Autors | Ziņojums |
Arturiks | 16. Dec 2012, 22:14 |
#4121
|
|
Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9026
Braucu ar: 26 & 26 & 11
| Un kas var būt ar e39 par 1k ls? |
Offline | |
|
acha | 16. Dec 2012, 22:17 |
#4122
|
|
Kopš: 10. Sep 2007
Ziņojumi: 1385
Braucu ar: e30 touring m60b40, e39 touring m62tub44, velo
| Vienkārši nojāts līdz kliņķim. Pārsvarā jāts pālī. |
Offline | |
|
karlo2 | 16. Dec 2012, 23:11 |
#4123
|
|
Kopš: 07. May 2008
No: Valmiera
Ziņojumi: 701
Braucu ar: BMW
|
16 Dec 2012, 22:17:37 acha rakstīja:
Vienkārši nojāts līdz kliņķim. Pārsvarā jāts pālī.
ir dzīvē redzēt pa ielām pārvietojoties,briesmīgs jau pa gabalu |
Offline | |
|
stelloss | 17. Dec 2012, 00:11 |
#4124
|
|
Kopš: 10. May 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 63
Braucu ar: e46 330ci
| vai kādam ir info par šo eksemplāru ? ir kāds viņu skatījis dzīvē ? jo protams vadītāja sēdeklis ir smagi palietots...
BMW x5 e70 |
Offline | |
|
LA | 17. Dec 2012, 00:23 |
#4125
|
|
Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
|
16 Dec 2012, 22:14:18 Arturiks rakstīja:
Un kas var būt ar e39 par 1k ls?
Bez TA. |
Offline | |
|
fleix | 17. Dec 2012, 00:25 |
#4126
|
|
Kopš: 27. Jun 2006
Ziņojumi: 8379
Braucu ar: 22
|
17 Dec 2012, 00:11:47 stelloss rakstīja:
vai kādam ir info par šo eksemplāru ? ir kāds viņu skatījis dzīvē ? jo protams vadītāja sēdeklis ir smagi palietots...
BMW x5 e70
max 19k
Ieteiktu apskatit sho
x5 |
Offline | |
|
aldaris | 17. Dec 2012, 18:51 |
#4127
|
|
Kopš: 22. Jun 2012
No: Ludza
Ziņojumi: 3
Braucu ar:
| Par šo isku nav nekādu ziņu? Varbūt kāds skatījies? http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/318/emfjf.html |
Offline | |
|
gatioe28 | 17. Dec 2012, 20:10 |
#4128
|
|
Kopš: 18. Dec 2003
No: Kandava
Ziņojumi: 471
Braucu ar: V8 440 NM , V8 2500 NM
| Ir kāds info par šo x5?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/x5/ddjki.html |
Offline | |
|
|
Varemix | 18. Dec 2012, 01:27 |
#4129
|
|
Kopš: 28. Oct 2006
Ziņojumi: 2597
Braucu ar: serkociniem acis
| E38 740iL USA ar kaut ko tehniski atšķiras no eiropas versijas? |
Offline | |
|
janeks7 | 18. Dec 2012, 08:39 |
#4130
|
|
Kopš: 21. Feb 2005
Ziņojumi: 3442
Braucu ar:
|
17 Dec 2012, 18:51:42 aldaris rakstīja:
Par šo isku nav nekādu ziņu? Varbūt kāds skatījies? http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/318/emfjf.html
Viss tur ir labi |
Offline | |
|
anarchy | 18. Dec 2012, 14:08 |
#4131
|
|
Kopš: 23. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1426
Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU
| Vareetu luudzu kaads, kam pieejams csdd regjistrs uzsist info par apskates rez GP-5829. Vai varbuut kaads kko vel papildus zin? PALDIES< |
Offline | |
|
zablockis92 | 18. Dec 2012, 14:14 |
#4132
|
|
Kopš: 19. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 844
Braucu ar: AMG,M
|
18 Dec 2012, 14:08:54 anarchy rakstīja:
Vareetu luudzu kaads, kam pieejams csdd regjistrs uzsist info par apskates rez GP-5829. Vai varbuut kaads kko vel papildus zin? PALDIES<
Pārbaudes veids: Atkārtota pārbaude
Marka, modelis: MERCEDES BENZ 300
Reģistrācijas numurs: GP5829
Nākošās apskates datums: 21.05.2013
Nobraukums: 298691
Novērtējums: 1 - Ar pieļaujamiem defektiem
CO (%): 0.59
CO paaugst.(%): 0.00
HC (ppm): 352.
Lambda: 0.
Degvielas veids: Benzīns
Pilna masa (kg): 1840
Pašmasa (kg): 1390
Detalizētais vērtējums:
Kods Novērtējums Trūkumi vai bojājumi
601 1 Nesošās konstrukcijas stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi.
802 1 Nelieli bojājumi atgāzu izplūdes sistēmā.
618 1 Nenozīmīga eļļas noplūde no motora (transmisijas)
204 1 Kreisais priekšējais miglas lukturis nav atbilstoši noregulēts.
703 1 Nedaudz bojāts barošanas iekārtas cauruļvads.
418 1 Neliela bremžu cauruļvadu korozija.
627 1 Nelieli priekšējā stikla (vējstikla) bojājumi. |
Offline | |
|
DrumB | 18. Dec 2012, 14:15 |
#4133
|
|
Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
|
18 Dec 2012, 14:08:54 anarchy rakstīja:
Vareetu luudzu kaads, kam pieejams csdd regjistrs uzsist info par apskates rez GP-5829. Vai varbuut kaads kko vel papildus zin? PALDIES<
Pārbaudes veids: Atkārtota pārbaude
Marka, modelis: MERCEDES BENZ 300
Reģistrācijas numurs: GP5829
Nākošās apskates datums: 21.05.2013
Nobraukums: 298691
Novērtējums: 1 - Ar pieļaujamiem defektiem
CO (%): 0.59
CO paaugst.(%): 0.00
HC (ppm): 352.
Lambda: 0.
Degvielas veids: Benzīns
Pilna masa (kg): 1840
Pašmasa (kg): 1390
Detalizētais vērtējums:
Kods Novērtējums Trūkumi vai bojājumi
601 1 Nesošās konstrukcijas stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi.
802 1 Nelieli bojājumi atgāzu izplūdes sistēmā.
618 1 Nenozīmīga eļļas noplūde no motora (transmisijas)
204 1 Kreisais priekšējais miglas lukturis nav atbilstoši noregulēts.
703 1 Nedaudz bojāts barošanas iekārtas cauruļvads.
418 1 Neliela bremžu cauruļvadu korozija.
627 1 Nelieli priekšējā stikla (vējstikla) bojājumi. |
Offline | |
|
anarchy | 18. Dec 2012, 14:25 |
#4134
|
|
Kopš: 23. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1426
Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU
| paldies! |
Offline | |
|
marihuans | 18. Dec 2012, 17:09 |
#4135
|
|
Kopš: 29. Mar 2005
Ziņojumi: 23186
Braucu ar: 4 x 666
| kāda informācija par VW Touareg ar 2.5tdi rindas vai 3.2 gāzi motoriem?
Kādas kaites,ir normāls auto vispār?
----------------- T: 203-65-203
|
Offline | |
|
UPSS | 18. Dec 2012, 17:17 |
#4136
|
|
Kopš: 12. Jan 2009
Ziņojumi: 867
Braucu ar:
| vw servisos ir TOUAREGU DIENAS |
Offline | |
|
|
ozo | 18. Dec 2012, 17:18 |
#4137
|
|
Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
| Pirmo gadu modeļus labāk nē Šefam bija pirmais Touareg Latvijā, bet tā arī visu laiku nostāvēja pie dīleriem par garantijas remontu. Pneimo piekare netur, elektro gļuki, kaut kādu mistisku iemeslu dēļ izlija visa eļļa no kartera (divreiz). Bija ko noņemties. Tie 2.5 un 3.2 motori arī īpaši nevelk to masu, pats arī baigi sen pabraucu, bet nu neko neatceros, ne to kā gāja ne to kā uzvedās uz ceļa. Varbūt ar vēlāku gadu modeļiem viss bija ok,paziņam bija 5.0D, tas gan gāja kā traks.
Šeit pat vienam poweristam bija Touareg, varbūt viņš zinās sīkāk. |
Offline | |
|
ATB | 18. Dec 2012, 17:27 |
#4138
|
|
Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
|
18 Dec 2012, 01:27:11 Varemix rakstīja:
E38 740iL USA ar kaut ko tehniski atšķiras no eiropas versijas?
Nezinu vai atšķiras (ja nu vienīgi ar aizmugurējās numurzīmes izmēru ), bet neiesaku ņemt ar 4.0 (M60B40) litrīgu dzinēju - tiem motorā blokā bija kaut kāds pārklājums, kas bija neizturīgs pret amerikāņu svina degvielu, līdz ar to šie v8 ātri izdila.
Cik zināms, tad ar 4.4 (jeb M62B44) tādu problēmu nebija |
Offline | |
|
7781 | 18. Dec 2012, 17:28 |
#4139
|
|
Kopš: 24. Jul 2010
Ziņojumi: 813
Braucu ar:
| bet arī ne visi, laikam pirms 94 gada bij tie sūdīgie vai kkā tā. |
Offline | |
|
ATB | 18. Dec 2012, 17:32 |
#4140
|
|
Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
|
18 Dec 2012, 17:28:59 7781 rakstīja:
bet arī ne visi, laikam pirms 94 gada bij tie sūdīgie vai kkā tā.
Te sīkāk:
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_7_Series_(E3" target="_blank" class="postlink">http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_7_Series_(E3
1995 E38 used an aluminium block with Nikasil plated cylinder bores - nickel containing silicon carbide particles. Unfortunately, excessive sulphur from fuel reacts adversely with the nickel, causing very slight blemishes in the top few millimeters of the cylinder bore[ Šo ziņu laboja ATB, 18 Dec 2012, 17:33:50 ] |
Offline | |
|