Online
Pašreiz BMWPower skatās 210 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 3. sērija E90
Autors | Ziņojums |
ReG | 20. Sep 2016, 11:23 |
#4161
|
| Kopš: 21. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1218
Braucu ar: 335d
| Piemet 1k un pa 9k mos savejo pardošu 335d vismaz iess tev | Offline | | |
km7 | 20. Sep 2016, 12:04 |
#4162
|
| Kopš: 17. Jun 2011
Ziņojumi: 196
Braucu ar: E91
| Pavasarī meklēju arī e91 max pilnu ar budžetu 8keur. Pa 3 mēneši LV nekas prātīgs neatradās, sāku ar lietotāja Simplex palīdzību browsēt mobili, kur arī tik spīdoši negāja, bet sapratu ka līdz 8keur sanāks tikai 2.0d, un sakarīgu ko atrast arī ir grūti. Principā ja po uz komplektāciju var skatīties 3.0d, bet ja gribas lai pēc tam arī var pārdot un ir sakarīga komplektācija tad 2.0d ir way to go. Iesaku paskatīties mobili, un parunāt ar lietotāju Simplex, nenožēloju nevienu centu ko iztērēju auto iegādei tieši tādā veidā!
Taisīju apokpi, tīri eļļa, un visi filtri apm 220eur[ Šo ziņu laboja km7, 20 Sep 2016, 12:04:59 ] | Offline | | |
alxz | 20. Sep 2016, 12:36 |
#4163
|
| Kopš: 15. Sep 2015
No: Zilupe
Ziņojumi: 2597
Braucu ar: riteni
|
20 Sep 2016, 12:04:08 @km7 rakstīja:
Pavasarī meklēju arī e91 max pilnu ar budžetu 8keur. Pa 3 mēneši LV nekas prātīgs neatradās, sāku ar lietotāja Simplex palīdzību browsēt mobili, kur arī tik spīdoši negāja, bet sapratu ka līdz 8keur sanāks tikai 2.0d, un sakarīgu ko atrast arī ir grūti. Principā ja po uz komplektāciju var skatīties 3.0d, bet ja gribas lai pēc tam arī var pārdot un ir sakarīga komplektācija tad 2.0d ir way to go. Iesaku paskatīties mobili, un parunāt ar lietotāju Simplex, nenožēloju nevienu centu ko iztērēju auto iegādei tieši tādā veidā!
Taisīju apokpi, tīri eļļa, un visi filtri apm 220eur
cik tev sanāca attransportēt?
----------------- Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM. | Offline | | |
Mikels | 20. Sep 2016, 12:50 |
#4164
|
| Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4937
Braucu ar: cieņu
| Vispār vajadzētu Tev saprast cik gadā KM nobrauksi un pa kurieni, 2.0d tāds vibrējošs traktors, kas neiet vien ir, kad meklēju sev e90 ar pāris izbraucu un sapratu, ka tas nav auto priekš manis. 3.0d ir cita lieta, bet atkal dīzeļa īpašnieki nemāniet sevi, ka nekas tur nelūst varēsi izbaudīt visus dīzeļa priekus ar kvēlsvecēm, relejiem, dpf, egr, kolektora klapītēm, turbo, sūkņiem utt... man pazīstamais arī saka, ka viņa e90 dīzelis nemaz ieguldījumus neprasa, bet regulāri nākas dzirdēt, ka darbojās ap kādu no uzskaitītajām lietām Ar 3.0d braucot tikai pa pilsētu nekāda ekonomija nesanāk, tākā iesaku apsvērt visus plusus un mīnusus un kā auto lietosi un padomāt arī par benzīnu sākot no 2.5 | Online | | |
alxz | 20. Sep 2016, 12:58 |
#4165
|
| Kopš: 15. Sep 2015
No: Zilupe
Ziņojumi: 2597
Braucu ar: riteni
|
20 Sep 2016, 12:50:54 @Mikels rakstīja:
Vispār vajadzētu Tev saprast cik gadā KM nobrauksi un pa kurieni, 2.0d tāds vibrējošs traktors, kas neiet vien ir, kad meklēju sev e90 ar pāris izbraucu un sapratu, ka tas nav auto priekš manis. 3.0d ir cita lieta, bet atkal dīzeļa īpašnieki nemāniet sevi, ka nekas tur nelūst varēsi izbaudīt visus dīzeļa priekus ar kvēlsvecēm, relejiem, dpf, egr, kolektora klapītēm, turbo, sūkņiem utt... man pazīstamais arī saka, ka viņa e90 dīzelis nemaz ieguldījumus neprasa, bet regulāri nākas dzirdēt, ka darbojās ap kādu no uzskaitītajām lietām Ar 3.0d braucot tikai pa pilsētu nekāda ekonomija nesanāk, tākā iesaku apsvērt visus plusus un mīnusus un kā auto lietosi un padomāt arī par benzīnu sākot no 2.5
kā ir ar sagāzētu e90?
----------------- Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM. | Offline | | |
Mikels | 20. Sep 2016, 13:00 |
#4166
|
| Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4937
Braucu ar: cieņu
| Nemācēšu teikt, lai gāze paliek veiksminiekiem | Online | | |
smilee45 | 20. Sep 2016, 14:26 |
#4167
|
| Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 987
Braucu ar:
| Dīzelis tāpat ekonomiski izdevīgāks par gāzi (2.0d)
50K nobraucis esmu no 190-240k tagad jau. Abi termostati, izņemts DPF, bet ne avārijas gadījumā, bet vnk aiz naudas nomešanas zemē, tērējot to pa bāni, lai DPF iztīrītu. Un klasiskās apkopes, kas nav dārgas ja pats veic. Ritošā 2gadus nekas nav darīts, bet pēdējā skatē ielika 1ninieku par pakaļējiem amīšiem, tie arī tika apmainīti Vairāk arī nekas nav plīsis, bet nobraukums ir tāds, ka sprauslas, sūknis, turbīna kaut, kad arī liks par sevi manīt, gan jau
[ Šo ziņu laboja smilee45, 20 Sep 2016, 14:27:09 ] | Offline | | |
J_E | 20. Sep 2016, 14:30 |
#4168
|
| Kopš: 27. Nov 2014
Ziņojumi: 276
Braucu ar:
| pie spečukiem jau prasīju, bet varbūt kādam te ir... N47 motoram vajag noņemt zvanigzni sūknim.. vajag šādu tooli , var būt kādam ir..
| Offline | | |
|
smarts | 20. Sep 2016, 17:01 |
#4169
|
| Kopš: 14. Mar 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 253
Braucu ar: 0,6turbo un kūtiņu
| Pārdodu gaišo griestu komplektu no e91 (2010)
Griesti perfektā stāvoklī no nesmēķētāja auto.
PM[ Šo ziņu laboja smarts, 20 Sep 2016, 17:02:40 ] | Offline | | |
Alexisonfire | 20. Sep 2016, 17:06 |
#4170
|
| Kopš: 11. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2072
Braucu ar: ernestapp
|
20 Sep 2016, 12:50:54 @Mikels rakstīja:
Vispār vajadzētu Tev saprast cik gadā KM nobrauksi un pa kurieni, 2.0d tāds vibrējošs traktors, kas neiet vien ir, kad meklēju sev e90 ar pāris izbraucu un sapratu, ka tas nav auto priekš manis. 3.0d ir cita lieta, bet atkal dīzeļa īpašnieki nemāniet sevi, ka nekas tur nelūst varēsi izbaudīt visus dīzeļa priekus ar kvēlsvecēm, relejiem, dpf, egr, kolektora klapītēm, turbo, sūkņiem utt... man pazīstamais arī saka, ka viņa e90 dīzelis nemaz ieguldījumus neprasa, bet regulāri nākas dzirdēt, ka darbojās ap kādu no uzskaitītajām lietām Ar 3.0d braucot tikai pa pilsētu nekāda ekonomija nesanāk, tākā iesaku apsvērt visus plusus un mīnusus un kā auto lietosi un padomāt arī par benzīnu sākot no 2.5
beidz murgot man ar 3.0d ir 7l uz 100. ja brauc ar nopisteni, tad nav svarīgi kāda tilpuma mators.
3.0d > 2.0d šahs un mats | Offline | | |
Mikels | 20. Sep 2016, 17:46 |
#4171
|
| Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4937
Braucu ar: cieņu
|
20 Sep 2016, 17:06:38 @Alexisonfire rakstīja:
20 Sep 2016, 12:50:54 @Mikels rakstīja:
Vispār vajadzētu Tev saprast cik gadā KM nobrauksi un pa kurieni, 2.0d tāds vibrējošs traktors, kas neiet vien ir, kad meklēju sev e90 ar pāris izbraucu un sapratu, ka tas nav auto priekš manis. 3.0d ir cita lieta, bet atkal dīzeļa īpašnieki nemāniet sevi, ka nekas tur nelūst varēsi izbaudīt visus dīzeļa priekus ar kvēlsvecēm, relejiem, dpf, egr, kolektora klapītēm, turbo, sūkņiem utt... man pazīstamais arī saka, ka viņa e90 dīzelis nemaz ieguldījumus neprasa, bet regulāri nākas dzirdēt, ka darbojās ap kādu no uzskaitītajām lietām Ar 3.0d braucot tikai pa pilsētu nekāda ekonomija nesanāk, tākā iesaku apsvērt visus plusus un mīnusus un kā auto lietosi un padomāt arī par benzīnu sākot no 2.5
beidz murgot man ar 3.0d ir 7l uz 100. ja brauc ar nopisteni, tad nav svarīgi kāda tilpuma mators.
3.0d > 2.0d šahs un mats
Tavam 325d ar mešalku nerestartējot atsevišķi pātēriņu pilsētā un sēņojot tas gandrīz būtu ražotāja norādītais patēriņš [ Šo ziņu laboja Mikels, 20 Sep 2016, 18:13:59 ] | Online | | |
HiJaCKeR | 20. Sep 2016, 18:41 |
#4172
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
|
20 Sep 2016, 17:06:38 @Alexisonfire rakstīja:
20 Sep 2016, 12:50:54 @Mikels rakstīja:
Vispār vajadzētu Tev saprast cik gadā KM nobrauksi un pa kurieni, 2.0d tāds vibrējošs traktors, kas neiet vien ir, kad meklēju sev e90 ar pāris izbraucu un sapratu, ka tas nav auto priekš manis. 3.0d ir cita lieta, bet atkal dīzeļa īpašnieki nemāniet sevi, ka nekas tur nelūst varēsi izbaudīt visus dīzeļa priekus ar kvēlsvecēm, relejiem, dpf, egr, kolektora klapītēm, turbo, sūkņiem utt... man pazīstamais arī saka, ka viņa e90 dīzelis nemaz ieguldījumus neprasa, bet regulāri nākas dzirdēt, ka darbojās ap kādu no uzskaitītajām lietām Ar 3.0d braucot tikai pa pilsētu nekāda ekonomija nesanāk, tākā iesaku apsvērt visus plusus un mīnusus un kā auto lietosi un padomāt arī par benzīnu sākot no 2.5
beidz murgot man ar 3.0d ir 7l uz 100. ja brauc ar nopisteni, tad nav svarīgi kāda tilpuma mators.
3.0d > 2.0d šahs un mats
jābūt vēl mazākam, kaut kas nav īsti | Offline | | |
km7 | 20. Sep 2016, 21:10 |
#4173
|
| Kopš: 17. Jun 2011
Ziņojumi: 196
Braucu ar: E91
|
20 Sep 2016, 18:41:41 @HiJaCKeR rakstīja:
20 Sep 2016, 17:06:38 @Alexisonfire rakstīja:
20 Sep 2016, 12:50:54 @Mikels rakstīja:
Vispār vajadzētu Tev saprast cik gadā KM nobrauksi un pa kurieni, 2.0d tāds vibrējošs traktors, kas neiet vien ir, kad meklēju sev e90 ar pāris izbraucu un sapratu, ka tas nav auto priekš manis. 3.0d ir cita lieta, bet atkal dīzeļa īpašnieki nemāniet sevi, ka nekas tur nelūst varēsi izbaudīt visus dīzeļa priekus ar kvēlsvecēm, relejiem, dpf, egr, kolektora klapītēm, turbo, sūkņiem utt... man pazīstamais arī saka, ka viņa e90 dīzelis nemaz ieguldījumus neprasa, bet regulāri nākas dzirdēt, ka darbojās ap kādu no uzskaitītajām lietām Ar 3.0d braucot tikai pa pilsētu nekāda ekonomija nesanāk, tākā iesaku apsvērt visus plusus un mīnusus un kā auto lietosi un padomāt arī par benzīnu sākot no 2.5
beidz murgot man ar 3.0d ir 7l uz 100. ja brauc ar nopisteni, tad nav svarīgi kāda tilpuma mators.
3.0d > 2.0d šahs un mats
jābūt vēl mazākam, kaut kas nav īsti
Man 2.0d ēd 7.7 pēc kompja un tā arī ir dzīvē, 70% pilsēta. Kā var 3.0 ēst 7l? Čoma e90 3.0d ap 9l. Ja brauc zeķītēs tad varbūt, bet arī neticas, nav jau brīnums, ka kvēpfiltri iet ciet, un jāgriež ārā lai var braukt kā traktorists 5. ātrumā uz baudāmiem 50km/h.
P.s man automāts un braucu dinamiski
| Offline | | |
deadalive | 20. Sep 2016, 21:25 |
#4174
|
| Kopš: 21. Sep 2008
Ziņojumi: 1544
Braucu ar: fiat panda 0,7tdi
|
20 Sep 2016, 21:10:50 @km7 rakstīja:
Man 2.0d ēd 7.7 pēc kompja un tā arī ir dzīvē, 70% pilsēta. Kā var 3.0 ēst 7l? Čoma e90 3.0d ap 9l. Ja brauc zeķītēs tad varbūt, bet arī neticas, nav jau brīnums, ka kvēpfiltri iet ciet, un jāgriež ārā lai var braukt kā traktorists 5. ātrumā uz baudāmiem 50km/h.
P.s man automāts un braucu dinamiski
Te powerā lielākai daļai odometrs max rāda 150k km oriģināli un degvielu patērē mazāk kā ražotājs ir noteicis. Tā tāda powera aura.
----------------- crapwork
JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI
Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline | Offline | | |
pokemaster | 20. Sep 2016, 21:56 |
#4175
|
| Kopš: 27. Jan 2016
No: Cēsis
Ziņojumi: 76
Braucu ar: sabiedrisko
|
20 Sep 2016, 17:06:38 @Alexisonfire rakstīja:
20 Sep 2016, 12:50:54 @Mikels rakstīja:
Vispār vajadzētu Tev saprast cik gadā KM nobrauksi un pa kurieni, 2.0d tāds vibrējošs traktors, kas neiet vien ir, kad meklēju sev e90 ar pāris izbraucu un sapratu, ka tas nav auto priekš manis. 3.0d ir cita lieta, bet atkal dīzeļa īpašnieki nemāniet sevi, ka nekas tur nelūst varēsi izbaudīt visus dīzeļa priekus ar kvēlsvecēm, relejiem, dpf, egr, kolektora klapītēm, turbo, sūkņiem utt... man pazīstamais arī saka, ka viņa e90 dīzelis nemaz ieguldījumus neprasa, bet regulāri nākas dzirdēt, ka darbojās ap kādu no uzskaitītajām lietām Ar 3.0d braucot tikai pa pilsētu nekāda ekonomija nesanāk, tākā iesaku apsvērt visus plusus un mīnusus un kā auto lietosi un padomāt arī par benzīnu sākot no 2.5
beidz murgot man ar 3.0d ir 7l uz 100. ja brauc ar nopisteni, tad nav svarīgi kāda tilpuma mators.
3.0d > 2.0d šahs un mats
Tev tak motoram kapi. Tik daudz viņš to zupu nevar ēst... Termostatus pārbaudīji | Offline | | |
km7 | 20. Sep 2016, 22:18 |
#4176
|
| Kopš: 17. Jun 2011
Ziņojumi: 196
Braucu ar: E91
|
20 Sep 2016, 21:56:51 @pokemaster rakstīja:
20 Sep 2016, 17:06:38 @Alexisonfire rakstīja:
20 Sep 2016, 12:50:54 @Mikels rakstīja:
Vispār vajadzētu Tev saprast cik gadā KM nobrauksi un pa kurieni, 2.0d tāds vibrējošs traktors, kas neiet vien ir, kad meklēju sev e90 ar pāris izbraucu un sapratu, ka tas nav auto priekš manis. 3.0d ir cita lieta, bet atkal dīzeļa īpašnieki nemāniet sevi, ka nekas tur nelūst varēsi izbaudīt visus dīzeļa priekus ar kvēlsvecēm, relejiem, dpf, egr, kolektora klapītēm, turbo, sūkņiem utt... man pazīstamais arī saka, ka viņa e90 dīzelis nemaz ieguldījumus neprasa, bet regulāri nākas dzirdēt, ka darbojās ap kādu no uzskaitītajām lietām Ar 3.0d braucot tikai pa pilsētu nekāda ekonomija nesanāk, tākā iesaku apsvērt visus plusus un mīnusus un kā auto lietosi un padomāt arī par benzīnu sākot no 2.5
beidz murgot man ar 3.0d ir 7l uz 100. ja brauc ar nopisteni, tad nav svarīgi kāda tilpuma mators.
3.0d > 2.0d šahs un mats
Tev tak motoram kapi. Tik daudz viņš to zupu nevar ēst... Termostatus pārbaudīji
Šaubos ka pie 270k km ir kapi, un par to ka būtu kapi nav novērojamas nekādas kļūdas dzinēja darbībā. Mazāk muldēt vajag par saviem nereāli zemajiem patēriņiem, pirms daži gadi bij lietošanā ģimenē e87 ar šo pašu n47 dzinēju tikai ar parasto kārbu, tam patēriņš turējās stabili 7 litri | Offline | | |
|
Agrish | 20. Sep 2016, 22:28 |
#4177
|
| Kopš: 12. Aug 2014
No: Liepāja
Ziņojumi: 397
Braucu ar: E91
|
20 Sep 2016, 22:18:18 @km7 rakstīja:
20 Sep 2016, 21:56:51 @pokemaster rakstīja:
20 Sep 2016, 17:06:38 @Alexisonfire rakstīja:
20 Sep 2016, 12:50:54 @Mikels rakstīja:
Vispār vajadzētu Tev saprast cik gadā KM nobrauksi un pa kurieni, 2.0d tāds vibrējošs traktors, kas neiet vien ir, kad meklēju sev e90 ar pāris izbraucu un sapratu, ka tas nav auto priekš manis. 3.0d ir cita lieta, bet atkal dīzeļa īpašnieki nemāniet sevi, ka nekas tur nelūst varēsi izbaudīt visus dīzeļa priekus ar kvēlsvecēm, relejiem, dpf, egr, kolektora klapītēm, turbo, sūkņiem utt... man pazīstamais arī saka, ka viņa e90 dīzelis nemaz ieguldījumus neprasa, bet regulāri nākas dzirdēt, ka darbojās ap kādu no uzskaitītajām lietām Ar 3.0d braucot tikai pa pilsētu nekāda ekonomija nesanāk, tākā iesaku apsvērt visus plusus un mīnusus un kā auto lietosi un padomāt arī par benzīnu sākot no 2.5
beidz murgot man ar 3.0d ir 7l uz 100. ja brauc ar nopisteni, tad nav svarīgi kāda tilpuma mators.
3.0d > 2.0d šahs un mats
Tev tak motoram kapi. Tik daudz viņš to zupu nevar ēst... Termostatus pārbaudīji
Šaubos ka pie 270k km ir kapi, un par to ka būtu kapi nav novērojamas nekādas kļūdas dzinēja darbībā. Mazāk muldēt vajag par saviem nereāli zemajiem patēriņiem, pirms daži gadi bij lietošanā ģimenē e87 ar šo pašu n47 dzinēju tikai ar parasto kārbu, tam patēriņš turējās stabili 7 litri
270k nevajadzētu būt, bet DPF attīrīšanās nenotiek, kā pats rakstīji? Tas gan liecina par problēmām. Manam stabili vidējais rāda 6,4 | Offline | | |
km7 | 20. Sep 2016, 22:35 |
#4178
|
| Kopš: 17. Jun 2011
Ziņojumi: 196
Braucu ar: E91
|
20 Sep 2016, 22:28:38 @Agrish rakstīja:
20 Sep 2016, 22:18:18 @km7 rakstīja:
20 Sep 2016, 21:56:51 @pokemaster rakstīja:
20 Sep 2016, 17:06:38 @Alexisonfire rakstīja:
20 Sep 2016, 12:50:54 @Mikels rakstīja:
Vispār vajadzētu Tev saprast cik gadā KM nobrauksi un pa kurieni, 2.0d tāds vibrējošs traktors, kas neiet vien ir, kad meklēju sev e90 ar pāris izbraucu un sapratu, ka tas nav auto priekš manis. 3.0d ir cita lieta, bet atkal dīzeļa īpašnieki nemāniet sevi, ka nekas tur nelūst varēsi izbaudīt visus dīzeļa priekus ar kvēlsvecēm, relejiem, dpf, egr, kolektora klapītēm, turbo, sūkņiem utt... man pazīstamais arī saka, ka viņa e90 dīzelis nemaz ieguldījumus neprasa, bet regulāri nākas dzirdēt, ka darbojās ap kādu no uzskaitītajām lietām Ar 3.0d braucot tikai pa pilsētu nekāda ekonomija nesanāk, tākā iesaku apsvērt visus plusus un mīnusus un kā auto lietosi un padomāt arī par benzīnu sākot no 2.5
beidz murgot man ar 3.0d ir 7l uz 100. ja brauc ar nopisteni, tad nav svarīgi kāda tilpuma mators.
3.0d > 2.0d šahs un mats
Tev tak motoram kapi. Tik daudz viņš to zupu nevar ēst... Termostatus pārbaudīji
Šaubos ka pie 270k km ir kapi, un par to ka būtu kapi nav novērojamas nekādas kļūdas dzinēja darbībā. Mazāk muldēt vajag par saviem nereāli zemajiem patēriņiem, pirms daži gadi bij lietošanā ģimenē e87 ar šo pašu n47 dzinēju tikai ar parasto kārbu, tam patēriņš turējās stabili 7 litri
270k nevajadzētu būt, bet DPF attīrīšanās nenotiek, kā pats rakstīji? Tas gan liecina par problēmām. Manam stabili vidējais rāda 6,4
Kļūda par dpf bij iemetusies jo sanāca nedēļu no vietas veikt izbraucienus, kuri nav ilgāki par 5 minūtēm, līdz ar to vajadzēja palaist reģenerāciju caur kompi, un atkal viss ir kārtībā. Man 6.4 rādīja tad, kad biju noresetojis un braucis pārsvarā pa šoseju. | Offline | | |
funkyasshit | 20. Sep 2016, 23:27 |
#4179
|
| Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Jebkurai jaunai mašīnai pie 200k sākas jautrība. | Offline | | |
Muslim | 21. Sep 2016, 08:21 |
#4180
|
| Kopš: 06. Apr 2006
No: Ogre
Ziņojumi: 82
Braucu ar: Fau70
|
20 Sep 2016, 10:39:13 @Alxz rakstīja:
Sveiki.
Kādu motoru vislabāk skatīties e90/91, cenu robežā līdz 7-8k? 2.0d, 3.0d, vai vsp benzīnu? Kā ar apkopēm? Grūti atrast labu tajā cenu kategorijā? Kādus neņemt. Pls pieredZi. Moš kko varat piedāvāt
Nekad neesmu sapratis cilvekus, kuri izvēlas BMW ar četriem cilindriem. Kāpēc? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|