Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 194 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW Motorsport GmbH

Tēma: M3 E46

AutorsZiņojums
Papakarlo
13. Mar 2016, 15:58 #421

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie

izklausās dārgi
Offline
RM1
13. Mar 2016, 16:10 #422

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Ja uz S54 liek kompresoru, tad obligāti vajag citu ieplūdes kolektoru un pilnu re-map, nepietiek uzlikt skriemeli un iepūst kastē, tā ātri vien neizturēs.

Tā kā, vai nu pilns kits kādu amīši tirgo vai nekodarīt

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
ZarembaJ
13. Mar 2016, 18:11 #423

Kopš: 24. Oct 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 15

Braucu ar: e36 325i double vanos

Pilns kits plus vēl zirneklis. Ja kādam interesē sīkāk - PM
Offline
GirtzB
13. Mar 2016, 22:08 #424

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Sapi.... to motoru ar kompresoru...
čipot arī ir pilnīga bezjēga. Vienīgais gājiens ir gaisa kaste a,la csl ar milzīgo paneļfiltru nevis konusu un nedaudz iztaisnota izplūde kopār alphan vai analogu vadību.

Ja liek kompresoru tad ieplūdes kolektors obligāts, un virzuļgrupa ir vēlama...

S54 nepērk lai tā raksturu sabremzētu ar kompresoru.
Gribi vilkmi krāmē m54.


[ Šo ziņu laboja GirtzB, 13 Mar 2016, 22:11:44 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
PowerBMW
13. Mar 2016, 22:39 #425

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:

kāda starpība ar vai bez kompresora tas motors tāpat neiet
Offline
RM1
13. Mar 2016, 23:58 #426

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


13 Mar 2016, 22:39:51 PowerBMW rakstīja:
kāda starpība ar vai bez kompresora tas motors tāpat neiet

Viss atkarīgs cik smagā kuzavā tas ir iemontēts

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
Papakarlo
14. Mar 2016, 00:06 #427

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


13 Mar 2016, 22:39:51 PowerBMW rakstīja:
kāda starpība ar vai bez kompresora tas motors tāpat neiet
ir kāds līdzīga tilpuma rindas 6cilindrīgais atmosfēriskais kas iet labāk?

"The S54 won the International Engine of the Year award overall for 2001, and also claimed the “Best New Engine” that year as well as won the 3-4 L category for six straight years in a row from 2001 through 2006. The S54 was also on the Ward’s 10 Best Engines list for 2001 through 2004."
http://www.bmwblog.com/2010/08/26/jalopnik-dear-bmw-why-did-you-retire-the-s54b32-engine/

vienīgais kas nāk prātā - TVR Sagaris, bet tam ir 4.0l tilpums


Engine: TVR Speed Six engine, straight-six
Displacement: 4.0 L (3996 cc)
Power Output: 380 bhp (283 kW; 385 PS) at 7000 rpm
Torque Output: 349 lb·ft (473 N·m) at 4500 rpm
Bore/stoke: 96.0/92.0 mm
Compression ratio: 12.2:1
Valvetrain setup: 4 valves per cylinder, Dual Overhead Cam
Camshaft Duration: inlet 264, exhaust 264 standard

[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 14 Mar 2016, 00:21:36 ]

Offline
DockuH
19. Mar 2016, 00:20 #428

Kopš: 09. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 485

Braucu ar:


13 Mar 2016, 18:11:42 @ZarembaJ rakstīja:
Pilns kits plus vēl zirneklis. Ja kādam interesē sīkāk - PM


Cenu studijaa, ko tur slept?
Cik hp+?
Offline
ozo
13. May 2016, 17:59 #429

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar

Links
Offline
Papakarlo
13. May 2016, 18:02 #430

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


13 May 2016, 17:59:47 @ozo rakstīja:
Links

Motoru, kārbu, bloķi un vēl šo to paņemt , pārējo iztirgo daļās

ja tev gribās kabrio
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/323/cmbic.html

M3 ir jābūt ar stigru bundžu, navis ļenganu kabrio/želeju

[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 13 May 2016, 18:11:35 ]

Offline
ozo
28. Sep 2016, 21:01 #431

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar

Ir plānā pa ziemu sagādāt E46 M3, sliecos uz manuāli, nekabrio. No neLatvijas. Vai tie eksemplāri, kuriem ir 200t km noskrējiens nav jau sevi izsmēluši?
Offline
AF
28. Sep 2016, 21:04 #432

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Ja gribi īstu M3 zem haubes, iesaku iepriekš samierināties ar domu par kapitālo
Offline
ozo
28. Sep 2016, 21:12 #433

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar

Ko tas sevī ietver? How much?
Offline
AF
28. Sep 2016, 21:22 #434

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Obligāti vanosu remonts.
Šāles.
Gredzenus hz tik smalki nezinu
Par pārējo te B_R var pakomentēt sīkāk, bet cik redzu praksē tad daudzi netaisīti s54 uz tiem 200k brauc kā pusjēli.
Offline
janeks7
28. Sep 2016, 21:25 #435

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3442

Braucu ar:


28 Sep 2016, 21:22:00 @AF rakstīja:
Obligāti vanosu remonts.
Šāles.
Gredzenus hz tik smalki nezinu
Par pārējo te B_R var pakomentēt sīkāk, bet cik redzu praksē tad daudzi netaisīti s54 uz tiem 200k brauc kā pusjēli.


Piekrītu ka vanosa remonts varētu ko ietekmēt uz jaudu, bet ne jau šāļu nomaiņa ietekmē jaudu
Un gan jau lielai daļai to pusjēlo auto ir elektroniski gļuki, dēļ kā tie auto arī neiet

[ Šo ziņu laboja janeks7, 28 Sep 2016, 21:28:22 ]

Offline
RS7
28. Sep 2016, 21:26 #436

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu

jauns motors noteikti kadas 30 pakas maksa
kapitālais stiepts jedziens, mainot visu kas sadilis var sanakt ~ 2x lietotus motoru cenas ieguldit.
Viss gan jau atkarigs vai liec OEM vai ko ņiprāku.


Offline
janeks7
28. Sep 2016, 21:29 #437

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3442

Braucu ar:

Un visdrīzāk skaidrību šeit varētu ieviest Rakstnieks
Offline
AF
28. Sep 2016, 21:29 #438

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Autoverā šie motori mētājās no 2,5-4k atkarībā no nobraukuma.
Bet jā es šāles pieminēju kā variantu kad atver vałā un aplūko.
Pa lielam vēl protams kompresiju jāsamēra
Offline
AF
28. Sep 2016, 21:30 #439

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


28 Sep 2016, 21:29:00 @janeks7 rakstīja:
Un visdrīzāk skaidrību šeit varētu ieviest Rakstnieks
arī, bet powerā vińš ir reti
Offline
Elviss
28. Sep 2016, 21:32 #440

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22118

Braucu ar: VAZ 2101 80'


28 Sep 2016, 21:01:51 @ozo rakstīja:
Ir plānā pa ziemu sagādāt E46 M3, sliecos uz manuāli, nekabrio. No neLatvijas. Vai tie eksemplāri, kuriem ir 200t km noskrējiens nav jau sevi izsmēluši?

Papētiju, laiku atpakaļ, viņi ir M3 e92 cenā.

-----------------

RT Translations
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo