Online

Pašreiz BMWPower skatās 191 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 7. sērija » E38 (1994-2001)

Tēma: Jautājumi E38 īpašniekiem

AutorsZiņojums
Artis_D
26. Oct 2010, 20:23 #421

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13419

Braucu ar: BMW

ļoti lielu celku e38 varētu ņemt, bet čakars ar stūri bardačokā nav to vērts.
Offline
Artis_D
26. Oct 2010, 20:24 #422

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13419

Braucu ar: BMW

e38 tomēr ir morāli ļoti vecs, bet man patīk joprojām.
Offline
edzulis
26. Oct 2010, 20:25 #423

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Ne šobrīd. Pie tam savējais 740i tikko pēc servisa, kur tehniski viss sataisīts un ir tip top. Nav vairs 22gadi, kad jāskrien ar pieri sienā visu laiku. Būs ok
Offline
edzulis
26. Oct 2010, 20:27 #424

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


26 Oct 2010, 20:24:31 Artis_D rakstīja:
e38 tomēr ir morāli ļoti vecs, bet man patīk joprojām.


Pārkāpjot no F01 ir sajūta, ka esi iekāpis E30, bet pēc stundas jau atkal liekas megarulez, it īpaši ja ar kādu šrotello pa starpai pabraukts Vot tik patēriņš un urlāti
Offline
wheels
26. Oct 2010, 20:28 #425

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10062

Braucu ar: V8


26 Oct 2010, 20:23:50 Artis_D rakstīja:
ļoti lielu celku e38 varētu ņemt, bet čakars ar stūri bardačokā nav to vērts.

čakars? Jā, ir ko paņemties, bet vismaz zini ka tas auto nav salikts no 2viem un nav virsū LT lietotās oriģinālās daļas
Offline
PowerBMW
26. Oct 2010, 20:28 #426

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


26 Oct 2010, 20:23:50 Artis_D rakstīja:
ļoti lielu celku e38 varētu ņemt, bet čakars ar stūri bardačokā nav to vērts.

nepļuti ko nezini -tas pat pārbuvi
Offline
DM101
26. Oct 2010, 20:28 #427

Kopš: 11. Sep 2010

Ziņojumi: 684

Braucu ar:


26 Oct 2010, 20:12:03 Puuchuks rakstīja:

26 Oct 2010, 19:58:56 edzulis rakstīja:

26 Oct 2010, 18:49:46 Puuchuks rakstīja:
jā, tikai kuram cilvēkam (kuram ir pieejami tie 10k skaidrā) vairs interesē tāds oldskuula salons


oldskūla salons? Ļoti ok salons imo. Reti kurš opels žopels nāk ar tik pat jēdzīgu un ergonomisku salonu.

p.s E65, protams, sanāk, bet nu nav tas. Labi 750i ar mazu noskrējienu ir E65 facelift cenā

par 10kLs / 14kEUR var nopirkt dažādus citus bmw ar stipri modernākiem saloniem, piem., pašvaku e60 arī var atrast

t.i., ja man ir tie 10k pieejami (līzingu tik vecam auto taču ne1 nedos?), vai es pirkšu e38... es ne.
ja man ir tikai tik naudas, ka sanāk parasts e38 ar standarta noskrējienu, tad cita lieta, tad es pērku e38


vo, pastaastiet man - kaada jeega dziit liekuliigus melus, ja taapat visiem, kam iq>50 ir skaidrs, ka ne jau salons te kaadu interese/uztraux [un E38 tas tieshaam nav ne tas bezceriigaakais]..
cilveeks, kurs, ksjiet, brauca te ar kaadu RRS [saliidzinot ar kuru E38 ir elegances piemeers - salonaa]..
puuchuk - Tu esi statusa vergs [daljeeji arii -pateicoties profesijai], un brauksi ar nopistu E65, kaut tam NEKAS no elektronikas nedarbosies. jo taa vajag, taa ir prestizhaak
Offline
CP17
26. Oct 2010, 20:29 #428

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Edža, kad tu sapratīsi ka ir jau 2010g nogale un ir jāiet līdzi laikam?

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
edzulis
26. Oct 2010, 20:32 #429

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


26 Oct 2010, 20:28:07 PowerBMW rakstīja:

26 Oct 2010, 20:23:50 Artis_D rakstīja:
ļoti lielu celku e38 varētu ņemt, bet čakars ar stūri bardačokā nav to vērts.

nepļuti ko nezini -tas pat pārbuvi


Tu ņēmies ar pārbūvēm? Davai saraksti plz čo po čom, bet no A-Z un lai būtu cilvēcīgi, nevis pa lēto. Gan tehniku, gan salonu. Moš jau saknē jāatmet doma par UK auto. Tos vecos sēdekļus var atstāt samainot elektroniku un plastmasas dažas? Durvju paneļus jau laikam nekādi nevar glābt? Celku tādus hren kur dabūsi vietā, bet pāršūts atšķirsies Jauni noteikti maksās tik pat, cik rajona E38...
Offline
edzulis
26. Oct 2010, 20:39 #430

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


26 Oct 2010, 20:29:13 CP17 rakstīja:
Edža, kad tu sapratīsi ka ir jau 2010g nogale un ir jāiet līdzi laikam?


Kā tu domā, cilvēks, kas brauc ar F01 ir nonstopā laimīgāks par to, kas brauc ar normālu E38? Bieži par to esmu aizdomājies. Kaut kādā brīdī varbūt jā, bet visu laiku

Ja ir celka, pilns E38 ar sakrāsotiem sliekšņiem un normāliem diskiem, un pašam patīk, tad ir

Nemaz neminēšu B7 6.0, jo viņus nevar dabūt normālus un maksā koooosmosu.



Šitas zilais zemāk gan ir fake, bet vizuāli ir 100% 1:1 ar 6.0 B12. Šitas oriģināli ir 730i ar 4.6 alpinas motoru.








[ Šo ziņu laboja edzulis, 26 Oct 2010, 20:40:21 ]

Offline
Puuchuks
26. Oct 2010, 20:39 #431

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


26 Oct 2010, 20:28:25 DM101 rakstīja:
vo, pastaastiet man - kaada jeega dziit liekuliigus melus, ja taapat visiem, kam iq>50 ir skaidrs, ka ne jau salons te kaadu interese/uztraux [un E38 tas tieshaam nav ne tas bezceriigaakais]..
cilveeks, kurs, ksjiet, brauca te ar kaadu RRS [saliidzinot ar kuru E38 ir elegances piemeers - salonaa]..

RRS man ļoti patika no ārpuses (starp citu, arī e38 man patiešām patīk no ārpuses, salons (precīzāk, viduskonsole) nu tā ne visai.
bet, to auto man gribējās, es to varēju atļauties, tāpēc ~13 mēn es ar to nobraukāju - kur ir problēma
domāju, ka otrreiz tāda paša gada RRS es neņemšu. bet feisliftam jau salons ir tīri ok


puuchuk - Tu esi statusa vergs [daljeeji arii -pateicoties profesijai], un brauksi ar nopistu E65, kaut tam NEKAS no elektronikas nedarbosies. jo taa vajag, taa ir prestizhaak

domāju, ka neesmu gan.
bišķi pazīmēties man patīk, bet nopists nav bijis neviens no maniem auto
man vajag, lai auto patīk man. un tikai pēc tam man interesē, lai to novērtētu arī citi
un e65 man nepatīk, tāpēc es to nenopirku, kaut vairums manu paziņu man teica, ka man pēc visiem parametriem vajagot tieši 7. sēriju
Offline
PowerBMW
26. Oct 2010, 20:39 #432

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


26 Oct 2010, 20:32:21 edzulis rakstīja:

26 Oct 2010, 20:28:07 PowerBMW rakstīja:

26 Oct 2010, 20:23:50 Artis_D rakstīja:
ļoti lielu celku e38 varētu ņemt, bet čakars ar stūri bardačokā nav to vērts.

nepļuti ko nezini -tas pat pārbuvi


Tu ņēmies ar pārbūvēm? Davai saraksti plz čo po čom, bet no A-Z un lai būtu cilvēcīgi, nevis pa lēto. Gan tehniku, gan salonu. Moš jau saknē jāatmet doma par UK auto. Tos vecos sēdekļus var atstāt samainot elektroniku un plastmasas dažas? Durvju paneļus jau laikam nekādi nevar glābt? Celku tādus hren kur dabūsi vietā, bet pāršūts atšķirsies Jauni noteikti maksās tik pat, cik rajona E38...

edzuli tur visu var sataisit tā ka pat Driveram nebutu ko pārmest! UNNN pārbuvejot jebkuru BMW pamatkonstrukcijā nekur nav jāiejaucas tik nieka kronšteiniņi un plānsienas japarmetina-Kuras bez pamatigas jaukšanās tapat redzet nevar
driz bus galerija ar E39 kur vis bus ar glanci apstrādāts
Offline
edzulis
26. Oct 2010, 20:42 #433

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


26 Oct 2010, 20:39:52 PowerBMW rakstīja:
edzuli tur visu var sataisit tā ka pat Driveram nebutu ko pārmest! UNNN pārbuvejot jebkuru BMW pamatkonstrukcijā nekur nav jāiejaucas tik nieka kronšteiniņi un plānsienas japarmetina-Kuras bez pamatigas jaukšanās tapat redzet nevar
driz bus galerija ar E39 kur vis bus ar glanci apstrādāts


forši, bet varbūt tāpat vari sarakstīt?
Offline
Aigis
26. Oct 2010, 20:42 #434

Kopš: 13. Mar 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 10202

Braucu ar: kūtiņu


26 Oct 2010, 20:39:52 PowerBMW rakstīja:

driz bus galerija ar E39 kur vis bus ar glanci apstrādāts

bildes ar degošu garāžu arī būs?
Offline
DM101
26. Oct 2010, 20:43 #435

Kopš: 11. Sep 2010

Ziņojumi: 684

Braucu ar:


26 Oct 2010, 20:39:52 Puuchuks rakstīja:

26 Oct 2010, 20:28:25 DM101 rakstīja:
vo, pastaastiet man - kaada jeega dziit liekuliigus melus, ja taapat visiem, kam iq>50 ir skaidrs, ka ne jau salons te kaadu interese/uztraux [un E38 tas tieshaam nav ne tas bezceriigaakais]..
cilveeks, kurs, ksjiet, brauca te ar kaadu RRS [saliidzinot ar kuru E38 ir elegances piemeers - salonaa]..

RRS man ļoti patika no ārpuses (starp citu, arī e38 man patiešām patīk no ārpuses, salons (precīzāk, viduskonsole) nu tā ne visai.
bet, to auto man gribējās, es to varēju atļauties, tāpēc ~13 mēn es ar to nobraukāju - kur ir problēma
domāju, ka otrreiz tāda paša gada RRS es neņemšu. bet feisliftam jau salons ir tīri ok


puuchuk - Tu esi statusa vergs [daljeeji arii -pateicoties profesijai], un brauksi ar nopistu E65, kaut tam NEKAS no elektronikas nedarbosies. jo taa vajag, taa ir prestizhaak

domāju, ka neesmu gan.
bišķi pazīmēties man patīk, bet nopists nav bijis neviens no maniem auto
man vajag, lai auto patīk man. un tikai pēc tam man interesē, lai to novērtētu arī citi
un e65 man nepatīk, tāpēc es to nenopirku, kaut vairums manu paziņu man teica, ka man pēc visiem parametriem vajagot tieši 7. sēriju


puuchuk, labs saakums sadaljaa par to, 'man patiik drusku paziimeties..'
par to statusa vergu atklaasmiites mees panaaktu 2.nodarbiibaa
p.s. noveertee pazinjas, kas Tev [mazliet] paglaimoja iespeeju robezhaas - atdariiji?
ar cienju, K
p.s. par to nopistumu - tas bija ja/tad scenaarijs. Tu taads ne iipashi attapiiKs esi
Offline
17oz
26. Oct 2010, 20:44 #436

Kopš: 28. Apr 2005

Ziņojumi: 1200

Braucu ar: UR-68.


26 Oct 2010, 20:32:21 edzulis rakstīja:


Tu ņēmies ar pārbūvēm? Davai saraksti plz čo po čom, bet no A-Z un lai būtu cilvēcīgi, nevis pa lēto. Gan tehniku, gan salonu. Moš jau saknē jāatmet doma par UK auto. Tos vecos sēdekļus var atstāt samainot elektroniku un plastmasas dažas? Durvju paneļus jau laikam nekādi nevar glābt? Celku tādus hren kur dabūsi vietā, bet pāršūts atšķirsies Jauni noteikti maksās tik pat, cik rajona E38...

tikko izjaucu 740 līdz skrūvei un godīgi sakot nesaprotu kā var pārbūvēt šitādu auto no angļa tā lai tas nebūtu ar kasakiem, entie plastmasiņi skaņas izolācijas, ventilācijas, vadu aizsardzības pret un domāju 10000 daļas viniem atšķiras, tas kā piemēram ir nostiprināta visi vadi pie kuzava vien ir dom;aju pārbūvējot to atpakaļ perfekti salikt nevar
Offline
Artis_D
26. Oct 2010, 20:45 #437

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13419

Braucu ar: BMW

powerbmw - kāda ir cena e38 pārlikšanai ar oriģinal abšivkām tā pa skaisto? ta lai nav leišu tirgus variants.

[ Šo ziņu laboja Artis_D, 26 Oct 2010, 20:46:09 ]

Offline
PowerBMW
26. Oct 2010, 20:46 #438

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


26 Oct 2010, 20:42:55 Aigis rakstīja:

26 Oct 2010, 20:39:52 PowerBMW rakstīja:

driz bus galerija ar E39 kur vis bus ar glanci apstrādāts

bildes ar degošu garāžu arī būs?

eee miķelšrotā

[ Šo ziņu laboja PowerBMW, 26 Oct 2010, 20:59:09 ]

Offline
Whazaaa
26. Oct 2010, 20:47 #439

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

Edžuli - jābrauc ir ar tādu auto, lai tu nejustu finansiālu diskomfortu un tas patiktu tev, nevis sakostiem zobiem domāt pirms tāliem braucieniem ar savu 740, ka tomēr vajadzētu uzlikt gāzi

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
markelis
26. Oct 2010, 20:48 #440

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12927

Braucu ar: eFku

puuchuk a kaapeec tu tainojies par to ku dari kautkaadam i-neta dm101?vinjam tikai i viena zults un veeleeshanas pashapliecinaaties ka ir gudraaks par citiem, tiesa atseviskjaas sfeeras ne bez iemesla. bet pa lielam vinjam ziimulji birst vairaak nekaa jebkuram citam. glavenais lai citi to pamana.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo