Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 235 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
968-jk
05. Aug 2020, 22:42 #4081

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13614

Braucu ar: 30niekiem

Tev riebjas tā picērija, bet esi regulārs apmeklētājs? Tas pats kas ar poweri.
Offline
968-jk
05. Aug 2020, 22:51 #4082

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13614

Braucu ar: 30niekiem


05 Aug 2020, 22:44:19 @DM-101 rakstīja:

05 Aug 2020, 22:42:59 @968-jk rakstīja:
Tev riebjas tā picērija, bet esi regulārs apmeklētājs? Tas pats kas ar poweri.


man riebjas, piem., stulbi cilveeki, bet - taa kaa lielaakaa dalja ir taadi [ar tevi prieksgalaa] - kaut kaa jaapaciesh


Nomaini pārtiku!
Offline
FFL
06. Aug 2020, 14:28 #4083

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

Iepriekš biju minējis problēmu ar masasmērītāja rādijumu lēkāšanu. Ar citu gmm tas pats stāsts.
Rādījums mēdz pārlekt par 50-100kg/h.
Mēdz pārlekt uz pus sekundi par +100kg/h, tad uz sekundi atpakaļ nolec un atkal augšā - un tā arī paliek. Nu pilnīgi itkā puskontakts kkāds. Kas tur varētu būt? Kompī kāds tranzistors mirstošs? +5v nestabili?
Brīvgaitā rādījums stabils, 2500-3000rpm zonā gļuko

[ Šo ziņu laboja FFL, 06 Aug 2020, 14:37:28 ]

Offline
sys9291
06. Aug 2020, 15:56 #4084

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


06 Aug 2020, 14:28:53 @FFL rakstīja:
Iepriekš biju minējis problēmu ar masasmērītāja rādijumu lēkāšanu. Ar citu gmm tas pats stāsts.
Rādījums mēdz pārlekt par 50-100kg/h.
Mēdz pārlekt uz pus sekundi par +100kg/h, tad uz sekundi atpakaļ nolec un atkal augšā - un tā arī paliek. Nu pilnīgi itkā puskontakts kkāds. Kas tur varētu būt? Kompī kāds tranzistors mirstošs? +5v nestabili?
Brīvgaitā rādījums stabils, 2500-3000rpm zonā gļuko

a turbo spiediens? braucot un stāvot gļukainais rpm diapazons saglabājas?
Offline
FFL
06. Aug 2020, 16:09 #4085

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

Turbo spiediens ok. Logerī tos lēcienus var novērot arī pie zemākiem rpm, bet viņi nav tik izteikti. Visizteiktākie lecieni ir ap 2900rpm, tajos rpm arī kļūdas ieseivojas. Kļūdā arī pieminēts tas "value drifting".
Vienalga stāvot vai braucot, ap 2900 ir visstiprāk un attiecigi iegramatojas klūda.
Tas lēciens notiek reizi 10-15 sekundēs.

[ Šo ziņu laboja FFL, 06 Aug 2020, 16:11:26 ]

Offline
sys9291
06. Aug 2020, 16:48 #4086

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


06 Aug 2020, 16:09:16 @FFL rakstīja:
Turbo spiediens ok. Logerī tos lēcienus var novērot arī pie zemākiem rpm, bet viņi nav tik izteikti. Visizteiktākie lecieni ir ap 2900rpm, tajos rpm arī kļūdas ieseivojas. Kļūdā arī pieminēts tas "value drifting".
Vienalga stāvot vai braucot, ap 2900 ir visstiprāk un attiecigi iegramatojas klūda.
Tas lēciens notiek reizi 10-15 sekundēs.

experimentam atvienojam EGR un turbīnas ģeometriju - kas notiek šajā gadījumā?
P.S cerams, ka gaisa trakts hermētisks...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 06 Aug 2020, 16:49:28 ]

Offline
FFL
06. Aug 2020, 17:47 #4087

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

Soory, varēšu iemest kad būs autiņš pie manis.
Offline
maasters
06. Aug 2020, 17:52 #4088

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

kungi, ir kads kas prot un var izpulet vejstiklam dazas sviikas? svikas virspuseejas, stikls orginaals.
Offline
Ruudis
07. Aug 2020, 18:35 #4089

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak

Man ir 55 curved. Sēžu ~ 2.5m. Uz PS geimojot prasās tuvāk.
Offline
vdl
08. Aug 2020, 11:43 #4090

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 34

Braucu ar: Wrangler JK

nav canbusaa masteru ( vai arii visi ir masteri )

suutiishana notiek sagaidot briivu briidi "eeteraa" un saak raidiit identifikatoru pie reizes klausoties kas notiek "trubaa". pie koliizijas vinnees mazaaks bits ( 0 ) un ja taveejais bits bija 1 tad "eeteraa" dzirdeesi 0 un sapratiisi ka jaataisa pauze un tad jaamegjina veelreiz. a tas kas suutiija 0 tas turpinaas identifikatora bitu suutiishanu liidz dabuus koliiziju un zaudees vai arii buus pabeidzis un tas vinjam dos iespeeju netrauceeti izsuutiit datus kas seko identifikatoram

man bija gaismas uz can sataisiitas, ka klausaas ( pakaljas miglaam laikam vajadzeeja klausiities kad prieksheejaas izsleedzaas lai automaatiski atsleegtos ). peec sigjenes uzlikshanas - kad mashiinu atsleedz uzreiz tika kautkas canbusaa taads iesmelts ka maneejais devaiss canbus kljuudu nokjeera un kaaraas nost - beigaas uztaisiiju bez can iesaistes - bija slinkums chakareeties un mekleet iemeslu.
Offline
FR888
10. Aug 2020, 22:24 #4091

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe

kardans un nekas cic
Offline
sys9291
11. Aug 2020, 13:30 #4092

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


11 Aug 2020, 12:00:35 @DM-101 rakstīja:

11 Aug 2020, 10:28:09 @xcio rakstīja:

05 Aug 2020, 10:04:57 @Kaross rakstīja:
Varu piedāvāt oriģinālo Autocom. Strādā ar vieglajiem, smagajiem. Pārbaudīts un labi strādā. 3200 euro ar 2 gadu atjauninājumiem. Vai tas atkal par dārgu?


Vari piedavāt orģinālu instrumentu tikai priekš BMW programēšanas?




es varu.
kompis ap 2.5K
iCOM pilnais komplekts ap 1K

protams, viss no BMW AG


un ar to visu neesi pasargāts no ķirbju radīšanas...
Offline
Angelz
11. Aug 2020, 19:29 #4093

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW

Lai tak spēlējas ar Carly uz F sērijas a/m, noraus podā flexray kopni ar attiecīgām sekām, jau pāris precedenti ir bijuši, un būs jautri apskatīties uz "kodētāja" seju, neveiklo situāciju un nekustamo īpašumu...

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
sys9291
12. Aug 2020, 09:32 #4094

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


11 Aug 2020, 18:55:36 @DM-101 rakstīja:

11 Aug 2020, 17:31:29 @Fiko rakstīja:

11 Jul 2020, 21:31:21 @foxys rakstīja:
Kādam ir pieredze ar carly adapter?
atsauksmes?

Ir, jā. Var šo to saprogot, nomest service, nolasīt kļūdas, pārbaudīt noskrējiens (ja tas ir pa lēto nomests).
Var "pierakstīt" jaunu aķi, vēl kādas fīčas. Ir kkas saistībā ar DPF reģenerāciju, bet tur es labāk nelielu.
Esmu saprogramējis dažādas fīčas savam e61, meitas e91, čoma f11.
Pagājšnedēļ adapters pēkšņi nosprāga, šodien jauns ir vietā. Bez maksas, protams.



akumulatora pierakstiishana tiek veikta nekorekti!

DPF reģenerācija tā vienkārši ar pogas spiedienu uz BMW neaktivizējas...
Offline
7781
12. Aug 2020, 13:23 #4095

Kopš: 24. Jul 2010

Ziņojumi: 813

Braucu ar:

Lai cik nebutu divaini, bet ir appi kas strada caur elmu un tiesham palidz to kvepu izdedzinat pat ja neko nejedz. Gadijums no dzives, faterits noperk e90 325d un beigti termostati ko pamana tikai kad dpf faults iedegas, samainam, es saku dvj tagad jabrauc pasvilinat nav viss tik vienkarshi, vinsh google kko salasijies nokacajis bimmertool vai ka vinju sauc un pats brivi visu izdarija, es pat nepiedalos. Parbaudiju, tik tiesham situacija normaas. Tas apps laikam automatiski nomet intervalu, enablo regeneraciju un nemetigi met nost kludas, lai tas regens neatmetas. Vot taa, caur dibenu, bet izdarit var.
Offline
sys9291
12. Aug 2020, 14:20 #4096

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


12 Aug 2020, 13:23:31 @7781 rakstīja:
Lai cik nebutu divaini, bet ir appi kas strada caur elmu un tiesham palidz to kvepu izdedzinat pat ja neko nejedz. Gadijums no dzives, faterits noperk e90 325d un beigti termostati ko pamana tikai kad dpf faults iedegas, samainam, es saku dvj tagad jabrauc pasvilinat nav viss tik vienkarshi, vinsh google kko salasijies nokacajis bimmertool vai ka vinju sauc un pats brivi visu izdarija, es pat nepiedalos. Parbaudiju, tik tiesham situacija normaas. Tas apps laikam automatiski nomet intervalu, enablo regeneraciju un nemetigi met nost kludas, lai tas regens neatmetas. Vot taa, caur dibenu, bet izdarit var.

nu kā to izdarīt skaidrs, tikai rodas dīvains jautājiens: kapēc neko nejēdzot no pasākuma ir jātērējas kaut kādam mistiskam tūlim un jāsāk eksperimentus ar auto, kas mēdz (atsevišķos gadījumos) novest pie fatālām sekām?
P.S kaut kur i-netā figurēja pamācība, ka jāatvieno spiediena sensors un tad jādod čībā līdz redline un tā vairākas reizes...
Offline
uldens1
12. Aug 2020, 14:51 #4097

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


12 Aug 2020, 14:20:50 @sys9291 rakstīja:

12 Aug 2020, 13:23:31 @7781 rakstīja:
Lai cik nebutu divaini, bet ir appi kas strada caur elmu un tiesham palidz to kvepu izdedzinat pat ja neko nejedz. Gadijums no dzives, faterits noperk e90 325d un beigti termostati ko pamana tikai kad dpf faults iedegas, samainam, es saku dvj tagad jabrauc pasvilinat nav viss tik vienkarshi, vinsh google kko salasijies nokacajis bimmertool vai ka vinju sauc un pats brivi visu izdarija, es pat nepiedalos. Parbaudiju, tik tiesham situacija normaas. Tas apps laikam automatiski nomet intervalu, enablo regeneraciju un nemetigi met nost kludas, lai tas regens neatmetas. Vot taa, caur dibenu, bet izdarit var.

nu kā to izdarīt skaidrs, tikai rodas dīvains jautājiens: kapēc neko nejēdzot no pasākuma ir jātērējas kaut kādam mistiskam tūlim un jāsāk eksperimentus ar auto, kas mēdz (atsevišķos gadījumos) novest pie fatālām sekām?
P.S kaut kur i-netā figurēja pamācība, ka jāatvieno spiediena sensors un tad jādod čībā līdz redline un tā vairākas reizes...
tāpēc ka gribas pašam pamēģināt un ja sanāk,tad ir gandarījums,bet fatālās sekas jau nenotiks ar mani
Offline
janexz
12. Aug 2020, 21:17 #4098

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8058

Braucu ar: Euro 4

Tā kā galvenie benzīnpuikas tusējas šeit, tad jautājums arī šeit. M54 jau labu laiku sen ir noravēti oem katalizatori ar izplūdes kolektoru. Uz TA tika izmantots e85 priekš atgāzēm. Gadus 3 bija ok, šogad nav. Setups un nekas cits nav mainīts. Uz kuru pusi parakties?
Offline
Deivid
12. Aug 2020, 21:24 #4099

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Man ar reiz bija M54 325 ar modificetu M52 izpludi , tobish bez katiem. Ātri vien atteicos. kur jēga? jaudas izmaiņas nav. Smird vienkarsi drausmigi, pie tam indē sevi jo pie veja atverot durvis visu to smaku dabon iekšā. kam tas ir izdevīgi vienigais bonuss patika skaņa starp 4-5k rpm , bet tās dēļ elpot to smaku
Offline
kexxx
12. Aug 2020, 21:40 #4100

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


12 Aug 2020, 21:17:48 @janexz rakstīja:
Tā kā galvenie benzīnpuikas tusējas šeit, tad jautājums arī šeit. M54 jau labu laiku sen ir noravēti oem katalizatori ar izplūdes kolektoru. Uz TA tika izmantots e85 priekš atgāzēm. Gadus 3 bija ok, šogad nav. Setups un nekas cits nav mainīts. Uz kuru pusi parakties?


Kas tieši nav ok? Co? Ch? Ja CH augsts- degviela nesadeg, varētu būt kaut vai sveces pusbeigtas... vsi spole/-s Vai vēl kkādi iemesli...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4