Online
Pašreiz BMWPower skatās 210 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
smudo | 24. Aug 2020, 16:21 |
#4141
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3631
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Jā, saskaņā ar manis lasīto, ideālie apstākļi ir viemērīga mērena slodze 2000-2500 rpm diapazonā.
Par to reģenerāciju tukšgaitā- viena lieta ir tas, ko tur saki, ka tie nav ideālie apstākļi, bet vēl būtiskāk ir ekoloģijas (pat ne ekoloģijas, bet izmešu jautājums). Tagad ar ar labākiem DPF un katalizatoriem, plus ad-blue, kas būtiski samazina NOx, ražotāji ir iemācījušies to procesu padarīt tik ļoti vidējam lietotājam nemanāmu, ka var droši atļauties šādus risinājumus, kas agrāk bija neiedomājami, jo pirmās paudzes DPF piespiedu reģenerācijas laikā no izpūtēja gāzās ārā normāls dažādu NOx gāzu kokteilis, kad tādam blakus nevarētu nostāvēt. Tagad, ja sākas piespiedu reģenārācija, kas tiek pārtraukta, nākamajā rītā pieškiļot auto, proces atsākas pēc pirmajām 10-20 brauciena sekundēm! Protams, ka pārtraukt nav labi, bet ņemot vērā, ka daudzi jaunu auto lietotāji pat nenojaušs, kas ir DPF un kas ir to piespiedu reģenerācija, tad šadi ir labāk, nekā bija pirms tam.
Par Tevi minēto komentāru kvēpi vs mikro daļiņas. Mana izpratne bija, ka DPFā abas "sistēmas" ir integrētas kopā un faktiski kvēpu "krātuvju/piltuvju" sienas ir arī MP filtrējošie elementi. Nebiju lasījis, ka ir sekundārā sistēma, kas pēc tam vēl paildus filtrē MP.
Starp citu, paši kvēpi arī ir MP, jo to izmēri ir dažādi. Sadegot degvielai būtiski nekas cits kā dažāda izmēra kvēpi nerodas (visma absolūtais vairums)? Bet varbūt man izpratne nav pareiza?
Vēl protams, var sadegt eļļa, kurā jau pašā par sevi nelielos apjomos ir nedegošas vielas (ang. ash), bet tādēļ ir speciālās "Low ash" eļļas, kurās to apjoms ir samazināts līdz minimumam, lai saudzētu katalizatorus un DPFus. | Offline | | |
smudo | 24. Aug 2020, 16:39 |
#4142
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3631
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
24 Aug 2020, 16:31:01 @DM-101 rakstīja:
nee, nee, taa ir viena/vienota sisteema. mikroporu bundulis, kuraa izveidoti kanaali kveepu uzkraashanai.
bet patiesiibaa taas ir 2 atdaliitas sisteemas. ir lielas [izmeeru zinjaa] frakcijas, kas uzkraajas tuneljos.
ir mikroizmeera MP daljas, kas tiek aizkaveetas mikroshuunaas.
Saki, ka tās mikrošūnās aizkavētās MP arī tiek sadedzinātas piespiedu reģenerācijas laikā? Jebkurā gadījumā tas būs absolūtais mazākums - lielākā daļa MP dalīsies divās lielās grupās: 1) tās, kas netiek cauri mikroporām un uzkrājas DPF kanālos un 2) tās, kas tiek cauri. Tad paliek neliela daļa, kas iestrēgst filtrējošaš DPF kanālu sieniņās, kuru primārā funkcija, saskaņā ar manis lasīto, ir izfiltrēt 1. grupu un tajā pašā laikā nodrošināt maximāli netraucētu atgāzu novadīšanu. Tā kā filtrējošo kanālu porainās sieniņas ir ļoti plānas, tad tur nekāds vērā ņemams daudzums starp reģenerācijām, nespēs uzkrāties. | Offline | | |
cipargalva | 24. Aug 2020, 19:45 |
#4143
|
| Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
| Desmit eļļas maiņas behai automātiski nozīmē 300k km?
Tad Bosal dpfi ir ņemami? Silīcija vai kordierīta? | Offline | | |
sys9291 | 24. Aug 2020, 20:50 |
#4144
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
24 Aug 2020, 15:55:38 @DM-101 rakstīja:
redz, tas, ka juanie dirselji speej regjenereties pie mazaam slodzeem, nenoziimee, ka tas ir vesliigi/labi DPF un taa ilgmuuzhiibai. jaa, DDE nav variantu, jo aizdirsts DPF noziimee mikroshuunu izdemoleeshanu [vienmeer kaut kur buus filtra vajaaakaas vietas]. tb., DPF ir jaadedzina, lai saglabaatu hotj kaadu taa resursu. Tajaa pat laikaa - ne bez iemesla vecaakos dirseljos regen bija tikai pie vismaz videejas dzineeja slodzes un apgriezieniem. Peec manas saprashanas - taas mazo slodzu regen razhotaaji bija spiesti ieviest, jo peec dirselju uzvaras gaajien peedeejaas desmitgadees [liidz briidim, kad izraadijaas, ka nav labuma bez ljaunuma] izraadiijaas, ka to braukshanas profils ir taalu no ideaala.
atklāšu noslēpumu - arī DDE5 DPF reģenerējas pie mazām slodzēm - tobiš braucot ar 70km/h | Offline | | |
FFL | 24. Aug 2020, 23:03 |
#4145
|
| Kopš: 08. Mar 2016
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
|
24 Aug 2020, 14:39:28 @sys9291 rakstīja:
24 Aug 2020, 14:30:18 @DM-101 rakstīja:
24 Aug 2020, 14:23:22 @sys9291 rakstīja:
24 Aug 2020, 13:06:18 @uldens1 rakstīja:
24 Aug 2020, 12:53:50 @Staris rakstīja:
Es lasīju un to apzinos, ka ne jau pie 250k izslēdzas gaismiņa filtram. Vairāk jau jautājums ir par to kāds viņš ir pie 500-600kkm un kā tāds var Vācijā apskati iziet? Vai tas nozīmē, ka viņa lietderīgums pat Vācijas noteikumu izpratnē tik būtiski nekrītas?
nedomāju ka vācu TA pārbauda filtra efektivitāti
nē tur ir cits āķis - ja ir DPF problēma - viņi maina DPF neatkarīgi no noskrējiena, ja auto kopjas pie dīlera - tad DPF maina arī pēc CBS datiem un nav svarīgi ir kļūdas par DPF vai nē...
ar izgrieztu DPF TA tur iziet ir nonsens - ar greizi čipšotu arī...
jaa, tieshi taa. un sleedz pie kompja - skata kljuudas. un skata, vai nav griezts aaraa. ja ir neOEM, prasa sertifikaaciju, utml.
ja uzraujaas uz baanja/duumainiibas - tad gan peec pilnas programmas tehniskaa paarbaude.
jā un kļūdas gadījumā par kontrolsummu DDE (ko parasti atstāj mūsu čipšotāji) gadījumā viss beidzas ar DDE maiņu (un protams ar jauna DPF uzstādīšanu) pie dīlera ar atbilstošu papīrīti, vai arī exports uz LV...
Ko Tu doma ar checksummu? Parasti mašīna vispār nebrauc, ja paliek checksummas kļūda kāda | Offline | | |
sys9291 | 25. Aug 2020, 11:33 |
#4146
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
25 Aug 2020, 06:16:40 @DM-101 rakstīja:
es pienjemu, ka teema ir par checksum neatbilstiibu. neesi nekad redzeejis peec ISTA identifikaacijas magjisko uzrakstu par garantijas atteikumu moduljiem x/y/z, kur listaa prakstiski visi ECU?
paturpināšu - uz F sērijas viss tas ir daudz bēdīgāk... jo dīlerim zūd iespējas veikt jebkādas darbības ar auto (piem stūres reikas maiņu atsaukuma ietvaros) | Offline | | |
kexxx | 25. Aug 2020, 13:44 |
#4147
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| Ui bļēēe, kāds pieminēja gāzi | Offline | | |
FFL | 25. Aug 2020, 16:54 |
#4148
|
| Kopš: 08. Mar 2016
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
|
25 Aug 2020, 11:33:57 @sys9291 rakstīja:
25 Aug 2020, 06:16:40 @DM-101 rakstīja:
es pienjemu, ka teema ir par checksum neatbilstiibu. neesi nekad redzeejis peec ISTA identifikaacijas magjisko uzrakstu par garantijas atteikumu moduljiem x/y/z, kur listaa prakstiski visi ECU?
paturpināšu - uz F sērijas viss tas ir daudz bēdīgāk... jo dīlerim zūd iespējas veikt jebkādas darbības ar auto (piem stūres reikas maiņu atsaukuma ietvaros)
Nezinu, man tas ir kas jauns. Tāda fīča būs arī uz citiem (neBmw), nu ka dealeris uzreiz protestēs?
Kuriozs no pieredzes - kkāds wv, lkm passat, nu pēdējais modelis ar garantiju. Bija uzlikts stage1, kkas tāds.. čalis aizbrauc uz apkopi, dealeris uzliek softupdeitu un uztaisa encrypted, lai vairs neviens nelīstu tur. Un Flex ar tikpatkā 1 pogas spiedienu uztaisija soft downgrade un viss atkal bumbās | Offline | | |
|
FFL | 25. Aug 2020, 17:05 |
#4149
|
| Kopš: 08. Mar 2016
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
| Galīgi nesaprotu.. kur radīsies problēma ja tiks pakoriģētas kartes?
Nekas taču nemainīsies bloku komunikācijā un identifikācijā | Offline | | |
marcis74 | 25. Aug 2020, 21:41 |
#4150
|
| Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1037
Braucu ar: 320g, 330i, S1000XR, S1000RR, KAYO 190, RS 50
|
25 Aug 2020, 13:35:28 @bokens rakstīja:
pēc nomaiņas patēriņš samazinājās, zinu ka Tev nepatiks, bet gāzes patēriņš samazinājās
EML simbols - domāju vanosa bīdītājs, jo liekas ka dzinējs nav atsaucīgs, iemesls - nav pēc gredzenu un šālū piebraukšana eļļa nomainīta 2k km nobraukti, tagad mainīšu. Piebraucu gredzenus sēnojot - vairāk par 4000 apgriezienus centos nepaaugstināt. Laikam izbesīju daudzus
Piebraucot, motors ir pakāpeniski jāizgriež visā apgriezienu diapazonā. BMW pat grāmatiņā uzsver, ka nav veselīgi ilgstoši braukt ar zemiem, pastāvīgiem apgriezieniem. | Offline | | |
ilmars4998 | 27. Aug 2020, 09:35 |
#4151
|
| Kopš: 28. Nov 2008
No: Cēsis
Ziņojumi: 1468
Braucu ar: XY-28
|
https://www.facebook.com/groups/bmwautoplacis/p...1188345911565126 | Offline | | |
abyss | 27. Aug 2020, 09:48 |
#4152
|
| Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8251
Braucu ar: e39 523
| Normāls jautājums čalim. Izņemot šo topiku LV ir vesela industrija kura nodarbojas ar dīzeļu novešanu līdz šrota stāvoklim. Kā Tu parastais ierindas cilvēks vari zināt, ka čipot ir slikti. Ja visi apkārt tikai to vien dara kā to slavē. Jo pirmajos pāris mēnešos viss ir baigi labi. Principā nebrīnītos, ja Kaspichu kāds mēģinàtu apklusināt | Online | | |
sys9291 | 27. Aug 2020, 11:28 |
#4153
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
| labāk būtu softu updeitojis, nekā ar FDL kodingu nodarbojies...
P.S uz NBT2 ar FDL var uzkāpt uz grābekļa... | Offline | | |
vadjiksBMW | 27. Aug 2020, 11:40 |
#4154
|
| Kopš: 16. Aug 2016
No: Olaine
Ziņojumi: 2678
Braucu ar: Populāko auto marku powerā.
| Ja tik ļoti negribas, lai mazgājot logu tiktu mazgāti lukturi, var vnk izslēgt lukturus, vai tad nē?
Vismaz uz E60 tā itkā ir, ja gaismas nedeg, mazgā tikai logu | Offline | | |
sn | 27. Aug 2020, 11:51 |
#4155
|
| Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879723
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
|
27 Aug 2020, 00:01:38 @DM-101 rakstīja:
26 Aug 2020, 23:03:22 @NP10 rakstīja:
man padomaa ir noveelejums - kaut tu tur visu sajaatu.
iemesls?
nespeeja iekraat naudu lukturu mazgaashanas skjidrumam.
tu pat nepamanīji ECO PRO režīmu kā defaulto. tas nozīmē, ka auto neslēdz iekšā kondišku un spiežot pedāli grīdā panelī parādās zīmējums, ka vajag noņemt kāju no gāzes pedāļa nevis auto paātrinās. respektīvi uztaisa BMW par LADA. tā ir lielāka briesma par ietaupītiem mililitriem logu šķidruma.
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
sn | 27. Aug 2020, 11:53 |
#4156
|
| Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879723
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
|
27 Aug 2020, 11:40:27 @vadjiksBMW rakstīja:
Ja tik ļoti negribas, lai mazgājot logu tiktu mazgāti lukturi, var vnk izslēgt lukturus, vai tad nē?
Vismaz uz E60 tā itkā ir, ja gaismas nedeg, mazgā tikai logu
šis bija E90 topikā apspriests. tur tiešām iesaka braucot pirms logu mazgāšanas izslēgt lukturus, lai nedod dievs tos arī nomazgātu. vislabāk to darīt pa nakti braucot līkumā.
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
|
BigDog24 | 27. Aug 2020, 12:11 |
#4157
|
| Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 831
Braucu ar: dīzeli
|
27 Aug 2020, 12:02:48 @Vantage rakstīja:
Šitais gan par traku aizgājis, jāpriekrīt. Nu cik tas sūda ūdens aiziet mēnesī? 7-10 eur? Un ja nu tiešām tā ir tāda problēma tak vasarā var parastu ūdeni gāzt iekšā, ja pat lētāko depo zampu nevar saliet. Aizej uz cirkle un nomazgā logus, ārprāts. Nu par eco pro, tad vispār - tumsonība. Nebija labs posts F-ku juuzeriem
Vienvardaakot
Domāju, ka te atkal katram sava pieredze, viedoklis. Es esmu par to fīču 3 gadalaikus.
Ziemā- nē. Var nedēļā mierīgi 2 bačokus ar šķidrumu gāzt iekšā, sāļainie lukturi tīrāki nepaliek, labāk uz automazgātuvi biežāk braukt (tas tāpat vēl dārgāk). Ziemā vēl risks apraut piesalušos vākus lukturu mazgāšanas mehānismam kas ir 2 braucieni pie dīlera- iegāde/krāsošana un saņemšana/uzstādīšana. Šķiet ziemā daudz maz jēdzīgi varētu notīrit vecie lukturu mehānismi ar slotiņām. | Offline | | |
uldens1 | 27. Aug 2020, 12:20 |
#4158
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
| vasarā tak nah to šķidrumu pirkt,drusku šampūns un ūdeni klāt un mazgā labāk kā veikalaā nopērkamie | Offline | | |
uldens1 | 27. Aug 2020, 12:30 |
#4159
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
27 Aug 2020, 12:24:48 @DM-101 rakstīja:
27 Aug 2020, 12:20:47 @uldens1 rakstīja:
vasarā tak nah to šķidrumu pirkt,drusku šampūns un ūdeni klāt un mazgā labāk kā veikalaā nopērkamie
ja uudens kalkjains, aizdirsiis smidzinaataajus
7 gadi jau neaizdirš | Offline | | |
smudo | 27. Aug 2020, 12:40 |
#4160
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3631
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Starp citu aktuālajiem G sērijas BMW un pēdējo gadu VAGiem ksenona lukturi standartā nāk bez to mazgāšanas. E60, protams, ka tā nebija. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|