Online

Pašreiz BMWPower skatās 205 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
Lafter
26. Jul 2020, 15:37 #4021

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


26 Jul 2020, 01:22:14 @bokens rakstīja:

25 Jul 2020, 17:43:57 @_Eddy_ rakstīja:
Piemeeram gadiijums ar lietotaaja 2.5 un 3.0 hibriidu. Ka vinjam redziet kkaada darbniica dziivi sabojaaja. Nee, dziivi sabojaaja vins pats sev, kad bez naudas uztaisiija siikos daamai, ar kuru aciimredzot kopaa nedziivo, un tagad ciinaas kaa var. LLP


Proring sadedzināja nikosilu pirmajam blokam, starpgabalu atdeva no sdedzinātā, jo vietā nopirktā bloka starpgabalam bija defekts - divas nolauztas skrūves sānos, bet slēpa visu līdz beidzamam. Interesanti ka saruna vienmēr tika novirzīta uz argumentu: bet viņi taču vienādi. Nu nav, cauru urbj katram blokam idividuāli, ja ņem citu starpgabulu tad ķīlē un jāved slīpēt starpgabals specifisk kloķenei! Zaudējums: auto servisam par papildus darbu un dīkstāvi 250 eur jāmaksā, kloķene, kuru bija jāpērk papildus 150 (eur), pilnā cena 300. Darbs ko bija plānots paveikt 4-5 dienās, izstiepa uz 14, servisam pieraksts arī citiem klientiem safists.

Bērni ir prioritāte, diemžēl pēc 18 gadu kopdzīves cilvēki mēdz šķirties, bet atšķirībā no citiem par viņiem rūpējos un arī vadāju un ņemu pie sevis. Nepelnu tūkstošus un arī nepelnīšu, bet auto vajag katru dienu (ap 150 km). To naudu ko šīs "sīkās" Proring kļūdiņas dēļ zaudēju man jāmaksā bija.

P.S. ģimenes ārste pasen pateica, ja mēs jūsu gados būtu domājuši par naudu un nevis bērniem, tad jūsu paaudze nebūtu piedzimusi vispār.

Padomā par sviestu ko te raksti.




Neņem galvā. Tev piekasās čalis, kam patīk sievietes bez krūtīm, kas izskatās pēc bērniem. Ja jau pat poweristiem ar tērauda olām, tas lika izteikties skarbāk un palūgt nelikt tādas bildes, tad Tu noteikti esi labāks

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
MrBadman
26. Jul 2020, 17:26 #4022

Kopš: 12. Apr 2019

No: Ikšķile

Ziņojumi: 417

Braucu ar: Vecu MB, vecu BMW motociklu

Mani 0,05 € par šo tēmu. Jaunas lamatas tikai bijušas darba: koijoti, tad VAGi. Tur pārsvarā ar smago degvielu, koijoti gan ar benCīnu. Visi dīleri ir ieteikuši piebraukšanas periodu - līdz 2k - 5k km. InCākais ir par moci, to , nēmu jaunu BM auto. Pirmo 1k, bija jābrauc negriežot virs 5 r.p.m., pēc 1 k km, bij jāierodas uz pirmo apkopi. Tur ielēja kakustroli par 20 Ls/litrs, pēc nobrauktiem 4k km, līmenis bija lejā! Kompis sāka bļaut, ka eļļas līmenis ir zem normālā. Izlēju to samazgu ārā, pielēju normālu eļļu, tagad sanāk braukt no maiņas līdz maiņai, eļļa pietiek.
Iespējams eļļas rīšana ir atkarīga no eļļas kvalitātes. Kakustrolis deklarētā sitētika vispār ir 3 grupas minerālenes hidrokraks, bet par eļļu kvalitāti ir izrunāts m-power.
Offline
Oke
26. Jul 2020, 20:42 #4023

Kopš: 10. Apr 2020

Ziņojumi: 562

Braucu ar:

Iepist kapeiku uz eļļu ir viena lieta. Bet ar lisāru braukāt ikdiena un vēl uz TA aizbraukt..tas jau skar visus.
Offline
uldens1
26. Jul 2020, 20:55 #4024

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


26 Jul 2020, 20:42:45 @Oke rakstīja:
Iepist kapeiku uz eļļu ir viena lieta. Bet ar lisāru braukāt ikdiena un vēl uz TA aizbraukt..tas jau skar visus.
Dārga eļļa vēl nenozīmē ka viņa ir kvalitatīva,lēta eļļa biežāk būs sūdīga,bet nevienmēr Javeic analīzes lai saprastu vai laba,jeb sūdīga,un analīzes jataisa ekspluatācijas garumā
Offline
vadjiksBMW
26. Jul 2020, 21:04 #4025

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2678

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


26 Jul 2020, 17:53:34 @DM-101 rakstīja:

26 Jul 2020, 17:26:37 @MrBadman rakstīja:
Mani 0,05 € par šo tēmu. Jaunas lamatas tikai bijušas darba: koijoti, tad VAGi. Tur pārsvarā ar smago degvielu, koijoti gan ar benCīnu. Visi dīleri ir ieteikuši piebraukšanas periodu - līdz 2k - 5k km. InCākais ir par moci, to , nēmu jaunu BM auto. Pirmo 1k, bija jābrauc negriežot virs 5 r.p.m., pēc 1 k km, bij jāierodas uz pirmo apkopi. Tur ielēja kakustroli par 20 Ls/litrs, pēc nobrauktiem 4k km, līmenis bija lejā! Kompis sāka bļaut, ka eļļas līmenis ir zem normālā. Izlēju to samazgu ārā, pielēju normālu eļļu, tagad sanāk braukt no maiņas līdz maiņai, eļļa pietiek.
Iespējams eļļas rīšana ir atkarīga no eļļas kvalitātes. Kakustrolis deklarētā sitētika vispār ir 3 grupas minerālenes hidrokraks, bet par eļļu kvalitāti ir izrunāts m-power.


Es saprotu,ka pamataa visiem pachotaa taas elljas,kas mazaak "pazuud"? Nu jaa,leetaak sanaak. Es gan kaa prioritaati izvirziitu ellju,kas labaak attiiraas. Un kas labaak saglabaa parametrus. Tos var noteikt tikai tikai laboratorijaa. Attieciigi,visi miileetaaju staadti par teemu "a man..".. tie ir bez svara..


Bet vai esi redzējis kādus testus, kas tiešām pierādītu, ka kastrolis ir labs?
Visādu veidu video un testi, kas redzēti, kaut kā nekad nav bijuši kastroli slavējoši.
Un kopumā grozies kā gribi, eļļa, kura uz intervālu (10-15k) jāpielej gandrīz tik daudz cik tās motorā vispār ir, nekādā veidā aŗī nebūs ekoloģiska, jo diži nekur kā izpūtējā arī neaiziet tas viss.

[ Šo ziņu laboja vadjiksBMW, 26 Jul 2020, 21:05:22 ]

Offline
smudo
26. Jul 2020, 21:42 #4026

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3633

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Mollerī Audi lej Castrol elļu - manā 8-9k km maiņas intervālā līmenis nemainās - tas gan ir dīzelim. Pats leju Motul - tur tas pats. Lielo ražotāju eļļas gan ne vienmēr ir lābākā izvēle (šeit neizplūdīšu par iemesliem, bet viens no tiem ir uzspiestās ES regulu prasības par izstrādātās eļļas otrreizēju pārstrādi). Tādēļ savā hobijauto leju sen zināma mikrobrenda eļļu, uz kuriem tādas prasības neattiecas un viņu var līdz ar to sagatavot labāku bāzes eļļu. Manam hibijauto (30+ gadus vecs turbo benzīna dzinējs) ne uz aci, ne smaržu eļļas patēriņu/degšanu dzinējā nejūt, bet aizbraucot uz Biķerniekiem vai Pērnavu pēc kādiem 20-25 apļiem (kas būs tikai kādi 80 km) pārsimts grami aptuveni būs jāpielej Starp citu pārejot uz nedaudz viskozāku eļļu, ir sajūta, ka eļlas patēriņš ir pat nedaudz krities, kas it kā šķistu pretēji loģikai, bet veicot šo izmaiņu, eļļas t trasē ir samazinājusies no 125-130 gādiem karstā dienā, līdz 115-120, pamatā dēļ labākas cirkulācijas pa eļļas radiatoru/sistēmu un tas laikam atstājis pozitīvu ietekmi uz visu eļļošanas sistēmu, tādēļ ne vienmēr vajag aizrauties ar biezāko eļļu, kādu vari ieliet. Pēc teorijas jāņem šķidrākā eļļa, ar kuru vari nodrošināt minimālo nepieciešamo eļļas spiedienu sistēmā (janajos auto to gan bieži regulē elektronika un tur nevajadzētu baigi eksperimentēt ar viskozitātēm, kā arī specifikācijām).

[ Šo ziņu laboja smudo, 26 Jul 2020, 21:42:30 ]

Offline
maasters
26. Jul 2020, 22:09 #4027

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

starp citu, kas tur ar to fujaku kaspar kas bija taja linka ko pirms paris lpp ieliki par to kursh tag grasaas razot tjipa jaunus gjitaras lampiniekus?
pazisti vinu personigi ?
nu no ta video jau neko daudz nevareja saprast tik to vien ka atsradatas fraazes kas iedarbojas uz parasto publiku ka piem. "neparspeeta lampu skanja"
"jauns dizains"
"nebijis produkts"


tas ko es vidoe redzeju ir uz VEF vecaa radio dizaina tipa lidziga koka kaste ar paleta paskata metala priekshpaneli prieks pociem, tjip big deal ka var pieslegt austinjas un tumbui ka vajag , bet kaut ari nespeleju grupaa un gjitaras pastuzi nav mana specifika cik amn liekas tac ari sobrid ir tadi kam ta var so kur ir taa inovaacija taja visaa?
lampas gjiatras pastuzos izmanto kops laika gala.
Offline
Oke
27. Jul 2020, 00:00 #4028

Kopš: 10. Apr 2020

Ziņojumi: 562

Braucu ar:


26 Jul 2020, 20:55:12 @uldens1 rakstīja:

26 Jul 2020, 20:42:45 @Oke rakstīja:
Iepist kapeiku uz eļļu ir viena lieta. Bet ar lisāru braukāt ikdiena un vēl uz TA aizbraukt..tas jau skar visus.
Dārga eļļa vēl nenozīmē ka viņa ir kvalitatīva,lēta eļļa biežāk būs sūdīga,bet nevienmēr Javeic analīzes lai saprastu vai laba,jeb sūdīga,un analīzes jataisa ekspluatācijas garumā

Tas jau skaidrs,ka dargs ne vienmer ir labs.
Filtru uzturet nav tik gruti,ka riepas savam auto iecekot
Offline
7781
27. Jul 2020, 17:24 #4029

Kopš: 24. Jul 2010

Ziņojumi: 813

Braucu ar:


26 Jul 2020, 21:43:18 @DM-101 rakstīja:

26 Jul 2020, 21:04:46 @vadjiksBMW rakstīja:

26 Jul 2020, 17:53:34 @DM-101 rakstīja:

26 Jul 2020, 17:26:37 @MrBadman rakstīja:
Mani 0,05 € par šo tēmu. Jaunas lamatas tikai bijušas darba: koijoti, tad VAGi. Tur pārsvarā ar smago degvielu, koijoti gan ar benCīnu. Visi dīleri ir ieteikuši piebraukšanas periodu - līdz 2k - 5k km. InCākais ir par moci, to , nēmu jaunu BM auto. Pirmo 1k, bija jābrauc negriežot virs 5 r.p.m., pēc 1 k km, bij jāierodas uz pirmo apkopi. Tur ielēja kakustroli par 20 Ls/litrs, pēc nobrauktiem 4k km, līmenis bija lejā! Kompis sāka bļaut, ka eļļas līmenis ir zem normālā. Izlēju to samazgu ārā, pielēju normālu eļļu, tagad sanāk braukt no maiņas līdz maiņai, eļļa pietiek.
Iespējams eļļas rīšana ir atkarīga no eļļas kvalitātes. Kakustrolis deklarētā sitētika vispār ir 3 grupas minerālenes hidrokraks, bet par eļļu kvalitāti ir izrunāts m-power.


Es saprotu,ka pamataa visiem pachotaa taas elljas,kas mazaak "pazuud"? Nu jaa,leetaak sanaak. Es gan kaa prioritaati izvirziitu ellju,kas labaak attiiraas. Un kas labaak saglabaa parametrus. Tos var noteikt tikai tikai laboratorijaa. Attieciigi,visi miileetaaju staadti par teemu "a man..".. tie ir bez svara..


Bet vai esi redzējis kādus testus, kas tiešām pierādītu, ka kastrolis ir labs?
Visādu veidu video un testi, kas redzēti, kaut kā nekad nav bijuši kastroli slavējoši.
Un kopumā grozies kā gribi, eļļa, kura uz intervālu (10-15k) jāpielej gandrīz tik daudz cik tās motorā vispār ir, nekādā veidā aŗī nebūs ekoloģiska, jo diži nekur kā izpūtējā arī neaiziet tas viss.


Castrol ilgu laiku bija OEM ellja un taa,ko lej ruupniicaa.
Nedomaaju,ka iists Casyrol vareetu buut slikts. Tad katrs lohs/konkutents to uz pirkstiem pieraadiitu.
Cita teema,ka vareetu buut bezbozno daudz viltojumu..

Viltojumi un vel tas, kam vinji to castrolu pardod. Tas castrols ko tu noperc intercara un ko tev lej iekshaa dileris vai razhotajs, ir divas pilnigi dazadas elljas. Tas pat nav neka baigi sleepts un to zin visi, kam kkas interese par elljam, ka bazes vinjam ir divas dazhadas. Tas nekas, ka abas ir 5w30.
Un tiem, kas skatas testus, paskataties tos testus piemeram tgd bembim ellju piegada shells. Vot apskataties testu BMW twinpower elljai un dajebkadam veikala shellam. Tur nebus neka kopiga.
Offline
ATB
27. Jul 2020, 18:04 #4030

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Bet ja es intercārā nopērku OEM BMW eļļu visu smukā iepakojumā? Tad tā ir tāpati ko lej dīleris vai nē?
Offline
doriftoo
27. Jul 2020, 22:26 #4031

Kopš: 01. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 715

Braucu ar: ///M50


27 Jul 2020, 17:24:07 @7781 rakstīja:

26 Jul 2020, 21:43:18 @DM-101 rakstīja:

26 Jul 2020, 21:04:46 @vadjiksBMW rakstīja:

26 Jul 2020, 17:53:34 @DM-101 rakstīja:

26 Jul 2020, 17:26:37 @MrBadman rakstīja:
Mani 0,05 € par šo tēmu. Jaunas lamatas tikai bijušas darba: koijoti, tad VAGi. Tur pārsvarā ar smago degvielu, koijoti gan ar benCīnu. Visi dīleri ir ieteikuši piebraukšanas periodu - līdz 2k - 5k km. InCākais ir par moci, to , nēmu jaunu BM auto. Pirmo 1k, bija jābrauc negriežot virs 5 r.p.m., pēc 1 k km, bij jāierodas uz pirmo apkopi. Tur ielēja kakustroli par 20 Ls/litrs, pēc nobrauktiem 4k km, līmenis bija lejā! Kompis sāka bļaut, ka eļļas līmenis ir zem normālā. Izlēju to samazgu ārā, pielēju normālu eļļu, tagad sanāk braukt no maiņas līdz maiņai, eļļa pietiek.
Iespējams eļļas rīšana ir atkarīga no eļļas kvalitātes. Kakustrolis deklarētā sitētika vispār ir 3 grupas minerālenes hidrokraks, bet par eļļu kvalitāti ir izrunāts m-power.


Es saprotu,ka pamataa visiem pachotaa taas elljas,kas mazaak "pazuud"? Nu jaa,leetaak sanaak. Es gan kaa prioritaati izvirziitu ellju,kas labaak attiiraas. Un kas labaak saglabaa parametrus. Tos var noteikt tikai tikai laboratorijaa. Attieciigi,visi miileetaaju staadti par teemu "a man..".. tie ir bez svara..


Bet vai esi redzējis kādus testus, kas tiešām pierādītu, ka kastrolis ir labs?
Visādu veidu video un testi, kas redzēti, kaut kā nekad nav bijuši kastroli slavējoši.
Un kopumā grozies kā gribi, eļļa, kura uz intervālu (10-15k) jāpielej gandrīz tik daudz cik tās motorā vispār ir, nekādā veidā aŗī nebūs ekoloģiska, jo diži nekur kā izpūtējā arī neaiziet tas viss.


Castrol ilgu laiku bija OEM ellja un taa,ko lej ruupniicaa.
Nedomaaju,ka iists Casyrol vareetu buut slikts. Tad katrs lohs/konkutents to uz pirkstiem pieraadiitu.
Cita teema,ka vareetu buut bezbozno daudz viltojumu..

Viltojumi un vel tas, kam vinji to castrolu pardod. Tas castrols ko tu noperc intercara un ko tev lej iekshaa dileris vai razhotajs, ir divas pilnigi dazadas elljas. Tas pat nav neka baigi sleepts un to zin visi, kam kkas interese par elljam, ka bazes vinjam ir divas dazhadas. Tas nekas, ka abas ir 5w30.
Un tiem, kas skatas testus, paskataties tos testus piemeram tgd bembim ellju piegada shells. Vot apskataties testu BMW twinpower elljai un dajebkadam veikala shellam. Tur nebus neka kopiga.
Pats paskaties.
https://www.oil-club.ru/forum/topic/40000-shell...%B6%D0%B5%D0%B5/
https://www.oil-club.ru/forum/topic/41112-bmw-t...%B6%D0%B5%D0%B5/
Bet jā, eļļu tēma ir neizsmeļama. Visur ir kompromisi, nav nekā perfekta. Rūpnīcā jā, eļļa vairumā gadījumu ir cita, nekā nopērkamā veikalos. Bet par "dīleri" gan neieteiktu galvot. Nereti katrs lej ko citu un arī ja nav nopērkama maximā tā eļļa, tas nenozīmē, ka tās sastāvā ir jaunavas asinis, svētais ūdens u.tml., lielākoties tā ir eļļa, kas atbilst tikai tai vienai specifikācijai, kuru nav izdevīgi pildīt mazākos iepakojumos kā 208L.

Par oe daļām gan, ja pirmo reizi bremžu sistēma(uzlikas) tiek apkopta pie 200t.km, bet nākamās "premium" aftermarket jau pēc 50t.km, tad starpība ir milzīga. Taču vienmēr un ar visu tā nav.(..ķēde 60t.km kirdikt, elektronika no salona jau *isās, durvis čīkst.. nu visādi)
Offline
7781
28. Jul 2020, 14:32 #4032

Kopš: 24. Jul 2010

Ziņojumi: 813

Braucu ar:

Neesmu baigi iedzilinajies, bet jaa ir viens modelis, kas ir tipa BMW oe elljas alternativa no shell, bet ja tu vnk iebrauksi servisa un palugsi ielejat man shellinju, tad maz ticams, ka tiksi pie shis elljas. Karoche ja ir variants labak lejam OEM, mainam biezhi un parejais jau liktenja varaa

Par citam rez. daljam man ir ntie stasti, bet padalishos ar vienu. Auto E90 2008 gads pr atsaites. Panjemu lemforder 2 meneshi pizdets, nu domaju ok brakjis hvz dvj velreiz no ta pasha veikala tas pashas noliktavas. 2 meneshi tas pats. Uzliku fortuna line prikola pec, protams bez parsteigumiem, rezultats lidzigs. TAD pasutiju jaunas no dilera un ticiet vai ne jau 2vus vai 3 gadus brauc. Kas ko kapec, nezinu, bet fakts bija fakts.
p.s bukses jaunas bija pie otra meginajuma un amishi dzivi.
Offline
Elviss
28. Jul 2020, 14:40 #4033

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22122

Braucu ar: VAZ 2101 80'

o, tieši par manu sāpi.
Starp pēdējām maiņām noēd aptuveni 1l uz 5k km.
Eļļas maiņa aptuveni ik pēc 12k.
Vienmēr liets tas, kas pēc grāmatas.
Ja tomēr jāēd, tad kāpēc pirms tam neēda?


-----------------

RT Translations
Offline
sys9291
29. Jul 2020, 16:39 #4034

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


28 Jul 2020, 14:40:20 @Elviss rakstīja:
o, tieši par manu sāpi.
Starp pēdējām maiņām noēd aptuveni 1l uz 5k km.
Eļļas maiņa aptuveni ik pēc 12k.
Vienmēr liets tas, kas pēc grāmatas.
Ja tomēr jāēd, tad kāpēc pirms tam neēda?


a man jautājiens, kāds auto? kas ar viņu tika darīts pirms sākās ķibele? kādu eļļu lējām pirms tam? kādu lejam tagad? kas mainījies auto uzvedībā?
Offline
Elviss
29. Jul 2020, 17:00 #4035

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22122

Braucu ar: VAZ 2101 80'


29 Jul 2020, 16:39:42 @sys9291 rakstīja:

28 Jul 2020, 14:40:20 @Elviss rakstīja:
o, tieši par manu sāpi.
Starp pēdējām maiņām noēd aptuveni 1l uz 5k km.
Eļļas maiņa aptuveni ik pēc 12k.
Vienmēr liets tas, kas pēc grāmatas.
Ja tomēr jāēd, tad kāpēc pirms tam neēda?


a man jautājiens, kāds auto? kas ar viņu tika darīts pirms sākās ķibele? kādu eļļu lējām pirms tam? kādu lejam tagad? kas mainījies auto uzvedībā?

F11 530d
Apkopes visas laicīgi. Castrol vienmēr bijis. Auto kā gāja tā iet.
Jāved vien pie meistara, neko jau neizdomās

[ Šo ziņu laboja Elviss, 29 Jul 2020, 17:04:23 ]



-----------------

RT Translations
Offline
Elviss
29. Jul 2020, 17:07 #4036

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22122

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Jau rakstīju ap 12k intervāls vienmēr bijis kopš iegādes. Nē, šis nav Wess jautājums. Tur eļļu un bremzes mainīt. Bremzes gan viņi arī nemāk mainīt.

[ Šo ziņu laboja Elviss, 29 Jul 2020, 17:08:31 ]



-----------------

RT Translations
Offline
uldens1
29. Jul 2020, 19:31 #4037

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:

vēl jau variants turbīna,kartera ventilācija
Offline
Elviss
29. Jul 2020, 19:34 #4038

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22122

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Kartera ventilācija kārtībā.

-----------------

RT Translations
Offline
FFL
29. Jul 2020, 19:41 #4039

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

Cik ir kritiskais eļļas patēriņš, lai dpf ciestu no tā?
Offline
Elviss
29. Jul 2020, 21:14 #4040

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22122

Braucu ar: VAZ 2101 80'


29 Jul 2020, 21:05:54 @DM-101 rakstīja:

29 Jul 2020, 19:34:57 @Elviss rakstīja:
Kartera ventilācija kārtībā.


Kaads pamats shaadam apgalvojumam?

Saveda kārtībā pāris mēnešus atpakaļ.

-----------------

RT Translations
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4