Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 214 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
uldens1
25. Jul 2020, 12:32 #4001

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


25 Jul 2020, 12:02:05 @DM-101 rakstīja:

25 Jul 2020, 11:31:47 @uldens1 rakstīja:
krosa mocim ar pēc kapitalkas ir jādod ručkā


Kaads tev ir plaanorais krosa mocha dzineeja resurss? Cik biezhi ellju maini?
Tas tachu ir kas pavisam cits!
Krosa mocha keisaa notopiisi arii,ja ellju eediis litru uz 100km.
Un par co neviens neuztraucas. Un 500.000km nebrauksi.
~100h,5h eļļas maiņa,bet tur detaļu precizitāti ar ir ļoti precīza
Offline
uldens1
25. Jul 2020, 13:00 #4002

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:

vai tad ieliekot čuguna čaulas var dabūt gredzenus kas domāti čugunam??Jeb liek tos pašu kas nikosilam,vai kas tur pa silu nāk??
Offline
ATB
25. Jul 2020, 14:00 #4003

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Škodu forumā atradu vienu interesantu rakstu par benzīna dzinējiem un kā tos lietot, kad iegādājamies jaunu auto.


Running in TSI engines


Kaspar, Tavs viedoklis?

[ Šo ziņu laboja ATB, 25 Jul 2020, 14:02:09 ]

Offline
GirtzB
25. Jul 2020, 15:15 #4004

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Pag, pag. Man līdz šim šķita, ka arī gredzeni slīd pa eļļas plēvīti. Un lai gredzeni pareizi strādātu ir jābūt pietiekamamam spiedienam cilindrā un pietiekamam eļļas spiedienam, kuru tukšgaitai tuvos apgriezienos nav.
Vecos laikos profesors Šneps teica, ka nav nekā sliktākta motora pareizai darbībai par ilgstošu braukšanu augstā pārnesumā pie ziemiem apgriezieniem, liela slodze, maz eļļas etc...

Cik ir lasīts un no pāša niecīgās piredzes ar S54 pēc viena kapitālā remonta, kad jauns bija viss izņemot galvu, vārstus, pašu bloku kloķeni un virzuļus. "Iebraukšama" - 1000km šosejas ar 2 - 5,0k rpm t.i. ~70 - 100% griezes.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
HiJaCKeR
25. Jul 2020, 16:39 #4005

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i

mūsu pusē, tas ka pēc kapitalkas motoru vajag darbināt saudzīgā režīmā ir nākusi no padomju armijas izpētes darbiem. tas ir rakstīts grāmatās. un eļļas spiediens ir pietiekošs tai slodzei, ja dzinējs strādā tukšgaitā.

a te kāds pasaka no zila gaisa, ka vajag dot uzreiz ručkā, tikai tāpēc, ka to ir kaut kur dzirdējis
Offline
smudo
25. Jul 2020, 17:35 #4006

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3633

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Par dzinēja piebraukšanu modernos high performance dzinējos varu atsaukties uz manis skatītu interviju ar Andreas Preuninger, kas ir Porsche Motorsport nodaļas vadītājs daudzus gadu - leģenda porsche pasaulē un viņš pats ļoti iessaistīts GT modeļu izstrādē. Intervētājs uzdeva jautājumu, vai viņi savus test auto arī piebrauc (jo varētu domāt, ka priekš kam rūpnīcas testa braucējiem čakarēties un tērēt dārgo laiku). Atgādināšu, ka aktuālais Porsche 911 GT3 RS ir 4,0l NA dzinējs ar 520zs, kas griežas līdz 9000 rpm un GT2 RS ir 3,8l turbo dzinējs ar 700+zs un 800 nm un max 7000rpm. Viņs apstiprināja, ka jā - pirmos 500 km cenšas negriezt virs 4000 rpm un nebraukt ar max jaudu/slodzi un arī ierobežo max ātrumu (neatceros skaitli - kaut kas starp 160 un 200 km/h laikam bija) un tad pamazām kāpina visus rādītāju un pie 800-1000 km piebraukšanas esot pabeigta. Interesanti, ka viņš norādīja, ka tā procedūra (tai skaitā max ātruma ierobežojums) ir vairāk domāta diferenciālim un kārbai, lai tur visi zobrati pēc iespējas labāk piedilst un mazāks uztraukums ir par pašiem dzinējiem, bet arī tiem no paša sākuma max slodze, cik sapratu, netiek dota.
Offline
_Eddy_
25. Jul 2020, 17:39 #4007

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1672

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’

Vispaar jau ja ielas mashiinai ir jaataisa kapitaalais remonts, tad iipashnieks ir lohs, jo to graustu nopirka. Un LLP un pilniigi po kaa to motoru piebrauc lohs.

[ Šo ziņu laboja _Eddy_, 25 Jul 2020, 17:40:09 ]

Offline
_Eddy_
25. Jul 2020, 17:43 #4008

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1672

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’

Piemeeram gadiijums ar lietotaaja 2.5 un 3.0 hibriidu. Ka vinjam redziet kkaada darbniica dziivi sabojaaja. Nee, dziivi sabojaaja vins pats sev, kad bez naudas uztaisiija siikos daamai, ar kuru aciimredzot kopaa nedziivo, un tagad ciinaas kaa var. LLP
Offline
ATB
25. Jul 2020, 19:49 #4009

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


25 Jul 2020, 16:02:37 @DM-101 rakstīja:

25 Jul 2020, 14:00:54 @ATB rakstīja:
Škodu forumā atradu vienu interesantu rakstu par benzīna dzinējiem un kā tos lietot, kad iegādājamies jaunu auto.


Running in TSI engines


Kaspar, Tavs viedoklis?


Es 2min paarbraucu teemai,seezhot mashiinaa.
Godiigi sakot,man ir passaprotami pasaudzeet jaunu dzineeju. Tas nav nekas ne jauns,ne iipash. Tiem,kas to nezina,ir atrunas user manual. Tiem,kas to neieveero,ir ierobeezhojumi no DME puses. Jo maigaak iztureesies pret dzineeju pashaa saakumposmaa,jo labaak tas kalpos.


Tas jā, bet es vairāk jautāju par linkā minēto kā autors iesaka veikt to piebraukšanu. Nu bieži mainīt pārnesumus, slodzes utt., kā tur rakstīts:" You are aiming to keep the engine 'guessing', and to not let it sit too still for too long."
Offline
cipargalva
25. Jul 2020, 21:38 #4010

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Mūsdienu jaunā tehnika ir paredzēta lietošanai nevis lai ar to jātos un dancotu apkārt. Jā, pirmos ~1500 km arī ražotājs iesaka dzinēju nepakļaut pārmērīgai slodzei, taču konkrēti nosacījumi nav definēti, katrs saprot individuāli. Iedomājos, kā kāds gudrinieks tagad piebrauc auto ar automātu visu laiku slēgājot uz augšu, leju, jo internetā izlasījis kādu padomu. Jebkurš normāls auto garantijas laiku izturēs arī pilnīgā lohu režīmā un, ja tomēr kaut regulāras apkopes būs veiktas, tad līdz 200k km arī neprasīs nekādus fundamentālus ieguldījumus. Pēc tam jau auto mūžs ir galā, viss! Bet pie mums aizsaules dzīve tikai sākas. Un tad arī rodas visādi šausmu stāsti un saturs vasjām youtuberiem.
Offline
smudo
26. Jul 2020, 08:14 #4011

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3633

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


25 Jul 2020, 19:49:57 @ATB rakstīja:

25 Jul 2020, 16:02:37 @DM-101 rakstīja:

25 Jul 2020, 14:00:54 @ATB rakstīja:
Škodu forumā atradu vienu interesantu rakstu par benzīna dzinējiem un kā tos lietot, kad iegādājamies jaunu auto.


Running in TSI engines


Kaspar, Tavs viedoklis?


Es 2min paarbraucu teemai,seezhot mashiinaa.
Godiigi sakot,man ir passaprotami pasaudzeet jaunu dzineeju. Tas nav nekas ne jauns,ne iipash. Tiem,kas to nezina,ir atrunas user manual. Tiem,kas to neieveero,ir ierobeezhojumi no DME puses. Jo maigaak iztureesies pret dzineeju pashaa saakumposmaa,jo labaak tas kalpos.


Tas jā, bet es vairāk jautāju par linkā minēto kā autors iesaka veikt to piebraukšanu. Nu bieži mainīt pārnesumus, slodzes utt., kā tur rakstīts:" You are aiming to keep the engine 'guessing', and to not let it sit too still for too long."


Starp citu šāds ieteikums par mainīgiem dzinēja apgriezieniem iebraukšanas periodā (benzīna dzinējiem parasti neiesaka pārsniegt 4000 rpm + 160 kmh un tas ir arī 2020. gada ražotiem performance car) ir ļoti izplatīts un it kā pamatots ar to, lai gredzeni (bet arī citas dilstošās detaļas, kas mūzdienu dzinējā ir relatīvi maz) nepiestrādājas konrētā remas slodzes un rpm diapazonam, jo tad piestrādāšanās nebūs pilnīga un sākot lietot max režīmā pēc piestrādāšanās brīža, teorētiski var sanāk kā ar pilnībā nepiestrādātām virsmām. Pats esmu piebraucis vairākus savus auto un parasti pirmos 1-3 k km braucu saudzīgāk (bez WOT) un nepārsniedzu noteiktu rpm skaitu, bet pirmo eļļu speciāli agrāk nemainu, bet gan mainu kā parasti pēc 8-9k km. Kā tas ietekmē dzinēja un pārējo merglu mūšu nezinu, jo parasti auto pārdodu pēc pāris gadiem. Visa auto lietošanas periodā cenšos nelietots augstus rpm un pilnu jaudu, kamēr dzinējs nav uzsilis, bet braucot ārpus pilsētas uzsilušam dzinējam tas dabū gan daudz vienmērīgu braucienu lielā ātrumā, gan ik pa laikam pirmajos 5 ātrumos max rpm un WOT pie ieskriešanās un/vai apdzīšanas. Esmu ievērojis, ka visi mani auto manā lietošanas laikā strādājuši ļoti labi un ar ļoti labiem patēriņiem salīdzinājumā ar ražotāja uzrādītajiem režīmiem un nekad nav bijis check engine vai jebkāds cits garantijas jautājums.
Offline
ATB
26. Jul 2020, 09:15 #4012

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Interesanti. Kāpēc vispār to linku ieliku - nav noslēpums, ka VAG benzīna dzinējiem ir palielināts eļļas patēriņš jau pēc pārdesmit tūkstošiem kilometru pat jauniem dzinējiem. Piemēram, RU dīleri jau standartā dod 1L eļļu līdzi.
Tāpēc ļoti interesē, kur ir tā vaina, ka tā notiek. Nepareiza piebraukšana? Pirmā īpašnieka neieinteresētība par tehniku rūpēties jeb "braukšu operatīvā perioda laika un next please"? Vai tiešām rūpnīcas brāķis? Vai atkal tas ir pilnīgi normāli jaunam dzinēkam 1L uz 10k/15k pieliet.
Offline
ATB
26. Jul 2020, 10:51 #4013

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Nezinu, bet jaunam dzinējam tas neliekas normāli
Offline
HiJaCKeR
26. Jul 2020, 11:53 #4014

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i

varbūt tas dzinējs tā ir jau uzbūvēts, ka rīs eļļu
Offline
uldens1
26. Jul 2020, 11:58 #4015

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


26 Jul 2020, 10:51:08 @ATB rakstīja:
Nezinu, bet jaunam dzinējam tas neliekas normāli
bet uz 10-15k litrs jau nav daudz.eļļa tak ar iztvaiko un caur kartera ventilāciju aiziet
Offline
HiJaCKeR
26. Jul 2020, 11:59 #4016

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i


26 Jul 2020, 08:14:59 @smudo rakstīja:
Pats esmu piebraucis vairākus savus auto un parasti pirmos 1-3 k km braucu saudzīgāk (bez WOT) un nepārsniedzu noteiktu rpm skaitu, bet pirmo eļļu speciāli agrāk nemainu, bet gan mainu kā parasti pēc 8-9k km.


domāju ka tas nav labi, ka nenomaini eļļu. nesen iegādājos zāles pļāvēju un nomainīju eļļu pirmo pēc 3 stundām, kā tas bija paredzēts. tā eļļa bija bija pelēcīgā krāsā, domāju ka klāt bija piestrādes metāla putekļi.
Offline
HiJaCKeR
26. Jul 2020, 12:00 #4017

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i


26 Jul 2020, 11:58:29 @uldens1 rakstīja:

26 Jul 2020, 10:51:08 @ATB rakstīja:
Nezinu, bet jaunam dzinējam tas neliekas normāli
bet uz 10-15k litrs jau nav daudz.eļļa tak ar iztvaiko un caur kartera ventilāciju aiziet

pie tam dzinēju temperatūras ir augušas un eļļas palikušas škidrākas
Offline
smudo
26. Jul 2020, 12:15 #4018

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3633

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


26 Jul 2020, 11:59:20 @HiJaCKeR rakstīja:

26 Jul 2020, 08:14:59 @smudo rakstīja:
Pats esmu piebraucis vairākus savus auto un parasti pirmos 1-3 k km braucu saudzīgāk (bez WOT) un nepārsniedzu noteiktu rpm skaitu, bet pirmo eļļu speciāli agrāk nemainu, bet gan mainu kā parasti pēc 8-9k km.


domāju ka tas nav labi, ka nenomaini eļļu. nesen iegādājos zāles pļāvēju un nomainīju eļļu pirmo pēc 3 stundām, kā tas bija paredzēts. tā eļļa bija bija pelēcīgā krāsā, domāju ka klāt bija piestrādes metāla putekļi.


Pie tiem 8,5k km nekādus metāla putekļu neredzeju, bet uz analīzēm eļļu arī nevedu - tas tomēr ir ikdienas auto OEM konfigurācijā - man nav šaubu ka mainot eļļu arī pēc auto kompja rēķinātajiem 24-25 k km tas noietu to 100-200 k km bez problēmām. Kā nekā auto ir 5. gadi vai 100k km garantija. Tagad esmu nobraucis jau 38k km. Pie 36k km pie dīlera eļļu kārbā saminīju un pie 40 k km būs 5. eļļas maiņa, ko gan veikšu "savā" servisā - tas aizņem 15 min un eļļas maiņa ir viens no lētākajiem auto apkopes elementiem, ja to nedara pie dīlera (tur dzenu, kad kompis saka, ka laiks apkopei).
Offline
HiJaCKeR
26. Jul 2020, 13:14 #4019

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i


26 Jul 2020, 12:15:07 @smudo rakstīja:

26 Jul 2020, 11:59:20 @HiJaCKeR rakstīja:

26 Jul 2020, 08:14:59 @smudo rakstīja:
Pats esmu piebraucis vairākus savus auto un parasti pirmos 1-3 k km braucu saudzīgāk (bez WOT) un nepārsniedzu noteiktu rpm skaitu, bet pirmo eļļu speciāli agrāk nemainu, bet gan mainu kā parasti pēc 8-9k km.


domāju ka tas nav labi, ka nenomaini eļļu. nesen iegādājos zāles pļāvēju un nomainīju eļļu pirmo pēc 3 stundām, kā tas bija paredzēts. tā eļļa bija bija pelēcīgā krāsā, domāju ka klāt bija piestrādes metāla putekļi.


Pie tiem 8,5k km nekādus metāla putekļu neredzeju, bet uz analīzēm eļļu arī nevedu - tas tomēr ir ikdienas auto OEM konfigurācijā - man nav šaubu ka mainot eļļu arī pēc auto kompja rēķinātajiem 24-25 k km tas noietu to 100-200 k km bez problēmām. Kā nekā auto ir 5. gadi vai 100k km garantija. Tagad esmu nobraucis jau 38k km. Pie 36k km pie dīlera eļļu kārbā saminīju un pie 40 k km būs 5. eļļas maiņa, ko gan veikšu "savā" servisā - tas aizņem 15 min un eļļas maiņa ir viens no lētākajiem auto apkopes elementiem, ja to nedara pie dīlera (tur dzenu, kad kompis saka, ka laiks apkopei).

ja tas ir dīzelis, tad arī neredzēsi, tā kā eļļa tam paliek melna
Offline
Mixzzz
26. Jul 2020, 14:15 #4020

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


26 Jul 2020, 08:14:59 @smudo rakstīja:

25 Jul 2020, 19:49:57 @ATB rakstīja:

25 Jul 2020, 16:02:37 @DM-101 rakstīja:

25 Jul 2020, 14:00:54 @ATB rakstīja:
Škodu forumā atradu vienu interesantu rakstu par benzīna dzinējiem un kā tos lietot, kad iegādājamies jaunu auto.


Running in TSI engines


Kaspar, Tavs viedoklis?


Es 2min paarbraucu teemai,seezhot mashiinaa.
Godiigi sakot,man ir passaprotami pasaudzeet jaunu dzineeju. Tas nav nekas ne jauns,ne iipash. Tiem,kas to nezina,ir atrunas user manual. Tiem,kas to neieveero,ir ierobeezhojumi no DME puses. Jo maigaak iztureesies pret dzineeju pashaa saakumposmaa,jo labaak tas kalpos.


Tas jā, bet es vairāk jautāju par linkā minēto kā autors iesaka veikt to piebraukšanu. Nu bieži mainīt pārnesumus, slodzes utt., kā tur rakstīts:" You are aiming to keep the engine 'guessing', and to not let it sit too still for too long."


Starp citu šāds ieteikums par mainīgiem dzinēja apgriezieniem iebraukšanas periodā (benzīna dzinējiem parasti neiesaka pārsniegt 4000 rpm + 160 kmh un tas ir arī 2020. gada ražotiem performance car) ir ļoti izplatīts un it kā pamatots ar to, lai gredzeni (bet arī citas dilstošās detaļas, kas mūzdienu dzinējā ir relatīvi maz) nepiestrādājas konrētā remas slodzes un rpm diapazonam, jo tad piestrādāšanās nebūs pilnīga un sākot lietot max režīmā pēc piestrādāšanās brīža, teorētiski var sanāk kā ar pilnībā nepiestrādātām virsmām. Pats esmu piebraucis vairākus savus auto un parasti pirmos 1-3 k km braucu saudzīgāk (bez WOT) un nepārsniedzu noteiktu rpm skaitu, bet pirmo eļļu speciāli agrāk nemainu, bet gan mainu kā parasti pēc 8-9k km. Kā tas ietekmē dzinēja un pārējo merglu mūšu nezinu, jo parasti auto pārdodu pēc pāris gadiem. Visa auto lietošanas periodā cenšos nelietots augstus rpm un pilnu jaudu, kamēr dzinējs nav uzsilis, bet braucot ārpus pilsētas uzsilušam dzinējam tas dabū gan daudz vienmērīgu braucienu lielā ātrumā, gan ik pa laikam pirmajos 5 ātrumos max rpm un WOT pie ieskriešanās un/vai apdzīšanas. Esmu ievērojis, ka visi mani auto manā lietošanas laikā strādājuši ļoti labi un ar ļoti labiem patēriņiem salīdzinājumā ar ražotāja uzrādītajiem režīmiem un nekad nav bijis check engine vai jebkāds cits garantijas jautājums.
Par gredzenu piedilsanu vispār ir ļoti daudz viedokļi. Daudzi uzskata, ka tie lēni piedilst to 2kkm laikā, citi uzskata ka max pirmo 50km laikā jau piedilst, tāpēc arī jaunos motorus uz stenda ķipa laižot redline utt. Lēni piedilstot sadalenes, tām it kā vajagot diezgan laika.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4