Online
Pašreiz BMWPower skatās 230 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
oskars11 | | Kopš: 13. Aug 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 3116
Braucu ar: bbrent.lv
|
04 Nov 2017, 17:11:11 @Agritis rakstīja:
E46 kūtiņa, akums ir bagāžniekā, grīdas nišā. Izņemu ārā nest lādēt, aizveru ciet bagāžnieku un aizslēdzu durvis. Vai ir iespējams pēc tam kautkā atvērt bagāžnieku, lai nav ar visu akumu caur salonu jālien?
ar fleksi vai piepipet caur motortelpu. | Offline | | |
Agritis | | Kopš: 25. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2092
Braucu ar: Astra ST
| Pag, bet durvis ar atslēgu es atslēgt taču varu. Tad var atvērt kapotu un uzlādēto aķi ar vadiem piemest pie klemmēm motortelpā un atslēgt bagāžnieku, nevis līst ar visu aķi caur salonu. Problēma ir tad, ja durvju slēdzene nefunkcionē, bet tas nav mans gadījums | Offline | | |
Lauriko | | Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
|
05 Nov 2017, 11:33:18 @Agritis rakstīja:
Pag, bet durvis ar atslēgu es atslēgt taču varu. Tad var atvērt kapotu un uzlādēto aķi ar vadiem piemest pie klemmēm motortelpā un atslēgt bagāžnieku, nevis līst ar visu aķi caur salonu. Problēma ir tad, ja durvju slēdzene nefunkcionē, bet tas nav mans gadījums
Nu ko ta prasi, ja pats zini shēmu! | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
03 Nov 2017, 16:44:22 @Staris rakstīja:
Specializētajā topikā neviens neatbildēja un atļaušos jautāt vēlreiz par riepu savirzes stendu.
Kompī priekš bmw parasti ir 2 veidu regulējumi
1) standarts
2) sport suspension
ja man E61 ir M sport suspension, tad kuru jāizvēlas?
Šobrīd noregulēts pēc 2 varianta un ēd ārmalas 18" riepām pie 2.4 spiediena.
Pirms tam ar iepriekšējo nezināmo regulējumu ēda pastiprināti iekšmalas - pastiprināti ir tā, ka 3 mēnešu laikā jaunai riepai iekšmala plika un ārmalā vēl riepai krāsainās svītras redz
pie tik vispārīga un nekonkrēta apraksta nevar pateikt kur tieši ir problēma, var vienīgi ieteikt braukt regulēt savirzi citā vietā
tādiem e61 nav jāēd riepas pastiprināti (izņēmumi ir visādi asfalta SUVi, tur visādus brīnumus taisa, lai tas auto uzvestos līdzīgi vieglajam auto ar "normālu" smaguma centru), tam vienkārši nav iemesla, biš pabakstoties ar diegu un līneālu var noregulēt tādam auto savirzi lai neēstu riepas | Offline | | |
maaarcha1992 | | Kopš: 23. Apr 2014
Ziņojumi: 167
Braucu ar: ė39 3.0d
| Sveiki !
Lieta sekojoša, bmw e39 sedans, bagāžnieks neverās ar pulti, gan ar pogu no salona, gan ar atvēršanas pogu pie bagāžnieka, vienīgais kâ var tikt iekšā, katru reizi slēdzot ar atslēgu.
Spiežot uz pults, var dzirdēt ka nostrādā, iespējams relejs vai kas tamlīdzīgs lejā, zem cimdunodalijuma.
Varbūt kāds ir saskāries ar tādu lietu un mācēs pastāstīt problēmu.
Paldies jau iepriekš | Offline | | |
initial | | Kopš: 19. Jul 2012
Ziņojumi: 115
Braucu ar:
| Jautājums - kur vest benzīna degvielas sūkni uz restaurāciju? Rīga. | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9319
Braucu ar: Alfu
| audi tt apx dzinējs, viss sākās ar zobsiksnas maiņu, pēc maiņas virs 3k rpm motors raustījies, tika atdots servisam atpakaļ, zvans no servisa un...
idejas kas pie vainas? zobene vesela. pirms tam viss ok, lieku skaņu nebija, gāja kā vajag.
[ Šo ziņu laboja kkas, 05 Nov 2017, 16:29:35 ] | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
05 Nov 2017, 16:28:48 @kkas rakstīja:
audi tt apx dzinējs, viss sākās ar zobsiksnas maiņu, pēc maiņas virs 3k rpm motors raustījies, tika atdots servisam atpakaļ, zvans no servisa un...
idejas kas pie vainas? zobene vesela. pirms tam viss ok, lieku skaņu nebija, gāja kā vajag.
nu, man pirmais jautājums būtu vai vārsti ir dzīvi, tb vai gadienā nav bijis sitiens pa tiem | Offline | | |
|
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
|
05 Nov 2017, 13:04:48 @JZ rakstīja:
03 Nov 2017, 16:44:22 @Staris rakstīja:
Specializētajā topikā neviens neatbildēja un atļaušos jautāt vēlreiz par riepu savirzes stendu.
Kompī priekš bmw parasti ir 2 veidu regulējumi
1) standarts
2) sport suspension
ja man E61 ir M sport suspension, tad kuru jāizvēlas?
Šobrīd noregulēts pēc 2 varianta un ēd ārmalas 18" riepām pie 2.4 spiediena.
Pirms tam ar iepriekšējo nezināmo regulējumu ēda pastiprināti iekšmalas - pastiprināti ir tā, ka 3 mēnešu laikā jaunai riepai iekšmala plika un ārmalā vēl riepai krāsainās svītras redz
pie tik vispārīga un nekonkrēta apraksta nevar pateikt kur tieši ir problēma, var vienīgi ieteikt braukt regulēt savirzi citā vietā
tādiem e61 nav jāēd riepas pastiprināti (izņēmumi ir visādi asfalta SUVi, tur visādus brīnumus taisa, lai tas auto uzvestos līdzīgi vieglajam auto ar "normālu" smaguma centru), tam vienkārši nav iemesla, biš pabakstoties ar diegu un līneālu var noregulēt tādam auto savirzi lai neēstu riepas
Kas tieši nav saprotams?
Vēlreiz
Regulēšanas stenda kompī piedāvā 2 veidu piekares:
1) standart suspension;
2) sport suspension
M sport suspension gadījumā jāizvēlas pirmo vai otro?
precīzi, konkrēti, kā ar āmuru pa olām | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
| Loģiski, ka otrā - sport. Tikai jāatcerās, ka regulējot pēc paša BMW dotajiem cipariem, auto vispirms ir jāslogo ar teju 300kg balastu, ieskaitot pilnu degvielas bāku.
| Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
05 Nov 2017, 16:28:48 @kkas rakstīja:
audi tt apx dzinējs, viss sākās ar zobsiksnas maiņu, pēc maiņas virs 3k rpm motors raustījies, tika atdots servisam atpakaļ, zvans no servisa un...
idejas kas pie vainas? zobene vesela. pirms tam viss ok, lieku skaņu nebija, gāja kā vajag.
varsti notrukuši tam cilindram kur klanis izjucis??? | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
05 Nov 2017, 17:50:35 @Staris rakstīja:
05 Nov 2017, 13:04:48 @JZ rakstīja:
03 Nov 2017, 16:44:22 @Staris rakstīja:
Specializētajā topikā neviens neatbildēja un atļaušos jautāt vēlreiz par riepu savirzes stendu.
Kompī priekš bmw [u]parasti[/u] ir 2 veidu regulējumi
1) standarts
2) sport suspension
ja man E61 ir M sport suspension, tad kuru jāizvēlas?
Šobrīd noregulēts pēc 2 varianta un ēd ārmalas 18" riepām pie 2.4 spiediena.
Pirms tam ar iepriekšējo nezināmo regulējumu ēda pastiprināti iekšmalas - pastiprināti ir tā, ka 3 mēnešu laikā jaunai riepai iekšmala plika un ārmalā vēl riepai krāsainās svītras redz
pie tik vispārīga un nekonkrēta apraksta nevar pateikt kur tieši ir problēma, var vienīgi ieteikt braukt regulēt savirzi citā vietā
tādiem e61 nav jāēd riepas pastiprināti (izņēmumi ir visādi asfalta SUVi, tur visādus brīnumus taisa, lai tas auto uzvestos līdzīgi vieglajam auto ar "normālu" smaguma centru), tam vienkārši nav iemesla, biš pabakstoties ar diegu un līneālu var noregulēt tādam auto savirzi lai neēstu riepas
Kas tieši nav saprotams?
Vēlreiz
Regulēšanas stenda kompī piedāvā 2 veidu piekares:
1) standart suspension;
2) sport suspension
M sport suspension gadījumā jāizvēlas pirmo vai otro?
precīzi, konkrēti, kā ar āmuru pa olām
boldā un ar underlainu, no šāda teikuma es saprotu ka tu runā par kaut kādiem vispārīgiem bmw datiem, kam var arī nebūt nekāda sakara ar to, kādu auto tu konkrēti tur ved regulēt
tas, ko josi saka ir pilnīgi pareizi, bet pat pie regulēšanas ar tukšu bāku un bez balasta 3 mēnešu laikā pliku iekšmalu nav jānoēd, tur kaut kas vēl ir šķērsām, vai nu rokas regulētājiem abas kreisās, un neprot taisni uzlikt indikātorus, vai arī ieraudzīt kaut ko nepareizu piekarē, kādu saplēstu buksi vai tamlīdzīgi
atšķirība starp to msportu un parasto ir praktiski nekāda regulējamo vērtību ziņā, piekares ģoemetriski abiem variantiem ir identiskas (sviras un kulaki), atšķiras amortizātori un atsperes, un, ja abu variantu gadījumā tev uzregulē neatbilstošos grādus uz stenda (un izdara to pareizi, un citu defektu mašīnai nav), tad riepas pāris mēnešos nenoēdīs, var būt būs kaut kādas knapi pamanāmas atšķirības braucot ātri līkumos, vai bobslejojot pa jūrmalas šosejas risēm, bet riepas tāpat pārspīlēti neēdīs
tādēļ ieteikums paliek tas pats - brauc citur regulēt, kāds tur kaut ko nesaprot | Offline | | |
Raifers | | Kopš: 24. Sep 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 93
Braucu ar: ē7desnt
| Iesakiet kādu meistaru ar pacēlāju vai servisu, kur iedzīt autooo ziepniekkalnā, jo tuvāk uz jelgavas pusi, jo labāk. | Offline | | |
Koshais | | Kopš: 05. Feb 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 109
Braucu ar:
| krastmalā starp akmens un vanšu tiltu darba dienā ir kur bezmaksas atstāt auto uz pāris h? | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
|
05 Nov 2017, 21:41:25 @JZ rakstīja:
05 Nov 2017, 17:50:35 @Staris rakstīja:
05 Nov 2017, 13:04:48 @JZ rakstīja:
03 Nov 2017, 16:44:22 @Staris rakstīja:
Specializētajā topikā neviens neatbildēja un atļaušos jautāt vēlreiz par riepu savirzes stendu.
Kompī priekš bmw [u]parasti[/u] ir 2 veidu regulējumi
1) standarts
2) sport suspension
ja man E61 ir M sport suspension, tad kuru jāizvēlas?
Šobrīd noregulēts pēc 2 varianta un ēd ārmalas 18" riepām pie 2.4 spiediena.
Pirms tam ar iepriekšējo nezināmo regulējumu ēda pastiprināti iekšmalas - pastiprināti ir tā, ka 3 mēnešu laikā jaunai riepai iekšmala plika un ārmalā vēl riepai krāsainās svītras redz
pie tik vispārīga un nekonkrēta apraksta nevar pateikt kur tieši ir problēma, var vienīgi ieteikt braukt regulēt savirzi citā vietā
tādiem e61 nav jāēd riepas pastiprināti (izņēmumi ir visādi asfalta SUVi, tur visādus brīnumus taisa, lai tas auto uzvestos līdzīgi vieglajam auto ar "normālu" smaguma centru), tam vienkārši nav iemesla, biš pabakstoties ar diegu un līneālu var noregulēt tādam auto savirzi lai neēstu riepas
Kas tieši nav saprotams?
Vēlreiz
Regulēšanas stenda kompī piedāvā 2 veidu piekares:
1) standart suspension;
2) sport suspension
M sport suspension gadījumā jāizvēlas pirmo vai otro?
precīzi, konkrēti, kā ar āmuru pa olām
boldā un ar underlainu, no šāda teikuma es saprotu ka tu runā par kaut kādiem vispārīgiem bmw datiem, kam var arī nebūt nekāda sakara ar to, kādu auto tu konkrēti tur ved regulēt
tas, ko josi saka ir pilnīgi pareizi, bet pat pie regulēšanas ar tukšu bāku un bez balasta 3 mēnešu laikā pliku iekšmalu nav jānoēd, tur kaut kas vēl ir šķērsām, vai nu rokas regulētājiem abas kreisās, un neprot taisni uzlikt indikātorus, vai arī ieraudzīt kaut ko nepareizu piekarē, kādu saplēstu buksi vai tamlīdzīgi
atšķirība starp to msportu un parasto ir praktiski nekāda regulējamo vērtību ziņā, piekares ģoemetriski abiem variantiem ir identiskas (sviras un kulaki), atšķiras amortizātori un atsperes, un, ja abu variantu gadījumā tev uzregulē neatbilstošos grādus uz stenda (un izdara to pareizi, un citu defektu mašīnai nav), tad riepas pāris mēnešos nenoēdīs, var būt būs kaut kādas knapi pamanāmas atšķirības braucot ātri līkumos, vai bobslejojot pa jūrmalas šosejas risēm, bet riepas tāpat pārspīlēti neēdīs
tādēļ ieteikums paliek tas pats - brauc citur regulēt, kāds tur kaut ko nesaprot
Laikam neesi tuvu bijis regulēšanas stendam. Es pieminēju, ka Regulēšanas stenda kompim rādās tās vērtības. Kad izvēlies, kādu mašīnu taisies tur regulēt, tad parasti BMW piedāvā 2 opcijas konkrētam auto modelim. Standard un Sport. Gribēju tik zināt vai ir liela atšķirība starp to un vai sport nav hardcore zāģēto atsperu variants.
Vairāk jautājumu nav.
| Offline | | |
NP10 | | Kopš: 27. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 639
Braucu ar: Vaz
| Kur Rīgas centrā var šodien piebraukt un piekodēt cruise Bmw E90 pre face? Pashus parsledzejus jau pats uzliku. Iedodiet kaada pechuka adresi vai nr!
Paldies | Offline | | |
|
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
06 Nov 2017, 04:01:15 @Staris rakstīja:
Laikam neesi tuvu bijis regulēšanas stendam. Es pieminēju, ka Regulēšanas stenda kompim rādās tās vērtības. Kad izvēlies, kādu mašīnu taisies tur regulēt, tad parasti BMW piedāvā 2 opcijas konkrētam auto modelim. Standard un Sport. Gribēju tik zināt vai ir liela atšķirība starp to un vai sport nav hardcore zāģēto atsperu variants.
Vairāk jautājumu nav.
kad tu ej rimi nopirkt dzeramo ūdeni un jautā pārdevējam, kādēļ Evian ūdens maksā dārgāk par Mangaļiem, tad, pirms uzdot šo jautājumu pārdevējam, tu pastāsti viņam par to ka citā plauktā ir 7 baltmaizes veidi un vēl citā 5 dažādi krējumi?
tik liels sakars ir tam cik daudz ne tava bmw, forda vai gaz24 preseti tur tajā regulēšanas stenda datu bāzē ir | Offline | | |
Devilangelo | | Kopš: 10. Oct 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 677
Braucu ar: Mopēdu bagāžniekā...
|
05 Nov 2017, 15:25:53 @maaarcha1992 rakstīja:
Sveiki !
Lieta sekojoša, bmw e39 sedans, bagāžnieks neverās ar pulti, gan ar pogu no salona, gan ar atvēršanas pogu pie bagāžnieka, vienīgais kâ var tikt iekšā, katru reizi slēdzot ar atslēgu.
Spiežot uz pults, var dzirdēt ka nostrādā, iespējams relejs vai kas tamlīdzīgs lejā, zem cimdunodalijuma.
Varbūt kāds ir saskāries ar tādu lietu un mācēs pastāstīt problēmu.
Paldies jau iepriekš
Sledzenes aktuators, vai vadi.. | Offline | | |
8203 | | Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 991
Braucu ar: BMW
| Kur var šādu masu, ar visu mērskalu iegādāties? LV
| Offline | | |
Rolits | | Kopš: 07. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 407
Braucu ar: Kia & Fazer
|
03 Nov 2017, 09:54:18 @Rolits rakstīja:
Kādas ir versijas, kas varētu radīt paaugstinātu CO sastāvu izplūdes gāzēs M54 dzinējam? Tukšgaitā darbojas vienmērīgi un check engine nedeg
Sveces?
Varbūt varat ieteikt pie kā aizbraukt uz diagnostiku? Diagnostika varētu uzrādīt cēloņus? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|