Online
Pašreiz BMWPower skatās 174 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E36 II
Autors | Ziņojums |
RENIO | 02. Jun 2011, 13:41 |
#4181
|
| Kopš: 05. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4669
Braucu ar: 2 x bmw
| skaidrīte | Offline | | |
zzips | 02. Jun 2011, 14:01 |
#4182
|
| Kopš: 20. Feb 2004
Ziņojumi: 28219
Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju
| http://webcache.googleusercontent.com/search?q=...ce=www.google.lv
Tā, tiem kam ir kārbas swap, kruzizkotrolei, kāds šo ir mēģinājis a savadāk manam neiet?
[ Šo ziņu laboja zzips, 02 Jun 2011, 14:03:55 ]
----------------- *Keep going..... It will all make sense soon | Offline | | |
janexz | 02. Jun 2011, 14:19 |
#4183
|
| Kopš: 09. Dec 2006
No: Daugavpils
Ziņojumi: 8058
Braucu ar: Euro 4
|
02 Jun 2011, 13:36:03 kkk_24 rakstīja:
es gan esmu dzirdeejis, ka tiesi to fortocku ir gruutaak mainiit..nu stiklu esmu mainijis sedanam..nekas traks..bet jaa..var atmuukjeet bagaaznieku ja veel ir, tad izraveet to blekji sleepju caurumam, atspiest benkji un tad ar slotu attaisiit durvis..bet ja negribas chakareeties un ir kur par letuci dabuut stiklu, tad kjiegjeli rokaa un...
kas tur fotrtočku nomainīt, atksrūvē vienu skrūvi un izņem ārā | Offline | | |
-Kristaps- | 02. Jun 2011, 15:24 |
#4184
|
| Kopš: 26. Feb 2011
Ziņojumi: 311
Braucu ar:
|
01 Jun 2011, 15:55:04 mozais rakstīja:
01 Jun 2011, 15:50:50 zzips rakstīja:
235/40 man bija uz diskiem kad nopirku, iepriekšējais saimnieks ar tādiem braukāja, man liekas ka pa platu
aizmugure staveja jau 235/45, bet nu tam augstums bija kosmonauts... ar aizmuguri tagad ir skaidrs, nevaru izlemt par prieksejo izmēru...
p.s. tu arii paspeji pabraukaat ar tiem ratiem?
M3 ar vienāda platuma 7,5j stlyle 22 orģināli nāk 235/40/17 gan priekšā gan pakaļā
"For the E36 M3 3.0, BMW M specified 235/40ZR17 tires on all four corners"(c).bmwmregistry.com
tā pat arī M3 GT uz dažādu platumu style 24 diskiem ir vienādas riepas 235/40/17 gan priekšā gan aizmugurē
215/40/17 ir par zemu, jā var izlīdzēties ar 215/45/17, kuras būs zemākas par 225/45, bet mazliet augstākas par 235/40
[url=http://www.miata.net/garage/tirecalc.html]Tire Size Calculator[/url]
Specification Sidewall Radius Diameter
215/40-17 3.4in 11.9in 23.8in
215/45-17 3.8in 12.3in 24.6in
225/45-17 4.0in 12.5in 25.0in
235/40-17 3.7in 12.2in 24.4in
245/40-17 3.9in 12.4in 24.7in
seciājums visbalonīgākās ir 225/45[ Šo ziņu laboja -Kristaps-, 02 Jun 2011, 15:28:59 ] | Offline | | |
klimpis | 02. Jun 2011, 15:34 |
#4185
|
| Kopš: 07. Jan 2004
Ziņojumi: 810
Braucu ar: bmw GB
| moska kadam ir gadijies gluks ar luku,ik pa laikam stradaja(veras vala , ciet)ik pa laikam nee ,un pec kada laika vispar nestrada sajuta ka nepienak strava moska relejs | Offline | | |
riba | 02. Jun 2011, 19:18 |
#4186
|
| Kopš: 27. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1666
Braucu ar:
| klau kāds ir diametrs e36 M3 bunduļa izejām? nu tā daļa kas ir spīdīga un atrodas jau pie difuzora.
UP. nevar kāds pamērīt? | Offline | | |
eddyboy | 03. Jun 2011, 15:32 |
#4187
|
| Kopš: 15. Sep 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 941
Braucu ar: Challenger
| e36 coupe, 2.5 (nevanos) uz daļām.
ir pilnīgi viss no motora,
bik ritošā & k.kas no kuzava.
salona nav.
PM vai 26433384 | Offline | | |
kutju | 04. Jun 2011, 14:19 |
#4188
|
| Kopš: 02. Apr 2008
No: Baldone
Ziņojumi: 64
Braucu ar: E36 -328 ,e46 320d ,Peugeot 205 CTI
| sveiki no kaada modela vajadzeja pusasis un kardanu lai 320 uzbastu lielo reduktoru ,mos kads var palidzzet ?? | Offline | | |
|
bmwlatvijae34 | 04. Jun 2011, 18:23 |
#4189
|
| Kopš: 24. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 33
Braucu ar: e36
| jautajums tads vai no e36 318i sedana der reduktors uz 320i?! [ Šo ziņu laboja bmwlatvijae34, 04 Jun 2011, 18:24:34 ] | Offline | | |
Puika | 04. Jun 2011, 18:25 |
#4190
|
| Kopš: 25. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2509
Braucu ar: Divriteni
|
04 Jun 2011, 18:23:35 bmwlatvijae34 rakstīja:
jautajums tads vai no e36 318i sedana der reduktors uz 320i?!
Jā | Offline | | |
runiigais | 04. Jun 2011, 18:33 |
#4191
|
| Kopš: 24. Dec 2007
No: Bauska
Ziņojumi: 1939
Braucu ar: spaiņa krāsas e70
|
04 Jun 2011, 14:19:18 kutju rakstīja:
sveiki no kaada modela vajadzeja pusasis un kardanu lai 320 uzbastu lielo reduktoru ,mos kads var palidzzet ??
no 323i 325i 328i- no tiem kam nāk orģināli lielais reduktors | Offline | | |
kutju | 04. Jun 2011, 23:49 |
#4192
|
| Kopš: 02. Apr 2008
No: Baldone
Ziņojumi: 64
Braucu ar: E36 -328 ,e46 320d ,Peugeot 205 CTI
| paldies | Offline | | |
maer12 | 05. Jun 2011, 18:15 |
#4193
|
| Kopš: 27. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 33
Braucu ar: BMW e39 m52b28, e36 m50b25
|
01 Jun 2011, 14:56:28 Mixxx2005 rakstīja:
sedans. Marihuāns nederēs, jo ir liepājas rajons.
Sedanam aizmugures durvīm pie roktura norauj plastmasu, atskrūvē divas skrūvītes, pagrūd malā pašu rokturi un pabīdi stienīti, kad atjauksi pats sapratīsi kas tālāk jādara.
Pašam arī bija gadījums
Āmuru jau biju paņēmis bet tad izstukoju ielīst tur | Offline | | |
riba | 08. Jun 2011, 10:21 |
#4194
|
| Kopš: 27. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1666
Braucu ar:
| kādam ir idejas, kas varētu būt par vainu?
lūka verās vaļā normāli, bet ciet (tā poga, kas tuvāk vējstiklam) jānospiež reizes 50 vai vēl vairāk, tjipa motoriņš negriežas. Verot vaļā viss notiek ar pirmo spiedienu.
Pirms ziemas bija čotka.
kaut kāds drošinātājs vai kā viņus tur?
Paldies! | Offline | | |
RENIO | 08. Jun 2011, 10:25 |
#4195
|
| Kopš: 05. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4669
Braucu ar: 2 x bmw
| Pati poga var būt beigta! | Offline | | |
element | 08. Jun 2011, 12:36 |
#4196
|
| Kopš: 07. Oct 2010
Ziņojumi: 274
Braucu ar:
| ko darīt ar e36 degvielas sūkni, ja tas lej pāri? Jāpērk cits vai ir kāds risinājums? | Offline | | |
|
rolands444 | 09. Jun 2011, 12:17 |
#4197
|
| Kopš: 26. Oct 2005
Ziņojumi: 412
Braucu ar:
| Jautājums, termomuftai ir pareizā vai nepareizā vītne? | Offline | | |
howitzer | 09. Jun 2011, 21:56 |
#4198
|
| Kopš: 09. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1460
Braucu ar: auto
| Labdien.
Es vēlētos nedaudz patērzēt par dzinējiem, kuri sastopami E36 automašīnās.
Lieta tāda, ka šobrīd pārvietojos ar E34 535i. Fantastisks auto ar ļoti lielisku dzinēju. Jaudas pietiek, arī pieliet var. Taču, diemžēl, tāda detaļa, kā sliekšņi, manai automašīnai vairs neeksistē. Respektīvi, šoziem normāli izpuva.
Pārmetināt nav manos spēkos, tāpēc kādu laiciņu domāju par auto maiņu. Apsverot visus "par" un "pret", kā arī ieskatoties savā maciņā, liekas, ka prātīgākais variants ir E36. Es vēlos auto ikdienai, taču, lai ap to varētu arī pačubināties. Katrā ziņā, auto noteikti pirkšu Vācijā, jo negribu BMW, kurš ir triekts entos gadus pa ziemas sāļiem, kā mans patreizējais auto.
Ok, ja uznāks dullums un būs kāds labs piedāvājums, nopirkšu vēl vienu 535i (nu ļoti šis auto manu sirdi ir iekarojis), bet nu par E36 dzinējiem.
Tā kā man patīk šad, tad pabraukt arī dinamiskāk,tad skatos uz lielākiem dzinējiem. Jautājums ir šāds - kurš dzinējs būs ilgmūžīgāks, izturīgāks pret slodzēm, labāks? M50B25, vai arī jaudīgākais M52B28?
Lieta tāda, ka ļoti patīk E36 Touring, taču tam ir tikai 2.8 litru dzinējs, par kuru esmu dzirdējis sliktas atsauksmes. Neesot pārāk izturīgs, arī resurss esot salīdzinoši mazāks, utt. Jūsu domas, kungi?
| Offline | | |
HE9600 | 09. Jun 2011, 22:03 |
#4199
|
| Kopš: 06. Jan 2005
No: Līvāni
Ziņojumi: 2455
Braucu ar: Veciem BMW
|
08 Jun 2011, 12:36:48 element rakstīja:
ko darīt ar e36 degvielas sūkni, ja tas lej pāri? Jāpērk cits vai ir kāds risinājums?
sūknis nevar pārliet (tb pumpēt pa daudz degvielas), tam mērķim ir spiediena regulātors.
09 Jun 2011, 12:17:46 rolands444 rakstīja:
Jautājums, termomuftai ir pareizā vai nepareizā vītne?
kreisā vītne, lai atgriestu uzliec atslēgu un uzsit spēcīgi ar āmuru, bez asa sitiena nekādīgi neizdosies. | Offline | | |
howitzer | 12. Jun 2011, 20:59 |
#4200
|
| Kopš: 09. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1460
Braucu ar: auto
|
09 Jun 2011, 21:56:37 howitzer rakstīja:
Labdien.
Es vēlētos nedaudz patērzēt par dzinējiem, kuri sastopami E36 automašīnās.
Lieta tāda, ka šobrīd pārvietojos ar E34 535i. Fantastisks auto ar ļoti lielisku dzinēju. Jaudas pietiek, arī pieliet var. Taču, diemžēl, tāda detaļa, kā sliekšņi, manai automašīnai vairs neeksistē. Respektīvi, šoziem normāli izpuva.
Pārmetināt nav manos spēkos, tāpēc kādu laiciņu domāju par auto maiņu. Apsverot visus "par" un "pret", kā arī ieskatoties savā maciņā, liekas, ka prātīgākais variants ir E36. Es vēlos auto ikdienai, taču, lai ap to varētu arī pačubināties. Katrā ziņā, auto noteikti pirkšu Vācijā, jo negribu BMW, kurš ir triekts entos gadus pa ziemas sāļiem, kā mans patreizējais auto.
Ok, ja uznāks dullums un būs kāds labs piedāvājums, nopirkšu vēl vienu 535i (nu ļoti šis auto manu sirdi ir iekarojis), bet nu par E36 dzinējiem.
Tā kā man patīk šad, tad pabraukt arī dinamiskāk,tad skatos uz lielākiem dzinējiem. Jautājums ir šāds - kurš dzinējs būs ilgmūžīgāks, izturīgāks pret slodzēm, labāks? M50B25, vai arī jaudīgākais M52B28?
Lieta tāda, ka ļoti patīk E36 Touring, taču tam ir tikai 2.8 litru dzinējs, par kuru esmu dzirdējis sliktas atsauksmes. Neesot pārāk izturīgs, arī resurss esot salīdzinoši mazāks, utt. Jūsu domas, kungi?
Kas tad nu - tiešām nevienam nekas nav sakāms par E36 dzinējiem? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|