Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 210 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
AV
13. Sep 2016, 12:29 #4121

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500


13 Sep 2016, 11:44:19 @km7 rakstīja:
500€ nav tik daudz, lai vienkārši nenomainītu veco DPF. Ļoti negribas kūpošu dīzeli

+500
Offline
6500
13. Sep 2016, 12:37 #4122

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

cilveki sak beidzot pareizi domat

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
HiJaCKeR
13. Sep 2016, 14:35 #4123

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i


13 Sep 2016, 11:19:23 @karro rakstīja:
a kā tur ir - pēc filtra izgriešanas pārējiem satiksmes dalībniekiem nav jāuzlabo salona filtri uz kkādiem mil standartiem, jo dīzeļa smirdoņa cērt elpu ciet?
vai DPFs ir tikai dūmu aizsega novēršanai

karro, nemāk dīzeli

p.s. labā ziņa gan ir tāda, ka pat vecāki dīzeļbmw ir +- civilizēti, no e39 jāuzmanās, daži e60 ir apšaubāmi, bet nu stāvēt sastrēgumā aiz dīzeļVAG ir ļoti savdabīga izklaide, jo tur ļoti bieži vissirslikti™

tur kārtīga indes gāze nāk ārā, indē tos kas aizmugurē brauc

varbūt ir kādi salona filtri, kas absorbē gāzes, ogles vai t.t.?

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 13 Sep 2016, 14:37:00 ]

Offline
mm325
13. Sep 2016, 15:51 #4124

Kopš: 20. Oct 2007

No: Valmiera

Ziņojumi: 1347

Braucu ar: zilu 4.6is


13 Sep 2016, 12:25:48 @BG rakstīja:

13 Sep 2016, 12:01:25 @smilee45 rakstīja:
Taisniba,ka viss kompii paliek,bet regeneracija tapat var notikt,līdz brīdim kad atkal uzmetas kļūda jau borta kompī
Saku vnk no pieredzes pašu mocija šī ķibele. 240tkm dūmainība 0,00 bez dpf. Tie aftermarket ,vai nebūs tā, ka aizcietēs ātrāk?
Bet nu kā jau viņš minēja,nepalīdzēja. Tad nu nav ko laiku un degvielu zemē mest un caur kompi var palaist reģenerāciju,redz,kad pedejo reizi bijusi un kāds jau ir pretspiediens dēļ aizcietējuša dpf. N

Man savējam neizdevās palaist,kamēr kļūda netika nodzēsta. To arī daudzos ārzemju forumos raksta. Btw cik tev rādīja pretspiedienu pēc reģenerācijas?

Nezinu, kādās mērvienībās, bet pirms reģenerācijas bija 128, pēc 8. Tas manā gadījumā. Brīvgaitā rūcot.
Offline
ReG
14. Sep 2016, 09:15 #4125

Kopš: 21. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1218

Braucu ar: 335d

E9x ir veca mašīna gluži kā e36.
Nafig tērēt 500e lai nebūtu dūmi?
Tie ir gandrīz 10% masīnas cenas
Offline
Undefined
14. Sep 2016, 09:28 #4126

Kopš: 27. Sep 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1323

Braucu ar: BMW

Vai e90 der diski no f30? Cik zinu, R17 e90 iznesums ET34 priekšā, bet F sērijai ET37 gan priekšā, gan aizmugurē.
Offline
Kaross
14. Sep 2016, 09:40 #4127

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


13 Sep 2016, 11:44:19 @km7 rakstīja:
Variants uzsildīt un noslāpēt un kāmēr kļudas nav stiept pa šoseju nedeva nekādus panākumus, mēģināšu vēl variantu ar kompi, ja nē tad tiešām 500€ nav tik daudz, lai vienkārši nenomainītu veco DPF. Ļoti negribas kūpošu dīzeli

P.s 2007 gada 2.0d arī stāv orģinālais AGM


Ja, ja protams, 500 Euro.
Tikai neviens savā domāšanā neiebrauc, ka tā kūpēšana arī nokauj to DPF. Tas nav brīnumu filtrs ko var likt virsū katram kūpošam Kamazam. Vispirms ir jānovērš tā kūpēšana un tad vari likt virsū jaunu filtru, lai arī viņš kalpotu.
Reizēm DPF nokaujas no liela nobraukuma. 300 - 350 000km, bet ne reti tas ir kāds defekts, kas to viecina. Un ar garantiju saku, ka tas 500 euro filtrs tev noies 5000 km ja viņu uzmetīsi tāpat vien virsū nepārbaudot visu dzinēju un atgāzes bez filtra.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
ReG
14. Sep 2016, 09:43 #4128

Kopš: 21. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1218

Braucu ar: 335d

Tapēc labāk nodzert tos 500e
Offline
Kaross
14. Sep 2016, 09:44 #4129

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


13 Sep 2016, 12:01:25 @smilee45 rakstīja:
Taisniba,ka viss kompii paliek,bet regeneracija tapat var notikt,līdz brīdim kad atkal uzmetas kļūda jau borta kompī
Saku vnk no pieredzes pašu mocija šī ķibele. 240tkm dūmainība 0,00 bez dpf. Tie aftermarket ,vai nebūs tā, ka aizcietēs ātrāk?
Bet nu kā jau viņš minēja,nepalīdzēja. Tad nu nav ko laiku un degvielu zemē mest un caur kompi var palaist reģenerāciju,redz,kad pedejo reizi bijusi un kāds jau ir pretspiediens dēļ aizcietējuša dpf. N


Lielisks piemērs. Ja pareizi atceros, tad arī tev ņēmu ārā DPF. Dūmainība 0. Un kā ir pa ielu braucot, gaitā, slodzē?
Arī nav dūmu. Tas nozīmē, ka tev ar dzinēju viss ir lieliskā kārtībā.

Tāda sajūta, ka te lielākai daļai nav vispār nekāda spriestspēja par automašīnām un to uzbūvi. Tikai redz uz ielas kūpošu nobrauktu BMW. un viss. DPF izgriezts, pipec, traki. Tur taču DPF neesamība vainīga u.t.t.
Izklausās pēc šaurām pierītēm.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Bender
14. Sep 2016, 09:53 #4130

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1839

Braucu ar: E91

tups jautājums. cik daudzi no ravētājiem vispār pēc tam iesprings uz dūmainību, ja skatē ir pieļaujams 3? da tikai retais un gan jau arī tikai tāpēc, ka autiņš ir baltā krāsā!

kurš ta sunim asti luncinās, ja ne paši ravētāji
Offline
6500
14. Sep 2016, 09:57 #4131

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

...neesu vel redzejis tadu auto kuram uz sanu fortackam ir uzlime chip un butu tiri izputeja gali

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
dreimanis_lv
14. Sep 2016, 10:09 #4132

Kopš: 28. Mar 2008

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: two turbo on board


13 Sep 2016, 12:29:53 @AV rakstīja:

13 Sep 2016, 11:44:19 @km7 rakstīja:
500€ nav tik daudz, lai vienkārši nenomainītu veco DPF. Ļoti negribas kūpošu dīzeli

+500

Man uz e60 ar chip un visu DPF gali ir melni
Sprauslas pārbaudītas,visi filtri samainiti,coolera blīvslēgi saminiti.Nu varbut nedaudz uzlabojas rezultāts,bet tapat melni.
Tā kā 5.gadi un visi šie e90,60 jāliek zem preses lai nebūtu jādomā par melniem izpūtēju galiem
Offline
AV
14. Sep 2016, 10:25 #4133

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500

Jau 3.5g braucu ar cipotu e90 320d lci un izputeju gali joprojam ir tiri

EDIT: tikko gaaju garam auto, speciali nobraucu ar pirkstu pa izputeja trubas iekspusi - pirksts nekluva netirs

[ Šo ziņu laboja AV, 14 Sep 2016, 11:03:36 ]

Offline
none
14. Sep 2016, 11:26 #4134

Kopš: 19. Aug 2006

No: Cēsis

Ziņojumi: 93

Braucu ar: BMW E91 318d


14 Sep 2016, 10:09:38 @dreimanis_lv rakstīja:

13 Sep 2016, 12:29:53 @AV rakstīja:

13 Sep 2016, 11:44:19 @km7 rakstīja:
500€ nav tik daudz, lai vienkārši nenomainītu veco DPF. Ļoti negribas kūpošu dīzeli

+500

Man uz e60 ar chip un visu DPF gali ir melni
Sprauslas pārbaudītas,visi filtri samainiti,coolera blīvslēgi saminiti.Nu varbut nedaudz uzlabojas rezultāts,bet tapat melni.
Tā kā 5.gadi un visi šie e90,60 jāliek zem preses lai nebūtu jādomā par melniem izpūtēju galiem

neaizmirstam ka DPF galvenais mērķis ir NOx samazināšana un tas ka kvēpi parādās nozīmē, ka ar auto kautkas nav kārtībā un tādu ilgi DPF neglābs.
mums lielai daļai uz ekoloģiju ir piekāst, tāpēc izvēlamies lētāko variantu, izgriežot to DPF ārā.
Offline
smilee45
14. Sep 2016, 12:12 #4135

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 987

Braucu ar:


14 Sep 2016, 10:25:55 @AV rakstīja:
Jau 3.5g braucu ar cipotu e90 320d lci un izputeju gali joprojam ir tiri

EDIT: tikko gaaju garam auto, speciali nobraucu ar pirkstu pa izputeja trubas iekspusi - pirksts nekluva netirs
Tas maz ir iespejams? Lai ari dumainiba man nav,bet pec dpf iznemsanas izputeja iekspuse ir melna,kas skiet absuluti normali un pienemami
Offline
km7
14. Sep 2016, 12:16 #4136

Kopš: 17. Jun 2011

Ziņojumi: 196

Braucu ar: E91


14 Sep 2016, 09:40:46 @Kaross rakstīja:

13 Sep 2016, 11:44:19 @km7 rakstīja:
Variants uzsildīt un noslāpēt un kāmēr kļudas nav stiept pa šoseju nedeva nekādus panākumus, mēģināšu vēl variantu ar kompi, ja nē tad tiešām 500€ nav tik daudz, lai vienkārši nenomainītu veco DPF. Ļoti negribas kūpošu dīzeli

P.s 2007 gada 2.0d arī stāv orģinālais AGM


Ja, ja protams, 500 Euro.
Tikai neviens savā domāšanā neiebrauc, ka tā kūpēšana arī nokauj to DPF. Tas nav brīnumu filtrs ko var likt virsū katram kūpošam Kamazam. Vispirms ir jānovērš tā kūpēšana un tad vari likt virsū jaunu filtru, lai arī viņš kalpotu.
Reizēm DPF nokaujas no liela nobraukuma. 300 - 350 000km,
bet ne reti tas ir kāds defekts, kas to viecina. Un ar garantiju saku, ka tas 500 euro filtrs tev noies 5000 km ja viņu uzmetīsi tāpat vien virsū nepārbaudot visu dzinēju un atgāzes bez filtra.


Tā jau būtu pilnīgi debila rīcība, bezjēgā iemest jaunu DPF, un neko nepārbaudīt, kāpēc tad iepriekšējais noklājās. Man vienkārši patīk, ka autiņam viss ir kā no rūpnīcas paredzēts, un viss darbojas, uzskatu, ka arī tāds auto ir vērtīgāks.
Offline
smilee45
14. Sep 2016, 12:28 #4137

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 987

Braucu ar:

Nu,ja vien to DPF Latvijas apstākļos būtu tik vienkārši turēt pie dzīvības. Bieži jau nepaspēj nobraukt vajadzīgo attālumu un pamazām DPF aizaug. No BMW pat rekomendētais ātrums 100km/h teorētiski ir aizliegts. Nesen pa Bez tabu gāja stāsts,ka Nisanam dīzelim (sieviete stāstija) vairāk neesot tāds uzrāviens,ja pareizi atminos 1gadu vecs auto,jo dpf aizaudzis,nejau dēļ nobraukta dzinēja,bet dēļ tā,ka netiek lielāki gabali nobraukti.
Offline
Puce
14. Sep 2016, 12:30 #4138

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Arī esmu redzējis ķīsēli, kuram ir 3"izplūde visā garumā, pārčipots nemaņā, nekādu katalizatoru vai DPF'u un izpūtēja gals ir tīrs visu laiku. Visa sāls slēpjas, ka dzinējs ir perfekts no visiem aspektiem.

Piekrītu viedoklim, ka likt virsū jaunu DPF un tai pašā laikā dzinējs nestrādā 100% korekti būtu naudas izšķiešana. Tieši tā ar būs, ka pēc dažiem tūkstošiem, tas jaunais DPF būs ciet un pa galam.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
HiJaCKeR
14. Sep 2016, 12:31 #4139

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i


14 Sep 2016, 12:28:43 @smilee45 rakstīja:
Nu,ja vien to DPF Latvijas apstākļos būtu tik vienkārši turēt pie dzīvības. Bieži jau nepaspēj nobraukt vajadzīgo attālumu un pamazām DPF aizaug. No BMW pat rekomendētais ātrums 100km/h teorētiski ir aizliegts. Nesen pa Bez tabu gāja stāsts,ka Nisanam dīzelim (sieviete stāstija) vairāk neesot tāds uzrāviens,ja pareizi atminos 1gadu vecs auto,jo dpf aizaudzis,nejau dēļ nobraukta dzinēja,bet dēļ tā,ka netiek lielāki gabali nobraukti.

priekš kam tad pirkt dīzeli, ja nebrauc lielus attālums?
Offline
smilee45
14. Sep 2016, 12:35 #4140

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 987

Braucu ar:

Es to minēju kā piemēru,ka nav tik vienkārši nobraukt pa Lv tos lielos attālumus. Pats strādāju Vācijā,takā gana tie kilometri skrien.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo