Online

Pašreiz BMWPower skatās 223 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
janexz
12. Aug 2020, 21:54 #4101

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8058

Braucu ar: Euro 4


12 Aug 2020, 21:40:46 @kexxx rakstīja:

12 Aug 2020, 21:17:48 @janexz rakstīja:
Tā kā galvenie benzīnpuikas tusējas šeit, tad jautājums arī šeit. M54 jau labu laiku sen ir noravēti oem katalizatori ar izplūdes kolektoru. Uz TA tika izmantots e85 priekš atgāzēm. Gadus 3 bija ok, šogad nav. Setups un nekas cits nav mainīts. Uz kuru pusi parakties?


Kas tieši nav ok? Co? Ch? Ja CH augsts- degviela nesadeg, varētu būt kaut vai sveces pusbeigtas... vsi spole/-s Vai vēl kkādi iemesli...

CO uz paaugstinātiem apgriezieniem. Norma 0.3, man 0.48
Offline
Bimmer
17. Aug 2020, 11:02 #4102

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24385

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Oho, Kaspar, ieteiksi 6.5" skaļruņu skandu, kurai pie -6 db ir 19 Hz? Nu, tā, cenā līdz 2k eiro.
Offline
Bimmer
17. Aug 2020, 11:33 #4103

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24385

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

-6 db tādēļ, ka leģitīmi ražotāji, ja specifikācijā nenorāda, pie kāda krituma diapazons norādīts, vienmēr ar to domājuši F6. Vai, ja vēlas piepacelt atdeves zemākā gala ciparu specenē, tad speciāli piebilst "room enhanced". Šajā specenē nekā no tā nebija piebilsts, tādēļ ir jānorāda cilvēkam, ka tā "white van" uzņēmuma rakstītā nav salīdzināma ar īstu ražotāju specenēm.
Offline
Bimmer
17. Aug 2020, 22:37 #4104

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24385

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Pirmkārt, kur tieši Magnat kontekstā tās apcēlu par faktu, ka tām ir 6.5" izmērā skaļrunis?
Otrkārt, nonāc pats ar sevi pretrunās - 3 joslas vienmēr būs labākas par 2 joslām, saki? S90 ir 3 joslas, tad jau tās joprojām ir labākas par vairumu līdz pat mūsdienām saražoto skandu.
Offline
janexz
18. Aug 2020, 23:03 #4105

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8058

Braucu ar: Euro 4


18 Aug 2020, 14:07:13 @DM-101 rakstīja:


ja auto ir regjistreets peec 2000.gada un tam jaatbilst EU4, bez CO katiem tas TA nevarees iziet NEKAADI!

Var var. Ir darīts.
Offline
josi
20. Aug 2020, 14:40 #4106

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf

Es nezinu, kādā formātā adapteris to saņem no iekārtas (analogi vai kā external DAC), bet uz galvu tiek padots analogais signāls caur Aux-IN.
Offline
Negantelis
20. Aug 2020, 14:56 #4107

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1462

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.


20 Aug 2020, 14:14:25 @DM-101 rakstīja:

20 Aug 2020, 13:05:59 @Negantelis rakstīja:



Vai šādai elektriskajai reikai,regulējas tas cik stingri,viegli viņa atgriežas vidējā pozīcijā un vispāt staigā. Vaibarī to nosaka tikai pārnesumu attiecība un elektromotora darbība "īstajos brīžos"?

Meklēju vainu,iespējams tur kur tās nav.

Braucot virs 100 un paraujot stūri tā nevis atgriežas viduspozīcijā un nostājas mierā,bet vēl nošūpojas uz abām pusēm.


es pienjemu, ka to vareetu dariit DTC, lai maiznaatu drota shuuposhanos peec taada strauja manevra. Nu, alja - lai tu neparautu graavii.


Nē tas nav DTC, to taču var uzreiz just.
Offline
kkas
20. Aug 2020, 15:18 #4108

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9319

Braucu ar: Alfu


18 Aug 2020, 13:17:50 @DM-101 rakstīja:

17 Aug 2020, 16:12:39 @kkas rakstīja:
pie Gvidis Valmieras ielā kādam ir normāla pieredze? cenas detaļām tur ir le pisec. NRF kondensātoram cena 180 eur ar pvn, lai gan kaut tajā pašā eparts var dabūt drusku zem 100.
remonta tāme ar tāda kaspichveidīga, bet tas tā.

p.s. autokondicionieri.lv atvaļinājumā līdz 31.08


Kaspichveidiiga noziimee - liek jaunas detaljas un saprot,kas jaamaina? Nee,nu viss jau taadiem kapeikpishiem kaa tev - ieliek lietotus suudus,un peec 2 nedeeljaam vari braukt atkal remonteet..


tāme jau normāla, kā pēc grāmatas. ne tik detaļas, detaļas pats lētais gals pa kosmosu, cik ūber rūpīgi visus raiātorus izmazgāt, jaunu salona filtru un vēl ozonēt.
finālā tāpat kapeika ir iefista, jo pafišoties citā vietā ar uzpildi, ac dod ārā spiedienus, tmp. uc kā vajag, tik randomā pa retam atrubās uz brīdi. tā kā kkad jau būs jāremontē, ticamāk nākamajam īpašniekam
backstorijs tāds, ka pēc uzpildes pie lielveikala ac pārstāja darboties vispār, tipa kompresors RIP.

[ Šo ziņu laboja kkas, 20 Aug 2020, 15:21:30 ]

Offline
Negantelis
20. Aug 2020, 19:25 #4109

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1462

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.


20 Aug 2020, 15:55:25 @DM-101 rakstīja:

20 Aug 2020, 14:56:46 @Negantelis rakstīja:

20 Aug 2020, 14:14:25 @DM-101 rakstīja:

20 Aug 2020, 13:05:59 @Negantelis rakstīja:
[https://cdn11.bigcommerce.com/s-dals72eswg/images/stencil/1280x1280/products/32369/311814/IMG_7663__87950.1595621419.jpg?c=2&imbypass=on[/IMG]


Vai šādai elektriskajai reikai,regulējas tas cik stingri,viegli viņa atgriežas vidējā pozīcijā un vispāt staigā. Vaibarī to nosaka tikai pārnesumu attiecība un elektromotora darbība "īstajos brīžos"?

Meklēju vainu,iespējams tur kur tās nav.

Braucot virs 100 un paraujot stūri tā nevis atgriežas viduspozīcijā un nostājas mierā,bet vēl nošūpojas uz abām pusēm.


es pienjemu, ka to vareetu dariit DTC, lai maiznaatu drota shuuposhanos peec taada strauja manevra. Nu, alja - lai tu neparautu graavii.


Nē tas nav DTC, to taču var uzreiz just.


bet pag, kas/kaa citaadi tev var stuuri taa groziit [aktiivo reiku]? tur tak motors!


Nu nejau kā kuģim vētrā grozas,bet nostaigā.
Offline
sys9291
20. Aug 2020, 20:58 #4110

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


20 Aug 2020, 15:54:21 @DM-101 rakstīja:

20 Aug 2020, 14:40:33 @josi rakstīja:
Es nezinu, kādā formātā adapteris to saņem no iekārtas (analogi vai kā external DAC), bet uz galvu tiek padots analogais signāls caur Aux-IN.



labs.
tas ir sadaljas - taapat kaadreiz dariija Alpine galvas.
It kaa pa smuko - vadiiba no podzinjaam, viss pa glauno. Bet skanja - analogi. Tb., veelreiz - ciparojam, utjpr.
Turklaat, bez iluuzijaam - iPhone iebuuvetais DAC tachu ir simbolisks.

Vissviestainaakais, ka iPhone: dargaa gala iekaarta; BMW - daargaa gala auto, bet sazinja normaali nenotiek suudiigaak kaa USB flaska caur mulf/kombi

da labi - ar F sēriju un ābolu viss ir labi - no āboļa skan pat labāk nekā pārnesot to pašu uz iebūvēto HDD, bet ja rubājam par CCC tad pardon nevajag aizmirst, kura gada tehnoloģija tā ir...
Offline
sys9291
20. Aug 2020, 21:00 #4111

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


20 Aug 2020, 15:55:25 @DM-101 rakstīja:

20 Aug 2020, 14:56:46 @Negantelis rakstīja:

20 Aug 2020, 14:14:25 @DM-101 rakstīja:

20 Aug 2020, 13:05:59 @Negantelis rakstīja:



Vai šādai elektriskajai reikai,regulējas tas cik stingri,viegli viņa atgriežas vidējā pozīcijā un vispāt staigā. Vaibarī to nosaka tikai pārnesumu attiecība un elektromotora darbība "īstajos brīžos"?

Meklēju vainu,iespējams tur kur tās nav.

Braucot virs 100 un paraujot stūri tā nevis atgriežas viduspozīcijā un nostājas mierā,bet vēl nošūpojas uz abām pusēm.


es pienjemu, ka to vareetu dariit DTC, lai maiznaatu drota shuuposhanos peec taada strauja manevra. Nu, alja - lai tu neparautu graavii.


Nē tas nav DTC, to taču var uzreiz just.


bet pag, kas/kaa citaadi tev var stuuri taa groziit [aktiivo reiku]? tur tak motors!

- tā tak nav aktīvā reika, bet banāls elektriskais pastiprinātājs...
Offline
sys9291
20. Aug 2020, 22:39 #4112

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

da es ne par analogo signālu (kurš tad tādu vēl izmanto) iet runa par BT vai WLAN savienojumu....
Protams, ka iebūvētais DAC iekš ābola ir bērnu spēle, jo priekš kam telefonam vajag kaut ko nopietnāku...?
Offline
bmwaddict
21. Aug 2020, 09:14 #4113

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


21 Aug 2020, 08:35:50 @DM-101 rakstīja:

peec manas saprashanas: ja ir hidrauliskais pastiprinaataajs, vieniigais, ko var dariit - mainot spiedienu, mainiits sistemas pastiprinaajumu.

ja ir ''banaals'' elektromotors, ko mees varam dariit:
a. mainiiit sisteemas pastiptinaajumu [pa vienkaarsho];
b. mainiit sho pastiprinaajumu asimetriski!!! T.i.: peec DTC datiem - uz to pusi, kas ir ''pareiza/logjiska'' palielinaat koefu, uz ''nepareizo'' pusi - mamazinaat.
Ko tas dod - ja peec zhiroskopiem/ritenju datiem DTC redz, ka stuures grieshana pa kreisi pasliktina situaaciju, DTC var padariit stuures grieshanu uz sho pusi gruutaaku. Protams, nedriikst taisiit stuuri nepagriezhamu, bet situaacijaa, kaa dara shis testa veiceejs [raaviens + stuures palaishana valjaa/daljeeji palaizh valjaa] shaada sisteema var izglaabt visu staastu.
Protams, BMW inzhenieri par shaadaam detaljaam publiski nestaasta. Bet, ja es/nejeega shaadu fiichu iedomaajos, man ir 99.9% paarlieciiba, ka Minhenee vechi ir izdomajushi sho un veel 17 citas fiichas. Un mana necilaa pieredze saka, ka vinji ieviesh izdomaataas fiichas


mieriigi taa var buut, bet te jautaajums ir vai shaada sisteema speej adapteeties atshkjiriigiem riepu augstumiem peec yaw sensora datiem? ja auto nonaak ar 16 vai 17 ritenjiem no konveijera bet endjuuzers uzkraamee 19 diskus un zemprofila riepas tas noteikti iespaidos auto uzvediibu asi pagriezhot stuuri un sheit ir jautaajums vai aktiivaa reika counterseeringu kompensees peec kautkaadaam predefineetaam karteem vai lasiis yaw sensora datus un adapteeies peec tiem

Offline
josi
21. Aug 2020, 22:29 #4114

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


20 Aug 2020, 23:06:31 @DM-101 rakstīja:
luugums 5 sekundes teemai veltiit.
es runaaju par to, ka, piesleedzot iPhone ar vadu, skanja patiesiibaa no taa tiek njemta ANALOGA!!!
vismaz taa izraadiijaas Alpine galvaam [jaa, vadiiba, bildiites - logjiski, ka cipariski].

otra teema: BT ir kompreseetu datu formaats. jaa, tur ir reliizes, bet ''parasts'' BT ir pilniigs crap skanjai.


Pieļauju domu, ka tas ir tikai dēl savietojamības ar vecām galvām un veciem iPod atskaņotājiem, jo tehniski iPhone7 un jaunākie analogo audio vairs nemaz nenodrošina. DAC

Jaunākās sistēmās klausoties mūziku caur Apple Carplay, tai jau vajadzētu būt pilnībā digitālai - Output up to 48 kHz, 16 bit, stereo LPCM vai AAC-LC.
Offline
Bimmer
21. Aug 2020, 22:47 #4115

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24385

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Kaspar, Tavā postā viss, kur iekļauti cipari, ir vienkārši nonesams (TM), jo arī Apple iOS/macOS (tāpat kā Android vai Windows) skaņas fails tiek pārnēsāts "konvertētā konteinerā", nevis bit-perfekts, ar visām no tā izrietošām sekām (pat ja tas audio fails būtu 24/192). Tomēr arī Apple, tāpat kā Windows (WASAPI) un Android (uAPP), var padot bit-perfect strīmu (ar atbilstoši uzņemošu output - DAC, Audirvana vai tml.), bet ne dīfaultā "CarPlay", kā te saka, ka laba caurlaidība (jā, ir biti un kiloherci, bet konvertētā konteinerā).
Offline
Bimmer
21. Aug 2020, 23:32 #4116

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24385

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


21 Aug 2020, 23:17:20 @DM-101 rakstīja:
Zandovski, tu pat nesaprati teemu!!!!

Kaspar, Tu spēj būt mierīgs un attiecīgi arī saprātīgs? Es runāju tikai un vienīgi par digitālā transporta daļu (kur CarPlay pieminēts). Proti, Tavā iepriekšējā atbildē bija diskusijas biedram uz to (ko minēju) jānorāda, ja vēlies mētāties ar ūber-zinībām. Saprotu, ka iepr. runa par DAC-ADC-DAC ķēdi un masīvajiem zudumiem tajā, tur Tev taisnība.

Lightning vadā (ko izmanto CarPlay interfeisa savienojumam) nav DAC, tikai 'sertifikācijas/verifikācijas' čips/hand-shake, ka tas ir 'Apple Lightning' vads.

[ Šo ziņu laboja Bimmer, 21 Aug 2020, 23:38:53 ]

Offline
HiJaCKeR
22. Aug 2020, 15:16 #4117

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i


21 Aug 2020, 08:35:50 @DM-101 rakstīja:

20 Aug 2020, 21:00:01 @sys9291 rakstīja:

20 Aug 2020, 15:55:25 @DM-101 rakstīja:

20 Aug 2020, 14:56:46 @Negantelis rakstīja:

20 Aug 2020, 14:14:25 @DM-101 rakstīja:

20 Aug 2020, 13:05:59 @Negantelis rakstīja:



Vai šādai elektriskajai reikai,regulējas tas cik stingri,viegli viņa atgriežas vidējā pozīcijā un vispāt staigā. Vaibarī to nosaka tikai pārnesumu attiecība un elektromotora darbība "īstajos brīžos"?

Meklēju vainu,iespējams tur kur tās nav.

Braucot virs 100 un paraujot stūri tā nevis atgriežas viduspozīcijā un nostājas mierā,bet vēl nošūpojas uz abām pusēm.


es pienjemu, ka to vareetu dariit DTC, lai maiznaatu drota shuuposhanos peec taada strauja manevra. Nu, alja - lai tu neparautu graavii.


Nē tas nav DTC, to taču var uzreiz just.


bet pag, kas/kaa citaadi tev var stuuri taa groziit [aktiivo reiku]? tur tak motors!

- tā tak nav aktīvā reika, bet banāls elektriskais pastiprinātājs...


peec manas saprashanas: ja ir hidrauliskais pastiprinaataajs, vieniigais, ko var dariit - mainot spiedienu, mainiits sistemas pastiprinaajumu.

ja ir ''banaals'' elektromotors, ko mees varam dariit:
a. mainiiit sisteemas pastiptinaajumu [pa vienkaarsho];
b. mainiit sho pastiprinaajumu asimetriski!!! T.i.: peec DTC datiem - uz to pusi, kas ir ''pareiza/logjiska'' palielinaat koefu, uz ''nepareizo'' pusi - mamazinaat.
Ko tas dod - ja peec zhiroskopiem/ritenju datiem DTC redz, ka stuures grieshana pa kreisi pasliktina situaaciju, DTC var padariit stuures grieshanu uz sho pusi gruutaaku. Protams, nedriikst taisiit stuuri nepagriezhamu, bet situaacijaa, kaa dara shis testa veiceejs [raaviens + stuures palaishana valjaa/daljeeji palaizh valjaa] shaada sisteema var izglaabt visu staastu.
Protams, BMW inzhenieri par shaadaam detaljaam publiski nestaasta. Bet, ja es/nejeega shaadu fiichu iedomaajos, man ir 99.9% paarlieciiba, ka Minhenee vechi ir izdomajushi sho un veel 17 citas fiichas. Un mana necilaa pieredze saka, ka vinji ieviesh izdomaataas fiichas

ā nu sakidrs. neteikšu, ka man tas patīk ka tā dara, bet laikam tā tas ir vajadzīgs.
Online
sys9291
23. Aug 2020, 21:10 #4118

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


23 Aug 2020, 17:30:12 @DM-101 rakstīja:

23 Aug 2020, 11:49:45 @Negantelis rakstīja:
Vajag pieslēgt kompi un pārbaudīt EPS-Stearing sensor, vajadzības gadījumā nokalibrēt. Ir kas var piedāvāt šādu lietu ,šodien. Aizbraukt nav problēmu,darbs 10min.

2960septiņi465

???


o, vot to es saprotu - klients zina, cik darba tas prasiis, skaidri saprot, ka vairaak par 4 EUR [taapeec, ka briivdiena] neprasiis. Pats jau visu izdariitu veel 2 X aatraak, tikai.. ta ne kompis nopliisis, ta ne vads paartruuka..

Maigaakais, ko shaadiem umnjikiem var pateikt - pis tevi zirgs


vēl tikai interesanti kam tas EPS
Offline
Fandulis
23. Aug 2020, 22:01 #4119

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13374

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


23 Aug 2020, 17:26:50 @DM-101 rakstīja:

23 Aug 2020, 12:03:27 @Fandulis rakstīja:




Vēl ir wemax fengmi, tur jau pašam jāizdomā.

http://www.xiaomitoday.com/wemax-a300-4k-fengmi-4k-cinema-pro/





jaa, ar kontrastu 1:3000, shis tieshaam ir Risinaajums


Risinājums kam? Pa 10 pakām man bija kāpērk tv, lai tu gulētu mierīgi? Es jau gadu skatos, tv, filmas utt., nav problēmu.
Neesmu ...fīls un neskatos teļļuku pusmetrā, bilde apmierina, pat ļoti.

Man televizors nebija variants. Pa mazu.
Offline
Fandulis
23. Aug 2020, 22:52 #4120

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13374

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Tev viss ap blatošanu griežās? Loģiski, ka nepirktu pa 10k, neesmu galvā pists.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4