Online

Pašreiz BMWPower skatās 203 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
Arturiks
16. Dec 2012, 22:14 #4121

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9026

Braucu ar: 26 & 26 & 11

Un kas var būt ar e39 par 1k ls?
Offline
acha
16. Dec 2012, 22:17 #4122

Kopš: 10. Sep 2007

Ziņojumi: 1385

Braucu ar: e30 touring m60b40, e39 touring m62tub44, velo

Vienkārši nojāts līdz kliņķim. Pārsvarā jāts pālī.
Offline
karlo2
16. Dec 2012, 23:11 #4123

Kopš: 07. May 2008

No: Valmiera

Ziņojumi: 701

Braucu ar: BMW


16 Dec 2012, 22:17:37 acha rakstīja:
Vienkārši nojāts līdz kliņķim. Pārsvarā jāts pālī.


ir dzīvē redzēt pa ielām pārvietojoties,briesmīgs jau pa gabalu
Offline
stelloss
17. Dec 2012, 00:11 #4124

Kopš: 10. May 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 63

Braucu ar: e46 330ci

vai kādam ir info par šo eksemplāru ? ir kāds viņu skatījis dzīvē ? jo protams vadītāja sēdeklis ir smagi palietots...
BMW x5 e70
Offline
LA
17. Dec 2012, 00:23 #4125

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


16 Dec 2012, 22:14:18 Arturiks rakstīja:
Un kas var būt ar e39 par 1k ls?


Bez TA.
Offline
fleix
17. Dec 2012, 00:25 #4126

Kopš: 27. Jun 2006

Ziņojumi: 8379

Braucu ar: 22


17 Dec 2012, 00:11:47 stelloss rakstīja:
vai kādam ir info par šo eksemplāru ? ir kāds viņu skatījis dzīvē ? jo protams vadītāja sēdeklis ir smagi palietots...
BMW x5 e70
max 19k
Ieteiktu apskatit sho
x5
Offline
aldaris
17. Dec 2012, 18:51 #4127

Kopš: 22. Jun 2012

No: Ludza

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Par šo isku nav nekādu ziņu? Varbūt kāds skatījies? http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/318/emfjf.html
Offline
gatioe28
17. Dec 2012, 20:10 #4128

Kopš: 18. Dec 2003

No: Kandava

Ziņojumi: 471

Braucu ar: V8 440 NM , V8 2500 NM

Ir kāds info par šo x5?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/x5/ddjki.html
Offline
Varemix
18. Dec 2012, 01:27 #4129

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: serkociniem acis

E38 740iL USA ar kaut ko tehniski atšķiras no eiropas versijas?
Offline
janeks7
18. Dec 2012, 08:39 #4130

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3442

Braucu ar:


17 Dec 2012, 18:51:42 aldaris rakstīja:
Par šo isku nav nekādu ziņu? Varbūt kāds skatījies? http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/318/emfjf.html


Viss tur ir labi
Offline
anarchy
18. Dec 2012, 14:08 #4131

Kopš: 23. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1426

Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU

Vareetu luudzu kaads, kam pieejams csdd regjistrs uzsist info par apskates rez GP-5829. Vai varbuut kaads kko vel papildus zin? PALDIES<
Offline
zablockis92
18. Dec 2012, 14:14 #4132

Kopš: 19. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 844

Braucu ar: AMG,M


18 Dec 2012, 14:08:54 anarchy rakstīja:
Vareetu luudzu kaads, kam pieejams csdd regjistrs uzsist info par apskates rez GP-5829. Vai varbuut kaads kko vel papildus zin? PALDIES<



Pārbaudes veids: Atkārtota pārbaude
Marka, modelis: MERCEDES BENZ 300
Reģistrācijas numurs: GP5829
Nākošās apskates datums: 21.05.2013
Nobraukums: 298691
Novērtējums: 1 - Ar pieļaujamiem defektiem
CO (%): 0.59
CO paaugst.(%): 0.00
HC (ppm): 352.
Lambda: 0.
Degvielas veids: Benzīns
Pilna masa (kg): 1840
Pašmasa (kg): 1390

Detalizētais vērtējums:

Kods Novērtējums Trūkumi vai bojājumi
601 1 Nesošās konstrukcijas stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi.
802 1 Nelieli bojājumi atgāzu izplūdes sistēmā.
618 1 Nenozīmīga eļļas noplūde no motora (transmisijas)
204 1 Kreisais priekšējais miglas lukturis nav atbilstoši noregulēts.
703 1 Nedaudz bojāts barošanas iekārtas cauruļvads.
418 1 Neliela bremžu cauruļvadu korozija.
627 1 Nelieli priekšējā stikla (vējstikla) bojājumi.
Offline
DrumB
18. Dec 2012, 14:15 #4133

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


18 Dec 2012, 14:08:54 anarchy rakstīja:
Vareetu luudzu kaads, kam pieejams csdd regjistrs uzsist info par apskates rez GP-5829. Vai varbuut kaads kko vel papildus zin? PALDIES<

Pārbaudes veids: Atkārtota pārbaude
Marka, modelis: MERCEDES BENZ 300
Reģistrācijas numurs: GP5829
Nākošās apskates datums: 21.05.2013
Nobraukums: 298691
Novērtējums: 1 - Ar pieļaujamiem defektiem
CO (%): 0.59
CO paaugst.(%): 0.00
HC (ppm): 352.
Lambda: 0.
Degvielas veids: Benzīns
Pilna masa (kg): 1840
Pašmasa (kg): 1390

Detalizētais vērtējums:
Kods Novērtējums Trūkumi vai bojājumi
601 1 Nesošās konstrukcijas stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi.
802 1 Nelieli bojājumi atgāzu izplūdes sistēmā.
618 1 Nenozīmīga eļļas noplūde no motora (transmisijas)
204 1 Kreisais priekšējais miglas lukturis nav atbilstoši noregulēts.
703 1 Nedaudz bojāts barošanas iekārtas cauruļvads.
418 1 Neliela bremžu cauruļvadu korozija.
627 1 Nelieli priekšējā stikla (vējstikla) bojājumi.
Offline
anarchy
18. Dec 2012, 14:25 #4134

Kopš: 23. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1426

Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU

paldies!
Offline
marihuans
18. Dec 2012, 17:09 #4135

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

kāda informācija par VW Touareg ar 2.5tdi rindas vai 3.2 gāzi motoriem?

Kādas kaites,ir normāls auto vispār?

-----------------
T: 203-65-203
Offline
UPSS
18. Dec 2012, 17:17 #4136

Kopš: 12. Jan 2009

Ziņojumi: 867

Braucu ar:

vw servisos ir TOUAREGU DIENAS
Offline
ozo
18. Dec 2012, 17:18 #4137

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar

Pirmo gadu modeļus labāk nē Šefam bija pirmais Touareg Latvijā, bet tā arī visu laiku nostāvēja pie dīleriem par garantijas remontu. Pneimo piekare netur, elektro gļuki, kaut kādu mistisku iemeslu dēļ izlija visa eļļa no kartera (divreiz). Bija ko noņemties. Tie 2.5 un 3.2 motori arī īpaši nevelk to masu, pats arī baigi sen pabraucu, bet nu neko neatceros, ne to kā gāja ne to kā uzvedās uz ceļa. Varbūt ar vēlāku gadu modeļiem viss bija ok,paziņam bija 5.0D, tas gan gāja kā traks.
Šeit pat vienam poweristam bija Touareg, varbūt viņš zinās sīkāk.
Offline
ATB
18. Dec 2012, 17:27 #4138

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


18 Dec 2012, 01:27:11 Varemix rakstīja:
E38 740iL USA ar kaut ko tehniski atšķiras no eiropas versijas?


Nezinu vai atšķiras (ja nu vienīgi ar aizmugurējās numurzīmes izmēru ), bet neiesaku ņemt ar 4.0 (M60B40) litrīgu dzinēju - tiem motorā blokā bija kaut kāds pārklājums, kas bija neizturīgs pret amerikāņu svina degvielu, līdz ar to šie v8 ātri izdila.

Cik zināms, tad ar 4.4 (jeb M62B44) tādu problēmu nebija
Offline
7781
18. Dec 2012, 17:28 #4139

Kopš: 24. Jul 2010

Ziņojumi: 813

Braucu ar:

bet arī ne visi, laikam pirms 94 gada bij tie sūdīgie vai kkā tā.
Offline
ATB
18. Dec 2012, 17:32 #4140

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


18 Dec 2012, 17:28:59 7781 rakstīja:
bet arī ne visi, laikam pirms 94 gada bij tie sūdīgie vai kkā tā.


Te sīkāk:
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_7_Series_(E3" target="_blank" class="postlink">http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_7_Series_(E3

1995 E38 used an aluminium block with Nikasil plated cylinder bores - nickel containing silicon carbide particles. Unfortunately, excessive sulphur from fuel reacts adversely with the nickel, causing very slight blemishes in the top few millimeters of the cylinder bore

[ Šo ziņu laboja ATB, 18 Dec 2012, 17:33:50 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo