Autors | Ziņojums |
mpb | 25. Jul 2012, 16:05 |
#4081
|
|
Kopš: 27. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 310
Braucu ar: dažādiem velosipēdiem
|
25 Jul 2012, 15:56:44 Araajz rakstīja:
Veloatlaidēs šitādas arī ir
Schwalbe Furious Fred EVO Tubeless-Ready 29" x 2.00
jēga pirkt krutas xc riepas ikdienas lietošanai? |
Offline | |
|
subaru | 25. Jul 2012, 16:10 |
#4082
|
|
Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10285
Braucu ar: rokām uz stūres
|
25 Jul 2012, 15:47:16 bertons rakstīja:
25 Jul 2012, 15:43:24 Araajz rakstīja:
25 Jul 2012, 15:39:05 bertons rakstīja:
4.5 bar
likās, ka vairāk šādās pūš, ā nē, šosejniecēs pūta 8
nu pasaki puikam kur uz 29 dabūt
uz riepas rakstiits max 5bar
nezinu kur dabuut, man shitaas jau no ruupniicas naaca
tur jua vēl jaskatas kas tieši ir rakstīts uz riepas un ko iepūš ... bar, PSI, kPA ... tās dažādas mērvienības un arī uz tiem manometriem dazadas skalas .. tā, ka jāskatas ko un cik daudz iepūš |
Offline | |
|
Araajz | 25. Jul 2012, 16:10 |
#4083
|
|
Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28295
Braucu ar: E39
|
25 Jul 2012, 16:05:06 mpb rakstīja:
jēga pirkt krutas xc riepas ikdienas lietošanai?
kā viena no izvēles iespējām ir, budžets jau netika minēts |
Offline | |
|
subaru | 25. Jul 2012, 16:11 |
#4084
|
|
Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10285
Braucu ar: rokām uz stūres
| jautājums tāds:
ar ko monobloks ir labāks/sliktāks par parastajiem gultņiem ?
(ja es pareizi to nosaucu)
|
Offline | |
|
Edd222 | 25. Jul 2012, 16:16 |
#4085
|
|
Kopš: 18. Sep 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 238
Braucu ar: BMW & Specialized
|
25 Jul 2012, 15:36:40 mpb rakstīja:
24 Jul 2012, 17:30:42 Edd222 rakstīja:
24 Jul 2012, 17:19:16 Garenais rakstīja:
liela iespējamība pārsist riepu uz katras bedrītes un apmalītes!
this.
un arī tas, ka pilsētā jau tāpat īsti nesanāk izmantot to 29" potenciālu ātruma ziņā. tikai pazaudēt manevrētspēju.
BS! manevrētspēja vairāk ir atkarīga no ģeometrijas, nevis no ratu izmēra! un, protams, braukt prasme!
protams, arī brauktprasme un ģeometrija ir no svara. bet nevajag strīdēties ar elementāru loģiku. nejau velti šosejā brauc ar lielām un šaurām riepām, bet bmx ar mazām un platām. nē nu var jau apmainīt vietām un tīri uz skilu iziet
pilsēta ir tam visam kaut kur pa vidu. |
Offline | |
|
mpb | 25. Jul 2012, 16:17 |
#4086
|
|
Kopš: 27. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 310
Braucu ar: dažādiem velosipēdiem
|
25 Jul 2012, 16:11:50 subaru rakstīja:
jautājums tāds:
ar ko monobloks ir labāks/sliktāks par parastajiem gultņiem ?
(ja es pareizi to nosaucu)
kādam velo? principā ass ar gultņiem ir tikai vecajiem velo un krutā gala velo. pārējiem nāk monobloki. ir dažādi standarti gan vītnēm, gan klaņu šlicēm, gan monobloka garumiem.
ja velo ir pārvietošanās līdzeklis un netiek skaitīts katrs grams, tad aizbrauc uz veloatlaides.lv un pasaki, lai samaina monobloku, ja nepieciešams. |
Offline | |
|
mpb | 25. Jul 2012, 16:18 |
#4087
|
|
Kopš: 27. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 310
Braucu ar: dažādiem velosipēdiem
|
25 Jul 2012, 16:16:13 Edd222 rakstīja:
25 Jul 2012, 15:36:40 mpb rakstīja:
24 Jul 2012, 17:30:42 Edd222 rakstīja:
24 Jul 2012, 17:19:16 Garenais rakstīja:
liela iespējamība pārsist riepu uz katras bedrītes un apmalītes!
this.
un arī tas, ka pilsētā jau tāpat īsti nesanāk izmantot to 29" potenciālu ātruma ziņā. tikai pazaudēt manevrētspēju.
BS! manevrētspēja vairāk ir atkarīga no ģeometrijas, nevis no ratu izmēra! un, protams, braukt prasme!
protams, arī brauktprasme un ģeometrija ir no svara. bet nevajag strīdēties ar elementāru loģiku. nejau velti šosejā brauc ar lielām un šaurām riepām, bet bmx ar mazām un platām. nē nu var jau apmainīt vietām un tīri uz skilu iziet
pilsēta ir tam visam kaut kur pa vidu.
kur pilsētā ir nepieciešama nenormāla manevrēt spēja? īpaši pārvietojoties līdz 25km/h. nemēģiniet stāstīt cilvēkiem, ka viņiem vajag ikdienai sporta velosipēdus. |
Offline | |
|
jim-beam | 25. Jul 2012, 16:30 |
#4088
|
|
Kopš: 29. Mar 2009
Ziņojumi: 11096
Braucu ar: veļasmašīnu ~300hp
|
23 Jul 2012, 20:12:18 daplis rakstīja:
23 Jul 2012, 20:08:47 jim-beam rakstīja:
OK kur ir piena velo darbnīca?
PS: ja līs lietus es nebūšu!
blakus Pienam! otraa pusee!
es ceru ka iepriekšēja pieteikšanās nav obligāta jo nekur neatradu pieteikšanas iespeju tai Piena.nu lapā! |
Offline | |
|
|
mpb | 25. Jul 2012, 16:31 |
#4089
|
|
Kopš: 27. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 310
Braucu ar: dažādiem velosipēdiem
|
25 Jul 2012, 16:30:56 jim-beam rakstīja:
23 Jul 2012, 20:12:18 daplis rakstīja:
23 Jul 2012, 20:08:47 jim-beam rakstīja:
OK kur ir piena velo darbnīca?
PS: ja līs lietus es nebūšu!
blakus Pienam! otraa pusee!
es ceru ka iepriekšēja pieteikšanās nav obligāta jo nekur neatradu pieteikšanas iespeju tai Piena.nu lapā!
pieteikšanās notiek uzvietas pirms pasākuma! |
Offline | |
|
subaru | 25. Jul 2012, 16:44 |
#4090
|
|
Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10285
Braucu ar: rokām uz stūres
|
25 Jul 2012, 16:17:19 mpb rakstīja:
25 Jul 2012, 16:11:50 subaru rakstīja:
jautājums tāds:
ar ko monobloks ir labāks/sliktāks par parastajiem gultņiem ?
(ja es pareizi to nosaucu)
kādam velo? principā ass ar gultņiem ir tikai vecajiem velo un krutā gala velo. pārējiem nāk monobloki. ir dažādi standarti gan vītnēm, gan klaņu šlicēm, gan monobloka garumiem.
ja velo ir pārvietošanās līdzeklis un netiek skaitīts katrs grams, tad aizbrauc uz veloatlaides.lv un pasaki, lai samaina monobloku, ja nepieciešams.
nu man ir pavecs GT Agressor (~2004tais gads) .. viņam ir ass ar gultņiem.
nobraukti ir ļoti daudz km un pārsvara pa netīrām vietām ... + vēl dafiga reizes ir iebraukts jūrā līdz sedeklim utt utt .. un tikai tagad tā ass ir pasākusi ļurkāties nedaudz ... es vnk domāju, ka tagad monobloki ir suudiigaaki, kā toreiz vnk ass ar gultni ... jo te jau daudziem pēc 2000 km monobloks tarkšķ ... |
Offline | |
|
mpb | 25. Jul 2012, 16:46 |
#4091
|
|
Kopš: 27. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 310
Braucu ar: dažādiem velosipēdiem
|
25 Jul 2012, 16:44:47 subaru rakstīja:
25 Jul 2012, 16:17:19 mpb rakstīja:
25 Jul 2012, 16:11:50 subaru rakstīja:
jautājums tāds:
ar ko monobloks ir labāks/sliktāks par parastajiem gultņiem ?
(ja es pareizi to nosaucu)
kādam velo? principā ass ar gultņiem ir tikai vecajiem velo un krutā gala velo. pārējiem nāk monobloki. ir dažādi standarti gan vītnēm, gan klaņu šlicēm, gan monobloka garumiem.
ja velo ir pārvietošanās līdzeklis un netiek skaitīts katrs grams, tad aizbrauc uz veloatlaides.lv un pasaki, lai samaina monobloku, ja nepieciešams.
nu man ir pavecs GT Agressor (~2004tais gads) .. viņam ir ass ar gultņiem.
nobraukti ir ļoti daudz km un pārsvara pa netīrām vietām ... + vēl dafiga reizes ir iebraukts jūrā līdz sedeklim utt utt .. un tikai tagad tā ass ir pasākusi ļurkāties nedaudz ... es vnk domāju, ka tagad monobloki ir suudiigaaki, kā toreiz vnk ass ar gultni ... jo te jau daudziem pēc 2000 km monobloks tarkšķ ...
ir iespēja likt Deori, bet tad jāmaina arī klaņi! komplekts ja nemaldos,tad pie 50 Ls. tikai tad būs jāmaina arī zobrati aizmugurē un ķēde. |
Offline | |
|
barons13 | 25. Jul 2012, 17:42 |
#4092
|
|
Kopš: 26. May 2008
Ziņojumi: 214
Braucu ar: 5,7 litru bobiku un supermoto
|
25 Jul 2012, 16:46:44 mpb rakstīja:
25 Jul 2012, 16:44:47 subaru rakstīja:
25 Jul 2012, 16:17:19 mpb rakstīja:
25 Jul 2012, 16:11:50 subaru rakstīja:
jautājums tāds:
ar ko monobloks ir labāks/sliktāks par parastajiem gultņiem ?
(ja es pareizi to nosaucu)
kādam velo? principā ass ar gultņiem ir tikai vecajiem velo un krutā gala velo. pārējiem nāk monobloki. ir dažādi standarti gan vītnēm, gan klaņu šlicēm, gan monobloka garumiem.
ja velo ir pārvietošanās līdzeklis un netiek skaitīts katrs grams, tad aizbrauc uz veloatlaides.lv un pasaki, lai samaina monobloku, ja nepieciešams.
nu man ir pavecs GT Agressor (~2004tais gads) .. viņam ir ass ar gultņiem.
nobraukti ir ļoti daudz km un pārsvara pa netīrām vietām ... + vēl dafiga reizes ir iebraukts jūrā līdz sedeklim utt utt .. un tikai tagad tā ass ir pasākusi ļurkāties nedaudz ... es vnk domāju, ka tagad monobloki ir suudiigaaki, kā toreiz vnk ass ar gultni ... jo te jau daudziem pēc 2000 km monobloks tarkšķ ...
ir iespēja likt Deori, bet tad jāmaina arī klaņi! komplekts ja nemaldos,tad pie 50 Ls. tikai tad būs jāmaina arī zobrati aizmugurē un ķēde.
Un kāda jēga no Deoriem uz tāda velo? Tie klaņi un pārējā šņaga lai to uzliktu maksā tikpat cik viss tas velo ja ne vairāk. Deore arī nav nekāds brīnums - esmu pēc mazgāšanas pajaucis vaļā savus Saint gultņus, kas ir ~vienā līmenī ar Deoriem ja ne krutāki un tāpat gultņi slapji.
Domāju, ka jēdzīgākais variants ir iemest kādu parasto monobloku, kas maksā zem 10ls un aizmirsti. Kad sāks krakšķināties/gļukot izmetto misenē un nopērc jaunu. Čakarēšanos ar lodīšu gultņiem es neatzīstu principiāli, bet pēc high-end klaņiem es uz šī velo neredzu vajadzību. |
Offline | |
|
mpb | 25. Jul 2012, 17:59 |
#4093
|
|
Kopš: 27. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 310
Braucu ar: dažādiem velosipēdiem
| Cilvēks jautāja par sistēmu ar asi - atbidēju.
Skaidrs, ka vienkāršam velo no tā jēga nav nekāda. Ieliec monobloku par 5 Ls un dzīvo laimīgs |
Offline | |
|
daplis | 26. Jul 2012, 08:09 |
#4094
|
|
Kopš: 19. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 46276
Braucu ar:
| nu ko? uzminam vakaraa?
|
Offline | |
|
Arsmens | 26. Jul 2012, 10:30 |
#4095
|
|
Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
| Veloatlaižu serviss tika apmeklēts. Rekomendācijas ar no manis! Čaļi strādā ar attieksmi, kas mūsdienās ir deficīts servisos |
Offline | |
|
mg50 | 26. Jul 2012, 10:43 |
#4096
|
|
Kopš: 16. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 251
Braucu ar: F31
| tauta iesakiet kādus amīšus labāku pirkt savam braucamajam? jo pagašgad pēc leciena pārlūza orģināla dakša uz pusēm, tagad meklēju vietā jaunu. (budžets 70ls)
|
Offline | |
|
|
Kalnz | 26. Jul 2012, 10:44 |
#4097
|
|
Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14312
Braucu ar:
| Velo "datoriņš" sācis rādīt kautko galīgi nepareizi! Mēra visu lēnāk, neprecīzi! Reāli tas ir labojams vai meklēt jaunu? |
Offline | |
|
markelis | 26. Jul 2012, 10:46 |
#4098
|
|
Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12927
Braucu ar: eFku
|
26 Jul 2012, 10:44:31 Kalnz rakstīja:
Velo "datoriņš" sācis rādīt kautko galīgi nepareizi! Mēra visu lēnāk, neprecīzi! Reāli tas ir labojams vai meklēt jaunu?
tos vispar kaads labo? njemot veeraa vinju cenu. meegjinaajinoresetot un pa jaunu uzstaadiit to ritenja izmeeru? |
Offline | |
|
mpb | 26. Jul 2012, 10:48 |
#4099
|
|
Kopš: 27. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 310
Braucu ar: dažādiem velosipēdiem
|
26 Jul 2012, 10:43:24 mg50 rakstīja:
tauta iesakiet kādus amīšus labāku pirkt savam braucamajam? jo pagašgad pēc leciena pārlūza orģināla dakša uz pusēm, tagad meklēju vietā jaunu. (budžets 70ls)
par tādu naudu neko LABU dabūt nevar. es liktu cieto dakšu un brauktu bēdu nezinādams |
Offline | |
|
Araajz | 26. Jul 2012, 10:54 |
#4100
|
|
Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28295
Braucu ar: E39
|
26 Jul 2012, 10:44:31 Kalnz rakstīja:
Velo "datoriņš" sācis rādīt kautko galīgi nepareizi! Mēra visu lēnāk, neprecīzi! Reāli tas ir labojams vai meklēt jaunu?
jauna bača + resets. Paskaties vai sensors normāli turās uz riepas.
Ja nepalīdz -> musarā |
Offline | |
|