Online

Pašreiz BMWPower skatās 223 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
N53series
28. Dec 2017, 16:59 #40961

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


28 Dec 2017, 14:56:50 @kexxx rakstīja:
Eem, biju domājis- ja ar kkādu prastāko universāli elm obd puļķi nosūtīt komandu dzēst kļūdas- vai tad adaptācijas nodzēsīsies?


Kaapeec lai tas notiktu? Kljudu dzeeshana un adaptaacijas ir pilniigi nodaliitas lietas!
Offline
-JUREVICH-
28. Dec 2017, 18:06 #40962

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


28 Dec 2017, 14:09:30 @Agritis rakstīja:

26 Dec 2017, 18:50:19 @RSAWorkshop rakstīja:
99.9% ka problēma būs ieplūdē


Ja pieņem, ka gāzes kompis ir sajājis galvu benžas kompim, varbūt var to vāģi uz benzīnu patrenkāt, lai atgāzes normalizētos? Nemēģinu teikt, ka orientējos jautājumā, bet kompi pieslēgt varu un kļūdas nolasīt un nodzēst arī, ja vajag.

Dzinējs ir m62tub35, tam būtu jābūt ar dme7.2?
Ko tev lamdas uz gāzes un attiecīgi uz benzīna uzrāda,ir bijis uz gāzes pie misfire uzrādija lieso!Ar benzīnu essi mērijis!Tikpat labi var būt gāzinieks salicis korekcijas!
Offline
raivisE39
28. Dec 2017, 18:12 #40963

Kopš: 24. Aug 2016

Ziņojumi: 77

Braucu ar: F01 740d

Ir problēma ar elektroniku, ļoti ticams, ka ar skybreak pretaizdzīšamu vai signalizāciju, hvz, kas skaitās tas skybreak. Pēc auto krāsošanas (pilnā krāsošana, auto bija pajaukts) uzradās problēma, ka pēc auto piestartēšamas, tam pēc kapmēram minūtes vnk izslēdzas un momentā ieslēdzas aizdedze. Braucot, auto vnk noraustās, bet pielec atkal, taču stāvot uz vietas, auto noslāpst. Tagad jau ir aigājis tik tālu, ka auto aizdedze izslēdzas uzreiz, kā atver auto priekšējās durvis. Un tā visu laiku. Braucot ir ok, bet kā atver durvis, tā uzreiz izslēdzas un ieslēdzas aizdedze( ķip restartējās ). Skybreak čipam baterijas esmu mainījis vairākas reizes. Vadus it kā nekādus baigi neesmu rāvis ārā krāsošanas laikā. Kādas idejas?
Offline
bmwaddict
28. Dec 2017, 21:44 #40964

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Par taam adaptacijaam runaajot, kas notiek ja nonjem klemmi nu tur uz 15 minuuteem kaapeec peec tam autinjsh iet kautkaa labaak? nu ir juutama atshkjiriiba, kautkaa drusku patiikamaak straadaa dzineejs un tad pabraukajot kaadu laiku atkal viss aiziet pa vecam. kaa vareetu pamonitoreet kas tieshi mainaas? nezinu iespeejams kautkas nav liidz galam kaartiibaa nezinu tur knock sensori vai gaisa meeritaajs. vai zondes mosh vecas un raada drusku shkjiibi..
runa ir par E46 M52TU veel vecaa vadiiba ar trosi uz droseli..

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 28 Dec 2017, 21:44:43 ]

Offline
demis1
28. Dec 2017, 23:32 #40965

Kopš: 24. Jun 2012

Ziņojumi: 246

Braucu ar:

Nenormāli specifikas vainas jums te .. tadad runājot pa TA ... Auto flanči ir atļauti ? .. un 2lieta ja man miglas lukturi ir nedaudz pa augstu tas ir 2 punkti ? Problēma ir tā ka nevar noregulēt chupa kautkas lampas, varbūt var atvienot vai izravet spuldzes... ?!
Offline
iwj
28. Dec 2017, 23:35 #40966

Kopš: 01. Jan 2013

Ziņojumi: 1022

Braucu ar:

Pietiek atvienot.
Offline
Jurchixx
28. Dec 2017, 23:36 #40967

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8261

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

Esmu gājis ar flančiem, neko neteica
Offline
deadalive
28. Dec 2017, 23:37 #40968

Kopš: 21. Sep 2008

Ziņojumi: 1544

Braucu ar: fiat panda 0,7tdi

Flanči nav atļauti. Kad liek ieslēgt miglas, vienkārši pasaki- butaforija, kas nestrādā. vari arī drošībai atvienot vadus. savadak būs 2.

-----------------
crapwork

JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI

Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline
Offline
N53series
28. Dec 2017, 23:38 #40969

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


28 Dec 2017, 21:44:04 @bmwaddict rakstīja:
Par taam adaptacijaam runaajot, kas notiek ja nonjem klemmi nu tur uz 15 minuuteem kaapeec peec tam autinjsh iet kautkaa labaak? nu ir juutama atshkjiriiba, kautkaa drusku patiikamaak straadaa dzineejs un tad pabraukajot kaadu laiku atkal viss aiziet pa vecam. kaa vareetu pamonitoreet kas tieshi mainaas? nezinu iespeejams kautkas nav liidz galam kaartiibaa nezinu tur knock sensori vai gaisa meeritaajs. vai zondes mosh vecas un raada drusku shkjiibi..
runa ir par E46 M52TU veel vecaa vadiiba ar trosi uz droseli..


pirmkaart - nav NEKAADA pamatojuma tureet ne minuuti, ne 15padsmit. visi dati, kas tiek saglabaati RAM, zaudee datus jau paaris sekunzhu laikaa peec spanja pazushanas. veel vairaak - tikliidz kaa baroshana buus pazudusi, shie dati tiks reinicializeeti. tb., ja skjiet, ka vajag uztaisiit cold restart, vnk atvieno spani uz 5..10 sekundeem.

visi adaptaaciju dati tiek glabaati EEPROM un NETIEK nodzeesti, atvienojot baroshanu. Tavaa gadiijumaa - placebo.

par zondem, piemeram - nu, paskati INPA, jopta! nu, tur tachu var LJOTI labi redzeet zondu veseliibu!
min/max voltages, Nernsta shuunas Rinternal, aatrdarbiibu!
MAACAMIES riikoties ar INPA!
par adaptaacijaam - meegjinam apguut kas ir STFT, LTFT, kas ir integratori..
nu, piemeram:
http://n53series.blogspot.com/2017/03/kompensac...adaptacijas.html
Offline
Jurchixx
28. Dec 2017, 23:42 #40970

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8261

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1


28 Dec 2017, 23:37:09 @deadalive rakstīja:
Flanči nav atļauti. Kad liek ieslēgt miglas, vienkārši pasaki- butaforija, kas nestrādā. vari arī drošībai atvienot vadus. savadak būs 2.


Ar flančiem drošvien laimes spēle vai inspektors pamana vai ne! Esmu gājis divas reizes ar flančiem un abas neko neteica vai vnk nepamanīja. Flanči 25mm
Offline
chillhouse
29. Dec 2017, 01:25 #40971

Kopš: 13. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 433

Braucu ar: vienu ciparu

Cik e36 2.5 ķīseļiem vidējais patēriņš? Bračkam vajag ziemas braucamrīku
Offline
Mixzzz
29. Dec 2017, 04:20 #40972

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


28 Dec 2017, 16:59:58 @N53series rakstīja:

28 Dec 2017, 14:56:50 @kexxx rakstīja:
Eem, biju domājis- ja ar kkādu prastāko universāli elm obd puļķi nosūtīt komandu dzēst kļūdas- vai tad adaptācijas nodzēsīsies?


Kaapeec lai tas notiktu? Kljudu dzeeshana un adaptaacijas ir pilniigi nodaliitas lietas!
Caur INPA cik zinu elementāri bija nodzēst...
Offline
pogo
29. Dec 2017, 09:44 #40973

Kopš: 06. Nov 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 34

Braucu ar: roku pa vēderu


28 Dec 2017, 18:12:34 @raivisE39 rakstīja:
Ir problēma ar elektroniku, ļoti ticams, ka ar skybreak pretaizdzīšamu vai signalizāciju, hvz, kas skaitās tas skybreak. Pēc auto krāsošanas (pilnā krāsošana, auto bija pajaukts) uzradās problēma, ka pēc auto piestartēšamas, tam pēc kapmēram minūtes vnk izslēdzas un momentā ieslēdzas aizdedze. Braucot, auto vnk noraustās, bet pielec atkal, taču stāvot uz vietas, auto noslāpst. Tagad jau ir aigājis tik tālu, ka auto aizdedze izslēdzas uzreiz, kā atver auto priekšējās durvis. Un tā visu laiku. Braucot ir ok, bet kā atver durvis, tā uzreiz izslēdzas un ieslēdzas aizdedze( ķip restartējās ). Skybreak čipam baterijas esmu mainījis vairākas reizes. Vadus it kā nekādus baigi neesmu rāvis ārā krāsošanas laikā. Kādas idejas?



1) Tiksim skaidrībā - ja Tev ir plastmasas čips bez pogām, uz kura rakstīts skybrake, iekšā shēma ar bateriju, tad Tavā auto ir imobilaizeris, nevis signalizācija.

2) Kurā iestādē un kad uzstādīja imobilaizeru? Iespējams, ka ir vērts runāt ar tiem, kas uzstādīja.

3) Skybrake imo darbojas diezgan primitīvi - ja nav čipa, un mašīnā nav čips, tad īsu brīdi pēc iedarbināšanas sāks skanēt pīkstieni. Pēc brīža(apmēram pusminūte) auto noslāpst un palaist vairs nevar. Viss.

4) Pēc problēmas raksturojuma drīzāk izklausās, ka priekš krāsošanas pajaucot vaļā mašīnu, kāds būs pajaucis vaļā/aprāvis kādus vadus un tāpēc varētu būt Tevis pieminētās problēmas.

Ja ir vēl kādi jautājumi par konkrēto imo, tad droši, mēģināšu atbildēt zināšanu/pieredzes robežās.

[ Šo ziņu laboja pogo, 29 Dec 2017, 09:48:13 ]

Offline
kexxx
29. Dec 2017, 09:52 #40974

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12309

Braucu ar:


28 Dec 2017, 23:38:25 @N53series rakstīja:

28 Dec 2017, 21:44:04 @bmwaddict rakstīja:
Par taam adaptacijaam runaajot, kas notiek ja nonjem klemmi nu tur uz 15 minuuteem kaapeec peec tam autinjsh iet kautkaa labaak? nu ir juutama atshkjiriiba, kautkaa drusku patiikamaak straadaa dzineejs un tad pabraukajot kaadu laiku atkal viss aiziet pa vecam. kaa vareetu pamonitoreet kas tieshi mainaas? nezinu iespeejams kautkas nav liidz galam kaartiibaa nezinu tur knock sensori vai gaisa meeritaajs. vai zondes mosh vecas un raada drusku shkjiibi..
runa ir par E46 M52TU veel vecaa vadiiba ar trosi uz droseli..


pirmkaart - nav NEKAADA pamatojuma tureet ne minuuti, ne 15padsmit. visi dati, kas tiek saglabaati RAM, zaudee datus jau paaris sekunzhu laikaa peec spanja pazushanas. veel vairaak - tikliidz kaa baroshana buus pazudusi, shie dati tiks reinicializeeti. tb., ja skjiet, ka vajag uztaisiit cold restart, vnk atvieno spani uz 5..10 sekundeem.

visi adaptaaciju dati tiek glabaati EEPROM un NETIEK nodzeesti, atvienojot baroshanu. Tavaa gadiijumaa - placebo.

par zondem, piemeram - nu, paskati INPA, jopta! nu, tur tachu var LJOTI labi redzeet zondu veseliibu!
min/max voltages, Nernsta shuunas Rinternal, aatrdarbiibu!
MAACAMIES riikoties ar INPA!
par adaptaacijaam - meegjinam apguut kas ir STFT, LTFT, kas ir integratori..
nu, piemeram:
http://n53series.blogspot.com/2017/03/kompensac...adaptacijas.html


Laba raksts, bija interesanti palasīt, kā tas BMW gadījumā darbojas
Tā līdz galam nepieleca, kas ir integrators... Tas ir algoritms, kas rēķina vidējo kompensācijas vērtību kkādā laika posmā un pēc tam attiecīgi var pielāgot adaptāciju?

[ Šo ziņu laboja kexxx, 29 Dec 2017, 09:53:28 ]

Offline
N53series
29. Dec 2017, 10:31 #40975

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


29 Dec 2017, 09:52:55 @kexxx rakstīja:

28 Dec 2017, 23:38:25 @N53series rakstīja:

28 Dec 2017, 21:44:04 @bmwaddict rakstīja:
Par taam adaptacijaam runaajot, kas notiek ja nonjem klemmi nu tur uz 15 minuuteem kaapeec peec tam autinjsh iet kautkaa labaak? nu ir juutama atshkjiriiba, kautkaa drusku patiikamaak straadaa dzineejs un tad pabraukajot kaadu laiku atkal viss aiziet pa vecam. kaa vareetu pamonitoreet kas tieshi mainaas? nezinu iespeejams kautkas nav liidz galam kaartiibaa nezinu tur knock sensori vai gaisa meeritaajs. vai zondes mosh vecas un raada drusku shkjiibi..
runa ir par E46 M52TU veel vecaa vadiiba ar trosi uz droseli..


pirmkaart - nav NEKAADA pamatojuma tureet ne minuuti, ne 15padsmit. visi dati, kas tiek saglabaati RAM, zaudee datus jau paaris sekunzhu laikaa peec spanja pazushanas. veel vairaak - tikliidz kaa baroshana buus pazudusi, shie dati tiks reinicializeeti. tb., ja skjiet, ka vajag uztaisiit cold restart, vnk atvieno spani uz 5..10 sekundeem.

visi adaptaaciju dati tiek glabaati EEPROM un NETIEK nodzeesti, atvienojot baroshanu. Tavaa gadiijumaa - placebo.

par zondem, piemeram - nu, paskati INPA, jopta! nu, tur tachu var LJOTI labi redzeet zondu veseliibu!
min/max voltages, Nernsta shuunas Rinternal, aatrdarbiibu!
MAACAMIES riikoties ar INPA!
par adaptaacijaam - meegjinam apguut kas ir STFT, LTFT, kas ir integratori..
nu, piemeram:
http://n53series.blogspot.com/2017/03/kompensac...adaptacijas.html


Laba raksts, bija interesanti palasīt, kā tas BMW gadījumā darbojas
Tā līdz galam nepieleca, kas ir integrators... Tas ir algoritms, kas rēķina vidējo kompensācijas vērtību kkādā laika posmā un pēc tam attiecīgi var pielāgot adaptāciju?

ok, papildinaashu tur.

tieshi taa - integrators summee/izliidzina/novideejo iislaiciigaas izmainjas.
parasti tie integratora parametri ir taadi, ka normaalaa rezhiima [vienmeeriigi braucot, normaali paatrinoties] vinja ietekmi gandriiz nemana, bet, ja izmeeriitaas veertiibas atskjiriibas no ideaala ljoti strauji mainaas [piemeeram, kickdown, kam seko strujsh gaazes atmetiens, atkal kickdown, tad overrun, utml.], integrators novideejo taas sameeriitaas veertiibas, lai visu laiku nenotiktu briesmiiga visu parametru 'raustiishana' turp/shurp.
Offline
N53series
29. Dec 2017, 10:34 #40976

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


29 Dec 2017, 04:20:59 @Mixzzz rakstīja:

28 Dec 2017, 16:59:58 @N53series rakstīja:

28 Dec 2017, 14:56:50 @kexxx rakstīja:
Eem, biju domājis- ja ar kkādu prastāko universāli elm obd puļķi nosūtīt komandu dzēst kļūdas- vai tad adaptācijas nodzēsīsies?


Kaapeec lai tas notiktu? Kljudu dzeeshana un adaptaacijas ir pilniigi nodaliitas lietas!
Caur INPA cik zinu elementāri bija nodzēst...

jaa, bet adaptaacijas un kljuudas ir dzeeshamas/atrodas atseviskjos menu un ir pilniigi nesaistiitas teemas.
standarta OBD pulkjis neredzees ne pusi no kljuudaam, par adaptaciju dzeeshanu nerunaajot. taadas funkcijas NEBUUS pieejamas caur OBD [ISO 9141 standarta izpratnee].
Offline
raivisE39
29. Dec 2017, 13:06 #40977

Kopš: 24. Aug 2016

Ziņojumi: 77

Braucu ar: F01 740d


29 Dec 2017, 09:44:02 @pogo rakstīja:

28 Dec 2017, 18:12:34 @raivisE39 rakstīja:
Ir problēma ar elektroniku, ļoti ticams, ka ar skybreak pretaizdzīšamu vai signalizāciju, hvz, kas skaitās tas skybreak. Pēc auto krāsošanas (pilnā krāsošana, auto bija pajaukts) uzradās problēma, ka pēc auto piestartēšamas, tam pēc kapmēram minūtes vnk izslēdzas un momentā ieslēdzas aizdedze. Braucot, auto vnk noraustās, bet pielec atkal, taču stāvot uz vietas, auto noslāpst. Tagad jau ir aigājis tik tālu, ka auto aizdedze izslēdzas uzreiz, kā atver auto priekšējās durvis. Un tā visu laiku. Braucot ir ok, bet kā atver durvis, tā uzreiz izslēdzas un ieslēdzas aizdedze( ķip restartējās ). Skybreak čipam baterijas esmu mainījis vairākas reizes. Vadus it kā nekādus baigi neesmu rāvis ārā krāsošanas laikā. Kādas idejas?



1) Tiksim skaidrībā - ja Tev ir plastmasas čips bez pogām, uz kura rakstīts skybrake, iekšā shēma ar bateriju, tad Tavā auto ir imobilaizeris, nevis signalizācija.

2) Kurā iestādē un kad uzstādīja imobilaizeru? Iespējams, ka ir vērts runāt ar tiem, kas uzstādīja.

3) Skybrake imo darbojas diezgan primitīvi - ja nav čipa, un mašīnā nav čips, tad īsu brīdi pēc iedarbināšanas sāks skanēt pīkstieni. Pēc brīža(apmēram pusminūte) auto noslāpst un palaist vairs nevar. Viss.

4) Pēc problēmas raksturojuma drīzāk izklausās, ka priekš krāsošanas pajaucot vaļā mašīnu, kāds būs pajaucis vaļā/aprāvis kādus vadus un tāpēc varētu būt Tevis pieminētās problēmas.

Ja ir vēl kādi jautājumi par konkrēto imo, tad droši, mēģināšu atbildēt zināšanu/pieredzes robežās.


1) Jā, ir melns čips bez pogām, iekšā shēma ar bateriju un vienu lampiņu, kura ik pa brīdim nomirgo zaļā, pēc tam sarkanā krāsā. Nav skybreak uzraksts virsū, vispār nav uzraksta nekāda.
2) Auto nopirku ar jau uzliktu to sistēmu. Kad pirku auto, tad saimnieks uzreiz teica, ka atverot durvis, auto pēc kādas minūtes mēdz noslāpt. Tā arī bija pirmās nedēļas, bet tas galīgi netraucēja, jo reti slāpa. Pēc tam veselu gadu tā problēma pazuda un nebija vispār. Problēma sākās tieši tad, kad pēc auto salikšanas pēc krāsošanas draugs to čipu bija kaut kur nobāzis, un sanāca bik nobraukt bez čipa, pēc kā auto apstājās. Baigi sāka gļukot, auto noslāpa, pēc tam aizdedze vispār neieslēdzās (tā kā parasti ir ja imo neiedarbojas). Domāju, ka beigusies baterija. Nomainīju bateriju, bet tagad slāpst tieši tad, kad atver durvis.
3) Tā apmēram ir, tikai bez čipa mašīnā es varu pabraukt apmēram minūti pēc kā auto vnk noslāpst un aizdedze vairs neieslēdzas. Nav vispār nekādas pīkstēšanas, vnk noslāpst momentā. Pieļauju, ka tas ir kkāds vecs skybreak veida imo.
4) Auto pats izjaucu, pats saliku, pats piedalījos krāsošanā Vienīgie vadi, kas tika pārkniebti, bija PDC vadi Nepiefiksēju, ka kaut kas vēl būtu norauts.
Offline
Esspatss
29. Dec 2017, 13:10 #40978

Kopš: 18. Nov 2016

Ziņojumi: 596

Braucu ar:

Pulsar imobilaizers,uzraksts visticamāk nodzisis.Stresojot un pogas spaidot netīšām saprogammējies kaut kā nepareizi.
Varbūt imo sastīts ar signalizāciju.centrālo atslēgu ir kāds bojājums durvju vados,kontaktos.Kaut kā liekas ,ka vaina vados.

[ Šo ziņu laboja Esspatss, 29 Dec 2017, 13:17:16 ]

Offline
N53series
29. Dec 2017, 13:17 #40979

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

Sarkana mirgoshana ir zems baterijas spanis. Nomaini bateriju.
Un salabo vadiitaaja durvju sleedzi,,jpta!
Un ja negribi,lai slaapst nost peec durvju atveershanas,nokonfiguree/atsleedz to laupiishanas modi!
Offline
raivisE39
29. Dec 2017, 13:20 #40980

Kopš: 24. Aug 2016

Ziņojumi: 77

Braucu ar: F01 740d


29 Dec 2017, 13:10:53 @Esspatss rakstīja:
Pulsar imobilaizers,uzraksts visticamāk nodzisis.Stresojot un pogas spaidot netīšām saprogammējies kaut kā nepareizi.

Par kādām pogām runā? Man tas čips ir melnā kvadrātveida plastmasas korpusā bez pogām. Tas ir atsevišķi no atslēgas. Varbūt kaut kādā veidā, to imo var pārstartēt utt? Moš kkas nokāries vienkārši.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo