Online

Pašreiz BMWPower skatās 165 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Nozagts AUTO

AutorsZiņojums
Staris
26. Nov 2017, 00:10 #4081

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


25 Nov 2017, 22:22:36 @HiJaCKeR rakstīja:

25 Nov 2017, 22:15:15 @hasans rakstīja:
Kā paliek ar tā saucamajām "sekretkām"? Nav 1 no drošākajiem veidiem?


Auto ar START/STOP pogu, KEY-LESS GO funkciju un hibrīda dzinēju, slepeno slēdzi uzstādīt nevar!


tas no www.autonams.lv

Es gribētu šim arī dzirdēt skaidrojumu. Es uzskatu, ka keylessgo un start/stop pogai nav sakars ar slepeno slēdzi. Tak slepeno slēdzi var ielikt dajebkurā vadā. Jāatrod tikai tāds, kurš izslēgtā režīmā neiemet neatgriezenisku kļūdu kompī, kuras dēļ ir safemode režīms vai kas tāds.
Offline
karlsonss
26. Nov 2017, 00:36 #4082

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Kaapeec?
Offline
N53series
26. Nov 2017, 07:15 #4083

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


26 Nov 2017, 00:29:32 @kawaracer rakstīja:

25 Nov 2017, 15:40:20 @N53series rakstīja:
Luudzu mani nepaarprast – es IGLA netirgoju, neuzstaadu, % nesanjemu.
Vnk lasot sheit sarakstito sviestu..

.......



No šī produkta ir pēdējā laikā vienas problēmas!
Un viela ļoti svarīga lieta, ko neviens nepiemin - automašīnai ar ražotāja garantiju šādu produktu uzstādīt nav atļauts - vai arī tiks atņemta garantija.
Ja ne Latvijā, kur daži skatās caur pirkstiem uz šo lietu, tad ja auto notiks kaut kas piemēram Vācijā, tad tur neviens neiedziļināsies, atrodod šādu produktu uz auto tiks atņemta garantija uzreiz!
Pēdējā mēneša laikā esam demontējuši jau vairākas, kur lietotāji saskārās tikai ar problēmām.



vainot IGLA pie pirmaas iespeejas - remontnjiku zemas kvalifikaacijas paziime.
arii manaa pieredzee - kur vien ko jautaa, pie pirmaas iespeejas vainiiga IGLA. atskjiriibaa no anoniimaa ''venas vieniigas probleemas'' mineeshu paaris konkreetus gadiijumus:
CAS kljuuda par starteri, kursh nesaak griezt. uz PIN 50 esot aktiivs signaals [+12], bet.. dzinejs nav saakts griezt.
Protams, muusu banaanijas ''krutaakie'' speci nekljudiigi atrada iemeslu - IGLA. mineeju pretargumentu - sak, vechi, 100kkm nebija, un nu peeksnji 2 reizes? IGLA - ko tur domaat! Saku - moska kjiilejosh ievilceejs [peec simptomiem]? nee, IGLA!
protams, probleema atkaartotjaas ar nonjemtu IGLA, vainiigs bija ievilceejs;
vajadzeeeja dzineeja versiju nomainit no U0 un O0 - nomainiit config CAS 3+ modulii. Vairakiem umnjikiem tas neizdevaas. Vainiigs bija IGLA, kas liedza piekljuvi. viennoziimiigi. Kad demonteeju IGLA, shie umnjiki ap*irsaas veelreiz. izraadiijaas, CAS3+ vispar nevar konfigu mainiit, kaa vinji to bija iedomaajushies.

Ar sho gribu teikt - ''vienas vieniiigas probleemas'' - tas ir kaadas? kam? kaadas?

Par garantiju. Jaa, garantiju rauj nost pat tad, ja, pemeeram, A stoikaas iemochii tviiterus, bagazniekaa ampu, vai durvis paarpako. Un? ar to buutu jaalepojaas? Razhotaajs aizstaav sevi, kaa vien maak - vinja tiesiibas. Man kaa lietotaajam - neskjiet godiigi [un savulaik bija iemesls, kaapeec nepirkt garantijas BMW].
Offline
N53series
26. Nov 2017, 10:42 #4084

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


26 Nov 2017, 09:50:56 @kawaracer rakstīja:

26 Nov 2017, 07:15:24 @N53series rakstīja:

26 Nov 2017, 00:29:32 @kawaracer rakstīja:

25 Nov 2017, 15:40:20 @N53series rakstīja:
Luudzu mani nepaarprast – es IGLA netirgoju, neuzstaadu, % nesanjemu.
Vnk lasot sheit sarakstito sviestu..

.......



No šī produkta ir pēdējā laikā vienas problēmas!




vainot IGLA pie pirmaas iespeejas - remontnjiku zemas kvalifikaacijas paziime.



Šeit nu gan mīļo cilvēk - kļūdies!
Man ir viens no labākiem diagnostiķiem, protams, arī cilvēks, bet problēmas bija produktā!
Tādām a/m kā Grand Cherokee MY2016, Hyundai ix35, Tucson un SantaFe - nu nevajag likt.
Jo cieta jau tikai lietotāji.



nee, nekljuudos.

luudzu, tuksho un augstpraatiigo bazaru nomainiit pret konkreetiem faktiem - kaadas kljudas, kaadas probleemas, kaa IGLA taas vareeja radiit.
shaadi paargudrie teksti jau neiedarbojas. es desmitiem krutaako ''elektrikju'' esmu redzeejis peedeejo gadu laikaa. NEVIENS no vinjiem vispaar nesaprata, kaa CAN liinijas darbojas, bet viedokliitis bija katram un par visu.
Offline
janchikz
26. Nov 2017, 10:51 #4085

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:

Kaspich, ko iesaki no drošības sistēmām uzstādīt e70’ajam pre fl ar keyless? Un kāda cena? Man te elektriķis saka, ka par 100 eur uztaisīs tā, ka tas autiņš būs aizdzenams tikai ar evakuatoru, gribu dzirdēt Tavu viedokli.
Offline
N53series
26. Nov 2017, 11:02 #4086

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


26 Nov 2017, 10:51:16 @janchikz rakstīja:
Kaspich, ko iesaki no drošības sistēmām uzstādīt e70’ajam pre fl ar keyless? Un kāda cena? Man te elektriķis saka, ka par 100 eur uztaisīs tā, ka tas autiņš būs aizdzenams tikai ar evakuatoru, gribu dzirdēt Tavu viedokli.


noteikti liec IGLA OBD vai paarshuj CAS [ko Andrejs piedaavaa], lai atsleegas nevar piesuut.
un tad ir opcijas - piem., IGLA [breloku] + IGLA Keyless. vai IGLA bez brelokiem [bet tad reekjinies, ka var kaapt salonaa, kameer otrs ar retranslatoru ganaas gar maaju/veikalu logiem].

par 100.. iespaidiigs elektrikjis es taadu savai mashiinai klaat nelaistu.
Offline
aqpw
26. Nov 2017, 12:13 #4087

Kopš: 06. Apr 2014

Ziņojumi: 339

Braucu ar:

Mana pretaizdzīšanas sistēma ir brutāla. Ir slēdzis uz kvēlsvecēm, ar atslēgu nesilda un neiedarbināsi pat +35. Papildus reizēm pisās kontakts kaut kur aizdedzē, ja ieslēdz gaismas un 220 pārveidotāju, parādās kontakts un var skilt, ja tas nepalīdz tad tam arī ir risinājums vads no akumulatora uz ievilcēju. Vēl lielāks appisiens ir ka motors aizmugurē. Gribu redzēt kā kāds uzninētu šito mīklu.
Offline
vvv
26. Nov 2017, 15:23 #4088

Kopš: 19. Feb 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2107

Braucu ar: e53FL 4,4;e38

Varēji jau arī ielikt info kur Tavs autiņš stāv,un kur atrodas tas slēdzis
Offline
Staris
26. Nov 2017, 16:15 #4089

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

N53series kāpēc autonams saka, ka Start/stop pogas variantam slepenais slēdzis nav iespējams?
Kompis juks prātā katru reizi, kad slepenā slēdža dēļ konkrētā līnija nenostrādās?
Offline
Gra
26. Nov 2017, 18:36 #4090

Kopš: 25. Sep 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 890

Braucu ar: Coupè; Cabrio; Roadster


26 Nov 2017, 00:10:56 @Staris rakstīja:

25 Nov 2017, 22:22:36 @HiJaCKeR rakstīja:

25 Nov 2017, 22:15:15 @hasans rakstīja:
Kā paliek ar tā saucamajām "sekretkām"? Nav 1 no drošākajiem veidiem?


Auto ar START/STOP pogu, KEY-LESS GO funkciju un hibrīda dzinēju, slepeno slēdzi uzstādīt nevar!


tas no www.autonams.lv

Es gribētu šim arī dzirdēt skaidrojumu. Es uzskatu, ka keylessgo un start/stop pogai nav sakars ar slepeno slēdzi. Tak slepeno slēdzi var ielikt dajebkurā vadā. Jāatrod tikai tāds, kurš izslēgtā režīmā neiemet neatgriezenisku kļūdu kompī, kuras dēļ ir safemode režīms vai kas tāds.


Pilnīgas muļķības no autonama, jo start/stop un keyless nav nekāda sakara ar pogu. To parasti pieliek pie vada sūknim utt. lai auto tikai pēc slepenā slēdža aktivizēšanas var piešķilt.
Ir pieredze ar 3 auto, tai skaitā ar keyless un viss funkcionē.
Offline
N53series
26. Nov 2017, 18:46 #4091

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


26 Nov 2017, 18:36:39 @Gra rakstīja:

26 Nov 2017, 00:10:56 @Staris rakstīja:

25 Nov 2017, 22:22:36 @HiJaCKeR rakstīja:

25 Nov 2017, 22:15:15 @hasans rakstīja:
Kā paliek ar tā saucamajām "sekretkām"? Nav 1 no drošākajiem veidiem?


Auto ar START/STOP pogu, KEY-LESS GO funkciju un hibrīda dzinēju, slepeno slēdzi uzstādīt nevar!


tas no www.autonams.lv

Es gribētu šim arī dzirdēt skaidrojumu. Es uzskatu, ka keylessgo un start/stop pogai nav sakars ar slepeno slēdzi. Tak slepeno slēdzi var ielikt dajebkurā vadā. Jāatrod tikai tāds, kurš izslēgtā režīmā neiemet neatgriezenisku kļūdu kompī, kuras dēļ ir safemode režīms vai kas tāds.


Pilnīgas muļķības no autonama, jo start/stop un keyless nav nekāda sakara ar pogu. To parasti pieliek pie vada sūknim utt. lai auto tikai pēc slepenā slēdža aktivizēšanas var piešķilt.
Ir pieredze ar 3 auto, tai skaitā ar keyless un viss funkcionē.


Autonamam idejiski ir taisniiba, savukaart, tavi risinaajumi izraisiiija smieklu leekmi.
viss straadaa? tas ir kaa?

shaadi ''risinaajumi'' aizkavees zagli uz sekundeem 15..30. ne vairaak. kaa domaa, ko padomaas zaglis, redzot kljuudu par suuknja izpildkjeedes bojaajumu?
es domaaju, 10 sekunzhu laikaa buus salonaa obshifka nost, un - vai nu sleedzis atrasts, vai +12 padoti pa tiesho.
shis risinaajums no romaala ir tikpat taalu, cik E21 no F klases.

p.s. piedaavaaju efektiivaaku risinaajumu. iznjem aaraa salona apgaismojuma pogu. tb., atverot durvis, zaglis nevarees tumsaa atslegt salona apgaismojumu. Garanteju - stress vinjam buus 10X lielaaks, un negribeesies ilgi izgaismotaa salonaa ciiniities.

[ Šo ziņu laboja N53series, 26 Nov 2017, 18:47:43 ]

Offline
Gra
26. Nov 2017, 18:50 #4092

Kopš: 25. Sep 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 890

Braucu ar: Coupè; Cabrio; Roadster


26 Nov 2017, 18:46:11 @N53series rakstīja:

26 Nov 2017, 18:36:39 @Gra rakstīja:

26 Nov 2017, 00:10:56 @Staris rakstīja:

25 Nov 2017, 22:22:36 @HiJaCKeR rakstīja:

25 Nov 2017, 22:15:15 @hasans rakstīja:
Kā paliek ar tā saucamajām "sekretkām"? Nav 1 no drošākajiem veidiem?


Auto ar START/STOP pogu, KEY-LESS GO funkciju un hibrīda dzinēju, slepeno slēdzi uzstādīt nevar!


tas no www.autonams.lv

Es gribētu šim arī dzirdēt skaidrojumu. Es uzskatu, ka keylessgo un start/stop pogai nav sakars ar slepeno slēdzi. Tak slepeno slēdzi var ielikt dajebkurā vadā. Jāatrod tikai tāds, kurš izslēgtā režīmā neiemet neatgriezenisku kļūdu kompī, kuras dēļ ir safemode režīms vai kas tāds.


Pilnīgas muļķības no autonama, jo start/stop un keyless nav nekāda sakara ar pogu. To parasti pieliek pie vada sūknim utt. lai auto tikai pēc slepenā slēdža aktivizēšanas var piešķilt.
Ir pieredze ar 3 auto, tai skaitā ar keyless un viss funkcionē.


Autonamam idejiski ir taisniiba, savukaart, tavi risinaajumi izraisiiija smieklu leekmi.
viss straadaa? tas ir kaa?

shaadi ''risinaajumi'' aizkavees zagli uz sekundeem 15..30. ne vairaak. kaa domaa, ko padomaas zaglis, redzot kljuudu par suuknja izpildkjeedes bojaajumu?
es domaaju, 10 sekunzhu laikaa buus salonaa obshifka nost, un - vai nu s;eedzis atrasts, vai +12 padoti pa tiesho.
shis risinaajums no romaala ir tikpat taalu, cik E21 no F klases.


Izlasi 5x un skaļi atkārto - uzstādīt var un autonamam nav taisnība.
Man ir pilnīgi pajāt cik sekundēs aizdzīs, jo šādiem gadījumiem ir kasko.
Offline
N53series
26. Nov 2017, 18:53 #4093

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


26 Nov 2017, 18:50:37 @Gra rakstīja:

26 Nov 2017, 18:46:11 @N53series rakstīja:

26 Nov 2017, 18:36:39 @Gra rakstīja:

26 Nov 2017, 00:10:56 @Staris rakstīja:

25 Nov 2017, 22:22:36 @HiJaCKeR rakstīja:

25 Nov 2017, 22:15:15 @hasans rakstīja:
Kā paliek ar tā saucamajām "sekretkām"? Nav 1 no drošākajiem veidiem?


Auto ar START/STOP pogu, KEY-LESS GO funkciju un hibrīda dzinēju, slepeno slēdzi uzstādīt nevar!


tas no www.autonams.lv

Es gribētu šim arī dzirdēt skaidrojumu. Es uzskatu, ka keylessgo un start/stop pogai nav sakars ar slepeno slēdzi. Tak slepeno slēdzi var ielikt dajebkurā vadā. Jāatrod tikai tāds, kurš izslēgtā režīmā neiemet neatgriezenisku kļūdu kompī, kuras dēļ ir safemode režīms vai kas tāds.


Pilnīgas muļķības no autonama, jo start/stop un keyless nav nekāda sakara ar pogu. To parasti pieliek pie vada sūknim utt. lai auto tikai pēc slepenā slēdža aktivizēšanas var piešķilt.
Ir pieredze ar 3 auto, tai skaitā ar keyless un viss funkcionē.


Autonamam idejiski ir taisniiba, savukaart, tavi risinaajumi izraisiiija smieklu leekmi.
viss straadaa? tas ir kaa?

shaadi ''risinaajumi'' aizkavees zagli uz sekundeem 15..30. ne vairaak. kaa domaa, ko padomaas zaglis, redzot kljuudu par suuknja izpildkjeedes bojaajumu?
es domaaju, 10 sekunzhu laikaa buus salonaa obshifka nost, un - vai nu s;eedzis atrasts, vai +12 padoti pa tiesho.
shis risinaajums no romaala ir tikpat taalu, cik E21 no F klases.


Izlasi 5x un skaļi atkārto - uzstādīt var un autonamam nav taisnība.
Man ir pilnīgi pajāt cik sekundēs aizdzīs, jo šādiem gadījumiem ir kasko.


jaa, slepeno sleedzi var uzstaadiit pat teejkannai. tev taisniiba.
kaa saprotu, jautajuma autoram intereseeja kaut kaada reaala aizsardziiba?
jeb ''tikai KASKO''?
tb, secinaajums - Autonams nestaada butaforiskas ''pogas'' prieksh KASKO. tam ir citi kantori, piemeeram, taveejais [par nianseem - vai var dabuut ''sertifikaatu'', cik maksaa, vai var vnk ieriikot pogu to nekur nepiesleedzot, u.t.t., var uzzinaat privaati, vai ne?]
vai esam panaakushi saprashanos?
Offline
Staris
26. Nov 2017, 19:34 #4094

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Bet kāda atšķirība tādā gadījumā ir starp E60 ar fizisku atslēgu un E60 ar start/stop pogu?
Pēc autonama var spriest, ka preFL var uzlikt un FL nevar
Ja salonā pārtrauc ķēdi, tad zaglis tur raksies un meklēs. Ko zaglis darīs, ja kārbai pārtrauks kaut kur ķēdi? Piemēram štekerim, kurš spraužas kārbā. Vai starterim? Kloķenes devējam? Domā viņš uz ielas spēs nojaukt motoram augšu un atrast, kur ellē ratā vads ir atslēgts?
Man, piemēram, tā doma ir, ka slepeno slēdzi jāliek tur, kur 2 minūšu laikā nevar piekļūt.
Offline
janchikz
26. Nov 2017, 19:37 #4095

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


26 Nov 2017, 11:02:00 @N53series rakstīja:

26 Nov 2017, 10:51:16 @janchikz rakstīja:
Kaspich, ko iesaki no drošības sistēmām uzstādīt e70’ajam pre fl ar keyless? Un kāda cena? Man te elektriķis saka, ka par 100 eur uztaisīs tā, ka tas autiņš būs aizdzenams tikai ar evakuatoru, gribu dzirdēt Tavu viedokli.


noteikti liec IGLA OBD vai paarshuj CAS [ko Andrejs piedaavaa], lai atsleegas nevar piesuut.
un tad ir opcijas - piem., IGLA [breloku] + IGLA Keyless. vai IGLA bez brelokiem [bet tad reekjinies, ka var kaapt salonaa, kameer otrs ar retranslatoru ganaas gar maaju/veikalu logiem].

par 100.. iespaidiigs elektrikjis es taadu savai mashiinai klaat nelaistu.
Sapratu Par CAS, kādas izmaksas un cik efektīvi?

[ Šo ziņu laboja janchikz, 26 Nov 2017, 19:38:38 ]

Offline
N53series
26. Nov 2017, 19:54 #4096

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


26 Nov 2017, 19:37:57 @janchikz rakstīja:

26 Nov 2017, 11:02:00 @N53series rakstīja:

26 Nov 2017, 10:51:16 @janchikz rakstīja:
Kaspich, ko iesaki no drošības sistēmām uzstādīt e70’ajam pre fl ar keyless? Un kāda cena? Man te elektriķis saka, ka par 100 eur uztaisīs tā, ka tas autiņš būs aizdzenams tikai ar evakuatoru, gribu dzirdēt Tavu viedokli.


noteikti liec IGLA OBD vai paarshuj CAS [ko Andrejs piedaavaa], lai atsleegas nevar piesuut.
un tad ir opcijas - piem., IGLA [breloku] + IGLA Keyless. vai IGLA bez brelokiem [bet tad reekjinies, ka var kaapt salonaa, kameer otrs ar retranslatoru ganaas gar maaju/veikalu logiem].

par 100.. iespaidiigs elektrikjis es taadu savai mashiinai klaat nelaistu.
Sapratu Par CAS, kādas izmaksas un cik efektīvi?


par ciparie jaaprasa dariitaajiem, es varu pastaastiit tehnisko pusi.
1. IGLA OBD
tiek uzstaadiita uz CAN liinijas, kas ir posmaa no OBD ligzdas uz CAS/GW. Lai zaglis apietu sho aizsardziibu [un pierakstiitu jaunas/sveshas atsleegas]:
a) jaarauj nost obshifkas zem stuures, jaatin valjaa vadu zguts/i, jaameklee IGLA OBD [izmeeri 1X2cmX3mm, reaali tiek nosleepta zguta viduu];
b) jaarauj nost obshifka, jaarauj nost CAN vadi no CAS modulja, jaasleedzas CAS modulim klaat pa tiesho, lai pierakstiitu atsleegas.
Skaidrs, ka tas ir pamatiigs laiks + kvalifikaacija vajadziiga.

2. CAS paarprogrammeeshana, lai caur OBD nevareetu pieshuut jaunas atsleegas.
Zaglim naaksies ar spec tooljiem pilniigi paarshuut CAS moduli - minuutes 10..15 darba. Negatiivaa puse - ir zinaams risks nobrickot CAS [shis risks normali attiecas uz programmeetaaju]. Var buut probleemas ar programmatuuras atjauninaashanu, integraacijas level celshanu [atkal - jaasazinaas ar programmeetaju].
Abi risinaajumi reaali noveersh auto aizdziishanu, ja NAV nozagtas atsleegas. Protams, ja auto pamests Bolderaajaa, kur stundaam var skruuveet nost visu, ko vajag, varbuut kaaam buus noskanja tikt galaa ar CAS... Bet tas nebuus kasisks aizdziishanas variants.

[ Šo ziņu laboja N53series, 26 Nov 2017, 19:54:34 ]

Offline
janchikz
26. Nov 2017, 19:59 #4097

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:

Vari iedot kontaktus? Andreja kontaktus, jo nezinu par kuru Andreju iet runa
Offline
N53series
26. Nov 2017, 20:03 #4098

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


26 Nov 2017, 19:59:56 @janchikz rakstīja:
Vari iedot kontaktus? Andreja kontaktus, jo nezinu par kuru Andreju iet runa


check PM
Offline
ezis_
26. Nov 2017, 20:51 #4099

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1244

Braucu ar: T@C- R6 un citiem

Baiga zin problema OBD aizvakt prom uz sev zinamu vietu un pie oem konektora piemugit kautvai xenona bloku vai ko tamlidzigu zaglis ka piesledz savu aparaturu taa zili dumi iznak un iestajas aplauziens + so visu var saparot ar vis leteko sikas tauri kura kopa ar avaraikam utt ierubas tiko kas tiek piesprausts pie OBD , musdienu pargudrie zagli diezvai ir gatavi sadam paversienam un vienkarsi taisa kajas prom.
Offline
vadjiksBMW
26. Nov 2017, 20:52 #4100

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2682

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Kaut kas ir arī pazudis vai te joprojām elektriķi strīdas?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo