Online
Pašreiz BMWPower skatās 210 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 3. sērija E90
Autors | Ziņojums |
AV | 13. Sep 2016, 12:29 |
#4121
|
| Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17407
Braucu ar: 500
|
13 Sep 2016, 11:44:19 @km7 rakstīja:
500€ nav tik daudz, lai vienkārši nenomainītu veco DPF. Ļoti negribas kūpošu dīzeli
+500 | Offline | | |
6500 | 13. Sep 2016, 12:37 |
#4122
|
| Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
| cilveki sak beidzot pareizi domat
----------------- www.hgkracing.com | Offline | | |
HiJaCKeR | 13. Sep 2016, 14:35 |
#4123
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
|
13 Sep 2016, 11:19:23 @karro rakstīja:
a kā tur ir - pēc filtra izgriešanas pārējiem satiksmes dalībniekiem nav jāuzlabo salona filtri uz kkādiem mil standartiem, jo dīzeļa smirdoņa cērt elpu ciet?
vai DPFs ir tikai dūmu aizsega novēršanai
karro, nemāk dīzeli
p.s. labā ziņa gan ir tāda, ka pat vecāki dīzeļbmw ir +- civilizēti, no e39 jāuzmanās, daži e60 ir apšaubāmi, bet nu stāvēt sastrēgumā aiz dīzeļVAG ir ļoti savdabīga izklaide, jo tur ļoti bieži vissirslikti™
tur kārtīga indes gāze nāk ārā, indē tos kas aizmugurē brauc
varbūt ir kādi salona filtri, kas absorbē gāzes, ogles vai t.t.?[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 13 Sep 2016, 14:37:00 ] | Offline | | |
mm325 | 13. Sep 2016, 15:51 |
#4124
|
| Kopš: 20. Oct 2007
No: Valmiera
Ziņojumi: 1347
Braucu ar: zilu 4.6is
|
13 Sep 2016, 12:25:48 @BG rakstīja:
13 Sep 2016, 12:01:25 @smilee45 rakstīja:
Taisniba,ka viss kompii paliek,bet regeneracija tapat var notikt,līdz brīdim kad atkal uzmetas kļūda jau borta kompī
Saku vnk no pieredzes pašu mocija šī ķibele. 240tkm dūmainība 0,00 bez dpf. Tie aftermarket ,vai nebūs tā, ka aizcietēs ātrāk?
Bet nu kā jau viņš minēja,nepalīdzēja. Tad nu nav ko laiku un degvielu zemē mest un caur kompi var palaist reģenerāciju,redz,kad pedejo reizi bijusi un kāds jau ir pretspiediens dēļ aizcietējuša dpf. N
Man savējam neizdevās palaist,kamēr kļūda netika nodzēsta. To arī daudzos ārzemju forumos raksta. Btw cik tev rādīja pretspiedienu pēc reģenerācijas?
Nezinu, kādās mērvienībās, bet pirms reģenerācijas bija 128, pēc 8. Tas manā gadījumā. Brīvgaitā rūcot. | Offline | | |
ReG | 14. Sep 2016, 09:15 |
#4125
|
| Kopš: 21. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1218
Braucu ar: 335d
| E9x ir veca mašīna gluži kā e36.
Nafig tērēt 500e lai nebūtu dūmi?
Tie ir gandrīz 10% masīnas cenas | Offline | | |
Undefined | 14. Sep 2016, 09:28 |
#4126
|
| Kopš: 27. Sep 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1323
Braucu ar: BMW
| Vai e90 der diski no f30? Cik zinu, R17 e90 iznesums ET34 priekšā, bet F sērijai ET37 gan priekšā, gan aizmugurē. | Offline | | |
Kaross | 14. Sep 2016, 09:40 |
#4127
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
13 Sep 2016, 11:44:19 @km7 rakstīja:
Variants uzsildīt un noslāpēt un kāmēr kļudas nav stiept pa šoseju nedeva nekādus panākumus, mēģināšu vēl variantu ar kompi, ja nē tad tiešām 500€ nav tik daudz, lai vienkārši nenomainītu veco DPF. Ļoti negribas kūpošu dīzeli
P.s 2007 gada 2.0d arī stāv orģinālais AGM
Ja, ja protams, 500 Euro.
Tikai neviens savā domāšanā neiebrauc, ka tā kūpēšana arī nokauj to DPF. Tas nav brīnumu filtrs ko var likt virsū katram kūpošam Kamazam. Vispirms ir jānovērš tā kūpēšana un tad vari likt virsū jaunu filtru, lai arī viņš kalpotu.
Reizēm DPF nokaujas no liela nobraukuma. 300 - 350 000km, bet ne reti tas ir kāds defekts, kas to viecina. Un ar garantiju saku, ka tas 500 euro filtrs tev noies 5000 km ja viņu uzmetīsi tāpat vien virsū nepārbaudot visu dzinēju un atgāzes bez filtra.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
ReG | 14. Sep 2016, 09:43 |
#4128
|
| Kopš: 21. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1218
Braucu ar: 335d
| Tapēc labāk nodzert tos 500e | Offline | | |
|
Kaross | 14. Sep 2016, 09:44 |
#4129
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
13 Sep 2016, 12:01:25 @smilee45 rakstīja:
Taisniba,ka viss kompii paliek,bet regeneracija tapat var notikt,līdz brīdim kad atkal uzmetas kļūda jau borta kompī
Saku vnk no pieredzes pašu mocija šī ķibele. 240tkm dūmainība 0,00 bez dpf. Tie aftermarket ,vai nebūs tā, ka aizcietēs ātrāk?
Bet nu kā jau viņš minēja,nepalīdzēja. Tad nu nav ko laiku un degvielu zemē mest un caur kompi var palaist reģenerāciju,redz,kad pedejo reizi bijusi un kāds jau ir pretspiediens dēļ aizcietējuša dpf. N
Lielisks piemērs. Ja pareizi atceros, tad arī tev ņēmu ārā DPF. Dūmainība 0. Un kā ir pa ielu braucot, gaitā, slodzē?
Arī nav dūmu. Tas nozīmē, ka tev ar dzinēju viss ir lieliskā kārtībā.
Tāda sajūta, ka te lielākai daļai nav vispār nekāda spriestspēja par automašīnām un to uzbūvi. Tikai redz uz ielas kūpošu nobrauktu BMW. un viss. DPF izgriezts, pipec, traki. Tur taču DPF neesamība vainīga u.t.t.
Izklausās pēc šaurām pierītēm.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Bender | 14. Sep 2016, 09:53 |
#4130
|
| Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1839
Braucu ar: E91
| tups jautājums. cik daudzi no ravētājiem vispār pēc tam iesprings uz dūmainību, ja skatē ir pieļaujams 3? da tikai retais un gan jau arī tikai tāpēc, ka autiņš ir baltā krāsā!
kurš ta sunim asti luncinās, ja ne paši ravētāji | Offline | | |
6500 | 14. Sep 2016, 09:57 |
#4131
|
| Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
| ...neesu vel redzejis tadu auto kuram uz sanu fortackam ir uzlime chip un butu tiri izputeja gali
----------------- www.hgkracing.com | Offline | | |
dreimanis_lv | 14. Sep 2016, 10:09 |
#4132
|
| Kopš: 28. Mar 2008
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: two turbo on board
|
13 Sep 2016, 12:29:53 @AV rakstīja:
13 Sep 2016, 11:44:19 @km7 rakstīja:
500€ nav tik daudz, lai vienkārši nenomainītu veco DPF. Ļoti negribas kūpošu dīzeli
+500
Man uz e60 ar chip un visu DPF gali ir melni
Sprauslas pārbaudītas,visi filtri samainiti,coolera blīvslēgi saminiti.Nu varbut nedaudz uzlabojas rezultāts,bet tapat melni.
Tā kā 5.gadi un visi šie e90,60 jāliek zem preses lai nebūtu jādomā par melniem izpūtēju galiem | Offline | | |
AV | 14. Sep 2016, 10:25 |
#4133
|
| Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17407
Braucu ar: 500
| Jau 3.5g braucu ar cipotu e90 320d lci un izputeju gali joprojam ir tiri
EDIT: tikko gaaju garam auto, speciali nobraucu ar pirkstu pa izputeja trubas iekspusi - pirksts nekluva netirs [ Šo ziņu laboja AV, 14 Sep 2016, 11:03:36 ] | Offline | | |
none | 14. Sep 2016, 11:26 |
#4134
|
| Kopš: 19. Aug 2006
No: Cēsis
Ziņojumi: 93
Braucu ar: BMW E91 318d
|
14 Sep 2016, 10:09:38 @dreimanis_lv rakstīja:
13 Sep 2016, 12:29:53 @AV rakstīja:
13 Sep 2016, 11:44:19 @km7 rakstīja:
500€ nav tik daudz, lai vienkārši nenomainītu veco DPF. Ļoti negribas kūpošu dīzeli
+500
Man uz e60 ar chip un visu DPF gali ir melni
Sprauslas pārbaudītas,visi filtri samainiti,coolera blīvslēgi saminiti.Nu varbut nedaudz uzlabojas rezultāts,bet tapat melni.
Tā kā 5.gadi un visi šie e90,60 jāliek zem preses lai nebūtu jādomā par melniem izpūtēju galiem
neaizmirstam ka DPF galvenais mērķis ir NOx samazināšana un tas ka kvēpi parādās nozīmē, ka ar auto kautkas nav kārtībā un tādu ilgi DPF neglābs.
mums lielai daļai uz ekoloģiju ir piekāst, tāpēc izvēlamies lētāko variantu, izgriežot to DPF ārā. | Offline | | |
smilee45 | 14. Sep 2016, 12:12 |
#4135
|
| Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 987
Braucu ar:
|
14 Sep 2016, 10:25:55 @AV rakstīja:
Jau 3.5g braucu ar cipotu e90 320d lci un izputeju gali joprojam ir tiri
EDIT: tikko gaaju garam auto, speciali nobraucu ar pirkstu pa izputeja trubas iekspusi - pirksts nekluva netirs
Tas maz ir iespejams? Lai ari dumainiba man nav,bet pec dpf iznemsanas izputeja iekspuse ir melna,kas skiet absuluti normali un pienemami | Offline | | |
km7 | 14. Sep 2016, 12:16 |
#4136
|
| Kopš: 17. Jun 2011
Ziņojumi: 196
Braucu ar: E91
|
14 Sep 2016, 09:40:46 @Kaross rakstīja:
13 Sep 2016, 11:44:19 @km7 rakstīja:
Variants uzsildīt un noslāpēt un kāmēr kļudas nav stiept pa šoseju nedeva nekādus panākumus, mēģināšu vēl variantu ar kompi, ja nē tad tiešām 500€ nav tik daudz, lai vienkārši nenomainītu veco DPF. Ļoti negribas kūpošu dīzeli
P.s 2007 gada 2.0d arī stāv orģinālais AGM
Ja, ja protams, 500 Euro.
Tikai neviens savā domāšanā neiebrauc, ka tā kūpēšana arī nokauj to DPF. Tas nav brīnumu filtrs ko var likt virsū katram kūpošam Kamazam. Vispirms ir jānovērš tā kūpēšana un tad vari likt virsū jaunu filtru, lai arī viņš kalpotu.
Reizēm DPF nokaujas no liela nobraukuma. 300 - 350 000km,
bet ne reti tas ir kāds defekts, kas to viecina. Un ar garantiju saku, ka tas 500 euro filtrs tev noies 5000 km ja viņu uzmetīsi tāpat vien virsū nepārbaudot visu dzinēju un atgāzes bez filtra.
Tā jau būtu pilnīgi debila rīcība, bezjēgā iemest jaunu DPF, un neko nepārbaudīt, kāpēc tad iepriekšējais noklājās. Man vienkārši patīk, ka autiņam viss ir kā no rūpnīcas paredzēts, un viss darbojas, uzskatu, ka arī tāds auto ir vērtīgāks. | Offline | | |
|
smilee45 | 14. Sep 2016, 12:28 |
#4137
|
| Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 987
Braucu ar:
| Nu,ja vien to DPF Latvijas apstākļos būtu tik vienkārši turēt pie dzīvības. Bieži jau nepaspēj nobraukt vajadzīgo attālumu un pamazām DPF aizaug. No BMW pat rekomendētais ātrums 100km/h teorētiski ir aizliegts. Nesen pa Bez tabu gāja stāsts,ka Nisanam dīzelim (sieviete stāstija) vairāk neesot tāds uzrāviens,ja pareizi atminos 1gadu vecs auto,jo dpf aizaudzis,nejau dēļ nobraukta dzinēja,bet dēļ tā,ka netiek lielāki gabali nobraukti. | Offline | | |
Puce | 14. Sep 2016, 12:30 |
#4138
|
| Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Arī esmu redzējis ķīsēli, kuram ir 3"izplūde visā garumā, pārčipots nemaņā, nekādu katalizatoru vai DPF'u un izpūtēja gals ir tīrs visu laiku. Visa sāls slēpjas, ka dzinējs ir perfekts no visiem aspektiem.
Piekrītu viedoklim, ka likt virsū jaunu DPF un tai pašā laikā dzinējs nestrādā 100% korekti būtu naudas izšķiešana. Tieši tā ar būs, ka pēc dažiem tūkstošiem, tas jaunais DPF būs ciet un pa galam.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
HiJaCKeR | 14. Sep 2016, 12:31 |
#4139
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
|
14 Sep 2016, 12:28:43 @smilee45 rakstīja:
Nu,ja vien to DPF Latvijas apstākļos būtu tik vienkārši turēt pie dzīvības. Bieži jau nepaspēj nobraukt vajadzīgo attālumu un pamazām DPF aizaug. No BMW pat rekomendētais ātrums 100km/h teorētiski ir aizliegts. Nesen pa Bez tabu gāja stāsts,ka Nisanam dīzelim (sieviete stāstija) vairāk neesot tāds uzrāviens,ja pareizi atminos 1gadu vecs auto,jo dpf aizaudzis,nejau dēļ nobraukta dzinēja,bet dēļ tā,ka netiek lielāki gabali nobraukti.
priekš kam tad pirkt dīzeli, ja nebrauc lielus attālums? | Offline | | |
smilee45 | 14. Sep 2016, 12:35 |
#4140
|
| Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 987
Braucu ar:
| Es to minēju kā piemēru,ka nav tik vienkārši nobraukt pa Lv tos lielos attālumus. Pats strādāju Vācijā,takā gana tie kilometri skrien. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|