Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 207 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Ātrums, tūnings, respekts

AutorsZiņojums
jusis82
31. Mar 2013, 21:48 #421

Kopš: 26. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 51

Braucu ar: e36

Pret kaut ko garšīgu, labprāt iegūtu Forsāžas pirmos 3 nummurus!

Offline
badmoon
31. Mar 2013, 21:55 #422

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8441

Braucu ar: Braucu ar


31 Mar 2013, 21:46:31 baltais rakstīja:
Te aprakstīts par Trubu beigu sākumu:
hondaclub.lv


Kas/kur ir "trubas"
Offline
Papakarlo
31. Mar 2013, 21:57 #423

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie

Vislielākā to laiku (90'to) leģenda ir mentu e36m3, vienīgās liecības par to auto, ieskanēts pārdošanas sludinājums no autoreklāmas žurnāla un vnz

[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 31 Mar 2013, 21:57:21 ]

Offline
dainiiz
31. Mar 2013, 21:57 #424

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm

Tev sis topics nav paredzeets) trubas ir legendaara vieta.
Offline
janeks7
31. Mar 2013, 22:00 #425

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3442

Braucu ar:

Kaut kad sen kad Cēsīm laikam bija 800gadu jubileja,domājām izbrauksim caur Rīgu,aizbrauksim uz trubām un tad uz Cēsīm,bet netikām ,deglava tilta apmales pamaisija

[ Šo ziņu laboja janeks7, 31 Mar 2013, 22:02:00 ]

Offline
Papakarlo
31. Mar 2013, 22:04 #426

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie

meklēju googlē mentu e36m3





pagaidām bez panākumiem

edit:http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=4769
"archi 20. Nov 2008, 12:21
Cena ar mentu numuru, kuru rigas rajons labi atceras un respekte, 9000EUR
CP17 20. Nov 2008, 12:14
ir ir tas pats numurs... baigā sakritība...

[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 31 Mar 2013, 22:10:16 ]

Offline
dzhonsons
31. Mar 2013, 22:06 #427

Kopš: 03. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1132

Braucu ar:

Pirms gadiem 4-5 nopietni vīri pulcējās TEC rajonā. Tur vēl kaut kas notiek?
Offline
7S
31. Mar 2013, 22:11 #428

Kopš: 07. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4335

Braucu ar:

eu, yee! Xsara šis arī bija spridzeklis, starpcitu ir vēl dzīva! nonāca manās rokās 2007.g. bet pilnība aplasīta

Offline
ozolins
31. Mar 2013, 22:13 #429

Kopš: 20. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1561

Braucu ar: ///3+5


31 Mar 2013, 00:46:52 howitzer rakstīja:
Kādam mērķim Piranju vispār būvēja? Ar to auto kaut kādās sacensībās tika braukts?

Piranju buveja vienam auto entuziastam Maris Zirnis no GSR. Gala rezultata ar M5 motoru, mega turbinu un nosu tas aparats nebija vacams un baudams, lidz pasutitajam apnika to buvet un pardeva talak. Turpinajuma katrs kaut ko meginaja partaisit un tunet, bet cik zinams, tad nekas labs tur nesanaca. Pedejais ko dzirdeju, bija ka gribeja no krievijas pirkst driftam vai sosejai. Loti sen nekas jau nav dzirdets par Piranju.
Offline
nik-09
31. Mar 2013, 22:21 #430

Kopš: 09. Jun 2009

Ziņojumi: 1036

Braucu ar: BMWe36, BMWe39, BMWe60, Iveco Daily

Bija vel zals e36 kurs tapa vienlaicigi vai velak ar pirjanu tur pat pie tiem meisteriem! Pazistams cilveks vinju nopirka! Ieraugot so auto un izbraucot gribeju iegut vinu sev!
Pec neliela crasha uz merkela ielas iedeva to auto kekavas tuningam nokrasot.kurs sie iztaisija sablonus tada veida tjunim!

[ Šo ziņu laboja nik-09, 31 Mar 2013, 22:31:17 ]

Offline
Armo
31. Mar 2013, 22:26 #431

Kopš: 28. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 1505

Braucu ar: E61 LCI, darba auto un viss, kas pagadās


31 Mar 2013, 13:06:19 Remus rakstīja:
Tajos laikos, vienīgais KR golfa bieds, bija GSI 16v kadets


16v MK2 atšķirībā no GSi defaultā nāca bloķis tādējādi abi riteņi vienmērīgi izspolēja. Vislabāk to varēja manīt uz slikta netīra asfalta vai grants seguma
Offline
Driver
31. Mar 2013, 22:28 #432

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


31 Mar 2013, 22:26:10 Armo rakstīja:

31 Mar 2013, 13:06:19 Remus rakstīja:
Tajos laikos, vienīgais KR golfa bieds, bija GSI 16v kadets


16v MK2 atšķirībā no GSi defaultā nāca bloķis tādējādi abi riteņi vienmērīgi izspolēja. Vislabāk to varēja manīt uz slikta netīra asfalta vai grants seguma

opaaa to nezinaju

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
7S
31. Mar 2013, 22:28 #433

Kopš: 07. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4335

Braucu ar:


31 Mar 2013, 22:13:48 ozolins rakstīja:

31 Mar 2013, 00:46:52 howitzer rakstīja:
Kādam mērķim Piranju vispār būvēja? Ar to auto kaut kādās sacensībās tika braukts?

Piranju buveja vienam auto entuziastam Maris Zirnis no GSR. Gala rezultata ar M5 motoru, mega turbinu un nosu tas aparats nebija vacams un baudams, lidz pasutitajam apnika to buvet un pardeva talak. Turpinajuma katrs kaut ko meginaja partaisit un tunet, bet cik zinams, tad nekas labs tur nesanaca. Pedejais ko dzirdeju, bija ka gribeja no krievijas pirkst driftam vai sosejai. Loti sen nekas jau nav dzirdets par Piranju.


Rekur ir Jūsu Piranha v/n LK-10



P.s. bilde sūdīga!
Offline
xjs_4
31. Mar 2013, 22:34 #434

Kopš: 31. Mar 2008

Ziņojumi: 23863

Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2

Nu kāds brauks kosties uz krustojumiem ? Ir tak vēl taisnes

mēs 11os pa bikjernieku ielu vilksim

Jāaatdziivina streetrace ,tagad tehnika attistiita es ar 1.4tdi +- jaudas zinjaa turu liidz taa laika perleem

-----------------
Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli.
Offline
Armo
31. Mar 2013, 22:36 #435

Kopš: 28. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 1505

Braucu ar: E61 LCI, darba auto un viss, kas pagadās


31 Mar 2013, 20:16:16 parastais rakstīja:
Yeah, atradu savu veco audi internetā.
Vēl nesēdināts un ar ziemas diskiem.
Eh...



Gāja labi, kad tu tur biji sagrūdis kapitālu iekšā - Ālandes dopā gāja krusteniski kopā ar visu bagāžnieka saturu Tikai tās hrenon gaismas gan neko nerādīja
Offline
Montana
31. Mar 2013, 22:36 #436

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

Dzinējs:


Izmantots dzinējs BMW-M5 1991. gada 3.6 litri 315 PS. Restaurēta, modificēta motora galva, izplūdes un ieplūdes sistēmas. Kaltie virzuļi, samazināta kompresijas pakāpe. Turbīna MIT TD04HL. Motora ātrumkārba BMW-M5.

Motora jauda: 312 PS
NOS (NITROS OXSIDE SISTEM EDELBROCK 70040): 80 PS
Maksimālais ātrums 280 km/h
Paātrinājums 0-100 km/h: 5.0 sekundēs


ahahah, par piranha, uzlika turbinu un pazuda 3 zirgi
Offline
mc
31. Mar 2013, 22:36 #437

Kopš: 11. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 48014

Braucu ar: lēnu žurciņu

da labi es to tavu a2 vakar ar m50b20 izkodu uz briivibas

-----------------


Offline
xjs_4
31. Mar 2013, 22:37 #438

Kopš: 31. Mar 2008

Ziņojumi: 23863

Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2


31 Mar 2013, 22:36:14 mc rakstīja:
da labi es to tavu a2 vakar ar m50b20 izkodu uz briivibas


Ko tu dirs , es neskreejos .... un robaa netraapiju kad sapratu ka tu kraameee

-----------------
Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli.
Offline
mc
31. Mar 2013, 22:37 #439

Kopš: 11. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 48014

Braucu ar: lēnu žurciņu


31 Mar 2013, 22:37:11 xjs_4 rakstīja:

31 Mar 2013, 22:36:14 mc rakstīja:
da labi es to tavu a2 vakar ar m50b20 izkodu uz briivibas


Ko tu dirs , es neskreejos .... un robaa netraapiju kad sapratu ka tu kraameee
a ko tad Tu redlainaa gaazeeji un spoleejies acis paargriezis ?

-----------------


Offline
Amphytamin
31. Mar 2013, 22:37 #440

Kopš: 14. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 893

Braucu ar: F10


31 Mar 2013, 22:06:14 dzhonsons rakstīja:
Pirms gadiem 4-5 nopietni vīri pulcējās TEC rajonā. Tur vēl kaut kas notiek?


vairs sen nav tur... jo tiko visi sabrauc izbrauc 1 dragu, sabrauc 2-3 mentu ekipazas ar migalkam, kurus vieteji izsauc un puse brauc prom uz rumbulu citi papir fabrikas pusi kas sedinati baigi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo