Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 194 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: Viss par E36

AutorsZiņojums
Archer
06. Nov 2009, 19:52 #4021

Kopš: 27. Mar 2006

No: Rēzekne

Ziņojumi: 1259

Braucu ar: YAMAHA


06 Nov 2009, 19:13:59 rolis1987 rakstīja:
Ehhh... salstu savā e36. Darba temperatūru sasniedz samērā ātri, bultiņa pa vidu stāv stabili, tosols gandrīz max. Varētu būt vaina pašā klimatkontrolē? Varbūt viņš kādus vārstus neatver līdz galam vaļā vai kas tml.?

the same. Novelu vainu uz to ka kupeja, un logu blīvējums nav tik labs ka piemēram sedanam
Offline
other
06. Nov 2009, 19:54 #4022

Kopš: 29. Oct 2007

Ziņojumi: 928

Braucu ar: vw

Manam e36 klimata nav bet ar nopērkot sildīja gaužām vāji, bet darba temperatūra bij ok, sāka sildīt labi pēc termomuftas nomaiņas.
Offline
matrixxxx
06. Nov 2009, 20:36 #4023

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem

Ja salst, bet darba temperatuuru sasniedz laiciigi, tad termostats un termomufte nau pie vainas.

Ja normaals siltums paraadaas pie lielaakiem apgriezieniem, tad vainiigs dzeseeshanas shkidruma suuknis.

Ja suuknis ir OK., tad var buut vainiigi pechkas vaarsti, kuri neatveras pilniibaa.

Ja vaarsti ir OK, tad vainiiga ir salona pechka (aiztirsusies).

Veel ir variants par burbuli dzeseeshanas sisteemaa.


Kaa to visu noveerst var atrast tepat poweraa.


PS., ZB shitie spechuki, kuri atrod attieciigo topiku tikai tad kad pashiem vajadziiga paliidziiba.
Negribiet lasiit patstaaviigi, tad maksaajiet naudu rusbemai par paliidziibu.

70% no gadiijumiem tikuntaa vai nu netiek risinaati vispaar, vai arii tiek risinaati ne-pashrociigi. Nah tad jautaajumus uzdot ?
Offline
CivikS_new
06. Nov 2009, 21:18 #4024

Kopš: 29. Sep 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 252

Braucu ar: 328i manual cabrio ; Suzuki LTR450 race ready #26

Pameklējos info riņķī un izskan, ka sveču vadus un sveces ari ieteicams mainīt .... hmm, reāli liekas, ka ļoti liels cipars iegriežas uz 200 000 km apkopi!

Varbūt tiešām kāds var pastāstīt, cik viņam kas izmaksājis un ko viņš darījis, jo varbūt viss nav vajadzīgs!

Vnk, man gribas lai ar auto viss tip top, jo pie vizuālā var vēlāk piestrādāt, nevis visu naudu izgrūst smukos lietajos, bet pašu auto atstāt novārtā!
Offline
dzosua
06. Nov 2009, 21:20 #4025

Kopš: 31. Aug 2005

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: RAM 1500 Sport

Vadu nav, ir spoles.
Offline
bmwaddict
06. Nov 2009, 21:37 #4026

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


06 Nov 2009, 19:13:59 rolis1987 rakstīja:
Ehhh... salstu savā e36. Darba temperatūru sasniedz samērā ātri, bultiņa pa vidu stāv stabili, tosols gandrīz max. Varētu būt vaina pašā klimatkontrolē? Varbūt viņš kādus vārstus neatver līdz galam vaļā vai kas tml.?


Vienkārši nomaini salona filtru.
Offline
labaiss
07. Nov 2009, 12:17 #4027

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2788

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4

Kurš zina vai starp e36 bāzēm piem. sedan, touring, coupe atšķiras roku balsti?
Offline
psih-arno
07. Nov 2009, 12:33 #4028

Kopš: 05. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2415

Braucu ar: e21, e36 332, e92 335, 944 s2


07 Nov 2009, 12:17:37 labaiss rakstīja:
Kurš zina vai starp e36 bāzēm piem. sedan, touring, coupe atšķiras roku balsti?



-----------------

Koiloveri, sēdinātas atsperes, ielas sporta amortizatori un čiptūnings.
Offline
djenkurs
07. Nov 2009, 14:21 #4029

Kopš: 18. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1331

Braucu ar: rAudi Q


06 Nov 2009, 21:18:03 CivikS_new rakstīja:
Pameklējos info riņķī un izskan, ka sveču vadus un sveces ari ieteicams mainīt .... hmm, reāli liekas, ka ļoti liels cipars iegriežas uz 200 000 km apkopi!

Varbūt tiešām kāds var pastāstīt, cik viņam kas izmaksājis un ko viņš darījis, jo varbūt viss nav vajadzīgs!

Vnk, man gribas lai ar auto viss tip top, jo pie vizuālā var vēlāk piestrādāt, nevis visu naudu izgrūst smukos lietajos, bet pašu auto atstāt novārtā!


sveces apmēram pec 15 tk jāmaina atkarībā kādas, a sveču vadus nezinu nu pofig nomainīt vari a ka pa motoru, jo m50 un m52 ja e36 ir aizdedzes spoles un tie nau jāmaina točna
Offline
BMasterW
07. Nov 2009, 14:22 #4030

Kopš: 08. Mar 2007

Ziņojumi: 444

Braucu ar:


06 Nov 2009, 20:36:29 matrixxxx rakstīja:
... bet darba temperatuuru sasniedz laiciigi..


Cik tad ilgā laikā motoram jāsasilst līdz normālai darba temperatūrai, man liekas, ka mans pārāk ilgi silst, bet varbūt man tik tā liekās Cik ilgā laikā jūsejie m50 motori uzsilst?
Offline
zuzy
07. Nov 2009, 14:34 #4031

Kopš: 27. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 47

Braucu ar: e36


06 Nov 2009, 18:41:59 CivikS_new rakstīja:

05 Nov 2009, 18:33:40 CivikS_new rakstīja:
Interesē uz e36 2.8 tomatam, kas jāapkopj uz 200 000 km ?

Cik saprotu:
*eļļa kārbā
*eļļa reduktorā
*eļļa stūres pastūzī
*dzesešanas škidrums
*bremžu skidrums
*protams eļļa motorā, filtrs
*gaisa filtrs

Un kas vēl mainās? Tiem kuriem siksna tiem mainās rullīši un siksna, tad ķēde ari droši vien jāmaina?

Cik vispār izmaksātu apkope uz 200 000 km?

Pāldies!


Neticu, ka Latvijā neviens ko tādu nav darijis un visiem tik jauni auto!




Piezvani uz Wess Select vai BM Auto, tur Tev pateiks.
Man gan šķiet, ka pie 200k km jau vajadzētu taisīt pilno diagnostiku un tad skatīties, kas nav kārtībā. Ar standartapkopi diez vai pietiks, lai varētu braukt ar mierīgu sirdi, ka auto viss ir kārtībā.
Offline
Andryuha37
07. Nov 2009, 16:06 #4032

Kopš: 10. May 2007

No: Sigulda

Ziņojumi: 262

Braucu ar: Iedvesmu...


07 Nov 2009, 14:22:01 BMasterW rakstīja:

06 Nov 2009, 20:36:29 matrixxxx rakstīja:
... bet darba temperatuuru sasniedz laiciigi..


Cik tad ilgā laikā motoram jāsasilst līdz normālai darba temperatūrai, man liekas, ka mans pārāk ilgi silst, bet varbūt man tik tā liekās Cik ilgā laikā jūsejie m50 motori uzsilst?

man kkur 10 min,ja staav uz vietas un araa ir kkur ap 0.
Offline
CivikS_new
07. Nov 2009, 18:42 #4033

Kopš: 29. Sep 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 252

Braucu ar: 328i manual cabrio ; Suzuki LTR450 race ready #26


07 Nov 2009, 14:34:42 zuzy rakstīja:

06 Nov 2009, 18:41:59 CivikS_new rakstīja:

05 Nov 2009, 18:33:40 CivikS_new rakstīja:
Interesē uz e36 2.8 tomatam, kas jāapkopj uz 200 000 km ?

Cik saprotu:
*eļļa kārbā
*eļļa reduktorā
*eļļa stūres pastūzī
*dzesešanas škidrums
*bremžu skidrums
*protams eļļa motorā, filtrs
*gaisa filtrs

Un kas vēl mainās? Tiem kuriem siksna tiem mainās rullīši un siksna, tad ķēde ari droši vien jāmaina?

Cik vispār izmaksātu apkope uz 200 000 km?

Pāldies!


Neticu, ka Latvijā neviens ko tādu nav darijis un visiem tik jauni auto!




Piezvani uz Wess Select vai BM Auto, tur Tev pateiks.
Man gan šķiet, ka pie 200k km jau vajadzētu taisīt pilno diagnostiku un tad skatīties, kas nav kārtībā. Ar standartapkopi diez vai pietiks, lai varētu braukt ar mierīgu sirdi, ka auto viss ir kārtībā.


Paldies par info, nu bet ja pie viņiem taisa, nebūs baigais cipars, nu šķidrumus jau varētu pats samainīt, bet kā īsti ar ķēdi? Tā ari mainās! To jau pats mājas apstākļos diezin vai izdarīšu!

Vispār, vai tad neviens nav taisījis 200 tūkstošu apkopi? :O

Jo pēc ražotāja 200 000 km jau skaitās "life time"!
Offline
Vicis
07. Nov 2009, 19:01 #4034

Kopš: 29. Dec 2003

No: Liepāja

Ziņojumi: 306

Braucu ar: 323i


07 Nov 2009, 18:42:12 CivikS_new rakstīja:

07 Nov 2009, 14:34:42 zuzy rakstīja:

06 Nov 2009, 18:41:59 CivikS_new rakstīja:

05 Nov 2009, 18:33:40 CivikS_new rakstīja:
Interesē uz e36 2.8 tomatam, kas jāapkopj uz 200 000 km ?

Cik saprotu:
*eļļa kārbā
*eļļa reduktorā
*eļļa stūres pastūzī
*dzesešanas škidrums
*bremžu skidrums
*protams eļļa motorā, filtrs
*gaisa filtrs

Un kas vēl mainās? Tiem kuriem siksna tiem mainās rullīši un siksna, tad ķēde ari droši vien jāmaina?

Cik vispār izmaksātu apkope uz 200 000 km?

Pāldies!


Neticu, ka Latvijā neviens ko tādu nav darijis un visiem tik jauni auto!




Piezvani uz Wess Select vai BM Auto, tur Tev pateiks.
Man gan šķiet, ka pie 200k km jau vajadzētu taisīt pilno diagnostiku un tad skatīties, kas nav kārtībā. Ar standartapkopi diez vai pietiks, lai varētu braukt ar mierīgu sirdi, ka auto viss ir kārtībā.


Paldies par info, nu bet ja pie viņiem taisa, nebūs baigais cipars, nu šķidrumus jau varētu pats samainīt, bet kā īsti ar ķēdi? Tā ari mainās! To jau pats mājas apstākļos diezin vai izdarīšu!

Vispār, vai tad neviens nav taisījis 200 tūkstošu apkopi? :O

Jo pēc ražotāja 200 000 km jau skaitās "life time"!

pirmo reizi dzirdu tādu terminu 200tk. apkope
Nomaini šķidrumus un braukā vesals. ja motors strādā tīri, tad nafig tur līst bez vajadzības
Offline
CivikS_new
07. Nov 2009, 19:15 #4035

Kopš: 29. Sep 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 252

Braucu ar: 328i manual cabrio ; Suzuki LTR450 race ready #26


07 Nov 2009, 19:01:40 Vicis rakstīja:

pirmo reizi dzirdu tādu terminu 200tk. apkope
Nomaini šķidrumus un braukā vesals. ja motors strādā tīri, tad nafig tur līst bez vajadzības


Mašīnu kad paņem no salona tad uz 100 tk taisa lielo apkopi, maina siksnas un rullīšus u.t.t, vnk esmu saskāreis ar to Mitsubishi L200 (sencis ar tādu braukā) un viņam to visu veica pie dīlera, ciparu iegrieza vnk kosmosu, bet tādai jaunai mašīnai jau tu neko pats īsti neizdarīsi, bet man interesē cilvēks, kas pats ir priekš e36 ko tādu darījis, jo normāli visai tehnikai ir apkopes, un ik pēc noteikta laika, un manuprāt ir normāli lai es droši uz tiem 200 tk uztaisītu auto apkopi un varētu braukāt mierīgs, neviss uztraukties, ka man dēļ kāda sadiluša sūda mototrs izbeidzas! Bet šeit pagaidām lielākoties ir tikai tādi, kas vairāk par eļļas maiņu un filtru nezin, jo tai pašai kārbai ir rakstīts, ka eļļa uz 200 tk mainās, tad saprotams, ka mainās vēl daudz kas cits, vnk gribu zināt, kas un galvenais jau par ķēdi, jo pārejo jau itkā pats var samainīt!

Laikam jau būs jazvana vien kādam pārstāvim (wess motors vai BM auto.

Paldies visiem, kas atbildēja!
Offline
Locis
08. Nov 2009, 15:22 #4036

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11151

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Klau,džeki,kā stiprinās priekšējā oriģinālā M-lūpa?
Uz skrūvēm? Ja uz skrūvēm,tie skrūvju caurumi slīpi iet iekšā vai perpendikulāri?
Offline
schillers
08. Nov 2009, 15:36 #4037

Kopš: 24. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: jauniem FENDiem

links
slīpi iet iekšā, apmēram kādos grādos 45!
Offline
dzosua
08. Nov 2009, 15:44 #4038

Kopš: 31. Aug 2005

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: RAM 1500 Sport

es ar samareziem pieliku
Offline
schillers
08. Nov 2009, 15:50 #4039

Kopš: 24. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: jauniem FENDiem

nu oriģināli jau arī nāk ar samareziem!
Tikai samarezi skrūvējas plastmasas dībeļos/uzgriežņos!

[ Šo ziņu laboja schillers, 08 Nov 2009, 15:51:04 ]

Offline
Locis
08. Nov 2009, 15:56 #4040

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11151

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Tie dībeļi pieliekami vienkārši klāt no otras puses?
Rīt uz Rīgu laižu tāpēc,domāju ieskriet,piemēram,BM auto un paķert,ja būs uz vietas, oriģinālās skrūves.
Es nopirku replikas lūpu,tāpēc gribēju zināt,vai oriģinālā kaut kā savādāk nestiprinās

[ Šo ziņu laboja Locis, 08 Nov 2009, 15:56:57 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo