Online

Pašreiz BMWPower skatās 168 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Rinalds34
22. Oct 2017, 09:30 #40181

Kopš: 28. Oct 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 98

Braucu ar: X5

Sveiki. Lieta tāda, vai kāds var piekodēt bmw e53d webasto. Navigācijā neparādās tāda opcija, kā ieslēgt webasto uz taimera, ir tikai ventilātors.
Offline
Tkone
22. Oct 2017, 11:19 #40182

Kopš: 24. Jul 2010

Ziņojumi: 19

Braucu ar: BMW


22 Oct 2017, 00:00:54 @viesulis rakstīja:
Kur var nopirkt krāsas atjaunotāju izbalējušām plastmasām?


http://www.carcare.lv/index.php?route=product/p...p;product_id=251
Offline
viesulis
22. Oct 2017, 13:46 #40183

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

Pēdējais varētu būt īstais
Putns uzdirsis un palicis balts, nenomazgājams pleķis
Offline
Montana
22. Oct 2017, 15:02 #40184

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !


22 Oct 2017, 08:33:09 @zhurka rakstīja:

22 Oct 2017, 00:00:54 @viesulis rakstīja:
Kur var nopirkt krāsas atjaunotāju izbalējušām plastmasām?


Nezinu par krāsu, bet sildot ar celtniecības fēnu paliek smuki melnas
+ miljons
Offline
RSAWorkshop
22. Oct 2017, 17:33 #40185

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7060

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


22 Oct 2017, 13:46:31 @viesulis rakstīja:
Pēdējais varētu būt īstais
Putns uzdirsis un palicis balts, nenomazgājams pleķis

Izlasīju Putins

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Davisstra
22. Oct 2017, 17:41 #40186

Kopš: 09. Oct 2016

No: Bauska

Ziņojumi: 4

Braucu ar: e39 3.0d

3.0d 142kw
Problēma ar pielaišanu kad temperatūra tuvojas 0 grādiem.
Kāpēc lec ap 10 grādiem, bet tuvojoties 0 grādiem vairs nelec?
Ir kļūda par spiedienu startēšanas brīdī.

Intereses pēc pamēģināju ēteri, pielec uzreiz.
Sūkņa un maģistrāles regulātori saminīti

[ Šo ziņu laboja Davisstra, 22 Oct 2017, 17:42:59 ]

Offline
Agrish
22. Oct 2017, 18:47 #40187

Kopš: 12. Aug 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 397

Braucu ar: E91


22 Oct 2017, 17:41:41 @Davisstra rakstīja:
3.0d 142kw
Problēma ar pielaišanu kad temperatūra tuvojas 0 grādiem.
Kāpēc lec ap 10 grādiem, bet tuvojoties 0 grādiem vairs nelec?
Ir kļūda par spiedienu startēšanas brīdī.

Intereses pēc pamēģināju ēteri, pielec uzreiz.
Sūkņa un maģistrāles regulātori saminīti



Sprauslas tek
Offline
Davisstra
22. Oct 2017, 19:00 #40188

Kopš: 09. Oct 2016

No: Bauska

Ziņojumi: 4

Braucu ar: e39 3.0d

Vienai sprauslai abratka parāk daudz dod ārā, to izmērīju šodien.
Bet kāpēc +10° lec bet 4° vairs nelec?
Offline
terausneruse
22. Oct 2017, 21:20 #40189

Kopš: 23. Sep 2017

Ziņojumi: 224

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤


Glow plugi stràdā?

Offline
RSAWorkshop
22. Oct 2017, 21:29 #40190

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7060

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Pie normālas degvielas sistēmas arī -10 grādos bez visām kvēlsvecēm normāli pieleks

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Davisstra
22. Oct 2017, 21:58 #40191

Kopš: 09. Oct 2016

No: Bauska

Ziņojumi: 4

Braucu ar: e39 3.0d

Es saprotu to ka sprausla laiž atplūdē, bet kāpēc nelec kā tuvojas 0°? Tad jau arī +10 bija jāgriež ilgi, bet pielec uzreiz.
Offline
Agrish
22. Oct 2017, 22:53 #40192

Kopš: 12. Aug 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 397

Braucu ar: E91


22 Oct 2017, 21:58:22 @Davisstra rakstīja:
Es saprotu to ka sprausla laiž atplūdē, bet kāpēc nelec kā tuvojas 0°? Tad jau arī +10 bija jāgriež ilgi, bet pielec uzreiz.



Visticamāk ka nav spiediens reikā pie iedarbināšanas!!!
Offline
S14DST
23. Oct 2017, 08:48 #40193

Kopš: 26. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 284

Braucu ar: e46 un rx7

Kur vareetu buut probleema ka e46 vadiitaaja kreeslam iesleegt apsildi ir loti labi jaapaspaida poga kameer reaali iesleedzas apsilde, kaads relejs varbuut, vai tiesaam pasam benkim kaut kas? Jo dazreiz pat nesanaak iesleegt...

[ Šo ziņu laboja S14DST, 23 Oct 2017, 08:49:17 ]

Offline
riekstinjs304
23. Oct 2017, 09:42 #40194

Kopš: 13. Mar 2017

Ziņojumi: 61

Braucu ar:

Tātad, no kā e36, precīzāk m42b18 lasa apgriezienus ? Ir aftermārketa taho, bet nezinu pie kā pievienoties. Pie kloķenes lasītāja nesanāk.
Offline
matrixxxx
23. Oct 2017, 10:13 #40195

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


22 Oct 2017, 17:33:44 @RSAWorkshop rakstīja:

22 Oct 2017, 13:46:31 @viesulis rakstīja:
Pēdējais varētu būt īstais
Putns uzdirsis un palicis balts, nenomazgājams pleķis

Izlasīju Putins

Kas nu kuram tuvaaks/galvaa dziivo
Offline
matrixxxx
23. Oct 2017, 10:17 #40196

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


22 Oct 2017, 17:41:41 @Davisstra rakstīja:
3.0d 142kw
Problēma ar pielaišanu kad temperatūra tuvojas 0 grādiem.
Kāpēc lec ap 10 grādiem, bet tuvojoties 0 grādiem vairs nelec?
Ir kļūda par spiedienu startēšanas brīdī.
Intereses pēc pamēģināju ēteri, pielec uzreiz.
Sūkņa un maģistrāles regulātori saminīti

Intereses peec pameejiji trinitrotuoluolu. Pirms tam gan labaak iekshiigi tetrahidrocanabiolu ievelc.
Nah jaabojaa mehaanika ja jau neiet, tad neiet. Un veel pie tam diirselis.
Offline
bmwaddict
23. Oct 2017, 10:29 #40197

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


23 Oct 2017, 09:42:02 @riekstinjs304 rakstīja:
Tātad, no kā e36, precīzāk m42b18 lasa apgriezienus ? Ir aftermārketa taho, bet nezinu pie kā pievienoties. Pie kloķenes lasītāja nesanāk.


Pie kloķenes devēja labāk nelien. Cik man zināms diagnostikas konektorā pin 1 ir normāls tahosignāls. 6 cyl dzinējam 3 impulsi uz apriezienu 4 cyl dzinējam 2 impulsi.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 23 Oct 2017, 10:33:32 ]

Offline
josi
23. Oct 2017, 11:02 #40198

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


23 Oct 2017, 10:29:49 @bmwaddict rakstīja:

23 Oct 2017, 09:42:02 @riekstinjs304 rakstīja:
Tātad, no kā e36, precīzāk m42b18 lasa apgriezienus ? Ir aftermārketa taho, bet nezinu pie kā pievienoties. Pie kloķenes lasītāja nesanāk.

Pie kloķenes devēja labāk nelien. Cik man zināms diagnostikas konektorā pin 1 ir normāls tahosignāls. 6 cyl dzinējam 3 impulsi uz apriezienu 4 cyl dzinējam 2 impulsi.

Jā, tas pats signāls caur 20 pinu apaļajā dzinēja konektorā tiek nodots tālāk uz spidometru/EWS/u.c. blokiem.
Offline
Bemebers
23. Oct 2017, 21:01 #40199

Kopš: 05. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 388

Braucu ar: BMW E61 530xd

Manam e46 330i izleca check engine E4 kļuda, pirms kkadiem 5k kilommteriemm ari bija uzlekusi. Kada ir ar to kļudu saskaries, sakiet kas ir jremonte vai jamaina lai vairs neatkartotos...
Offline
Mixzzz
23. Oct 2017, 22:45 #40200

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


23 Oct 2017, 11:02:42 @josi rakstīja:

23 Oct 2017, 10:29:49 @bmwaddict rakstīja:

23 Oct 2017, 09:42:02 @riekstinjs304 rakstīja:
Tātad, no kā e36, precīzāk m42b18 lasa apgriezienus ? Ir aftermārketa taho, bet nezinu pie kā pievienoties. Pie kloķenes lasītāja nesanāk.

Pie kloķenes devēja labāk nelien. Cik man zināms diagnostikas konektorā pin 1 ir normāls tahosignāls. 6 cyl dzinējam 3 impulsi uz apriezienu 4 cyl dzinējam 2 impulsi.

Jā, tas pats signāls caur 20 pinu apaļajā dzinēja konektorā tiek nodots tālāk uz spidometru/EWS/u.c. blokiem.

Vai nu ņem no x20 connectora 20.pinu, connectors atrodas motortelpas kreisajā pusē pie drošinātaju kaste vai arī aiz spidometra baltajam connectoram 20.pins.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo