Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 236 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Velosipēdu topiks

AutorsZiņojums
mpb
25. Jul 2012, 16:05 #4081

Kopš: 27. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: dažādiem velosipēdiem


25 Jul 2012, 15:56:44 Araajz rakstīja:
Veloatlaidēs šitādas arī ir
Schwalbe Furious Fred EVO Tubeless-Ready 29" x 2.00



jēga pirkt krutas xc riepas ikdienas lietošanai?
Offline
subaru
25. Jul 2012, 16:10 #4082

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres


25 Jul 2012, 15:47:16 bertons rakstīja:

25 Jul 2012, 15:43:24 Araajz rakstīja:

25 Jul 2012, 15:39:05 bertons rakstīja:
4.5 bar

likās, ka vairāk šādās pūš, ā nē, šosejniecēs pūta 8

nu pasaki puikam kur uz 29 dabūt


uz riepas rakstiits max 5bar

nezinu kur dabuut, man shitaas jau no ruupniicas naaca


tur jua vēl jaskatas kas tieši ir rakstīts uz riepas un ko iepūš ... bar, PSI, kPA ... tās dažādas mērvienības un arī uz tiem manometriem dazadas skalas .. tā, ka jāskatas ko un cik daudz iepūš
Offline
Araajz
25. Jul 2012, 16:10 #4083

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39


25 Jul 2012, 16:05:06 mpb rakstīja:
jēga pirkt krutas xc riepas ikdienas lietošanai?

kā viena no izvēles iespējām ir, budžets jau netika minēts
Offline
subaru
25. Jul 2012, 16:11 #4084

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres

jautājums tāds:
ar ko monobloks ir labāks/sliktāks par parastajiem gultņiem ?
(ja es pareizi to nosaucu)
Offline
Edd222
25. Jul 2012, 16:16 #4085

Kopš: 18. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 238

Braucu ar: BMW & Specialized


25 Jul 2012, 15:36:40 mpb rakstīja:

24 Jul 2012, 17:30:42 Edd222 rakstīja:

24 Jul 2012, 17:19:16 Garenais rakstīja:
liela iespējamība pārsist riepu uz katras bedrītes un apmalītes!



this.

un arī tas, ka pilsētā jau tāpat īsti nesanāk izmantot to 29" potenciālu ātruma ziņā. tikai pazaudēt manevrētspēju.

BS! manevrētspēja vairāk ir atkarīga no ģeometrijas, nevis no ratu izmēra! un, protams, braukt prasme!


protams, arī brauktprasme un ģeometrija ir no svara. bet nevajag strīdēties ar elementāru loģiku. nejau velti šosejā brauc ar lielām un šaurām riepām, bet bmx ar mazām un platām. nē nu var jau apmainīt vietām un tīri uz skilu iziet

pilsēta ir tam visam kaut kur pa vidu.
Offline
mpb
25. Jul 2012, 16:17 #4086

Kopš: 27. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: dažādiem velosipēdiem


25 Jul 2012, 16:11:50 subaru rakstīja:
jautājums tāds:
ar ko monobloks ir labāks/sliktāks par parastajiem gultņiem ?
(ja es pareizi to nosaucu)

kādam velo? principā ass ar gultņiem ir tikai vecajiem velo un krutā gala velo. pārējiem nāk monobloki. ir dažādi standarti gan vītnēm, gan klaņu šlicēm, gan monobloka garumiem.
ja velo ir pārvietošanās līdzeklis un netiek skaitīts katrs grams, tad aizbrauc uz veloatlaides.lv un pasaki, lai samaina monobloku, ja nepieciešams.
Offline
mpb
25. Jul 2012, 16:18 #4087

Kopš: 27. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: dažādiem velosipēdiem


25 Jul 2012, 16:16:13 Edd222 rakstīja:

25 Jul 2012, 15:36:40 mpb rakstīja:

24 Jul 2012, 17:30:42 Edd222 rakstīja:

24 Jul 2012, 17:19:16 Garenais rakstīja:
liela iespējamība pārsist riepu uz katras bedrītes un apmalītes!



this.

un arī tas, ka pilsētā jau tāpat īsti nesanāk izmantot to 29" potenciālu ātruma ziņā. tikai pazaudēt manevrētspēju.

BS! manevrētspēja vairāk ir atkarīga no ģeometrijas, nevis no ratu izmēra! un, protams, braukt prasme!


protams, arī brauktprasme un ģeometrija ir no svara. bet nevajag strīdēties ar elementāru loģiku. nejau velti šosejā brauc ar lielām un šaurām riepām, bet bmx ar mazām un platām. nē nu var jau apmainīt vietām un tīri uz skilu iziet

pilsēta ir tam visam kaut kur pa vidu.

kur pilsētā ir nepieciešama nenormāla manevrēt spēja? īpaši pārvietojoties līdz 25km/h. nemēģiniet stāstīt cilvēkiem, ka viņiem vajag ikdienai sporta velosipēdus.
Offline
jim-beam
25. Jul 2012, 16:30 #4088

Kopš: 29. Mar 2009

Ziņojumi: 11096

Braucu ar: veļasmašīnu ~300hp


23 Jul 2012, 20:12:18 daplis rakstīja:

23 Jul 2012, 20:08:47 jim-beam rakstīja:
OK kur ir piena velo darbnīca?

PS: ja līs lietus es nebūšu!

blakus Pienam! otraa pusee!


es ceru ka iepriekšēja pieteikšanās nav obligāta jo nekur neatradu pieteikšanas iespeju tai Piena.nu lapā!
Offline
mpb
25. Jul 2012, 16:31 #4089

Kopš: 27. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: dažādiem velosipēdiem


25 Jul 2012, 16:30:56 jim-beam rakstīja:

23 Jul 2012, 20:12:18 daplis rakstīja:

23 Jul 2012, 20:08:47 jim-beam rakstīja:
OK kur ir piena velo darbnīca?

PS: ja līs lietus es nebūšu!

blakus Pienam! otraa pusee!


es ceru ka iepriekšēja pieteikšanās nav obligāta jo nekur neatradu pieteikšanas iespeju tai Piena.nu lapā!

pieteikšanās notiek uzvietas pirms pasākuma!
Offline
subaru
25. Jul 2012, 16:44 #4090

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres


25 Jul 2012, 16:17:19 mpb rakstīja:

25 Jul 2012, 16:11:50 subaru rakstīja:
jautājums tāds:
ar ko monobloks ir labāks/sliktāks par parastajiem gultņiem ?
(ja es pareizi to nosaucu)

kādam velo? principā ass ar gultņiem ir tikai vecajiem velo un krutā gala velo. pārējiem nāk monobloki. ir dažādi standarti gan vītnēm, gan klaņu šlicēm, gan monobloka garumiem.
ja velo ir pārvietošanās līdzeklis un netiek skaitīts katrs grams, tad aizbrauc uz veloatlaides.lv un pasaki, lai samaina monobloku, ja nepieciešams.


nu man ir pavecs GT Agressor (~2004tais gads) .. viņam ir ass ar gultņiem.
nobraukti ir ļoti daudz km un pārsvara pa netīrām vietām ... + vēl dafiga reizes ir iebraukts jūrā līdz sedeklim utt utt .. un tikai tagad tā ass ir pasākusi ļurkāties nedaudz ... es vnk domāju, ka tagad monobloki ir suudiigaaki, kā toreiz vnk ass ar gultni ... jo te jau daudziem pēc 2000 km monobloks tarkšķ ...
Offline
mpb
25. Jul 2012, 16:46 #4091

Kopš: 27. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: dažādiem velosipēdiem


25 Jul 2012, 16:44:47 subaru rakstīja:

25 Jul 2012, 16:17:19 mpb rakstīja:

25 Jul 2012, 16:11:50 subaru rakstīja:
jautājums tāds:
ar ko monobloks ir labāks/sliktāks par parastajiem gultņiem ?
(ja es pareizi to nosaucu)

kādam velo? principā ass ar gultņiem ir tikai vecajiem velo un krutā gala velo. pārējiem nāk monobloki. ir dažādi standarti gan vītnēm, gan klaņu šlicēm, gan monobloka garumiem.
ja velo ir pārvietošanās līdzeklis un netiek skaitīts katrs grams, tad aizbrauc uz veloatlaides.lv un pasaki, lai samaina monobloku, ja nepieciešams.


nu man ir pavecs GT Agressor (~2004tais gads) .. viņam ir ass ar gultņiem.
nobraukti ir ļoti daudz km un pārsvara pa netīrām vietām ... + vēl dafiga reizes ir iebraukts jūrā līdz sedeklim utt utt .. un tikai tagad tā ass ir pasākusi ļurkāties nedaudz ... es vnk domāju, ka tagad monobloki ir suudiigaaki, kā toreiz vnk ass ar gultni ... jo te jau daudziem pēc 2000 km monobloks tarkšķ ...

ir iespēja likt Deori, bet tad jāmaina arī klaņi! komplekts ja nemaldos,tad pie 50 Ls. tikai tad būs jāmaina arī zobrati aizmugurē un ķēde.
Offline
barons13
25. Jul 2012, 17:42 #4092

Kopš: 26. May 2008

Ziņojumi: 214

Braucu ar: 5,7 litru bobiku un supermoto


25 Jul 2012, 16:46:44 mpb rakstīja:

25 Jul 2012, 16:44:47 subaru rakstīja:

25 Jul 2012, 16:17:19 mpb rakstīja:

25 Jul 2012, 16:11:50 subaru rakstīja:
jautājums tāds:
ar ko monobloks ir labāks/sliktāks par parastajiem gultņiem ?
(ja es pareizi to nosaucu)

kādam velo? principā ass ar gultņiem ir tikai vecajiem velo un krutā gala velo. pārējiem nāk monobloki. ir dažādi standarti gan vītnēm, gan klaņu šlicēm, gan monobloka garumiem.
ja velo ir pārvietošanās līdzeklis un netiek skaitīts katrs grams, tad aizbrauc uz veloatlaides.lv un pasaki, lai samaina monobloku, ja nepieciešams.


nu man ir pavecs GT Agressor (~2004tais gads) .. viņam ir ass ar gultņiem.
nobraukti ir ļoti daudz km un pārsvara pa netīrām vietām ... + vēl dafiga reizes ir iebraukts jūrā līdz sedeklim utt utt .. un tikai tagad tā ass ir pasākusi ļurkāties nedaudz ... es vnk domāju, ka tagad monobloki ir suudiigaaki, kā toreiz vnk ass ar gultni ... jo te jau daudziem pēc 2000 km monobloks tarkšķ ...

ir iespēja likt Deori, bet tad jāmaina arī klaņi! komplekts ja nemaldos,tad pie 50 Ls. tikai tad būs jāmaina arī zobrati aizmugurē un ķēde.


Un kāda jēga no Deoriem uz tāda velo? Tie klaņi un pārējā šņaga lai to uzliktu maksā tikpat cik viss tas velo ja ne vairāk. Deore arī nav nekāds brīnums - esmu pēc mazgāšanas pajaucis vaļā savus Saint gultņus, kas ir ~vienā līmenī ar Deoriem ja ne krutāki un tāpat gultņi slapji.

Domāju, ka jēdzīgākais variants ir iemest kādu parasto monobloku, kas maksā zem 10ls un aizmirsti. Kad sāks krakšķināties/gļukot izmetto misenē un nopērc jaunu. Čakarēšanos ar lodīšu gultņiem es neatzīstu principiāli, bet pēc high-end klaņiem es uz šī velo neredzu vajadzību.
Offline
mpb
25. Jul 2012, 17:59 #4093

Kopš: 27. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: dažādiem velosipēdiem

Cilvēks jautāja par sistēmu ar asi - atbidēju.
Skaidrs, ka vienkāršam velo no tā jēga nav nekāda. Ieliec monobloku par 5 Ls un dzīvo laimīgs
Offline
daplis
26. Jul 2012, 08:09 #4094

Kopš: 19. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 46276

Braucu ar:

nu ko? uzminam vakaraa?
Offline
Arsmens
26. Jul 2012, 10:30 #4095

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm

Veloatlaižu serviss tika apmeklēts. Rekomendācijas ar no manis! Čaļi strādā ar attieksmi, kas mūsdienās ir deficīts servisos
Offline
mg50
26. Jul 2012, 10:43 #4096

Kopš: 16. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 251

Braucu ar: F31

tauta iesakiet kādus amīšus labāku pirkt savam braucamajam? jo pagašgad pēc leciena pārlūza orģināla dakša uz pusēm, tagad meklēju vietā jaunu. (budžets 70ls)

Offline
Kalnz
26. Jul 2012, 10:44 #4097

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:

Velo "datoriņš" sācis rādīt kautko galīgi nepareizi! Mēra visu lēnāk, neprecīzi! Reāli tas ir labojams vai meklēt jaunu?
Offline
markelis
26. Jul 2012, 10:46 #4098

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12927

Braucu ar: eFku


26 Jul 2012, 10:44:31 Kalnz rakstīja:
Velo "datoriņš" sācis rādīt kautko galīgi nepareizi! Mēra visu lēnāk, neprecīzi! Reāli tas ir labojams vai meklēt jaunu?


tos vispar kaads labo? njemot veeraa vinju cenu. meegjinaajinoresetot un pa jaunu uzstaadiit to ritenja izmeeru?
Offline
mpb
26. Jul 2012, 10:48 #4099

Kopš: 27. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: dažādiem velosipēdiem


26 Jul 2012, 10:43:24 mg50 rakstīja:
tauta iesakiet kādus amīšus labāku pirkt savam braucamajam? jo pagašgad pēc leciena pārlūza orģināla dakša uz pusēm, tagad meklēju vietā jaunu. (budžets 70ls)



par tādu naudu neko LABU dabūt nevar. es liktu cieto dakšu un brauktu bēdu nezinādams
Offline
Araajz
26. Jul 2012, 10:54 #4100

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39


26 Jul 2012, 10:44:31 Kalnz rakstīja:
Velo "datoriņš" sācis rādīt kautko galīgi nepareizi! Mēra visu lēnāk, neprecīzi! Reāli tas ir labojams vai meklēt jaunu?

jauna bača + resets. Paskaties vai sensors normāli turās uz riepas.

Ja nepalīdz -> musarā
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo