskatījās ok, no iekšpuses gan viss bija sabiris nost jau, līdz ar ko ruslans jau bija aizgājis uz augšu caur pakaļejo arku, kā arī pa grīdu.
Nosecināju, ka tur vairs nekas nav glābjams, noskrūvēju nost visu vērtīgo un nodevu to nabagu tolmetā. Lūk kādā neveiksmē izvērtās elementāra sliekšņu maiņa. Un viss tikai tāpēc, ka iepriekš bijis veikts "fiksais" remonts un viss metināts klāt pie rūsas. Kā arī saķerts tikai uz pāris punktiem un pārējais ar mastikām/špaktelēm savienots kopā. No vienas puses pats vainīgs, ka nevedu metināt uzreiz. No citas, a kurš to varēja zināt?
Savam e34 sliekšņus pa punktiem nourbu,pie stoikām atzāģēju,caur tiempašiem urbumiem piemetināju jaunos... | Offline | | |
wu-ryder | | Kopš: 13. Mar 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 793
Braucu ar: e3*/e3* M///
|
29 Jun 2014, 01:27:01 evaness2 rakstīja:
29 Jun 2014, 00:07:01 wu-ryder rakstīja:
Runa ir par pareizu sametinasanu un to ka ja ej uz veikalu tac zini kadu maizi gribi pirkt. Vai aizej un beigas iznac ar burkanu rokas un saki ka tas pats kas maize.
Pemetinat kaut kur kaut ko nav maksla. Bet piemetinat arku ta lai tur nav vis vilnos vai jakrauj spaktele hvz kads kalns ir jamak.
Ka ari metinot gridu kads ir aizdomajies ka izrusejusais caurums nebeidzas lidz ar cauruma redzamajam malam? Ka varbut zem mastikam un paklajiem jau ir tads brunais ka jagriez un jamaina daudz lielaks fragments? Tas vis ir janem vera.
Nomainit e36 pakalu pa punktiem ar ir samera vienkarsi bet salapit to pakalu nav.
Skruve vai neskruve cenas tas ir pec pieprasijuma. Nebus spieprasijuna cena bus leja.
Pasam pirkt un macities. Ideali: pec laika dzenot pie meistara zinasi kas ko ka.
P.s. man tai klavai burti spiezas kopa mlac.
Ķipa saki, ka aplauzīšos un būs šā vai tā jādzen pie meistara? To vien var lasīt starp rindiņām, kā '' tu esi lohs, vienīgais ģēnijs ir meistars''
Zinu tos meistarus, te pat par vienu ir tēma.
Nelasi tik fraki starp rindam lasi tekstu.
Mana galvena doma ir ja ja ved lie meisfara restauret nevis aizplutit caurumu tad ari pasam jazin ko ka kapec. Kadu metinatajs gazi izvelas ta jau vina problema.
Bet par to dari pats. Kapec lohs nu varbuf sanak. Bet bus ko pacinities un pamacities. Zinasanas nekad nenak pa sliktu. | Offline | | |
ramex | | Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2403
Braucu ar: H6
|
29 Jun 2014, 02:15:15 sn rakstīja:
29 Jun 2014, 00:50:57 VWfans rakstīja:
Tagad, kad ir arī Fabija, ar Merivu braucu mazāk - ap 10-15 tūkst.km gadā.
oligarhs, es knapi 8000km ar vienīgo auto gadā nobraucu ;(
švaki man pēdējās 2 nedēļā 2k km | Offline | | |
m4z | | Kopš: 14. Aug 2010
Ziņojumi: 375
Braucu ar: 61
|
29 Jun 2014, 11:04:55 AB1304 rakstīja:
Man pa 2 dienām 2.2k km
tikai tapēc ka aizpisies prom | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|