Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 188 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
kaarkls
31. Jul 2012, 12:48 #4021

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 182

Braucu ar:

ā un vēl pirms sprauslu nomaiņas mēdz gadīties tā - turu mašīnu uz bremzes draivā, palaiž vaļā bremzes pedāli un uzreiz iemin pedāli grīdā pavairāk, mēdza arī noslāpt, tagad tikai norīstās, bet neslāpst
nice!
Offline
Laoshi
31. Jul 2012, 12:48 #4022

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Kaarkls, man prieks, ka esi gatavs raut nost pauri motoram, bet parastās sveces uz lpg beidzās ap 10-15k km, tas ir normāli. Ja kkur sit cauri starp spoli/spolēm un sveci, tad uz gāzi dzinējs negribēs strādāt, ja dzirkstele ir starp cilindru un sveci, benzīns gan degs. Man zubārz nav bijis, bet labāk paskaties visu, kas saistīts ar aizdedzi kaut gan izārdīt motoru arī var siltā vasaras vakarā
Offline
kaarkls
31. Jul 2012, 12:54 #4023

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 182

Braucu ar:


31 Jul 2012, 12:48:40 Laoshi rakstīja:
Kaarkls, man prieks, ka esi gatavs raut nost pauri motoram, bet parastās sveces uz lpg beidzās ap 10-15k km, tas ir normāli. Ja kkur sit cauri starp spoli/spolēm un sveci, tad uz gāzi dzinējs negribēs strādāt, ja dzirkstele ir starp cilindru un sveci, benzīns gan degs. Man zubārz nav bijis, bet labāk paskaties visu, kas saistīts ar aizdedzi kaut gan izārdīt motoru arī var siltā vasaras vakarā

man jau platīna sveces, kurām resurss 100 000 km
pēc to nomaiņas nekas būtiski neizmainījās
zinu, ka mašīnai, kas iet uz gāzes, sveču resurss uz pusi mazāks
es jau ceru, ka vaina ir svecēs un sprauslās
ikdienā jau netraucē tie "sīkumi", ka motors noraustās, esmu jau apradis ar neērtībām, bet tomēr gibas, lai viss ir perfekti, ja kas tāds ir iespējams mašīnai, kas aprīkota ar gāzes iekārtu
Offline
Erx
31. Jul 2012, 13:00 #4024

Kopš: 12. Oct 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2258

Braucu ar: Subaru Spec-B

Pamēģini labāk irīdija sveces...
Offline
Laoshi
31. Jul 2012, 13:02 #4025

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


31 Jul 2012, 12:54:02 kaarkls rakstīja:

31 Jul 2012, 12:48:40 Laoshi rakstīja:
Kaarkls, man prieks, ka esi gatavs raut nost pauri motoram, bet parastās sveces uz lpg beidzās ap 10-15k km, tas ir normāli. Ja kkur sit cauri starp spoli/spolēm un sveci, tad uz gāzi dzinējs negribēs strādāt, ja dzirkstele ir starp cilindru un sveci, benzīns gan degs. Man zubārz nav bijis, bet labāk paskaties visu, kas saistīts ar aizdedzi kaut gan izārdīt motoru arī var siltā vasaras vakarā

man jau platīna sveces, kurām resurss 100 000 km
pēc to nomaiņas nekas būtiski neizmainījās
zinu, ka mašīnai, kas iet uz gāzes, sveču resurss uz pusi mazāks
es jau ceru, ka vaina ir svecēs un sprauslās
ikdienā jau netraucē tie "sīkumi", ka motors noraustās, esmu jau apradis ar neērtībām, bet tomēr gibas, lai viss ir perfekti, ja kas tāds ir iespējams mašīnai, kas aprīkota ar gāzes iekārtu


Ir iespējams, tikai pašam auto arī jābūt perfektam. Es saku, uz benzīna var braukt ar salūtu motortelpā, pusi nestrādājošu datčiku un caurām trubām, bet uz gāzi tā neies. Izskrūvē tās platīna sveces un notīri ar cietu suku, tikai ne ar drāteni. Platīna svecēm ir smalkāks elektrods un viņš nenosvilst un neapaug tik ātri, kā citām.

Kapēc Tu negribi spoles pārbaudīt? Tas, ka viņa sit, nenozīmē, ka viņa ir laba
Offline
kaarkls
31. Jul 2012, 13:09 #4026

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 182

Braucu ar:


31 Jul 2012, 13:02:09 Laoshi rakstīja:

31 Jul 2012, 12:54:02 kaarkls rakstīja:

31 Jul 2012, 12:48:40 Laoshi rakstīja:
Kaarkls, man prieks, ka esi gatavs raut nost pauri motoram, bet parastās sveces uz lpg beidzās ap 10-15k km, tas ir normāli. Ja kkur sit cauri starp spoli/spolēm un sveci, tad uz gāzi dzinējs negribēs strādāt, ja dzirkstele ir starp cilindru un sveci, benzīns gan degs. Man zubārz nav bijis, bet labāk paskaties visu, kas saistīts ar aizdedzi kaut gan izārdīt motoru arī var siltā vasaras vakarā

man jau platīna sveces, kurām resurss 100 000 km
pēc to nomaiņas nekas būtiski neizmainījās
zinu, ka mašīnai, kas iet uz gāzes, sveču resurss uz pusi mazāks
es jau ceru, ka vaina ir svecēs un sprauslās
ikdienā jau netraucē tie "sīkumi", ka motors noraustās, esmu jau apradis ar neērtībām, bet tomēr gibas, lai viss ir perfekti, ja kas tāds ir iespējams mašīnai, kas aprīkota ar gāzes iekārtu


Ir iespējams, tikai pašam auto arī jābūt perfektam. Es saku, uz benzīna var braukt ar salūtu motortelpā, pusi nestrādājošu datčiku un caurām trubām, bet uz gāzi tā neies. Izskrūvē tās platīna sveces un notīri ar cietu suku, tikai ne ar drāteni. Platīna svecēm ir smalkāks elektrods un viņš nenosvilst un neapaug tik ātri, kā citām.

Kapēc Tu negribi spoles pārbaudīt? Tas, ka viņa sit, nenozīmē, ka viņa ir laba

uzzināju - man jau ir NGK sveces, ko Heinriks arī itkā rekomendēja pirms nedēļas kopā ar Denso
zvanīju uz Heinrihu - šie saka, ka NGK ir sūds un puse no svecēm nestrādājot (tāda viņiem esot pieredze)
zvanu savam meham uz subaru - šis saka, ka nekas nav labāks par manām NGK un visdrīzāk, ka jāslīpē vārsti un jāliekas mierā, jo viņam zināmam cilvēkam ir identiska mašīna ar tieši tām pašām svecēm(arī gāzes iekārta) un viss ir čotka
kādas ir jūsu domas - mainīt vēlreiz sveces uz Denso un cerēt, ka būs labi vai mest pie malas gāziniekus un slīpēt vārstus motoram?

[ Šo ziņu laboja kaarkls, 31 Jul 2012, 13:09:51 ]

Offline
kkas
31. Jul 2012, 13:12 #4027

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu

uz benzīna viss ir ideāli?
aizbrauc uz diagnostiku, kur tev svečvadus samērīs pēc grāmatas, kā vajag. ja tikai ir misfire kļūda ecu, tad kkur visticamāk aizdedzē problēma.
Offline
kaarkls
31. Jul 2012, 13:17 #4028

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 182

Braucu ar:

laikam sūtīšu tās Denso sveces, diagnosticēšu, regulēsim kaut ko un, iespējams, painformēšu, kā man beidzās
Offline
kaarkls
31. Jul 2012, 13:18 #4029

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 182

Braucu ar:


31 Jul 2012, 13:12:13 kkas rakstīja:
uz benzīna viss ir ideāli?
aizbrauc uz diagnostiku, kur tev svečvadus samērīs pēc grāmatas, kā vajag. ja tikai ir misfire kļūda ecu, tad kkur visticamāk aizdedzē problēma.

uz benzīna labs, cits kaifs iegriezt to motoru
Offline
gumijkoks
31. Jul 2012, 14:31 #4030

Kopš: 21. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 486

Braucu ar:

zināšanas nav, bet padiskutēt gribās.
Vai kompresijas un 'kompresijas noplūdes' tests nepalīdzētu diagnosticēt vai vaina ir apdegušos vārstos/nepietiekamai kompresijai? Pēc tā saprastu, ka vaina nav meklēja dzinējā, bet gan vados un/vai gāzes padevē.
Lūdzu labojiet, ja kļūdos kaut kur, jo šis ir tikai mans teorētisko domu lidojums..
Offline
Vecais
31. Jul 2012, 17:31 #4031

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI

Atrodiet normālus diagnostiķus

Subāram Check engine par ko bļaustās ? Pēc lasītā liekas ka nepareizi maisījumi...

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
nagla
31. Jul 2012, 17:40 #4032

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

un valteki (lasit Brachetas sprauslas)!
Offline
Modjo
01. Aug 2012, 16:48 #4033

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Visiem tiem, kuri domā likt vai nelikt gāzi.
Esmu pusgada griezumā salīdzinājis kā īsts knauzeris degvielas patēriņus divām savām automašīnām tā pa īstam, gan litrus, gan reāli nobrauktos km. Viena mašīna benzīns, otra benzīns + gāze. Esmu gatavs padalīties ar cipariem un izpratni par šo lietu no savas personigās pieredzes. Argumenti, ka "gāze nu i nafig uz BMW" nesanāks, jo viens auto man 6 cil 2.9L motors automāts, otrs pilnpiedziņas 3.0L manuālis. Viss iet un notiekās
Offline
otomars
01. Aug 2012, 16:50 #4034

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

un kaa tad ir,ar gaazi leetaak ,ko
Offline
Modjo
01. Aug 2012, 16:56 #4035

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Lētāk ir subjektīvs jēdziens. Diez vai tu brauksi mazāk. Piemēram, ja lēji benzīnu pa 20Ls, kas ne visai sita pa kabatu, bet tagad par šo pašu naudu nopirksi vairāk gāzi. Respektīvi samaksājot to pašu naudu vienkārsi radās iespēja nopirkt vairāk KM. Publicējot šo vairāk bija doma par uz savas ādas izbaudīto pret popularizētās gāzinieku nostājas pausto. Vai arī man paveicies, jo gāzi uzkrāmēju uz tehniskā kārtībā esošas mašīnas, t.i gūst labumu pa maksimumu. Esmu izripinājis auto arī pa Baltkrieviju, tāpēc varu daudz ko nokomentēt pa šo lietu no lietotāja aspekta
Offline
bills
01. Aug 2012, 16:56 #4036

Kopš: 02. Jan 2009

Ziņojumi: 1066

Braucu ar:


01 Aug 2012, 16:48:16 Modjo rakstīja:
Visiem tiem, kuri domā likt vai nelikt gāzi.
Esmu pusgada griezumā salīdzinājis kā īsts knauzeris degvielas patēriņus divām savām automašīnām tā pa īstam, gan litrus, gan reāli nobrauktos km. Viena mašīna benzīns, otra benzīns + gāze. Esmu gatavs padalīties ar cipariem un izpratni par šo lietu no savas personigās pieredzes. Argumenti, ka "gāze nu i nafig uz BMW" nesanāks, jo viens auto man 6 cil 2.9L motors automāts, otrs pilnpiedziņas 3.0L manuālis. Viss iet un notiekās


cik saprotu s80 ir tas kam gāze. ar vai bez eļļošans?? , jo servisaa man saka ka volvim eļļošanu neliek, bet ja gribaas ta var uzlikt.. kā tur īsti ir no tehniskās puses??
Offline
Modjo
01. Aug 2012, 17:01 #4037

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Klientam par naudu katru fīču iespraudīs, ka tik gatavs maksāt. Manam S80 konkrēti eļļošanu nevajadzēja. Pirms krāmēju iekārtu paspīdzināju gan ražotājus, gan pašus gāzes kramētājus arī par šo jautājumu.

01 Aug 2012, 16:56:41 bills rakstīja:

01 Aug 2012, 16:48:16 Modjo rakstīja:
Visiem tiem, kuri domā likt vai nelikt gāzi.
Esmu pusgada griezumā salīdzinājis kā īsts knauzeris degvielas patēriņus divām savām automašīnām tā pa īstam, gan litrus, gan reāli nobrauktos km. Viena mašīna benzīns, otra benzīns + gāze. Esmu gatavs padalīties ar cipariem un izpratni par šo lietu no savas personigās pieredzes. Argumenti, ka "gāze nu i nafig uz BMW" nesanāks, jo viens auto man 6 cil 2.9L motors automāts, otrs pilnpiedziņas 3.0L manuālis. Viss iet un notiekās


cik saprotu s80 ir tas kam gāze. ar vai bez eļļošans?? , jo servisaa man saka ka volvim eļļošanu neliek, bet ja gribaas ta var uzlikt.. kā tur īsti ir no tehniskās puses??
Offline
snap
01. Aug 2012, 17:04 #4038

Kopš: 02. Feb 2009

Ziņojumi: 542

Braucu ar:


01 Aug 2012, 16:56:18 Modjo rakstīja:
Lētāk ir subjektīvs jēdziens. Diez vai tu brauksi mazāk. Piemēram, ja lēji benzīnu pa 20Ls, kas ne visai sita pa kabatu, bet tagad par šo pašu naudu nopirksi vairāk gāzi. Respektīvi samaksājot to pašu naudu vienkārsi radās iespēja nopirkt vairāk KM. Publicējot šo vairāk bija doma par uz savas ādas izbaudīto pret popularizētās gāzinieku nostājas pausto. Vai arī man paveicies, jo gāzi uzkrāmēju uz tehniskā kārtībā esošas mašīnas, t.i gūst labumu pa maksimumu. Esmu izripinājis auto arī pa Baltkrieviju, tāpēc varu daudz ko nokomentēt pa šo lietu no lietotāja aspekta

Vecīt, ko velc garumā - dajoš pa punktiem vai tēžveidīgi savus lietotāja secinājumus par to, kas ir labi un kas slikti ar gāzi.
Offline
bills
01. Aug 2012, 17:08 #4039

Kopš: 02. Jan 2009

Ziņojumi: 1066

Braucu ar:

Nu tas ka viņi piedāvā likt visu pat, ja to nevajag ir skaidrs, bet vairāk interesē, kas tad tur tāds savādāks, kāpēc varētu arī iztikt bez tā.


01 Aug 2012, 17:01:13 Modjo rakstīja:
Klientam par naudu katru fīču iespraudīs, ka tik gatavs maksāt. Manam S80 konkrēti eļļošanu nevajadzēja. Pirms krāmēju iekārtu paspīdzināju gan ražotājus, gan pašus gāzes kramētājus arī par šo jautājumu.

01 Aug 2012, 16:56:41 bills rakstīja:

01 Aug 2012, 16:48:16 Modjo rakstīja:
Visiem tiem, kuri domā likt vai nelikt gāzi.
Esmu pusgada griezumā salīdzinājis kā īsts knauzeris degvielas patēriņus divām savām automašīnām tā pa īstam, gan litrus, gan reāli nobrauktos km. Viena mašīna benzīns, otra benzīns + gāze. Esmu gatavs padalīties ar cipariem un izpratni par šo lietu no savas personigās pieredzes. Argumenti, ka "gāze nu i nafig uz BMW" nesanāks, jo viens auto man 6 cil 2.9L motors automāts, otrs pilnpiedziņas 3.0L manuālis. Viss iet un notiekās


cik saprotu s80 ir tas kam gāze. ar vai bez eļļošans?? , jo servisaa man saka ka volvim eļļošanu neliek, bet ja gribaas ta var uzlikt.. kā tur īsti ir no tehniskās puses??

Offline
Modjo
01. Aug 2012, 17:10 #4040

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Palielam īsti nepatīk tikai viens iespējams sīkums. Man drošāk braucas, ja zapaska bagāžniekā. Tagad tur stāv balons. Zapaska guļ vienkārši iemesta bagāžniekā, jo neticu montāžas ķimijām. Otra lieta uz rijigiem motoriem tie 50 ar astīti litrīgie baloni jāpilda praktiski katru nedēļu. Labprāt, ja vieta atļautu nākošreiz liktu lielāku. Dažreiz tankos veidojas nelielas rindas. Uzpildot vienmēr velku cimdus, bet atvienojot pistoli tāpat kaut kas tiek uz drēbēm. Smirdēt nesmird, bet fakts

01 Aug 2012, 17:04:15 snap rakstīja:

01 Aug 2012, 16:56:18 Modjo rakstīja:
Lētāk ir subjektīvs jēdziens. Diez vai tu brauksi mazāk. Piemēram, ja lēji benzīnu pa 20Ls, kas ne visai sita pa kabatu, bet tagad par šo pašu naudu nopirksi vairāk gāzi. Respektīvi samaksājot to pašu naudu vienkārsi radās iespēja nopirkt vairāk KM. Publicējot šo vairāk bija doma par uz savas ādas izbaudīto pret popularizētās gāzinieku nostājas pausto. Vai arī man paveicies, jo gāzi uzkrāmēju uz tehniskā kārtībā esošas mašīnas, t.i gūst labumu pa maksimumu. Esmu izripinājis auto arī pa Baltkrieviju, tāpēc varu daudz ko nokomentēt pa šo lietu no lietotāja aspekta

Vecīt, ko velc garumā - dajoš pa punktiem vai tēžveidīgi savus lietotāja secinājumus par to, kas ir labi un kas slikti ar gāzi.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo