Autors | Ziņojums |
protams | 30. Aug 2016, 10:59 |
#4021
|
|
Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5650
Braucu ar: null ziiben
| OEM taču xdrivu nesēdina, pat ar M.
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! |
Offline | |
|
mm325 | 30. Aug 2016, 11:12 |
#4022
|
|
Kopš: 20. Oct 2007
No: Valmiera
Ziņojumi: 1347
Braucu ar: zilu 4.6is
| Šodien esmu Rīgā. Varu piebraukt ar kādu salīdzināt.
|
Offline | |
|
DOPING | 30. Aug 2016, 11:55 |
#4023
|
|
Kopš: 09. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5407
Braucu ar: BMW
| Pēc realoem, e90 ar x drive ir tikai viens amortiņu variants!
(Neiedalās pēc sporta un parastās piekares).
----------------- Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
|
Offline | |
|
BOOMER | 30. Aug 2016, 15:09 |
#4024
|
|
Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1061
Braucu ar: 3333&3333
| Kad pirku jaunas indukcijas spoles priekš N52 motora,tad APE pateica,ka ja ir gāzes iekārta,tad garantija nav pieejama (man tas nebija aktuāli,bet viela pārdomām par motora sadzīvošanu ar gāzi).
30 Aug 2016, 09:29:28 @Kalnz rakstīja:
Kurš e90/e91/e92 benzīna dzinējs labi sadzīvo ar 4.paaudzes gāzes iekārtu?
|
Offline | |
|
funkyasshit | 30. Aug 2016, 16:40 |
#4025
|
|
Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
30 Aug 2016, 10:13:32 @Undefined rakstīja:
29 Aug 2016, 22:39:13 @funkyasshit rakstīja:
Uz ko jāskatās ņemot 330D/335D uni/sedanu? Ir kādas standarta kaites?
Par kādu dzinēju paaudzi iet runa? M57 vai N57? 335D būs divas turbīnas...
Nē, nu tas, ka divas, tad skaidrs. Salīdzinot visus. M57 jau laikam tur viss ir kārtībā, nekā jauna un pārsteidzoša, N57 cita ģela.
330/335i, loģiski, ka būt labāks variants, bet šajā situācijā interesē vairāk kaut kas ekonomisks/dinamisks. |
Offline | |
|
martinssh | 31. Aug 2016, 08:37 |
#4026
|
|
Kopš: 04. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1610
Braucu ar:
|
30 Aug 2016, 11:12:30 @mm325 rakstīja:
Šodien esmu Rīgā. Varu piebraukt ar kādu salīdzināt.
Interesanti ka tiehsi velies salidzinaat lietotu auto augstumu !
tev veci 10 gadigi amortinji citam jauni! neskaitisiem veel sasedushos atbalstus, atsperes !
man ari m pak pa zemi vilkaas lidz nenomainiju neuzliku jaunus m pakas amortinjus !
|
Offline | |
|
6500 | 01. Sep 2016, 09:09 |
#4027
|
|
Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
| Bmw e91 vmaxx jaunas sedinatas atsperes ar 35/25mm sedinajumu...cena 100€
----------------- www.hgkracing.com |
Offline | |
|
EZ402 | 03. Sep 2016, 21:53 |
#4028
|
|
Kopš: 27. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 143
Braucu ar: DUC
| Kāds var padalīties ar savu pieredzi par E9X benzīna motoriem pēc 200k km?
Paldies! |
Offline | |
|
|
Puce | 03. Sep 2016, 23:12 |
#4029
|
|
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Got Quaife?
Vēl tik jāuzliek.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
DOPING | 04. Sep 2016, 08:34 |
#4030
|
|
Kopš: 09. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5407
Braucu ar: BMW
| Laimīgais!
Uz kāda auto liksi?
----------------- Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
|
Offline | |
|
HiJaCKeR | 04. Sep 2016, 09:22 |
#4031
|
|
Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
| kas tas ir? |
Offline | |
|
HiJaCKeR | 04. Sep 2016, 09:27 |
#4032
|
|
Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
|
03 Sep 2016, 21:53:30 @EZ402 rakstīja:
Kāds var padalīties ar savu pieredzi par E9X benzīna motoriem pēc 200k km?
Paldies!
Ja kaut kas nojuks, remonts nebūs no lētajiem. Cik lasīts dzesēšanas sistēmas sūknis vien maksā ap 400 EUR, tas ir elektrisks. Tad vēl Valvetronics, tas ar nav no lētajiem. |
Offline | |
|
Mikels | 04. Sep 2016, 11:05 |
#4033
|
|
Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4937
Braucu ar: cieņu
|
04 Sep 2016, 09:27:23 @HiJaCKeR rakstīja:
03 Sep 2016, 21:53:30 @EZ402 rakstīja:
Kāds var padalīties ar savu pieredzi par E9X benzīna motoriem pēc 200k km?
Paldies!
Ja kaut kas nojuks, remonts nebūs no lētajiem. Cik lasīts dzesēšanas sistēmas sūknis vien maksā ap 400 EUR, tas ir elektrisks. Tad vēl Valvetronics, tas ar nav no lētajiem.
Nu nevajag jau pārspīlēt Principā vairāk vai mazāk bezproblēmu auto, atšķirībā no dīzeļa,kur vari izklaidēties ar sprauslām,egr,termostatiem,dpf,kolektora klapītēm,degvielas sūkni utt, ja ņem 6 cilindrnieku (no 2.5 uz augšu).No 4 cilindrniekiem gan iesaka izvairīties. |
Offline | |
|
Arturiks | 04. Sep 2016, 11:12 |
#4034
|
|
Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9026
Braucu ar: 26 & 26 & 11
| Te jau ari sak gaudot, ka baigie suudi kaa e60 topikaa. Ja visi nepirktu letakos pusmiljonnikus, dzive butu vieglaka. |
Offline | |
|
BOOMER | 04. Sep 2016, 16:51 |
#4035
|
|
Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1061
Braucu ar: 3333&3333
| N52 - līdz 250tk.km pa lielam viss OK! Pēc tam gan sāk prasīties pēc lielākām investīcijām,bet ja visu liek jaunu,tad par to pēc tam var aizmirst Pēdējā laikā sanāca nomainīt vairāk detaļu,kas atrodas ap pašu motoru ... varbūt tas ir dabiskais nolietojums (11gadi/260tk.km).
Nopērkot iesaku uzreiz nomainīt sveces,kartera gāzu ventilācijas vārstu,pārbaudīt vai ieplūdes kolektora abi lielie vārsti ir darba kārtībā. Par skādi nenāktu izmazgāt arī "vanosa" sietiņus.
P.S. Elektriskais ūdenssūknis ar termostatiem var beigties arī pie 100tk.km.
04 Sep 2016, 09:27:23 @HiJaCKeR rakstīja:
03 Sep 2016, 21:53:30 @EZ402 rakstīja:
Kāds var padalīties ar savu pieredzi par E9X benzīna motoriem pēc 200k km?
Paldies!
Ja kaut kas nojuks, remonts nebūs no lētajiem. Cik lasīts dzesēšanas sistēmas sūknis vien maksā ap 400 EUR, tas ir elektrisks. Tad vēl Valvetronics, tas ar nav no lētajiem.
|
Offline | |
|
tomaats | 04. Sep 2016, 18:04 |
#4036
|
|
Kopš: 01. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 501
Braucu ar: GT5
| sāk trokšņot izpiedējgultnis sajūgam e91 120kw, mainās viss komplekts, jeb var dabūt arī tikai pašu gultni ??? |
Offline | |
|
|
funkyasshit | 04. Sep 2016, 20:04 |
#4037
|
|
Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
04 Sep 2016, 11:12:09 @Arturiks rakstīja:
Te jau ari sak gaudot, ka baigie suudi kaa e60 topikaa. Ja visi nepirktu letakos pusmiljonnikus, dzive butu vieglaka.
Nu līdz e60 problēmu līmenim ir jāaug, tāpat kā e60 ir needaudz jāpaaugas uz e65 līmeni. |
Offline | |
|
VRB | 05. Sep 2016, 08:07 |
#4038
|
|
Kopš: 20. Jan 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 83
Braucu ar: F34 LCI
| Pārdodu labo priekšējo spārnu uz e90/91. Ir cietis sadursmē ar velosipedu un ir stipri skrāpēts. Rūsas nav, bet vajag krāsot. 75eur.
PM vai 2 9 seši 6 0 5 deviņi 0
|
Offline | |
|
smilee45 | 05. Sep 2016, 16:34 |
#4039
|
|
Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 987
Braucu ar:
| http://www.ebay.de/itm/10-Liter-5W-30-Shell-Hel...ZNEAAOSwKIpV-To2
5w30(4.40Eiro litrā) shell ultra lētāka kā 5w40 (6.40Eiro litrā) nav kādreiz sanācis uz kādu krutku uzrauties? Aizdomīgi lēti, castrolis un totals pat dārgks. |
Offline | |
|
bikeman | 05. Sep 2016, 16:59 |
#4040
|
|
Kopš: 13. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1071
Braucu ar: e91 330d
| e90/91 melnàs restes ar M svîtràm,cenas piedàvàjumus pm vai 26720205 |
Offline | |
|