Online

Pašreiz BMWPower skatās 209 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
Staris
24. Aug 2020, 11:51 #4121

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Un es arī varu iedot 5 pretējus piemērus. Kādam tam jēga?
Labāk izskaidro to kā DPF var izdzīvot 600k km bez erroriem un ar normāliem spiedieniem.
Ja no Vācijas atdzītais 250k km auto ir ar reālo 600k km nobraukumu, tad kā var būt tā, ka DPF nav miris un ķēdes plīsušas?
Vācieši speciāli arī šādus remontus slēpj un veic turpat pie kilometru tinējiem, lai ticamāk?
Offline
Staris
24. Aug 2020, 12:21 #4122

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Nenovirzies no tēmas ar piekasīšanos pie nebūtiskiem sīkumiem.
Tu neatbildēji uz jautājumu.
Vai fiziski DPF tiek pa kluso nomainīts, lai nobrauktu 600k? Un kas notiek ar ķēdēm?
Interesanti kā tas tiek realizēts.
Offline
Staris
24. Aug 2020, 12:34 #4123

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Atbildes nebūs?
Tu stāstīji, ka DPF pēc grāmatas 250k km velk un visi, kas te stāsta, ka viņiem viss ir zaibis, tie ir lohi, jo tas DPF nepilda funkciju.
Ja auto ar orģinālo DPF vizinās vēl pie 500-600kkm, tad kā tas tiek realizēts? Veicot atkārtotu reģistrāciju? Kā Tehniskajā apskatē Vācijā viņš tiek cauri, ja tur tik nopietni pēta izmešus?
Kā ar ķēdēm? Tad tomēr nav pie 200-250k tās jāmaina?
Ja tu nespēj to uztvert, tad izskaidrošu primitīvākā valodā - tavi iepriekšējie posti par DPF un strikto Vācijas apskati neiet kopā ar postiem par to, ka visi dīzeļi brauc 50-60k gadā un attiecīgi Latvijā 200k dīzelis ir patiesībā 500-600k dīzelis.
Kā šis viss iet kopā?
Nevajag personīgos aizvainojumos aiziet.
Offline
Staris
24. Aug 2020, 12:39 #4124

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

nav aizvainojoši. paldies par to pašu. Paliekam katrs pie sava viedokļa
Offline
uldens1
24. Aug 2020, 12:44 #4125

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:

vācijā,ne dīzeli,ne benzīnu,jaunus nepērk lai turētu garažā.Ar visiem mauc,mazie noskrējieni ir 1 no 100 neesat naivi
Offline
sys9291
24. Aug 2020, 12:46 #4126

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


24 Aug 2020, 12:35:51 @DM-101 rakstīja:

24 Aug 2020, 12:34:14 @Staris rakstīja:
Atbildes nebūs?
Tu stāstīji, ka DPF pēc grāmatas 250k km velk un visi, kas te stāsta, ka viņiem viss ir zaibis, tie ir lohi, jo tas DPF nepilda funkciju.
Ja auto ar orģinālo DPF vizinās vēl pie 500-600kkm, tad kā tas tiek realizēts? Veicot atkārtotu reģistrāciju? Kā Tehniskajā apskatē Vācijā viņš tiek cauri, ja tur tik nopietni pēta izmešus?
Kā ar ķēdēm? Tad tomēr nav pie 200-250k tās jāmaina?
Ja tu nespēj to uztvert, tad izskaidrošu primitīvākā valodā - tavi iepriekšējie posti par DPF un strikto Vācijas apskati neiet kopā ar postiem par to, ka visi dīzeļi brauc 50-60k gadā un attiecīgi Latvijā 200k dīzelis ir patiesībā 500-600k dīzelis.
Kā šis viss iet kopā?
Nevajag personīgos aizvainojumos aiziet.


nee, piedod, tu neesi neko sapratis. piedod, ja izklausaas peec aizvainojuma.



uz DDE5 nebija taimera priekš DPF...
Offline
uldens1
24. Aug 2020, 12:46 #4127

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


24 Aug 2020, 12:34:14 @Staris rakstīja:
Atbildes nebūs?
Tu stāstīji, ka DPF pēc grāmatas 250k km velk un visi, kas te stāsta, ka viņiem viss ir zaibis, tie ir lohi,
Ja būtu lasījis tad zinātu ka līdz tiem 250k ir garantēti ka viņš savāz cietās daļiņas,pēc tam efektivitāte krītas,un tam nav sakara ar spiedieniem kad met kļudas
Offline
Staris
24. Aug 2020, 12:53 #4128

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Es lasīju un to apzinos, ka ne jau pie 250k izslēdzas gaismiņa filtram. Vairāk jau jautājums ir par to kāds viņš ir pie 500-600kkm un kā tāds var Vācijā apskati iziet? Vai tas nozīmē, ka viņa lietderīgums pat Vācijas noteikumu izpratnē tik būtiski nekrītas?
Offline
smudo
24. Aug 2020, 13:00 #4129

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3632

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


24 Aug 2020, 12:46:55 @uldens1 rakstīja:

24 Aug 2020, 12:34:14 @Staris rakstīja:
Atbildes nebūs?
Tu stāstīji, ka DPF pēc grāmatas 250k km velk un visi, kas te stāsta, ka viņiem viss ir zaibis, tie ir lohi,
Ja būtu lasījis tad zinātu ka līdz tiem 250k ir garantēti ka viņš savāz cietās daļiņas,pēc tam efektivitāte krītas,un tam nav sakara ar spiedieniem kad met kļudas


Es domāju, ka visiem šeit rakstošajiem (arī man), nav pilna un objektīva informācija par šo tēmu.

Pats DPF, vienkāŗšotā valodā, ir mehāniski veidots kvēpu slazds, kas ķer kvēpus un tad reģenerācijā tie tiek sadedzināti, pēc katras reģenerācijas DPFā paliekot nedaudz pelniem, kas pamazām nevis mazina DPF efektivitāti ķert kvēpus, bet gan filtra spēju laist cauri atgāzes, kas sasniedzot kristisko līmeni, ir, savukārt, slikti dzinējam. Ja pašam filtram nav mehānisku bojājumu, tad zinu auto, kur tas labos apstākļos iet arī 400k km un izpūtējs ir tīrāks, nekā 10k km no salona izbrauktam tiešās iesprices benzīnam. Protams, ka būtu jādiskutē par dažāda izmēra daļinām, bet lai arī cik daudz esmu meklējis info, publiski pētījumus neatrodu par to.

Kā jau Kaspars te rakstīja, tad daudz ko nosaka motorstundas un braukšanas apstākļi (arī degvielas kvalitāte, eļļas kvalitāte un tās maiņas biežums, braukšanas apstākļu utt). Tie 200 vai 250k km ir tikai tāds "vidējais rādītājs slimnīcā" , kur vienam pie 250k km tas filtrs būs OK un citam būs jau metams ārā. BMW vienai auto paaudzei bija noteicis maksimālos x km, cik tam filtram jāiet, bet ir citi Vācijas ražotāji, kas izmanto to pašu tehnoloģiju, bet ir noteikuši atšķirīgu pieeju filtra sekošajai līdzi, piemēram, pirmā pārbaude pie 180k km un pēc tam ik pēc 30k km, nenosakot fiksētu filtra kalpošanas km skaitu, pēc kura tas pēc noklusējuma jāmaina.
Offline
markelis
24. Aug 2020, 13:04 #4130

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12927

Braucu ar: eFku


24 Aug 2020, 12:30:19 @DM-101 rakstīja:

24 Aug 2020, 12:21:35 @Staris rakstīja:
Nenovirzies no tēmas ar piekasīšanos pie nebūtiskiem sīkumiem.
Tu neatbildēji uz jautājumu.
Vai fiziski DPF tiek pa kluso nomainīts, lai nobrauktu 600k? Un kas notiek ar ķēdēm?
Interesanti kā tas tiek realizēts.


uz teemu, kaa DDE meera/reekjina DPF nolietojumu, aks [patiesibaa] tiek meeriits, kada kuram parametram ietekme - luudzu, lasi shajaa teemaa. patin atpkalaj.

piedod, katra mudaka deelj es nemekleeshu savus postus, nerakstiishu monologus. ja tevi teema kaut mazliet buutu interrseejusi, tu manis rakstiito buutu pamaniijis, diskusijaa piedaliijies.
tu dzen taadu tumupumu, ka vieniigais, ko varu ieteikt - taa turpinaat, jo esi tuvu perfekcijai. piedod par skarbumu.



24 Aug 2020, 12:39:26 @Staris rakstīja:
nav aizvainojoši. paldies par to pašu. Paliekam katrs pie sava viedokļa


tevi nosauc par tupu mudaku, bet tev tas nekjiet aizvainojoshi
Offline
uldens1
24. Aug 2020, 13:06 #4131

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


24 Aug 2020, 12:53:50 @Staris rakstīja:
Es lasīju un to apzinos, ka ne jau pie 250k izslēdzas gaismiņa filtram. Vairāk jau jautājums ir par to kāds viņš ir pie 500-600kkm un kā tāds var Vācijā apskati iziet? Vai tas nozīmē, ka viņa lietderīgums pat Vācijas noteikumu izpratnē tik būtiski nekrītas?

nedomāju ka vācu TA pārbauda filtra efektivitāti
Offline
Staris
24. Aug 2020, 13:51 #4132

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

DM-101 problēma ir tajā, ka tu nonāc ik pa laikam pilnīgās pretrunās sevis teiktajā. Kad tev uz to norāda, tas sākas lamāšana par lohiem un tupa mudakiem.
Nav jābūt Kandavas tehnikumu beigušam, lai redzētu dažādas pretrunas. Bet nu vieglāk jau ir citu par lohu saukt nevis izskaidrot. Pieņem to, ka varbūt tu kādreiz ļoti dramatizē savu viedokli un citi to uztver diezgan būtiski.

Offline
Staris
24. Aug 2020, 14:05 #4133

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


24 Aug 2020, 13:53:30 @DM-101 rakstīja:

24 Aug 2020, 13:51:45 @Staris rakstīja:
DM-101 problēma ir tajā, ka tu nonāc ik pa laikam pilnīgās pretrunās sevis teiktajā. Kad tev uz to norāda, tas sākas lamāšana par lohiem un tupa mudakiem.
Nav jābūt Kandavas tehnikumu beigušam, lai redzētu dažādas pretrunas. Bet nu vieglāk jau ir citu par lohu saukt nevis izskaidrot. Pieņem to, ka varbūt tu kādreiz ļoti dramatizē savu viedokli un citi to uztver diezgan būtiski.




klau, ja esi pavisam netehnisks, teema patiesiibaa neinteresee - nu, netrolljo. i bez tevis internets ir pilns ar pilniigu dumumu.

Es iesaku šo diskusiju izbeigt, jo te ir redzams, ka te atbilžu vietā būs tikai personīgu aizvainojumu mēģinājumi. Lieka salmu kulšana.
Offline
sys9291
24. Aug 2020, 14:23 #4134

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


24 Aug 2020, 13:06:18 @uldens1 rakstīja:

24 Aug 2020, 12:53:50 @Staris rakstīja:
Es lasīju un to apzinos, ka ne jau pie 250k izslēdzas gaismiņa filtram. Vairāk jau jautājums ir par to kāds viņš ir pie 500-600kkm un kā tāds var Vācijā apskati iziet? Vai tas nozīmē, ka viņa lietderīgums pat Vācijas noteikumu izpratnē tik būtiski nekrītas?

nedomāju ka vācu TA pārbauda filtra efektivitāti

nē tur ir cits āķis - ja ir DPF problēma - viņi maina DPF neatkarīgi no noskrējiena, ja auto kopjas pie dīlera - tad DPF maina arī pēc CBS datiem un nav svarīgi ir kļūdas par DPF vai nē...
ar izgrieztu DPF TA tur iziet ir nonsens - ar greizi čipšotu arī...
Offline
sys9291
24. Aug 2020, 14:39 #4135

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


24 Aug 2020, 14:30:18 @DM-101 rakstīja:

24 Aug 2020, 14:23:22 @sys9291 rakstīja:

24 Aug 2020, 13:06:18 @uldens1 rakstīja:

24 Aug 2020, 12:53:50 @Staris rakstīja:
Es lasīju un to apzinos, ka ne jau pie 250k izslēdzas gaismiņa filtram. Vairāk jau jautājums ir par to kāds viņš ir pie 500-600kkm un kā tāds var Vācijā apskati iziet? Vai tas nozīmē, ka viņa lietderīgums pat Vācijas noteikumu izpratnē tik būtiski nekrītas?

nedomāju ka vācu TA pārbauda filtra efektivitāti

nē tur ir cits āķis - ja ir DPF problēma - viņi maina DPF neatkarīgi no noskrējiena, ja auto kopjas pie dīlera - tad DPF maina arī pēc CBS datiem un nav svarīgi ir kļūdas par DPF vai nē...
ar izgrieztu DPF TA tur iziet ir nonsens - ar greizi čipšotu arī...


jaa, tieshi taa. un sleedz pie kompja - skata kljuudas. un skata, vai nav griezts aaraa. ja ir neOEM, prasa sertifikaaciju, utml.
ja uzraujaas uz baanja/duumainiibas - tad gan peec pilnas programmas tehniskaa paarbaude.

jā un kļūdas gadījumā par kontrolsummu DDE (ko parasti atstāj mūsu čipšotāji) gadījumā viss beidzas ar DDE maiņu (un protams ar jauna DPF uzstādīšanu) pie dīlera ar atbilstošu papīrīti, vai arī exports uz LV...
Offline
abyss
24. Aug 2020, 14:51 #4136

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523

Atbildot uz Staris jautājumu, par to, ka DE var nobraukt 600k ar DPF. Ja Tu esi 100% pārliecināts, ka saimnieks nav mainījis neko.

Pa lielam es tur redzu tikai 3 gadījumus:
1) blats TA
2) TA nepārbauda mikrodaļiņas
3) Ideālos apstākļos dpf kalpo līdz 600k.

P.s es ceru, ka tas apgalvojums vismaz par auto, kuram ir kaut kāds indikators. Savādāk, ja TA to nepārbauda, tad jau nevar zināt vai DPF vēl strādā, vai arī sen vairs neko nefiltrē, bet pretspiediens vēl nav pietiekoši liels, lai traucētu dzinējam darbu tik ļoti, lai būtu kļūda

Un jebkurā gadījumā 600k tā nav norma, 90% bmw tomēr tā robeža ir 200k-300k.
Offline
Bender
24. Aug 2020, 15:12 #4137

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1839

Braucu ar: E91

Manas piecas kapeikas par DPF ilgmūžību.
Maijā savam nomainīju tieši tā, kā Kasppičs pareģoja - uz 240k km iemeta kļūdu, ko nevar dzēst. Pretspiedieni vēl pat bija samērā normā. Vnk iemeta kļūdu un atkārtoja divreiz uz vienu bāku.
Vecais filtrs vizuāli ir gandrīz celka. Nekādu sabiršanas pazīmju, izplūdes galā kvēpi vispār pat nav saredzami - viss ir skaisti bēšīgs.
Pēc šī vairāk sliecos uz to, ka filtrs toč var noiet vairāk, bet ir kaut kur ieprogrammēts "sčotčiks".
Offline
smudo
24. Aug 2020, 15:20 #4138

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3632

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


24 Aug 2020, 14:51:10 @abyss rakstīja:
Atbildot uz Staris jautājumu, par to, ka DE var nobraukt 600k ar DPF. Ja Tu esi 100% pārliecināts, ka saimnieks nav mainījis neko.

Pa lielam es tur redzu tikai 3 gadījumus:
1) blats TA
2) TA nepārbauda mikrodaļiņas
3) Ideālos apstākļos dpf kalpo līdz 600k.

P.s es ceru, ka tas apgalvojums vismaz par auto, kuram ir kaut kāds indikators. Savādāk, ja TA to nepārbauda, tad jau nevar zināt vai DPF vēl strādā, vai arī sen vairs neko nefiltrē, bet pretspiediens vēl nav pietiekoši liels, lai traucētu dzinējam darbu tik ļoti, lai būtu kļūda

Un jebkurā gadījumā 600k tā nav norma, 90% bmw tomēr tā robeža ir 200k-300k.


Palasi ludzu so temu vai ari izmamto google par DPF uzbuvi. Ja tam pretspiediens ir korekts un filtra elements nav mehaniski bojats (to varetu uzreiz redzet apskatot izputeja trubas izeju - ta butu melna tapat, ka izgrieztam DPF), tad “NEKO nefiltre” variants ir loti maz ticams/iespejams. DPF ar laiku pieaug pretspiediens, jo degot kvepiem rodas pelni, kas, savukart, ir nedegosa viela/materials un nosprosto gazu caurpludi filtra. Nem vera, ka dpf ir konstruets ta, ka tas strada ari pie relativi liela pretspiediena (tads tiek noverots katra cikla beigas, pirms piespiedu regeneracijas, kas jaunam auto pirmo reizi notiks jau pec pasimts nobrauktiem km). Protams, tad, kad pelni nosprosto atgazu caurpludi, tad saks loti biezas un regularas regeneracijas un sada situacija, ja neko nedarit, tiks ieguts kads dzineja mehanisks defekts vai filtra elementa daleja sadrupsana (tad tas tiesam vairs negiltres) vai abi minetie.

Mana otra svesvaloda ir vacu un esmu veltijis laiku paldot, ko lietoti dizelu ipasnieki dara, kad DPF ir pilns ar pelniem (nejaukt ar kvepiem, kad ir degosa substance). Videjais lietota auto ipasnieks izskta iespeju filtru 1) tirit un vacija ir TUV sertificeti kantori, kas to dara (diemzel majas lapas netiek atklata tehnologija un man nav daru, cik tas pasakums ir veiksmigs) vai 2) likt vieta citu OEM vai aftermarket.

Gan jau liela dala vienkarsi nedara neko un tirgo masinu prom un ta nonak parasti Austrumeiropa, bet par so publiskos forumos vini atklati nediskute
Offline
sys9291
24. Aug 2020, 15:28 #4139

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


24 Aug 2020, 14:59:44 @DM-101 rakstīja:
+njemam veeraa, ka DE pie videejaa 60km/h+ tie 600kkm ir kaa pie mums 150kkm pie videejaa 15km/h.
motorstundu izpratnee.
+DE ir korekta izpluudes t, stabila slodze, RPMs. pie mums - pazeminaata izpluudes t, iisi paarbraucieni.

un kas raksturīgi - paātrinājuma režīmi, kas ražo visvairāk kvēpu...
P.S vidusmēra vācietis savu auto pārsvarā kopj pie dīlera...
Offline
smudo
24. Aug 2020, 15:42 #4140

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3632

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


24 Aug 2020, 14:59:44 @DM-101 rakstīja:
+njemam veeraa, ka DE pie videejaa 60km/h+ tie 600kkm ir kaa pie mums 150kkm pie videejaa 15km/h.
motorstundu izpratnee.
+DE ir korekta izpluudes t, stabila slodze, RPMs. pie mums - pazeminaata izpluudes t, iisi paarbraucieni.


Speciali apskatijos kads ir videjais manam ikdienas auto, ar ko gimene braucam pa Rigu un brivdienas uz laukiem. Pedejos nepilnos 7k km tas ir 46 kmh. Bet sis ir off topic.

Par temu runajot - Tevis minetas lietas ir ipasi svarigas regeneraciju laika + vecakiem dizeliem ar DPFu. Jaunajiem EURO6 dizeliem regeneracija notiek ari stavot uz vietas pat kad dzinejs ir vel ir auksts (vismaz manam 2017. Gada auto ta ir, ja iepriekseja brauksanas reize tiek partraukta iesakta piespiedu regeneracija). Pareja laika dzinejs izdalis kvepus jebkados apstaklos, pie tam pastiprinati, tiesi lielas slodzes, kad bus treknaks degmaisijums. Bet idealie apstakli (DPFam) tiesam ir vienmeriga brauksana pa soseju pie mazas slodzes, savukart pilseta ar isiem parbraucieniem (+ auksts klimats), ta ilgmuzibai nenak pa labu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4