Autors | Ziņojums |
JZ | |
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| es teiktu tā - ja viņam būtu acitelēns vai vismaz skābeklis priekš propāna, tad viņš diez vai te jautātu kur nopirkt tās špiļkas, un pat tad, ja tā viegli iznāca ārā, likt tērēt 70+ eur par 6 skrūvēm ir dumji
ja tas būtu turbo kolektors, es šādu padomu nedotu, bet NA tur nav tādu temperatūru |
Offline | |
|
RSAWorkshop | |
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Priekškam acetilēnu vai propānu? Lai mašīnu aizdedzinātu? Labi, ar mikro degli vēl ir ok
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
JZ | |
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| pasaki vēl ka tu to čuguna kluci ar ieaugušo, nolauzto špiļku ar sērkociņiem "līdz baltam" sildi
un acitelēns nenozīmē stroikas rezaku, ir daudz un dažādu izmēru degļi, tai skaitā tādi, kas pāris cm garu, bet ļoti karstu liesmu veido, ar pliku propānu un apkārtnes gaisa skābekļa daudzumu tu tur 2 dienas varēsi marinēt to kolektoru un nekādu baltumu neieraudzīsi, tādēļ 9/10 gadījumu to špiļku nogriež līdz ar kolektoru, iesit centru, izurb ar ~2-3mm urbi un tad ar 8-9, ja grib saglabāt šlices, ja nē, tad 10-11 un skrūve ir ārā bez jebkādas sildīšanas
|
Offline | |
|
RSAWorkshop | |
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Es ar induktīvo sildītāju, ātrāk un krietni ērtāk un drošāk
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
JZ | |
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| parādi man spoli tam induktīvajam, ar kuru tu vari uzsildīt kolektora galu, kur špiļka ir nolūzusi līdz ar kolektoru |
Offline | |
|
Mixzzz | |
Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
21 Dec 2017, 23:46:59 @sergis15 rakstīja:
21 Dec 2017, 23:44:12 @funkyasshit rakstīja:
21 Dec 2017, 23:39:37 @sergis15 rakstīja:
bremzējot amītis tik tā vien var grabēt, ja viņam ir pizda.
uz guļošajiem arī klakšč.
pamēģini bremzējot uzbraukt uz guļošā.
bet ar hadeni ir tā, īpaši pasmagām mašīnām.
ja uz pacēlāja it kā viss ir ok.
tad noņemot nost sviru, ābols mauc metāls pret metālu vai ļoti tuvu tam.
E65, ja? Brauc bēdu nezini a visa piekare patiesībā beigta.
arī e38.
nē, nu tur jau tā lieta.
salonā jau dzirdi, ka kkas pieklab, bet skatē neatrod un servisos arī.
tad jau sāc uz ņuhu mainīt visu pēc kārtas
e38 es tās skaņas jau biju izstudējis.
un gandrīz vienmēr uz čuju mainot arī trāpīji.
tagad arī e66 nesen bija tā, ka džeki servī prasa, a nahuj mēs mainam labu sviru
nomainot grabonis pazūd momentā
Amītis nebūs, pavasarī visi mainīti un neizrāda nekādas pazīmes par beigām... Bet ir tā ka šļūcot pa ledu un trāpot uz asfaltu viņš noklakšķ. Hz, maybe otra līkā svira arī beigta. |
Offline | |
|
sergis15 | |
Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12023
Braucu ar: pikapu
| Rauj studijā, kādus amīšus uzliki.
Ir amīši, kuriem 6mēn ir griesti.
E38 pie beigta amīša nekādu izmaiņu braucot ikdienā. Atspere spēcīga.
Sviras abas parasti klab braucot pa bruģi.
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
|
Offline | |
|
piradzinjsh | |
Kopš: 29. Aug 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 2290
Braucu ar: vienu radzi
| man ari e46 bija klaboņa priekšā pagriezienos bruģī. Skatē viss bija ok.
Nomaniju plauktus, skaņa pazuda. |
Offline | |
|
|
Locis | |
Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11222
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
22 Dec 2017, 20:53:30 @sergis15 rakstīja:
Rauj studijā, kādus amīšus uzliki.
Ir amīši, kuriem 6mēn ir griesti.
E38 pie beigta amīša nekādu izmaiņu braucot ikdienā. Atspere spēcīga.
Sviras abas parasti klab braucot pa bruģi.
Busam uzlikām jaunas Kayabas,baigi ātri,praktiski uzreiz, kaut kādi klakšķi parādījās,pie pašas amīša augšas,tāda smalka,dzelžaina skaņa. Mošk kāds tur kaut ko nepareizi augšā pie atbalstiem salika,bet HVZ. |
Offline | |
|
Mixzzz | |
Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
22 Dec 2017, 20:53:30 @sergis15 rakstīja:
Rauj studijā, kādus amīšus uzliki.
Ir amīši, kuriem 6mēn ir griesti.
E38 pie beigta amīša nekādu izmaiņu braucot ikdienā. Atspere spēcīga.
Sviras abas parasti klab braucot pa bruģi.
Bilstein B4 ja gribi zināt Tad jau drīzak balsts varētu grabēt nekā amītis, jo tas palika vecais... Ai blyat, zb BMW, nevar atrast kas grab |
Offline | |
|
bmwaddict | |
Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| Augsheejie amiisha atbalsta gultnji meedz grabeet seviskji pa Latvijas dubljiem ja ieliek tur atbalstus ar valjeejiem gultnjiem tad psec meeslu pilns sagrauz to gultni ar smiltiim un tur taada lufte ka nutikai.. [ Šo ziņu laboja bmwaddict, 22 Dec 2017, 22:53:10 ] |
Offline | |
|
Mixzzz | |
Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
| Nu viņi ir nogājuši 30g Varētu piedot, bet man tāpat neliekas ka tas ir tas..Klunkšķis nāk vairāk no apakšas. |
Offline | |
|
Negantelis | |
Kopš: 01. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1462
Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.
| Tā kā visi turbīnu topiki ir aizdirsti ar ironiju tad pavaicāšu te.
Cik liela ir pieļaujamā aksiālā kustība turbīnas asij. Esot pie dzinēja pakustināju,ja pacenšas sajust var.
|
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12309
Braucu ar:
|
23 Dec 2017, 12:03:13 @Negantelis rakstīja:
Tā kā visi turbīnu topiki ir aizdirsti ar ironiju tad pavaicāšu te.
Cik liela ir pieļaujamā aksiālā kustība turbīnas asij. Esot pie dzinēja pakustināju,ja pacenšas sajust var.
Arī interesētu šis jautājums.
Benzīnniekam labi jūtama turbīnas lufte, nekādu skaņu nav, negaudo, kļūdu arī nekādu nav, velk ok... Man jau likās, ka nav ko tur līst, lai vēl kalpo
|
Offline | |
|
RSAWorkshop | |
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| pa X vai Y asi ir kustība?
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12309
Braucu ar:
| Manā gadījumā kustas turp šurp pieliekot spēku perpendikulāri asij. Sanāk Y virzienā |
Offline | |
|
|
RSAWorkshop | |
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Y asī brīvkustībai ir jābūt, jo turbīnas ass peld eļļā, to brīvkustību aizpilda eļļas ķīlis
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
Negantelis | |
Kopš: 01. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1462
Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.
| Es tak saku ka man jūtama neliela aksiālā kustība. |
Offline | |
|
JZ | |
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| tie X un Y atkal no kaut kādas modernās grāmatas? (RSAWorkshop droši vien drīz meklēs mani ar mietu rokā)
par lufti asīm ir pieņemts runāt kā par aksiālo (axial) un radiālo (radial) kustību:
kā teici, tad kaut kādai kustībai ir jābūt, cik daudz ir pieļaujams - jāmeklē konkrētās turbīnas remonta manuālī, ražotāji tām dod noteiktus min/max lielumus, ko nosaka izmantotais gultņu tips un materiāli, no kā izgatavotas visas turbīnas sastāvdaļas - universālu lielumu nav
par to kā mērīt aksiālo, domāju, ka nav jāstāsta, bet par radiālo var būt visādi, atkal jāskatās konkrētais manuālis, mērīšanas metodes var atšķirties, mērīšana saskaņā ar manuāli var parādīt cik daudz dzīvības vēl konkrētajā turbo ir palicis, bet, ņemot vērā kopējo tendenci mērīt tur kaut ko tad, kad tā jau skrāpējas pret korpusu, darīt to jēga ir pēc gultņu nomaiņas, lai zinātu ka remonts ir izdarīts specenes pieļaujamajās robežās |
Offline | |
|
RSAWorkshop | |
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| X un Y asis ir no 5tās vai 6tās klases koordinātu plaknes
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|