Online
Pašreiz BMWPower skatās 142 viesi un 26 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E36
Autors | Ziņojums |
Archer | 06. Nov 2009, 19:52 |
#4021
|
| Kopš: 27. Mar 2006
No: Rēzekne
Ziņojumi: 1259
Braucu ar: YAMAHA
|
06 Nov 2009, 19:13:59 rolis1987 rakstīja:
Ehhh... salstu savā e36. Darba temperatūru sasniedz samērā ātri, bultiņa pa vidu stāv stabili, tosols gandrīz max. Varētu būt vaina pašā klimatkontrolē? Varbūt viņš kādus vārstus neatver līdz galam vaļā vai kas tml.?
the same. Novelu vainu uz to ka kupeja, un logu blīvējums nav tik labs ka piemēram sedanam | Offline | | |
other | 06. Nov 2009, 19:54 |
#4022
|
| Kopš: 29. Oct 2007
Ziņojumi: 928
Braucu ar: vw
| Manam e36 klimata nav bet ar nopērkot sildīja gaužām vāji, bet darba temperatūra bij ok, sāka sildīt labi pēc termomuftas nomaiņas. | Offline | | |
matrixxxx | 06. Nov 2009, 20:36 |
#4023
|
| Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
| Ja salst, bet darba temperatuuru sasniedz laiciigi, tad termostats un termomufte nau pie vainas.
Ja normaals siltums paraadaas pie lielaakiem apgriezieniem, tad vainiigs dzeseeshanas shkidruma suuknis.
Ja suuknis ir OK., tad var buut vainiigi pechkas vaarsti, kuri neatveras pilniibaa.
Ja vaarsti ir OK, tad vainiiga ir salona pechka (aiztirsusies).
Veel ir variants par burbuli dzeseeshanas sisteemaa.
Kaa to visu noveerst var atrast tepat poweraa.
PS., ZB shitie spechuki, kuri atrod attieciigo topiku tikai tad kad pashiem vajadziiga paliidziiba.
Negribiet lasiit patstaaviigi, tad maksaajiet naudu rusbemai par paliidziibu.
70% no gadiijumiem tikuntaa vai nu netiek risinaati vispaar, vai arii tiek risinaati ne-pashrociigi. Nah tad jautaajumus uzdot ? | Offline | | |
CivikS_new | 06. Nov 2009, 21:18 |
#4024
|
| Kopš: 29. Sep 2009
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 252
Braucu ar: 328i manual cabrio ; Suzuki LTR450 race ready #26
| Pameklējos info riņķī un izskan, ka sveču vadus un sveces ari ieteicams mainīt .... hmm, reāli liekas, ka ļoti liels cipars iegriežas uz 200 000 km apkopi!
Varbūt tiešām kāds var pastāstīt, cik viņam kas izmaksājis un ko viņš darījis, jo varbūt viss nav vajadzīgs!
Vnk, man gribas lai ar auto viss tip top, jo pie vizuālā var vēlāk piestrādāt, nevis visu naudu izgrūst smukos lietajos, bet pašu auto atstāt novārtā! | Offline | | |
dzosua | 06. Nov 2009, 21:20 |
#4025
|
| Kopš: 31. Aug 2005
Ziņojumi: 5368
Braucu ar: RAM 1500 Sport
| Vadu nav, ir spoles. | Offline | | |
bmwaddict | 06. Nov 2009, 21:37 |
#4026
|
| Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
06 Nov 2009, 19:13:59 rolis1987 rakstīja:
Ehhh... salstu savā e36. Darba temperatūru sasniedz samērā ātri, bultiņa pa vidu stāv stabili, tosols gandrīz max. Varētu būt vaina pašā klimatkontrolē? Varbūt viņš kādus vārstus neatver līdz galam vaļā vai kas tml.?
Vienkārši nomaini salona filtru. | Offline | | |
labaiss | 07. Nov 2009, 12:17 |
#4027
|
| Kopš: 03. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2790
Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4
| Kurš zina vai starp e36 bāzēm piem. sedan, touring, coupe atšķiras roku balsti? | Offline | | |
psih-arno | 07. Nov 2009, 12:33 |
#4028
|
| Kopš: 05. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2415
Braucu ar: e21, e36 332, e92 335, 944 s2
|
07 Nov 2009, 12:17:37 labaiss rakstīja:
Kurš zina vai starp e36 bāzēm piem. sedan, touring, coupe atšķiras roku balsti?
Nē
-----------------
Koiloveri, sēdinātas atsperes, ielas sporta amortizatori un čiptūnings. | Offline | | |
|
djenkurs | 07. Nov 2009, 14:21 |
#4029
|
| Kopš: 18. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1331
Braucu ar: rAudi Q
|
06 Nov 2009, 21:18:03 CivikS_new rakstīja:
Pameklējos info riņķī un izskan, ka sveču vadus un sveces ari ieteicams mainīt .... hmm, reāli liekas, ka ļoti liels cipars iegriežas uz 200 000 km apkopi!
Varbūt tiešām kāds var pastāstīt, cik viņam kas izmaksājis un ko viņš darījis, jo varbūt viss nav vajadzīgs!
Vnk, man gribas lai ar auto viss tip top, jo pie vizuālā var vēlāk piestrādāt, nevis visu naudu izgrūst smukos lietajos, bet pašu auto atstāt novārtā!
sveces apmēram pec 15 tk jāmaina atkarībā kādas, a sveču vadus nezinu nu pofig nomainīt vari a ka pa motoru, jo m50 un m52 ja e36 ir aizdedzes spoles un tie nau jāmaina točna | Offline | | |
BMasterW | 07. Nov 2009, 14:22 |
#4030
|
| Kopš: 08. Mar 2007
Ziņojumi: 444
Braucu ar:
|
06 Nov 2009, 20:36:29 matrixxxx rakstīja:
... bet darba temperatuuru sasniedz laiciigi..
Cik tad ilgā laikā motoram jāsasilst līdz normālai darba temperatūrai, man liekas, ka mans pārāk ilgi silst, bet varbūt man tik tā liekās Cik ilgā laikā jūsejie m50 motori uzsilst? | Offline | | |
zuzy | 07. Nov 2009, 14:34 |
#4031
|
| Kopš: 27. Feb 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 47
Braucu ar: e36
|
06 Nov 2009, 18:41:59 CivikS_new rakstīja:
05 Nov 2009, 18:33:40 CivikS_new rakstīja:
Interesē uz e36 2.8 tomatam, kas jāapkopj uz 200 000 km ?
Cik saprotu:
*eļļa kārbā
*eļļa reduktorā
*eļļa stūres pastūzī
*dzesešanas škidrums
*bremžu skidrums
*protams eļļa motorā, filtrs
*gaisa filtrs
Un kas vēl mainās? Tiem kuriem siksna tiem mainās rullīši un siksna, tad ķēde ari droši vien jāmaina?
Cik vispār izmaksātu apkope uz 200 000 km?
Pāldies!
Neticu, ka Latvijā neviens ko tādu nav darijis un visiem tik jauni auto!
Piezvani uz Wess Select vai BM Auto, tur Tev pateiks.
Man gan šķiet, ka pie 200k km jau vajadzētu taisīt pilno diagnostiku un tad skatīties, kas nav kārtībā. Ar standartapkopi diez vai pietiks, lai varētu braukt ar mierīgu sirdi, ka auto viss ir kārtībā. | Offline | | |
Andryuha37 | 07. Nov 2009, 16:06 |
#4032
|
| Kopš: 10. May 2007
No: Sigulda
Ziņojumi: 262
Braucu ar: Iedvesmu...
|
07 Nov 2009, 14:22:01 BMasterW rakstīja:
06 Nov 2009, 20:36:29 matrixxxx rakstīja:
... bet darba temperatuuru sasniedz laiciigi..
Cik tad ilgā laikā motoram jāsasilst līdz normālai darba temperatūrai, man liekas, ka mans pārāk ilgi silst, bet varbūt man tik tā liekās Cik ilgā laikā jūsejie m50 motori uzsilst?
man kkur 10 min,ja staav uz vietas un araa ir kkur ap 0. | Offline | | |
CivikS_new | 07. Nov 2009, 18:42 |
#4033
|
| Kopš: 29. Sep 2009
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 252
Braucu ar: 328i manual cabrio ; Suzuki LTR450 race ready #26
|
07 Nov 2009, 14:34:42 zuzy rakstīja:
06 Nov 2009, 18:41:59 CivikS_new rakstīja:
05 Nov 2009, 18:33:40 CivikS_new rakstīja:
Interesē uz e36 2.8 tomatam, kas jāapkopj uz 200 000 km ?
Cik saprotu:
*eļļa kārbā
*eļļa reduktorā
*eļļa stūres pastūzī
*dzesešanas škidrums
*bremžu skidrums
*protams eļļa motorā, filtrs
*gaisa filtrs
Un kas vēl mainās? Tiem kuriem siksna tiem mainās rullīši un siksna, tad ķēde ari droši vien jāmaina?
Cik vispār izmaksātu apkope uz 200 000 km?
Pāldies!
Neticu, ka Latvijā neviens ko tādu nav darijis un visiem tik jauni auto!
Piezvani uz Wess Select vai BM Auto, tur Tev pateiks.
Man gan šķiet, ka pie 200k km jau vajadzētu taisīt pilno diagnostiku un tad skatīties, kas nav kārtībā. Ar standartapkopi diez vai pietiks, lai varētu braukt ar mierīgu sirdi, ka auto viss ir kārtībā.
Paldies par info, nu bet ja pie viņiem taisa, nebūs baigais cipars, nu šķidrumus jau varētu pats samainīt, bet kā īsti ar ķēdi? Tā ari mainās! To jau pats mājas apstākļos diezin vai izdarīšu!
Vispār, vai tad neviens nav taisījis 200 tūkstošu apkopi? :O
Jo pēc ražotāja 200 000 km jau skaitās "life time"! | Offline | | |
Vicis | 07. Nov 2009, 19:01 |
#4034
|
| Kopš: 29. Dec 2003
No: Liepāja
Ziņojumi: 306
Braucu ar: 323i
|
07 Nov 2009, 18:42:12 CivikS_new rakstīja:
07 Nov 2009, 14:34:42 zuzy rakstīja:
06 Nov 2009, 18:41:59 CivikS_new rakstīja:
05 Nov 2009, 18:33:40 CivikS_new rakstīja:
Interesē uz e36 2.8 tomatam, kas jāapkopj uz 200 000 km ?
Cik saprotu:
*eļļa kārbā
*eļļa reduktorā
*eļļa stūres pastūzī
*dzesešanas škidrums
*bremžu skidrums
*protams eļļa motorā, filtrs
*gaisa filtrs
Un kas vēl mainās? Tiem kuriem siksna tiem mainās rullīši un siksna, tad ķēde ari droši vien jāmaina?
Cik vispār izmaksātu apkope uz 200 000 km?
Pāldies!
Neticu, ka Latvijā neviens ko tādu nav darijis un visiem tik jauni auto!
Piezvani uz Wess Select vai BM Auto, tur Tev pateiks.
Man gan šķiet, ka pie 200k km jau vajadzētu taisīt pilno diagnostiku un tad skatīties, kas nav kārtībā. Ar standartapkopi diez vai pietiks, lai varētu braukt ar mierīgu sirdi, ka auto viss ir kārtībā.
Paldies par info, nu bet ja pie viņiem taisa, nebūs baigais cipars, nu šķidrumus jau varētu pats samainīt, bet kā īsti ar ķēdi? Tā ari mainās! To jau pats mājas apstākļos diezin vai izdarīšu!
Vispār, vai tad neviens nav taisījis 200 tūkstošu apkopi? :O
Jo pēc ražotāja 200 000 km jau skaitās "life time"!
pirmo reizi dzirdu tādu terminu 200tk. apkope
Nomaini šķidrumus un braukā vesals. ja motors strādā tīri, tad nafig tur līst bez vajadzības | Offline | | |
CivikS_new | 07. Nov 2009, 19:15 |
#4035
|
| Kopš: 29. Sep 2009
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 252
Braucu ar: 328i manual cabrio ; Suzuki LTR450 race ready #26
|
07 Nov 2009, 19:01:40 Vicis rakstīja:
pirmo reizi dzirdu tādu terminu 200tk. apkope
Nomaini šķidrumus un braukā vesals. ja motors strādā tīri, tad nafig tur līst bez vajadzības
Mašīnu kad paņem no salona tad uz 100 tk taisa lielo apkopi, maina siksnas un rullīšus u.t.t, vnk esmu saskāreis ar to Mitsubishi L200 (sencis ar tādu braukā) un viņam to visu veica pie dīlera, ciparu iegrieza vnk kosmosu, bet tādai jaunai mašīnai jau tu neko pats īsti neizdarīsi, bet man interesē cilvēks, kas pats ir priekš e36 ko tādu darījis, jo normāli visai tehnikai ir apkopes, un ik pēc noteikta laika, un manuprāt ir normāli lai es droši uz tiem 200 tk uztaisītu auto apkopi un varētu braukāt mierīgs, neviss uztraukties, ka man dēļ kāda sadiluša sūda mototrs izbeidzas! Bet šeit pagaidām lielākoties ir tikai tādi, kas vairāk par eļļas maiņu un filtru nezin, jo tai pašai kārbai ir rakstīts, ka eļļa uz 200 tk mainās, tad saprotams, ka mainās vēl daudz kas cits, vnk gribu zināt, kas un galvenais jau par ķēdi, jo pārejo jau itkā pats var samainīt!
Laikam jau būs jazvana vien kādam pārstāvim (wess motors vai BM auto.
Paldies visiem, kas atbildēja! | Offline | | |
Locis | 08. Nov 2009, 15:22 |
#4036
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11228
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Klau,džeki,kā stiprinās priekšējā oriģinālā M-lūpa?
Uz skrūvēm? Ja uz skrūvēm,tie skrūvju caurumi slīpi iet iekšā vai perpendikulāri? | Offline | | |
|
schillers | 08. Nov 2009, 15:36 |
#4037
|
| Kopš: 24. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 711
Braucu ar: jauniem FENDiem
| links
slīpi iet iekšā, apmēram kādos grādos 45! | Offline | | |
dzosua | 08. Nov 2009, 15:44 |
#4038
|
| Kopš: 31. Aug 2005
Ziņojumi: 5368
Braucu ar: RAM 1500 Sport
| es ar samareziem pieliku | Offline | | |
schillers | 08. Nov 2009, 15:50 |
#4039
|
| Kopš: 24. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 711
Braucu ar: jauniem FENDiem
| nu oriģināli jau arī nāk ar samareziem!
Tikai samarezi skrūvējas plastmasas dībeļos/uzgriežņos! [ Šo ziņu laboja schillers, 08 Nov 2009, 15:51:04 ] | Offline | | |
Locis | 08. Nov 2009, 15:56 |
#4040
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11228
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Tie dībeļi pieliekami vienkārši klāt no otras puses?
Rīt uz Rīgu laižu tāpēc,domāju ieskriet,piemēram,BM auto un paķert,ja būs uz vietas, oriģinālās skrūves.
Es nopirku replikas lūpu,tāpēc gribēju zināt,vai oriģinālā kaut kā savādāk nestiprinās [ Šo ziņu laboja Locis, 08 Nov 2009, 15:56:57 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|