Online

Pašreiz BMWPower skatās 226 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
Riho
08. Nov 2010, 10:58 #4161

Kopš: 25. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar:

Jautajums specukiem

E36 323 98 gads, tuksgaitaa nak balti dumi, braucot vienmerigi pazuud, kad apstajas pie krustojuma un saak braukt tad nedaudz paradas tie dumi, atverot valaa ellas vacinu balta figna uz korkisa, cik saprotu ir izpusta galvas bliive.

Kada ir iespejamiba, ka blokam un galvai ir psc?

Saprotu, ka galva tapat bus saverpusies, bet domaju, ka varees to noslipet, intreseja tiesi, kada ir iespejamiba, ka vina ir saplaisajusi?

Auto atrodas UK, tapec ir nedaudz problematiskaak aizvest kkur parbaudiit vinu.
Offline
Peecis
08. Nov 2010, 14:06 #4162

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Iesakiet kādu tiešām labu un rūpīgu meistaru, kas var sariktēt (metināt) auto dzelžus.
Auto e39 tourings.
Problēma sekojoša:
ceļot uz domkrata ielūza slieksnī domkrata atbalsta vieta aizmugurē labajā pusē. Tur laikam jāpārmetina sliekšņa fragments.
vēl tajā pašā pusē aizmugurē ir bijis mīcīts un nav kārtīgi salabota bagāžnieka grīda (ārējais stūris).
Tur vajadzētu noraut bamperu un visas kišķas no iekšpuses un no abām pusēm kārtīgi sariktēt un apstrādāt pret ruslaniņu.
P.S. Negaidīju, ka šitās problēmas ar slieksni piemeklēs 11 gadus vecu e39, bet laikam jau tās ir sekas tam, ka nav kārtīgi sataisīta tā puse pēc avārijas. Bet dauzīts bija kādus gadus 6 atpakaļ vai pat senāk.
Offline
buncix
08. Nov 2010, 14:20 #4163

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5

E36 kupejai čīkst vadītāja puses durvis - kā viņas pieregulēt?
Offline
Srakans
08. Nov 2010, 17:18 #4164

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


08 Nov 2010, 10:58:09 Riho rakstīja:
Jautajums specukiem

E36 323 98 gads, tuksgaitaa nak balti dumi, braucot vienmerigi pazuud, kad apstajas pie krustojuma un saak braukt tad nedaudz paradas tie dumi, atverot valaa ellas vacinu balta figna uz korkisa, cik saprotu ir izpusta galvas bliive.

Kada ir iespejamiba, ka blokam un galvai ir psc?

Saprotu, ka galva tapat bus saverpusies, bet domaju, ka varees to noslipet, intreseja tiesi, kada ir iespejamiba, ka vina ir saplaisajusi?

Auto atrodas UK, tapec ir nedaudz problematiskaak aizvest kkur parbaudiit vinu.

Dzesēšanas šķidrums krītas? Radiatorā paaugstināts spiediens? Ja nav, tad vajag vairāk braukt, ne īsos gabalus. Kondensāts
Offline
Riho
08. Nov 2010, 17:38 #4165

Kopš: 25. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar:

Skidrums kritaas.
Offline
Lauriko
08. Nov 2010, 17:40 #4166

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


08 Nov 2010, 08:54:48 art_is rakstīja:
Specuki, kur Rigaa labak nodiagnosticeet un remonteet VW izstradajumus? Vajag golpam vainu atrast

Varu ieteikt - http://stiklumeistars.lv/index.php?a=kontakti
Offline
Lauriko
08. Nov 2010, 17:41 #4167

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


08 Nov 2010, 14:06:18 Peecis rakstīja:
Iesakiet kādu tiešām labu un rūpīgu meistaru, kas var sariktēt (metināt) auto dzelžus.
Auto e39 tourings.
Problēma sekojoša:
ceļot uz domkrata ielūza slieksnī domkrata atbalsta vieta aizmugurē labajā pusē. Tur laikam jāpārmetina sliekšņa fragments.
vēl tajā pašā pusē aizmugurē ir bijis mīcīts un nav kārtīgi salabota bagāžnieka grīda (ārējais stūris).
Tur vajadzētu noraut bamperu un visas kišķas no iekšpuses un no abām pusēm kārtīgi sariktēt un apstrādāt pret ruslaniņu.
P.S. Negaidīju, ka šitās problēmas ar slieksni piemeklēs 11 gadus vecu e39, bet laikam jau tās ir sekas tam, ka nav kārtīgi sataisīta tā puse pēc avārijas. Bet dauzīts bija kādus gadus 6 atpakaļ vai pat senāk.

Uz nakošo nedēļu varu paņemt!
Offline
andzinss
08. Nov 2010, 17:49 #4168

Kopš: 13. Oct 2009

Ziņojumi: 74

Braucu ar:

Sveiciens!
Kāds nezin kur uz BMW lietajiem orģinālajiem M diskiem var redzēt platuma indeksu nu tipa j kautkāds tur..?
Offline
Lauriko
08. Nov 2010, 18:13 #4169

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW

iekšpusē,jābūt visiem datiem!
Offline
Riho
08. Nov 2010, 18:35 #4170

Kopš: 25. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar:


08 Nov 2010, 10:58:09 Riho rakstīja:
Jautajums specukiem

E36 323 98 gads, tuksgaitaa nak balti dumi, braucot vienmerigi pazuud, kad apstajas pie krustojuma un saak braukt tad nedaudz paradas tie dumi, atverot valaa ellas vacinu balta figna uz korkisa, cik saprotu ir izpusta galvas bliive.

Kada ir iespejamiba, ka blokam un galvai ir psc?

Saprotu, ka galva tapat bus saverpusies, bet domaju, ka varees to noslipet, intreseja tiesi, kada ir iespejamiba, ka vina ir saplaisajusi?

Auto atrodas UK, tapec ir nedaudz problematiskaak aizvest kkur parbaudiit vinu.


edit, tosols arii pazud.

[ Šo ziņu laboja Riho, 08 Nov 2010, 18:36:16 ]

Offline
fubuz
08. Nov 2010, 18:36 #4171

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5138

Braucu ar: trafic


08 Nov 2010, 17:49:18 andzinss rakstīja:
Sveiciens!
Kāds nezin kur uz BMW lietajiem orģinālajiem M diskiem var redzēt platuma indeksu nu tipa j kautkāds tur..?


vai arī šeit http://felgenkatalog.auto-treff.com/
sameklējot diska modeli
Offline
Priekulis222
08. Nov 2010, 18:42 #4172

Kopš: 28. Jan 2010

Ziņojumi: 81

Braucu ar:



08 Nov 2010, 10:58:09 Riho rakstīja:
Jautajums specukiem

E36 323 98 gads, tuksgaitaa nak balti dumi, braucot vienmerigi pazuud, kad apstajas pie krustojuma un saak braukt tad nedaudz paradas tie dumi, atverot valaa ellas vacinu balta figna uz korkisa, cik saprotu ir izpusta galvas bliive.

Kada ir iespejamiba, ka blokam un galvai ir psc?

Saprotu, ka galva tapat bus saverpusies, bet domaju, ka varees to noslipet, intreseja tiesi, kada ir iespejamiba, ka vina ir saplaisajusi?

Auto atrodas UK, tapec ir nedaudz problematiskaak aizvest kkur parbaudiit vinu.



"Baltā figņa" var būt vienk kondensāts, ir bieži novērots, ja auto tiek izmantots īsos gabalos - tb eļļa nemaz kārtīgi neuzsilst. Skaties, kas notiek ar tosolu, ja ir eļļas nosēdumi, tad tiešam ir pipec. Un 90% galvā arī būs plaisa.

[ Šo ziņu laboja Priekulis222, 08 Nov 2010, 18:43:33 ]

Offline
DKristaps
08. Nov 2010, 20:56 #4173

Kopš: 04. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2933

Braucu ar: Kājām

kāds nezin kādu labu arzemju , vēlams vācu sludinājumu adresi , kur diskus paskatīties autoshout.de nederēs .
Offline
hatim
08. Nov 2010, 20:56 #4174

Kopš: 05. Feb 2009

No: Jaunjelgava

Ziņojumi: 78

Braucu ar:

Ar ko atskiras ZF karbas no citamun vispar ko sie burti nozime?
Offline
Srakans
08. Nov 2010, 21:03 #4175

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

To pašu ko GETRAG utt. Tas ir ražotājs. Nosaukums
Offline
hatim
08. Nov 2010, 21:03 #4176

Kopš: 05. Feb 2009

No: Jaunjelgava

Ziņojumi: 78

Braucu ar:

nu es ta ari domaju gribeju tik parliecinaties
Offline
Riho
08. Nov 2010, 21:09 #4177

Kopš: 25. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar:


08 Nov 2010, 18:42:14 Priekulis222 rakstīja:


08 Nov 2010, 10:58:09 Riho rakstīja:
Jautajums specukiem

E36 323 98 gads, tuksgaitaa nak balti dumi, braucot vienmerigi pazuud, kad apstajas pie krustojuma un saak braukt tad nedaudz paradas tie dumi, atverot valaa ellas vacinu balta figna uz korkisa, cik saprotu ir izpusta galvas bliive.

Kada ir iespejamiba, ka blokam un galvai ir psc?

Saprotu, ka galva tapat bus saverpusies, bet domaju, ka varees to noslipet, intreseja tiesi, kada ir iespejamiba, ka vina ir saplaisajusi?

Auto atrodas UK, tapec ir nedaudz problematiskaak aizvest kkur parbaudiit vinu.



"Baltā figņa" var būt vienk kondensāts, ir bieži novērots, ja auto tiek izmantots īsos gabalos - tb eļļa nemaz kārtīgi neuzsilst. Skaties, kas notiek ar tosolu, ja ir eļļas nosēdumi, tad tiešam ir pipec. Un 90% galvā arī būs plaisa.


Tosolaa ir ellas peedas, tas baltais kondensaats pazuda, kad atdzinu masinu liidz maajaam. Tosola limenis nokritaas. Servisa gramatinaa izlasiiju, ka pavasarii ir nomainita galvas bliive, un esot bijusas parkarsanas problebas, tad vel ir nomainits radiators, termostats un uudens suuknis, tagad itkaa temperatura turaas normali.

Tad sanak, ka visdrizakais ir, ka galvai ir psc?

Cik problematiski ir samainit galvu sim modelim?
Offline
DM101
08. Nov 2010, 21:17 #4178

Kopš: 11. Sep 2010

Ziņojumi: 684

Braucu ar:


08 Nov 2010, 21:09:25 Riho rakstīja:

08 Nov 2010, 18:42:14 Priekulis222 rakstīja:


08 Nov 2010, 10:58:09 Riho rakstīja:
Jautajums specukiem

E36 323 98 gads, tuksgaitaa nak balti dumi, braucot vienmerigi pazuud, kad apstajas pie krustojuma un saak braukt tad nedaudz paradas tie dumi, atverot valaa ellas vacinu balta figna uz korkisa, cik saprotu ir izpusta galvas bliive.

Kada ir iespejamiba, ka blokam un galvai ir psc?

Saprotu, ka galva tapat bus saverpusies, bet domaju, ka varees to noslipet, intreseja tiesi, kada ir iespejamiba, ka vina ir saplaisajusi?

Auto atrodas UK, tapec ir nedaudz problematiskaak aizvest kkur parbaudiit vinu.



"Baltā figņa" var būt vienk kondensāts, ir bieži novērots, ja auto tiek izmantots īsos gabalos - tb eļļa nemaz kārtīgi neuzsilst. Skaties, kas notiek ar tosolu, ja ir eļļas nosēdumi, tad tiešam ir pipec. Un 90% galvā arī būs plaisa.


Tosolaa ir ellas peedas, tas baltais kondensaats pazuda, kad atdzinu masinu liidz maajaam. Tosola limenis nokritaas. Servisa gramatinaa izlasiiju, ka pavasarii ir nomainita galvas bliive, un esot bijusas parkarsanas problebas, tad vel ir nomainits radiators, termostats un uudens suuknis, tagad itkaa temperatura turaas normali.

Tad sanak, ka visdrizakais ir, ka galvai ir psc?

Cik problematiski ir samainit galvu sim modelim?


es, protams, atvainojos, bet:
1. ja Tev taa graamatinja neko nenoziimee, kaapeec neesi ar to noslaucijis dibenu, nodevis makulatuura, vai kaa citadi leitderiigi izmantojis?
2. ja tagad to piemini, kaapeec sho nebuutisko siikumu nelasiiji tad, kad pirki sho auto, un negaaji tam ar liikumu?

izklausaas debiili
Offline
Riho
08. Nov 2010, 21:20 #4179

Kopš: 25. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar:


08 Nov 2010, 21:17:38 DM101 rakstīja:

08 Nov 2010, 21:09:25 Riho rakstīja:

08 Nov 2010, 18:42:14 Priekulis222 rakstīja:


08 Nov 2010, 10:58:09 Riho rakstīja:
Jautajums specukiem

E36 323 98 gads, tuksgaitaa nak balti dumi, braucot vienmerigi pazuud, kad apstajas pie krustojuma un saak braukt tad nedaudz paradas tie dumi, atverot valaa ellas vacinu balta figna uz korkisa, cik saprotu ir izpusta galvas bliive.

Kada ir iespejamiba, ka blokam un galvai ir psc?

Saprotu, ka galva tapat bus saverpusies, bet domaju, ka varees to noslipet, intreseja tiesi, kada ir iespejamiba, ka vina ir saplaisajusi?

Auto atrodas UK, tapec ir nedaudz problematiskaak aizvest kkur parbaudiit vinu.



"Baltā figņa" var būt vienk kondensāts, ir bieži novērots, ja auto tiek izmantots īsos gabalos - tb eļļa nemaz kārtīgi neuzsilst. Skaties, kas notiek ar tosolu, ja ir eļļas nosēdumi, tad tiešam ir pipec. Un 90% galvā arī būs plaisa.


Tosolaa ir ellas peedas, tas baltais kondensaats pazuda, kad atdzinu masinu liidz maajaam. Tosola limenis nokritaas. Servisa gramatinaa izlasiiju, ka pavasarii ir nomainita galvas bliive, un esot bijusas parkarsanas problebas, tad vel ir nomainits radiators, termostats un uudens suuknis, tagad itkaa temperatura turaas normali.

Tad sanak, ka visdrizakais ir, ka galvai ir psc?

Cik problematiski ir samainit galvu sim modelim?


es, protams, atvainojos, bet:
1. ja Tev taa graamatinja neko nenoziimee, kaapeec neesi ar to noslaucijis dibenu, nodevis makulatuura, vai kaa citadi leitderiigi izmantojis?
2. ja tagad to piemini, kaapeec sho nebuutisko siikumu nelasiiji tad, kad pirki sho auto, un negaaji tam ar liikumu?

izklausaas debiili


Ja tev butu bijusi iespeja nopirkt e36 98 gada touringu par 250 marcinam diezvai tu butu gajis ar liikumu.
Offline
Lauriko
08. Nov 2010, 21:21 #4180

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW

Ņemot vērā UK servisu un detaļu cenas būs jautrs pasākums!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo