Autors | Ziņojums |
Negantelis | |
Kopš: 01. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1462
Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.
|
08 Nov 2017, 14:17:46 @RenegadeX rakstīja:
08 Nov 2017, 12:38:16 @Negantelis rakstīja:
Kā iztīrīt EGR no m57 motora, mainot termostatu konstatēju ka netīrs?
Noņem un iztīri
Nekas sarežģits tas nav, tiksi galā, ņem palīgā kādu EGR vai brake klīneri un šķaidi nost to apaugumu. pie reizes pārbaudi vai tev tas vārstts strādā. Jeb tu domā visu egr cauruli ar pudeļbirsti bakstīt cauri?
Termoatats nomainīts,egr netīriju,paskatoties ar lukturi nemaz tik slikti nebija. Vnk pēc benzīna baigi oedwva pa.acīm. |
Offline | |
|
968-jk | |
Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13614
Braucu ar: 30niekiem
|
08 Nov 2017, 14:20:46 @RenegadeX rakstīja:
08 Nov 2017, 13:54:31 @968-jk rakstīja:
08 Nov 2017, 13:50:38 @RS7 rakstīja:
vai kads ielējis zaņķi lai netek radiators
Jā!
1)Kkādam MB iebēru. Pēc 2 gadiem joprojām netecēja un auto tika notirgots.
2) Dzīvoklī čuguna rafiatori tecēja. Sabēru kādas 30 paciņas. Netecēja.
2. punktu vari bik sīkāk?
Ko tieši sīkāk? |
Offline | |
|
bmwaddict | |
Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
08 Nov 2017, 14:20:46 @RenegadeX rakstīja:
08 Nov 2017, 13:54:31 @968-jk rakstīja:
08 Nov 2017, 13:50:38 @RS7 rakstīja:
vai kads ielējis zaņķi lai netek radiators
Jā!
1)Kkādam MB iebēru. Pēc 2 gadiem joprojām netecēja un auto tika notirgots.
2) Dzīvoklī čuguna rafiatori tecēja. Sabēru kādas 30 paciņas. Netecēja.
2. punktu vari bik sīkāk?
|
Offline | |
|
martinsR | |
Kopš: 10. Sep 2009
Ziņojumi: 736
Braucu ar: pirkstu pa karti
| Sveiki. Kur aizvest atregulet augspiediena suknim sakuma poziciju? Ja to var izdarit pats, tad ka? E46 2.0d 100kw |
Offline | |
|
RSAWorkshop | |
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7056
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| sākuma pozīciju kam?
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
streetlife | |
Kopš: 25. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1255
Braucu ar: 1er
|
09 Nov 2017, 17:34:44 @martinsR rakstīja:
Sveiki. Kur aizvest atregulet augspiediena suknim sakuma poziciju? Ja to var izdarit pats, tad ka? E46 2.0d 100kw
Ko tu commonrail sūknim gribi saregulēt? Tas ir visparastākais dzelža gabals. |
Offline | |
|
RSAWorkshop | |
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7056
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
09 Nov 2017, 18:52:26 @streetlife rakstīja:
09 Nov 2017, 17:34:44 @martinsR rakstīja:
Sveiki. Kur aizvest atregulet augspiediena suknim sakuma poziciju? Ja to var izdarit pats, tad ka? E46 2.0d 100kw
Ko tu commonrail sūknim gribi saregulēt? Tas ir visparastākais dzelža gabals.
sen jau CR ir 100kw?
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
martinsR | |
Kopš: 10. Sep 2009
Ziņojumi: 736
Braucu ar: pirkstu pa karti
|
09 Nov 2017, 18:52:26 @streetlife rakstīja:
09 Nov 2017, 17:34:44 @martinsR rakstīja:
Sveiki. Kur aizvest atregulet augspiediena suknim sakuma poziciju? Ja to var izdarit pats, tad ka? E46 2.0d 100kw
Ko tu commonrail sūknim gribi saregulēt? Tas ir visparastākais dzelža gabals.
Pareizu poziciju, lai ir preciza iesmidzinasana cilindros. Nemu nost, lai nomainitu blivslegu, jo laida degvielu karteri gar blivslegu, bet nemot nost vai liekot klat bus kka izregulejies. Dzineju uzgriezu uz augsejo poziciju un spararatu nokileju ar stieniti. Gribu uz tadu poziciju uzgriezt sukni vai ari ieliek ka grib un tad caur kompi regule? |
Offline | |
|
|
RSAWorkshop | |
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7056
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Diži neko nesaregulēsi bez BOSCH KTS, jo ar to regulē pa grādiem, 0 pozīcija būs derīga, ja ķēdes un zobrati nav sadiluši, pagaidām visticamāk nāksies samierināties, ka lai piešķiltu pussiltu būs ilgi jāzāģē
Nulles pozīcijai ir skrūvīte sūknim sānos, zem kuras ir plāksnīte, izskrūvē skrūvi, grozi asi-kad ieraudzīsi padziļinājumu, tad ieskrūvē skrūvi līdz galam, tā ir 0 un pie viena bloķēts sūknis, kad uzliksi, tad nospriego ķēdes un tad pievelc sūkņa konusu, pēc tam izskrūvē nedaudz skrūvi un paliek apakšā plāksnīti
P.S. blīvslēgi tāpat vien netek, visticamāk drīz tecēs atkal, jo diez vai nomainīji sūkņa asi[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 09 Nov 2017, 19:08:22 ]
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
martinsR | |
Kopš: 10. Sep 2009
Ziņojumi: 736
Braucu ar: pirkstu pa karti
|
09 Nov 2017, 19:07:44 @RSAWorkshop rakstīja:
Diži neko nesaregulēsi bez BOSCH KTS, jo ar to regulē pa grādiem, 0 pozīcija būs derīga, ja ķēdes un zobrati nav sadiluši, pagaidām visticamāk nāksies samierināties, ka lai piešķiltu pussiltu būs ilgi jāzāģē
Nulles pozīcijai ir skrūvīte sūknim sānos, zem kuras ir plāksnīte, izskrūvē skrūvi, grozi asi-kad ieraudzīsi padziļinājumu, tad ieskrūvē skrūvi līdz galam, tā ir 0 un pie viena bloķēts sūknis, kad uzliksi, tad nospriego ķēdes un tad pievelc sūkņa konusu, pēc tam izskrūvē nedaudz skrūvi un paliek apakšā plāksnīti
P.S. blīvslēgi tāpat vien netek, visticamāk drīz tecēs atkal, jo diez vai nomainīji sūkņa asi
Mega paldies, sis ari bija tas ko gribeju dzirdet, nekur nevareju atrast par to 0 poziciju. Lai noreguletu precizi pectam tapat meistariem bus jarave nost sukni vai to jau uz masinas var pieregulet? |
Offline | |
|
RSAWorkshop | |
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7056
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Uz mašīnas to dara
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
martinsR | |
Kopš: 10. Sep 2009
Ziņojumi: 736
Braucu ar: pirkstu pa karti
|
09 Nov 2017, 19:46:46 @RSAWorkshop rakstīja:
Uz mašīnas to dara
Aizgaju, izskruveju to skruvi blokesanas un asi nav neviena cauruma/padzilinajuma |
Offline | |
|
RSAWorkshop | |
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7056
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| izgrozīji visu sūkni?
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
martinsR | |
Kopš: 10. Sep 2009
Ziņojumi: 736
Braucu ar: pirkstu pa karti
|
09 Nov 2017, 20:16:14 @RSAWorkshop rakstīja:
izgrozīji visu sūkni?
Jap, izgriezu vairakas reizes. |
Offline | |
|
RSAWorkshop | |
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7056
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| nav nekad nācies meklēt, bet visdrīzāk ar indikatorpulksteni
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
-JUREVICH- | |
Kopš: 27. Aug 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1110
Braucu ar: Iekšdedzi
|
09 Nov 2017, 20:21:59 @martinsR rakstīja:
09 Nov 2017, 20:16:14 @RSAWorkshop rakstīja:
izgrozīji visu sūkni?
Jap, izgriezu vairakas reizes.
Tai skrūvei ar paplāksni apakšā ir tikai un vienīgi sūkņa bloķēšanas funkcija!Padziļinājums par kuru RSA runā ir aiz skrūves kas atrodas nedaudz tuvāk uz salona pussi,bet 0 s;uknim ir uz sāna uzssistais marķējums ko izliek pēc indikātorpūlksteņa attiecīgi griežot to padziļinājumu pēc viņa!
Ja gribi sūkni noņemt nominīt blīvslēgu un spraust atpakaļ!noliec dzinēju uz nulles ,izvelc to paplāksni ieskrūvē skrūvi(nobloķē sūkni) un ņem nost,pie nosacijuma ja to darīsi ar specinstrumentu!P.s kad liec uz nulli dzinēju griezt tikai un vienīgi pa pūlksteni,ja pabrauc metkai garām atgriežšana vismaz par 30grādiem,jāķer arī sadalenes metka! |
Offline | |
|
|
Lauriko | |
Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
|
08 Nov 2017, 13:36:51 @bum_bumz rakstīja:
VAG Golf 5 salonā ir auksti. Motora temp 90 grādi, antifrīzs nezūd, kājas nav slapjas. Palasot, nospiedošs vairākums ir, ka pečkas radiators kirdik. Tikpat nospiedoši, ka tās ir pērnā gadsimta lamatas, kurām viss ir aizaudzis. Te 07 gada.
Rakt visu pēc kārtas jeb ir kkas primārs, kas jāapskata?
Elekltromtorītis kas bīda klapi aukstajam un karstajam gaisam! |
Offline | |
|
Negantelis | |
Kopš: 01. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1462
Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.
| Labrīt.
X3 M54B30 140.000 tkm
Nabagu NOS arī ir
Mainot izplešanās trauku kuram bija mikroplaisa sadzirdēju ka no vārstu vāka priekšpuses apgabala ik pa laikam dzirdams tāds kā klakšķis.
Youtube piemērsKlakšķis
Man gan tas ir 10x mazāks un krietni retāk ,bet tāpat tā noteikti nav jābūt. klakšķis neregulārs,no apgriezieniem.īsti neietekmējas(no salona dzirdēt īsti nevar). Dzirdēju motoram darba temperatūrā, pēc brīža pazuda pavisam.
1.Vai tas varētu būt dēļ kartera ventilācijas?
2. Disa?
3. Kur meklēt sūci?
Vieglākai interneta diagnostikai minēšu ka ir hroniska 2 bank too lean kondīcija.ar atbilstošu kļūdu(numuru nezinu) Domāju ka varētu būt saistīts. |
Offline | |
|
Ksneps | |
Kopš: 02. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1396
Braucu ar:
| Kur brīvdienās Rīgā var nopirkt auto motoreļļu. Bija doma pirkt Mobil? |
Offline | |
|
berny757 | |
Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
| Problēma ar e60 m57 starteri.
Jau vairākus rītus ar pirmo mēģinājumu, starteris griežas pa tukšo. Otrajā reizē vis normāli. Tā ir tikai aukstam no rīta, tagad kad naktis palika aukstākas.
Pirms gada bija tāda pati problēma, bet tika uzlikts pilnīgi jauns (ne oem) starteris. Visi kontakti pie startera tīri.
Vai pie vainas varētu būt startera relejs?
[ Šo ziņu laboja berny757, 11 Nov 2017, 22:43:44 ] |
Offline | |
|