Online

Pašreiz BMWPower skatās 241 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Murphy
15. Dec 2019, 09:39 #4041

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport

Aktuālajai Oktāvijai salons vienkārši
gan apdares kvalitāte, gan izkārtojums, gan tas milzīgais dildo aka ātrumkloķis

jaunajai izsktās jau krietni labāk - redzēs kā būs ar apdares kvalitāti

Nevarētu teikt ka superb viņš ir krietni pārāks, bet nu ar kārtu labāk ir.

ja par salīdzināšanu vs passat, tad ručkā pilns superb ar lielo TSI un 4 motion ir ~40k, tad passat ar tādu pašu motoru un komplektāciju 50k+
Offline
Murphy
15. Dec 2019, 09:59 #4042

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport


15 Dec 2019, 09:27:21 @ATB rakstīja:

Ja nav pret kaimiņiem iebildumi, tad var noskatīties Academeg aprakstu par 1.5tsi dzinēju.
4:10 - 6:49
Spied "Play", lai skatītos video!


Nesen no noliktavas tika paņemta Oktāvija. Bija izvēle starp 1.5tsi un 1.6tdi. No sākuma bijām noskaņoti par labu benzīnam, jo nobraucamie attālumi ir <10k gadā un vēl 80% pa pilsētu. Tad maziņš google search un atradu:
[URL=https://www.honestjohn.co.uk/news/new-cars/2019-07/no-end-in-sight-for-volkswagen-15-tsi-engine-problems/]No end in sight for Volkswagen 1.5 TSI engine problems[/URL]

The issue - which particularly affects 1.5 TSI models paired with the manual gearbox - results in the car hesitating when cold, creating a 'kangarooing' effect.


Pameklējot vēl, atradu, ka arī daži DSG neizbēg no šīs problēmas.
Secinot, lai vai kā gribējās benzīnu, nācās vien ņemt 1.6tdi. Redzēs kā veiksies ar DPF, bet nu pagaidām cilvēks cenšās ik pēc 400-500 km izbraukt uz šosejas, lai reģenerācijas kaut cik notiktu tā kā vajag.



šis vienkārši

cilvēks labprātīgi nopērk 1.6tdi mironi lai brauktu 10k gadā un vēl pa pilsētu un tad vēl brauc kaut kur speciāli lai dpf reģenerētu

un tikai tāpēc ka viens krievu jampamps video kaut kādu tuftu stumj - ja paklausītos tos visus viņu 'ekspertus' var pirkt tikai e-talonu jo pilnīgi visiem auto ir problēmas.

Skodai tak default ir 5 gadu garantija - par ko vispār uztraukties to gadu laikā nobraucot 50k?!? pēc 5 gadi atdod to miskasti atpakaļ dīlerim un pērc nākamo
Offline
ABruweris
15. Dec 2019, 10:41 #4043

Kopš: 03. Nov 2004

Ziņojumi: 282

Braucu ar:

B8 1.4tsi no 40k uz 85k divu gadu laikā nekādu problēmu. Protams nebūtu slikti vēl kādi 100zs. Bet saglabājot tādas pašas izmaksas, tas nav iespējams. Ja par to jāpiemet 10k pie cenas, un attiecīgi 30% pie lietošanas vai 100k pie nobraukuma, palieku pie 1.4.
Zinu ka pie mums pieņemts gan piemest 10k, gan 200k pie nobraukuma un ņemt Porsche vai x5, bet katram savas vajadzības un vērtības.
Offline
Sandis_UR
15. Dec 2019, 14:11 #4044

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO

Sorento2.2 gt line 2018g nu jau 33000km. Pagaidam viss čotka. Uztaisīju papikdus eļļas maiņu pie 15000 un 30000 pec grāmatas.
Vienīgais kas nepatika - 30tkm apkopes izmaksas, kaukas ap 400 eur. Liekas padaudz priekš ne premium brenda. Mersim ar 3.0d motoru pat domenika liela apkope bija lētāka.
Patēriņš ap 8 litri vidējais.
Ja ļoti grib uz šosejas 6.5 var iekļauties.
Offline
jurrus
15. Dec 2019, 16:34 #4045

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000

Nezinu kādas problēmas ir ar 1.4tsi un cerams, ka arī nenoskaidrošu. Touran 0-40K km, viena apkope, divas papildus eļļas maiņas un logu tīrītāju slotiņu komplekts. Vairāk nekādu papuldus izmaksu.
Offline
Maxis
15. Dec 2019, 18:32 #4046

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10080

Braucu ar: F30 ‘19


14 Dec 2019, 11:51:09 @edzulis rakstīja:
Cik uzticami ir pedejas paaudzes Skoda superb? Kada ir labaka motora/karbas kombinacija? Vai ir verts piemaksat par FL? Uztureshana tak jabut letakam par F11 FL?



2.0tsi 4x4 dsg ļoti patīkami braucas
Ja daudz jābrauc, tad droši vien 190zs dīzelis varētu būt izskatāms, gan jau par kādu litru mazāk tērēs.
Ar FL braucis neesmu un tās matrix gaismas nezinu, bet parastie xenoni ar auto tālajām gaismām arī ir ļoti ok
Zinot GreenMotors un BM auto apkopju cenu atšķirības, pieņemu, ka Superbam būtu jābūt krietni lētāk kopjamam.
Offline
Sandis_UR
15. Dec 2019, 20:51 #4047

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO

Kia sportage 2016g 2.0d automāts gt line.
Pie 45000tkm noklājās amortozatoru atbalsta gultņi- garantija (iespējms bērnu slimība, pazīstamam tas pats).Pie 55 tkm lādēšana- garantija ap 80tkm kautkas aizmugurē hadenē - garantija. Tagad jau ap 90 tkm. Pārèjais apkopes, bremzes un kluči.
Offline
Harcix
16. Dec 2019, 11:56 #4048

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7810

Braucu ar: V10

Tas pats bija seat leon 2.0 diz jaunais

-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline
upis
16. Dec 2019, 12:48 #4049

Kopš: 11. Jul 2002

Ziņojumi: 6713

Braucu ar: M2A2


16 Dec 2019, 12:45:58 @VWfans rakstīja:


Dacia Duster Diesel max komplektācijā. Un 7 K vēl paliks pāri.


Protams. Tu esi ar tādu braucis?
Offline
Ards
16. Dec 2019, 14:19 #4050

Kopš: 22. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 487

Braucu ar: Toyotu

Pēdējā laika labākais un godīgakais auto apskats

https://www.youtube.com/watch?v=QIwG-SQoIlU
Offline
e34
16. Dec 2019, 16:03 #4051

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4014

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


16 Dec 2019, 14:19:23 @Ards rakstīja:
Pēdējā laika labākais un godīgakais auto apskats

https://www.youtube.com/watch?v=QIwG-SQoIlU


Jā,šeit vietām varēja ierēkt par to čečenu primātu,labi pasniedza
Offline
protams
16. Dec 2019, 23:31 #4052

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5651

Braucu ar: null ziiben


15 Dec 2019, 09:36:30 @e34 rakstīja:

15 Dec 2019, 09:27:21 @ATB rakstīja:

14 Dec 2019, 16:13:35 @edzulis rakstīja:
1.5tsi? Nezinu par 1.5, bet 1.4 esot bijushi mesli vagiem. 1.6 dizelis pa mazu. Kas vainas 2.0d ar dsg? Atceros, ka pasatiem agrak bija vairaki DSG un vairaki dizeli. Vienus vareja nemt, citus noteikti nee.




Secinot, lai vai kā gribējās benzīnu, nācās vien ņemt 1.6tdi. Redzēs kā veiksies ar DPF, bet nu pagaidām cilvēks cenšās ik pēc 400-500 km izbraukt uz šosejas, lai reģenerācijas kaut cik notiktu tā kā vajag.





Ar tām reģenerācijām VAGam skaidri...konstatēju,ka apgriezieni ir augšā, mazliet uzsmird pēc gumijas un reģenerācija notiek.... tā tas notiek.

[ Šo ziņu laboja protams, 16 Dec 2019, 23:32:02 ]



-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Agritis
17. Dec 2019, 10:39 #4053

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2092

Braucu ar: Astra ST


15 Dec 2019, 18:32:05 @Maxis rakstīja:

14 Dec 2019, 11:51:09 @edzulis rakstīja:
Cik uzticami ir pedejas paaudzes Skoda superb? Kada ir labaka motora/karbas kombinacija? Vai ir verts piemaksat par FL? Uztureshana tak jabut letakam par F11 FL?



2.0tsi 4x4 dsg ļoti patīkami braucas
Ja daudz jābrauc, tad droši vien 190zs dīzelis varētu būt izskatāms, gan jau par kādu litru mazāk tērēs.
Ar FL braucis neesmu un tās matrix gaismas nezinu, bet parastie xenoni ar auto tālajām gaismām arī ir ļoti ok
Zinot GreenMotors un BM auto apkopju cenu atšķirības, pieņemu, ka Superbam būtu jābūt krietni lētāk kopjamam.



FL superbam ir ledi defaultā, par matrix ir jāpiemaksā. Defaultā garantija ir 4 gadi. Plastmasa salonā ir "mīkstā", ne tāds ciets sūds kā kodiakam.

Skatījos priekš sevis 2.0tsi 190zs ambition+ komplektācijā, sanāca gandrīz 30k
Offline
m8archa
17. Dec 2019, 13:29 #4054

Kopš: 28. Dec 2009

Ziņojumi: 1086

Braucu ar: Zirdzinnu

Martā, cik sapratu, būs jaunā Octavia tirgošanā, salona apdare, šķiet, būs klasi augstāka par pašreizējo. Torgašs gan teica,. Ka šis tāpat skaitās kā 2020 modelis. 2020 modelis.

Darrba sprukstiņi, no V60 uz Oktaviānu, labi vēl ka duster neizdomāja iesmērēt, tur vēl vairāk ietaupītu.

[ Šo ziņu laboja m8archa, 17 Dec 2019, 13:29:44 ]

Offline
berzins92
02. Jan 2020, 13:20 #4055

Kopš: 07. Feb 2017

No: Ainaži

Ziņojumi: 124

Braucu ar: E90

Iepriekš rakstīja par skodas 1.5tsi problēmām:
The issue - which particularly affects 1.5 TSI models paired with the manual gearbox - results in the car hesitating when cold, creating a 'kangarooing' effect.

Man bija šī problēma, atnāca no csdd vēstule, ka ir atsaukums kaut kādai programmatūrai un dīleris par velti visu sakārtoja un tagad viss čotka
Offline
ixers
02. Jan 2020, 17:16 #4056

Kopš: 29. Jul 2004

No: Ludza

Ziņojumi: 3274

Braucu ar: svešu auto


17 Dec 2019, 13:29:00 @m8archa rakstīja:
Martā, cik sapratu, būs jaunā Octavia tirgošanā, salona apdare, šķiet, būs klasi augstāka par pašreizējo. Torgašs gan teica,. Ka šis tāpat skaitās kā 2020 modelis. 2020 modelis.

Darrba sprukstiņi, no V60 uz Oktaviānu, labi vēl ka duster neizdomāja iesmērēt, tur vēl vairāk ietaupītu.

Nebija opcija saņemt kompensāciju un braukt ar ko sirds kāro, ja tik traki ar škodu ir?
Offline
martinels
03. Jan 2020, 01:00 #4057

Kopš: 21. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 856

Braucu ar: priekšu pa priekšu

Dīleris tēloja muļķi līdz galam, par muļķi mēģinot pataisīt pircējus, tipa paši lohi braukt nemākat, tāpēc arī raustās un slāpst nost, kad viss internāts vārījās, tad jau pasauca visus un pārlika normālu softu. Gan jau vācieši pēc oktoberfesta visiem bija iekopējuši dsg paredzētu softu arī visiem manuāļiem....
Offline
MMMax
03. Jan 2020, 11:14 #4058

Kopš: 24. Jul 2015

No: Dobele

Ziņojumi: 914

Braucu ar: 4 pa 4


17 Dec 2019, 10:39:39 @Agritis rakstīja:

15 Dec 2019, 18:32:05 @Maxis rakstīja:

14 Dec 2019, 11:51:09 @edzulis rakstīja:
Cik uzticami ir pedejas paaudzes Skoda superb? Kada ir labaka motora/karbas kombinacija? Vai ir verts piemaksat par FL? Uztureshana tak jabut letakam par F11 FL?



2.0tsi 4x4 dsg ļoti patīkami braucas
Ja daudz jābrauc, tad droši vien 190zs dīzelis varētu būt izskatāms, gan jau par kādu litru mazāk tērēs.
Ar FL braucis neesmu un tās matrix gaismas nezinu, bet parastie xenoni ar auto tālajām gaismām arī ir ļoti ok
Zinot GreenMotors un BM auto apkopju cenu atšķirības, pieņemu, ka Superbam būtu jābūt krietni lētāk kopjamam.



FL superbam ir ledi defaultā, par matrix ir jāpiemaksā. Defaultā garantija ir 4 gadi. Plastmasa salonā ir "mīkstā", ne tāds ciets sūds kā kodiakam.

Skatījos priekš sevis 2.0tsi 190zs ambition+ komplektācijā, sanāca gandrīz 30k


Varbūt vari pakomentēt par to motoru 2.0TSI kas savienojas ar DSG 7? 100 t.km izturēs?
Offline
cipargalva
03. Jan 2020, 11:21 #4059

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Paprasi ceļu policijai.
Offline
MMMax
03. Jan 2020, 11:22 #4060

Kopš: 24. Jul 2015

No: Dobele

Ziņojumi: 914

Braucu ar: 4 pa 4


03 Jan 2020, 11:21:46 @cipargalva rakstīja:
Paprasi ceļu policijai.

Paldies par padomu!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo