Online

Pašreiz BMWPower skatās 131 viesi un 28 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Darba tirgus

AutorsZiņojums
him
04. Sep 2009, 16:27 #4121

Kopš: 13. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 9066

Braucu ar:

Vajag darbu cilvēkam, strādā ļoti godprātīgi. Izglītība: RTU automobilsti un RVT koki, A BE CE kategorijas. Valodas: latviešu, krievu, angļu. Var ļoti labi strādāt gan ar tehniskām lietām (elektronika, drošības sistēmas, utt., liela pieredze) gan ir strādājis ļoti lielos un populāros uzņēmumos par menedžeri. Pašlaik ir gatavs kautvai uz kāda busa vai smāgā strādāt, lai tik būtu darbs vismaz pagaidām, bet nu, protams, ka tiek gaidīti labi piedāvājumi. Kaspichu nav

Rakstīt PM. Atbildēšu uz jautājumiem.

[ Šo ziņu laboja him, 04 Sep 2009, 16:38:17 ]

Offline
him
04. Sep 2009, 16:55 #4122

Kopš: 13. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 9066

Braucu ar:


04 Sep 2009, 16:51:59 alvisrobeznieks rakstīja:
Meklēju kādu haltūriņu,varu kkur sutku nosē'det un kko pasargāt. Kādas 5-6 reizes mēnesī

Es arī Paralēli mācībām, pirmdienas, trešdienas brīvas, var vakaros. B kat., varētu kādu busu stūrēt.
Offline
gael
04. Sep 2009, 17:10 #4123

Kopš: 27. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 275

Braucu ar: E46 320d

Veidoju mājaslapas par saprātīgām cenām. Dizains + kods. Var gan oficiāli, gan neoficiāli Ja kādam interesē - PM.

[ Šo ziņu laboja gael, 04 Sep 2009, 17:11:25 ]

Offline
Siipols
07. Sep 2009, 13:25 #4124

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

Varu piedavat neregulārus darbiņus,saistiti ar vieglo,un smago auto remontiem,-pārbūvi!
Šodien jau vajadzetu palidzet-Ikšķilē.
Aldziņa kā strādā ,cik centīgi un prasmigi,no 5 lidz 20 ls dienā!
Ja kadam ir velme šodien,un rīt paskrūvet autovedēju mazo tad zvani!
28447454

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
12
07. Sep 2009, 13:28 #4125

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.

Esmu darba meklējumos.
Ir A, BE, CE,DE, kategorijas, Ir digitālā tahogrāfa karte, drīz būs Krievijas vīza. ja kas pm.
Offline
e34
07. Sep 2009, 14:42 #4126

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3999

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL

var piedāvāt kko haltūru veidā,ir buss 9v,bet var pārtapt par kravinieku
Offline
Driver
07. Sep 2009, 14:54 #4127

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

runajot par atalgijuma teemu.

pec pieredzes varu teikt, ka agrak kad bija lielaka skaidriba ar telefona numuru piederibu, tad % 90 vareja pateikt pec shefa vai potencialas darbavietas mobila tel operatora vai ir vispar jega iet uz darba interviju.
ja numurs nebija LMT, bet gan TELE2(BALTCOM), tad prieksha sagadija "ziids" vai kapeikpisejs/appisejs un pec darba intervijas bija atkal skaidrs, ka papists laiks nakot uz interviju.

kaa ari pec dazam citam sikam vizualam darbinieku pazimem es maceju jau saprast cik labi/slikti ir konkretaja uznjemuma.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kristapz
07. Sep 2009, 14:56 #4128

Kopš: 23. Sep 2002

Ziņojumi: 3658

Braucu ar: .

Driver, Tu tachu nerunaa nopietni?
Offline
Driver
07. Sep 2009, 15:01 #4129

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


07 Sep 2009, 14:56:22 kristapz rakstīja:
Driver, Tu tachu nerunaa nopietni?

ja par telefoniem, tad pilnigi nopietni
gadus 10 atpakal tas bija vel raditajs!

normaliem darijumu cilvekiem numuri sakas
91, 92, 93, bet visadiem parejiem 94-98.

zinu, ka pasham sobrid ir Tele2 pieslegums, bet kad sen atpakal ar putam uz lupam un jebkuru summu gribeju pariet ar savu nr uz LMT, tad pakalpojums netika piedavats. bet sobrid, kad opearators mainti var, jau man ir daleji po un slinkums to darit.

gribi tici, gribi nee

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
zuums
07. Sep 2009, 15:12 #4130

Kopš: 09. Aug 2008

Ziņojumi: 1186

Braucu ar: m20 M/// Pack TURBO

Ja nu kāds meklē autokrāsotāju,vai ko tamlīdzīgu,tad varu pieteikties!!! Ir pieredze...vnk.pašam tagad nav vieta,kur to visu realizēt!!! Ja ir kādi piedāvājumi-gaidu PM!
Offline
DFS
07. Sep 2009, 15:13 #4131

Kopš: 08. Feb 2004

Ziņojumi: 15278

Braucu ar: 979

meklēju steidzami darbu! b kategorijas autovadītāja apliecība,savs auto.ļoti labas angļu,vācu valodas un krievu valodas zināšanas.izglītība - nepabeigta augstākā pagaidām(juristi). Vislabāk,ja būtu darbs ar vācu valodu saistībā!!!
PM vai 29334241
Offline
rosigais
07. Sep 2009, 15:19 #4132

Kopš: 05. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4512

Braucu ar: nekārtību


07 Sep 2009, 15:01:19 Driver rakstīja:

07 Sep 2009, 14:56:22 kristapz rakstīja:
Driver, Tu tachu nerunaa nopietni?

ja par telefoniem, tad pilnigi nopietni
gadus 10 atpakal tas bija vel raditajs!

normaliem darijumu cilvekiem numuri sakas
91, 92, 93, bet visadiem parejiem 94-98.


man sakas ar 93, piedavajiet labu darbu, esmu multimakslinieks, PM
Offline
viagris
07. Sep 2009, 15:24 #4133

Kopš: 06. Jul 2004

Ziņojumi: 4677

Braucu ar:

Man 9137
Offline
Puuchuks
07. Sep 2009, 15:36 #4134

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW

Driver, tava shēma ir daļēji pareiza, bet ne pilnībā - ja nemaldos, LMT numuru hronoloģija bija - 933, 934 (NMT standarts), tad 92 (pirmie GSM numuri), 94, 91, utt.

tātad, tādi "īsteni krutie" būtu tie, kam ir 920, un kam tāds numurs ir jau padsmit gadus - pārejot no NMT un GSM standartu, LMT nepiedāvāja saglabāt 93 numuru - tagad esošie 93 ir iedoti atkārtoti, tātad var būt arī pirmklasniekam.

jautājums - kā "uz sitiena" konstatēt, vai sarunu biedra numurs 9201 ir viņa jau no 1994. gada, vai tas ir dabūts 10 gadus vēlāk?
Offline
markelis
07. Sep 2009, 15:41 #4135

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12876

Braucu ar: eFku


07 Sep 2009, 15:36:46 Puuchuks rakstīja:
Driver, tava shēma ir daļēji pareiza, bet ne pilnībā - ja nemaldos, LMT numuru hronoloģija bija - 933, 934 (NMT standarts), tad 92 (pirmie GSM numuri), 94, 91, utt.

tātad, tādi "īsteni krutie" būtu tie, kam ir 920, un kam tāds numurs ir jau padsmit gadus - pārejot no NMT un GSM standartu, LMT nepiedāvāja saglabāt 93 numuru - tagad esošie 93 ir iedoti atkārtoti, tātad var būt arī pirmklasniekam.

jautājums - kā "uz sitiena" konstatēt, vai sarunu biedra numurs 9201 ir viņa jau no 1994. gada, vai tas ir dabūts 10 gadus vēlāk?


Offline
susurs32
07. Sep 2009, 15:42 #4136

Kopš: 09. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 419

Braucu ar: četriem baltiem ratiem


07 Sep 2009, 15:01:19 Driver rakstīja:

07 Sep 2009, 14:56:22 kristapz rakstīja:
Driver, Tu tachu nerunaa nopietni?

ja par telefoniem, tad pilnigi nopietni
gadus 10 atpakal tas bija vel raditajs!

normaliem darijumu cilvekiem numuri sakas
91, 92, 93, bet visadiem parejiem 94-98.

zinu, ka pasham sobrid ir Tele2 pieslegums, bet kad sen atpakal ar putam uz lupam un jebkuru summu gribeju pariet ar savu nr uz LMT, tad pakalpojums netika piedavats. bet sobrid, kad opearators mainti var, jau man ir daleji po un slinkums to darit.

gribi tici, gribi nee


iršana! es pats vienu brīdi strādāju pie viena miljonāra,..ar astroloģiju viņš plānoja darbus un darījumus,bet cilvēkus viņam vajadzēja,lai darbu dara, ja nestrādā, tad ar kāju pa pakaļu! laiku netērēja tel. numuru zīlēšani.
Offline
Driver
07. Sep 2009, 15:45 #4137

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


07 Sep 2009, 15:36:46 Puuchuks rakstīja:
Driver, tava shēma ir daļēji pareiza, bet ne pilnībā - ja nemaldos, LMT numuru hronoloģija bija - 933, 934 (NMT standarts), tad 92 (pirmie GSM numuri), 94, 91, utt.

tātad, tādi "īsteni krutie" būtu tie, kam ir 920, un kam tāds numurs ir jau padsmit gadus - pārejot no NMT un GSM standartu, LMT nepiedāvāja saglabāt 93 numuru - tagad esošie 93 ir iedoti atkārtoti, tātad var būt arī pirmklasniekam.

jautājums - kā "uz sitiena" konstatēt, vai sarunu biedra numurs 9201 ir viņa jau no 1994. gada, vai tas ir dabūts 10 gadus vēlāk?

par shemu niedzilinasos, iespejams drusku kludos.
bet noteicoshais sitaja diskusija ir operators - vai viss uznjemuma ir max pa leeto vai pa normalo.

un piekritisi, ka parasti lielie "ekonometaji" ekonome maximali uz visu ko vien iespejams. gan kur vajag, gan kur nee.

un ganjau tev ari ir bijusi "grutie klienti", kuriem ir bijusjas parasti finansiala rakstura problemas saistitas ar norkiniem.
cik % no tiem bija LMT tikla abonenti un cik tele2?

iedomasimies situaciju:

gadi kadi 8 atpakal, kad tele2 bija vel sudigaka zona. tu saruna darba interviju firmaa xxx, kad esi klat un zvani sefam (parasti) saka :"laipni ludzam tele2", zvani velreiz pacelj taspats cilveks, ar kuru pirmstam kautkad runaji, bet pusi sarunas nesaproti (nedzirdi), tik sadzirdi, ka saka "pec 20min bushu klat".
pec 25min aiz stura paradas ford scorpio vai pasats un parsledzot robus atskan siks gazes iekartas saviens (vai nojata dizelja kvepi no izputeja). izkapj autoservisa (vai kada cita maza vai videji maza uznemuma sefs), atvainojas, ka nokavjeis, jo visu dienu jau visu kavee, tapec ka kadu vai kads vinju nav varejis sazvanit un laicigi pabridinat par kautko. ka ari atvainojas, ka nebija iespejams (firmas sefu!) sazvanit, jo stavot sastreguma un atrodoties mashina zem tiltiem pazud zona.

turpinot sarunu kabineta un nonakot lidz velamajam atalgojuma tas skopais cilveks ir gatavs maksat menesi tik, cik citur maksaa par nedelju.
kad sac iebilst pasaka, ka ta vinja uznjemuma visi sanjem un visiem ir labi. tie visi ir alkani, zalji gurkji vai veci krakji-pensionari.

tikai nianse tada ka atverot darba piedabajums vel pec pusgada vai gada tas pats uznjemums veljoprojam mekle darbinieku (-us)

varbut biki parspilets, bet taa ir bijis un tadu uznemumu ir ne mazums.

ir lietas un ko var pist kapeiku un uz ko nee

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
walder
07. Sep 2009, 15:50 #4138

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8548

Braucu ar: 7 seat MPV

Man ir 92 un numurs ņemts no LMT pirms 9 gadiem!

[ Šo ziņu laboja walder, 07 Sep 2009, 15:50:51 ]

Offline
Driver
07. Sep 2009, 15:55 #4139

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

P.S. sobrid luret uz numuru piederibu vairs nav lielas jegas, bet reizem ir interesanti.

tie, kas agrak bija izmantojushi abu operatoru pakapojums, sapratis kur ir visa sals - ka reizem telefons ir paredzets, lai vartu sazvanit vienmer un visur, nevis lai vakaraa pec nakts tarifiem (agrak taa bija laikam) pa leeto pazvanitu omei.

un ir man pasam bijusi gadijumi, kad esmu bijis gatavs maksat kaut 5ls/min. lai varetu kadu sazvanit tulit un tagad, nevis citur un velak.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
rosigais
07. Sep 2009, 15:55 #4140

Kopš: 05. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4512

Braucu ar: nekārtību


07 Sep 2009, 15:36:46 Puuchuks rakstīja:
Driver, tava shēma ir daļēji pareiza, bet ne pilnībā - ja nemaldos, LMT numuru hronoloģija bija - 933, 934 (NMT standarts), tad 92 (pirmie GSM numuri), 94, 91, utt.

tātad, tādi "īsteni krutie" būtu tie, kam ir 920, un kam tāds numurs ir jau padsmit gadus - pārejot no NMT un GSM standartu, LMT nepiedāvāja saglabāt 93 numuru - tagad esošie 93 ir iedoti atkārtoti, tātad var būt arī pirmklasniekam.

jautājums - kā "uz sitiena" konstatēt, vai sarunu biedra numurs 9201 ir viņa jau no 1994. gada, vai tas ir dabūts 10 gadus vēlāk?

tiešām nekļūdies? man nr ir no NMT laikiem un sākas ar 936, atceros kad vēl pārgāja uz GSM LMT piedāvāja 80ls atlaidi jaunam telefonam trodeks veikalos vai arī atlaidi no rēķina
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo