Online

Pašreiz BMWPower skatās 210 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
smudo
24. Aug 2020, 16:21 #4141

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3631

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Jā, saskaņā ar manis lasīto, ideālie apstākļi ir viemērīga mērena slodze 2000-2500 rpm diapazonā.

Par to reģenerāciju tukšgaitā- viena lieta ir tas, ko tur saki, ka tie nav ideālie apstākļi, bet vēl būtiskāk ir ekoloģijas (pat ne ekoloģijas, bet izmešu jautājums). Tagad ar ar labākiem DPF un katalizatoriem, plus ad-blue, kas būtiski samazina NOx, ražotāji ir iemācījušies to procesu padarīt tik ļoti vidējam lietotājam nemanāmu, ka var droši atļauties šādus risinājumus, kas agrāk bija neiedomājami, jo pirmās paudzes DPF piespiedu reģenerācijas laikā no izpūtēja gāzās ārā normāls dažādu NOx gāzu kokteilis, kad tādam blakus nevarētu nostāvēt. Tagad, ja sākas piespiedu reģenārācija, kas tiek pārtraukta, nākamajā rītā pieškiļot auto, proces atsākas pēc pirmajām 10-20 brauciena sekundēm! Protams, ka pārtraukt nav labi, bet ņemot vērā, ka daudzi jaunu auto lietotāji pat nenojaušs, kas ir DPF un kas ir to piespiedu reģenerācija, tad šadi ir labāk, nekā bija pirms tam.

Par Tevi minēto komentāru kvēpi vs mikro daļiņas. Mana izpratne bija, ka DPFā abas "sistēmas" ir integrētas kopā un faktiski kvēpu "krātuvju/piltuvju" sienas ir arī MP filtrējošie elementi. Nebiju lasījis, ka ir sekundārā sistēma, kas pēc tam vēl paildus filtrē MP.

Starp citu, paši kvēpi arī ir MP, jo to izmēri ir dažādi. Sadegot degvielai būtiski nekas cits kā dažāda izmēra kvēpi nerodas (visma absolūtais vairums)? Bet varbūt man izpratne nav pareiza?

Vēl protams, var sadegt eļļa, kurā jau pašā par sevi nelielos apjomos ir nedegošas vielas (ang. ash), bet tādēļ ir speciālās "Low ash" eļļas, kurās to apjoms ir samazināts līdz minimumam, lai saudzētu katalizatorus un DPFus.
Offline
smudo
24. Aug 2020, 16:39 #4142

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3631

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


24 Aug 2020, 16:31:01 @DM-101 rakstīja:
nee, nee, taa ir viena/vienota sisteema. mikroporu bundulis, kuraa izveidoti kanaali kveepu uzkraashanai.

bet patiesiibaa taas ir 2 atdaliitas sisteemas. ir lielas [izmeeru zinjaa] frakcijas, kas uzkraajas tuneljos.
ir mikroizmeera MP daljas, kas tiek aizkaveetas mikroshuunaas.


Saki, ka tās mikrošūnās aizkavētās MP arī tiek sadedzinātas piespiedu reģenerācijas laikā? Jebkurā gadījumā tas būs absolūtais mazākums - lielākā daļa MP dalīsies divās lielās grupās: 1) tās, kas netiek cauri mikroporām un uzkrājas DPF kanālos un 2) tās, kas tiek cauri. Tad paliek neliela daļa, kas iestrēgst filtrējošaš DPF kanālu sieniņās, kuru primārā funkcija, saskaņā ar manis lasīto, ir izfiltrēt 1. grupu un tajā pašā laikā nodrošināt maximāli netraucētu atgāzu novadīšanu. Tā kā filtrējošo kanālu porainās sieniņas ir ļoti plānas, tad tur nekāds vērā ņemams daudzums starp reģenerācijām, nespēs uzkrāties.
Offline
cipargalva
24. Aug 2020, 19:45 #4143

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Desmit eļļas maiņas behai automātiski nozīmē 300k km?
Tad Bosal dpfi ir ņemami? Silīcija vai kordierīta?
Offline
sys9291
24. Aug 2020, 20:50 #4144

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


24 Aug 2020, 15:55:38 @DM-101 rakstīja:
redz, tas, ka juanie dirselji speej regjenereties pie mazaam slodzeem, nenoziimee, ka tas ir vesliigi/labi DPF un taa ilgmuuzhiibai. jaa, DDE nav variantu, jo aizdirsts DPF noziimee mikroshuunu izdemoleeshanu [vienmeer kaut kur buus filtra vajaaakaas vietas]. tb., DPF ir jaadedzina, lai saglabaatu hotj kaadu taa resursu. Tajaa pat laikaa - ne bez iemesla vecaakos dirseljos regen bija tikai pie vismaz videejas dzineeja slodzes un apgriezieniem. Peec manas saprashanas - taas mazo slodzu regen razhotaaji bija spiesti ieviest, jo peec dirselju uzvaras gaajien peedeejaas desmitgadees [liidz briidim, kad izraadijaas, ka nav labuma bez ljaunuma] izraadiijaas, ka to braukshanas profils ir taalu no ideaala.

atklāšu noslēpumu - arī DDE5 DPF reģenerējas pie mazām slodzēm - tobiš braucot ar 70km/h
Offline
FFL
24. Aug 2020, 23:03 #4145

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:


24 Aug 2020, 14:39:28 @sys9291 rakstīja:

24 Aug 2020, 14:30:18 @DM-101 rakstīja:

24 Aug 2020, 14:23:22 @sys9291 rakstīja:

24 Aug 2020, 13:06:18 @uldens1 rakstīja:

24 Aug 2020, 12:53:50 @Staris rakstīja:
Es lasīju un to apzinos, ka ne jau pie 250k izslēdzas gaismiņa filtram. Vairāk jau jautājums ir par to kāds viņš ir pie 500-600kkm un kā tāds var Vācijā apskati iziet? Vai tas nozīmē, ka viņa lietderīgums pat Vācijas noteikumu izpratnē tik būtiski nekrītas?

nedomāju ka vācu TA pārbauda filtra efektivitāti

nē tur ir cits āķis - ja ir DPF problēma - viņi maina DPF neatkarīgi no noskrējiena, ja auto kopjas pie dīlera - tad DPF maina arī pēc CBS datiem un nav svarīgi ir kļūdas par DPF vai nē...
ar izgrieztu DPF TA tur iziet ir nonsens - ar greizi čipšotu arī...


jaa, tieshi taa. un sleedz pie kompja - skata kljuudas. un skata, vai nav griezts aaraa. ja ir neOEM, prasa sertifikaaciju, utml.
ja uzraujaas uz baanja/duumainiibas - tad gan peec pilnas programmas tehniskaa paarbaude.

jā un kļūdas gadījumā par kontrolsummu DDE (ko parasti atstāj mūsu čipšotāji) gadījumā viss beidzas ar DDE maiņu (un protams ar jauna DPF uzstādīšanu) pie dīlera ar atbilstošu papīrīti, vai arī exports uz LV...

Ko Tu doma ar checksummu? Parasti mašīna vispār nebrauc, ja paliek checksummas kļūda kāda
Offline
sys9291
25. Aug 2020, 11:33 #4146

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


25 Aug 2020, 06:16:40 @DM-101 rakstīja:
es pienjemu, ka teema ir par checksum neatbilstiibu. neesi nekad redzeejis peec ISTA identifikaacijas magjisko uzrakstu par garantijas atteikumu moduljiem x/y/z, kur listaa prakstiski visi ECU?

paturpināšu - uz F sērijas viss tas ir daudz bēdīgāk... jo dīlerim zūd iespējas veikt jebkādas darbības ar auto (piem stūres reikas maiņu atsaukuma ietvaros)
Offline
kexxx
25. Aug 2020, 13:44 #4147

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

Ui bļēēe, kāds pieminēja gāzi
Offline
FFL
25. Aug 2020, 16:54 #4148

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:


25 Aug 2020, 11:33:57 @sys9291 rakstīja:

25 Aug 2020, 06:16:40 @DM-101 rakstīja:
es pienjemu, ka teema ir par checksum neatbilstiibu. neesi nekad redzeejis peec ISTA identifikaacijas magjisko uzrakstu par garantijas atteikumu moduljiem x/y/z, kur listaa prakstiski visi ECU?

paturpināšu - uz F sērijas viss tas ir daudz bēdīgāk... jo dīlerim zūd iespējas veikt jebkādas darbības ar auto (piem stūres reikas maiņu atsaukuma ietvaros)

Nezinu, man tas ir kas jauns. Tāda fīča būs arī uz citiem (neBmw), nu ka dealeris uzreiz protestēs?
Kuriozs no pieredzes - kkāds wv, lkm passat, nu pēdējais modelis ar garantiju. Bija uzlikts stage1, kkas tāds.. čalis aizbrauc uz apkopi, dealeris uzliek softupdeitu un uztaisa encrypted, lai vairs neviens nelīstu tur. Un Flex ar tikpatkā 1 pogas spiedienu uztaisija soft downgrade un viss atkal bumbās
Offline
FFL
25. Aug 2020, 17:05 #4149

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

Galīgi nesaprotu.. kur radīsies problēma ja tiks pakoriģētas kartes?
Nekas taču nemainīsies bloku komunikācijā un identifikācijā
Offline
marcis74
25. Aug 2020, 21:41 #4150

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1037

Braucu ar: 320g, 330i, S1000XR, S1000RR, KAYO 190, RS 50


25 Aug 2020, 13:35:28 @bokens rakstīja:
pēc nomaiņas patēriņš samazinājās, zinu ka Tev nepatiks, bet gāzes patēriņš samazinājās

EML simbols - domāju vanosa bīdītājs, jo liekas ka dzinējs nav atsaucīgs, iemesls - nav pēc gredzenu un šālū piebraukšana eļļa nomainīta 2k km nobraukti, tagad mainīšu. Piebraucu gredzenus sēnojot - vairāk par 4000 apgriezienus centos nepaaugstināt. Laikam izbesīju daudzus


Piebraucot, motors ir pakāpeniski jāizgriež visā apgriezienu diapazonā. BMW pat grāmatiņā uzsver, ka nav veselīgi ilgstoši braukt ar zemiem, pastāvīgiem apgriezieniem.
Offline
ilmars4998
27. Aug 2020, 09:35 #4151

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1468

Braucu ar: XY-28


https://www.facebook.com/groups/bmwautoplacis/p...1188345911565126
Offline
abyss
27. Aug 2020, 09:48 #4152

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8251

Braucu ar: e39 523

Normāls jautājums čalim. Izņemot šo topiku LV ir vesela industrija kura nodarbojas ar dīzeļu novešanu līdz šrota stāvoklim. Kā Tu parastais ierindas cilvēks vari zināt, ka čipot ir slikti. Ja visi apkārt tikai to vien dara kā to slavē. Jo pirmajos pāris mēnešos viss ir baigi labi. Principā nebrīnītos, ja Kaspichu kāds mēģinàtu apklusināt
Online
sys9291
27. Aug 2020, 11:28 #4153

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

labāk būtu softu updeitojis, nekā ar FDL kodingu nodarbojies...
P.S uz NBT2 ar FDL var uzkāpt uz grābekļa...
Offline
vadjiksBMW
27. Aug 2020, 11:40 #4154

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2678

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Ja tik ļoti negribas, lai mazgājot logu tiktu mazgāti lukturi, var vnk izslēgt lukturus, vai tad nē?
Vismaz uz E60 tā itkā ir, ja gaismas nedeg, mazgā tikai logu
Offline
sn
27. Aug 2020, 11:51 #4155

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879723

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


27 Aug 2020, 00:01:38 @DM-101 rakstīja:

26 Aug 2020, 23:03:22 @NP10 rakstīja:


man padomaa ir noveelejums - kaut tu tur visu sajaatu.
iemesls?

nespeeja iekraat naudu lukturu mazgaashanas skjidrumam.

tu pat nepamanīji ECO PRO režīmu kā defaulto. tas nozīmē, ka auto neslēdz iekšā kondišku un spiežot pedāli grīdā panelī parādās zīmējums, ka vajag noņemt kāju no gāzes pedāļa nevis auto paātrinās. respektīvi uztaisa BMW par LADA. tā ir lielāka briesma par ietaupītiem mililitriem logu šķidruma.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
sn
27. Aug 2020, 11:53 #4156

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879723

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


27 Aug 2020, 11:40:27 @vadjiksBMW rakstīja:
Ja tik ļoti negribas, lai mazgājot logu tiktu mazgāti lukturi, var vnk izslēgt lukturus, vai tad nē?
Vismaz uz E60 tā itkā ir, ja gaismas nedeg, mazgā tikai logu
šis bija E90 topikā apspriests. tur tiešām iesaka braucot pirms logu mazgāšanas izslēgt lukturus, lai nedod dievs tos arī nomazgātu. vislabāk to darīt pa nakti braucot līkumā.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
BigDog24
27. Aug 2020, 12:11 #4157

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli


27 Aug 2020, 12:02:48 @Vantage rakstīja:
Šitais gan par traku aizgājis, jāpriekrīt. Nu cik tas sūda ūdens aiziet mēnesī? 7-10 eur? Un ja nu tiešām tā ir tāda problēma tak vasarā var parastu ūdeni gāzt iekšā, ja pat lētāko depo zampu nevar saliet. Aizej uz cirkle un nomazgā logus, ārprāts. Nu par eco pro, tad vispār - tumsonība. Nebija labs posts F-ku juuzeriem
Vienvardaakot


Domāju, ka te atkal katram sava pieredze, viedoklis. Es esmu par to fīču 3 gadalaikus.

Ziemā- nē. Var nedēļā mierīgi 2 bačokus ar šķidrumu gāzt iekšā, sāļainie lukturi tīrāki nepaliek, labāk uz automazgātuvi biežāk braukt (tas tāpat vēl dārgāk). Ziemā vēl risks apraut piesalušos vākus lukturu mazgāšanas mehānismam kas ir 2 braucieni pie dīlera- iegāde/krāsošana un saņemšana/uzstādīšana. Šķiet ziemā daudz maz jēdzīgi varētu notīrit vecie lukturu mehānismi ar slotiņām.
Offline
uldens1
27. Aug 2020, 12:20 #4158

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:

vasarā tak nah to šķidrumu pirkt,drusku šampūns un ūdeni klāt un mazgā labāk kā veikalaā nopērkamie
Offline
uldens1
27. Aug 2020, 12:30 #4159

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


27 Aug 2020, 12:24:48 @DM-101 rakstīja:

27 Aug 2020, 12:20:47 @uldens1 rakstīja:
vasarā tak nah to šķidrumu pirkt,drusku šampūns un ūdeni klāt un mazgā labāk kā veikalaā nopērkamie


ja uudens kalkjains, aizdirsiis smidzinaataajus
7 gadi jau neaizdirš
Offline
smudo
27. Aug 2020, 12:40 #4160

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3631

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Starp citu aktuālajiem G sērijas BMW un pēdējo gadu VAGiem ksenona lukturi standartā nāk bez to mazgāšanas. E60, protams, ka tā nebija.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4