Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 197 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 13.0

AutorsZiņojums
warchief
29. Nov 2008, 19:27 #4181

Kopš: 06. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 208

Braucu ar: Eiropas gada auto

Varbūt kāds mācēs pateikt, kas nepieciešams, lai nomainītu "Tetris" navigāciju (bez monitora) uz normālu 16x9 ieksh e46 (ja neskaita pašu monitoru, protams) ?
It kā GPS navi sistēmas sastāvdaļas tur ir (GPS/radio bloks, karshu lasitajs MK2) , jautājums attiecīgi, vai viņas ir savietojamas?

[ Šo ziņu laboja warchief, 30 Nov 2008, 01:26:36 ]

Offline
HE9600
29. Nov 2008, 19:57 #4182

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2455

Braucu ar: Veciem BMW

vai sateliiti reduktoram bez bloka un ar bloki ir vienaadi vai atskiriigi?
Offline
defekc
29. Nov 2008, 20:04 #4183

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14460

Braucu ar: BMW


29 Nov 2008, 19:27:27 warchief rakstīja:
Varbūt kāds mācēs pateikt, kas nepieciešams, lai nomainītu "Tetris" navigāciju (bez monitora) uz normālu 16x9 ieksh e46 (ja neskaita pašu monitoru, protams) ?
It kā GPS navi sistēmas sastāvdaļas tur ir (GPS/radio bloks, karshu lasitajs MKIII) , jautājums attiecīgi, vai viņas ir savietojamas?


arii interesee. taa arii liidz galam nenoskaidroju kas vel vajadziigs.. viens saka vienu, cits otru
Offline
7788
29. Nov 2008, 20:04 #4184

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


29 Nov 2008, 12:33:35 zuums rakstīja:
kāds nezin...-kā var būt 525 24V ar 20pin motora apaļo štekeri!!!??? (bija tak jābūt ar 25pin)
vnk likšu viņu iekš E30 ,bet nezinu kurš pin ar kuru jaavieno!!!
Būtu ar 25pin štekeris tad zinātu,jo man ir shēma......

apaļais štekeris ir 20pin, vecākiem ir 16pin, 25pin laikam pats esi izdomājis
Offline
saulje
29. Nov 2008, 20:11 #4185

Kopš: 12. Jun 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 157

Braucu ar: BMW

kas par vainu varētu būt, ja e34 pēc stūres pastiprinātāja eļļas maiņas sistēma atgaisota, bet eļļa tiek spiesta ārā un tā putojas?

[ Šo ziņu laboja saulje, 29 Nov 2008, 20:14:22 ]

Offline
aspy
29. Nov 2008, 20:37 #4186

Kopš: 03. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 490

Braucu ar: 328


29 Nov 2008, 20:11:40 saulje rakstīja:
kas par vainu varētu būt, ja e34 pēc stūres pastiprinātāja eļļas maiņas sistēma atgaisota, bet eļļa tiek spiesta ārā un tā putojas?

Kur tā eļļa nāk ārā gar vāciņu kur lei iekšā?
Offline
saulje
29. Nov 2008, 20:38 #4187

Kopš: 12. Jun 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 157

Braucu ar: BMW


29 Nov 2008, 20:37:18 aspy rakstīja:
Kur tā eļļa nāk ārā gar vāciņu kur lei iekšā?

jap, lai arī vāciņš ir aizskrūvēts
Offline
aspy
29. Nov 2008, 20:42 #4188

Kopš: 03. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 490

Braucu ar: 328


29 Nov 2008, 20:38:23 saulje rakstīja:

29 Nov 2008, 20:37:18 aspy rakstīja:
Kur tā eļļa nāk ārā gar vāciņu kur lei iekšā?

jap, lai arī vāciņš ir aizskrūvēts

tad vienkārši atskrūvē to vāciņu pielaid mašīnu un aizgriz stūri līdz vienai galam pec tam līdz otram galam atgriez sturi atpakaļ pa vidu un skrūvē atpakļ vāciņu un tas arī viss
Offline
saulje
29. Nov 2008, 20:49 #4189

Kopš: 12. Jun 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 157

Braucu ar: BMW


29 Nov 2008, 20:42:46 aspy rakstīja:
tad vienkārši atskrūvē to vāciņu pielaid mašīnu un aizgriz stūri līdz vienai galam pec tam līdz otram galam atgriez sturi atpakaļ pa vidu un skrūvē atpakļ vāciņu un tas arī viss

pie šitāda varianta eļļa kāpj augšā un līst pāri
Offline
7788
29. Nov 2008, 20:50 #4190

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


29 Nov 2008, 20:42:46 aspy rakstīja:

29 Nov 2008, 20:38:23 saulje rakstīja:

29 Nov 2008, 20:37:18 aspy rakstīja:
Kur tā eļļa nāk ārā gar vāciņu kur lei iekšā?

jap, lai arī vāciņš ir aizskrūvēts

tad vienkārši atskrūvē to vāciņu pielaid mašīnu un aizgriz stūri līdz vienai galam pec tam līdz otram galam atgriez sturi atpakaļ pa vidu un skrūvē atpakļ vāciņu un tas arī viss

ja putojas tad iesējams esi ieg
azis nepareizu eļļu, vai arī kaut kāda žļurga bijusi pirms tam, jālej bija ATF!
Offline
aspy
29. Nov 2008, 20:51 #4191

Kopš: 03. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 490

Braucu ar: 328


29 Nov 2008, 20:49:12 saulje rakstīja:

29 Nov 2008, 20:42:46 aspy rakstīja:
tad vienkārši atskrūvē to vāciņu pielaid mašīnu un aizgriz stūri līdz vienai galam pec tam līdz otram galam atgriez sturi atpakaļ pa vidu un skrūvē atpakļ vāciņu un tas arī viss

pie šitāda varianta eļļa kāpj augšā un līst pāri

Tas vis kas līst ārā ir lieks!
Offline
zuums
29. Nov 2008, 21:37 #4192

Kopš: 09. Aug 2008

Ziņojumi: 1186

Braucu ar: m20 M/// Pack TURBO


29 Nov 2008, 19:13:34 boocis83 rakstīja:
kurš var pateikt kā rīkoties-izjaucu savus e36 pr.lukturus un iztīriju putekļus+ieliku eņģeļus CCFL un pašlaik stikls svīst no iekšpuses
Ko darīt-jaukt atkal ārā un silikonēt vai izsvīdīs un pāries?

JAUC ĀRĀ un tos apaļos stiklus no iekšpuses nohermetizē ar caurspīdīgo....+vēl arī ārējo stiklu ar caurspīdīgo germētiķi!!!--man tā ir un nekas nesvīst ciet!!!! pirms tam arī svīda....,bety tagad ir zaibis!
Offline
zuums
29. Nov 2008, 21:45 #4193

Kopš: 09. Aug 2008

Ziņojumi: 1186

Braucu ar: m20 M/// Pack TURBO


29 Nov 2008, 20:04:55 7788 rakstīja:

29 Nov 2008, 12:33:35 zuums rakstīja:
kāds nezin...-kā var būt 525 24V ar 20pin motora apaļo štekeri!!!??? (bija tak jābūt ar 25pin)
vnk likšu viņu iekš E30 ,bet nezinu kurš pin ar kuru jaavieno!!!
Būtu ar 25pin štekeris tad zinātu,jo man ir shēma......

apaļais štekeris ir 20pin, vecākiem ir 16pin, 25pin laikam pats esi izdomājis

°
a nah. ta visās tabulās kur rakstīts kā 2.5 24v motoru ielikt E30 -E36 UN E34 2.5 24V ,ABIEM IR 25 PIN ŠTEKERIS???? -BET MAN 20 pin.
Offline
7788
29. Nov 2008, 21:59 #4194

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


29 Nov 2008, 21:45:10 zuums rakstīja:

29 Nov 2008, 20:04:55 7788 rakstīja:

29 Nov 2008, 12:33:35 zuums rakstīja:
kāds nezin...-kā var būt 525 24V ar 20pin motora apaļo štekeri!!!??? (bija tak jābūt ar 25pin)
vnk likšu viņu iekš E30 ,bet nezinu kurš pin ar kuru jaavieno!!!
Būtu ar 25pin štekeris tad zinātu,jo man ir shēma......

apaļais štekeris ir 20pin, vecākiem ir 16pin, 25pin laikam pats esi izdomājis

°
a nah. ta visās tabulās kur rakstīts kā 2.5 24v motoru ielikt E30 -E36 UN E34 2.5 24V ,ABIEM IR 25 PIN ŠTEKERIS???? -BET MAN 20 pin.

par kuru štekeri Tu tieši domā, par ADS???
Offline
zuums
29. Nov 2008, 22:06 #4195

Kopš: 09. Aug 2008

Ziņojumi: 1186

Braucu ar: m20 M/// Pack TURBO


29 Nov 2008, 21:59:19 7788 rakstīja:

29 Nov 2008, 21:45:10 zuums rakstīja:

29 Nov 2008, 20:04:55 7788 rakstīja:

29 Nov 2008, 12:33:35 zuums rakstīja:
kāds nezin...-kā var būt 525 24V ar 20pin motora apaļo štekeri!!!??? (bija tak jābūt ar 25pin)
vnk likšu viņu iekš E30 ,bet nezinu kurš pin ar kuru jaavieno!!!
Būtu ar 25pin štekeris tad zinātu,jo man ir shēma......

apaļais štekeris ir 20pin, vecākiem ir 16pin, 25pin laikam pats esi izdomājis

°
a nah. ta visās tabulās kur rakstīts kā 2.5 24v motoru ielikt E30 -E36 UN E34 2.5 24V ,ABIEM IR 25 PIN ŠTEKERIS???? -BET MAN 20 pin.

par kuru štekeri Tu tieši domā, par ADS???

pēc marķējuma es viņus nezinu!!! nu tas kur nāk visi vadi no motora un taalaak aiziet kuruz salonu iekšā!!!viņš ir apaļs-viņus samauc kopā un tad pagriežot viņš samaucas kopā!!!!
Offline
7788
29. Nov 2008, 22:12 #4196

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


29 Nov 2008, 22:06:26 zuums rakstīja:

29 Nov 2008, 21:59:19 7788 rakstīja:

par kuru štekeri Tu tieši domā, par ADS???

pēc marķējuma es viņus nezinu!!! nu tas kur nāk visi vadi no motora un taalaak aiziet kuruz salonu iekšā!!!viņš ir apaļs-viņus samauc kopā un tad pagriežot viņš samaucas kopā!!!!

sorry, pirms tam nesapratu paar kuru Tu domāji, par šiem savienojumiem vari prasīt vai nu Driveram, vai zvanīt Ģirtam 29518457, viņiem ir s'hēmas in tad varētu domāt, kurus amputēt, kurus atstāt.
Offline
HE9600
30. Nov 2008, 11:30 #4197

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2455

Braucu ar: Veciem BMW


29 Nov 2008, 19:57:30 Agnisr rakstīja:
vai sateliiti reduktoram bez bloka un ar bloki ir vienaadi vai atskiriigi?

Offline
Modrs
30. Nov 2008, 12:06 #4198

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


29 Nov 2008, 20:51:34 aspy rakstīja:

29 Nov 2008, 20:49:12 saulje rakstīja:

29 Nov 2008, 20:42:46 aspy rakstīja:
tad vienkārši atskrūvē to vāciņu pielaid mašīnu un aizgriz stūri līdz vienai galam pec tam līdz otram galam atgriez sturi atpakaļ pa vidu un skrūvē atpakļ vāciņu un tas arī viss

pie šitāda varianta eļļa kāpj augšā un līst pāri

Tas vis kas līst ārā ir lieks!



ja eļļa ir pareizā, tad izdari tā - noņem no skriemeļa siksnu, un ar roku pagriez pastūž skriemeli pretēji rotācijas virzienam. Eļļa puto tādēļ, ka iekšā ir gaiss. vēl es darīju tā, ka līdz ko sāka putas nākt, izslēdzu, motoru, ļāvu, lai viss nostājas, atkal īslaicīgi piedarbināju, pagrozīju stūri, un noslāpēju. un šitā te čikājoties beigās putas nebija. vēl tev varbūt kāds savienojums nav hermētisks, un sūknim vieglāk ir piesūkt gaisu, nekā no bačoka eļļu.
Offline
gapp
30. Nov 2008, 12:30 #4199

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD

Kāds nezin, kā sauc skaņdarbu, kurš skan bankas reklāmā? Man liekasm, ka DNB NORD banku reklamē... Tur uz papīra zīmēja līnijas, un tad tur radās tipo projekti, skursteņi utt...
Offline
Aidzhis
30. Nov 2008, 12:38 #4200

Kopš: 01. Nov 2004

No: Grobiņa

Ziņojumi: 780

Braucu ar: E30, E34

Nēesmu rīdzenieks, tāpēc kāds nevar pateikt, kur tur Gaujas ielā uz menteni jāiet uz izskatīšanu? Mentiem tāds rokraksts, ka neko nevar saprast.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo