Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 210 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
ReG
20. Sep 2016, 11:23 #4161

Kopš: 21. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1218

Braucu ar: 335d

Piemet 1k un pa 9k mos savejo pardošu 335d vismaz iess tev
Offline
km7
20. Sep 2016, 12:04 #4162

Kopš: 17. Jun 2011

Ziņojumi: 196

Braucu ar: E91

Pavasarī meklēju arī e91 max pilnu ar budžetu 8keur. Pa 3 mēneši LV nekas prātīgs neatradās, sāku ar lietotāja Simplex palīdzību browsēt mobili, kur arī tik spīdoši negāja, bet sapratu ka līdz 8keur sanāks tikai 2.0d, un sakarīgu ko atrast arī ir grūti. Principā ja po uz komplektāciju var skatīties 3.0d, bet ja gribas lai pēc tam arī var pārdot un ir sakarīga komplektācija tad 2.0d ir way to go. Iesaku paskatīties mobili, un parunāt ar lietotāju Simplex, nenožēloju nevienu centu ko iztērēju auto iegādei tieši tādā veidā!

Taisīju apokpi, tīri eļļa, un visi filtri apm 220eur

[ Šo ziņu laboja km7, 20 Sep 2016, 12:04:59 ]

Offline
alxz
20. Sep 2016, 12:36 #4163

Kopš: 15. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: riteni


20 Sep 2016, 12:04:08 @km7 rakstīja:
Pavasarī meklēju arī e91 max pilnu ar budžetu 8keur. Pa 3 mēneši LV nekas prātīgs neatradās, sāku ar lietotāja Simplex palīdzību browsēt mobili, kur arī tik spīdoši negāja, bet sapratu ka līdz 8keur sanāks tikai 2.0d, un sakarīgu ko atrast arī ir grūti. Principā ja po uz komplektāciju var skatīties 3.0d, bet ja gribas lai pēc tam arī var pārdot un ir sakarīga komplektācija tad 2.0d ir way to go. Iesaku paskatīties mobili, un parunāt ar lietotāju Simplex, nenožēloju nevienu centu ko iztērēju auto iegādei tieši tādā veidā!

Taisīju apokpi, tīri eļļa, un visi filtri apm 220eur


cik tev sanāca attransportēt?

-----------------
Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM.
Offline
Mikels
20. Sep 2016, 12:50 #4164

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu

Vispār vajadzētu Tev saprast cik gadā KM nobrauksi un pa kurieni, 2.0d tāds vibrējošs traktors, kas neiet vien ir, kad meklēju sev e90 ar pāris izbraucu un sapratu, ka tas nav auto priekš manis. 3.0d ir cita lieta, bet atkal dīzeļa īpašnieki nemāniet sevi, ka nekas tur nelūst varēsi izbaudīt visus dīzeļa priekus ar kvēlsvecēm, relejiem, dpf, egr, kolektora klapītēm, turbo, sūkņiem utt... man pazīstamais arī saka, ka viņa e90 dīzelis nemaz ieguldījumus neprasa, bet regulāri nākas dzirdēt, ka darbojās ap kādu no uzskaitītajām lietām Ar 3.0d braucot tikai pa pilsētu nekāda ekonomija nesanāk, tākā iesaku apsvērt visus plusus un mīnusus un kā auto lietosi un padomāt arī par benzīnu sākot no 2.5
Online
alxz
20. Sep 2016, 12:58 #4165

Kopš: 15. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: riteni


20 Sep 2016, 12:50:54 @Mikels rakstīja:
Vispār vajadzētu Tev saprast cik gadā KM nobrauksi un pa kurieni, 2.0d tāds vibrējošs traktors, kas neiet vien ir, kad meklēju sev e90 ar pāris izbraucu un sapratu, ka tas nav auto priekš manis. 3.0d ir cita lieta, bet atkal dīzeļa īpašnieki nemāniet sevi, ka nekas tur nelūst varēsi izbaudīt visus dīzeļa priekus ar kvēlsvecēm, relejiem, dpf, egr, kolektora klapītēm, turbo, sūkņiem utt... man pazīstamais arī saka, ka viņa e90 dīzelis nemaz ieguldījumus neprasa, bet regulāri nākas dzirdēt, ka darbojās ap kādu no uzskaitītajām lietām Ar 3.0d braucot tikai pa pilsētu nekāda ekonomija nesanāk, tākā iesaku apsvērt visus plusus un mīnusus un kā auto lietosi un padomāt arī par benzīnu sākot no 2.5


kā ir ar sagāzētu e90?

-----------------
Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM.
Offline
Mikels
20. Sep 2016, 13:00 #4166

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu

Nemācēšu teikt, lai gāze paliek veiksminiekiem
Online
smilee45
20. Sep 2016, 14:26 #4167

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 987

Braucu ar:

Dīzelis tāpat ekonomiski izdevīgāks par gāzi (2.0d)
50K nobraucis esmu no 190-240k tagad jau. Abi termostati, izņemts DPF, bet ne avārijas gadījumā, bet vnk aiz naudas nomešanas zemē, tērējot to pa bāni, lai DPF iztīrītu. Un klasiskās apkopes, kas nav dārgas ja pats veic. Ritošā 2gadus nekas nav darīts, bet pēdējā skatē ielika 1ninieku par pakaļējiem amīšiem, tie arī tika apmainīti Vairāk arī nekas nav plīsis, bet nobraukums ir tāds, ka sprauslas, sūknis, turbīna kaut, kad arī liks par sevi manīt, gan jau

[ Šo ziņu laboja smilee45, 20 Sep 2016, 14:27:09 ]

Offline
J_E
20. Sep 2016, 14:30 #4168

Kopš: 27. Nov 2014

Ziņojumi: 276

Braucu ar:

pie spečukiem jau prasīju, bet varbūt kādam te ir... N47 motoram vajag noņemt zvanigzni sūknim.. vajag šādu tooli , var būt kādam ir..
Offline
smarts
20. Sep 2016, 17:01 #4169

Kopš: 14. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 253

Braucu ar: 0,6turbo un kūtiņu

Pārdodu gaišo griestu komplektu no e91 (2010)
Griesti perfektā stāvoklī no nesmēķētāja auto.


PM

[ Šo ziņu laboja smarts, 20 Sep 2016, 17:02:40 ]

Offline
Alexisonfire
20. Sep 2016, 17:06 #4170

Kopš: 11. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2072

Braucu ar: ernestapp


20 Sep 2016, 12:50:54 @Mikels rakstīja:
Vispār vajadzētu Tev saprast cik gadā KM nobrauksi un pa kurieni, 2.0d tāds vibrējošs traktors, kas neiet vien ir, kad meklēju sev e90 ar pāris izbraucu un sapratu, ka tas nav auto priekš manis. 3.0d ir cita lieta, bet atkal dīzeļa īpašnieki nemāniet sevi, ka nekas tur nelūst varēsi izbaudīt visus dīzeļa priekus ar kvēlsvecēm, relejiem, dpf, egr, kolektora klapītēm, turbo, sūkņiem utt... man pazīstamais arī saka, ka viņa e90 dīzelis nemaz ieguldījumus neprasa, bet regulāri nākas dzirdēt, ka darbojās ap kādu no uzskaitītajām lietām Ar 3.0d braucot tikai pa pilsētu nekāda ekonomija nesanāk, tākā iesaku apsvērt visus plusus un mīnusus un kā auto lietosi un padomāt arī par benzīnu sākot no 2.5

beidz murgot man ar 3.0d ir 7l uz 100. ja brauc ar nopisteni, tad nav svarīgi kāda tilpuma mators.
3.0d > 2.0d šahs un mats
Offline
Mikels
20. Sep 2016, 17:46 #4171

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu


20 Sep 2016, 17:06:38 @Alexisonfire rakstīja:

20 Sep 2016, 12:50:54 @Mikels rakstīja:
Vispār vajadzētu Tev saprast cik gadā KM nobrauksi un pa kurieni, 2.0d tāds vibrējošs traktors, kas neiet vien ir, kad meklēju sev e90 ar pāris izbraucu un sapratu, ka tas nav auto priekš manis. 3.0d ir cita lieta, bet atkal dīzeļa īpašnieki nemāniet sevi, ka nekas tur nelūst varēsi izbaudīt visus dīzeļa priekus ar kvēlsvecēm, relejiem, dpf, egr, kolektora klapītēm, turbo, sūkņiem utt... man pazīstamais arī saka, ka viņa e90 dīzelis nemaz ieguldījumus neprasa, bet regulāri nākas dzirdēt, ka darbojās ap kādu no uzskaitītajām lietām Ar 3.0d braucot tikai pa pilsētu nekāda ekonomija nesanāk, tākā iesaku apsvērt visus plusus un mīnusus un kā auto lietosi un padomāt arī par benzīnu sākot no 2.5

beidz murgot man ar 3.0d ir 7l uz 100. ja brauc ar nopisteni, tad nav svarīgi kāda tilpuma mators.
3.0d > 2.0d šahs un mats

Tavam 325d ar mešalku nerestartējot atsevišķi pātēriņu pilsētā un sēņojot tas gandrīz būtu ražotāja norādītais patēriņš

[ Šo ziņu laboja Mikels, 20 Sep 2016, 18:13:59 ]

Online
HiJaCKeR
20. Sep 2016, 18:41 #4172

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i


20 Sep 2016, 17:06:38 @Alexisonfire rakstīja:

20 Sep 2016, 12:50:54 @Mikels rakstīja:
Vispār vajadzētu Tev saprast cik gadā KM nobrauksi un pa kurieni, 2.0d tāds vibrējošs traktors, kas neiet vien ir, kad meklēju sev e90 ar pāris izbraucu un sapratu, ka tas nav auto priekš manis. 3.0d ir cita lieta, bet atkal dīzeļa īpašnieki nemāniet sevi, ka nekas tur nelūst varēsi izbaudīt visus dīzeļa priekus ar kvēlsvecēm, relejiem, dpf, egr, kolektora klapītēm, turbo, sūkņiem utt... man pazīstamais arī saka, ka viņa e90 dīzelis nemaz ieguldījumus neprasa, bet regulāri nākas dzirdēt, ka darbojās ap kādu no uzskaitītajām lietām Ar 3.0d braucot tikai pa pilsētu nekāda ekonomija nesanāk, tākā iesaku apsvērt visus plusus un mīnusus un kā auto lietosi un padomāt arī par benzīnu sākot no 2.5

beidz murgot man ar 3.0d ir 7l uz 100. ja brauc ar nopisteni, tad nav svarīgi kāda tilpuma mators.
3.0d > 2.0d šahs un mats

jābūt vēl mazākam, kaut kas nav īsti
Offline
km7
20. Sep 2016, 21:10 #4173

Kopš: 17. Jun 2011

Ziņojumi: 196

Braucu ar: E91


20 Sep 2016, 18:41:41 @HiJaCKeR rakstīja:

20 Sep 2016, 17:06:38 @Alexisonfire rakstīja:

20 Sep 2016, 12:50:54 @Mikels rakstīja:
Vispār vajadzētu Tev saprast cik gadā KM nobrauksi un pa kurieni, 2.0d tāds vibrējošs traktors, kas neiet vien ir, kad meklēju sev e90 ar pāris izbraucu un sapratu, ka tas nav auto priekš manis. 3.0d ir cita lieta, bet atkal dīzeļa īpašnieki nemāniet sevi, ka nekas tur nelūst varēsi izbaudīt visus dīzeļa priekus ar kvēlsvecēm, relejiem, dpf, egr, kolektora klapītēm, turbo, sūkņiem utt... man pazīstamais arī saka, ka viņa e90 dīzelis nemaz ieguldījumus neprasa, bet regulāri nākas dzirdēt, ka darbojās ap kādu no uzskaitītajām lietām Ar 3.0d braucot tikai pa pilsētu nekāda ekonomija nesanāk, tākā iesaku apsvērt visus plusus un mīnusus un kā auto lietosi un padomāt arī par benzīnu sākot no 2.5

beidz murgot man ar 3.0d ir 7l uz 100. ja brauc ar nopisteni, tad nav svarīgi kāda tilpuma mators.
3.0d > 2.0d šahs un mats

jābūt vēl mazākam, kaut kas nav īsti


Man 2.0d ēd 7.7 pēc kompja un tā arī ir dzīvē, 70% pilsēta. Kā var 3.0 ēst 7l? Čoma e90 3.0d ap 9l. Ja brauc zeķītēs tad varbūt, bet arī neticas, nav jau brīnums, ka kvēpfiltri iet ciet, un jāgriež ārā lai var braukt kā traktorists 5. ātrumā uz baudāmiem 50km/h.

P.s man automāts un braucu dinamiski
Offline
deadalive
20. Sep 2016, 21:25 #4174

Kopš: 21. Sep 2008

Ziņojumi: 1544

Braucu ar: fiat panda 0,7tdi


20 Sep 2016, 21:10:50 @km7 rakstīja:


Man 2.0d ēd 7.7 pēc kompja un tā arī ir dzīvē, 70% pilsēta. Kā var 3.0 ēst 7l? Čoma e90 3.0d ap 9l. Ja brauc zeķītēs tad varbūt, bet arī neticas, nav jau brīnums, ka kvēpfiltri iet ciet, un jāgriež ārā lai var braukt kā traktorists 5. ātrumā uz baudāmiem 50km/h.

P.s man automāts un braucu dinamiski



Te powerā lielākai daļai odometrs max rāda 150k km oriģināli un degvielu patērē mazāk kā ražotājs ir noteicis. Tā tāda powera aura.


-----------------
crapwork

JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI

Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline
Offline
pokemaster
20. Sep 2016, 21:56 #4175

Kopš: 27. Jan 2016

No: Cēsis

Ziņojumi: 76

Braucu ar: sabiedrisko


20 Sep 2016, 17:06:38 @Alexisonfire rakstīja:

20 Sep 2016, 12:50:54 @Mikels rakstīja:
Vispār vajadzētu Tev saprast cik gadā KM nobrauksi un pa kurieni, 2.0d tāds vibrējošs traktors, kas neiet vien ir, kad meklēju sev e90 ar pāris izbraucu un sapratu, ka tas nav auto priekš manis. 3.0d ir cita lieta, bet atkal dīzeļa īpašnieki nemāniet sevi, ka nekas tur nelūst varēsi izbaudīt visus dīzeļa priekus ar kvēlsvecēm, relejiem, dpf, egr, kolektora klapītēm, turbo, sūkņiem utt... man pazīstamais arī saka, ka viņa e90 dīzelis nemaz ieguldījumus neprasa, bet regulāri nākas dzirdēt, ka darbojās ap kādu no uzskaitītajām lietām Ar 3.0d braucot tikai pa pilsētu nekāda ekonomija nesanāk, tākā iesaku apsvērt visus plusus un mīnusus un kā auto lietosi un padomāt arī par benzīnu sākot no 2.5

beidz murgot man ar 3.0d ir 7l uz 100. ja brauc ar nopisteni, tad nav svarīgi kāda tilpuma mators.
3.0d > 2.0d šahs un mats

Tev tak motoram kapi. Tik daudz viņš to zupu nevar ēst... Termostatus pārbaudīji
Offline
km7
20. Sep 2016, 22:18 #4176

Kopš: 17. Jun 2011

Ziņojumi: 196

Braucu ar: E91


20 Sep 2016, 21:56:51 @pokemaster rakstīja:

20 Sep 2016, 17:06:38 @Alexisonfire rakstīja:

20 Sep 2016, 12:50:54 @Mikels rakstīja:
Vispār vajadzētu Tev saprast cik gadā KM nobrauksi un pa kurieni, 2.0d tāds vibrējošs traktors, kas neiet vien ir, kad meklēju sev e90 ar pāris izbraucu un sapratu, ka tas nav auto priekš manis. 3.0d ir cita lieta, bet atkal dīzeļa īpašnieki nemāniet sevi, ka nekas tur nelūst varēsi izbaudīt visus dīzeļa priekus ar kvēlsvecēm, relejiem, dpf, egr, kolektora klapītēm, turbo, sūkņiem utt... man pazīstamais arī saka, ka viņa e90 dīzelis nemaz ieguldījumus neprasa, bet regulāri nākas dzirdēt, ka darbojās ap kādu no uzskaitītajām lietām Ar 3.0d braucot tikai pa pilsētu nekāda ekonomija nesanāk, tākā iesaku apsvērt visus plusus un mīnusus un kā auto lietosi un padomāt arī par benzīnu sākot no 2.5

beidz murgot man ar 3.0d ir 7l uz 100. ja brauc ar nopisteni, tad nav svarīgi kāda tilpuma mators.
3.0d > 2.0d šahs un mats

Tev tak motoram kapi. Tik daudz viņš to zupu nevar ēst... Termostatus pārbaudīji


Šaubos ka pie 270k km ir kapi, un par to ka būtu kapi nav novērojamas nekādas kļūdas dzinēja darbībā. Mazāk muldēt vajag par saviem nereāli zemajiem patēriņiem, pirms daži gadi bij lietošanā ģimenē e87 ar šo pašu n47 dzinēju tikai ar parasto kārbu, tam patēriņš turējās stabili 7 litri
Offline
Agrish
20. Sep 2016, 22:28 #4177

Kopš: 12. Aug 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 397

Braucu ar: E91


20 Sep 2016, 22:18:18 @km7 rakstīja:

20 Sep 2016, 21:56:51 @pokemaster rakstīja:

20 Sep 2016, 17:06:38 @Alexisonfire rakstīja:

20 Sep 2016, 12:50:54 @Mikels rakstīja:
Vispār vajadzētu Tev saprast cik gadā KM nobrauksi un pa kurieni, 2.0d tāds vibrējošs traktors, kas neiet vien ir, kad meklēju sev e90 ar pāris izbraucu un sapratu, ka tas nav auto priekš manis. 3.0d ir cita lieta, bet atkal dīzeļa īpašnieki nemāniet sevi, ka nekas tur nelūst varēsi izbaudīt visus dīzeļa priekus ar kvēlsvecēm, relejiem, dpf, egr, kolektora klapītēm, turbo, sūkņiem utt... man pazīstamais arī saka, ka viņa e90 dīzelis nemaz ieguldījumus neprasa, bet regulāri nākas dzirdēt, ka darbojās ap kādu no uzskaitītajām lietām Ar 3.0d braucot tikai pa pilsētu nekāda ekonomija nesanāk, tākā iesaku apsvērt visus plusus un mīnusus un kā auto lietosi un padomāt arī par benzīnu sākot no 2.5

beidz murgot man ar 3.0d ir 7l uz 100. ja brauc ar nopisteni, tad nav svarīgi kāda tilpuma mators.
3.0d > 2.0d šahs un mats

Tev tak motoram kapi. Tik daudz viņš to zupu nevar ēst... Termostatus pārbaudīji


Šaubos ka pie 270k km ir kapi, un par to ka būtu kapi nav novērojamas nekādas kļūdas dzinēja darbībā. Mazāk muldēt vajag par saviem nereāli zemajiem patēriņiem, pirms daži gadi bij lietošanā ģimenē e87 ar šo pašu n47 dzinēju tikai ar parasto kārbu, tam patēriņš turējās stabili 7 litri


270k nevajadzētu būt, bet DPF attīrīšanās nenotiek, kā pats rakstīji? Tas gan liecina par problēmām. Manam stabili vidējais rāda 6,4
Offline
km7
20. Sep 2016, 22:35 #4178

Kopš: 17. Jun 2011

Ziņojumi: 196

Braucu ar: E91


20 Sep 2016, 22:28:38 @Agrish rakstīja:

20 Sep 2016, 22:18:18 @km7 rakstīja:

20 Sep 2016, 21:56:51 @pokemaster rakstīja:

20 Sep 2016, 17:06:38 @Alexisonfire rakstīja:

20 Sep 2016, 12:50:54 @Mikels rakstīja:
Vispār vajadzētu Tev saprast cik gadā KM nobrauksi un pa kurieni, 2.0d tāds vibrējošs traktors, kas neiet vien ir, kad meklēju sev e90 ar pāris izbraucu un sapratu, ka tas nav auto priekš manis. 3.0d ir cita lieta, bet atkal dīzeļa īpašnieki nemāniet sevi, ka nekas tur nelūst varēsi izbaudīt visus dīzeļa priekus ar kvēlsvecēm, relejiem, dpf, egr, kolektora klapītēm, turbo, sūkņiem utt... man pazīstamais arī saka, ka viņa e90 dīzelis nemaz ieguldījumus neprasa, bet regulāri nākas dzirdēt, ka darbojās ap kādu no uzskaitītajām lietām Ar 3.0d braucot tikai pa pilsētu nekāda ekonomija nesanāk, tākā iesaku apsvērt visus plusus un mīnusus un kā auto lietosi un padomāt arī par benzīnu sākot no 2.5

beidz murgot man ar 3.0d ir 7l uz 100. ja brauc ar nopisteni, tad nav svarīgi kāda tilpuma mators.
3.0d > 2.0d šahs un mats

Tev tak motoram kapi. Tik daudz viņš to zupu nevar ēst... Termostatus pārbaudīji


Šaubos ka pie 270k km ir kapi, un par to ka būtu kapi nav novērojamas nekādas kļūdas dzinēja darbībā. Mazāk muldēt vajag par saviem nereāli zemajiem patēriņiem, pirms daži gadi bij lietošanā ģimenē e87 ar šo pašu n47 dzinēju tikai ar parasto kārbu, tam patēriņš turējās stabili 7 litri


270k nevajadzētu būt, bet DPF attīrīšanās nenotiek, kā pats rakstīji? Tas gan liecina par problēmām. Manam stabili vidējais rāda 6,4


Kļūda par dpf bij iemetusies jo sanāca nedēļu no vietas veikt izbraucienus, kuri nav ilgāki par 5 minūtēm, līdz ar to vajadzēja palaist reģenerāciju caur kompi, un atkal viss ir kārtībā. Man 6.4 rādīja tad, kad biju noresetojis un braucis pārsvarā pa šoseju.
Offline
funkyasshit
20. Sep 2016, 23:27 #4179

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Jebkurai jaunai mašīnai pie 200k sākas jautrība.
Offline
Muslim
21. Sep 2016, 08:21 #4180

Kopš: 06. Apr 2006

No: Ogre

Ziņojumi: 82

Braucu ar: Fau70


20 Sep 2016, 10:39:13 @Alxz rakstīja:
Sveiki.
Kādu motoru vislabāk skatīties e90/91, cenu robežā līdz 7-8k? 2.0d, 3.0d, vai vsp benzīnu? Kā ar apkopēm? Grūti atrast labu tajā cenu kategorijā? Kādus neņemt. Pls pieredZi. Moš kko varat piedāvāt

Nekad neesmu sapratis cilvekus, kuri izvēlas BMW ar četriem cilindriem. Kāpēc?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo