Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 55 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Velosipēdu topiks

AutorsZiņojums
mpb
27. Jul 2012, 18:28 #4181

Kopš: 27. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: dažādiem velosipēdiem


27 Jul 2012, 17:44:46 Kalnz rakstīja:

27 Jul 2012, 17:07:14 mpb rakstīja:

27 Jul 2012, 16:59:39 Kalnz rakstīja:
Kāds ir tas komplekts, lai varētu uz ielas nomainīt kameru?
Kamera, pumpis? kas vēl?

kamera, pumpis, bortējamās lāpstiņas!

kadenci var izmērīt aptuveni, ja zini ātrumu un zobratu attiecību. ja gribi precīzi, tad jāpērk "spidometrs", kurš mēra arī kadenci!


"lāpstiņas" var nopirkt jebkurā velo veikalā? arī Gandrs?

gandra interneta veikalā neredzu vai nemāku atrast, bet vajadzētu būt!
Offline
deadalive
27. Jul 2012, 19:51 #4182

Kopš: 21. Sep 2008

Ziņojumi: 1537

Braucu ar: fiat panda 0,7tdi

Tev ar to skaitīšanu gan šodien raibi iet tad 13, tad 45, tad 44 un kas tik vel ne
ja pa šoseju kārtīgi minies 48/11 ir pa maz?

-----------------
crapwork

JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI

Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline
Offline
Hasks
27. Jul 2012, 19:52 #4183

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 606

Braucu ar: Z900;


27 Jul 2012, 19:40:55 bertons rakstīja:
Karoche kaartiigi saskaitiju man tur attieciiba ir 48/11. Taatad vai mtb meedz buut lielaaki zobrati un ja nee vai tad bez gemara uzlikt shosejas?


es braucu ar 42/11 un nevienā acī neesmu jutis vajadzību pēc lielākas attiecības. taisnības labad - man ir 29er, un tas ļoti daudz ko maina, bet tomēr liekas, ja gribas mīt uz ātrumu, jāņem uzreiz šoseja un miers. Mtb stihija ir mežs, dubļi un kalni un mežā braucot norādītajā kandancē (ap 80) un turot pulsu līdz anareobajai ieguvumi būs krietni jūtamāki, nekā minot "uz ātrumu"
Offline
zhuupa
27. Jul 2012, 20:25 #4184

Kopš: 28. Sep 2010

No: Viļāni

Ziņojumi: 2295

Braucu ar: Fiat Multipla

Moš mopēdu nopērc, nehuja nebūs jāmin, bet ies baigi.
Offline
jusis82
27. Jul 2012, 22:52 #4185

Kopš: 26. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 51

Braucu ar: e36

Salasījos te gudrības par kadenci, devos uzmīt. Pārnesumā 44/13 ātrums ap 27 km/h Sanāk ka kadence ir ap 55 - 60. Tātad sanāk, ka veselīgāk kājām/ceļgaliem būtu kāds mazāk pārnesums, pie šī ātruma?
Offline
sergis15
27. Jul 2012, 23:05 #4186

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12013

Braucu ar: pikapu

pietiek lasīt tos brīnumus
katram ir savs piemērots apgriezienu skaits minūtē
tie 100 ir jau nu vairāk kalniešiem!
viss pa lielam ir atkarīgs no muskuļu šķiedrām!
ja nav pašam sajēgas, vai tu esi vairāk kāds sprinters, individuālists vai kalnietis, vienkārši pamēģini vienu dienu pabraukt ar 100rpm, citu ar 90, citu ar 80. tad varbūt sapratīsi kā ir vieglāk un kā gursti ātrāk, kas tev ir īsti piemērots.
kalnieši vienmēr izmanto vairāk apgriezienus, sprinteri lielākus pārnesumus un tt!

kuram te nepietiek mtb ar 48/11?
es gribu redzēt kādu epo tu rij, vai esi pārcilvēks?
pro šoseju min ar 53/11, un labi, ja izmanto to finišos vai pavējā, kur ātrums jau ir 70-80
aiz busiņa vai fūres uz 90-130 var mīties čilā!
tas ka tu tur stampā uz 45km/h tādu pārnesumu, es tev pavilktu garām ar 42/12 uz 50 garām!

un kas tur minēja par to Ārmstronga konkurentu savos laikos, tas bija Ullrihs, pēc viņa kājas jau ir uz aci skaidrs, ka tāda ļeška tīties ilgstoši nespēj, labāk ir stampāt!


-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
sergis15
27. Jul 2012, 23:07 #4187

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12013

Braucu ar: pikapu


27 Jul 2012, 22:52:27 jusis82 rakstīja:
Salasījos te gudrības par kadenci, devos uzmīt. Pārnesumā 44/13 ātrums ap 27 km/h Sanāk ka kadence ir ap 55 - 60. Tātad sanāk, ka veselīgāk kājām/ceļgaliem būtu kāds mazāk pārnesums, pie šī ātruma?

ar tādu pārnesumu jau būtu jāminās pie 40km/h
nemoki sevi, ieslēdz ko vieglāku
pabrauc garākus gabalus, kvai 30km/h vienu dienu ar to savu 44/13
otru dienu piem ar 44/16 un tad redzēsi, pēc kura pārbrauciena kājas būs svaigākas

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Sternwolf
27. Jul 2012, 23:15 #4188

Kopš: 03. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2187

Braucu ar: izslēgtu DSC

bet ja runa iet par trennēšanos tad jau ir ok braukt ar lielāku pārnesumu lai uzkačātu spēku?
Offline
sergis15
27. Jul 2012, 23:22 #4189

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12013

Braucu ar: pikapu


27 Jul 2012, 23:15:43 Sternwolf rakstīja:
bet ja runa iet par trennēšanos tad jau ir ok braukt ar lielāku pārnesumu lai uzkačātu spēku?

nu atkarībā ko tu gribi trenēt!
ja gribi spēku, tad jā, nedaudz grūtāku nekā parasti, tas būs jau vairāk sprintam krampis kājā, tā pat arī nedaudz piepalīdzēs pauguros, tāpat arī nelieliem stiepieniem!
ja gribi trenēt izturību, tam visam pamatā ir kilometrāža, jo vairāk mīsies, jo stiprāks būsi.
bet arī to spēka trenēšanu, tas nav tā, ka tu tagad uzkāpsi uz riteņa un 50km močīši ar grūtu pārnesumu, tas ir jādara treniņa procesā!
piem 20km iesildies ar normālu pārnesumu, tad piemēram 2x5km normāli pastampā, ar 5km atpūtu starpā, un tad atvizinies.
grūti jau spriest, kādus pārnesumus tu izmanto, un kādus tev vajadzētu izmantot, katram tas ir individuāli jāizprot!
vieglāk to izprast ir piem siguldā!
1x uzbrauc ar grūtāku pārnesumu, 1x ar vieglāku, tad arī sapratīsi, bet arī tajā pašā siguldniekā ir jāmāk pareizi uzbraukt

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
jusis82
27. Jul 2012, 23:22 #4190

Kopš: 26. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 51

Braucu ar: e36

Pie tiem lielajiem apgriezieniem gadījumā nav vajadzīgi velo apavi, lai var ne tikai stampāt, bet arī vilkt kāpšļus uz augšu
Offline
sergis15
27. Jul 2012, 23:26 #4191

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12013

Braucu ar: pikapu


27 Jul 2012, 23:22:34 jusis82 rakstīja:
Pie tiem lielajiem apgriezieniem gadījumā nav vajadzīgi velo apavi, lai var ne tikai stampāt, bet arī vilkt kāpšļus uz augšu

klipšu pedāļi ir vispār nepieciešami!
netikai lai tītos, bet arī lai brauktu kalnos un arī stampātu!
jo kājam ir arī vilcēj muskuļi, kurus ir jāizmanto!t
turklāt mīties būs 2x vieglāk, pauguros īpaši!

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Hasks
27. Jul 2012, 23:49 #4192

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 606

Braucu ar: Z900;


27 Jul 2012, 23:22:10 sergis15 rakstīja:

27 Jul 2012, 23:15:43 Sternwolf rakstīja:
bet ja runa iet par trennēšanos tad jau ir ok braukt ar lielāku pārnesumu lai uzkačātu spēku?

nu atkarībā ko tu gribi trenēt!
ja gribi spēku, tad jā, nedaudz grūtāku nekā parasti, tas būs jau vairāk sprintam krampis kājā, tā pat arī nedaudz piepalīdzēs pauguros, tāpat arī nelieliem stiepieniem!
ja gribi trenēt izturību, tam visam pamatā ir kilometrāža, jo vairāk mīsies, jo stiprāks būsi.
bet arī to spēka trenēšanu, tas nav tā, ka tu tagad uzkāpsi uz riteņa un 50km močīši ar grūtu pārnesumu, tas ir jādara treniņa procesā!
piem 20km iesildies ar normālu pārnesumu, tad piemēram 2x5km normāli pastampā, ar 5km atpūtu starpā, un tad atvizinies.
grūti jau spriest, kādus pārnesumus tu izmanto, un kādus tev vajadzētu izmantot, katram tas ir individuāli jāizprot!
vieglāk to izprast ir piem siguldā!
1x uzbrauc ar grūtāku pārnesumu, 1x ar vieglāku, tad arī sapratīsi, bet arī tajā pašā siguldniekā ir jāmāk pareizi uzbraukt


...un sačakarē savu veselību stampājot kā dulla muša bez tolka.

Spēkam:
Maucam intervālus, ne vairāk kā vienu reizi nedēļā. Intervālus var ņemt arī no distances, bet labāk tomēr vadīties pēc laika un pulsa. Jo īsāks intervāls slodzē jo vairāk treniņš attieksies uz ātruma treniņu (10 sec), jo garāku intervālu paņemsi, jo vairāk spēku trenēsi (40 sec). Netrenētam organismam ne vairāk kā 10 piegājieni treniņa laikā. Viens piegājiens laika ziņā 1:3 slodze:atpūta slodzē mauc uz 95% no max pulsa, atslodze pulss ap 60% no max. Treniņu gaitā šo attiecību ir jāspēj izlīdzināt līdz 1:1

Izturībai:
Iesildamies kādas 10 minūtes vieglā pulsā līdz kādiem 125 un tad aiziet. Turam pulsu līdz anaeirobajai zonai (ap 160) un minam neatlaižot kādu pusotru stundu (pajāt cik tie būs km) un obligāti izvēlamies (priekš mtb) smagu segumu - meža taciņas, kalniņi, mīkstas smiltis, stigas utt. Nekādā gadījumā nepārsniedzam šo 160 robežu. Tas jau vairs nebūs izturībai. Pajāt cik ātri brauksi. Galvenais turēt kandanci (šoreiz pat mazliet zemāku t.i. smagāku pārnesumu) un pulsu. Asfaltu un cietu granti aizmirstam kā sugu - bezjēdzīgs pasākums ilgtermiņā.

Arguments pret km krāšanu - neviens kurjers nekad nav pacēlis augstas vietas kādos mačos a km ta šie savāc tā ka dulls var palikt.

Vēl - atpūta. Netrenētam cilvēkam treniņu jāveic izlaižot divas dienas, lai organisms paspēj atjaunoties. Nav jēga maukt sev virsū slodzi, ja esi saguris... palasi resursos, kas ir superkompensācija

karoč, te var braukt iekšā ļoti lielā referātā.
Offline
subaru
28. Jul 2012, 10:12 #4193

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10253

Braucu ar: rokām uz stūres

Vispār jau tie zobrati nav jāskaita. Parasti tas zobu skaits ir rakstīts uz zobrata.
Offline
jusis82
28. Jul 2012, 10:14 #4194

Kopš: 26. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 51

Braucu ar: e36


28 Jul 2012, 00:10:18 bertons rakstīja:


Lasu un briinos - nu kur TAAAAADS beernudaarzs var buut


Par tiem lielajiem zobratiem- pagājušo rudeni Latgalītē tas džeks, kurš centrā tirgojās, piedāvāja jaunus klaņus ar visu monobloku kur lielākā zvaigzne bija 50+ zobi. Stāstīja, ka varēšu iet šoseiniekiem garām uz ceļa un ka pārslēdzējs arī nav jāmaina.
Offline
SCHNITZEL
28. Jul 2012, 14:28 #4195

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3387

Braucu ar: dyzelinas

Ir doma beidzot iepirkt velo. Mērķis: a-z pārvietošanās pā Rīgu. Augums: ~1.8m.

Pirmie 3
Kaut kas tāds
Banāns

Tas ir tas, uz ko internātā browsējot skatos, bet tā kā neko no viņiem nesaprotu, tad palūgšu kaut kādus ieteikumus. Cik saprotu, tad tās riepas var easy nomainīt pret šaurākām, ja nav doma braukāt pa mežiem.

edit: atlikt diršanu, mtb tika nopirkts un nomodots ar 1.25x26 riepām. Ir labs

[ Šo ziņu laboja SCHNITZEL, 29 Jul 2012, 21:36:10 ]



-----------------
Offline
shmurger
28. Jul 2012, 16:02 #4196

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12769

Braucu ar: xc40

pa pilsētu no a-z ar mtb ir galīgi garām.
Offline
zhuupa
28. Jul 2012, 23:22 #4197

Kopš: 28. Sep 2010

No: Viļāni

Ziņojumi: 2295

Braucu ar: Fiat Multipla

+1
MTB atšifrējumu moš vajag izlasīt, googlē iesist vai kā tā.
Offline
daplis
30. Jul 2012, 12:08 #4198

Kopš: 19. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 46276

Braucu ar:

Offline
Arsmens
30. Jul 2012, 12:11 #4199

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm

Pedalizētāju himna

Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
Sternwolf
30. Jul 2012, 13:38 #4200

Kopš: 03. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2187

Braucu ar: izslēgtu DSC

izbraucu reiz ar MTB kam šauras riepiņas, nu nē. Pilsētā kur vietām jāpārvar 20cm apmales nu nav ērti. Cita lieta ja iespējams visu laiku pa braucamo daļu braukt
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo