Online

Pašreiz BMWPower skatās 220 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
JZ
22. Dec 2017, 10:45 #40901

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

es teiktu tā - ja viņam būtu acitelēns vai vismaz skābeklis priekš propāna, tad viņš diez vai te jautātu kur nopirkt tās špiļkas, un pat tad, ja tā viegli iznāca ārā, likt tērēt 70+ eur par 6 skrūvēm ir dumji

ja tas būtu turbo kolektors, es šādu padomu nedotu, bet NA tur nav tādu temperatūru
Offline
RSAWorkshop
22. Dec 2017, 10:50 #40902

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Priekškam acetilēnu vai propānu? Lai mašīnu aizdedzinātu? Labi, ar mikro degli vēl ir ok

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
JZ
22. Dec 2017, 11:10 #40903

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

pasaki vēl ka tu to čuguna kluci ar ieaugušo, nolauzto špiļku ar sērkociņiem "līdz baltam" sildi

un acitelēns nenozīmē stroikas rezaku, ir daudz un dažādu izmēru degļi, tai skaitā tādi, kas pāris cm garu, bet ļoti karstu liesmu veido, ar pliku propānu un apkārtnes gaisa skābekļa daudzumu tu tur 2 dienas varēsi marinēt to kolektoru un nekādu baltumu neieraudzīsi, tādēļ 9/10 gadījumu to špiļku nogriež līdz ar kolektoru, iesit centru, izurb ar ~2-3mm urbi un tad ar 8-9, ja grib saglabāt šlices, ja nē, tad 10-11 un skrūve ir ārā bez jebkādas sildīšanas

Offline
RSAWorkshop
22. Dec 2017, 12:24 #40904

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Es ar induktīvo sildītāju, ātrāk un krietni ērtāk un drošāk

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
JZ
22. Dec 2017, 12:40 #40905

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

parādi man spoli tam induktīvajam, ar kuru tu vari uzsildīt kolektora galu, kur špiļka ir nolūzusi līdz ar kolektoru
Offline
Mixzzz
22. Dec 2017, 20:26 #40906

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


21 Dec 2017, 23:46:59 @sergis15 rakstīja:

21 Dec 2017, 23:44:12 @funkyasshit rakstīja:

21 Dec 2017, 23:39:37 @sergis15 rakstīja:
bremzējot amītis tik tā vien var grabēt, ja viņam ir pizda.
uz guļošajiem arī klakšč.
pamēģini bremzējot uzbraukt uz guļošā.
bet ar hadeni ir tā, īpaši pasmagām mašīnām.
ja uz pacēlāja it kā viss ir ok.
tad noņemot nost sviru, ābols mauc metāls pret metālu vai ļoti tuvu tam.


E65, ja? Brauc bēdu nezini a visa piekare patiesībā beigta.

arī e38.
nē, nu tur jau tā lieta.
salonā jau dzirdi, ka kkas pieklab, bet skatē neatrod un servisos arī.
tad jau sāc uz ņuhu mainīt visu pēc kārtas

e38 es tās skaņas jau biju izstudējis.
un gandrīz vienmēr uz čuju mainot arī trāpīji.
tagad arī e66 nesen bija tā, ka džeki servī prasa, a nahuj mēs mainam labu sviru
nomainot grabonis pazūd momentā
Amītis nebūs, pavasarī visi mainīti un neizrāda nekādas pazīmes par beigām... Bet ir tā ka šļūcot pa ledu un trāpot uz asfaltu viņš noklakšķ. Hz, maybe otra līkā svira arī beigta.
Offline
sergis15
22. Dec 2017, 20:53 #40907

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12023

Braucu ar: pikapu

Rauj studijā, kādus amīšus uzliki.
Ir amīši, kuriem 6mēn ir griesti.
E38 pie beigta amīša nekādu izmaiņu braucot ikdienā. Atspere spēcīga.
Sviras abas parasti klab braucot pa bruģi.


-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
piradzinjsh
22. Dec 2017, 21:19 #40908

Kopš: 29. Aug 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 2290

Braucu ar: vienu radzi

man ari e46 bija klaboņa priekšā pagriezienos bruģī. Skatē viss bija ok.
Nomaniju plauktus, skaņa pazuda.
Offline
Locis
22. Dec 2017, 21:25 #40909

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11222

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


22 Dec 2017, 20:53:30 @sergis15 rakstīja:
Rauj studijā, kādus amīšus uzliki.
Ir amīši, kuriem 6mēn ir griesti.
E38 pie beigta amīša nekādu izmaiņu braucot ikdienā. Atspere spēcīga.
Sviras abas parasti klab braucot pa bruģi.


Busam uzlikām jaunas Kayabas,baigi ātri,praktiski uzreiz, kaut kādi klakšķi parādījās,pie pašas amīša augšas,tāda smalka,dzelžaina skaņa. Mošk kāds tur kaut ko nepareizi augšā pie atbalstiem salika,bet HVZ.
Offline
Mixzzz
22. Dec 2017, 22:46 #40910

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


22 Dec 2017, 20:53:30 @sergis15 rakstīja:
Rauj studijā, kādus amīšus uzliki.
Ir amīši, kuriem 6mēn ir griesti.
E38 pie beigta amīša nekādu izmaiņu braucot ikdienā. Atspere spēcīga.
Sviras abas parasti klab braucot pa bruģi.

Bilstein B4 ja gribi zināt Tad jau drīzak balsts varētu grabēt nekā amītis, jo tas palika vecais... Ai blyat, zb BMW, nevar atrast kas grab
Offline
bmwaddict
22. Dec 2017, 22:53 #40911

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Augsheejie amiisha atbalsta gultnji meedz grabeet seviskji pa Latvijas dubljiem ja ieliek tur atbalstus ar valjeejiem gultnjiem tad psec meeslu pilns sagrauz to gultni ar smiltiim un tur taada lufte ka nutikai..

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 22 Dec 2017, 22:53:10 ]

Offline
Mixzzz
23. Dec 2017, 01:17 #40912

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Nu viņi ir nogājuši 30g Varētu piedot, bet man tāpat neliekas ka tas ir tas..Klunkšķis nāk vairāk no apakšas.
Offline
Negantelis
23. Dec 2017, 12:03 #40913

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1462

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.

Tā kā visi turbīnu topiki ir aizdirsti ar ironiju tad pavaicāšu te.

Cik liela ir pieļaujamā aksiālā kustība turbīnas asij. Esot pie dzinēja pakustināju,ja pacenšas sajust var.
Offline
kexxx
23. Dec 2017, 12:12 #40914

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12309

Braucu ar:


23 Dec 2017, 12:03:13 @Negantelis rakstīja:
Tā kā visi turbīnu topiki ir aizdirsti ar ironiju tad pavaicāšu te.

Cik liela ir pieļaujamā aksiālā kustība turbīnas asij. Esot pie dzinēja pakustināju,ja pacenšas sajust var.



Arī interesētu šis jautājums.
Benzīnniekam labi jūtama turbīnas lufte, nekādu skaņu nav, negaudo, kļūdu arī nekādu nav, velk ok... Man jau likās, ka nav ko tur līst, lai vēl kalpo
Offline
RSAWorkshop
23. Dec 2017, 12:15 #40915

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

pa X vai Y asi ir kustība?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
kexxx
23. Dec 2017, 12:35 #40916

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12309

Braucu ar:

Manā gadījumā kustas turp šurp pieliekot spēku perpendikulāri asij. Sanāk Y virzienā
Offline
RSAWorkshop
23. Dec 2017, 12:38 #40917

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Y asī brīvkustībai ir jābūt, jo turbīnas ass peld eļļā, to brīvkustību aizpilda eļļas ķīlis

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Negantelis
23. Dec 2017, 13:00 #40918

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1462

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.

Es tak saku ka man jūtama neliela aksiālā kustība.
Offline
JZ
23. Dec 2017, 13:05 #40919

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

tie X un Y atkal no kaut kādas modernās grāmatas? (RSAWorkshop droši vien drīz meklēs mani ar mietu rokā)

par lufti asīm ir pieņemts runāt kā par aksiālo (axial) un radiālo (radial) kustību:


kā teici, tad kaut kādai kustībai ir jābūt, cik daudz ir pieļaujams - jāmeklē konkrētās turbīnas remonta manuālī, ražotāji tām dod noteiktus min/max lielumus, ko nosaka izmantotais gultņu tips un materiāli, no kā izgatavotas visas turbīnas sastāvdaļas - universālu lielumu nav

par to kā mērīt aksiālo, domāju, ka nav jāstāsta, bet par radiālo var būt visādi, atkal jāskatās konkrētais manuālis, mērīšanas metodes var atšķirties, mērīšana saskaņā ar manuāli var parādīt cik daudz dzīvības vēl konkrētajā turbo ir palicis, bet, ņemot vērā kopējo tendenci mērīt tur kaut ko tad, kad tā jau skrāpējas pret korpusu, darīt to jēga ir pēc gultņu nomaiņas, lai zinātu ka remonts ir izdarīts specenes pieļaujamajās robežās
Offline
RSAWorkshop
23. Dec 2017, 14:05 #40920

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

X un Y asis ir no 5tās vai 6tās klases koordinātu plaknes

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo