Online

Pašreiz BMWPower skatās 192 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
smudo
03. Jan 2020, 11:40 #4061

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

CP ir cita versija ar 280zs, bet kopuma sliktas atsauksmes par 2,0tsi nav dzirdetas - tai tehnologijai tagad jau bus 10 gadi - bernu kaitem jabut izslimotam. Esmu braucis ar 2,0tsi 190zs VW Arteon. Brauc pietiekami dinamiski un paterins, ipasi uz sosejas kruiza rezima loti mazs - zem 6l.
Offline
Agritis
03. Jan 2020, 12:30 #4062

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2092

Braucu ar: Astra ST

Kāpēc lai neturētu? Uz 2.0 ir savādāka kārba nekā uz mazajiem motoriem. Kodus atradīsi internetā, ja interesēs
Offline
Maxis
03. Jan 2020, 13:19 #4063

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10080

Braucu ar: F30 ‘19


03 Jan 2020, 11:14:35 @MMMax rakstīja:

Varbūt vari pakomentēt par to motoru 2.0TSI kas savienojas ar DSG 7? 100 t.km izturēs?



Līdz 100k vēl nav aizbraucis, bet pirmos 35k ir nobraucis bez bēdu.
Man gan ir aizdomas, ka kārbas mūžs varētu samazināties, ja no katra krustojuma pie zaļās gaismas ar lauch control startē

Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
Gordenfromlv
03. Jan 2020, 16:12 #4064

Kopš: 22. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 678

Braucu ar: Pajero 2 (2.8) offroad, MB W205 FL / Phaeton FL / Suzuki GSX-R

Kāpēc VAG hierarhija, 2.0TDI pēc visām dīzeļgeitām ir dārgāks par 2.0TSI ?
Paņemam par piemēru 140kW TDI un 140kW TSI.
Cenas atšķirība pie škodas gandrīz 4000EUR.
Labi, pēc datiem, TSI ēd pilsētā 2l vairāk, bet uz trases tā atšķirība nesasniedz pat litru!
Man neinteresē garantijas autiņam TSI vai TDI.
Kādam ir pieredze ?
Jo interesējos par FL SuperB vai Kodiaq, nostāties uz pareizā ceļa grūti.
Kodiaqam šokē dažas lētās plastmasas zem paneļa, durvju apšifkās un rokturī, tas ir par KODIAQ RS kuram starta cena 44500+-.
Vēl biju šokā, ka nav pat el.stūres lifts.
Vienkārši biju domājis par Kodiaq RS, ar manām fīčām viņš iznāk ap 47k.
Bet pēc dizaina, līdzīgs ir SportLine, kuru piegrūžot gandrīz līdz lūpai, ietaupās pāris tūkstoši, ok, nav tā 2.0 BiTDI ar 240zs, bet var paņemt 2.0TSI ar 190zs un kādreiz uzlabot veiktspēju, ja būs pamaz.
Nesaprotu kāpēc Kodiaqam RS līnijā ir dīzelis, nevis 2.0TSI ar 272 ( 280 ) zs.
Šajā cenu kategorijā 39-45k ir grūti ko jēdzīgu salasīt. Gribēju F15 X5, bet pat šajās summās viņiem nobraukumi virs 100 un 150 tūkst, dažam labam arī virs 200.tūkst.
Pašlaik man priekšroka ir Škodai, varbūt KIA Sorrento un varbùt kāds Passat.
Reāli grūti orientēties, kad mašīnu vajag sev....
Offline
AV
03. Jan 2020, 16:28 #4065

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500


03 Jan 2020, 16:12:57 @Gordenfromlv rakstīja:
Šajā cenu kategorijā 39-45k ir grūti ko jēdzīgu salasīt.

Ja nav ambicijas pec max extram, tad sobrid IMHO neslikts piedavajums uz Q5 ar adas salonu 2.0TDI S tronic quattro, 140 kW / 190 ZS, Business – 39 900 EUR, vai bish labak aprikots par 43 300 EUR

https://www.audi.lv/lv/web/lv/models/q5/q5/offer.html

[ Šo ziņu laboja AV, 03 Jan 2020, 16:29:24 ]

Offline
///Meija
03. Jan 2020, 16:28 #4066

Kopš: 08. Jan 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 1020

Braucu ar:


03 Jan 2020, 16:12:57 @Gordenfromlv rakstīja:
Kāpēc VAG hierarhija, 2.0TDI pēc visām dīzeļgeitām ir dārgāks par 2.0TSI ?
Paņemam par piemēru 140kW TDI un 140kW TSI.
Cenas atšķirība pie škodas gandrīz 4000EUR.
Labi, pēc datiem, TSI ēd pilsētā 2l vairāk, bet uz trases tā atšķirība nesasniedz pat litru!
Man neinteresē garantijas autiņam TSI vai TDI.
Kādam ir pieredze ?
Jo interesējos par FL SuperB vai Kodiaq, nostāties uz pareizā ceļa grūti.
Kodiaqam šokē dažas lētās plastmasas zem paneļa, durvju apšifkās un rokturī, tas ir par KODIAQ RS kuram starta cena 44500+-.
Vēl biju šokā, ka nav pat el.stūres lifts.
Vienkārši biju domājis par Kodiaq RS, ar manām fīčām viņš iznāk ap 47k.
Bet pēc dizaina, līdzīgs ir SportLine, kuru piegrūžot gandrīz līdz lūpai, ietaupās pāris tūkstoši, ok, nav tā 2.0 BiTDI ar 240zs, bet var paņemt 2.0TSI ar 190zs un kādreiz uzlabot veiktspēju, ja būs pamaz.
Nesaprotu kāpēc Kodiaqam RS līnijā ir dīzelis, nevis 2.0TSI ar 272 ( 280 ) zs.
Šajā cenu kategorijā 39-45k ir grūti ko jēdzīgu salasīt. Gribēju F15 X5, bet pat šajās summās viņiem nobraukumi virs 100 un 150 tūkst, dažam labam arī virs 200.tūkst.
Pašlaik man priekšroka ir Škodai, varbūt KIA Sorrento un varbùt kāds Passat.
Reāli grūti orientēties, kad mašīnu vajag sev....






Šobrīd esmu lidzigas cenu kategorijas auto meklējumos un lai ari cik divaini pasham neliktos, uz doto bridi esmu no 320d G20, teju vai par 99% izlemis par labu Kodiaq Sportline izpildijuma, pelekajaa gridas krasaa un teju visiem kekshiem papilaprikojuma (kuru nav nemaz tik daudz).
Rs nesaskatu jegu pielikt klat teju 8k. Tapat taa kaste ir lai vadatu ikdiena bernus un pa retam briedi novilktu no lauka!
Offline
Murphy
03. Jan 2020, 16:40 #4067

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport

pa 40k jau absolūta bomžu versija sanāk G20

Bet pa 35k labākais price/performance noteikti Seat Tarraco, ja par visām vārēm vajag parketnieku. Gan labāk izskatās par kodiaku gan komplektācija krietni pārāka budžetā. Izmēros jau +/- vienādi

Ja nē - tad Superb ar lielo TSI sportlainā
Ja gribas mažorīgāk - tad Arteon ar 2.0 TSI 190zs
Offline
BigDog24
03. Jan 2020, 16:46 #4068

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli


03 Jan 2020, 16:28:55 @meija rakstīja:

Šobrīd esmu lidzigas cenu kategorijas auto meklējumos un lai ari cik divaini pasham neliktos, uz doto bridi esmu no 320d G20, teju vai par 99% izlemis par labu Kodiaq Sportline izpildijuma, pelekajaa gridas krasaa un teju visiem kekshiem papilaprikojuma (kuru nav nemaz tik daudz).
Rs nesaskatu jegu pielikt klat teju 8k. Tapat taa kaste ir lai vadatu ikdiena bernus un pa retam briedi novilktu no lauka!


Man šķiet, ka vērts atgriezties uz nulles punktu un vēl skaidrāk sev nodefinēt vajadzības (ne vēlmes) - minēti, divi dažādu klašu auto. Kā, arī, protams, opcijas, kuras jau līdz šim brīdim bieži lietoji- novērtēji. Viss kas tālāk- iegribas, neskaidrs pielietojuma biežums utt. Nav ko tos ražotājus piebarot ar €
Offline
///Meija
03. Jan 2020, 16:51 #4069

Kopš: 08. Jan 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 1020

Braucu ar:


03 Jan 2020, 16:40:52 @Murphy rakstīja:
pa 40k jau absolūta bomžu versija sanāk G20

Bet pa 35k labākais price/performance noteikti Seat Tarraco, ja par visām vārēm vajag parketnieku. Gan labāk izskatās par kodiaku gan komplektācija krietni pārāka budžetā. Izmēros jau +/- vienādi

Ja nē - tad Superb ar lielo TSI sportlainā
Ja gribas mažorīgāk - tad Arteon ar 2.0 TSI 190zs

Nu tas ir skaidrs, powerā jau pačots sākas krietni virs 40k g20 un tadas pat cenas Kodiaka! Pačotam jau auto vairs neperku jo apzinos ka nav ko lekt augstak par pakalju un ja neperku 150k noskrejiena premium - šeit esmu bomzis
Kodiaq no visiem ieprieksh uzskaititajiem iekrita acis delj nenormali lielas ietilpibas un tiem viengabala alkantras benkiem! Sportline salons mani nudien parateidza laba nozimee!
Arteonu neizskatu jo uz identisku torpedu skatos diendiena jau gadus četrus

[ Šo ziņu laboja meija, 03 Jan 2020, 16:53:05 ]

Offline
///Meija
03. Jan 2020, 16:55 #4070

Kopš: 08. Jan 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 1020

Braucu ar:


03 Jan 2020, 16:46:35 @BigDog24 rakstīja:

03 Jan 2020, 16:28:55 @meija rakstīja:

Šobrīd esmu lidzigas cenu kategorijas auto meklējumos un lai ari cik divaini pasham neliktos, uz doto bridi esmu no 320d G20, teju vai par 99% izlemis par labu Kodiaq Sportline izpildijuma, pelekajaa gridas krasaa un teju visiem kekshiem papilaprikojuma (kuru nav nemaz tik daudz).
Rs nesaskatu jegu pielikt klat teju 8k. Tapat taa kaste ir lai vadatu ikdiena bernus un pa retam briedi novilktu no lauka!


Man šķiet, ka vērts atgriezties uz nulles punktu un vēl skaidrāk sev nodefinēt vajadzības (ne vēlmes) - minēti, divi dažādu klašu auto. Kā, arī, protams, opcijas, kuras jau līdz šim brīdim bieži lietoji- novērtēji. Viss kas tālāk- iegribas, neskaidrs pielietojuma biežums utt. Nav ko tos ražotājus piebarot ar €

Nu ne G20 ne kodiaks nav vienigais auto gimenee! G20 variants tas butu patikams verkis ar ko komuteet starp Baltijas valstim un ar gimeni izbraucienos lietotu Pasudu, kodiaq gadijuma tas avienotu ikdienas auto ar hobijiem kaa medibas un varetu gimeni stuktjeet tajaa
Offline
BigDog24
03. Jan 2020, 17:06 #4071

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli


03 Jan 2020, 16:55:15 @meija rakstīja:

Nu ne G20 ne kodiaks nav vienigais auto gimenee! G20 variants tas butu patikams verkis ar ko komuteet starp Baltijas valstim un ar gimeni izbraucienos lietotu Pasudu, kodiaq gadijuma tas avienotu ikdienas auto ar hobijiem kaa medibas un varetu gimeni stuktjeet tajaa


Sorry, šo definīcīju neizdodas uztvert.
Kodiaq derētu komutēt pa Baltiju jeb ne?

Man, šķiet, klasiski, lielāki sedani vienmēr augstākā vērtē tālākiem braucieniem (minētais passat?) - plašāki, ērtāki saloni, forši peld pa maģistrālēm, tajā pašā laikā patīkami degv. patēriņi utml.
Offline
Gordenfromlv
03. Jan 2020, 17:08 #4072

Kopš: 22. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 678

Braucu ar: Pajero 2 (2.8) offroad, MB W205 FL / Phaeton FL / Suzuki GSX-R



Šobrīd esmu lidzigas cenu kategorijas auto meklējumos un lai ari cik divaini pasham neliktos, uz doto bridi esmu no 320d G20, teju vai par 99% izlemis par labu Kodiaq Sportline izpildijuma, pelekajaa gridas krasaa un teju visiem kekshiem papilaprikojuma (kuru nav nemaz tik daudz).
Rs nesaskatu jegu pielikt klat teju 8k. Tapat taa kaste ir lai vadatu ikdiena bernus un pa retam briedi novilktu no lauka!


Es tagad ļoti sāku apdomāt, ka no RS nav jēgas, jo ir liela pārmaksa par rupji sakot 50zs.
Jo parastais Kodiaq atsit kaut kādu pusmūža vīrieša sapni, tad SportLine izpildījumā viņš ir ļoti skatāms.
Vietas ir daudz un bagāžnieks ir tāds kādu vajag.
Man pat likās, ka aizmugurē vietas ir vairāk nekā manā F01.
Seat brālis kā saka ir vēl plastmasīgāks par Kodiaqu. Pirmdien pieteikts testdraivs ar Kodiaqu pēc viņa var dzīvē aplūkot Seat, bet pēc kursors.elvē raksta, vēlmi kaut kā atsit.
Tas Audi Q5 nekad nav paticis.
Man nav obligāts parketnieks, bet ļoti vēlama plaša salona un bagāžas nodalījuma vieta.
Meija, kādu motoru Tu izdomāji savienojumā ar SportLine ? TSI vai TDI ?
Offline
///Meija
03. Jan 2020, 17:10 #4073

Kopš: 08. Jan 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 1020

Braucu ar:


03 Jan 2020, 17:06:12 @BigDog24 rakstīja:

03 Jan 2020, 16:55:15 @meija rakstīja:

Nu ne G20 ne kodiaks nav vienigais auto gimenee! G20 variants tas butu patikams verkis ar ko komuteet starp Baltijas valstim un ar gimeni izbraucienos lietotu Pasudu, kodiaq gadijuma tas avienotu ikdienas auto ar hobijiem kaa medibas un varetu gimeni stuktjeet tajaa


Sorry, šo definīcīju neizdodas uztvert.
Kodiaq derētu komutēt pa Baltiju jeb ne?

Man, šķiet, klasiski, lielāki sedani vienmēr augstākā vērtē tālākiem braucieniem (minētais passat?) - plašāki, ērtāki saloni, forši peld pa maģistrālēm, tajā pašā laikā patīkami degv. patēriņi utml.

Nu ja nesanak - nasanak!
Ar pasatu braucu jau ceturto gadu un “atjaunotais” jo shobrid var nopirkt ne ieksheji ne areeji nearko neatshkiras! Tu butu gatavs maksat par identiktu auto ka Tev ir shobrid! Visiem gribas parmainjas, ne ta? Tad nu jaunas vesmas atradu konkretajos auto! Iepazistot un izmeginit skodas rezimus kas maina amishu cietibu - mani gaida pilniba apmierinaja sport rezima kruzejot pa shtraasi!
Citus limuzinus nevaru pacelt!
Offline
///Meija
03. Jan 2020, 17:12 #4074

Kopš: 08. Jan 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 1020

Braucu ar:


03 Jan 2020, 17:08:54 @Gordenfromlv rakstīja:


Šobrīd esmu lidzigas cenu kategorijas auto meklējumos un lai ari cik divaini pasham neliktos, uz doto bridi esmu no 320d G20, teju vai par 99% izlemis par labu Kodiaq Sportline izpildijuma, pelekajaa gridas krasaa un teju visiem kekshiem papilaprikojuma (kuru nav nemaz tik daudz).
Rs nesaskatu jegu pielikt klat teju 8k. Tapat taa kaste ir lai vadatu ikdiena bernus un pa retam briedi novilktu no lauka!


Es tagad ļoti sāku apdomāt, ka no RS nav jēgas, jo ir liela pārmaksa par rupji sakot 50zs.
Jo parastais Kodiaq atsit kaut kādu pusmūža vīrieša sapni, tad SportLine izpildījumā viņš ir ļoti skatāms.
Vietas ir daudz un bagāžnieks ir tāds kādu vajag.
Man pat likās, ka aizmugurē vietas ir vairāk nekā manā F01.
Seat brālis kā saka ir vēl plastmasīgāks par Kodiaqu. Pirmdien pieteikts testdraivs ar Kodiaqu pēc viņa var dzīvē aplūkot Seat, bet pēc kursors.elvē raksta, vēlmi kaut kā atsit.
Tas Audi Q5 nekad nav paticis.
Man nav obligāts parketnieks, bet ļoti vēlama plaša salona un bagāžas nodalījuma vieta.
Meija, kādu motoru Tu izdomāji savienojumā ar SportLine ? TSI vai TDI ?

To 140kw 4x4 tdi! Delj driezes un delj taa lai Ints pec pirmas apkopes iegriež vel mazdruscinj, lai gan nu gauss tas bobiks nemaz nav! SQ5 performanco ne gaidu ne vajag
Offline
///Meija
03. Jan 2020, 17:13 #4075

Kopš: 08. Jan 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 1020

Braucu ar:

*griezes
Offline
Gordenfromlv
03. Jan 2020, 17:20 #4076

Kopš: 22. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 678

Braucu ar: Pajero 2 (2.8) offroad, MB W205 FL / Phaeton FL / Suzuki GSX-R

Paklau, kaut kādi skidoni ir izsitami no Skoda?
2016.gadā biju drusku nositis nost darba KIA cenu, divos dažādos dīleros, jau torreiz tur bija Sorrento, kuru tirgo vēljoprojām, tad ārpusē Sorrento ir simpātisks, bet iekšā atsit kaut kur 10.g vecas tehnoloģijas un tā pati plastmasa, kas iekšā budžeta KIA.
SEAT ir simpātisks arī no āras, bet atkal interjers, oh, kā arī SEATA bukletā ir opcijas, kuras nav mūsu tirgum domātas.
Offline
///Meija
03. Jan 2020, 17:23 #4077

Kopš: 08. Jan 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 1020

Braucu ar:


03 Jan 2020, 17:20:09 @Gordenfromlv rakstīja:
Paklau, kaut kādi skidoni ir izsitami no Skoda?
2016.gadā biju drusku nositis nost darba KIA cenu, divos dažādos dīleros, jau torreiz tur bija Sorrento, kuru tirgo vēljoprojām, tad ārpusē Sorrento ir simpātisks, bet iekšā atsit kaut kur 10.g vecas tehnoloģijas un tā pati plastmasa, kas iekšā budžeta KIA.
SEAT ir simpātisks arī no āras, bet atkal interjers, oh, kā arī SEATA bukletā ir opcijas, kuras nav mūsu tirgum domātas.


Kanešna!
Tagad tak pats laiks jo svaidi atverushies konkurejoshi dileri! Izdic piedavajumus un tad staiga kaa ielene prasot zemaku cenu Seat nepirktu principa pec. Nevaru izskaidrot bet Opel un Seat nugribetu nu nekaa! Pat ja auto teju identisks zem kuzova
Offline
Gordenfromlv
03. Jan 2020, 17:26 #4078

Kopš: 22. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 678

Braucu ar: Pajero 2 (2.8) offroad, MB W205 FL / Phaeton FL / Suzuki GSX-R

Seat man atsit pašu budžeta variantu VAG koncernā, cik AutoBRAVA, bija agrāk lūkoti SEAT, tad tas bija vienkārši "game over" salīdzinot ar VW vai Skoda.
Ok, es pagaidām biju tik VERTE AUTO, jālūko, cik varēs piekāpties vai iedot atlaidi kādai "pakai".
Offline
walder
03. Jan 2020, 17:36 #4079

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8562

Braucu ar: 7 seat MPV

Kas labs slikts sakāms par 2014+ gadu Nissan Xtrail?
Reāli interesē tikai 7 vietīgie, jo pa retam (max 2-3x mēnesī) vajadzēs tur aizmugurē iesēdināt kādu bērnu. Nesen pamanīju ka viņiem nāk arī šādas versijas.

Skatoties uz Sharan/Vojager utt. bišku rauj uz augšu no tiem minīveniem, bet atkal dārgā gala 7-vietīgos džipus nepavilkšu (Labāk naudu notriepju daudzos ceļojumos, kā dārgā līzingā). Busiņu arī negribas, bet 6vietas vajag...
Offline
ixers
03. Jan 2020, 18:37 #4080

Kopš: 29. Jul 2004

No: Ludza

Ziņojumi: 3274

Braucu ar: svešu auto

Par KODIAQ- tikai labākās atmiņas. Domāju arī ka par to naudu daudz nav opciju.

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo