Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 178 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Subaru Outback VS Volvo XC70

AutorsZiņojums
howitzer
01. Aug 2016, 19:53 #421

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto

Trūp, liels paldies par piedāvājumu. Ziemā varētu uz kafiju saskrieties. Ir braukts ar veco Outback un ir braukts arī ar 5. paaudzes Outbacku, ir braukts arī ar pirmās un otrās paaudzes Mežaveci - nu nepatīk man tie auto. Protams, ka Subaru vadāmība un pilnpiedziņa ir 10x labāka, bet tas šoreiz nav primārais. Es nesaku, ka tie auto ir slikti, bet Volvo salonā es jūtos krietni labāk. Katram savs. Turklāt, man obligāti nepieciešams dīzeļauto - kā jau iepriekš minēju,braucam ļoti daudz un propāns neder, jo vajadzīga visa universāļa bagāžnieka telpa, turklāt besī bieži tankoties. Protams, vēl jau šī ziema jāpārziemo, varbūt, ka vēl 10x pārdomāšu.
Un kas tās par muļķībām, ka Volvo nevar izslēgt pretslīdēšanu?
XC90, ar kuru biju pavizinājies, uz pagriezienu kloķa ar rullīti grozi borta kompi ,atrodi displejā "DSTC" pozīciju un uzspied "OFF". Viss notikās, bulkuvāģis brauca plakaniski.

Starp citu, interesējoties par paaugstināta klīrensa pensionāru copes automobiļiem, biju izbraucis ar Octavia Scout 2.0tdi 11tā gada laikam. Drausmas. Pilnīgi koka rati, drausmīgi ciets un pakaļa lēkā pa bedrēm kā uz lētajiem Ķīnas koiloveriem. Mans sēdinātais E36 ar Kayaba/Bilstein amjiem un kkādām 40mm pederēm šķiet 3x patīkamāks gaitā.
Salons arī ateja. Tipa ādas, lai gan patiesībā dermantīns, plastmasas lētas un grabošas, īsāk sakot, manuprāt, ļoti bēdīgs auto.

[ Šo ziņu laboja howitzer, 01 Aug 2016, 20:44:57 ]

Offline
mxblack
01. Aug 2016, 19:57 #422

Kopš: 04. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 958

Braucu ar: mitsu


01 Aug 2016, 16:23:26 @kkas rakstīja:
gribi gāzt šķērsām- volvo nederēs. tas ir ģimenes cilvēku auto, ar kuru traucēt citiem uz ceļa.
tur ir izdarīts pilnīgi viss, lai būtu muļķu drošs.
un bļac tur nav pliks 4x4, tur viss taršķ, jo 20 sensori ar 5 ecu mēģina saglābt auto iemītnieku dzīvības.
un iepist var vienlīdz viegli grāvī kā ar haldex, torsen vai jebkuru citu 4x4, īpaši ar ieslēgtu stabilitātes kontroli.

vēlreiz atkārtošos, XC70 ar haldex vienīgais ko var atslēgt ir pretspolēšana.
Man xc70 ir 3šo gadu.


S60R varēja atslēgt visu, paturot DSTC pogu pāris sekundes ilgāk.

S80T6 arīdzan.

XC ir kaut kas mainījies?
Offline
karlsonss
01. Aug 2016, 22:42 #423

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

reku skatos ka pat volgo diileris tirgo no holandes atstieptu volgo, kuram panelis ruaa holandieshu valodaa... tas kkaads kocmocc uzlikt normaalu valodu jeb kaa?
Offline
PitonZ
01. Aug 2016, 22:45 #424

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1981

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem

Braucu 07'xc70 D5 (otrā paaudz)manuāli ceturto gadu....pa grunteni ir nācies steigties ....140...160km/h...hvz,uz ceļa turas pat ļoti ok.Jā,sportisks nav,šķērēt nesanāk,bet ja līkumā sāk slīdēt ,nekas nav jādara(nosacīti),turi akseleratoru tālāk,auto savācas pats,sakumā likās tizli,bet tagad jau pierasts.Ziemā sniegi,kupenas,parkošanās viss poh.Var arī nobraukt no ceļa dubļos un izbraukt,pēdējā dubļu ceļā vienā "peļķē" gan norāvu pakaļējā bampera vidus daļu sudraboto, bet izbraucu bez problēmām.Haldex itkā viss ok,kā nopirku,nomainiju haldexam arī eļļu un filtru.Slimības itkā motora rokeri vai kas tur dilst (hvz- nemāku motorus) no retas eļļas mainīšanas(ap 500eur),itkā sit dobju akaņu gaisiniekā,stūres reika(reikas remonts 100eur ar garantiju+paša darbs) un divmasu spararats.Hadenē stūres pirkstus ar stieņiem nomainīju.Salonā pamaz vietas aiz manis (192/115 )Bagāžnieks gan plašs.Patēriņš,dinamika klīrenss-viss ok.

[ Šo ziņu laboja PitonZ, 01 Aug 2016, 22:52:01 ]

Offline
PitonZ
01. Aug 2016, 22:46 #425

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1981

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem

Par valodu prasa ap 50eur. Un manam eksemplāram nevar vispār neko atslēgts

[ Šo ziņu laboja PitonZ, 01 Aug 2016, 22:47:19 ]

Offline
_Eddy_
01. Aug 2016, 22:53 #426

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1672

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’

Kaa, nu kaa var teikt, ka komforts outbackaa ir taads pats kaa xc70
Subaars ir un buus grabosha naglu kaste, po kaa to nosauc.
Nu un taa xc70 pilnpiedzinja ir taada parodija ( skatiit braucu ar ), bet ziemaa pa pljurzu no krustojuma un uz kalni sleepot aizbraukt tieshi laikaa.
Offline
_Eddy_
01. Aug 2016, 22:55 #427

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1672

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’


01 Aug 2016, 22:46:14 @PitonZ rakstīja:
Par valodu prasa ap 50eur. Un manam eksemplāram nevar vispār neko atslēgts

Nav taadas opcijas - atsleegts. VIDA esmu pietiekami atspaidiijies.
Offline
karlsonss
01. Aug 2016, 23:05 #428

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Ko?
Offline
Papakarlo
01. Aug 2016, 23:40 #429

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie

Es viņa vietā turpināt braukt ar e36 vai pārsēstos uz e34 vai pat e38 + 235/60/r16 = ultimate gravel spec auto
Offline
Ruuzs
01. Aug 2016, 23:55 #430

Kopš: 06. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1796

Braucu ar: pieri pret priedi

Papakarlo, p*s ka nu prom uz riepu/disku topikiem.
Idealajā gadījumā vispār uz reālo dzīvi ārpus interneta)

[ Šo ziņu laboja Ruuzs, 01 Aug 2016, 23:55:42 ]

Offline
Papakarlo
02. Aug 2016, 00:47 #431

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie

Reālā dzīve
Offline
kkas
02. Aug 2016, 08:38 #432

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu


01 Aug 2016, 22:45:08 @PitonZ rakstīja:
Braucu 07'xc70 D5 (otrā paaudz)manuāli ceturto gadu....pa grunteni ir nācies steigties ....140...160km/h...hvz,uz ceļa turas pat ļoti ok.Jā,sportisks nav,šķērēt nesanāk,bet ja līkumā sāk slīdēt ,nekas nav jādara(nosacīti),turi akseleratoru tālāk,auto savācas pats,sakumā likās tizli,bet tagad jau pierasts.Ziemā sniegi,kupenas,parkošanās viss poh.Var arī nobraukt no ceļa dubļos un izbraukt,pēdējā dubļu ceļā vienā "peļķē" gan norāvu pakaļējā bampera vidus daļu sudraboto, bet izbraucu bez problēmām.Haldex itkā viss ok,kā nopirku,nomainiju haldexam arī eļļu un filtru.Slimības itkā motora rokeri vai kas tur dilst (hvz- nemāku motorus) no retas eļļas mainīšanas(ap 500eur),itkā sit dobju akaņu gaisiniekā,stūres reika(reikas remonts 100eur ar garantiju+paša darbs) un divmasu spararats.Hadenē stūres pirkstus ar stieņiem nomainīju.Salonā pamaz vietas aiz manis (192/115 )Bagāžnieks gan plašs.Patēriņš,dinamika klīrenss-viss ok.

klīrenss ir lielāka bēda par visu kolinu makreju nīsto haldex.
gaļas dēļa spaceri un lift atsperes no USA pa 1k eur un
man gan tikai vienreiz ir sanācis aizķert pakaļu, piekabes āķis saglāba, bet nu tā arī bija reāla bedre.
pārbaudi aizmugurējos amīšus. droši vien nivomat amīši sen jau iztecējuši
Offline
Damn
02. Aug 2016, 08:54 #433

Kopš: 24. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10803

Braucu ar:


01 Aug 2016, 19:53:15 @howitzer rakstīja:

Un kas tās par muļķībām, ka Volvo nevar izslēgt pretslīdēšanu?



2007g s60 AWD 2.5T vienīgais ko varēja atslēgt bija pret-izbuksēšana. Samest slīpi nedaudz varēja, bet ļoti ātri pieslēdzās stabilitātes kontrole.

Kad tajos laikos pētīju info, tad atradu, ka pilnībā to atslēgt varot tikai R modifikācijai vai izņemot drošinātājus Varbūt neatradu īsto info.

Arī pāris sekunžu pogas turēšana nepalīdzēja.

[ Šo ziņu laboja Damn, 02 Aug 2016, 08:56:55 ]

Offline
PitonZ
02. Aug 2016, 09:19 #434

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1981

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem


02 Aug 2016, 08:38:56 @kkas rakstīja:

01 Aug 2016, 22:45:08 @PitonZ rakstīja:
Braucu 07'xc70 D5 (otrā paaudz)manuāli ceturto gadu....pa grunteni ir nācies steigties ....140...160km/h...hvz,uz ceļa turas pat ļoti ok.Jā,sportisks nav,šķērēt nesanāk,bet ja līkumā sāk slīdēt ,nekas nav jādara(nosacīti),turi akseleratoru tālāk,auto savācas pats,sakumā likās tizli,bet tagad jau pierasts.Ziemā sniegi,kupenas,parkošanās viss poh.Var arī nobraukt no ceļa dubļos un izbraukt,pēdējā dubļu ceļā vienā "peļķē" gan norāvu pakaļējā bampera vidus daļu sudraboto, bet izbraucu bez problēmām.Haldex itkā viss ok,kā nopirku,nomainiju haldexam arī eļļu un filtru.Slimības itkā motora rokeri vai kas tur dilst (hvz- nemāku motorus) no retas eļļas mainīšanas(ap 500eur),itkā sit dobju akaņu gaisiniekā,stūres reika(reikas remonts 100eur ar garantiju+paša darbs) un divmasu spararats.Hadenē stūres pirkstus ar stieņiem nomainīju.Salonā pamaz vietas aiz manis (192/115 )Bagāžnieks gan plašs.Patēriņš,dinamika klīrenss-viss ok.

klīrenss ir lielāka bēda par visu kolinu makreju nīsto haldex.
gaļas dēļa spaceri un lift atsperes no USA pa 1k eur un
man gan tikai vienreiz ir sanācis aizķert pakaļu, piekabes āķis saglāba, bet nu tā arī bija reāla bedre.
pārbaudi aizmugurējos amīšus. droši vien nivomat amīši sen jau iztecējuši


Nekas nav iztecējis,viss tiek pieskatīts Un pēc augstāka klīrensa galīgi neprasās.Būtu vajadzība,iegādātos kko džipveidīgu
Offline
Smic
02. Aug 2016, 09:28 #435

Kopš: 28. Apr 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 426

Braucu ar: e39 530d individual

Es ziemā pa pieputinātu pilsētu esmu pavizinājies ar trim dažādiem pilnpiedziņas auto.

~2004 vai 05 gada XC70 2.5T
2011. gada RX350

un laikam 2012. gada Foresteri ar dīzeli.

Foresteris ir ģēla, kas sniedz absolūtu kontroles sajūtu pār notiekošo.

Lexus ātri ieskrienās, bet kad sāk slīdēt, pārņem šausmas. Ar ieslēgtu stabilitātes kontroli prieki tiek nogriezti momentā.

Volvo bija fun. Diezgan ātri pakaļu meta ārā, bet nebija tā sajūta, ka viss notiek kontrolēti.

Jebkurā gadījumā subārs bija patīkams pārsteigums salīdzinot ar pārējiem diviem. Vienīgais, ko dabūju vairākas reizes rakt ārā ar sniegalāpstu bija Lexus.


Vēl ir braukts ar 1995. Discovery, kam trešajā kupenā sāka smirdēt sajūgs un prieki ātri beidzās.

[ Šo ziņu laboja Smic, 02 Aug 2016, 09:30:30 ]

Offline
PitonZ
02. Aug 2016, 09:43 #436

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1981

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem


02 Aug 2016, 09:38:49 @koderis rakstīja:
xc70 lielākais mīnuss ir, ka viņš ir melīgs izjūtās šķiet, ka viss ok, bišķi parāva pakaļu, haldex ieslēdzās un attopies jau ķekavas pļavā. tur ir ceļš, kas iet no bauskas šosejas gar putnu fabriku uz to otru šoseju, kas uz liepājas pusi iet. diezgan foršs, līkumots ceļš, kurš xc70 nosūtīja grāvī, jo tad, kad dibens sāka slīdēt, tad bija un kā jau iepriekš teicu, tad tas auto ir nesavācams, ja noraujās. man tas pašam nešķiet baigais pluss, jo dzīvē visādi gadās

caurgājamība gan ir ok. patiesībā viņš kārpās tīri labi, bet ja nonāksi situācijā, kur jāpaļaujas uz pilnpiedziņu, tad gaidot traktoru vai īstu pilnpiedziņu sapratīsi, ko esi nopircis tādā veidā es braucot copēt norakos, jo palika viens priekšējais ritenis gaisā un čau

Arī traktoru var apgāzt un norakt,prātiņš tomēr vajadzīgs pie stūres
Offline
karlsonss
02. Aug 2016, 09:45 #437

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

dzeki juus te diskuteejat par family wagon nevis par racing criem
Offline
daticho
02. Aug 2016, 09:49 #438

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15

Caurgajamiba noteikti bus OBK labaka puse, komforts, paterins Volvo.°
Tehniski uzturet Volvo bus dargak, loki ka gribi, jalej labs dizelis, jaseko lidzi karbai, lai svirla nav slapja, lai klapes nesakrit motora. Ietilpiba abiem vienada, ja subaru vel var uzlikt leta gala detalas tad Volvo prasa originalas un tad var braukt.

jus te matus skaldat, abi auto ir labi tikai jazin kam tas vairak bus paredzets.

aaa, un jaa, DSTC ir mega lieta, subaru shadas sistemas nav un ja ari ir kaut kas tad ne tuvu nestrada ka DSTC
Offline
kkas
02. Aug 2016, 09:56 #439

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu


02 Aug 2016, 09:45:26 @karlsonss rakstīja:
dzeki juus te diskuteejat par family wagon nevis par racing criem

tu neko nesaproti. 4x4 nozīmē, ka jāliek šķērē. ja iepis grāvī, vainīga ir 4x4 piedziņa un auto mēsls.
99% no gonsčegiem iesēžoties audi, kuram uz vāka quattro, bet reāli haldex. būs pedal to metal un slavēs izgrieztām acīm
un jā, audi ar haldex no rūpnīcas nāk ar quattro apzīmējumu
Offline
GirtzB
02. Aug 2016, 10:09 #440

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Haldex nav problēma, problēma ir sistēmas reuglējumā, ja brauc kā 95% lietotāju tad pilnīgi poh kurš auto, šeit matus skalda atlkikušiem 4% kuriem svarīgi prognozējams auto, tam 1% elites viss poh, tie savāks dajebko...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo